Klientų randa ir klasikiniais būdais: kokie seni triukai dar veikia

Šiuolaikiniai smulkieji verslininkai vienbalsiai kartoja, kad be rinkodaros internete verslą įsukti būtų sunku. Praktika rodo, kad nors ir svarbu būti matomiems, atpažįstamiems ir aktyviems virtualiojoje erdvėje, nereikėtų pamiršti ir senų įmonės žinomumo didinimo būdų.
Patogus, akį traukiantis tinklalapis, paskyros socialiniuose tinkluose Facebook ar Twitter, kuriose reguliariai skelbiamos įmonės naujienos, yra priemonės, be kurių sunkiai įsivaizduojamas nūdienos verslas. Kai kurie verslininkai mėgsta vartoti i ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti