Kiek uždirbo litais, dabar uždirba eurais

Publikuota: 2015-11-30
Jonas Jarmolavičius, UAB „Supakuota“ direktorius: „Apyvarta, kokia pernai buvo litais, šiemet yra 
tokia pati – tik eurais.“
VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Jonas Jarmolavičius, UAB „Supakuota“ direktorius: „Apyvarta, kokia pernai buvo litais, šiemet yra tokia pati – tik eurais.“ VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.

Sandėlio ir biuro patalpos su patogia mašinų aikštele, pagal pirkėjų pageidavimus išplėstas asortimentas, ne­­­tai­komas minimalaus už­sa­kymo kiekis ir apdai­riai derinama įprasta bei e. prekyba per metus UAB „Su­­pakuota“ padėjo apy­var­­tą padidinti daugiau nei trigubai.

„Pernai mūsų mėnesio apyvarta buvo 30.000–40.000 Lt, o dabar tokia pati suma – tik eurais“, – šypsosi Jonas Jar­­mo­­lavičius, Vilniaus įmonės „Su­pakuota“ direktorius, ir išdidžiai aprodo patalpas, į kurias bendrovė persikėlė šiemet.

Kad patalpas reikia keisti, jaunasis verslininkas suprato vos įsteigęs įmonę, kuri pirmiausia buvo įkurdinta Sa­va­norių prospekte.

„Ten buvo sudėtinga mus rasti, nebuvo kur klientams statyti automobilių, be to, dirbome trečiame aukšte. Todėl netrukus ėmėme dairytis kitų patalpų. Kai atradome šias, netoli oro uosto, iš karto griebėme, nes čia yra ir erdvus sandėlis, ir administracinės patalpos“, – aiškina p. Jarmolavičius.

Konkrečiai ir aiškiai

„Supakuota“ veikia jau trečius metus. O verslo imtis vaikinus paskatino tai, kad patys negavo juos tenkinančių paslaugų.

„Kai norėjome nusipirkti pakavimo medžiagų, pamatėme, kad kone visos tuo užsiimančios įmonės laikėsi komercinių pasiūlymų sistemos: jiems reikėjo skambinti, pasakyti, ko reikia, tada jie atsiųsdavo komercinį pasiūlymą, paskui būdavo deramasi dėl kainos. Tam prireikė daug laiko. Todėl nusprendėme patys užsiimti pakavimo medžiagų verslu, bet tai daryti kitaip – naujoviškai ir atvirai“, – prieš metus VŽ sakė p. Jarmolavičius.

Taip buvo sukurta e. parduotuvė www.supakuota.lt. Kaip svarbiausius skirtumus nuo kitų pakavimo medžiagų pardavėjų jis tuomet nurodė, kad įmonė parduoda tik tai, ką turi sandėlyje, ir kad jau pačioje e. parduotuvėje aiškiai nurodo kainas, pritaikytas skirtingiems kiekiams.

„Taip taupome savo pardavėjų laiką ir apsaugome juos nuo galimo pirkėjų spaudimo taikyti nuolaidas ar akcijas, kurios, mano nuomone, yra savotiška apgaulė: pirma kainos padidinamos, o paskui taikoma nuolaida, kad pirkėjas jaustųsi geriau. Mes iš karto pateikiame realias kainas susiedami jas su įsigyjamų prekių kiekiu“, – tąsyk sakė įmonė vadovas.

Aiškumas, greitis bei konkretumas ir dabar yra tarsi „Supakuota“ vizitinė kortelė. Šiemet įsikūrus naujose patalpose, iš karto buvo įrengta prekių ekspozicija, kur pirkėjas mato visas pakavimo medžiagas, tuo metu siūlomas įmonės, – taip nereikia gaišti laiko aiškinantis, ar yra reikalinga prekė.

To nori pirkėjas

Šiuo metu bendrovė parduoda per 400 pozicijų pakavimo medžiagų. Didžiąją jų dalį perka iš Lietuvos gamintojų, šiek tiek – iš kaimynių Lenkijos ir Latvijos.

„Iš toliau esančių šalių mums produkcijos vežtis neapsimoka, nes jos vertė palyginti maža, o transportuoti daug kainuoja, nes pakavimo medžiagos užima daug vietos. Todėl koncentruojamės į arčiausiai esančius gamintojus“, – sako verslininkas.

Vis dėlto asortimentas nuolat kinta – pildomas atsižvelgiant į pirkėjų pageidavimus. Taip „Supakuota“ asortimente atsirado maisto pakavimo medžiagų, kaskart daugėja ir pakuočių, skirtų dovanoms.

„Šie segmentai papildo pagrindinę mūsų produkciją – pakavimo medžiagas, skirtas transportuoti, logistikai ir pramonei. Tačiau jei, tarkim, koks menininkas sako, kad jam reikia to ir to savo kūriniams supakuoti, mes tą pakuotę įtraukiame į savo asortimentą. Atvažiuoja jos nusipirkti, nusiperka dar kitų dalykų. Be to, papasakoja kitiems, kad pas mus galima gauti, ko reikia“, – aiškina p. Jarmolavičius.

Dar daugiau – atsižvelgiant į pirkėjų pageidavimus, netrukus bus siūloma papildoma paslauga: atvažiavę klientai įmonės sandėlyje susipakuos savo daiktus ir užrašę adresą juos čia paliks. „Supakuota“ pasirūpins, kad gaminiai būtų išsiųsti gavėjams.

„Patys siuntų gabenimo paslaugų neteiksime, nes viską, kas nesusiję su tiesiogine mūsų veikla, perkame iš išorės. Siuntas išgabens tuo užsiimantys kurjeriai. Tačiau taip klientams suteiksime papildomą paslaugą: jiems nereikės patiems rūpintis, kas išsiųs jų siuntinį“, – nurodo verslininkas.

Jis tvirtina, kad įmonė ir toliau neskirstys pirkėjų į didmeninius ir mažmeninius, netaikys minimalių užsakymų kiekių ar įsipareigojimo sutarčių, o tai neretai praktikuoja konkurentai.

„Mums vienodai svarbus kiekvienas pirkėjas. Toks požiūris į klientų aptarnavimą pasiteisina, nes jei pradėtum jiems statyti kokius nors barjerus, dalies pirkėjų tikrai netektumei“, – sako „Supakuota“ vadovas.

FOTOGALERIJA WEB_ Jie gali supakuoti beveik viską (20 nuotr.)

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Aukštaitijos prekybininkė: verta pagalvoti, ar smulkiųjų gaivinimas nebus naudingas tik didiesiems Premium 1

Iniciatyva uždrausti didiesiems prekybos centrams dirbti sekmadieniais yra priešinga tikslui mažinti kainas.

Į eksportą ant natūralumo bangos: prie beržų sulos pratina ir ekologiška pakuote Premium 3

Į ekologiškiems produktams palankias pasaulines tendencijas atsižvelgė ir Šalčininkų UAB „Straikas“. Gintaras...

Keleiviai įprato pirkti stotyse – prekybininkai dairosi ten ploto Premium 3

Atnaujintose autobusų stotyse veikiantys prekybininkai dar prieš kelerius metus nežinojo, ko tikėtis naujoje...

Klientus laimi sprendimais ir darbų galerija: gamino ir „Spotify“ biurui, ir „Nordea“ valgyklai Premium

Pagaminęs produktą, naudojamą „Spotify“ biure Niujorke, jau turi, ką papasakoti potencialiems užsakovams.

Pramonė
2018.08.13
Kelionių agentūrų regionuose verslo praktika: dėl vietinių tampa ir organizatorėmis Premium

Regionų kelionių agentūros augina pajamas, radusios būdų prisikviesti keliautojų iš didmiesčių, o siekdamos...

Plečiasi „Sodros“ grindų prievolė 8

Nuo šių metų liepos už darbuotojus, kurie negauna minimalios algos, darbdaviai turi primokėti ne tik...

Finansai
2018.08.08
Daugiau įmonių galės taikyti 0% ir 5% pelno mokesčio tarifus 2

Nuo 2019 m. daugiau nedidelių verslų galės taikyti lengvatinius 0% ir 5% pelno mokesčio tarifus, nes...

Finansai
2018.08.07
Dovanų ir indų salonai e. prekyboje pajamų nemato Premium

Prekybininkai, kurių pagrindinis asortimentas – dovanos, indai ir interjero detalės, e. prekyboje didesnių...

Išbandymas plėtra: kaip nepaslysti 2

Kuo įmonė sparčiau auga, kuo įvairesnių veiklų imasi, tuo atsiranda didesnė rizika visko nesužiūrėti,...

Vadyba
2018.08.05
Pasikeitęs pirkėjo paveikslas privertė keisti parduotuvių formatą Premium

Anksčiau agrofirmos „Sėklos“ net 80% asortimento sudarė būtent sėklos, o dabar jų dalis sumažėjo iki 25%.

Agroverslas
2018.08.03
VMI paaiškina, kada kokie GPM tarifai taikomi nuo 2019 m. 12

Valstybinė mokesčių inspekcija paaiškina, kaip nuo 2019 m. keičiasi mokesčių lengvatos, neapmokestinamojo...

Finansai
2018.08.02
Pasiruošimas reformai buksuoja – trukdo neišlukštentas „Sodros“ tarifas Premium

Pagrindiniai mokesčių reformos teisės aktai priimti, tačiau kol kas nepatvirtintas „Sodros“ tarifo...

Finansai
2018.08.02
Skyrė 1.500 Eur rinkodarai – sulaukė klientų iš Australijos antplūdžio Premium 3

Kol valdžios institucijos kuria milijonus eurų kainuojančias strategijas, kaip į Lietuvą pritraukti užsienio...

VMI atsako į klausimus apie patikimo mokesčių mokėtojo kriterijus 1

Valstybinė mokesčių atsako į dažniausiai užduodamus klausimus apie nuo kitų metų įsigaliosiančius patikimo...

Finansai
2018.08.01
Verslą pradėjo prekiaudami antkapiais, dabar valdo trijų įmonių grupę Premium

Pradėję nuo prekybos antkapiais, kuriuos parsigabendavo iš Kinijos, Ukmergės verslininkai laikui bėgant...

Pramonė
2018.08.01
Pirma sukūrė verslą Italijoje, vėliau – Lietuvoje: čia daug sudėtingiau Premium

Kai siūloma paslauga yra naujovė, verta panaudoti visus reklamos kanalus – net pridėti skrajučių aplinkinėse...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau