Beldžiasi į Amerikos prekybos centrų duris

Publikuota: 2015-11-07
Vilmantė Markevičienė ir Egidijus Markevičius, UAB „AAAA Europe Distribution“ bendraturčiai, tikisi, kad pavyks įsitvirtinti JAV rinkoje, ten didėja ekologiškų gaminių paklausa.  
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vilmantė Markevičienė ir Egidijus Markevičius, UAB „AAAA Europe Distribution“ bendraturčiai, tikisi, kad pavyks įsitvirtinti JAV rinkoje, ten didėja ekologiškų gaminių paklausa. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Norint sėkmingai prekiauti užsienyje, reikia perprasti šalies rinkos ypatumus. Vietos klientų dėmesį pavyksta atkreipti keletu reportažų televizijoje, o didesnėse rinkose daug sunkiau ne tik rasti prekybos partnerių, bet ir apskritai patekti į parduotuvių lentynas.

„Esame sukūrę ekologiškus įklotus, juos patentavome ir gaminame Kinijoje iš japoniškos žaliavos. Siūlome ir kitų produktų moterims – tamponų, intymios higienos prausiklį, esame sukūrę ir patentavę kelnaites iš ekologiškos medvilnės, – pasakoja Vilmantė Markevičienė, Vilniaus UAB „AAAA Europe Distribution“, prekiaujančios higienos gaminiais su prekių ženklu „Gentle day“, bendraturtė.

Lietuvoje šiais produktais įmonė prekiauja 6 metus. Jų taip pat galima įsigyti Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Italijoje, Airijoje, Didžiojoje Britanijoje.

Gamina ir Lietuvoje

Įmonė bendradarbiauja su Lietuvos bendrovėmis ir dalį produkcijos gamina Lietuvoje.

„Muilą intymiai higienai sukūrėme patys, jį gaminame Panevėžio muilo fabrike. Apatinį trikotažą patentavome, o siuvame „Utenos trikotaže“. Šį fabriką pasirinkome dėl to, kad jie turi platų medžiagų pasirinkimą. Apatinis trikotažas siuvamas iš ekologiškos medvilnės, padengtos sidabro jonais“, – pasakoja verslininkė.

Pasak p. Markevičienės, nors gaminys patentuotas, rinkoje netruko atsirasti konkurentų, siūlančių panašią produkciją.

„Įklotų patentas – kiniškas, tačiau idėja – mūsų. Radome patikimus gamintojus, paaiškinome, kaip patobulinti norėtume. Tiesa, kai parduotuvių lentynose atsirado mūsų gaminių, netruko atsirasti ir padirbinėtojų, kurie šį tą jau nukopijavo. Bando kopijuoti ir kiti Kinijos gamintojai, dideliuose tinkluose turime konkurentų“, – kad konkurencija didelė, argumentuoja pašnekovė.

Nori į JAV

Bendrovės apyvarta kasmet nuosekliai auga. Šįmet planuojama apie 600.000 Eur apyvarta, prieš metus pardavimo pajamos siekė apie 500.000 Eur. Pašnekovė tikisi, kad veiklos mastą pavyks padidinti, kai pavyks įsitvirtinti JAV rinkoje, ten didėja ekologiškų gaminių paklausa.

„Lapkričio pradžioje skrendame į JAV, čia susitiksime su keliais potencialiais verslo partneriais, kuriuos mums surado „Verslios Lietuvos“ atstovai. Jei kartais nepavyktų susitarti dėl prekybos mūsų gaminiais stacionariose parduotuvėse, verslą JAV pradėtume nuo stiprios internetinės parduotuvės. Šiuo metu internetinė parduotuvė jau baigiama kurti. Planuojame, kad klientės čia galėtų ne tik kas kartą nusipirkti mūsų prekių, bet ir jas prenumeruoti, pvz., kas mėnesį prekės joms būtų siunčiamos į namus. Mūsų tikslas JAV – prekiauti bent viename prekybos tinkle“, – planus dėlioja p. Markevičienė.

Jos nuomone, tokios prekės labiausiai tiktų „Whole foods“ – ekologiškų produktų parduotuvių tinklui. Šiose parduotuvėse dažniau apsiperka kiek didesnes pajamas gaunantys amerikiečiai.

Vis dėlto verslininkė neslepia, kad įsitvirtinti užsienio rinkose nėra paprasta. Pirmiausia dėl didelių sąnaudų reklamai.

„Lenkijoje parduotuvėms prekes tiekiame patys, nes neradome partnerių, kurie apsiimtų prekiauti mūsų produktais. Čia dirbame pusantrų metų, tačiau prekyba vangi – patekti į lentynas sudėtinga, o kad produktai taptų žinomi, reikia itin didelių investicijų į reklamą. O Lietuvoje mes pradėjome nuo reklamos televizijoje ir ji pasiteisino. Mat mažoje rinkoje tokiu būdu klientai daug greičiau sužino apie naują produktą ir vėliau gaminį siūlo vieni kitiems“, – patirtimi dalijasi verslininkė.

Ir priduria: norint pelnyti užsienio klientų simpatijas, reikia nemažai pinigų, laiko ir kantrybės. Tarkime, JAV rezultatų galima tikėtis tik maždaug po 5 metų.

Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ spalio 27 d.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Kiek išleisti socialinės medijos rinkodarai

Socialinė medija sukūrė naujas galimybes pasiekti šimtus, tūkstančius ar milijonus vartotojų. Tačiau tokia...

Gazelė
14:27
Kaip suplanuoti dieną, kad ji neprapultų

Kodėl vieną dieną pavyksta nudirbti kur kas daugiau dar­bų, o kita norimų rezultatų neatneša, nors, atrodo,...

13:01
Paslaugoms internetu svarbu ne fizinis artumas, o laiką taupantys sprendimai

Dažnai net toliau verslo centrų įsikūrusios įmonės vardija sulaukiančios klientų iš didmiesčių, nes koks...

Gazelė
11:00
Nors namų restoranai jau du, abu visų norinčių nepriima Premium 2

Pasaulyje populiarūs namų restoranai jau skinasi kelią ir Lietuvoje – šiuo metu tokių yra bent du. Nors jų...

Gazelė
2019.09.20
Maisto ir baldų keliai VMI atvedė iki nedeklaruotų sąskaitų 1

Pasitelkusi išmaniosios mokesčių administravimo informacinės sistemos (i.MAS) e. sąskaitų faktūrų posistemio...

Finansai
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Paryžietiškos mados palankios sulai: pakliuvo į didžiausią prekybos tinklą Premium 2

Didėjant ekologiškų produktų ir sveikesnių alternatyvų vartojimui, vanduo iš augalų – beržų sula –...

Gazelė
2019.09.18
Klaipėdietė gundymams dirbti užsieny nepasidavė – pati įkūrė šokio teatrą Premium

Ar galima iš meno sukurti verslą ir darbuotojams pasiūlyti neterminuotas darbo sutartis? Šeiko šokio teatras...

Gazelė
2019.09.18
Žmonių norą gauti prizų startuolis pavertė verslu Premium 15

Per trumpą laiką – net keli šimtai tūkstančių „Lympo“ programėlės, skatinančios kuo daugiau vaikščioti ar...

Gazelė
2019.09.17
Žemaitijai keičiantis, visi regionai stringa ties viena kliūtimi Premium 3

Trys Žemaitijos apskritys – trys skirtingos verslo tendencijos. Kiekvienas regionas turi savų kozirių, tačiau...

Gazelė
2019.09.17
Kaip verslui augant pasverti riziką

Įmonių, patekusių į „Gazelės 2019“ sąrašą, vadovai gali bent trumpam lengviau atsikvėpti – verslas auga,...

Gazelė
2019.09.15
Apdovanotos Žemaitijos „Gazelės“ nugalėtojos 

Šiandien Klaipėdoje vykstančioje „Gazelės“ konferencijoje apdovanotos Klaipėdos, Tauragės ir Telšių regionams...

Gazelė
2019.09.13
Lietuviškas startuolis nevaikiškus žaislus pardavinėti pradeda „Lemonos“ parduotuvėse Premium 8

Nors konstruktorių kūrėjai pirmiausia orientuojasi į žaislų rinką, „Totem“ pradėjo nuo detalių rinkinių,...

Gazelė
2019.09.13
Klaipėdoje prasidėjo „Gazelės“ konferencija – pirmoji šiemet

Kaip ir kasmet, rudenį prasideda smulkaus ir vidutinio verslo svarbiausieji renginiai: pirmoji šiųmetė...

Gazelė
2019.09.13
Ir vėl grikiai: Europoje tamsiuosius iš Prienų atranda, Azijai dar nenusibodę 2

Net jei eksportas sudaro be­veik 80% pardavimų, o lietuviškos produkcijos gali­ma rasti bet kuriame...

Gazelė
2019.09.11
Verslininkų sprendimai, kurie padėjo verslą pastatyti ant kojų Premium

Kuo jaunesnis verslas, tuo jam lengviau demonstruoti augimą, nes apyvartos atspirties taškas yra žemai.

Gazelė
2019.09.11
Sustabdžius „Pontem“ veiklą Santaros klinikose, bendrovė rengia ieškinį VMVT 1

Dėl nustatytų maisto kokybės pažeidimų Santaros klinikose sustabdžius UAB „Pontem“ veiklą, bendrovė nurodo...

Paslaugos
2019.09.11
VDI irgi galės atlikti kontrolinius pirkimus Premium

Valstybinei darbo inspekcijai planuojama suteikti teisę atlikti kontrolinius pirkimus. Jų metu bus tikrinama,...

Finansai
2019.09.11
Kaunietis, ieškojęs nebrangių baldų tiekėjų, rado dar ir prabangių Premium 5

Smulkūs šeimos verslai gali stokoti kapitalo investuoti į asortimentą, kurio norėtų pirkėjai, bet dažnai jie...

Gazelė
2019.09.11
Santaros klinikose „Pontem“ veikla stabdoma, maitinimą pasirengusi perimti UAB „Skonio era“ 5

Dėl nustatytų maisto kokybės pažeidimų Santaros klinikose UAB „Pontem“ pasirengusi pakeisti UAB „Skonio era“.

Paslaugos
2019.09.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau