Kaip krepšinis gali būti naudingas verslui

Sukurti ar išlaikyti solidžius verslo santykius nėra taip lengva, kaip atrodo. Tam reikia laiko, pastangų ir gal net bendrų pomėgių. Aukšto lygio krepšinio rungtynės tampa terpe, padedančia stiprinti ir sutvirtinti ryšius, kuriuos vystyti kitoje aplinkoje nebūtų taip paprasta. Asmeninis kontaktas, gimstantis mėgaujantis tomis pačiomis emocijomis, gali padėti suformuoti ilgai truksiančius verslo santykius.
Garsiose arenose daugėja verslininkų
Jau ne prieš vienerius metus Quicken Loans Arena (žaidžia Cleveland Cavaliers), Oracle Arena (Golden State Warriors), Madison Square Garden (New York Knicks), Air Canada Centre (Toronto Raptors), Barclaycard Center (Madrido Real), Menora Mivtachim (Tel Avivo Maccabi), Ülker Sports (Stambulo Fenerbahce) bei kitose arenose, kur žaidžia garsios ne tik krepšinio, bet ir NHL komandos pastebėta, kad vis daugiau kostiumuotų verslo žmonių įsigyja abonementus į savo mėgiamo klubo rungtynes, pratęsia juos ir sėkmingai išnaudoja.
Kaip? Ne, ne tik norėdami atsipalaiduoti ir pažiūrėti savo palaikomos komandos rungtynes, bet ir užmegzti naujus verslo santykius, praplėsti pažintis bei pamaloninti savo esamus, būsimus klientus bei įmonės darbuotojus.
Ši tendencija pastebima ir Lietuvoje. Atsinaujinęs Eurolygos formatas, galimybė pamatyti Europos krepšinio žvaigždes, geriausias senojo žemyno komandas ir surinkta galinga daugkartinio LKL čempiono sudėtis taip pat nėra vienintelės priežastys, dėl ko išaugo Kauno Žalgirio sezono abonementų paklausa, tai lėmė ir tai, jog vis daugiau verslininkų renkasi šią pramogą.
Mūsų klientai perka ir prasitęsia abonementus ne tik dėl to, kad yra patenkinti gautomis paslaugomis bei privilegijomis. Verslininkai tampa vis sąmoningesni, - įsitikinęs Kauno Žalgirio direktorius Paulius Motiejūnas. - Jie žino, kad nupirktas abonementas tai dar didesnė galimybė savo verslui, padėka klientams, motyvacija savo įmonės darbuotojams ir galimybė ne tik atsipalaiduoti bei išsikrauti po sunkios darbo dienos Kauno Žalgirio rungtynėse, bet ir užmegzti naujus verslo ryšius.
Verslo ryšiai aikštelės pašonėje
Beveik 90 procentų Žalgirio arenoje įrengto Audi klubo abonementų priklauso įmonėms. O VIP abonementus nusipirkę ir prie pat aikštelės ribų Žalgirio rungtynes stebintys klientai ne tik gauna vietą automobiliui prie pat Žalgirio arenos, išvengia spūsčių, bet ir leidžia laiką bei vaišinasi toje pačioje erdvėje, kur apsilanko politikai, verslininkai, su kuriais neformalioje aplinkoje galima praplėsti naudingą pažinčių ratą.
Neatsitiktinai abonementų pardavimas prie pat aikštelės išaugo dvigubai, neparduotų VIP abonementų į naująjį Kauno Žalgirio sezoną liko vos keli, o tradiciniai abonementai tirpsta greičiau nei praėjusį sezoną.
Darbuotojai tikisi daugiau
Darbinis telefonas ar stalo futbolas biure jau nebe privalumas, o savaime suprantamas dalykas, tad šiandieninis verslas ieško vis naujų ir originalesnių būdų motyvuoti ir paskatinti savo darbuotojus. Nusipirkę abonementus Lietuvos verslininkai ne tik patys lankosi krepšinio rungtynėse, bet ir skatina įmonės darbuotojus. Jų ar įmonės gimtadienio, šv. Kalėdų, šv. Valentino, Naujųjų metų proga. Arba už iniciatyvą, lojalumą ar geriausią mėnesio darbą, projektą.
Šiuolaikinės priemonės leidžia įsigijus abonementą, dalintis kvietimais į atskiras rungtynes elektroniniu būdu, - pastebėjo P.Motiejūnas. - Užtenka kvietimą į rungtynes persiųsti elektroniniu paštu.
Būk kantrus, kurdamas naujus verslo santykius, Būk daugiau nei elektroninis adresas, Skirk dėmesio kiekvienam klientui, kaip pačiam ypatingiausiam savo mintimis dalijasi vienas autoritetingiausių verslo leidinių pasaulyje Forbes ir kaip sėkmingo verslo dalį pabrėžia dėmesį klientui bei ištikimiems savo įmonės darbuotojams, nuo kurių gerovės, lojalumo taip pat priklauso sėkmingo verslo dalis.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Vadyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti