Beldžiasi į Amerikos prekybos centrų duris

Publikuota: 2015-11-07
Vilmantė Markevičienė ir Egidijus Markevičius, UAB „AAAA Europe Distribution“ bendraturčiai, tikisi, kad pavyks įsitvirtinti JAV rinkoje, ten didėja ekologiškų gaminių paklausa.  
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vilmantė Markevičienė ir Egidijus Markevičius, UAB „AAAA Europe Distribution“ bendraturčiai, tikisi, kad pavyks įsitvirtinti JAV rinkoje, ten didėja ekologiškų gaminių paklausa. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Norint sėkmingai prekiauti užsienyje, reikia perprasti šalies rinkos ypatumus. Vietos klientų dėmesį pavyksta atkreipti keletu reportažų televizijoje, o didesnėse rinkose daug sunkiau ne tik rasti prekybos partnerių, bet ir apskritai patekti į parduotuvių lentynas.

„Esame sukūrę ekologiškus įklotus, juos patentavome ir gaminame Kinijoje iš japoniškos žaliavos. Siūlome ir kitų produktų moterims – tamponų, intymios higienos prausiklį, esame sukūrę ir patentavę kelnaites iš ekologiškos medvilnės, – pasakoja Vilmantė Markevičienė, Vilniaus UAB „AAAA Europe Distribution“, prekiaujančios higienos gaminiais su prekių ženklu „Gentle day“, bendraturtė.

Lietuvoje šiais produktais įmonė prekiauja 6 metus. Jų taip pat galima įsigyti Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Italijoje, Airijoje, Didžiojoje Britanijoje.

Gamina ir Lietuvoje

Įmonė bendradarbiauja su Lietuvos bendrovėmis ir dalį produkcijos gamina Lietuvoje.

„Muilą intymiai higienai sukūrėme patys, jį gaminame Panevėžio muilo fabrike. Apatinį trikotažą patentavome, o siuvame „Utenos trikotaže“. Šį fabriką pasirinkome dėl to, kad jie turi platų medžiagų pasirinkimą. Apatinis trikotažas siuvamas iš ekologiškos medvilnės, padengtos sidabro jonais“, – pasakoja verslininkė.

Pasak p. Markevičienės, nors gaminys patentuotas, rinkoje netruko atsirasti konkurentų, siūlančių panašią produkciją.

„Įklotų patentas – kiniškas, tačiau idėja – mūsų. Radome patikimus gamintojus, paaiškinome, kaip patobulinti norėtume. Tiesa, kai parduotuvių lentynose atsirado mūsų gaminių, netruko atsirasti ir padirbinėtojų, kurie šį tą jau nukopijavo. Bando kopijuoti ir kiti Kinijos gamintojai, dideliuose tinkluose turime konkurentų“, – kad konkurencija didelė, argumentuoja pašnekovė.

Nori į JAV

Bendrovės apyvarta kasmet nuosekliai auga. Šįmet planuojama apie 600.000 Eur apyvarta, prieš metus pardavimo pajamos siekė apie 500.000 Eur. Pašnekovė tikisi, kad veiklos mastą pavyks padidinti, kai pavyks įsitvirtinti JAV rinkoje, ten didėja ekologiškų gaminių paklausa.

„Lapkričio pradžioje skrendame į JAV, čia susitiksime su keliais potencialiais verslo partneriais, kuriuos mums surado „Verslios Lietuvos“ atstovai. Jei kartais nepavyktų susitarti dėl prekybos mūsų gaminiais stacionariose parduotuvėse, verslą JAV pradėtume nuo stiprios internetinės parduotuvės. Šiuo metu internetinė parduotuvė jau baigiama kurti. Planuojame, kad klientės čia galėtų ne tik kas kartą nusipirkti mūsų prekių, bet ir jas prenumeruoti, pvz., kas mėnesį prekės joms būtų siunčiamos į namus. Mūsų tikslas JAV – prekiauti bent viename prekybos tinkle“, – planus dėlioja p. Markevičienė.

Jos nuomone, tokios prekės labiausiai tiktų „Whole foods“ – ekologiškų produktų parduotuvių tinklui. Šiose parduotuvėse dažniau apsiperka kiek didesnes pajamas gaunantys amerikiečiai.

Vis dėlto verslininkė neslepia, kad įsitvirtinti užsienio rinkose nėra paprasta. Pirmiausia dėl didelių sąnaudų reklamai.

„Lenkijoje parduotuvėms prekes tiekiame patys, nes neradome partnerių, kurie apsiimtų prekiauti mūsų produktais. Čia dirbame pusantrų metų, tačiau prekyba vangi – patekti į lentynas sudėtinga, o kad produktai taptų žinomi, reikia itin didelių investicijų į reklamą. O Lietuvoje mes pradėjome nuo reklamos televizijoje ir ji pasiteisino. Mat mažoje rinkoje tokiu būdu klientai daug greičiau sužino apie naują produktą ir vėliau gaminį siūlo vieni kitiems“, – patirtimi dalijasi verslininkė.

Ir priduria: norint pelnyti užsienio klientų simpatijas, reikia nemažai pinigų, laiko ir kantrybės. Tarkime, JAV rezultatų galima tikėtis tik maždaug po 5 metų.

Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ spalio 27 d.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lietuvos gamintojai turi galimybių įsijungti į ekologiškų produktų varžybas

Ekologiški produktai darysis įvairesni, o jų pardavimai augs – tokios jų vartojimo tendencijos visai...

Agroverslas
09:43
Leidus gaminti namuose, tikisi daugėsiant naujų ir legalių maitintojų 5

Smulkieji nuo šiol gali užsiimti maisto gamyba namuose. Iki šiol namudininkai, gaminantys saldumynus, vieno...

Agroverslas
2018.12.16
Jei ne mentoriai, kai kurie produktai nebūtų išvydę dienos šviesos Premium

Tinkamas mentorius padeda rasti savo vietą gyvenime, pasiryžti kurti verslą, o jau veikiančioms įmonėms gali...

Vadyba
2018.12.15
Kokių dovanų kolegos norėtų, bet jų dovanoti nepatariama

Dauguma organizacijų turi tradicijų, kaip pasitinka šventes, – kolegų pusryčiai, pietūs ar vakarėlis po...

Etiketės „aš ekologiškas“ nebeužtenka: Lietuvos gamintojai stiprūs sukurti, bet turi pramokti vystyti Premium

Palyginti su Latvija ir Esti­ja, Lietuva eksportuoja di­džiau­sią dalį – 45% – ekologiškų produktų. Mūsiškių...

Agroverslas
2018.12.14
„Dalinuosi.lt“ keliasi į „Topo centro“ parduotuves 1

„Dalinuosi.lt" daiktų nuomos platforma pasipildė ir kai kuriomis „Topo centro“ prekėmis. Nuo šios savaitės...

Šiauliečiai, nutarę kosmetika prekiauti „rimčiau“, įsiprašė pasimokyti į „Amazon“ Premium 1

E. komercijoje yra aibė tiek pirkėjui, tiek pardavėjui procesus palengvinančių sprendimų, kuriuos būtų galima...

Po Seimo pirmininko reklamos planuoja kartoti „Gyvulių ūkio“ leidimą 5

George'o Orwello „Gyvulių ūkis“ – žymiausias XX a. politinės satyros kūrinys, kasmet patenkantis į...

VMI sukūrė nemokamo virtualaus buhalterio versiją 12

Individualią veiklą vykdantys ar ketinantys vykdyti gyventojai gali susipažinti, kaip atrodys nemokama...

Finansai
2018.12.13
Architektės darbą iškeitė į verslą „iš išskaičiavimo“: sprendimo nesigaili Premium 1

Kauno UAB „Ližė smaližė“ didžiąją dalį kepinių gamina be gliuteno – šis žingsnis nuo pat pradžių padėjo...

Agroverslas
2018.12.13
Patarimai pastato ant kojų ir kilsteli šuoliams Premium

Smulkus ir vidutinis verslas, ypač pradedantis, susiduria tai su menkesnėmis bėdomis, tai su didesniais...

Vadyba
2018.12.12
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
„Sominta“ patirtis: vietoj tikros odos pasirinko dirbtinę, bet rado, kur panaudoti pavadinimą Premium

Jei naujam produktui sukuriamas prekės ženklas nepasitvirtina, jį galima panaudoti kitų prekių pardavimams.

Pramonė
2018.12.10
Stato laivus neturėdami jokių gamyklų Premium

Laivų statybos įmonė „CB Baltic“ veikia neturėdama nuosavos gamybinės bazės, specialistų dirbti Lietuvoje...

Pramonė
2018.12.10
Ekspertai: premijas indeksuoti privalu Premium

Nuo 2019 m. darbo užmokestį reikia dauginti iš koeficiento, nes „Sodros“ įmokas turės mokėti darbuotojas, o...

Finansai
2018.12.10
Sukūrė platformą, kur smulkiesiems gauti sprendimą užtrunka dvi dienas Premium

„Kaip „užkurti“ naujo prekės ženklo e. parduotuvę?“, „Kaip atgauti pinigus iš skolininkų?“ – keli iš...

Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Privatus verslas pedagogo profesiją supranta kitaip 9

Kol valdžia ieško būdų, kaip patenkinti pedagogų reikalavimus, verslininkai, kurių veikla susijusi su...

Vadyba
2018.12.08
Eglučių augintojai keliasi į internetą: čia pirkėjai per dieną užsisako jų šimtais Premium

Mažesnė kaina ar patogumas: vis daugiau eglučių pirkėjų renkasi pastarąjį variantą ir eglutę užsisako...

Agroverslas
2018.12.07
Smegenų mankštą pavertė verslu: pasiūlymų plėtrai vos atsigina Premium

Vaikai nori mokytis, bet tik įdomiai – tai patvirtina pagal franšizę dirbanti „Menar“ akademija, kurią...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau