Nepelnytai pamiršta, bet efektyvi ir pigi rinkodaros priemonė

Publikuota: 2015-11-28
Marius Babravičius, „SProjects“ vadovas: „Svarbu ne paskatinti pardavimus, o tiesiog priminti apie save.“
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Marius Babravičius, „SProjects“ vadovas: „Svarbu ne paskatinti pardavimus, o tiesiog priminti apie save.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nemažai įmonių pasta­rai­siais metais susikon­cent­ravo į socialinių tinklų rinkodarą ir visiškai pamiršo naujienlaiškius. Taip elgtis iš dalies paska­tino ir klientų požiūris – įmonių laiškus jie prilygina nepageidaujamai reklamai.

Vis dėlto naujienlaiškiai nedidelėms įmonėms vis dar yra puiki rinkodaros priemonė – praktiška, efektyvi ir beveik nemokama.

Kai kurioms įmonėms naujienlaiškiai vis dar yra nepakeičiama rinkodaros strategijos dalis, leidžianti smarkiai padidinti pardavimus, pranešti svarbias verslo naujienas, nuolat palaikyti ryšį su nuolatiniais klientais.

Svarbu tikslas

Marius Babravičius, sporto apdovanojimais prekiaujančios bendrovės „SProjects“ vadovas, sako, kad atsisakyti naujienlaiškių būtų kvaila, nes jie efektyvūs ir itin pigūs.

„Kai kuriais laikotarpiais, pavyzdžiui, per šventes, ryšys tarp naujienlaiškio siuntimo ir klientų suaktyvėjimo yra gana ryškus, ypač pasiūlius kokių nors nuolaidų. Tačiau svarbu ne tik tai. Labai naudinga klientams apie tai kartais tiesiog priminti. Reikalui esant, jie tikrai prisimins įmonę, apie kurią vis gauna informaciją“, – kalba pašnekovas.

Kita vertus, naujienlaiškiai kartais pasitarnauja ne tik dėl galimybės klientus supažindinti su komerciniais pasiūlymais.

„Kartais naujienlaiškius labai gerai siuntinėti ir praktiniais sumetimais. Pavyzdžiui, išsikeliame į kitą vietą ir galvojame, kaip apie tai pranešti klientams. Naujienlaiškis tam puikiai pasitarnauja“, – sako verslininkas.

Nauda akivaizdi

Kad naujienlaiškiai yra puiki priemonė ne tik didinti pardavimams, bet ir priminti klientams apie save, nurodo ir Dovilė Stonė, Kauno MB „Sviestas sviestuotas“, gaminančios riešutų sviestą, bendraturtė.

„Vos išplatiname naujienlaiškį, iš karto pajuntame aktyvumą e. parduotuvėje – padaugėja užsakymų. Ne tik lojaliems klientams reikia priimti apie savo gaminį. Juk žmonės neturi laiko nuolatos lankytis mėgstamų prekių e. parduotuvėse, o gavę naujienlaiškį – paspaudžia nuorodą“, – sako p. Stonė.

Naujienlaiškis gali būti net vienintele rinkodaros priemone, kurią naudoja smulkieji.

„Pagrindinė mūsų rinkodaros priemonė – naujienlaiškis, kurį lojaliems klientams siunčiame kiekvieną mėnesį. Naujienlaiškyje nurodome prekes, kurių klientai gali įsigyti su nuolaida“, – sako Olesia Zimnickienė, UAB „Žirnio krautuvėlė“ direktorė.

Ne brukalas

Gautų naujienlaiškių klientai nė neperskaitę nepuls trinti, jei šie bus siunčiami protingai: tik tikslinei auditorijai, tik pasiūlymai, kurie tikrai gali sudominti konkrečius pirkėjus.

„Naujienlaiškiai netaps nepageidaujama reklama, jei jie bus siunčiami, kaip aš vadinu, šiltais kontaktais. Reikia turėti klientų, kuriuos ta informacija tikrai domina, kontaktus, nesiųsti bet kam. Kitas dalykas – nereikia to daryti pernelyg dažnai“, – pataria p. Babravičius.

Žilvinas Freigofas, MB „Rin­kodara“ įkūrėjas, rinkodaros specialistas, VŽ yra sakęs, kad naujienlaiškius verslininkai kartais siuntinėja kvailai. Anot jo, laiškai nepageidaujama reklama tampa tuomet, kai pirkėjams siunčiama informacija apie prekes, kurių šie niekuomet nepirko.

Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ lapkričio 19 d.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Įmonės renginiai: kodėl jų laukia ne tik darbuotojai 1

Kuo didesnė bendrovė, tuo joje yra stipresnės tradicijos švęsti ar vykti į renginius visiems darbuotojams...

Vadyba
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Verslo idėją parsivežė iš Kanados: produkto skonis – seniai pažįstamas 3

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Agroverslas
2019.01.19
Dalyvavimas parodose: jei jau važiuojama, tai ne puse kojos Premium 1

Metų pradžioje verslas jau žino mugių ir parodų, kuriose dalyvaus, tvarkaraštį. Smulkieji planuoja gamybą,...

Pramonė
2019.01.18
Verslo liudijimus galima įsigyti e.būdu

Pernai gyventojų skaičius, kurie įsigijo verslo liudijimus internetu, išaugo 8%. Mokesčių administratorius...

Finansai
2019.01.17
Kaip samdomam vadovui užsitarnauti sprendimų laisvę Premium

Verslo įkūrėjui atsitraukti nuo tiesioginio vadovavimo – rizikinga, bet naujas vadovas dažnai ateina su...

Vadyba
2019.01.17
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Prie algos priedai „natūra“ tiktų ne visiems Premium 12

Pasiūlymą leisti darbdaviams papildomai motyvuoti darbuotojus, lėšas nurašant į sąnaudas, ekonomistai...

Vadyba
2019.01.15
Kas trečias darbą keistų kad ir rytoj: kaip sulaikyti darbuotojus Premium 5

Darbuotojų pageidavimų sąrašas vis ilgėja: tikisi, kad alga per metus didės keliolika procentų, o jei ne,...

Pramonė
2019.01.15
Kodėl bent pusvalandis, rastas pabendrauti su jaunimu, atsiperka

Kai patyręs verslininkas pradedančiajam pataria, ką daryti, o kokių klaidų vengti, pastarojo verslas...

Vadyba
2019.01.13
Itališką kokybę už itališką kainą kauniečiai pasiekė per trejus metus Premium

Odos apdirbimo pramonei Lietuvoje susitraukus, jaunas verslas ne tik sukuria svetur atpažįstamą galanterijos...

Pramonė
2019.01.12
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12
Pateko į JAV parduotuvių lentynas, o iš ten iki Kanados rinkos – ranka paduok Premium 3

Tai, kas tinka Europoje, už Atlanto nebūtinai pasiteisina, todėl net ilgametę patirtį sukaupusios įmonės,...

Pramonė
2019.01.11
Rado aukso vidurį tarp virtualios ir įprastos parduotuvės Premium

Fizinė parduotuvė reikalauja kur kas daugiau sąnaudų ir ne visada yra tikslinga ją turėti, tačiau dalis...

Rinkodara
2019.01.09
Iš arbatos grybo gamina nekaltą limonadą Premium 2

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Agroverslas
2019.01.08
Drąsieji skolinasi nebūtinai banke: kokiems klausimams pasirengti Premium 4

Kuo sparčiau įmonė auga, tuo labiau jai reikia pinigų tiek investicijoms, tiek apyvartinėms lėšoms. Anksčiau...

Vadyba
2019.01.08
„Sodra“ – apie visus tarifus ir įmokas 2019 m. 16

Nuo 2019 m. pradžios pasikeitė minimalios mėnesinės algos (MMA) dydis, dabar, sujungus darbdavio ir...

Finansai
2019.01.08
Mugių suma – ne prasčiau nei 2017 m. Premium

Vos suskaičiavę ką tik pasibaigusios prekybos kalėdinėse mugėse rezultatus, kai kurie smulkieji jau...

Pirkėjų dėmesį užsitarnauja vieninteliu produktu

Nesvarbu, kokios progos mugėje dalyvauja smulkieji, kokiu sezonu tas prekymetis vyksta, gamintojai dažnai...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau