Nepelnytai pamiršta, bet efektyvi ir pigi rinkodaros priemonė

Publikuota: 2015-11-28
Marius Babravičius, „SProjects“ vadovas: „Svarbu ne paskatinti pardavimus, o tiesiog priminti apie save.“
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Marius Babravičius, „SProjects“ vadovas: „Svarbu ne paskatinti pardavimus, o tiesiog priminti apie save.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nemažai įmonių pasta­rai­siais metais susikon­cent­ravo į socialinių tinklų rinkodarą ir visiškai pamiršo naujienlaiškius. Taip elgtis iš dalies paska­tino ir klientų požiūris – įmonių laiškus jie prilygina nepageidaujamai reklamai.

Vis dėlto naujienlaiškiai nedidelėms įmonėms vis dar yra puiki rinkodaros priemonė – praktiška, efektyvi ir beveik nemokama.

Kai kurioms įmonėms naujienlaiškiai vis dar yra nepakeičiama rinkodaros strategijos dalis, leidžianti smarkiai padidinti pardavimus, pranešti svarbias verslo naujienas, nuolat palaikyti ryšį su nuolatiniais klientais.

Svarbu tikslas

Marius Babravičius, sporto apdovanojimais prekiaujančios bendrovės „SProjects“ vadovas, sako, kad atsisakyti naujienlaiškių būtų kvaila, nes jie efektyvūs ir itin pigūs.

„Kai kuriais laikotarpiais, pavyzdžiui, per šventes, ryšys tarp naujienlaiškio siuntimo ir klientų suaktyvėjimo yra gana ryškus, ypač pasiūlius kokių nors nuolaidų. Tačiau svarbu ne tik tai. Labai naudinga klientams apie tai kartais tiesiog priminti. Reikalui esant, jie tikrai prisimins įmonę, apie kurią vis gauna informaciją“, – kalba pašnekovas.

Kita vertus, naujienlaiškiai kartais pasitarnauja ne tik dėl galimybės klientus supažindinti su komerciniais pasiūlymais.

„Kartais naujienlaiškius labai gerai siuntinėti ir praktiniais sumetimais. Pavyzdžiui, išsikeliame į kitą vietą ir galvojame, kaip apie tai pranešti klientams. Naujienlaiškis tam puikiai pasitarnauja“, – sako verslininkas.

Nauda akivaizdi

Kad naujienlaiškiai yra puiki priemonė ne tik didinti pardavimams, bet ir priminti klientams apie save, nurodo ir Dovilė Stonė, Kauno MB „Sviestas sviestuotas“, gaminančios riešutų sviestą, bendraturtė.

„Vos išplatiname naujienlaiškį, iš karto pajuntame aktyvumą e. parduotuvėje – padaugėja užsakymų. Ne tik lojaliems klientams reikia priimti apie savo gaminį. Juk žmonės neturi laiko nuolatos lankytis mėgstamų prekių e. parduotuvėse, o gavę naujienlaiškį – paspaudžia nuorodą“, – sako p. Stonė.

Naujienlaiškis gali būti net vienintele rinkodaros priemone, kurią naudoja smulkieji.

„Pagrindinė mūsų rinkodaros priemonė – naujienlaiškis, kurį lojaliems klientams siunčiame kiekvieną mėnesį. Naujienlaiškyje nurodome prekes, kurių klientai gali įsigyti su nuolaida“, – sako Olesia Zimnickienė, UAB „Žirnio krautuvėlė“ direktorė.

Ne brukalas

Gautų naujienlaiškių klientai nė neperskaitę nepuls trinti, jei šie bus siunčiami protingai: tik tikslinei auditorijai, tik pasiūlymai, kurie tikrai gali sudominti konkrečius pirkėjus.

„Naujienlaiškiai netaps nepageidaujama reklama, jei jie bus siunčiami, kaip aš vadinu, šiltais kontaktais. Reikia turėti klientų, kuriuos ta informacija tikrai domina, kontaktus, nesiųsti bet kam. Kitas dalykas – nereikia to daryti pernelyg dažnai“, – pataria p. Babravičius.

Žilvinas Freigofas, MB „Rin­kodara“ įkūrėjas, rinkodaros specialistas, VŽ yra sakęs, kad naujienlaiškius verslininkai kartais siuntinėja kvailai. Anot jo, laiškai nepageidaujama reklama tampa tuomet, kai pirkėjams siunčiama informacija apie prekes, kurių šie niekuomet nepirko.

Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ lapkričio 19 d.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Prie skaidraus verslo iniciatyvos jungiasi pirmieji maitintojai

Viešojo maitinimo sektorius išlieka viena iš 4 sričių, kuriame didelė šešėlio rizika. Prie skaidraus verslo...

Gazelė
2020.01.20
Duomenų apie startuolių finansus mažai, bet pelningumas džiugina 2

Šiuo metu Lietuvoje veikiančių startuolių skaičius jau perkopė 1.000 ribą, tačiau finansinių duomenų apie jų...

Gazelė
2020.01.20
Pirmieji lengvatiniai metai ne visiems nuostolingi: 770 bendrovių uždirbo 13 mln. Eur Premium 1

Pirmieji metai naujam verslui sudėtingiausi – reikia ne tik atsistoti ant kojų, bet ir galvoti, kaip...

Gazelė
2020.01.20
„Koops“ konsolidavo tinklo administravimą ir didmeninę veiklą  Premium

Nusprendus didmeninę, prekybinę ir logistinę veiklą sutelkti vienoje įmonėje nuo šių metų pradžios...

Prekyba
2020.01.20
Kodėl restoranuose visiems reikia cepelinų Premium

Tiek konsultantai, tiek patys verslininkai pataria išsiskirti iš kitų ir daryti tai, ko konkurentai nedaro.

Gazelė
2020.01.19
Sukurti kliniką – 3 žingsniai, bet bijant suklysti, atrodė sudėtingiau

Sudėtingas procesas, dalijamas etapais, įgauna struktūrą ir tampa aiškesnis. Panašiai ir verslo pradžia, kur...

Gazelė
2020.01.19
Nesėkmė versle netrukdo atsitiesti

Apklausos rodo, kad daugelis tų, kurie tik svajoja apie verslą, jo nesiima ne tik dėl lėšų ar žinių stygiaus,...

Gazelė
2020.01.19
Kas padeda verslui greičiau atsistoti ant kojų

Bet kokio verslo be investicijų nesukursi. Tačiau kuo pradedantieji daugiau išmano, ką ir kaip daryti, tuo...

Gazelė
2020.01.19
Kuria pradžiamokslį, kaip stiprinti kibernetinį saugumą

„Kurk Lietuvai“ projekto dalyviai Krašto apsaugos ministerijoje (KAM) kuria Kibernetinio saugumo vadovą...

Gazelė
2020.01.18
Prie „Baltosios bangos“ iniciatyvos prisijungė pirmasis baras

Viešojo maitinimo sektoriaus įmonės dažnai pakliūva į mokesčių inspektorių akiratį. Sostinės baras „Local...

Gazelė
2020.01.17
Algų aritmetika: šiais laikais jų nekelti išdrįsta tik retas darbdavys Premium 1

Vidutinis darbo užmokestis kasmet kyla apie 9%, bet jis neprivalo būti atspirties taškas darbdaviams tiek...

Gazelė
2020.01.17
Medieną internetu pirko vangiai, todėl rado kur kas pelningesnį būdą Premium

Kuo pasiūla mažesnė, tuo yra daugiau galimybių įsitvirtinti toje nišoje. Svarbu neišsigąsti pamačius, jog...

Gazelė
2020.01.16
Į pensijų kaupimą naujai įtraukta 43.500 gyventojų

Į pensijų kaupimą šiemet naujai įtraukiami 43.500 gyventojų, kuriems „Sodra“ atsitiktine tvarka priskyrė...

Finansai
2020.01.16
Šiemet pajamų deklaravimo startas bus skelbiamas anksčiau

Iki šių metų vasario 17 d. mokesčius išskaičiuojantys asmenys mokesčių administratoriui turi pateikti...

Finansai
2020.01.16
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
Sugrįžę iš „mokesčių atostogų“, smulkieji skaičiuoja tarifus Premium 1

Mokesčių „atostogos“ smulkiesiems – „poilsis“ nuo „Sodros“ įmokų pirmuosius metus ir 0% pelno mokestis – buvo...

Gazelė
2020.01.16
Kibernetinėms atakoms per mažų ar neįdomių nėra: kaip apsisaugoti Premium 1

Pusė smulkiojo ir vidutinio verslo (SVV) – 44% bendrovių – nemano, kad galėtų tapti kibernetinių atakų...

Gazelė
2020.01.15
Vieni restoranai jau bumbtelėjo ant žemės, kiti nusileidimui dar tik ruošiasi Premium

Maitinimo įstaigos, gruodį skaičiavusios gerokai išaugusias apyvartas, sausį ieško būdų, kaip prisikviesti...

Gazelė
2020.01.15
„Sodra“ primena naujus įmokų tarifus dirbantiems savarankiškai 1

Savarankiškai dirbantieji, gavę pirmąkart atsiradusias „mokesčių atostogas“ – teisę nemokėti socialinio...

Gazelė
2020.01.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau