Patarimai, padėsiantys ištirpdyti ledus „šaltojo skambučio“ metu

Publikuota: 2016-02-17
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Įmonėje dirba 5 pardavėjai, kurių rezultatai labai skiriasi. Tie, kam nepavyksta pasiekti rezultatų, aiškina, kad sudėtinga telefonu pristatyti įmonės produktus ir jais sudominti galimus klientus. Ką jie daro ne taip?“, – klausia skaitytojas.

Atsako Deivis Gvozdzinskas, projekto „www.verslovizitai.lt“ vadovas

Dirbant versle, ypač įmonėse, kurių pagrindiniai produktai yra paslaugos, dažniausiai pardavinėjamos be tiesioginio susitikimo, dažnai išgirstame tokį pardavėjų pasiteisinimą: „Tikrai galėčiau parduoti paslaugas, jei nereiktų visą dieną skambinėti naujoms įmonėms, o vietoje to galėčiau su jomis bendrauti akis į akį“.

Tačiau kai kurie veiksmai gali padėti padidinti pardavimus telefonu.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Apeikite sekretorę

Skambinant į didesnes įmones, dažniausiai nepavyks taip lengvai iš karto bendrauti su sprendimus priimančiu žmogumi. Dažniausiai tos įmonės viešai prieinamuose šaltiniuose nurodo bendrą telefono numerį, kuriuo atsiliepia administratorė. Jei pirmųjų sekundžių metu ji išgirs, kad skambina pardavimų vadybininkas – parastai paprašys atsiųsti komercinį pasiūlymą į bendrą pašto dėžutę.

Taigi, paskambinę prašykite sujungti su įmonės vadovu, kreipdamiesi į jį vardu, t. y. „Sveiki, gal galite sujungti su Artūru?“ Jei pasitaikė griežtesnė sekretorė, kuri prašo tiksliai įvardinti skambučio tikslą, atsakykite, kad norite aptarti sudėtingesnį techninį procesą, pvz.: „Norėjau su Artūru suderinti fizinio serverio migravimo į debesis klausimą.“

Klausykitės kliento

Jei jau pavyko apeiti sekretorės barjerą arba skambinote tiesiai vadovui, prasideda etapas, kuris nulems tolimesnę pardavimo sėkmę. Paprastai įmonių vadovai gauna nemažai telefonu pristatomų pasiūlymų ir su neprofesionaliai skambinančiais vadybininkais tiesiog nebendrauja.

Jei su vadovu bendraujate pirmą kartą, skambučio metu tai paminėkite: „Sveiki, čia Jonas skambina iš UAB PAVADINIMAS, bendraujame pirmą kartą“.

Aiškiai įvardinkite skambučio tikslą ir pradėkite dialogą. Kai pradedate bendrauti su vadovu, nepradėkite ilgiausio monologo apie tai, nuo kelintų metų dirba jūsų įmonė ir kiek daug pasiekimų turite. Čia daug tikslingiau būtų keliais žodžiais nusakyti skambučio tikslą, po kurio iš karto sektų klausimas, kuris pradės sėkmingą dialogą. Pavyzdžiui, „Esame IT paslaugas teikianti įmonė ir norėtume bendradarbiauti. Pagrindinė mūsų veikla – kompiuterių priežiūra, o kaip Jūs rūpinatės savo IT ūkiu?“.

Gavę atsakymą užduokite kitą klausimą, šiame etape venkite daug kalbėti apie save. Jūsų tikslas apie save pasakyti pirmu sakiniu, o toliau pokalbį vystyti siekiant kuo daugiau išgirsti apie klientą. Tai padaryti padės prieš tai paruoštas klausimų sąrašas. Taigi, jei skambučiui gerai pasirengta, tikimybių, kad jau iš pirmo karto klientas susidomės jūsų pasiūlymu, tikrai nemažai.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Gazelė“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Milžino dominavimas biotechnologijose: leidžia kvėpuoti mažesnėms įmonėms ar jas smaugia? Premium

Didžiosios Lietuvos biotechnologijų įmonės pernai ir vėl didino apsukas, vienvaldžiu lyderiu išliko „Thermo...

Inovacijos
10:58
Verslas lašinius keičia raumenimis 3

Dar nesibaigia vasara, bet dažnas gyventojas jau suka galvą, kaip reikės išgyventi žiemą. O ši žada būti ypač...

Nuomonės
05:50
Kada nebankrutuoti restoranui: istorijos pamokos, pavojingiausias amžius ir Palangos fenomenas Premium

Šiemet restoranų bankrotų užfiksuota daugiau negu per visus 2021 m., tačiau šie skaičiai – ne blogiausi per...

Gazelė
05:45
Kaip „Mobile.de“ nenusipirkti katės maiše ir pašokdinti pajamas nuo 3 iki 13 mln. Eur Premium

Naudoti automobiliai, bet patikimi – tokią automobilių pagal užsakymą paslaugą siūlanti UAB „Kokybiški auto“...

Gazelė
2022.08.10
Moteriški ir vyriški kolektyvai: lyčių įvairovė – būtina, bet komandos stiprybė – iš asmenybių įvairovės Premium

Kolektyvai, kuriuose dominuoja viena iš lyčių, pasak VŽ kalbintų vadovų ir psichologės, vis dar gali...

Vadyba
2022.08.09
Sprendimas pradėti veiklą JAV pasiteisino: lietuvės sukurtą startuolį jau įsigijo investuotojai Premium

UAB „Neorus“, veikiančią 6 metus, už neatskleidžiamą sumą įsigijo kita lietuviška UAB „Orbio World“. Abi jas...

Gazelė
2022.08.09
Kaip sudaryti saugią verslo sutartį, kai į akis žvelgia recesija Premium

Gausėjant ūkio nuosmukio ženklų, verslas turi ruoštis gyvenimui kur kas rizikingesnėmis sąlygomis. Sutartyse...

Finansai
2022.08.08
Kaip skolinasi verslas: atidumas, kitoks sėkmės vertinimas ir rudeninė pagalvė Premium

Verslas atidžiau planuoja investicijas ir atsisako tų projektų, dėl kurių sėkmės suabejoja. Mažėja...

Gazelė
2022.08.08
Nepateikusiems duomenų JANGIS – ne viskas taip baisu, be bankų paslaugų jie kol kas nelieka Premium 1

Apie 110.000 juridinių asmenų – du trečdaliai turėjusių tai padaryti – dar nėra pateikę duomenų apie savo...

Finansai
2022.08.08
Kaip išlaikyti balansą tarp stipraus augimo ir rizikos

Nors verslo plėtra yra kiekvieno įkūrėjo tikslas, tačiau kartais ji gali būti pražūtinga, nes nevaldomas...

Gazelė
2022.08.07
Nereikalingi rūbai pametėjo verslo idėją

Tekstilės atliekos yra vienos taršiausių. Tačiau mada gali būti – tuo neabejoja „Copie“ prekės ženklo kūrėja,...

Gazelė
2022.08.06
„Invega“ verslui per pusmetį skyrė 2.500 įmonių beveik 160 mln. Eur finansavimą 1

Nacionalinė plėtros įstaiga „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) pirmąjį 2022 metų pusmetį skyrė...

Verslo aplinka
2022.08.05
Kaip restoranai kovoja su kainomis: žinomo prekės ženklo pardavimas, lūkesčiai dėl lengvatos Premium

2022-ieji nuo pat metų pradžios pažėrė iššūkių restoranų verslui – šie buvo priversti ieškoti sprendimų, kaip...

Gazelė
2022.08.05
VMI įmonių rizikos šviesoforas: žali įvertinimai negarantuoja ramybės Premium 2

Ketvirčiui milijono mokesčių mokėtojų VMI atvėrė jų profilius – leido pamatyti, ar mokesčių administratoriui...

Finansai
2022.08.05
„Kotletukai“ šunims išgelbėjo verslą, nesvarbu, kad jie brangesni už mėsą Premium

Šalutinė veikla gali tapti ne tik pagrindinė, bet ir vienintelė, rodo UAB „Rogių šunys“ pavyzdys. Gaminti...

Gazelė
2022.08.04
Ekspertai apie „Ziticity“ veiklos stabdymą: geras IT sprendimas, bet per maža rinka Premium 7

UAB „Miesto logistika“, valdanti greitojo siuntų pristatymo platformą „Ziticity“, pranešė apie savo veiklos...

Logistika
2022.08.04
Ilgamečiai vadovai – kodėl jie labiau naudingi nei žalingi Premium 3

Pasigirstant diskusijoms, kiek dažna turi būti rotacija tarp vadovų, ekspertai, kalbėdami apie ilgamečius...

Vadyba
2022.08.04
Paslaugos unikalios, poreikis didelis, bet vis dar painiojamas: socialinis, bet verslas Premium

Sprendžia švietimo ir neformalaus ugdymo, aplinkosaugos ir tvarumo problemas – taip prisistato didžioji dalis...

Gazelė
2022.08.04
9 kartus JAV pernai augęs startuolis „Billo“ ruošia naują „TikTok“ produktą ir lėtina augimo tempą Premium

Bendruomenės rinkodaros platforma „Billo“ (UAB „Billo.app“), siūlanti vaizdo įrašų turinį JAV e. komercijos...

Inovacijos
2022.08.03
Kad nebūtų kaltų „reklama gera, produktas blogas“: kaip pasirinkti reklamos agentūrą e. parduotuvėms Premium

Augančios e. parduotuvės svarsto kreiptis į specialistus, skaitmeninės rinkodaros ir reklamos agentūras, tik...

Gazelė
2022.08.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku