Veržiasi spėti į kalėdinį traukinį

Publikuota: 2015-11-29
Giedrė ir Tadas Kuzminskai, MB „Mano spinta“ steigėjai sako, kad gaminių asortimentą sudaro apie 60% drabužių skirtų vaikams ir apie 40% - suaugusiesiems. Indrės Sesartės (VŽ) nuotr.
Giedrė ir Tadas Kuzminskai, MB „Mano spinta“ steigėjai sako, kad gaminių asortimentą sudaro apie 60% drabužių skirtų vaikams ir apie 40% - suaugusiesiems. Indrės Sesartės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Drabužių siuvimo ir preky­bos MB „Mano spinta“ ėmė­si aktyvios plėtros: ati­darė nau­ją siuvimo ir sukir­pi­mo cechą, pirko reikia­mos įrangos, rado nau­jų prekybos partnerių Lietu­voje ir užsienyje, o lapkričio pa­baigoje Kaune atidarys pirmąją savo prekių ženklo „Vėjo vaikai“ parduotuvę.

Iki šiol šio prekių ženklo vaikiškų, moteriškų ir vyriškų drabužių buvo galima įsigyti įmonės e. parduotuvėje vejovaikai.lt, taip pat 10 prekybos partnerių parduotuvių.

Dairėsi prekybos centruose

„Daugelis pirkėjų klausinėdavo, kur galėtų pačiupinėti, iš arčiau apžiūrėti mūsų produkciją, rasti visą asortimentą, – teigia Giedrė ir Tadas Kuz­mins­kai, siuvimo įmonės steigėjai. – Nusprendėme pasiryžti ir atidaryti savo parduotuvę.“

Rudens pradžioje nuspręsta ieškoti vietos parduotuvei. Pasak verslininkų, kartu nutarta didinti ir gamybą, kad drabužių visuomet būtų sandėlyje, – tokiu būdu jų e. parduotuvėje perkantys pirkėjai galėtų per vieną ar dvi dienas gauti užsakytas prekes.

Gamybos plėtra būtina ir dėl naujos parduotuvės – jos asortimentą taip pat būtina nuolat užtikrinti. Atsidėti drabužių siuvimo ir prekybos verslui šeimai tapo paprasčiau ir dėl to, kad p. Kuzminskas kaip tik išėjo iš samdomo darbo. Įmonėje p. Kuzminskienė atsakinga už naujų modelių kūrimą ir prekybą, o sutuoktinis – už gamybą.

Apsisprendę didinti gamybos mastą, Kuzminskai pradėjo ieškoti naujų patalpų siuvyklai ir parduotuvei. Iki šiol sukirpimo ir dalį siuvimo paslaugų įmonė pirkdavo, o kai kuriuos užsakymus atlikdavo nedidelėje savo siuvykloje.

„Tačiau siuvyklos ne visada garantuodavo laiku atlikti užsakymus, todėl mes negalėdavome pirkėjams pasiūlyti gerų drabužių pristatymo terminų. Todėl nutarėme patys imtis sukirpimo ir siuvimo“, – kalba „Mano spintos“ steigėjai.

Svarbiu motyvu apsisprendžiant, kur atidaryti siuvyklą, tapo vieta, kurią būtų patogu pasiekti naujoms darbuotojoms. „Darbuotojams labai svarbu, kad nesunkiai viešuoju transportu būtų galima pasiekti siuvyklą. Radome apie 150 kv. m gamybos ir sandėliavimo patalpas Kaune, Šilainių mikrorajone“, – kalba p. Kuzminskas.

Į nuomojamas gamybines patalpas buvo atvežti reikiami įrengimai: sukirpimo, siuvimo mašinos. Čia jau pradėta siūti drabužius, pradėti ir sukirpimo darbai, sukurtos 4 naujos darbo vietos. Į plėtrą investuotos sumos verslininkai neatskleidžia, tik nurodo, kad tai jų santaupos ir pelno dalis.

Kartu su gamybinių patalpų paieška pradėta ieškoti ir prekybinio ploto. Buvo svarstyti keli būdai dėl parduotuvės atidarymo Kauno prekybos centruose: vienur netenkino gana miglotos sąlygos dėl nuomos kainos, kitur jos buvo pernelyg aukštos arba galima vėlesnė prekybinio ploto nuomojimo data.

Ponai Kuzminskai savo parduotuvei apsisprendė išsinuomoti 70 kv. m patalpas viename iš prekybos centrų Dainavos mikrorajone. Pasak verslininkų, į skelbimą dėl pardavėjos darbo atsiliepė daug moterų, iš kurių didžioji dalis yra su aukštuoju išsilavinimu arba studentės.

Patys atsiveža medžiagų

Medžiagų drabužiams siūti verslininkai patys atsiveža iš Italijos, Lenkijos, Turkijos – taip užsitikrinama jų kokybė ir nepermokama tarpininkams. Prieš trejus metus „Vėjo vaikai“ pradėjo dirbti siūdami ir prekiaudami vaikiškais drabužiais, o dabar pamažu didėja jų siūlomos aprangos suaugusiesiems „krepšelis“.

Dabar pasiuvama apie 60% vaikiškų drabužių ir apie 40% suaugusiųjų aprangos. Vaikiškų drabužių kainos prasideda nuo 16 Eur, moteriškų – nuo 48 Eur, vyriškų – nuo 45 Eur.

Šįmet prie „Vėjo vaikų“ produkcijos prekybos partnerių sąrašo prisidėjo vaikiškų prekių tinklas „Vaikutis“, Lietuvoje turintis 4 parduotuves. Taip pat išsiųsta pirma drabužių siunta į Airiją, ten lietuvė yra atidariusi lietuviškų prekių parduotuvę.

Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ lapkričio 18 d.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
60% pajamas auginusi „Knygos.lt“ dairosi vietos knygynui Kaune 6

Knygynai be kainų pasitvirtino – UAB „Balto trader“ valdoma „Knygos.lt“ 2018 m. pasiekė 3 mln. Eur apyvartą.

Gazelė
2019.02.19
Omnikanalę prekybą pritaikė iš tikrųjų: atsisakė skirtingų kainų, jei reikia – parduoda ir telefonu Premium

Skirtingus pardavimo kanalus sujungianti omnikanalė prekyba trina ribas tarp e. komercijos ir fizinės...

Gazelė
2019.02.19
Darbuotojus mokys, kaip patiems susikurti robotus 3

Auganti procesų robotizavimo paklausa didina ir šią paslaugą teikiančių įmonių skaičių. Šį mėnesį pradėjusi...

Gazelė
2019.02.18
 „BUGA’s“ padažų gamintojams raktas nuo užsienio rinkų durų kainavo apie 120.000 Eur Premium 5

„Buga LT“, dabar eksportuojanti apie 30% produkcijos, nusiteikusi per trejus metus proporciją apkeisti.

Gazelė
2019.02.18
Kaune formuojasi naujas turgus 1

Kauno Dainavos rajone, šalia prekybos miestelio „Urmas“, formuojasi naujas ne maisto prekių turgus po atviru...

Prekyba
2019.02.16
„Mirusiojo kišenių kraustymas“: kaip „Foodout“ klientus pasidalino likę rinkos žaidėjai Premium 4

Kai iš augančios rinkos, kurią dalijasi 3 įmonės, viena pasitraukia, likusių vadovams belieka pasiraitoti...

Gazelė
2019.02.15
Veterinarijos vaistinės perrikiuoja asortimentą: šunų ir kačių šeimininkai čia labiausiai laukiami Premium

Net mažiausiuose miestuose veterinarijos vaistinių asortimentas keičiasi: anksčiau čia pagrindinis pirkėjas...

Gazelė
2019.02.14
„Starnos“ plėtros istorija: kaip 14 žmonių sugeneruoja 7 mln. Eur apyvartos Premium 5

Pradėjusi nuo pramonei skirtų švediškų klijų, kurie tilpo ant vieno padėklo, prekybos, šiandien UAB „Starna“...

Gazelė
2019.02.14
Verslai dūžta atsimušę į PVM ribą 19

Per paskutinius 12 mėnesių pasiekus 45.000 Eur pajamų ribą, Lietuvoje reikia registruotis kaip PVM mokėtojui.

Finansai
2019.02.13
EK kilo įtarimų, ar Lietuva teisėtai reikalauja mokėti PVM nuo pirmojo euro Premium 2

Europos Komisija susidomėjo, ar Lietuva tinkamai taiko Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo straipsnį, kuris...

Finansai
2019.02.13
Tikėjosi pirkėjų senamiestyje – sulaukė nuošaliau Premium

Dairantis patalpų savo prekės ženklo parduotuvei, Vilniuje dirbančių aprangos kūrėjų akys neretai krypsta į...

Gazelė
2019.02.12
Nudegęs transporto versle, įkūrė piceriją: pinigai mažesni, bet už tai - stabilu Premium 4

Netoli Karmėlavos (Kauno r.) picerijos „Contra“ įkūrėjas dažnai išgirsta raginimą plėstis ir atidaryti dar...

Gazelė
2019.02.12
Per brangiai turtą „Sauridai“ pardavę Rancai turi sumokėti 0,7 mln. Eur mokesčių 14

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas nusprendė, kad VMI pagrįstai apmokestino per 6,7 mln. Eur...

Finansai
2019.02.11
Personalo paieškos „Atranka 360“ patirtis: paskutinė naujiena įspėjo verslo poreikius Premium

Personalo paieškos ir atrankos bendrovės gali plėsti siūlomų paslaugų krepšelį, nes klientų poreikiai...

Gazelė
2019.02.11
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
„Žuvies pašto“ istorija: susitelkė į filė, o klesti šamo plėšiko kotletai Premium 2

Vartotojai nori skirti mažiau laiko maistui ruošti, bet valgyti kokybiškai. Todėl augintojai kuria naujus...

Gazelė
2019.02.11
Didmiesčių ir kurortų verslas mažiau atsparus nesėkmėms nei daugelio rajonų Premium

Atspariausios verslo negandoms praėjusiais metais buvo mažesnių savivaldybių įmonės, o Lietuvos kurortai...

Verslo aplinka
2019.02.10
Kaip įsitvirtinti perpildytoje rinkoje: kepyklų įkūrėjų patirtis 1

Kuo didesnė konkurencija, tuo labiau išlošia pirkėjas, nes gali rinktis ir pagal kainą, ir pagal kokybę ar...

Gazelė
2019.02.10
Sekantys paskui „Amazon“ pamokas, atlieka „streso testus“  1

Augantys prekybininkai siekia suderinti tradicinę ir e. prekybą, todėl ieško sprendimų, kurie užtikrintų...

Gazelė
2019.02.10
 Vieni dirba ilgiau ir išlošia, kiti nepramuša pasipriešinimo 1

Būti pirmiesiems nėra lengva. Tačiau pasirinkus teisingą taktiką, rezultatų netrunkama sulaukti. O kai...

Gazelė
2019.02.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau