Beldžiasi į Amerikos prekybos centrų duris

Publikuota: 2015-11-07
Vilmantė Markevičienė ir Egidijus Markevičius, UAB „AAAA Europe Distribution“ bendraturčiai, tikisi, kad pavyks įsitvirtinti JAV rinkoje, ten didėja ekologiškų gaminių paklausa.  
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vilmantė Markevičienė ir Egidijus Markevičius, UAB „AAAA Europe Distribution“ bendraturčiai, tikisi, kad pavyks įsitvirtinti JAV rinkoje, ten didėja ekologiškų gaminių paklausa. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Norint sėkmingai prekiauti užsienyje, reikia perprasti šalies rinkos ypatumus. Vietos klientų dėmesį pavyksta atkreipti keletu reportažų televizijoje, o didesnėse rinkose daug sunkiau ne tik rasti prekybos partnerių, bet ir apskritai patekti į parduotuvių lentynas.

„Esame sukūrę ekologiškus įklotus, juos patentavome ir gaminame Kinijoje iš japoniškos žaliavos. Siūlome ir kitų produktų moterims – tamponų, intymios higienos prausiklį, esame sukūrę ir patentavę kelnaites iš ekologiškos medvilnės, – pasakoja Vilmantė Markevičienė, Vilniaus UAB „AAAA Europe Distribution“, prekiaujančios higienos gaminiais su prekių ženklu „Gentle day“, bendraturtė.

Lietuvoje šiais produktais įmonė prekiauja 6 metus. Jų taip pat galima įsigyti Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Italijoje, Airijoje, Didžiojoje Britanijoje.

Gamina ir Lietuvoje

Įmonė bendradarbiauja su Lietuvos bendrovėmis ir dalį produkcijos gamina Lietuvoje.

„Muilą intymiai higienai sukūrėme patys, jį gaminame Panevėžio muilo fabrike. Apatinį trikotažą patentavome, o siuvame „Utenos trikotaže“. Šį fabriką pasirinkome dėl to, kad jie turi platų medžiagų pasirinkimą. Apatinis trikotažas siuvamas iš ekologiškos medvilnės, padengtos sidabro jonais“, – pasakoja verslininkė.

Pasak p. Markevičienės, nors gaminys patentuotas, rinkoje netruko atsirasti konkurentų, siūlančių panašią produkciją.

„Įklotų patentas – kiniškas, tačiau idėja – mūsų. Radome patikimus gamintojus, paaiškinome, kaip patobulinti norėtume. Tiesa, kai parduotuvių lentynose atsirado mūsų gaminių, netruko atsirasti ir padirbinėtojų, kurie šį tą jau nukopijavo. Bando kopijuoti ir kiti Kinijos gamintojai, dideliuose tinkluose turime konkurentų“, – kad konkurencija didelė, argumentuoja pašnekovė.

Nori į JAV

Bendrovės apyvarta kasmet nuosekliai auga. Šįmet planuojama apie 600.000 Eur apyvarta, prieš metus pardavimo pajamos siekė apie 500.000 Eur. Pašnekovė tikisi, kad veiklos mastą pavyks padidinti, kai pavyks įsitvirtinti JAV rinkoje, ten didėja ekologiškų gaminių paklausa.

„Lapkričio pradžioje skrendame į JAV, čia susitiksime su keliais potencialiais verslo partneriais, kuriuos mums surado „Verslios Lietuvos“ atstovai. Jei kartais nepavyktų susitarti dėl prekybos mūsų gaminiais stacionariose parduotuvėse, verslą JAV pradėtume nuo stiprios internetinės parduotuvės. Šiuo metu internetinė parduotuvė jau baigiama kurti. Planuojame, kad klientės čia galėtų ne tik kas kartą nusipirkti mūsų prekių, bet ir jas prenumeruoti, pvz., kas mėnesį prekės joms būtų siunčiamos į namus. Mūsų tikslas JAV – prekiauti bent viename prekybos tinkle“, – planus dėlioja p. Markevičienė.

Jos nuomone, tokios prekės labiausiai tiktų „Whole foods“ – ekologiškų produktų parduotuvių tinklui. Šiose parduotuvėse dažniau apsiperka kiek didesnes pajamas gaunantys amerikiečiai.

Vis dėlto verslininkė neslepia, kad įsitvirtinti užsienio rinkose nėra paprasta. Pirmiausia dėl didelių sąnaudų reklamai.

„Lenkijoje parduotuvėms prekes tiekiame patys, nes neradome partnerių, kurie apsiimtų prekiauti mūsų produktais. Čia dirbame pusantrų metų, tačiau prekyba vangi – patekti į lentynas sudėtinga, o kad produktai taptų žinomi, reikia itin didelių investicijų į reklamą. O Lietuvoje mes pradėjome nuo reklamos televizijoje ir ji pasiteisino. Mat mažoje rinkoje tokiu būdu klientai daug greičiau sužino apie naują produktą ir vėliau gaminį siūlo vieni kitiems“, – patirtimi dalijasi verslininkė.

Ir priduria: norint pelnyti užsienio klientų simpatijas, reikia nemažai pinigų, laiko ir kantrybės. Tarkime, JAV rezultatų galima tikėtis tik maždaug po 5 metų.

Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ spalio 27 d.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kodas, padedantis paslaugų teikėjams surinkti įmokas greičiau ir tiksliau Rėmėjo turinys

Kiekvienam paslaugų teikėjui svarbu kuo efektyviau surinkti klientų įmokas, todėl klientų patogumui siūlomi...

Mano verslas
10:58
Šeimos verslo dalybos: joms ruoštis nesmagu, bet verta Premium

Šeimos verslas turi ne vieną pranašumą, tačiau tol, kol viskas sekasi. Jei tarpusavio santykiai pašlyja,...

Vadyba
06:00
Nuo garažo išaugę iki gamyklos, kalviai smulkių užsakymų vis tiek neatsisako Premium 1

Net kai verslas įsibėgėja, o gamyba ir užsakovai stambėja, nederėtų atsisakyti smulkių pavienių klientų...

Pramonė
00:01
Visi tiekėjai svarbūs, bet vienas gali būti svarbiausias

Suformuoti asortimentą ir nuolat jį keisti pagal pirkėjų pageidavimus, nelengva, bet prekybininkai pataria...

Kitokių sėdmaišių autorė Darbo biržoje motyvavo kitus, kol atrado savo verslą Premium

Kai nedidelis šeimos verslas auga lyg savaime, nauji siekiai ir užduotys vis nukeliami į ateitį. Bet...

Fotoreportažai
2018.06.17
Į kaimą vilioja pasitelkę ir kaimynus

Tiek ūkininkai, tiek kaimo turizmo sodybų savininkai jau suprato, kad, dirbdami kartu, turės daugiau klientų...

Agroverslas
2018.06.17
Keli paprasti sprendimai, ir įmonės pardavimai išauga Premium 1

Kuo įmonė ilgiau veikia, tuo labiau pasineria į rutiną. Praktika rodo, kad net nedideli pokyčiai gali...

Pramonė
2018.06.16
Nuo hobio iki verslo: kiek užtrunkama dviejose vietose

Dažnai, kai nutariama pabandyti pomėgį ar išpildytą poreikį paversti verslu, dar kurį laiką vien į jį...

Vadyba
2018.06.16
Kaip sukurti darbo skelbimą 1

Šiais laikais, kai darbuotojai turi daugiau galimybių rinktis nei darbdaviai, būtina išryškinti įmonės...

Vadyba
2018.06.16
Į stovyklą priimtų tūkstančius vaikų, bet teorinė parama netenkina Premium 2

Vaikų vasaros stovyklų skaičius, per kelerius metus išaugęs nuo 700 iki 1.100, pernai stabilizavosi, ir...

Pasiteisinę sprendimai: kaip ieškoti tiekėjų užsienyje Premium

Išskirtinis asortimentas pritraukia daugiau pirkėjų, tačiau rasti tiekėjų, kurie norėtų dirbti su smulkiu,...

VMI parengė individualios veiklos mokesčių skaičiuoklę 2018-iems metams 3

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) kartu su „Sodra“ parengė individualios veiklos mokesčių skaičiuoklę. Ji...

Finansai
2018.06.14
Smulkieji atranda kitų vietų: klientų srautus garantuoja ne tik prekybos centrai Premium

Modernėjantys didmiesčių turgūs tampa startu ne tik verslui, bet ir jo plėtrai. Vis dėlto ne kiekvienas...

Augančio karoliukų verslo ėmėsi, nes viena pirkėja juos nuardydavo nuo drabužių Premium

Kai aplink atsiranda nelygiomis sąlygomis veikiančių konkurentų, nelieka nieko kita kaip kilti į kovą dėl...

Kaimo sodybos su viešbučiais ir vandens parkais būti lyginamos nenori 5

Kaimo turizmo verslo savininkai sako, kad besikeičiantys reikalavimai, kad ir kitąmet vėl galintis tapti...

Agroverslas
2018.06.10
Tikrintojai tampa patarėjais, bet ne visada 2

Smulkieji gamintojai turi spręsti ne tik gamybos ir realizacijos problemas – neretai jiems tenka įrodinėti,...

Pramonė
2018.06.10
Krautuvę kaime įkūrė iš reikalo: dabar parduotuvių tinklą toliau plečia Premium 2

Provincijos mažmenininkai kalba tik apie verslo sudėtingėjimą ir besitraukiančią prekybą. Kai kurie ne tik...

Verslo idėjoms stalčiuje ne vieta: kaip jas įgyvendinti Premium

Daugelis smukiųjų verslininkų mano, kad bendro darbo su mokslu gali siekti tik stambios įmonės. Ir klysta,...

Technologijos
2018.06.08
Kur gauti lėšų verslo pradžiai, kai bankai net į kalbas nesileidžia Premium 3

Bankai įmonėms išduoda vis daugiau paskolų, tačiau tie, kurie verslą dar tiktai pradeda, teigiamo atsakymo iš...

Vadyba
2018.06.08
2017 m. pajamų aruodai: individualios veiklos ir dividendų šuolis bei tantjemų nuopuolis Premium 2

Iš 20,7 mlrd. Eur pajamų, kurias gyventojai jau deklaravo už 2017 m., liūto dalis tenka darbo užmokesčiui,...

Finansai
2018.06.08

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau