Nemokamos reklamos nebūna: feisbuke paskelbti neužtenka

Publikuota: 2015-11-17
Michaelo Dalderio „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.
Michaelo Dalderio „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.

Šiais laikais dažnas smulkiosios įmonės savininkas tikina, kad reklamai pinigų leisti neverta: užtenka apie save paskelbti feisbuke, ir verslo pasauliui tampi žinomas ir reikalingas.

Vis dėlto tai saviapgaulė, savotiškas nusiraminimas, kad dėl reklamos daugiau neverta sukti galvos. Tačiau dar ir kaip verta, nes net jei tu feisbuke turi kelis šimtus virtualių draugų, jie visi tikrai netaps nei tavo klientais, nei žinios apie įkurtą verslą nešėjais.

Čia tas pats, kas sukurti e. parduotuvę ir ramiai sudėjus rankas laukti, kada pasipils užsakymai. Taip nebūna, nes virtualią parduotuvę reikia reklamuoti dar stipriau – į įprastą naujai atidarytą parduotuvę praeiviai neretai užsuka iš smalsumo, o veiklą vykdydamas internete turi sugalvoti būdą, kaip patraukti jų dėmesį.

Norint, kad socialiniai tinklai taptų rinkodaros priemone, būtina kasdien skirti laiko savo paskyrai, įdomiai pristatyti naujienas, bendrauti su susidomėjusiais jūsų verslu, atsakyti į klausimus, galbūt pasiūlyti loteriją ar žaidimą.

Taip, tai nieko nekainuoja, bet atima nemažai laiko. Jei sugebama kasdien jo skirti, tuomet prisistatymas socialiniuose tinkluose naudingas. Tačiau, verslui įsibėgėjant, laiko virtualiai bendrauti su klientais lieka vis mažiau. O neaktyvi paskyra gali padaryti meškos paslaugą – ten užsukęs lankytojas, pamatęs, kad pastarąjį kartą informacija atnaujinta prieš pusmetį, gali pagalvoti, jog ta įmonė jau apskritai nustojo veikusi.

Tai, kad verslui plečiantis reikia ieškoti naujų kanalų, patvirtina ir šios dienos „Mano verslo“ rubrikos viešnia marijampolietė Neringa Budreikienė, „Vaikų taksi“ idėjos sumanytoja ir „Sautekos“ direktorė.

Veiklos pradžioje įmonė nereklamavo savo paslaugų, o tiesiog sukūrė tinklalapį ir paskelbė užsakymo numerį. Vilniuje važinėjantys spalvingi taksi automobiliai traukė žmonių dėmesį, ir taip įmonė sulaukė pirmųjų klientų, o toliau reklama sklido iš lūpų į lūpas. Besiplečianti įmonė dabar jau reklamavosi ir spaudoje, ir televizijoje – tai padėjo dar labiau padidinti žinomumą, ir, kaip teigia p. Budreikienė, reklama pasiteisino.

Taigi svarbu ne tik reklamuotis, bet ir žinoti kada ir kur.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tauragės savivaldybė atkakli: vėl bando parduoti „Dunokų“ akcijas  

Viešo aukciono būdu Tauragėje parduodamos UAB „Dunokai“ akcijos. Aukcionas bus rengiamas jau ketvirtą kartą.

Gazelė
2019.03.25
Šiuolaikinės valgyklos pietus siūlo už 1,7 Eur arba nemokamai juos veža net į kitą miestą Premium 6

Verslininkai rizikuoka mažesniuose miestuose atidaryti modernias valgyklas ir paneigia mitus, kad regionuose...

Gazelė
2019.03.24
Dirbtinis intelektas logistikoje: vairuotojų „draugas“ sulaukė vilkikų gamintojų dėmesio Premium 3

Užsimojus sukurti naują produktą, kurio analogų rinkoje nėra, svarbesnės už investicijas jam sukurti gali...

Gazelė
2019.03.22
Ar gali įmonė skelbti visų darbuotojų atlyginimus? Kodėl gi ne Premium 7

Kuo darbuotojas daugiau žino apie įmonės veiklą ir finansinius rezultatus, tuo adekvatesni jo lūkesčiai. Vis...

Gazelė
2019.03.21
Dėl gražesnio interjero į restoraną neina – renkasi valgyklą Premium

Šiuolaikiška valgykla didmiesčiuose tampa alternatyva restoranų dienos pietums, tačiau naujos valgyklos...

Gazelė
2019.03.20
Sutrikus VMI svetainei, pratęsia PVM faktūrų pateikimo terminus

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) informuoja, jog trečiadienį laikinai sutrikus išmaniosios mokesčių...

Finansai
2019.03.20
Ekologijos korta jau mušta – reikia įmantriau Premium

Sveikos gyvensenos banga verslą ir į aukštumas kelia, ir traukia žemyn: kaskart vis daugiau gyventojų...

Gazelė
2019.03.19
Nauja tendencija: iš dividendų į vokelius Premium 13

Dividendus dedant į darbuotojams skirtus vokelius, kai įmonė maža ir gali taikyti mažesnį 5% pelno mokesčio...

Finansai
2019.03.19
Parama „kaimo startuoliams“ – ir staklėms, ir paspirtukams, ir cukraus vatos aparatams pirkti Premium 2

Žemės ūkio ministerijai (ŽŪM) pasiūlius pačią paprasčiausią iki šiol paramą verslo pradžiai kaime,...

Pramonė
2019.03.19
Labiausiai asmeniniai finansai nukentės atostogaujant 2019 m. gruodį Premium 3

Norint sužinoti, kokį mėnesį geriausiai eiti atostogų, kad mėnesio atlygis būtų didžiausias, reikia įvertinti...

Finansai
2019.03.18
Mėsinę Suvalkijoje išsaugoję brolis ir sesuo kuria firmines parduotuves Premium

Veiklą pradėjus nuo kelionių į potencialių partnerių parduotuves, tiesioginio pardavimo neverta atsisakyti ir...

Gazelė
2019.03.17
Smulkieji, kadaise išmokę dirbti JK, pabandytų vėl 2

Verslas yra lankstus ir sugalvos, ką daryti kilus rūpesčių dėl „Brexit“, vieni kitus ramina vežėjai.

Gazelė
2019.03.17
Pirtis, neradusi patalpų Vilniaus senamiestyje, įsikūrė ten, kur šildytis malkomis įprasta 11

Pirtį „Ivanas muša gongą“ ryškiai geltonai perdažytame name Kalvarijų gatvėje prieš kelias dienas atidaręs...

Gazelė
2019.03.16
Smulkiųjų vežėjų darbymetis: parsikraustyti į Lietuvą iš JK skuba visą kovą Premium 1

Lietuviai iš Jungtinės Karalystės (JK) traukia kurtis Lietuvoje. Pervežimo mikroautobusais paslaugas...

Gazelė
2019.03.15
GPAIS: ką reikia žinoti ir kaip verslui išvengti baudų 1

Verslas piktinasi, kad Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinė sistema (GPAIS)...

Gazelė
2019.03.14
VMI: turime duomenis apie kriptovaliutų sandorius iš Lietuvos 17

Prekybą kriptovaliutomis reikia priskirti individualiai veiklai. Jeigu to nepadarėte, galima individualią...

Finansai
2019.03.14
Labdaros fondai ir VšĮ suskubo teikti metines finansines ataskaitas

Šiemet bendrovės aktyviau teikia metines finansines ataskaitas nei pernai. To nepadarius įmonių vadovai gali...

Finansai
2019.03.14
GPAIS tapo kone keiksmažodžiu 25.000 šalies įmonių, verslui kantrybė senka Premium 14

Pernai gruodį baigėsi prisitaikymo prie Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinės...

Gazelė
2019.03.14
Keičia parduotuvių asortimentą – „viskas, ko gali prireikti“ neefektyvu Premium

Regionuose dirbantys prekybininkai dėlioja plėtros planus ir skaičiuoja, kad praėjusių metų iššūkiai – darbo...

Gazelė
2019.03.13
Jei ūkininkas iš kanapių suriš vantą, jis - jau narkotikų platintojas Premium 1

Lietuvoje vis gausėja ūkininkų, auginančių pluoštines kanapes, tačiau dėl įstatymų painiavos kai kurie jų jau...

Gazelė
2019.03.13
Parse Error line 0, character 0
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau