Užsienio praktika Lietuvoje prigijo iškart

Publikuota: 2015-11-26
Dabar mažieji keleiviai vežami keturiais „Vaikų taksi“ automobiliais – trys tokie važinėja Vilniuje ir vienas Kaune. 
Bendrovės nuotr.
Dabar mažieji keleiviai vežami keturiais „Vaikų taksi“ automobiliais – trys tokie važinėja Vilniuje ir vienas Kaune. Bendrovės nuotr.
„Verslo žinios“

Sprendimas vaikų taksi paslaugą pasiūlyti didmiesčių gyventojams, kurių perkamoji galia didesnė ir vežioti vaikus užima daugiau laiko, Marijampolės UAB „Sauteka“ pasiteisino. O automobilius taisant Marijampolėje, kur šios paslaugos kainuoja gerokai mažiau, sąnaudos yra mažesnės.

Vilniuje ir Kaune važinėjančių „Vaikų taksi“ automobilių neįmanoma nepastebėti. Tačiau bendrovė dabar savo transporto priemones dekoruoja saikingiau, nes to pageidauja klientų vaikai. Pasirodo, mokyklinio amžiaus vaikai nenori tapatintis su darželinukais ir nenori, kad juos į mokyklą atvežusi transporto priemonė būtų išmarginta ryškiais vaikiškais piešinėliais. Taigi tenka atsižvelgti į šią nuomonę, nes daugiausia mažųjų keleivių „Vaikų taksi“ veža į mokyklas, ir dabar visi įmonės automobiliai puošti saikingiau.

Matė užsienyje

Neringa Budreikienė, „Vaikų taksi“ idėjos sumanytoja ir „Sautekos“ direktorė, teigia, kad jiems tenka įsiklausyti ir į vaikų, ir į tėvų pageidavimus, nes dirbant paslaugų sferoje klientų norų paisyti yra viena svarbiausių verslo sėkmės sąlygų.

Tuomet naują Lietuvoje paslaugą „Vaikų taksi“ „Sauteka“ pasiūlė 2013 m. Kaune. Marijampolietė p. Budreikienė mūsų šalyje pritaikė tai, ką buvo mačiusi užsienyje, kur vaikus į mokyklą, darželį, būrelius, šventes ir atgal veža specialiai tam pritaikyti automobiliai.

„Sautekos“ automobiliuose yra įvairaus amžiaus vaikams pritaikytos saugos kėdutės, galima pažiūrėti filmukų, pasiklausyti smagių vaikiškų dainelių, pavartyti knygučių, visi keleiviai yra drausti papildomu draudimu nuo nelaimingų atsitikimų, vairuotojas vaikus gali palydėti į ugdymo įstaigą ar namus.

Atlaisvina tėvus

Verslininkė užsienyje matė atvejų, kai vaikus mokykliniai autobusiukai iš namų paima net prieš tris valandas iki pamokų pradžios. Mat dėl didelių atstumų ir didelio skaičiaus vaikų, kuriuos reikia surinkti iš skirtingų didmiesčio vietų, tenka juos kelias valandas vežioti autobusu.

Lietuvoje dėl mažesnių atstumų nereikia vaikų taip anksti sodinti į mokyklinius autobusus, tačiau yra kita medalio pusė: daugelis tėvų kasdien vežioja atžalas ir kelyje praleidžia nemažai laiko. Taigi tėvai gali rinktis „Vaikų taksi“ teikiamas paslaugas. Šių paslaugų kaina – 1 Eur už 1 km.

„Turime klientų, kurių vaikus vežame jau trečius metus – tai yra nuo pat mūsų veiklos pradžios. Vadinasi, ši paslauga reikalinga ir mes stengiamės ją dar labiau tobulinti, plečiamės“, – pasakoja „Sautekos“ vadovė.

Sudaro sutartis

Dažniausiai „Vaikų taksi“ su tėvais sudaro sutartis ir nuolatos veža jų atžalas į mokyklą, darželį ar būrelius. Norintiems pradėti naudotis šios įmonės teikiamomis paslaugomis, siūloma patiems kartu su vaikais nuvažiuoti norimą atstumą ir įvertinti paslaugos kokybę.

Veiklos pradžioje vaikus pradėjo vežioti du vienatūriai automobiliai – po vieną Kaune ir Vilniuje. Didėjant klientų susidomėjimui, teko įsigyti dar kelias transporto priemones ir dabar mažieji keleiviai vežami keturiais „Vaikų taksi“ automobiliais – trys tokie važinėja Vilniuje ir vienas Kaune. „Sautekoje“ taksi vairuotojais dirba trys vyrai ir viena moteris. „Vaikų taksi“ vienu metu galima vežti iki 5 vaikų.

Svarstoma galimybė kitąmet „Vaikų taksi“ paslaugą pasiūlyti ir Klaipėdoje, tačiau kol kas galutinis sprendimas dėl plėtros į uostamiestį nepriimtas. Pasak p. Budreikienės, įmonė dirba pelningai, į automobilių įsigijimą, remontą, paslaugų kokybės gerinimą investuoja uždirbtas ir savo lėšas, tad kredito įstaigų paslaugomis nesinaudoja.

„Šie automobiliai taisomi Marijampolėje, nes čia mažiau kainuoja. Tuomet ir pati valau mašinas, nevengiu šito darbo“, – šneka verslininkė.

Pasitelkė ir reklamą

Kalbėdama apie konkurenciją Lietuvoje, p. Budreikienė sako, kad ji kasmet didėja, tačiau nesibaimina, nes jos verslas jau išlaikė išbandymą laiku.

„Tėvai gali rinktis ir kitas alternatyvas: kooperuotis ir patys vežti vaikus, taip pat rinktis viešąjį transportą ar tiesiog taksi, tačiau juose nėra vaikiškų saugos kėdučių, o kai kurios privačios mokyklos pačios siūlo vaikų vežimo autobusais paslaugą, tačiau tada reikia vaikus surinkti iš skirtingų miesto vietų ir jie nemažai laiko praleidžia mašinoje. Pas mus yra penkios vietos ir vaikai čia gali jaustis patogiai. Taip pat tai reiškia, kad juos greičiau surenkame ir nuvežame į reikiamą vietą“, – komentuoja „Sautekos“ direktorė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
Supirkėjams trūksta ir grybų, ir jų rinkėjų Premium 7

Grybų bei uogų supirkėjai ir perdirbėjai džiugiomis nuotaikomis šiemet nespinduliuoja. Miško gėrybių ne tik...

Agroverslas
2018.10.14
Jei partneriai nesileidžia į kalbas, sėsk į lėktuvą ir lėk pas juos Premium 3

Darbas tarptautinėse bendrovėse yra perspektyvus ir gerai mokamas, tačiau Rasa Jaskelevičiūtė, UAB „Žydinčios...

„Robolabs“ įkūrėjas: Darbo kodeksas – tai viena didelė formulė Premium 3

UAB „Robolabs“ sukūrė ir toliau tobulina apskaitos programą, kuri atpažįsta sąskaitas, mokosi iš savo klaidų...

Finansai
2018.10.12
Keramikų patirtis: Europa vertina etaloną, Japonija – atsitiktinį defektą Premium

Panevėžio meninės keramikos UAB „Midenė“ pastaraisiais metais didina molio dirbinių eksportą į Jungtinę...

Pramonė
2018.10.12
Panevėžio regionas: pramonė – gerai, robotikos centras – dar geriau Premium 3

Panevėžio regionas, garsėjantis stipria pramone, užsibrėžė dar vieną tikslą – tapti vienu pažangiausių...

Pramonė
2018.10.11
Tarp žemės ūkio technikos pardavėjų net nesispraudžia: rado pelningą nišą Premium 1

Lietuva per maža, kad reikėtų kurti įmonės filialą, užtenka rasti logistikos sprendimų – įsitikinę Traktorių...

Agroverslas
2018.10.10
Biurokratijai Lietuvoje įmonė vidutiniškai skiria 252 valandas per metus 1

Lietuvoje biurokratinę naštą didina reikalavimas 12 valandų per metus skirti darbo saugos ir sveikatos...

Finansai
2018.10.10
Apdovanotos sparčiausiai augusios Panevėžio regiono „Gazelės“

Kur gauti pinigų verslo plėtrai? Kaip internete ne tik parduoti, bet ir uždirbti? Kaip su tuo, ką turime,...

Verslo aplinka
2018.10.10
Panevėžio vandens jonizatorių gamintojai pirmiausia parduoda naudą Premium 1

Eksportuodamas ir sudėtingą, ir brangų produktą negali pasikliauti viena rinka ir keliais stambiais...

Pramonė
2018.10.09
Įmonių patirtis: priklausomybė nuo užsakovų –  kaip „nenudegti“

Stambus užsakovas yra gerai, tačiau jei jis vienintelis, atsiranda visiška priklausomybė nuo jo ir net rizika...

Vadyba
2018.10.09
Ekspertai: didesnė MMA padidins perkamąją galią, tačiau kils ir kainos 7

Vyriausybei ketinant nuo kitų metų minimalią mėnesio algą (MMA) didinti 30 Eur  – iki 430 Eur (dėl mokesčių...

Verslo aplinka
2018.10.08
Rizikavo prekiauti tik šaldytais maisto produktais Premium

Specializuotos parduotuvės, kuriose siūlomi tik šaldyti produktai, Lietuvoje dažniausiai yra gamintojų...

„Sodrai“ skolingi 50.000 smulkių verslų – sankcijos po mėnesio 6

Savarankiškai dirbę gyventojai, kurie iki šiol nesumokėjo valstybinio socialinio draudimo ir sveikatos...

Finansai
2018.10.05
Sukūrė autoservisų tinklą, kurio darbuotojai – vien IT specialistai Premium 16

Platforma „PRO servisai“, leidžianti užsiregistruoti į arčiausiai esantį ir laisvų vietų turintį automobilių...

Technologijos
2018.10.05
Ką ir už kiek pradedantieji verslą gali gauti kai kuriose savivaldybėse Premium 2

Net geriausi savivaldybių ketinimai skatinti verslą liks bevaisiai, jei apie tai nebus garsiai kalbama.

Verslo aplinka
2018.10.04
Augimas transporto sektoriuje verslo neapakino – gali būti tik laikinas Premium

Ne procentais, o kartais matuojamas augimas transporto sektoriuje gali būti laikinas, todėl investuoti ir...

Transportas
2018.10.04
Smulkieji nuoskaudų neturi: jei leido prekybos tinklams kurtis centre, jie ir kūrėsi Premium 3

Smulkiesiems gaivinti reikia sistemos ir strategijos, o ne atskirų priemonių taikymo, tačiau Vyriausybės...

Ko nori smulkieji verslininkai: PVM lengvatos, darbą sekmadieniais vertina priešingai Premium

Vyriausybei paskelbus apie galimus sprendimus, kurie padėtų smulkiajam verslui įgauti daugiau svorio, patys...

Verslo aplinka
2018.10.02
Valgyklas ir picerijas regione plečia, nes „nesigramina“ Premium 1

Maitinimo verslas regione turi pasiūlyti skonį ir kainą, tada populiarumas auga – daugėjant klientų ne tik...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau