Nemokamos reklamos nebūna: feisbuke paskelbti neužtenka

Publikuota: 2015-11-17
Michaelo Dalderio „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.
Michaelo Dalderio „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.

Šiais laikais dažnas smulkiosios įmonės savininkas tikina, kad reklamai pinigų leisti neverta: užtenka apie save paskelbti feisbuke, ir verslo pasauliui tampi žinomas ir reikalingas.

Vis dėlto tai saviapgaulė, savotiškas nusiraminimas, kad dėl reklamos daugiau neverta sukti galvos. Tačiau dar ir kaip verta, nes net jei tu feisbuke turi kelis šimtus virtualių draugų, jie visi tikrai netaps nei tavo klientais, nei žinios apie įkurtą verslą nešėjais.

Čia tas pats, kas sukurti e. parduotuvę ir ramiai sudėjus rankas laukti, kada pasipils užsakymai. Taip nebūna, nes virtualią parduotuvę reikia reklamuoti dar stipriau – į įprastą naujai atidarytą parduotuvę praeiviai neretai užsuka iš smalsumo, o veiklą vykdydamas internete turi sugalvoti būdą, kaip patraukti jų dėmesį.

Norint, kad socialiniai tinklai taptų rinkodaros priemone, būtina kasdien skirti laiko savo paskyrai, įdomiai pristatyti naujienas, bendrauti su susidomėjusiais jūsų verslu, atsakyti į klausimus, galbūt pasiūlyti loteriją ar žaidimą.

Taip, tai nieko nekainuoja, bet atima nemažai laiko. Jei sugebama kasdien jo skirti, tuomet prisistatymas socialiniuose tinkluose naudingas. Tačiau, verslui įsibėgėjant, laiko virtualiai bendrauti su klientais lieka vis mažiau. O neaktyvi paskyra gali padaryti meškos paslaugą – ten užsukęs lankytojas, pamatęs, kad pastarąjį kartą informacija atnaujinta prieš pusmetį, gali pagalvoti, jog ta įmonė jau apskritai nustojo veikusi.

Tai, kad verslui plečiantis reikia ieškoti naujų kanalų, patvirtina ir šios dienos „Mano verslo“ rubrikos viešnia marijampolietė Neringa Budreikienė, „Vaikų taksi“ idėjos sumanytoja ir „Sautekos“ direktorė.

Veiklos pradžioje įmonė nereklamavo savo paslaugų, o tiesiog sukūrė tinklalapį ir paskelbė užsakymo numerį. Vilniuje važinėjantys spalvingi taksi automobiliai traukė žmonių dėmesį, ir taip įmonė sulaukė pirmųjų klientų, o toliau reklama sklido iš lūpų į lūpas. Besiplečianti įmonė dabar jau reklamavosi ir spaudoje, ir televizijoje – tai padėjo dar labiau padidinti žinomumą, ir, kaip teigia p. Budreikienė, reklama pasiteisino.

Taigi svarbu ne tik reklamuotis, bet ir žinoti kada ir kur.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Galimybė verslui – savivaldybės nori pirkti vis daugiau paslaugų Premium

Iki 2020 m. bent 15% savivaldybių teikiamų viešųjų paslaugų turi būti perduotos bendruomenėms,...

Gazelė
05:45
Turizmo agentūra „AirGuru“ turi planą, kaip pasiekti 100 mln. Eur apyvartą 3

„AirGuru“ per pirmąjį šių metų pusmetį pardavimo pajamos siekė 3,5 mln. Eur, 52% daugiau nei per tą patį...

Gazelė
2019.07.17
JAV turi problemų dėl verslo kūrėjų – ne kitokių nei Lietuvos smulkieji Premium

JAV turi problemų dėl verslumo. Naujų įmonių nuo 2006 m. steigiama bent 100.000 mažiau, nei jų buvo įkuriama...

Gazelė
2019.07.17
Miestiečiai tampa pažangiais daržininkais – „iškankintų“ augalų jiems nereikia Premium

Stiprėjanti sveikos gyvensenos mada augina sėklų ir sodo bei daržo reikmenų prekybininkų apyvartas. Nesvarbu,...

Gazelė
2019.07.17
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Registrų centras atnaujino ataskaitų nepateikusių bendrovių sąrašą 10

Nuo šių metų birželio vidurio Registrų centras priminimus ir paraginimus pateikti ataskaitas už praėjusius...

Finansai
2019.07.12
Pradėjo gaminti veganiškus ledus – tokios paklausos nesitikėjo patys Premium

Kai ledų galima nusipirkti ant kiekvieno kampo – tiek pagamintų Lietuvoje, tiek importuotų, – smulkieji...

Gazelė
2019.07.10
Europos inovacijų apdovanojimuose – 19 sprendimų, lietuviškų nėra

Europos inovacijų ir technologijų instituto (EIT) apdovanojimuose – 19 nominuotų idėjų ir startuolių. Dalyvių...

Gazelė
2019.07.09
Sudarė 58 punktų sąrašą, kuris padeda lengviau išnuomoti būstą Premium 4

NT rinką aktyvinant naujausioms investicijų madoms – pirkti butus nuomai, atsiranda ir reikalingų paslaugų,...

Gazelė
2019.07.09
Kurdami viešbutį Radviliškyje, apskaičiavo srautus, svečius ir žvaigždes Premium 3

Viešbutis nebūtinai turi būti didmiestyje, jis puikiai gali gyvuoti net ne kurorte. Svarbiausia įvertinti...

Gazelė
2019.07.08
Kodėl pirkėjai renkasi mažas krautuvėles 5

Smulkiojo verslo vienas iš pranašumų – tiesioginis bendravimas su klientu. Vis daugiau žmonių renkasi...

Gazelė
2019.07.06
Mažos įmonės moka mažiausias algas ir skaičiuoja didžiausią pelną Premium 20

Mažųjų įmonių reikšmė Lietuvos ekonomikai didėja – jos sukuria vis didesnę BVP dalį, tačiau jų našumas mažas,...

Finansai
2019.07.05
Keliasdešimt MMA eurų augina bedarbių armiją ir didina kainas Premium 56

Net tie verslai, kurie darbuotojams moka solidžius atlyginimus, vis tiek pajus minimalios mėnesio algos (MMA)...

Gazelė
2019.07.04
Regionuose 0,5 mln. Eur investicija į modernų viešbutį – ne riba Premium

Regionų verslininkai, matydami, kad keliautojai jų miestą aplenkia vien dėl to, jog čia nėra kur apsistoti,...

Gazelė
2019.07.04
„Amazon Go“ sukurto formato kelią Europoje mina Lietuvos bendrovė: parduotuvė be kasų – jau Vilniuje Premium 7

Vienos pirmųjų Europoje parduotuvių be kasų – tokios yra tik „Amazon Go“ JAV – gali veikti su Lietuvos...

Gazelė
2019.07.04
Gamintojai pasikliauja tik e. parduotuve ne tik dėl žadamų perspektyvų Premium

Nauji kosmetikos gamintojai dažnai susiduria su produkto pristatymo rinkai sunkumais – rinkodaros biudžetų...

Gazelė
2019.07.03
Šeimos verslas – dinastijų užuomazgos?

Tikrų verslo dinastijų užuomazgų Lietuvoje dar tik randasi – įžanga į šį procesą galėtų būti šeimos verslo...

Gazelė
2019.07.02
Susijungę startuoliai „PulseTip“ ir „Sype“ keičia grįžtamojo ryšio galimybes Premium 1

Vartotojų įžvalgų, skirtų organizacijoms tobulėti, platforma „Sype“ jungiasi su darbuotojų grįžtamojo ryšio...

Gazelė
2019.07.02
Prie įkūrėjų verslo prisijungę vaikai keičia prekės ženklus

Vis daugiau smulkiųjų verslininkų supranta prekės ženklo svarbą. O jei nesupranta, tai jiems išaiškina...

Gazelė
2019.07.01
Nepabūgę „prarijo“ konkurentus ir klientų skaičių išaugino dvigubai Premium

Pirkti vos vegetuojantį verslą yra gana rizikinga, tačiau jei pritaikoma teisinga vadyba, jį kur kas lengviau...

Gazelė
2019.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau