Kiek uždirbo litais, dabar uždirba eurais

Publikuota: 2015-11-30
Jonas Jarmolavičius, UAB „Supakuota“ direktorius: „Apyvarta, kokia pernai buvo litais, šiemet yra 
tokia pati – tik eurais.“
VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Jonas Jarmolavičius, UAB „Supakuota“ direktorius: „Apyvarta, kokia pernai buvo litais, šiemet yra tokia pati – tik eurais.“ VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.

Sandėlio ir biuro patalpos su patogia mašinų aikštele, pagal pirkėjų pageidavimus išplėstas asortimentas, ne­­­tai­komas minimalaus už­sa­kymo kiekis ir apdai­riai derinama įprasta bei e. prekyba per metus UAB „Su­­pakuota“ padėjo apy­var­­tą padidinti daugiau nei trigubai.

„Pernai mūsų mėnesio apyvarta buvo 30.000–40.000 Lt, o dabar tokia pati suma – tik eurais“, – šypsosi Jonas Jar­­mo­­lavičius, Vilniaus įmonės „Su­pakuota“ direktorius, ir išdidžiai aprodo patalpas, į kurias bendrovė persikėlė šiemet.

Kad patalpas reikia keisti, jaunasis verslininkas suprato vos įsteigęs įmonę, kuri pirmiausia buvo įkurdinta Sa­va­norių prospekte.

„Ten buvo sudėtinga mus rasti, nebuvo kur klientams statyti automobilių, be to, dirbome trečiame aukšte. Todėl netrukus ėmėme dairytis kitų patalpų. Kai atradome šias, netoli oro uosto, iš karto griebėme, nes čia yra ir erdvus sandėlis, ir administracinės patalpos“, – aiškina p. Jarmolavičius.

Konkrečiai ir aiškiai

„Supakuota“ veikia jau trečius metus. O verslo imtis vaikinus paskatino tai, kad patys negavo juos tenkinančių paslaugų.

„Kai norėjome nusipirkti pakavimo medžiagų, pamatėme, kad kone visos tuo užsiimančios įmonės laikėsi komercinių pasiūlymų sistemos: jiems reikėjo skambinti, pasakyti, ko reikia, tada jie atsiųsdavo komercinį pasiūlymą, paskui būdavo deramasi dėl kainos. Tam prireikė daug laiko. Todėl nusprendėme patys užsiimti pakavimo medžiagų verslu, bet tai daryti kitaip – naujoviškai ir atvirai“, – prieš metus VŽ sakė p. Jarmolavičius.

Taip buvo sukurta e. parduotuvė www.supakuota.lt. Kaip svarbiausius skirtumus nuo kitų pakavimo medžiagų pardavėjų jis tuomet nurodė, kad įmonė parduoda tik tai, ką turi sandėlyje, ir kad jau pačioje e. parduotuvėje aiškiai nurodo kainas, pritaikytas skirtingiems kiekiams.

„Taip taupome savo pardavėjų laiką ir apsaugome juos nuo galimo pirkėjų spaudimo taikyti nuolaidas ar akcijas, kurios, mano nuomone, yra savotiška apgaulė: pirma kainos padidinamos, o paskui taikoma nuolaida, kad pirkėjas jaustųsi geriau. Mes iš karto pateikiame realias kainas susiedami jas su įsigyjamų prekių kiekiu“, – tąsyk sakė įmonė vadovas.

Aiškumas, greitis bei konkretumas ir dabar yra tarsi „Supakuota“ vizitinė kortelė. Šiemet įsikūrus naujose patalpose, iš karto buvo įrengta prekių ekspozicija, kur pirkėjas mato visas pakavimo medžiagas, tuo metu siūlomas įmonės, – taip nereikia gaišti laiko aiškinantis, ar yra reikalinga prekė.

To nori pirkėjas

Šiuo metu bendrovė parduoda per 400 pozicijų pakavimo medžiagų. Didžiąją jų dalį perka iš Lietuvos gamintojų, šiek tiek – iš kaimynių Lenkijos ir Latvijos.

„Iš toliau esančių šalių mums produkcijos vežtis neapsimoka, nes jos vertė palyginti maža, o transportuoti daug kainuoja, nes pakavimo medžiagos užima daug vietos. Todėl koncentruojamės į arčiausiai esančius gamintojus“, – sako verslininkas.

Vis dėlto asortimentas nuolat kinta – pildomas atsižvelgiant į pirkėjų pageidavimus. Taip „Supakuota“ asortimente atsirado maisto pakavimo medžiagų, kaskart daugėja ir pakuočių, skirtų dovanoms.

„Šie segmentai papildo pagrindinę mūsų produkciją – pakavimo medžiagas, skirtas transportuoti, logistikai ir pramonei. Tačiau jei, tarkim, koks menininkas sako, kad jam reikia to ir to savo kūriniams supakuoti, mes tą pakuotę įtraukiame į savo asortimentą. Atvažiuoja jos nusipirkti, nusiperka dar kitų dalykų. Be to, papasakoja kitiems, kad pas mus galima gauti, ko reikia“, – aiškina p. Jarmolavičius.

Dar daugiau – atsižvelgiant į pirkėjų pageidavimus, netrukus bus siūloma papildoma paslauga: atvažiavę klientai įmonės sandėlyje susipakuos savo daiktus ir užrašę adresą juos čia paliks. „Supakuota“ pasirūpins, kad gaminiai būtų išsiųsti gavėjams.

„Patys siuntų gabenimo paslaugų neteiksime, nes viską, kas nesusiję su tiesiogine mūsų veikla, perkame iš išorės. Siuntas išgabens tuo užsiimantys kurjeriai. Tačiau taip klientams suteiksime papildomą paslaugą: jiems nereikės patiems rūpintis, kas išsiųs jų siuntinį“, – nurodo verslininkas.

Jis tvirtina, kad įmonė ir toliau neskirstys pirkėjų į didmeninius ir mažmeninius, netaikys minimalių užsakymų kiekių ar įsipareigojimo sutarčių, o tai neretai praktikuoja konkurentai.

„Mums vienodai svarbus kiekvienas pirkėjas. Toks požiūris į klientų aptarnavimą pasiteisina, nes jei pradėtum jiems statyti kokius nors barjerus, dalies pirkėjų tikrai netektumei“, – sako „Supakuota“ vadovas.

FOTOGALERIJA WEB_ Jie gali supakuoti beveik viską (20 nuotr.)

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
 „BUGA’s“ padažų gamintojams raktas nuo užsienio rinkų durų kainavo apie 120.000 Eur Premium 1

„Buga LT“, dabar eksportuojanti apie 30% produkcijos, nusiteikusi per trejus metus proporciją apkeisti.

Gazelė
00:01
Kaune formuojasi naujas turgus 1

Kauno Dainavos rajone, šalia prekybos miestelio „Urmas“, formuojasi naujas ne maisto prekių turgus po atviru...

Prekyba
2019.02.16
„Mirusiojo kišenių kraustymas“: kaip „Foodout“ klientus pasidalino likę rinkos žaidėjai Premium 3

Kai iš augančios rinkos, kurią dalijasi 3 įmonės, viena pasitraukia, likusių vadovams belieka pasiraitoti...

Gazelė
2019.02.15
Veterinarijos vaistinės perrikiuoja asortimentą: šunų ir kačių šeimininkai čia labiausiai laukiami Premium

Net mažiausiuose miestuose veterinarijos vaistinių asortimentas keičiasi: anksčiau čia pagrindinis pirkėjas...

Gazelė
2019.02.14
„Starnos“ plėtros istorija: kaip 14 žmonių sugeneruoja 7 mln. Eur apyvartos Premium 5

Pradėjusi nuo pramonei skirtų švediškų klijų, kurie tilpo ant vieno padėklo, prekybos, šiandien UAB „Starna“...

Gazelė
2019.02.14
Verslai dūžta atsimušę į PVM ribą 19

Per paskutinius 12 mėnesių pasiekus 45.000 Eur pajamų ribą, Lietuvoje reikia registruotis kaip PVM mokėtojui.

Finansai
2019.02.13
EK kilo įtarimų, ar Lietuva teisėtai reikalauja mokėti PVM nuo pirmojo euro Premium 2

Europos Komisija susidomėjo, ar Lietuva tinkamai taiko Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo straipsnį, kuris...

Finansai
2019.02.13
Tikėjosi pirkėjų senamiestyje – sulaukė nuošaliau Premium

Dairantis patalpų savo prekės ženklo parduotuvei, Vilniuje dirbančių aprangos kūrėjų akys neretai krypsta į...

Gazelė
2019.02.12
Nudegęs transporto versle, įkūrė piceriją: pinigai mažesni, bet už tai - stabilu Premium 4

Netoli Karmėlavos (Kauno r.) picerijos „Contra“ įkūrėjas dažnai išgirsta raginimą plėstis ir atidaryti dar...

Gazelė
2019.02.12
Per brangiai turtą „Sauridai“ pardavę Rancai turi sumokėti 0,7 mln. Eur mokesčių 14

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas nusprendė, kad VMI pagrįstai apmokestino per 6,7 mln. Eur...

Finansai
2019.02.11
Personalo paieškos „Atranka 360“ patirtis: paskutinė naujiena įspėjo verslo poreikius Premium

Personalo paieškos ir atrankos bendrovės gali plėsti siūlomų paslaugų krepšelį, nes klientų poreikiai...

Gazelė
2019.02.11
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
„Žuvies pašto“ istorija: susitelkė į filė, o klesti šamo plėšiko kotletai Premium 1

Vartotojai nori skirti mažiau laiko maistui ruošti, bet valgyti kokybiškai. Todėl augintojai kuria naujus...

Gazelė
2019.02.11
Didmiesčių ir kurortų verslas mažiau atsparus nesėkmėms nei daugelio rajonų Premium

Atspariausios verslo negandoms praėjusiais metais buvo mažesnių savivaldybių įmonės, o Lietuvos kurortai...

Verslo aplinka
2019.02.10
Kaip įsitvirtinti perpildytoje rinkoje: kepyklų įkūrėjų patirtis 1

Kuo didesnė konkurencija, tuo labiau išlošia pirkėjas, nes gali rinktis ir pagal kainą, ir pagal kokybę ar...

Gazelė
2019.02.10
Sekantys paskui „Amazon“ pamokas, atlieka „streso testus“  1

Augantys prekybininkai siekia suderinti tradicinę ir e. prekybą, todėl ieško sprendimų, kurie užtikrintų...

Gazelė
2019.02.10
 Vieni dirba ilgiau ir išlošia, kiti nepramuša pasipriešinimo 1

Būti pirmiesiems nėra lengva. Tačiau pasirinkus teisingą taktiką, rezultatų netrunkama sulaukti. O kai...

Gazelė
2019.02.09
VMI atskleidžia, kaip internete ieško nedeklaruotų pajamų 33

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) atlikusi internetiniuose aukcionuose prekiaujančių ir dalijimosi...

Finansai
2019.02.07
Algoms vėluoti priežasčių nėra: skaičiavimus apskaitos įmonės atliko laiku Premium 5

Jokios suirutės, tik kiek daugiau užtrunka laiko, nes pagal naują metodiką apskaičiuotus atlyginimus dar...

Gazelė
2019.02.07
Nedidelį viešbutį Klaipėdoje nusprendė išplėsti 4 kartus Premium

Viešbutis „Vėtra“ Klaipėdoje po rekonstrukcijos galės priimti beveik keturis kartus daugiau svečių nei iki...

Statyba ir NT
2019.02.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau