Verslininkų patirtis: kaip prisijaukinti regionus

Nors Lietuvos rinka yra palyginti nedidelė, vartotojų įpročiai čia skiriasi. Todėl, planuojant plėtrą į kitą miestą, pravartu pasidomėti ne tik, kokia ten konkurencinė aplinka, bet ir kokia klientų perkamoji galia, kiek jie linkę leistis į kalbas.
Tie verslininkai, kurie sėkmingai sukuria verslą Vilniuje ir mano, kad šį modelį galima drąsiai perkelti į bet kurį kitą miestą, kartais nemaloniai nustemba, kad ten jų veikla ima šlubuoti. Priežasčių gali būti nemažai: ir konkurencinė aplinka, ir ge ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti