Nemokamos reklamos nebūna: feisbuke paskelbti neužtenka

Publikuota: 2015-11-17
Michaelo Dalderio „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.
Michaelo Dalderio „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.

Šiais laikais dažnas smulkiosios įmonės savininkas tikina, kad reklamai pinigų leisti neverta: užtenka apie save paskelbti feisbuke, ir verslo pasauliui tampi žinomas ir reikalingas.

Vis dėlto tai saviapgaulė, savotiškas nusiraminimas, kad dėl reklamos daugiau neverta sukti galvos. Tačiau dar ir kaip verta, nes net jei tu feisbuke turi kelis šimtus virtualių draugų, jie visi tikrai netaps nei tavo klientais, nei žinios apie įkurtą verslą nešėjais.

Čia tas pats, kas sukurti e. parduotuvę ir ramiai sudėjus rankas laukti, kada pasipils užsakymai. Taip nebūna, nes virtualią parduotuvę reikia reklamuoti dar stipriau – į įprastą naujai atidarytą parduotuvę praeiviai neretai užsuka iš smalsumo, o veiklą vykdydamas internete turi sugalvoti būdą, kaip patraukti jų dėmesį.

Norint, kad socialiniai tinklai taptų rinkodaros priemone, būtina kasdien skirti laiko savo paskyrai, įdomiai pristatyti naujienas, bendrauti su susidomėjusiais jūsų verslu, atsakyti į klausimus, galbūt pasiūlyti loteriją ar žaidimą.

Taip, tai nieko nekainuoja, bet atima nemažai laiko. Jei sugebama kasdien jo skirti, tuomet prisistatymas socialiniuose tinkluose naudingas. Tačiau, verslui įsibėgėjant, laiko virtualiai bendrauti su klientais lieka vis mažiau. O neaktyvi paskyra gali padaryti meškos paslaugą – ten užsukęs lankytojas, pamatęs, kad pastarąjį kartą informacija atnaujinta prieš pusmetį, gali pagalvoti, jog ta įmonė jau apskritai nustojo veikusi.

Tai, kad verslui plečiantis reikia ieškoti naujų kanalų, patvirtina ir šios dienos „Mano verslo“ rubrikos viešnia marijampolietė Neringa Budreikienė, „Vaikų taksi“ idėjos sumanytoja ir „Sautekos“ direktorė.

Veiklos pradžioje įmonė nereklamavo savo paslaugų, o tiesiog sukūrė tinklalapį ir paskelbė užsakymo numerį. Vilniuje važinėjantys spalvingi taksi automobiliai traukė žmonių dėmesį, ir taip įmonė sulaukė pirmųjų klientų, o toliau reklama sklido iš lūpų į lūpas. Besiplečianti įmonė dabar jau reklamavosi ir spaudoje, ir televizijoje – tai padėjo dar labiau padidinti žinomumą, ir, kaip teigia p. Budreikienė, reklama pasiteisino.

Taigi svarbu ne tik reklamuotis, bet ir žinoti kada ir kur.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Kas padeda verslui greičiau atsistoti ant kojų

Bet kokio verslo be investicijų nesukursi. Tačiau kuo pradedantieji daugiau išmano, ką ir kaip daryti, tuo...

Gazelė
09:00
Kuria pradžiamokslį, kaip stiprinti kibernetinį saugumą

„Kurk Lietuvai“ projekto dalyviai Krašto apsaugos ministerijoje (KAM) kuria Kibernetinio saugumo vadovą...

Gazelė
2020.01.18
Prie „Baltosios bangos“ iniciatyvos prisijungė pirmasis baras

Viešojo maitinimo sektoriaus įmonės dažnai pakliūva į mokesčių inspektorių akiratį. Sostinės baras „Local...

Gazelė
2020.01.17
Algų aritmetika: šiais laikais jų nekelti išdrįsta tik retas darbdavys Premium 1

Vidutinis darbo užmokestis kasmet kyla apie 9%, bet jis neprivalo būti atspirties taškas darbdaviams tiek...

Gazelė
2020.01.17
Medieną internetu pirko vangiai, todėl rado kur kas pelningesnį būdą Premium

Kuo pasiūla mažesnė, tuo yra daugiau galimybių įsitvirtinti toje nišoje. Svarbu neišsigąsti pamačius, jog...

Gazelė
2020.01.16
Į pensijų kaupimą naujai įtraukta 43.500 gyventojų

Į pensijų kaupimą šiemet naujai įtraukiami 43.500 gyventojų, kuriems „Sodra“ atsitiktine tvarka priskyrė...

Finansai
2020.01.16
Šiemet pajamų deklaravimo startas bus skelbiamas anksčiau

Iki šių metų vasario 17 d. mokesčius išskaičiuojantys asmenys mokesčių administratoriui turi pateikti...

Finansai
2020.01.16
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
Sugrįžę iš „mokesčių atostogų“, smulkieji skaičiuoja tarifus Premium 1

Mokesčių „atostogos“ smulkiesiems – „poilsis“ nuo „Sodros“ įmokų pirmuosius metus ir 0% pelno mokestis – buvo...

Gazelė
2020.01.16
Kibernetinėms atakoms per mažų ar neįdomių nėra: kaip apsisaugoti Premium 1

Pusė smulkiojo ir vidutinio verslo (SVV) – 44% bendrovių – nemano, kad galėtų tapti kibernetinių atakų...

Gazelė
2020.01.15
Vieni restoranai jau bumbtelėjo ant žemės, kiti nusileidimui dar tik ruošiasi Premium

Maitinimo įstaigos, gruodį skaičiavusios gerokai išaugusias apyvartas, sausį ieško būdų, kaip prisikviesti...

Gazelė
2020.01.15
„Sodra“ primena naujus įmokų tarifus dirbantiems savarankiškai 1

Savarankiškai dirbantieji, gavę pirmąkart atsiradusias „mokesčių atostogas“ – teisę nemokėti socialinio...

Gazelė
2020.01.15
Atsargiai deklaruojant: pasirinktas būdas lemia „Sodros“ išmokų dydį Premium 1

Individualia veikla užsiimančiam gyventojui paskirtų ligos ir kai kurių kitų „Sodros“ išmokų dydį lemia ne...

Finansai
2020.01.14
Pasitikėjimas avansu: maitintojus tikrins jau pradėjus veiklą Premium

Kuriant naują maitinimo įstaigą – kavinę, užkandinę ar kitą viešojo maitinimo vietą – nereikės maisto...

Gazelė
2020.01.14
Ką daryti, jei bankas neduoda paskolos Premium

Retos įmonės savininkas gali didžiuodamasis pasakyti, kad jis niekad nėra naudojęsis banko paskola arba jos...

Gazelė
2020.01.13
Auga, nes užuot visi darę, kada gali, pasidalijo atskomybę ir procesus Premium

Savitarnos krautuvėlių „12 Eat“, kuriose darbo vietoje išsirinkęs prekes darbuotojas atsiskaito savitarnos...

Gazelė
2020.01.13
Nesėkmė su laiminga pabaiga: uždarius parduotuvę – kaip akmuo nuo širdies Premium

Verslas turi dirbti pelningai, tačiau ne kiekvienam įkūrėjui to pavyksta pasiekti. Dažnam atrodo, kad...

Gazelė
2020.01.13
Maitintojai gauti leidimą pradėti veiklą gali be tikrintojų vizito

Kavinės, užkandinės, mokyklų virtuvės, taip pat – kiti maitintojai, vaisių, uogų, daržovių ar mėsos...

Gazelė
2020.01.12
Kaip įtikti klientui šiandien

Anksčiau buvo teigiama, kad užtenka sukurti gerą produktą ar paslaugą, šiek tiek pasireklamuoti, ir verslą...

Gazelė
2020.01.12
Verslui pradėti prastų vietų nėra, svarbiau – teisinga kryptis

Anksčiau prekiauti turguje buvo anokia čia garbė. Sąlygos sudėtingos – tenka dirbti per lietų, darganą ar...

Gazelė
2020.01.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau