Kaip sušvelninti klaidos pėdsakus

Dažnai jauni, ambicingi verslininkai, norėdami kuo greičiau įsiūbuoti verslą, elgiasi drąsiau, nebijo iššūkių. Vis dėlto tokia plėtra yra kone užprogramuota klaidoms.
Kuriami nauji produktai, diegiamos esamų produktų inovacijos, keičiamos gamybos ir tiekimo grandinės, plečiamas platinimo tinklas, investuojama į vardą ir prekinį ženklą: visi šie veiksmai reikalauja gerai įvertintų ir pasvertų sprendimų. Tačiau šie ne visada būna apgalvoti iki galo. Kaip elgtis, jei suvokiama, kad padaryta didelė klaida?
Pirmiausiai būtina ją pripažinti ir rasti etapą, kada ji įsivėlė. Išsiaiškinus priežastis, reiktų bandyti kuo greičiau klaidą pašalinti. Jei, tarkim, nekokybiškas produktas jau pasirodė prekyboje, būtina neparduotas prekes iš karto atšaukti.
Nes tikėtis, kad klientas galbūt nepastebės broko, būtų naivu.
Vieša komunikacija pripažįstant klaidas ir parodant pastangas jas taisyti gali padėti išlaikyti esamus klientus. Tokiais atvejais labai dažnai lemiamu faktoriumi tampa žmogiškas pirkėjo ir pardavėjo santykis. Informuotas klientas, su kuriuo palaikoma nuoširdi komunikacija, gali būti supratingas ir lojalus, net jei produktas kartą ar du buvo ne visai vykęs.
Jei paaiškėja, kad padaryta klaida, nereikėtų ieškoti kaltųjų ir juos kaip nors bausti. Geriausia kartu visiems iki smulkmenų išanalizuoti, kodėl ji atsirado, ir, išmokus pamoką, stengtis, kad ateityje to nepasikartotų. Dar daugiau neretai klaidos paskatina ieškoti naujų kelių, o šie nuveda iki sėkmingų, kartais net patiems netikėtų sprendimų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti