Nepelnytai pamiršta, bet efektyvi ir pigi rinkodaros priemonė

Publikuota: 2015-11-28
Marius Babravičius, „SProjects“ vadovas: „Svarbu ne paskatinti pardavimus, o tiesiog priminti apie save.“
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Marius Babravičius, „SProjects“ vadovas: „Svarbu ne paskatinti pardavimus, o tiesiog priminti apie save.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nemažai įmonių pasta­rai­siais metais susikon­cent­ravo į socialinių tinklų rinkodarą ir visiškai pamiršo naujienlaiškius. Taip elgtis iš dalies paska­tino ir klientų požiūris – įmonių laiškus jie prilygina nepageidaujamai reklamai.

Vis dėlto naujienlaiškiai nedidelėms įmonėms vis dar yra puiki rinkodaros priemonė – praktiška, efektyvi ir beveik nemokama.

Kai kurioms įmonėms naujienlaiškiai vis dar yra nepakeičiama rinkodaros strategijos dalis, leidžianti smarkiai padidinti pardavimus, pranešti svarbias verslo naujienas, nuolat palaikyti ryšį su nuolatiniais klientais.

Svarbu tikslas

Marius Babravičius, sporto apdovanojimais prekiaujančios bendrovės „SProjects“ vadovas, sako, kad atsisakyti naujienlaiškių būtų kvaila, nes jie efektyvūs ir itin pigūs.

„Kai kuriais laikotarpiais, pavyzdžiui, per šventes, ryšys tarp naujienlaiškio siuntimo ir klientų suaktyvėjimo yra gana ryškus, ypač pasiūlius kokių nors nuolaidų. Tačiau svarbu ne tik tai. Labai naudinga klientams apie tai kartais tiesiog priminti. Reikalui esant, jie tikrai prisimins įmonę, apie kurią vis gauna informaciją“, – kalba pašnekovas.

Kita vertus, naujienlaiškiai kartais pasitarnauja ne tik dėl galimybės klientus supažindinti su komerciniais pasiūlymais.

„Kartais naujienlaiškius labai gerai siuntinėti ir praktiniais sumetimais. Pavyzdžiui, išsikeliame į kitą vietą ir galvojame, kaip apie tai pranešti klientams. Naujienlaiškis tam puikiai pasitarnauja“, – sako verslininkas.

Nauda akivaizdi

Kad naujienlaiškiai yra puiki priemonė ne tik didinti pardavimams, bet ir priminti klientams apie save, nurodo ir Dovilė Stonė, Kauno MB „Sviestas sviestuotas“, gaminančios riešutų sviestą, bendraturtė.

„Vos išplatiname naujienlaiškį, iš karto pajuntame aktyvumą e. parduotuvėje – padaugėja užsakymų. Ne tik lojaliems klientams reikia priimti apie savo gaminį. Juk žmonės neturi laiko nuolatos lankytis mėgstamų prekių e. parduotuvėse, o gavę naujienlaiškį – paspaudžia nuorodą“, – sako p. Stonė.

Naujienlaiškis gali būti net vienintele rinkodaros priemone, kurią naudoja smulkieji.

„Pagrindinė mūsų rinkodaros priemonė – naujienlaiškis, kurį lojaliems klientams siunčiame kiekvieną mėnesį. Naujienlaiškyje nurodome prekes, kurių klientai gali įsigyti su nuolaida“, – sako Olesia Zimnickienė, UAB „Žirnio krautuvėlė“ direktorė.

Ne brukalas

Gautų naujienlaiškių klientai nė neperskaitę nepuls trinti, jei šie bus siunčiami protingai: tik tikslinei auditorijai, tik pasiūlymai, kurie tikrai gali sudominti konkrečius pirkėjus.

„Naujienlaiškiai netaps nepageidaujama reklama, jei jie bus siunčiami, kaip aš vadinu, šiltais kontaktais. Reikia turėti klientų, kuriuos ta informacija tikrai domina, kontaktus, nesiųsti bet kam. Kitas dalykas – nereikia to daryti pernelyg dažnai“, – pataria p. Babravičius.

Žilvinas Freigofas, MB „Rin­kodara“ įkūrėjas, rinkodaros specialistas, VŽ yra sakęs, kad naujienlaiškius verslininkai kartais siuntinėja kvailai. Anot jo, laiškai nepageidaujama reklama tampa tuomet, kai pirkėjams siunčiama informacija apie prekes, kurių šie niekuomet nepirko.

Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ lapkričio 19 d.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Ministerija siūlo viešinti per trejus metus skirtą paramą Premium 1

Valstybės ar savivaldybės valdomos bendrovės, kurios suteikė paramą ar labdarą, apie tai turi pranešti savo...

Finansai
2019.11.18
Kaip išlaikyti verslą, kai konkurencija žvėriška Premium

Kuo mažesnių investicijų reikia verslui pradėti, tuo sektoriuje aštresnė konkurencija bei daugiau bandymų...

Gazelė
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Kai ieškoma retų partnerių, reikia sėsti į lėktuvą ir paspausti ranką 1

Smulkiame versle asmeninis kontaktas gali būti lemiamas. Nesvarbu, su kuo tas ryšys yra: pirkėjais,...

Gazelė
2019.11.17
Kur ir kaip rasti besišypsančių padavėjų

Net ir puikiausioje vietoje įsikūręs restoranas ar kavinė bus apytuščiai, jei juose aptarnaus padavėjai...

Gazelė
2019.11.16
Pirma prisiteisė pilnametystę, tada įkūrė 3 restoranus

Kas yra tas nepilnametis, kuris prisiteisė pilnametystę – perėjo emancipacijos procedūrą, kad galėtų turėti...

Gazelė
2019.11.16
Trys taisyklės, kurios verslą apsaugo nuo susinaikinimo Premium

Sparčiai augantis verslas pasiekia etapą, kai arba būtina imtis kardinalių pokyčių, arba viskas, kas sukurta,...

Gazelė
2019.11.15
„Jau pilnametis“: taujėniškio plėtros greitis – du restoranai per sezoną Premium

Atidaryti du naujus restoranus per keturis mėnesius – ambicingas uždavinys net maitinimo sektoriaus...

Gazelė
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Galvų medžiotojas“ darbdaviams: pamirškite „degančias akis“ ir nebesamdykite CV Premium 4

15% darbuotojų nuolat siunčia savo gyvenimo aprašymus kitiems potencialiems darbdaviams, o vadovų sunkumus iš...

Gazelė
2019.11.13
Lietuvių sukurto ploniausio pasaulyje biliardo stalo jokie plagiatoriai neįveikia Premium 1

UAB „Bilijardai“ savo produkciją, žinomą visame pasaulyje, nuo plagiatorių bando apsaugoti ne tik...

Gazelė
2019.11.12
Daugiau kaip pusė VšĮ nepateikė duomenų apie savo dalyvius

Iš šiuo metu esančių daugiau kaip 11.000 viešųjų įstaigų duomenis apie savo dalyvius Registrų centrui pateikė...

Finansai
2019.11.12
Džentelmenų saloną, kur batai vadinami kitaip, kūrė su vartojimo kultūra Premium 2

Pasiryžti verslą pradėti nuo prekybos daiktais, kurie turi Didžiosios Britanijos karališkųjų rūmų įvertinimą...

Gazelė
2019.11.11
Smulkieji suprato, už ką klientai linkę mokėti daugiau

Šiais laikais sugalvoti naują produktą ar paslaugą – sudėtinga. Tačiau smulkiųjų verslininkų patirtis rodo,...

Gazelė
2019.11.10
Septintas bendradarbystės „Spiečius“ – Marijampolėje

Marijampolėje atidarytas trečias šiemet „Spiečius“ – bendradarbystės centras, skirtas didinti verslumą...

Gazelė
2019.11.09
Šiauliai jau turi sprendimą, kaip verslui rasti darbuotojų Premium

Šiauliai, garsėjantys stipria pramone – tiek vietos kapitalo, tiek užsienio, kyla į dar aukštesnį lygmenį:...

Gazelė
2019.11.07
Apdovanotos Šiaulių „Gazelės“, rodančios įspūdingą augimą

Šiandien daugelis Šiaulių apskrities smulkaus ir vidutinio verslo atstovų susirinko į „Gazelės“ konferenciją.

Gazelė
2019.11.06
„Peugeot“ Šiauliuose atstovai jau įrenginėja elektromobilių įkrovimo stoteles Premium 1

Nors „Peugeot“ elektromobiliai į Lietuvą atkeliaus tik po kelių mėnesių, Šiauliuose veikianti gamintojos...

Gazelė
2019.11.06
Kaip įkurti patinkantį verslą jo nekopijuojant Premium

Jei svečiuojantis užsienyje į akis krinta įdomi verslo idėja, grįžus galima ką nors panašaus bandyti kurti...

Gazelė
2019.11.05
RC išsiuntė šaukimus 624-ių įmonių vadovams 15

Šiemet dėl finansinių ataskaitų nepateikimo Registrų centrui teismas išnagrinėjo 95 bylas ir 72 vadovams...

Finansai
2019.11.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau