Nemokamos reklamos nebūna: feisbuke paskelbti neužtenka

Publikuota: 2015-11-17
Michaelo Dalderio „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.
Michaelo Dalderio „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.

Šiais laikais dažnas smulkiosios įmonės savininkas tikina, kad reklamai pinigų leisti neverta: užtenka apie save paskelbti feisbuke, ir verslo pasauliui tampi žinomas ir reikalingas.

Vis dėlto tai saviapgaulė, savotiškas nusiraminimas, kad dėl reklamos daugiau neverta sukti galvos. Tačiau dar ir kaip verta, nes net jei tu feisbuke turi kelis šimtus virtualių draugų, jie visi tikrai netaps nei tavo klientais, nei žinios apie įkurtą verslą nešėjais.

Čia tas pats, kas sukurti e. parduotuvę ir ramiai sudėjus rankas laukti, kada pasipils užsakymai. Taip nebūna, nes virtualią parduotuvę reikia reklamuoti dar stipriau – į įprastą naujai atidarytą parduotuvę praeiviai neretai užsuka iš smalsumo, o veiklą vykdydamas internete turi sugalvoti būdą, kaip patraukti jų dėmesį.

Norint, kad socialiniai tinklai taptų rinkodaros priemone, būtina kasdien skirti laiko savo paskyrai, įdomiai pristatyti naujienas, bendrauti su susidomėjusiais jūsų verslu, atsakyti į klausimus, galbūt pasiūlyti loteriją ar žaidimą.

Taip, tai nieko nekainuoja, bet atima nemažai laiko. Jei sugebama kasdien jo skirti, tuomet prisistatymas socialiniuose tinkluose naudingas. Tačiau, verslui įsibėgėjant, laiko virtualiai bendrauti su klientais lieka vis mažiau. O neaktyvi paskyra gali padaryti meškos paslaugą – ten užsukęs lankytojas, pamatęs, kad pastarąjį kartą informacija atnaujinta prieš pusmetį, gali pagalvoti, jog ta įmonė jau apskritai nustojo veikusi.

Tai, kad verslui plečiantis reikia ieškoti naujų kanalų, patvirtina ir šios dienos „Mano verslo“ rubrikos viešnia marijampolietė Neringa Budreikienė, „Vaikų taksi“ idėjos sumanytoja ir „Sautekos“ direktorė.

Veiklos pradžioje įmonė nereklamavo savo paslaugų, o tiesiog sukūrė tinklalapį ir paskelbė užsakymo numerį. Vilniuje važinėjantys spalvingi taksi automobiliai traukė žmonių dėmesį, ir taip įmonė sulaukė pirmųjų klientų, o toliau reklama sklido iš lūpų į lūpas. Besiplečianti įmonė dabar jau reklamavosi ir spaudoje, ir televizijoje – tai padėjo dar labiau padidinti žinomumą, ir, kaip teigia p. Budreikienė, reklama pasiteisino.

Taigi svarbu ne tik reklamuotis, bet ir žinoti kada ir kur.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Prie algos priedai „natūra“ tiktų ne visiems Premium 12

Pasiūlymą leisti darbdaviams papildomai motyvuoti darbuotojus, lėšas nurašant į sąnaudas, ekonomistai...

Vadyba
2019.01.15
Kas trečias darbą keistų kad ir rytoj: kaip sulaikyti darbuotojus Premium 3

Darbuotojų pageidavimų sąrašas vis ilgėja: tikisi, kad alga per metus didės keliolika procentų, o jei ne,...

Pramonė
2019.01.15
Kodėl bent pusvalandis, rastas pabendrauti su jaunimu, atsiperka

Kai patyręs verslininkas pradedančiajam pataria, ką daryti, o kokių klaidų vengti, pastarojo verslas...

Vadyba
2019.01.13
Itališką kokybę už itališką kainą kauniečiai pasiekė per trejus metus Premium

Odos apdirbimo pramonei Lietuvoje susitraukus, jaunas verslas ne tik sukuria svetur atpažįstamą galanterijos...

Pramonė
2019.01.12
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12
Pateko į JAV parduotuvių lentynas, o iš ten iki Kanados rinkos – ranka paduok Premium 3

Tai, kas tinka Europoje, už Atlanto nebūtinai pasiteisina, todėl net ilgametę patirtį sukaupusios įmonės,...

Pramonė
2019.01.11
Rado aukso vidurį tarp virtualios ir įprastos parduotuvės Premium

Fizinė parduotuvė reikalauja kur kas daugiau sąnaudų ir ne visada yra tikslinga ją turėti, tačiau dalis...

Rinkodara
2019.01.09
Iš arbatos grybo gamina nekaltą limonadą Premium 2

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Agroverslas
2019.01.08
Drąsieji skolinasi nebūtinai banke: kokiems klausimams pasirengti Premium 4

Kuo sparčiau įmonė auga, tuo labiau jai reikia pinigų tiek investicijoms, tiek apyvartinėms lėšoms. Anksčiau...

Vadyba
2019.01.08
„Sodra“ – apie visus tarifus ir įmokas 2019 m. 16

Nuo 2019 m. pradžios pasikeitė minimalios mėnesinės algos (MMA) dydis, dabar, sujungus darbdavio ir...

Finansai
2019.01.08
Mugių suma – ne prasčiau nei 2017 m. Premium

Vos suskaičiavę ką tik pasibaigusios prekybos kalėdinėse mugėse rezultatus, kai kurie smulkieji jau...

Pirkėjų dėmesį užsitarnauja vieninteliu produktu

Nesvarbu, kokios progos mugėje dalyvauja smulkieji, kokiu sezonu tas prekymetis vyksta, gamintojai dažnai...

PVM galima bus mokėti kas tris mėnesius 8

Bendrovės, kurių pajamos neviršija 300.000 Eur, nuo šių metų liepos 1 d. gali pasirinkti mokėti PVM mokestį...

Finansai
2019.01.04
Pirkėjai 600 agurkų džemo stiklainiukų „iššlavė“ per savaitę Premium 2

Gruodį Kėdainiuose atidarytos parduotuvės „Gurkė“ populiarumas nustebino pačius jos įkūrėjus: pirkėjai...

Agroverslas
2019.01.03
Smulkiųjų diena be didžiųjų tinklų parduotuvių: vienur pritrūko duonos, kitur stebuklo nebuvo Premium 3

Pirmąją Kalėdų dieną, kai nedirbo visų didžiųjų prekybos tinklų parduotuvės, pirkėjai ėjo į mažąsias –...

„Gazelių“ patirtis: motyvuoja darbuotojus taip, kad šie į konkurentus nesižvalgo Premium 1

Kone kiekvienos įmonės, patekusios į „Gazelių“ sąrašą, vadovai pabrėžia, kad svarbiausias sėkmės veiksnys yra...

Vadyba
2019.01.02
Darbuotojus iš svetur samdo ne vien dėl to, kad nėra savų 5

Jei ne darbuotojai iš Baltarusijos ar Ukrainos, daugelis Lietuvos įmonių jau būtų pakabinusios spyną ant...

Vadyba
2019.01.01
Kodėl gamintojams naudingas Paveldo sertifikatas

Produkcija, pažymėta tautinio paveldo ženklu, garantuoja, kad ji yra skani, nes teisę naudoti šį ženklą turi...

Rinkodara
2019.01.01
Smulkiųjų patirtis: kodėl verta vykti į mokymus 1

Be žinių, profesionalų patarimų verslą išjudinti sudėtinga, todėl semtis patirties dažnas įmonių vadovas...

Vadyba
2018.12.31
Įmonės biudžete eilutė, skirta mokymams, kone privaloma

Net smulkiausia įmonė, skirianti lėšų darbuotojų mokymams, išlošia – žmonės jaučiasi ne tik vertinami, bet,...

Vadyba
2018.12.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau