Rado būdą, kaip įsirėžti į klientų atmintį

Publikuota: 2015-10-24
Varžantis dėl klientų dėmesio, žaismingas pavadinimas tikrai nekenkia. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Varžantis dėl klientų dėmesio, žaismingas pavadinimas tikrai nekenkia. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Siekiant pritraukti klien­tų svarbu siūlyti koky­biš­kas paslaugas ir prekes. Smul­kios įmonės kaip vieną iš rinkodaros būdų klientams pritraukti naudoja skam­bius bendro­vių pava­dini­mus. Jei pas­lau­ga klientas iš karto nepasi­naudoja, tai bent jau įmonę įsimena.

Lietuviško maisto restoranas „Višta puode“, įmonė „Ponas balionas“, baras „Dėvėti“, audinių ir verpalų parduotuvė „Mados garažas“. Smulkios įmonės pasitelkia išmonę, ieškodamos tinkamo pavadinimo veiklai įvardyti. Verslininkai sutinka, kad skambus, lengvai ištariamas, žaismingas, keliantis teigiamas asociacijas pavadinimas gali būti puiki priemonė norint sulaukti pirkėjų dėmesio.

„Bendrovę skambiai pavadinome „Ponu balionu“, – jį visi įsimena. Neretai klientai nusijuokia, kai telefonu prisistatome, iš kokios bendrovės skambiname“, – VŽ yra sakęs Deimantas Stanevičius, UAB „Ponas balionas“ direktorius.

Per kelias minutes

Regione veikianti smulki įmonė, norėdama suburti lojalių klientų ratą, pirmiausia turi pelnyti vietos gyventojų simpatijas. Žaismingas, teigiamas emocijas keliantis pavadinimas gali būti tas receptas, padėsiantis bent jau greičiau prisistatyti potencialiems klientams.

Dovilė Venckutė-Li­džiu­vie­nė, Šilalės UAB „Lai­min­gas ūsas“, valdančios to paties pavadinimo veterinarijos kliniką, direktorė, tvirtina, kad pasirinkę tokį pavadinimą tikrai neprašovė pro šalį.

„Pavadinimą sugalvojome spontaniškai, per kelias minutes. Svarstėme kelis lotyniškus pavadinimus, susijusius su gyvūnais, bet nusprendėme pasirinkti lietuvišką. Šilalė – nedidelis miestas, todėl manome, kad žmonėms patrauklesni lietuviški, lengvai ištariami pavadinimai“, – pasirinkimą argumentuoja p. Venckutė-Lidžiuvienė.

Pasak pašnekovės, nedidelei įmonei įsimenantis pavadinimas – labai svarbus.

„Veiklą pradėjome neseniai, bet jau sulaukiame klientų susidomėjimo. Vietos gyventojų dėmesį tikrai atkreipia mūsų pavadinimas. Užsukę jie teiraujasi ne veterinarijos klinikos, o tikslinasi, ar atėjo į „Laimingą ūsą“, – sako pašnekovė.

Sunkiau, nei atrodo

Alma Prėskienienė, Šiaulių UAB „Skaičių miškas“, teikiančios buhalterinės apskaitos paslaugas, direktorė, nurodo, kad nuspręsti, kaip pavadinti įmonę, nebuvo lengva užduotis.

„Mėginau sugalvoti pavadinimą iš žodžių „buhalterija“, „apskaita“, „finansai“ santrumpų. Tačiau visi pavadinimai jau buvo užimti. Kartą važiuojant pro draugui priklausantį mišką ir sugalvojau pavadinimą. Pamaniau, kad jam miškas sudarytas iš medžių, o man – iš skaičių. Taigi įmonės pavadinimo reikšmė tokia: kas vieniems yra skaičių miškas, mums – tai aiški ir sutvarkyta apskaita“, – prasmę išaiškina p. Prėskienienė ir priduria, kad įmonės logotipe irgi vaizduojamas iš skaičių sudarytas medis.

Pašnekovės nuomone, vargu ar klientai, ieškantys buhalterinių paslaugų teikėjų, labai kreipia dėmesį į įmonės pavadinimą.

„Prie bendrovės pavadinimo pripranti, kaip prie savo vardo, taigi, ar pavadinimas patrauklus klientams, negalvoju. Vienintelis nepatogumas man, kad elektroniniuose laiškuose rašant įmonės pavadinimą, tenka vis įsijungti lietuviškus rašmenis“, – kalba p. Prėskienienė.

Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ spalio 15 d.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Kol atidarė prancūziškų produktų krautuvėlę, nuėjo kryžiaus kelius Premium 2

„Jei būtume žinoję, kiek reikia atlikti visokiausių formalumų, kažin ar ši krautuvėlė egzistuotų. Tačiau...

Gazelė
2019.07.19
Galimybė verslui – savivaldybės nori pirkti vis daugiau paslaugų Premium

Iki 2020 m. bent 15% savivaldybių teikiamų viešųjų paslaugų turi būti perduotos bendruomenėms,...

Gazelė
2019.07.18
Turizmo agentūra „AirGuru“ turi planą, kaip pasiekti 100 mln. Eur apyvartą 4

„AirGuru“ per pirmąjį šių metų pusmetį pardavimo pajamos siekė 3,5 mln. Eur, 52% daugiau nei per tą patį...

Gazelė
2019.07.17
JAV turi problemų dėl verslo kūrėjų – ne kitokių nei Lietuvos smulkieji Premium

JAV turi problemų dėl verslumo. Naujų įmonių nuo 2006 m. steigiama bent 100.000 mažiau, nei jų buvo įkuriama...

Gazelė
2019.07.17
Miestiečiai tampa pažangiais daržininkais – „iškankintų“ augalų jiems nereikia Premium

Stiprėjanti sveikos gyvensenos mada augina sėklų ir sodo bei daržo reikmenų prekybininkų apyvartas. Nesvarbu,...

Gazelė
2019.07.17
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Registrų centras atnaujino ataskaitų nepateikusių bendrovių sąrašą 10

Nuo šių metų birželio vidurio Registrų centras priminimus ir paraginimus pateikti ataskaitas už praėjusius...

Finansai
2019.07.12
Pradėjo gaminti veganiškus ledus – tokios paklausos nesitikėjo patys Premium

Kai ledų galima nusipirkti ant kiekvieno kampo – tiek pagamintų Lietuvoje, tiek importuotų, – smulkieji...

Gazelė
2019.07.10
Europos inovacijų apdovanojimuose – 19 sprendimų, lietuviškų nėra

Europos inovacijų ir technologijų instituto (EIT) apdovanojimuose – 19 nominuotų idėjų ir startuolių. Dalyvių...

Gazelė
2019.07.09
Sudarė 58 punktų sąrašą, kuris padeda lengviau išnuomoti būstą Premium 4

NT rinką aktyvinant naujausioms investicijų madoms – pirkti butus nuomai, atsiranda ir reikalingų paslaugų,...

Gazelė
2019.07.09
Kurdami viešbutį Radviliškyje, apskaičiavo srautus, svečius ir žvaigždes Premium 3

Viešbutis nebūtinai turi būti didmiestyje, jis puikiai gali gyvuoti net ne kurorte. Svarbiausia įvertinti...

Gazelė
2019.07.08
Kodėl pirkėjai renkasi mažas krautuvėles 5

Smulkiojo verslo vienas iš pranašumų – tiesioginis bendravimas su klientu. Vis daugiau žmonių renkasi...

Gazelė
2019.07.06
Mažos įmonės moka mažiausias algas ir skaičiuoja didžiausią pelną Premium 20

Mažųjų įmonių reikšmė Lietuvos ekonomikai didėja – jos sukuria vis didesnę BVP dalį, tačiau jų našumas mažas,...

Finansai
2019.07.05
Keliasdešimt MMA eurų augina bedarbių armiją ir didina kainas Premium 56

Net tie verslai, kurie darbuotojams moka solidžius atlyginimus, vis tiek pajus minimalios mėnesio algos (MMA)...

Gazelė
2019.07.04
Regionuose 0,5 mln. Eur investicija į modernų viešbutį – ne riba Premium

Regionų verslininkai, matydami, kad keliautojai jų miestą aplenkia vien dėl to, jog čia nėra kur apsistoti,...

Gazelė
2019.07.04
„Amazon Go“ sukurto formato kelią Europoje mina Lietuvos bendrovė: parduotuvė be kasų – jau Vilniuje Premium 7

Vienos pirmųjų Europoje parduotuvių be kasų – tokios yra tik „Amazon Go“ JAV – gali veikti su Lietuvos...

Gazelė
2019.07.04
Gamintojai pasikliauja tik e. parduotuve ne tik dėl žadamų perspektyvų Premium

Nauji kosmetikos gamintojai dažnai susiduria su produkto pristatymo rinkai sunkumais – rinkodaros biudžetų...

Gazelė
2019.07.03
Šeimos verslas – dinastijų užuomazgos?

Tikrų verslo dinastijų užuomazgų Lietuvoje dar tik randasi – įžanga į šį procesą galėtų būti šeimos verslo...

Gazelė
2019.07.02
Susijungę startuoliai „PulseTip“ ir „Sype“ keičia grįžtamojo ryšio galimybes Premium 1

Vartotojų įžvalgų, skirtų organizacijoms tobulėti, platforma „Sype“ jungiasi su darbuotojų grįžtamojo ryšio...

Gazelė
2019.07.02
Prie įkūrėjų verslo prisijungę vaikai keičia prekės ženklus

Vis daugiau smulkiųjų verslininkų supranta prekės ženklo svarbą. O jei nesupranta, tai jiems išaiškina...

Gazelė
2019.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau