Patarimai, padėsiantys ištirpdyti ledus „šaltojo skambučio“ metu

Publikuota: 2016-02-17
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Įmonėje dirba 5 pardavėjai, kurių rezultatai labai skiriasi. Tie, kam nepavyksta pasiekti rezultatų, aiškina, kad sudėtinga telefonu pristatyti įmonės produktus ir jais sudominti galimus klientus. Ką jie daro ne taip?“, – klausia skaitytojas.

Atsako Deivis Gvozdzinskas, projekto „www.verslovizitai.lt“ vadovas

Dirbant versle, ypač įmonėse, kurių pagrindiniai produktai yra paslaugos, dažniausiai pardavinėjamos be tiesioginio susitikimo, dažnai išgirstame tokį pardavėjų pasiteisinimą: „Tikrai galėčiau parduoti paslaugas, jei nereiktų visą dieną skambinėti naujoms įmonėms, o vietoje to galėčiau su jomis bendrauti akis į akį“.

Tačiau kai kurie veiksmai gali padėti padidinti pardavimus telefonu.

Apeikite sekretorę

Skambinant į didesnes įmones, dažniausiai nepavyks taip lengvai iš karto bendrauti su sprendimus priimančiu žmogumi. Dažniausiai tos įmonės viešai prieinamuose šaltiniuose nurodo bendrą telefono numerį, kuriuo atsiliepia administratorė. Jei pirmųjų sekundžių metu ji išgirs, kad skambina pardavimų vadybininkas – parastai paprašys atsiųsti komercinį pasiūlymą į bendrą pašto dėžutę.

Taigi, paskambinę prašykite sujungti su įmonės vadovu, kreipdamiesi į jį vardu, t. y. „Sveiki, gal galite sujungti su Artūru?“ Jei pasitaikė griežtesnė sekretorė, kuri prašo tiksliai įvardinti skambučio tikslą, atsakykite, kad norite aptarti sudėtingesnį techninį procesą, pvz.: „Norėjau su Artūru suderinti fizinio serverio migravimo į debesis klausimą.“

Klausykitės kliento

Jei jau pavyko apeiti sekretorės barjerą arba skambinote tiesiai vadovui, prasideda etapas, kuris nulems tolimesnę pardavimo sėkmę. Paprastai įmonių vadovai gauna nemažai telefonu pristatomų pasiūlymų ir su neprofesionaliai skambinančiais vadybininkais tiesiog nebendrauja.

Jei su vadovu bendraujate pirmą kartą, skambučio metu tai paminėkite: „Sveiki, čia Jonas skambina iš UAB PAVADINIMAS, bendraujame pirmą kartą“.

Aiškiai įvardinkite skambučio tikslą ir pradėkite dialogą. Kai pradedate bendrauti su vadovu, nepradėkite ilgiausio monologo apie tai, nuo kelintų metų dirba jūsų įmonė ir kiek daug pasiekimų turite. Čia daug tikslingiau būtų keliais žodžiais nusakyti skambučio tikslą, po kurio iš karto sektų klausimas, kuris pradės sėkmingą dialogą. Pavyzdžiui, „Esame IT paslaugas teikianti įmonė ir norėtume bendradarbiauti. Pagrindinė mūsų veikla – kompiuterių priežiūra, o kaip Jūs rūpinatės savo IT ūkiu?“.

Gavę atsakymą užduokite kitą klausimą, šiame etape venkite daug kalbėti apie save. Jūsų tikslas apie save pasakyti pirmu sakiniu, o toliau pokalbį vystyti siekiant kuo daugiau išgirsti apie klientą. Tai padaryti padės prieš tai paruoštas klausimų sąrašas. Taigi, jei skambučiui gerai pasirengta, tikimybių, kad jau iš pirmo karto klientas susidomės jūsų pasiūlymu, tikrai nemažai.

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Virtualios realybės pramogoms pritaikė „Uber“ modelį – jei ne karantinas, turėtų bent 50 arenų Premium

Plėtrą franšizės pagrindu dažnam pailgina modelio sukūrimas, „know-how“ aprašymas, nerimas, kad partneris...

Gazelė
05:45
Nesėkmės istorijos: koks velnias nešė į tą e. prekybą Premium 1

Per karantiną daugeliui prekybininkų vienintelė išeitis buvo žaibiškai persikelti į internetą. Tačiau vien...

Gazelė
05:45
Parama savarankiškai dirbantiems išgraibstyta beveik per pusvalandį 4

Užimtumo tarnybai pirmadienį pradėjus priimti paraiškas savarankiškai dirbančiųjų paramai keičiant veiklą,...

Gazelė
2020.08.10
Kaip atsitraukti nuo verslo ir jo nesugriauti

Per artimiausią dešimtmetį Europoje verslus įpėdiniams turės perduoti daugiau kaip trečdalis bendrovių.

Gazelė
2020.08.08
Paraiškas vertina sparčiau: liepą verslui paskirstyta 130 mln. Eur

Per pusmetį – nuo vasario 1 d. – verslui išmokėta 346 mln. Eur, daugiau kaip trečdalis šios sumos įmones...

Gazelė
2020.08.07
Pirmoji medicininių kaukių gamintoja didina apsukas, bet antrosios bangos nelaukia Premium 6

Šiaulių UAB „Litdent“ didina medicininių vienkartinių kaukių gamybos apsukas ir skaičiuoja dienas, iki gaus...

Gazelė
2020.08.07
Kauniečiai patys atsisveikino su 15% klientų – naudos jau matyti Premium

Prasidėjus karantinui, įmonės skubiai tikrino užsakymus ir mokėjimus – ar turės iš ko gaminti, ar klientai...

Gazelė
2020.08.05
Prašo verslo atsakingumo: negrąžinti paramos lėšų, jei finansavimas paskirtas 3

Teikiantieji prašymus paramai gauti raginami pagalbos lėšų prašyti atsakingiau: apsispręsti, ar pinigus...

Gazelė
2020.08.04
Nuomos kompensacijų tvarka, kurios negali paaiškinti net teisininkai, gali būti keičiama Premium

Įmonėms, kurios per karantiną veiklos nevykdė, bet negali gauti nuomos mokesčio kompensacijos, nes pagal...

Gazelė
2020.08.03
Baigiamos teikti paskolos labiausiai nukentėjusiems nuo COVID-19

Penktadienį „Invega“ baigia teikti paskolas labiausiai nukentėjusiems verslams. Per finansų tarpininkus...

Gazelė
2020.07.31
Kad gautų nuomos kompensaciją, bando įrodyti, kad ne viskas, kas valgoma, yra maistas Premium

Siekiantys gauti nuomos kompensacijas devyniems pragaro ratams prilygino nuomos sutarčių tikslinimą,...

Gazelė
2020.07.29
300 Eur subsidijas gavo per 2.000 turgaviečių prekiautojų 3

Turgaviečių prekiautojams paskirstyta per 650.000 Eur išmokų. 300 Eur vienkartines subsidijas gavo 2.177...

Gazelė
2020.07.28
Rezerviniame „Dizainas LT“ sąraše buvusioms įmonėms paskirstys 2 mln. Eur

96 įmonės, pakliuvusios į „Dizainas LT“ priemonės rezervinį sąrašą, gaus 2,08 mln. Eur papildomą finansavimą.

Gazelė
2020.07.27
Finansinių technologijų startuolis „Bankera“ pradeda teikti paskolas SVV 6

Lietuvių įkurtas finansinių technologijų (fintech) startuolis „Bankera“ skelbia užbaigusi įgyvendinti Europos...

Gazelė
2020.07.27
Statistikos departamento apgultis: pilasi prašymai pakeisti veiklą, kad gautų valstybės pagalbą Premium 1

Statistikos departamentą užgulė įmonių skambučiai ir prašymai pakeisti pagrindinę vykdomą veiklą...

Gazelė
2020.07.27
Krizė labiausiai smogė dirbantiems savarankiškai Premium 2

Pandemijos metu du trečdaliai, arba 66%, savarankiškai dirbančių vokiečių fiksavo smukusias pajamas.

Finansai
2020.07.27
Skaidrumo įrodymas nereiškia patikrinimų lavinos Premium 1

Mokesčių nemokėjimą Lietuvos gyventojai laiko kur kas mažesne yda negu padarytą žalą gamtai. Vis dėlto nė...

Gazelė
2020.07.26
Tyrimas atskleidė, koks studentų požiūris į nelegalų darbą 1

Pinigai studentams, dirbantiems vasarą, yra pagrindinis tikslas, nes sezoniniai darbai iš esmės nereikalauja...

Gazelė
2020.07.26
Kaip taikyti nuolaidas, nenuvertinant prekės ženklo 1

Prekių ženklai susiduria su dilema, ar prisijungti prie nuolaidų bumo kaip priemonės išgyventi krizę, bet...

Gazelė
2020.07.26
Automatiniai atsakymai per atostogas: ką galima pasakyti 1

Automatinės žinutės, aktualios per atostogas, – taip pat yra turinys. Todėl nustatant tokias, reikia...

Gazelė
2020.07.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus