Užsienio praktika Lietuvoje prigijo iškart

Publikuota: 2015-11-26
Dabar mažieji keleiviai vežami keturiais „Vaikų taksi“ automobiliais – trys tokie važinėja Vilniuje ir vienas Kaune. 
Bendrovės nuotr.
Dabar mažieji keleiviai vežami keturiais „Vaikų taksi“ automobiliais – trys tokie važinėja Vilniuje ir vienas Kaune. Bendrovės nuotr.
„Verslo žinios“

Sprendimas vaikų taksi paslaugą pasiūlyti didmiesčių gyventojams, kurių perkamoji galia didesnė ir vežioti vaikus užima daugiau laiko, Marijampolės UAB „Sauteka“ pasiteisino. O automobilius taisant Marijampolėje, kur šios paslaugos kainuoja gerokai mažiau, sąnaudos yra mažesnės.

Vilniuje ir Kaune važinėjančių „Vaikų taksi“ automobilių neįmanoma nepastebėti. Tačiau bendrovė dabar savo transporto priemones dekoruoja saikingiau, nes to pageidauja klientų vaikai. Pasirodo, mokyklinio amžiaus vaikai nenori tapatintis su darželinukais ir nenori, kad juos į mokyklą atvežusi transporto priemonė būtų išmarginta ryškiais vaikiškais piešinėliais. Taigi tenka atsižvelgti į šią nuomonę, nes daugiausia mažųjų keleivių „Vaikų taksi“ veža į mokyklas, ir dabar visi įmonės automobiliai puošti saikingiau.

Matė užsienyje

Neringa Budreikienė, „Vaikų taksi“ idėjos sumanytoja ir „Sautekos“ direktorė, teigia, kad jiems tenka įsiklausyti ir į vaikų, ir į tėvų pageidavimus, nes dirbant paslaugų sferoje klientų norų paisyti yra viena svarbiausių verslo sėkmės sąlygų.

Tuomet naują Lietuvoje paslaugą „Vaikų taksi“ „Sauteka“ pasiūlė 2013 m. Kaune. Marijampolietė p. Budreikienė mūsų šalyje pritaikė tai, ką buvo mačiusi užsienyje, kur vaikus į mokyklą, darželį, būrelius, šventes ir atgal veža specialiai tam pritaikyti automobiliai.

„Sautekos“ automobiliuose yra įvairaus amžiaus vaikams pritaikytos saugos kėdutės, galima pažiūrėti filmukų, pasiklausyti smagių vaikiškų dainelių, pavartyti knygučių, visi keleiviai yra drausti papildomu draudimu nuo nelaimingų atsitikimų, vairuotojas vaikus gali palydėti į ugdymo įstaigą ar namus.

Atlaisvina tėvus

Verslininkė užsienyje matė atvejų, kai vaikus mokykliniai autobusiukai iš namų paima net prieš tris valandas iki pamokų pradžios. Mat dėl didelių atstumų ir didelio skaičiaus vaikų, kuriuos reikia surinkti iš skirtingų didmiesčio vietų, tenka juos kelias valandas vežioti autobusu.

Lietuvoje dėl mažesnių atstumų nereikia vaikų taip anksti sodinti į mokyklinius autobusus, tačiau yra kita medalio pusė: daugelis tėvų kasdien vežioja atžalas ir kelyje praleidžia nemažai laiko. Taigi tėvai gali rinktis „Vaikų taksi“ teikiamas paslaugas. Šių paslaugų kaina – 1 Eur už 1 km.

„Turime klientų, kurių vaikus vežame jau trečius metus – tai yra nuo pat mūsų veiklos pradžios. Vadinasi, ši paslauga reikalinga ir mes stengiamės ją dar labiau tobulinti, plečiamės“, – pasakoja „Sautekos“ vadovė.

Sudaro sutartis

Dažniausiai „Vaikų taksi“ su tėvais sudaro sutartis ir nuolatos veža jų atžalas į mokyklą, darželį ar būrelius. Norintiems pradėti naudotis šios įmonės teikiamomis paslaugomis, siūloma patiems kartu su vaikais nuvažiuoti norimą atstumą ir įvertinti paslaugos kokybę.

Veiklos pradžioje vaikus pradėjo vežioti du vienatūriai automobiliai – po vieną Kaune ir Vilniuje. Didėjant klientų susidomėjimui, teko įsigyti dar kelias transporto priemones ir dabar mažieji keleiviai vežami keturiais „Vaikų taksi“ automobiliais – trys tokie važinėja Vilniuje ir vienas Kaune. „Sautekoje“ taksi vairuotojais dirba trys vyrai ir viena moteris. „Vaikų taksi“ vienu metu galima vežti iki 5 vaikų.

Svarstoma galimybė kitąmet „Vaikų taksi“ paslaugą pasiūlyti ir Klaipėdoje, tačiau kol kas galutinis sprendimas dėl plėtros į uostamiestį nepriimtas. Pasak p. Budreikienės, įmonė dirba pelningai, į automobilių įsigijimą, remontą, paslaugų kokybės gerinimą investuoja uždirbtas ir savo lėšas, tad kredito įstaigų paslaugomis nesinaudoja.

„Šie automobiliai taisomi Marijampolėje, nes čia mažiau kainuoja. Tuomet ir pati valau mašinas, nevengiu šito darbo“, – šneka verslininkė.

Pasitelkė ir reklamą

Kalbėdama apie konkurenciją Lietuvoje, p. Budreikienė sako, kad ji kasmet didėja, tačiau nesibaimina, nes jos verslas jau išlaikė išbandymą laiku.

„Tėvai gali rinktis ir kitas alternatyvas: kooperuotis ir patys vežti vaikus, taip pat rinktis viešąjį transportą ar tiesiog taksi, tačiau juose nėra vaikiškų saugos kėdučių, o kai kurios privačios mokyklos pačios siūlo vaikų vežimo autobusais paslaugą, tačiau tada reikia vaikus surinkti iš skirtingų miesto vietų ir jie nemažai laiko praleidžia mašinoje. Pas mus yra penkios vietos ir vaikai čia gali jaustis patogiai. Taip pat tai reiškia, kad juos greičiau surenkame ir nuvežame į reikiamą vietą“, – komentuoja „Sautekos“ direktorė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Keleiviai įprato pirkti stotyse – prekybininkai dairosi ten ploto Premium 3

Atnaujintose autobusų stotyse veikiantys prekybininkai dar prieš kelerius metus nežinojo, ko tikėtis naujoje...

Klientus laimi sprendimais ir darbų galerija: gamino ir „Spotify“ biurui, ir „Nordea“ valgyklai Premium

Pagaminęs produktą, naudojamą „Spotify“ biure Niujorke, jau turi, ką papasakoti potencialiems užsakovams.

Pramonė
2018.08.13
Kelionių agentūrų regionuose verslo praktika: dėl vietinių tampa ir organizatorėmis Premium

Regionų kelionių agentūros augina pajamas, radusios būdų prisikviesti keliautojų iš didmiesčių, o siekdamos...

Plečiasi „Sodros“ grindų prievolė 8

Nuo šių metų liepos už darbuotojus, kurie negauna minimalios algos, darbdaviai turi primokėti ne tik...

Finansai
2018.08.08
Daugiau įmonių galės taikyti 0% ir 5% pelno mokesčio tarifus 2

Nuo 2019 m. daugiau nedidelių verslų galės taikyti lengvatinius 0% ir 5% pelno mokesčio tarifus, nes...

Finansai
2018.08.07
Dovanų ir indų salonai e. prekyboje pajamų nemato Premium

Prekybininkai, kurių pagrindinis asortimentas – dovanos, indai ir interjero detalės, e. prekyboje didesnių...

Išbandymas plėtra: kaip nepaslysti 2

Kuo įmonė sparčiau auga, kuo įvairesnių veiklų imasi, tuo atsiranda didesnė rizika visko nesužiūrėti,...

Vadyba
2018.08.05
Pasikeitęs pirkėjo paveikslas privertė keisti parduotuvių formatą Premium

Anksčiau agrofirmos „Sėklos“ net 80% asortimento sudarė būtent sėklos, o dabar jų dalis sumažėjo iki 25%.

Agroverslas
2018.08.03
VMI paaiškina, kada kokie GPM tarifai taikomi nuo 2019 m. 12

Valstybinė mokesčių inspekcija paaiškina, kaip nuo 2019 m. keičiasi mokesčių lengvatos, neapmokestinamojo...

Finansai
2018.08.02
Pasiruošimas reformai buksuoja – trukdo neišlukštentas „Sodros“ tarifas Premium

Pagrindiniai mokesčių reformos teisės aktai priimti, tačiau kol kas nepatvirtintas „Sodros“ tarifo...

Finansai
2018.08.02
Skyrė 1.500 Eur rinkodarai – sulaukė klientų iš Australijos antplūdžio Premium 3

Kol valdžios institucijos kuria milijonus eurų kainuojančias strategijas, kaip į Lietuvą pritraukti užsienio...

VMI atsako į klausimus apie patikimo mokesčių mokėtojo kriterijus 1

Valstybinė mokesčių atsako į dažniausiai užduodamus klausimus apie nuo kitų metų įsigaliosiančius patikimo...

Finansai
2018.08.01
Verslą pradėjo prekiaudami antkapiais, dabar valdo trijų įmonių grupę Premium

Pradėję nuo prekybos antkapiais, kuriuos parsigabendavo iš Kinijos, Ukmergės verslininkai laikui bėgant...

Pramonė
2018.08.01
Pirma sukūrė verslą Italijoje, vėliau – Lietuvoje: čia daug sudėtingiau Premium

Kai siūloma paslauga yra naujovė, verta panaudoti visus reklamos kanalus – net pridėti skrajučių aplinkinėse...

Jūros šventės prekybininkų didžiausia konkurentė – pati jūra 7

Penktadienį prasidėjusi Jūros šventė smulkiesiems prekiautojams žada ne tik gerus orus, bet ir nemažą...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau