Beldžiasi į Amerikos prekybos centrų duris

Publikuota: 2015-11-07
Vilmantė Markevičienė ir Egidijus Markevičius, UAB „AAAA Europe Distribution“ bendraturčiai, tikisi, kad pavyks įsitvirtinti JAV rinkoje, ten didėja ekologiškų gaminių paklausa.  
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vilmantė Markevičienė ir Egidijus Markevičius, UAB „AAAA Europe Distribution“ bendraturčiai, tikisi, kad pavyks įsitvirtinti JAV rinkoje, ten didėja ekologiškų gaminių paklausa. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Norint sėkmingai prekiauti užsienyje, reikia perprasti šalies rinkos ypatumus. Vietos klientų dėmesį pavyksta atkreipti keletu reportažų televizijoje, o didesnėse rinkose daug sunkiau ne tik rasti prekybos partnerių, bet ir apskritai patekti į parduotuvių lentynas.

„Esame sukūrę ekologiškus įklotus, juos patentavome ir gaminame Kinijoje iš japoniškos žaliavos. Siūlome ir kitų produktų moterims – tamponų, intymios higienos prausiklį, esame sukūrę ir patentavę kelnaites iš ekologiškos medvilnės, – pasakoja Vilmantė Markevičienė, Vilniaus UAB „AAAA Europe Distribution“, prekiaujančios higienos gaminiais su prekių ženklu „Gentle day“, bendraturtė.

Lietuvoje šiais produktais įmonė prekiauja 6 metus. Jų taip pat galima įsigyti Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Italijoje, Airijoje, Didžiojoje Britanijoje.

Gamina ir Lietuvoje

Įmonė bendradarbiauja su Lietuvos bendrovėmis ir dalį produkcijos gamina Lietuvoje.

„Muilą intymiai higienai sukūrėme patys, jį gaminame Panevėžio muilo fabrike. Apatinį trikotažą patentavome, o siuvame „Utenos trikotaže“. Šį fabriką pasirinkome dėl to, kad jie turi platų medžiagų pasirinkimą. Apatinis trikotažas siuvamas iš ekologiškos medvilnės, padengtos sidabro jonais“, – pasakoja verslininkė.

Pasak p. Markevičienės, nors gaminys patentuotas, rinkoje netruko atsirasti konkurentų, siūlančių panašią produkciją.

„Įklotų patentas – kiniškas, tačiau idėja – mūsų. Radome patikimus gamintojus, paaiškinome, kaip patobulinti norėtume. Tiesa, kai parduotuvių lentynose atsirado mūsų gaminių, netruko atsirasti ir padirbinėtojų, kurie šį tą jau nukopijavo. Bando kopijuoti ir kiti Kinijos gamintojai, dideliuose tinkluose turime konkurentų“, – kad konkurencija didelė, argumentuoja pašnekovė.

Nori į JAV

Bendrovės apyvarta kasmet nuosekliai auga. Šįmet planuojama apie 600.000 Eur apyvarta, prieš metus pardavimo pajamos siekė apie 500.000 Eur. Pašnekovė tikisi, kad veiklos mastą pavyks padidinti, kai pavyks įsitvirtinti JAV rinkoje, ten didėja ekologiškų gaminių paklausa.

„Lapkričio pradžioje skrendame į JAV, čia susitiksime su keliais potencialiais verslo partneriais, kuriuos mums surado „Verslios Lietuvos“ atstovai. Jei kartais nepavyktų susitarti dėl prekybos mūsų gaminiais stacionariose parduotuvėse, verslą JAV pradėtume nuo stiprios internetinės parduotuvės. Šiuo metu internetinė parduotuvė jau baigiama kurti. Planuojame, kad klientės čia galėtų ne tik kas kartą nusipirkti mūsų prekių, bet ir jas prenumeruoti, pvz., kas mėnesį prekės joms būtų siunčiamos į namus. Mūsų tikslas JAV – prekiauti bent viename prekybos tinkle“, – planus dėlioja p. Markevičienė.

Jos nuomone, tokios prekės labiausiai tiktų „Whole foods“ – ekologiškų produktų parduotuvių tinklui. Šiose parduotuvėse dažniau apsiperka kiek didesnes pajamas gaunantys amerikiečiai.

Vis dėlto verslininkė neslepia, kad įsitvirtinti užsienio rinkose nėra paprasta. Pirmiausia dėl didelių sąnaudų reklamai.

„Lenkijoje parduotuvėms prekes tiekiame patys, nes neradome partnerių, kurie apsiimtų prekiauti mūsų produktais. Čia dirbame pusantrų metų, tačiau prekyba vangi – patekti į lentynas sudėtinga, o kad produktai taptų žinomi, reikia itin didelių investicijų į reklamą. O Lietuvoje mes pradėjome nuo reklamos televizijoje ir ji pasiteisino. Mat mažoje rinkoje tokiu būdu klientai daug greičiau sužino apie naują produktą ir vėliau gaminį siūlo vieni kitiems“, – patirtimi dalijasi verslininkė.

Ir priduria: norint pelnyti užsienio klientų simpatijas, reikia nemažai pinigų, laiko ir kantrybės. Tarkime, JAV rezultatų galima tikėtis tik maždaug po 5 metų.

Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ spalio 27 d.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Labiausiai asmeniniai finansai nukentės atostogaujant 2019 m. gruodį Premium 3

Norint sužinoti, kokį mėnesį geriausiai eiti atostogų, kad mėnesio atlygis būtų didžiausias, reikia įvertinti...

Finansai
2019.03.18
Mėsinę Suvalkijoje išsaugoję brolis ir sesuo kuria firmines parduotuves Premium

Veiklą pradėjus nuo kelionių į potencialių partnerių parduotuves, tiesioginio pardavimo neverta atsisakyti ir...

Gazelė
2019.03.17
Smulkieji, kadaise išmokę dirbti JK, pabandytų vėl 1

Verslas yra lankstus ir sugalvos, ką daryti kilus rūpesčių dėl „Brexit“, vieni kitus ramina vežėjai.

Gazelė
2019.03.17
Pirtis, neradusi patalpų Vilniaus senamiestyje, įsikūrė ten, kur šildytis malkomis įprasta 10

Pirtį „Ivanas muša gongą“ ryškiai geltonai perdažytame name Kalvarijų gatvėje prieš kelias dienas atidaręs...

Gazelė
2019.03.16
Smulkiųjų vežėjų darbymetis: parsikraustyti į Lietuvą iš JK skuba visą kovą Premium

Lietuviai iš Jungtinės Karalystės (JK) traukia kurtis Lietuvoje. Pervežimo mikroautobusais paslaugas...

Gazelė
2019.03.15
GPAIS: ką reikia žinoti ir kaip verslui išvengti baudų 1

Verslas piktinasi, kad Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinė sistema (GPAIS)...

Gazelė
2019.03.14
VMI: turime duomenis apie kriptovaliutų sandorius iš Lietuvos 17

Prekybą kriptovaliutomis reikia priskirti individualiai veiklai. Jeigu to nepadarėte, galima individualią...

Finansai
2019.03.14
Labdaros fondai ir VšĮ suskubo teikti metines finansines ataskaitas

Šiemet bendrovės aktyviau teikia metines finansines ataskaitas nei pernai. To nepadarius įmonių vadovai gali...

Finansai
2019.03.14
GPAIS tapo kone keiksmažodžiu 25.000 šalies įmonių, verslui kantrybė senka Premium 14

Pernai gruodį baigėsi prisitaikymo prie Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinės...

Gazelė
2019.03.14
Keičia parduotuvių asortimentą – „viskas, ko gali prireikti“ neefektyvu Premium

Regionuose dirbantys prekybininkai dėlioja plėtros planus ir skaičiuoja, kad praėjusių metų iššūkiai – darbo...

Gazelė
2019.03.13
Jei ūkininkas iš kanapių suriš vantą, jis - jau narkotikų platintojas Premium 1

Lietuvoje vis gausėja ūkininkų, auginančių pluoštines kanapes, tačiau dėl įstatymų painiavos kai kurie jų jau...

Gazelė
2019.03.13
Pirtį „Ivanas muša gongą“ užkūrė po trejų metų, laukia hipsterių Premium 10

Paieškos vietos, kurioje savininkas leistų įrengti pirtį su malkomis kūrenama krosnimi, gali trukti trejus...

Gazelė
2019.03.12
Atsisakė darbo banke ir sukūrė verslą: korporatyviniams dalykams čia vietos nėra Premium 14

Sostinėje kavinių bumas tęsiasi, tačiau didelė konkurencija neatbaido verslo naujokų. Tiesa, šiems reikia...

Gazelė
2019.03.12
Šiemet individualią veiklą užregistravo 15% daugiau gyventojų

Per pirmus du šių metų mėnesius individualią veiklą pagal pažymą vykdančių gyventojų skaičius, lyginant su...

Finansai
2019.03.12
Pirkėjų sveikesnių gėrimų paieškos skatina gamintojų išradingumą

Ekologiškų ir natūralių produktų Lietuva eksportuoja daugiausia, palyginti su Latvija ir Estija. Vis...

Gazelė
2019.03.09
 Panevėžio įmonės patirtis – kaip pavyko susidoroti su „Sodros“ „grindų“ iššūkiu 1

Kiekviena lazda turi du galus – tai dar kartą patvirtino sprendimas įvesti „Sodros“ „grindis“.

Gazelė
2019.03.09
Verslas investuoja į „Poniškas privilegijas“ Šakiuose Premium

Artimiausiais metais atnaujintuose Lietuvos dvaruose turėtų atsirasti bent keli nauji viešbučiai. Verslas...

Gazelė
2019.03.08
Vertimų biuras vertėjų pirmiausiai ieško ne tarp filologų Premium

Norinčių tapti vertėjais netrūksta, nes daugelis – ypač tie, kurie kurį laiką dirbo svetur, – mano tobulai...

Gazelė
2019.03.08
Vilniaus šilumos transferų gamintoja sukūrė perkamiausias „Victoria‘s Secret“ liemenėles 13

Šilumos transferų gamybos UAB „3T-Transfers Technologies for Textile“ patentuota technologija pasitvirtino –...

Gazelė
2019.03.07
„Mėsos taškas“ prisiaugino „lašinių“: atidaro mėsinę Klaipėdoje Premium 1

Tauragėje trečius metus veikianti parduotuvė „Mėsos taškas“ atidaro mėsinę Klaipėdoje. Nors investicijų ji...

Gazelė
2019.03.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau