„Google“ žinutė jauniems verslams: kaip tapti žvaigždėmis

Publikuota: 2016-03-28
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Paprastumas, teisinga produkto kaina, globali komanda, pasitikėjimas savimi, gebėjimas iš investuotojų pasiimti ne vien tik pinigus – 5 pagrindiniai žingsniai, leidžiantys jauniems verslams užsiauginti sparnus.

„Iš sėkmingai dirbančių įmonių išgirdome daug netikėtų įžvalgų, tad nusprendėme pasidalinti idėjomis, kurios mus labiausiai įkvėpė“, – pasakoja Marijus Andrijauskas, „Teamgate“ vadovas, grįžęs iš dviejų pasaulinio lygio renginių, skirtų jauniems verslams. Pardavimų valdymo sistemą (CRM) kuriantys lietuviai dalyvavo „Google“ finansuojamos programos „Google CEE Warsaw“ finale ir „Silicon Valley Open Doors“ konferencijoje.

Nusipiginti nevalia

Šiandien versle svarbiausia kuo paprasčiau spręsti vartotojo problemą. Tačiau svarbu ne tik nesudėtingas produkto valdymas, bet ir aiškus produkto pateikimas, pardavimas ir komunikacija.

„Ne kartą girdėjome – sudėtingų programų ir produktų niekam nebereikia. Tai buvo viena svarbiausių „Google“ ir investuotojų žinučių“, – sako p. Andrijauskas.

Kitas svarbus dalykas – nereikia „nusipiginti“. Dažnai pardavėjai bijo didelės kainos, nes mano, kad klientai gali nesuprasti, už ką moka.

„Tačiau kaina „transliuoja“ žinią apie tai, kiek pastangų įdėta kuriant produktą ar paslaugą, ir parodo, kaip jos vertę suvokia patys kūrėjai. Tad užuot bijojus įvardyti didelę kainą, verta aiškiai argumentuoti ir įrodyti, kodėl produktas vertas tokios pinigų sumos“, – pabrėžia p. Andrijauskas.

Siekiant didesnės plėtros, komanda, kurioje yra darbuotojai iš kitų šalių – būtina.

„Tarptautinės, sparčiai augančios įmonės ir investuotojai nuolat akcentavo, kad pirmieji 30 komandos narių ir darbuotojų yra įmonės kultūros vertybių pagrindas“, – nurodo pašnekovas, pabrėždamas, kad būtina turėti atstovų užsienyje ar ten net perkelti dalį komandos.

Ne vien pinigai

Renginių metu ne kartą pabrėžta, kad Europos jaunos įmonės yra linkusios save nuvertinti, o pradedantys verslininkai iš JAV spinduliuoja pasitikėjimą savimi ir savo produktu.

„Pristatydami savo veiklą, amerikiečiai nebijo pasakyti, kad yra patys geriausi. Ši pamoka labai svarbi jaunoms europiečių įmonėms, norinčioms plėsti savo verslą į JAV“, – sako p. Andrijauskas.

Penktasis patarimas: investuotojai duoda ne tik pinigus. Todėl didžioji vertė, kurią gauna jaunos įmonės iš savo investuotojų ir atsidavusių darbuotojų – patirtis ir žinios.

„Vieno iš renginių metu rizikos kapitalo įmonės „Almaz Capital“ įkūrėjas Aleksandras Galitsky pasakė mums: „Investuotojas yra tarsi tėtis, jauna įmonė su darbuotojais – tarsi mama su vaikais, ieškanti tėvo, kuris užaugintų vaikus ir mylėtų juos kaip savo“, – sako p. Andrijauskas.

Jo nuomone, būtent gebėjimas iš investuotojo pasiimti ne vien pinigines lėšas, yra pats svarbiausias dalykas jauniems verslams.

„Jei investuotojas ateina kaip partneris, jis atsineša visą ekosistemą Dažnai fondai investuoja kryptingai į panašias sritis, kurias jie supranta, todėl ta patirtis būna sukaupta tikslinė, artima. Jei partneris ateina ne tik su pinigais bet ir reikalingomis kompetencijomis, ištekliais, nereikia bijoti įsileisti tų naujų metodikų ar procesų pokyčių“, - pabrėžia „Teamgate“ vadovas.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pieno barai, kuriuos dažnas prisimename iš vaikystės: kas iš jų likę dabar Premium 1

Istorinių pieno barų didmiesčiuose beveik nelikę, pagrindinė priežastis – pigi produkcija, kurios pardavimų...

Gazelė
2019.01.23
Kaip perkraustyti įmonę, kai biudžetas mažas Premium 1

Verslo plėtrą dažnai riboja ne tik darbuotojų stygius, bet ir per ankštos patalpos. Persikelti į naujas...

Gazelė
2019.01.23
Verslininkų patirtis: ko jau ko, bet romantikos versle nesitikėkite Premium

Lūkesčiai kuriant verslą dažnai skiriasi nuo rezultatų, kuriuos sumuoja pirmąjį verslo gimtadienį atšventę...

Gazelė
2019.01.23
Į muzikos prekių parduotuvę Marijampolėje, kurią norėjo uždaryti, apsipirkti važiuoja vilniečiai  Premium

Naujos patalpos gali būti postūmis verslui. Ypač kai specializuota parduotuvė – muzikos prekių – įkuriama...

Prekyba
2019.01.21
Odontologijos klinika regione rado būdą, kaip parsivilioti specialistų iš didmiesčių Premium 2

Kai pasiūlai geras darbo sąlygas, absolventai mielai sugrįžta dirbti į gimtinę – tokia patirtimi dalijasi UAB...

Paslaugos
2019.01.21
Įmonės renginiai: kodėl jų laukia ne tik darbuotojai 2

Kuo didesnė bendrovė, tuo joje yra stipresnės tradicijos švęsti ar vykti į renginius visiems darbuotojams...

Vadyba
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Verslo idėją parsivežė iš Kanados: produkto skonis – seniai pažįstamas 4

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Pramonė
2019.01.19
Dalyvavimas parodose: jei jau važiuojama, tai ne puse kojos Premium 1

Metų pradžioje verslas jau žino mugių ir parodų, kuriose dalyvaus, tvarkaraštį. Smulkieji planuoja gamybą,...

Pramonė
2019.01.18
Verslo liudijimus galima įsigyti e.būdu

Pernai gyventojų skaičius, kurie įsigijo verslo liudijimus internetu, išaugo 8%. Mokesčių administratorius...

Finansai
2019.01.17
Kaip samdomam vadovui užsitarnauti sprendimų laisvę Premium

Verslo įkūrėjui atsitraukti nuo tiesioginio vadovavimo – rizikinga, bet naujas vadovas dažnai ateina su...

Vadyba
2019.01.17
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Prie algos priedai „natūra“ tiktų ne visiems Premium 12

Pasiūlymą leisti darbdaviams papildomai motyvuoti darbuotojus, lėšas nurašant į sąnaudas, ekonomistai...

Vadyba
2019.01.15
Kas trečias darbą keistų kad ir rytoj: kaip sulaikyti darbuotojus Premium 5

Darbuotojų pageidavimų sąrašas vis ilgėja: tikisi, kad alga per metus didės keliolika procentų, o jei ne,...

Pramonė
2019.01.15
Kodėl bent pusvalandis, rastas pabendrauti su jaunimu, atsiperka

Kai patyręs verslininkas pradedančiajam pataria, ką daryti, o kokių klaidų vengti, pastarojo verslas...

Vadyba
2019.01.13
Itališką kokybę už itališką kainą kauniečiai pasiekė per trejus metus Premium

Odos apdirbimo pramonei Lietuvoje susitraukus, jaunas verslas ne tik sukuria svetur atpažįstamą galanterijos...

Pramonė
2019.01.12
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12
Pateko į JAV parduotuvių lentynas, o iš ten iki Kanados rinkos – ranka paduok Premium 3

Tai, kas tinka Europoje, už Atlanto nebūtinai pasiteisina, todėl net ilgametę patirtį sukaupusios įmonės,...

Pramonė
2019.01.11
Rado aukso vidurį tarp virtualios ir įprastos parduotuvės Premium

Fizinė parduotuvė reikalauja kur kas daugiau sąnaudų ir ne visada yra tikslinga ją turėti, tačiau dalis...

Pardavimai
2019.01.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau