Patalpos verslui: ar visada šykštus moka du kartus

Publikuota: 2015-12-03
Živilė Morkūnaitė-Pargaliauskienė, drabužių parduotuvės „Angelo kids“ direktorė: „Norėjome, kad parduotuvės erdvė būtų išnaudota tinkamai, drabužiai atrodytų patraukliai, klientams būtų patogu.“
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Živilė Morkūnaitė-Pargaliauskienė, drabužių parduotuvės „Angelo kids“ direktorė: „Norėjome, kad parduotuvės erdvė būtų išnaudota tinkamai, drabužiai atrodytų patraukliai, klientams būtų patogu.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kepyklų, kavinių, krautuvėlių savininkai, norėdami sutaupyti, patalpas dažniausiai įsirengia patys. Vieniems tokia praktika pasiteisina – ir pinigų sutaupoma, ir darbai atliekami greičiau bei kokybiškiau. Kiti linkę kreiptis į specialistus, nes mano, kad profesionalas ne tik pateiks originalių sprendimų, bet ir padės išvengti klaidų.

Ne visada tik pinigai lemia, ar verslininkai samdys specialistus, ar patalpų įrengimo darbus atliks patys. Pasitaiko, kad su paslaugų teikėjais smulkiesiems verslininkams tiesiog nepavyksta susitarti, mat reikiamų atlikti darbų apimtis nedidelė ir toli gražu ne visos įmonės apsiimta tokius užsakymus vykdyti.

Reikėjo greitai

Ieva Malijauskaitė, Vilniaus kavinės „Taste map“ vadovė, sako, kad patalpas įsirengė savomis rankomis dėl keleto priežasčių: skaičiavo ne tik pinigus, bet ir laiką, mat norėjosi, kuo greičiau atidaryti kavinę.

„Mus spaudė terminai. Išsinuomojome patalpas ir reikėjo, kuo greičiau jas įrengti ir atidaryti kavinę. Pradėjus ieškoti įmonės, kuri pagamintų baro baldus, paaiškėjo, kad mūsų užsakymas labai mažas ir greitai baldų mums nepagamins. Laukti negalėjome, taigi ne tik patys atlikome patalpų remontą, bet ir pasigaminome baldus“, – pasakoja p. Malijauskaitė.

Pasak verslininkės, įrengiant patalpas itin didelių klaidų nebuvo padaryta. Tik gaminant baro baldus pirmą kartą medienos plokštės buvo supjaustytos netinkamai, tačiau broką pavyko greitai ištaisyti – mediena panaudota lentynoms.

„Kavinėje planavome kloti laminato grindis, tačiau pasikonsultavome su specialistais ir šie patarė verčiau kloti plyteles. Šiems darbams atlikti samdėme profesionalus. Labai gerai, kad paklausėme patarimo, nes šlapiuoju metų laiku paprastas grindis sunkiau valyti ir po metų, ko gero, jas būtume turėję keisti“, – nurodo pašnekovė.

Ponia Malijauskaitė skaičiuoja, kad patalpas rengdami patys sutaupė apie 40% lėšų. „Beveik visus remonto darbus atlikome patys. Tik elektros instaliacijos tvarkymo, plytelių klojimo darbams samdėme specialistus. Jeigu reikėtų dar kartą rengti patalpas, konsultuočiausi su profesionalais, bet darbus vis tiek atliktume patys. Manau, kad savomis rankomis įrengta kavinė tiesiog jaukesnė“, – šneka p. Malijauskaitė.

Pasikliovė specialistais

Parduotuvėje verslininkai nori išnaudoti ne tik kiekvieną kvadratinį metrą, bet ir sudėlioti prekes taip, kad šios atrodytų kuo patraukliau ir iš karto atkreiptų pirkėjų dėmesį. Būtent todėl verta kreiptis į dizaino specialistus. Tokios nuomonės laikosi Živilė Morkūnaitė-Pargaliauskienė, Vilniaus UAB „Ailya“, valdančios drabužių parduotuves „Angelo Mio“, „Angelo kids“ ir „Doriano“, direktorė.

„Nesame parduotuvių įrengimo specialistai, todėl planuodami vaikiškų drabužių parduotuvės atidarymą kreipėmės į dizainerę. Norėjome, kad parduotuvės erdvė būtų išnaudota tinkamai, drabužiai atrodytų patraukliai, klientams būtų patogu“, – priežastis vardija p. Pargaliauskienė.

Verslininkės teigimu, nors samdant specialistus patalpų įrengimo sąnaudos padidėja, tačiau investicijos atsiperka – klientai pastebi interjero sprendimus, prekės parduotuvėje atrodo patraukliau.

„Netrukus planuojame remontuoti kitas dvi parduotuves ir taip pat kreipsimės į specialistus. Mat kai atidarėme šias parduotuves prieš keletą metų, interjeru rūpinomės patys, šįkart norisi profesionalams patikėti darbus“, – kalba pašnekovė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Ukmergės autoservisas: kuo mažiau gyventojų, tuo daugiau paslaugų reikia siūlyti Premium

Daugiausia uždirba tie autoservisai, kurie turi didesnį nuolatinių klientų būrį. Vis dėlto konkurencija...

Transportas
2018.07.20
54.000 Lietuvos gyventojų sulauks VMI laiškų 7

Gyventojai, kurie deklaravo pajamas už 2017 metus, tačiau iki šiandien dar nesumokėjo gyventojų pajamų...

Finansai
2018.07.18
„Ebay“ pamėgtas mados aukcionierius – Ukmergėje Premium 4

Daikto vertė ir kaina nebūtinai atitinka viena kitą, o pagal tam tikrus požymius vertingas daiktas savo...

Elektroniniai arbatpinigiai: palikus eurą, padavėjui tenka 49 ct Premium 11

Vieša paslaptis, kad dažniausiai gautų arbatpinigių padavėjai ir kiti paslaugų teikėjai nedeklaruoja ir...

Ant prekystalio – dvi pelningai veikiančios Tauragės įmonės 8

Savivaldybei priklausančių UAB „Dunokai“ (56,14%) ir Tauragės butų ūkio (100%) akcijos, kurių bendra pradinė...

Rinkos
2018.07.16
Kai plėtra užtrunka: patalpų laukia dvejus metus, kliento palauks dar trejus Premium

Suplanuota ir galima plėtra kartais užtrunka – Šalčininkų kanceliarinių prekių UAB „Eripo“ patalpų trečiai...

Kodėl buvę darbuotojai tampa verslo pirkėjais

Darbdaviams svarbu motyvuoti darbuotoją ne tik dėl to, kad šis neišeitų pas konkurentą, bet ir kad nesiimtų...

Vadyba
2018.07.15
Paštomatų pavyzdį pritaiko drabužių valymo versle 1

UAB „Valykla.lt“ plečia drabužių valymo spintų verslo centruose tinklą. Šiuo metu veikia 6, tariamasi dėl...

Įmonių patirtis: kaip ieškoti gerų darbuotojų 17

Kai reikia prekybos ar maitinimo įmonei darbuotojo čia ir dabar, suveikia ir skelbimas, pakabintas ant lango.

Vadyba
2018.07.14
Restorano namie įkūrėjos bandymas atidaryti dar ir barą miestelyje nepasiteisino Premium

Namų restoranas „Kacės virtuvėlė“ sulaukia tiek svečių, kad visų negali priimti, tačiau kitas Jurgitos...

Nesikliovė patogiais užsakymais – per 10 metų atlyginimai vėlavo tik kartą Premium

Geriau turėti daug mažų įmonių užsakymų nei kliautis patogiais, bet rizikingais klientais, kurie bet kada...

Pramonė
2018.07.12
Įmonė persikrausto: kokių klaidų reikėtų vengti Premium

Kai verslas perkeliamas į kitas patalpas, iškyla ne tik pavojus prarasti dalį klientų, nes šie dažnai nėra...

Vadyba
2018.07.11
Anykščių kosmetikos gamintojai žino, kur gauti paramos eksportui Premium

Pažintis su augalais gali paskatinti palikti didmiestį ir virsti rankų darbo kosmetikos verslu. O jei šis...

Pramonė
2018.07.08
Kodėl vadovas be karūnos – priimtinesnis

Sakoma, jei nori sužinoti, ko darbuotojams labiausiai reikia, paklausk jų pačių. Tačiau nėra jokių garantijų,...

Vadyba
2018.07.06
Iš anksto augimui nesiruošiama Premium 9

Verslo plėtra kupina iššūkių, kuriems, atrodytų, galima pasirengti, tačiau verslo konsultantai tikina, kad...

Vadyba
2018.07.03
Verslo plėtra: kyla pavojus tapti konkurentu pačiam sau Premium

Verslą plėsti galima ne tik geografiškai, bet ir imantis naujos veiklos. Bet kuriuo atveju plėtros...

Vadyba
2018.07.03
Anykščių verslininkė: nežiūrėkite serialų ir viską spėsite Premium 1

Suvaldyti 4 skirtingus verslus nėra paprasta, tačiau Rita Šimkienė su vyru jau išmoko, kaip tai padaryti.

Parduotuvę atidarę kelioms savaitėms ir parduoda, ir patyrinėja 1

Laikinosios (angl. Pop up) parduotuvės – vienas iš būdų e. prekybą papildyti fizine, taip pat tiesiogiai...

Plėtros kryptį nurodo patys klientai 1

Tie, kas imasi maitinimo verslo, stengiasi būti ten, kur daugiausia praeivių, o dar geriau – turistų. Vis...

Rinkodara
2018.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau