Po bankroto rado daug geresnį kelią

Kai parduodi tik siuvimo paslaugą, lašinių prisiauginti sunku, tad pasikeitusios aplinkybės verslui gali reikšti pabaigą. Tačiau kai sukuri savo prekės ženklą ir randi tikslinę auditoriją, įsitvirtinti verslo pasaulyje kur kas paprasčiau.
Tokia patirtimi dalijasi Eugenijus ir Lolita Bujevičiai, siuvimo UAB Urtilė, kuriai priklauso prekės ženklas Kaip tu?, įkūrėjai. Vilniaus verslininkai atvirai pasakoja, kad teko nueiti ilgą kelią ieškant savo vietos po saule. Tame kelyje būta vis ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti