Nepelnytai pamiršta, bet efektyvi ir pigi rinkodaros priemonė

Publikuota: 2015-11-28
Marius Babravičius, „SProjects“ vadovas: „Svarbu ne paskatinti pardavimus, o tiesiog priminti apie save.“
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Marius Babravičius, „SProjects“ vadovas: „Svarbu ne paskatinti pardavimus, o tiesiog priminti apie save.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nemažai įmonių pasta­rai­siais metais susikon­cent­ravo į socialinių tinklų rinkodarą ir visiškai pamiršo naujienlaiškius. Taip elgtis iš dalies paska­tino ir klientų požiūris – įmonių laiškus jie prilygina nepageidaujamai reklamai.

Vis dėlto naujienlaiškiai nedidelėms įmonėms vis dar yra puiki rinkodaros priemonė – praktiška, efektyvi ir beveik nemokama.

Kai kurioms įmonėms naujienlaiškiai vis dar yra nepakeičiama rinkodaros strategijos dalis, leidžianti smarkiai padidinti pardavimus, pranešti svarbias verslo naujienas, nuolat palaikyti ryšį su nuolatiniais klientais.

Svarbu tikslas

Marius Babravičius, sporto apdovanojimais prekiaujančios bendrovės „SProjects“ vadovas, sako, kad atsisakyti naujienlaiškių būtų kvaila, nes jie efektyvūs ir itin pigūs.

„Kai kuriais laikotarpiais, pavyzdžiui, per šventes, ryšys tarp naujienlaiškio siuntimo ir klientų suaktyvėjimo yra gana ryškus, ypač pasiūlius kokių nors nuolaidų. Tačiau svarbu ne tik tai. Labai naudinga klientams apie tai kartais tiesiog priminti. Reikalui esant, jie tikrai prisimins įmonę, apie kurią vis gauna informaciją“, – kalba pašnekovas.

Kita vertus, naujienlaiškiai kartais pasitarnauja ne tik dėl galimybės klientus supažindinti su komerciniais pasiūlymais.

„Kartais naujienlaiškius labai gerai siuntinėti ir praktiniais sumetimais. Pavyzdžiui, išsikeliame į kitą vietą ir galvojame, kaip apie tai pranešti klientams. Naujienlaiškis tam puikiai pasitarnauja“, – sako verslininkas.

Nauda akivaizdi

Kad naujienlaiškiai yra puiki priemonė ne tik didinti pardavimams, bet ir priminti klientams apie save, nurodo ir Dovilė Stonė, Kauno MB „Sviestas sviestuotas“, gaminančios riešutų sviestą, bendraturtė.

„Vos išplatiname naujienlaiškį, iš karto pajuntame aktyvumą e. parduotuvėje – padaugėja užsakymų. Ne tik lojaliems klientams reikia priimti apie savo gaminį. Juk žmonės neturi laiko nuolatos lankytis mėgstamų prekių e. parduotuvėse, o gavę naujienlaiškį – paspaudžia nuorodą“, – sako p. Stonė.

Naujienlaiškis gali būti net vienintele rinkodaros priemone, kurią naudoja smulkieji.

„Pagrindinė mūsų rinkodaros priemonė – naujienlaiškis, kurį lojaliems klientams siunčiame kiekvieną mėnesį. Naujienlaiškyje nurodome prekes, kurių klientai gali įsigyti su nuolaida“, – sako Olesia Zimnickienė, UAB „Žirnio krautuvėlė“ direktorė.

Ne brukalas

Gautų naujienlaiškių klientai nė neperskaitę nepuls trinti, jei šie bus siunčiami protingai: tik tikslinei auditorijai, tik pasiūlymai, kurie tikrai gali sudominti konkrečius pirkėjus.

„Naujienlaiškiai netaps nepageidaujama reklama, jei jie bus siunčiami, kaip aš vadinu, šiltais kontaktais. Reikia turėti klientų, kuriuos ta informacija tikrai domina, kontaktus, nesiųsti bet kam. Kitas dalykas – nereikia to daryti pernelyg dažnai“, – pataria p. Babravičius.

Žilvinas Freigofas, MB „Rin­kodara“ įkūrėjas, rinkodaros specialistas, VŽ yra sakęs, kad naujienlaiškius verslininkai kartais siuntinėja kvailai. Anot jo, laiškai nepageidaujama reklama tampa tuomet, kai pirkėjams siunčiama informacija apie prekes, kurių šie niekuomet nepirko.

Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ lapkričio 19 d.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Būdas mažiau mokėti už patalpų nuomą: kada jis tikrai veikia 1

Vis daugiau smulkiųjų ryžtasi kooperuotis ir kartu nuomotis bendras patalpas parduotuvei. Tai leidžia...

Gazelė
2019.06.26
Kad jaunoji karta verslo neiššvaistytų, geriau vadovais jų iškart neskirti Premium 4

Kai prie šeimos verslo prisijungia vaikai – tėvams džiaugsmas. Tačiau su jaunosios kartos atėjimu kyla...

Gazelė
2019.06.26
Telefonu palikti arbatpinigiai padavėjui keliauja be „Sodros“ 11

Lietuvoje atsirado galimybė arbatpinigių padavėjams ir baristams palikti telefonu. Tokios sumos, anot VMI,...

Gazelė
2019.06.26
Kaip uždirbti daugiau nekeliant kainų 1

Įmonės pelną galima didinti arba stiprinant pardavimus, arba mažinant sąnaudas. Pastarasis būdas daugeliui...

Gazelė
2019.06.26
Pradėti verslą – efektyviausia dieta Premium 1

Kuo daugiau darai, tuo para, atrodo, tampa ilgesnė. Tuo įsitikinę verslininkai – jiems pasakymas „trūksta...

Gazelė
2019.06.25
Kokio pripažinimo už gerą darbą trokšta darbuotojai 2

Pripažinimas, kad darbuotojas gerai atliko savo darbą, — vienas geriausių ir pigiausių kolektyvą...

Vadyba
2019.06.25
Sutuoktiniai neįrodė pajamų kilmės – LVAT priteisė 13.000 Eur 17

Du vienos šeimos nariai į valstybės biudžetą privalės sumokėti beveik 13.000 Eur gyventojų pajamų mokesčio...

Gazelė
2019.06.25
Kaip taikyti nuolaidas, bet nepripratinti prie akcijų

Nuolaidų kuponai, savaitiniai kodai, gaunami su naujienlaiškiu, ir kitos akcijos pirkėjus išmokė palaukti...

Gazelė
2019.06.25
Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas 1

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai...

Gazelė
2019.06.24
Vieni darbdaviai dviračius nuperka, kiti – neleidžia statyti 8

Dviračiai ir paspirtukai, ypač su elektrinių jų alternatyvų populiarėjimu, tampa vis labiau susisiekimo...

Gazelė
2019.06.23
Latvių valdininkai vienai dienai taps verslininkų šešėliais

Latvijos valdininkams rugsėjį bus pasiūlyta vieną dieną padirbėti verslininkais ir praktiškai įvertinti,...

Gazelė
2019.06.23
Skaidrumo organizacijai reikia: kiek atvirauti

Apie skaidrumo organizacijose svarbą kalbama daug, o atvirumas yra viena iš vadovams ir rekomenduojamų, ir...

Gazelė
2019.06.23
Verslą kuria laužydami taisykles – kol kas nesigaili 5

Kartais nustatytas taisykles versle verta laužyti. Bet tik tada, kai tarp jo įkūrėjų yra betarpiškas...

Gazelė
2019.06.23
Prekės ženklo kūrimas: nuo ko pradėti 2

Prekės ženklo kūrimo procesą sudaro keli etapai, tačiau verslo naujokai nelinkę jo sureikšminti, nes...

Gazelė
2019.06.22
Pajūrio nuomotojai ruošiasi Joninėms: per 4 dienas 200 verslo liudijimų

Per keturias šios savaitės dienas verslo liudijimus apgyvendinimo paslaugoms Palangoje, Šventojoje, Neringoje...

Gazelė
2019.06.21
Penki tebegaliojantys absurdiški reikalavimai Rusijos versle 11

10.000 pasenusių GOST (valstybinio standarto) reikalavimų žadama panaikinti, tačiau kol kas galiojantys...

Gazelė
2019.06.20
Kibinai su sraigiena, kvadratiniai cepelinai ar pieno šampanas – kokia pramanų nauda verslui  Premium 2

Atkreipti klientų dėmesį galima vos vienu produktu, kuris pasitarnaus rinkodaros tikslais ir padidins kitų...

Gazelė
2019.06.20
Diegiant mokymosi kultūrą – už klaidas nebaudžiama

Organizacijos, pasižyminčios mokymosi kultūra, geriau išgyvena sunkius laikus, jų darbuotojai yra labiau...

Gazelė
2019.06.20
Estijoje vaikams leidžiama dirbti nuo 7 metų 1

Estijoje įstatymai nedraudžia įdarbinti vaikus nuo 7 metų, tačiau, šalyje daugėjant ukrainiečių, darbdaviai...

Gazelė
2019.06.20
Latvijos verslininkas: kodėl aš noriu perkelti įmonę į Estiją ar Lietuvą 9

Latvijos žiniasklaidoje pasipylė istorijos apie verslininkų santykius su Valstybės pajamų tarnyba. Dėl...

Gazelė
2019.06.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau