Beldžiasi į Amerikos prekybos centrų duris

Publikuota: 2015-11-07
Vilmantė Markevičienė ir Egidijus Markevičius, UAB „AAAA Europe Distribution“ bendraturčiai, tikisi, kad pavyks įsitvirtinti JAV rinkoje, ten didėja ekologiškų gaminių paklausa.  
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vilmantė Markevičienė ir Egidijus Markevičius, UAB „AAAA Europe Distribution“ bendraturčiai, tikisi, kad pavyks įsitvirtinti JAV rinkoje, ten didėja ekologiškų gaminių paklausa. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Norint sėkmingai prekiauti užsienyje, reikia perprasti šalies rinkos ypatumus. Vietos klientų dėmesį pavyksta atkreipti keletu reportažų televizijoje, o didesnėse rinkose daug sunkiau ne tik rasti prekybos partnerių, bet ir apskritai patekti į parduotuvių lentynas.

„Esame sukūrę ekologiškus įklotus, juos patentavome ir gaminame Kinijoje iš japoniškos žaliavos. Siūlome ir kitų produktų moterims – tamponų, intymios higienos prausiklį, esame sukūrę ir patentavę kelnaites iš ekologiškos medvilnės, – pasakoja Vilmantė Markevičienė, Vilniaus UAB „AAAA Europe Distribution“, prekiaujančios higienos gaminiais su prekių ženklu „Gentle day“, bendraturtė.

Lietuvoje šiais produktais įmonė prekiauja 6 metus. Jų taip pat galima įsigyti Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Italijoje, Airijoje, Didžiojoje Britanijoje.

Gamina ir Lietuvoje

Įmonė bendradarbiauja su Lietuvos bendrovėmis ir dalį produkcijos gamina Lietuvoje.

„Muilą intymiai higienai sukūrėme patys, jį gaminame Panevėžio muilo fabrike. Apatinį trikotažą patentavome, o siuvame „Utenos trikotaže“. Šį fabriką pasirinkome dėl to, kad jie turi platų medžiagų pasirinkimą. Apatinis trikotažas siuvamas iš ekologiškos medvilnės, padengtos sidabro jonais“, – pasakoja verslininkė.

Pasak p. Markevičienės, nors gaminys patentuotas, rinkoje netruko atsirasti konkurentų, siūlančių panašią produkciją.

„Įklotų patentas – kiniškas, tačiau idėja – mūsų. Radome patikimus gamintojus, paaiškinome, kaip patobulinti norėtume. Tiesa, kai parduotuvių lentynose atsirado mūsų gaminių, netruko atsirasti ir padirbinėtojų, kurie šį tą jau nukopijavo. Bando kopijuoti ir kiti Kinijos gamintojai, dideliuose tinkluose turime konkurentų“, – kad konkurencija didelė, argumentuoja pašnekovė.

Nori į JAV

Bendrovės apyvarta kasmet nuosekliai auga. Šįmet planuojama apie 600.000 Eur apyvarta, prieš metus pardavimo pajamos siekė apie 500.000 Eur. Pašnekovė tikisi, kad veiklos mastą pavyks padidinti, kai pavyks įsitvirtinti JAV rinkoje, ten didėja ekologiškų gaminių paklausa.

„Lapkričio pradžioje skrendame į JAV, čia susitiksime su keliais potencialiais verslo partneriais, kuriuos mums surado „Verslios Lietuvos“ atstovai. Jei kartais nepavyktų susitarti dėl prekybos mūsų gaminiais stacionariose parduotuvėse, verslą JAV pradėtume nuo stiprios internetinės parduotuvės. Šiuo metu internetinė parduotuvė jau baigiama kurti. Planuojame, kad klientės čia galėtų ne tik kas kartą nusipirkti mūsų prekių, bet ir jas prenumeruoti, pvz., kas mėnesį prekės joms būtų siunčiamos į namus. Mūsų tikslas JAV – prekiauti bent viename prekybos tinkle“, – planus dėlioja p. Markevičienė.

Jos nuomone, tokios prekės labiausiai tiktų „Whole foods“ – ekologiškų produktų parduotuvių tinklui. Šiose parduotuvėse dažniau apsiperka kiek didesnes pajamas gaunantys amerikiečiai.

Vis dėlto verslininkė neslepia, kad įsitvirtinti užsienio rinkose nėra paprasta. Pirmiausia dėl didelių sąnaudų reklamai.

„Lenkijoje parduotuvėms prekes tiekiame patys, nes neradome partnerių, kurie apsiimtų prekiauti mūsų produktais. Čia dirbame pusantrų metų, tačiau prekyba vangi – patekti į lentynas sudėtinga, o kad produktai taptų žinomi, reikia itin didelių investicijų į reklamą. O Lietuvoje mes pradėjome nuo reklamos televizijoje ir ji pasiteisino. Mat mažoje rinkoje tokiu būdu klientai daug greičiau sužino apie naują produktą ir vėliau gaminį siūlo vieni kitiems“, – patirtimi dalijasi verslininkė.

Ir priduria: norint pelnyti užsienio klientų simpatijas, reikia nemažai pinigų, laiko ir kantrybės. Tarkime, JAV rezultatų galima tikėtis tik maždaug po 5 metų.

Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ spalio 27 d.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Lietuvės floristikos kūriniai įtiko ir išrankiam „Rammstein“ skoniui Premium

Net daugiamilijoniniame mieste pats smulkiausias verslas netrunka sulaukti užsakymų, jei gaminamas...

Gazelė
2019.12.05
Vyriausybė panaikino dalį verslo liudijimų Premium 3

Vyriausybė panaikino verslo liudijimus statybos apdailos darbams, autoservisų ir auklių paslaugoms. Smulkieji...

Finansai
2019.12.05
Kai klientai ateina iš uždaros bendruomenės, pardavimų prireikia po pusantrų metų Premium

Versle pasitikėjimas pelno gerų atsiliepimų, o šie augina klientų ratą. Bet jei klientus dar saisto tvirtos...

Gazelė
2019.12.04
Slovėnijos „Gazelė“: kaip „garažo vyruko“ produkciją pardavinėjo keli prezidentai ir kaip pasisveikina NASA Premium 1

Kodėl geriausia pardavimų komanda eksportui pradėti – keturių valstybių prezidentai, kodėl NASA, norėdama...

Gazelė
2019.12.03
Berlyno lietuviai perprato, kaip ten geriausiai ieškoti verslo partnerių Premium

Vis daugiau lietuvių verslą kuria Berlyne, nes šis miestas – vienas patraukliausių tiek startuoliams, tiek...

Gazelė
2019.12.03
Lietuvių startuoliai Vokietijoje traukia ne tik investuotojų dėmesį

Lietuviai nebūtinai verslą turi kurti savo šalyje: svetur sukurti startuoliai gali puikiai praversti Lietuvai...

Gazelė
2019.11.29
Norint išvengti 20% GPM tarifo, patartina viską sutvarkyti dar šiemet Premium 1

Prezidentas siūlo daugeliui pajamų rūšių taikyti didesnį 20% pajamų mokesčio tarifą. Norint išvengti didesnio...

Finansai
2019.11.28
Po trečiojo restorano „No Forks“ atidarymo, svarsto apie franšizę Premium 1

Atidaryti du restoranus per metus, taip gerokai paauginant įmonę, gana ritmas iššūkis, tad ne gėda...

Gazelė
2019.11.28
„Gazelė 2019“ nugalėtoja: verslą pradėjau nuo nekompetencijos Premium

Sparčiausiai šalyje augusios įmonės „Mano linija“ vadovė neslepia, kad didmeninė prekyba, kuria bendrovė...

Gazelė
2019.11.27
Paskelbtos Kauno „Gazelės“, metų nugalėtojos laurai iškeliavo į Vilnių

„Gazelė 2019“ finalas įvyko – metų nugalėtoja tapo sostinės UAB „Mano linija“. Taip pat paskelbtos Kauno...

Gazelė
2019.11.27
Vienas verslininkas – kelios įmonės: kodėl verta atskirti veiklas Premium 1

Sparčiausiai augančios įmonės susiduria su skirtingais iššūkiais, tačiau kai kurie sprendimai būdingi visoms...

Gazelė
2019.11.26
Druskininkiečiai žodžio „ne“ nesako net keisčiausiems užsakymams Premium

Kuo smulkesnė įmonė, tuo ji lanksčiau reaguoja į klientų pageidavimus. UAB „Paviljonų pasaulis“ derina daug...

Gazelė
2019.11.24
Smulkieji verslą augina nerdami į naujas veiklas

Sakoma, kad neverta mesti kelio dėl takelio, tačiau versle tai nėra aksioma. Verslininkai kaip tik pasižymi...

Gazelė
2019.11.24
Maisto halių konkurencija Vilniuje auga – išliks stipriausieji Premium

Maisto halės yra vienas madingiausių kelių pastarųjų metų maitinimo įstaigų veiklos formatų. Vilniuje jų yra...

Laisvalaikis
2019.11.23
„BaltCap“ išsigrynino ekologiško verslo strategiją – pasirinko „Livin“ ženklą Premium

Didžiausio privataus kapitalo fondų valdytojo Baltijos šalyse „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“ (BGF),...

Prekyba
2019.11.22
Saulės jėgainės ant stogo norintys gyventojai užvertė verslą užsakymais Premium

Kurį laiką į saulės energiją labiau investuodavo entuziastai, norintys pagelbėti pasauliui, o,...

Gazelė
2019.11.21
Alytaus transporto įmonės fenomenas: auga net neplanuodama plėstis Premium 1

Tiek Mobilumo paketas, tiek koeficiento atlyginimui didinimas transporto sektoriui yra tarsi du Damoklo...

Gazelė
2019.11.20
CRM sąsiuvinyje išmanios sistemos neatstos, bet reikia tvarkingų procesų Premium

Jeigu verslo organizacijos procesai nesutvarkyti, verslo valdymo sistema mažai kuo padės, todėl kuriantieji...

Gazelė
2019.11.19
Ministerija siūlo viešinti per trejus metus skirtą paramą Premium 1

Valstybės ar savivaldybės valdomos bendrovės, kurios suteikė paramą ar labdarą, apie tai turi pranešti savo...

Finansai
2019.11.18
Kaip išlaikyti verslą, kai konkurencija žvėriška Premium

Kuo mažesnių investicijų reikia verslui pradėti, tuo sektoriuje aštresnė konkurencija bei daugiau bandymų...

Gazelė
2019.11.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau