Rado būdą, kaip įsirėžti į klientų atmintį

Publikuota: 2015-10-24
Varžantis dėl klientų dėmesio, žaismingas pavadinimas tikrai nekenkia. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Varžantis dėl klientų dėmesio, žaismingas pavadinimas tikrai nekenkia. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Siekiant pritraukti klien­tų svarbu siūlyti koky­biš­kas paslaugas ir prekes. Smul­kios įmonės kaip vieną iš rinkodaros būdų klientams pritraukti naudoja skam­bius bendro­vių pava­dini­mus. Jei pas­lau­ga klientas iš karto nepasi­naudoja, tai bent jau įmonę įsimena.

Lietuviško maisto restoranas „Višta puode“, įmonė „Ponas balionas“, baras „Dėvėti“, audinių ir verpalų parduotuvė „Mados garažas“. Smulkios įmonės pasitelkia išmonę, ieškodamos tinkamo pavadinimo veiklai įvardyti. Verslininkai sutinka, kad skambus, lengvai ištariamas, žaismingas, keliantis teigiamas asociacijas pavadinimas gali būti puiki priemonė norint sulaukti pirkėjų dėmesio.

„Bendrovę skambiai pavadinome „Ponu balionu“, – jį visi įsimena. Neretai klientai nusijuokia, kai telefonu prisistatome, iš kokios bendrovės skambiname“, – VŽ yra sakęs Deimantas Stanevičius, UAB „Ponas balionas“ direktorius.

Per kelias minutes

Regione veikianti smulki įmonė, norėdama suburti lojalių klientų ratą, pirmiausia turi pelnyti vietos gyventojų simpatijas. Žaismingas, teigiamas emocijas keliantis pavadinimas gali būti tas receptas, padėsiantis bent jau greičiau prisistatyti potencialiems klientams.

Dovilė Venckutė-Li­džiu­vie­nė, Šilalės UAB „Lai­min­gas ūsas“, valdančios to paties pavadinimo veterinarijos kliniką, direktorė, tvirtina, kad pasirinkę tokį pavadinimą tikrai neprašovė pro šalį.

„Pavadinimą sugalvojome spontaniškai, per kelias minutes. Svarstėme kelis lotyniškus pavadinimus, susijusius su gyvūnais, bet nusprendėme pasirinkti lietuvišką. Šilalė – nedidelis miestas, todėl manome, kad žmonėms patrauklesni lietuviški, lengvai ištariami pavadinimai“, – pasirinkimą argumentuoja p. Venckutė-Lidžiuvienė.

Pasak pašnekovės, nedidelei įmonei įsimenantis pavadinimas – labai svarbus.

„Veiklą pradėjome neseniai, bet jau sulaukiame klientų susidomėjimo. Vietos gyventojų dėmesį tikrai atkreipia mūsų pavadinimas. Užsukę jie teiraujasi ne veterinarijos klinikos, o tikslinasi, ar atėjo į „Laimingą ūsą“, – sako pašnekovė.

Sunkiau, nei atrodo

Alma Prėskienienė, Šiaulių UAB „Skaičių miškas“, teikiančios buhalterinės apskaitos paslaugas, direktorė, nurodo, kad nuspręsti, kaip pavadinti įmonę, nebuvo lengva užduotis.

„Mėginau sugalvoti pavadinimą iš žodžių „buhalterija“, „apskaita“, „finansai“ santrumpų. Tačiau visi pavadinimai jau buvo užimti. Kartą važiuojant pro draugui priklausantį mišką ir sugalvojau pavadinimą. Pamaniau, kad jam miškas sudarytas iš medžių, o man – iš skaičių. Taigi įmonės pavadinimo reikšmė tokia: kas vieniems yra skaičių miškas, mums – tai aiški ir sutvarkyta apskaita“, – prasmę išaiškina p. Prėskienienė ir priduria, kad įmonės logotipe irgi vaizduojamas iš skaičių sudarytas medis.

Pašnekovės nuomone, vargu ar klientai, ieškantys buhalterinių paslaugų teikėjų, labai kreipia dėmesį į įmonės pavadinimą.

„Prie bendrovės pavadinimo pripranti, kaip prie savo vardo, taigi, ar pavadinimas patrauklus klientams, negalvoju. Vienintelis nepatogumas man, kad elektroniniuose laiškuose rašant įmonės pavadinimą, tenka vis įsijungti lietuviškus rašmenis“, – kalba p. Prėskienienė.

Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ spalio 15 d.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kodėl kai kurių rinkų nepavyksta užkariauti 4

Pasirengti eksportui užtrunka. Daugelis sėkmingai eksportuojančių verslininkų sako į kitą šalį įžengę ir...

Vadyba
09:34
Ukmergės autoservisas: kuo mažiau gyventojų, tuo daugiau paslaugų reikia siūlyti Premium

Daugiausia uždirba tie autoservisai, kurie turi didesnį nuolatinių klientų būrį. Vis dėlto konkurencija...

Transportas
2018.07.20
54.000 Lietuvos gyventojų sulauks VMI laiškų 7

Gyventojai, kurie deklaravo pajamas už 2017 metus, tačiau iki šiandien dar nesumokėjo gyventojų pajamų...

Finansai
2018.07.18
„Ebay“ pamėgtas mados aukcionierius – Ukmergėje Premium 4

Daikto vertė ir kaina nebūtinai atitinka viena kitą, o pagal tam tikrus požymius vertingas daiktas savo...

Elektroniniai arbatpinigiai: palikus eurą, padavėjui tenka 49 ct Premium 11

Vieša paslaptis, kad dažniausiai gautų arbatpinigių padavėjai ir kiti paslaugų teikėjai nedeklaruoja ir...

Ant prekystalio – dvi pelningai veikiančios Tauragės įmonės 8

Savivaldybei priklausančių UAB „Dunokai“ (56,14%) ir Tauragės butų ūkio (100%) akcijos, kurių bendra pradinė...

Rinkos
2018.07.16
Kai plėtra užtrunka: patalpų laukia dvejus metus, kliento palauks dar trejus Premium

Suplanuota ir galima plėtra kartais užtrunka – Šalčininkų kanceliarinių prekių UAB „Eripo“ patalpų trečiai...

Kodėl buvę darbuotojai tampa verslo pirkėjais

Darbdaviams svarbu motyvuoti darbuotoją ne tik dėl to, kad šis neišeitų pas konkurentą, bet ir kad nesiimtų...

Vadyba
2018.07.15
Paštomatų pavyzdį pritaiko drabužių valymo versle 1

UAB „Valykla.lt“ plečia drabužių valymo spintų verslo centruose tinklą. Šiuo metu veikia 6, tariamasi dėl...

Įmonių patirtis: kaip ieškoti gerų darbuotojų 17

Kai reikia prekybos ar maitinimo įmonei darbuotojo čia ir dabar, suveikia ir skelbimas, pakabintas ant lango.

Vadyba
2018.07.14
Restorano namie įkūrėjos bandymas atidaryti dar ir barą miestelyje nepasiteisino Premium

Namų restoranas „Kacės virtuvėlė“ sulaukia tiek svečių, kad visų negali priimti, tačiau kitas Jurgitos...

Nesikliovė patogiais užsakymais – per 10 metų atlyginimai vėlavo tik kartą Premium

Geriau turėti daug mažų įmonių užsakymų nei kliautis patogiais, bet rizikingais klientais, kurie bet kada...

Pramonė
2018.07.12
Įmonė persikrausto: kokių klaidų reikėtų vengti Premium

Kai verslas perkeliamas į kitas patalpas, iškyla ne tik pavojus prarasti dalį klientų, nes šie dažnai nėra...

Vadyba
2018.07.11
Anykščių kosmetikos gamintojai žino, kur gauti paramos eksportui Premium

Pažintis su augalais gali paskatinti palikti didmiestį ir virsti rankų darbo kosmetikos verslu. O jei šis...

Pramonė
2018.07.08
Kodėl vadovas be karūnos – priimtinesnis

Sakoma, jei nori sužinoti, ko darbuotojams labiausiai reikia, paklausk jų pačių. Tačiau nėra jokių garantijų,...

Vadyba
2018.07.06
Iš anksto augimui nesiruošiama Premium 9

Verslo plėtra kupina iššūkių, kuriems, atrodytų, galima pasirengti, tačiau verslo konsultantai tikina, kad...

Vadyba
2018.07.03
Verslo plėtra: kyla pavojus tapti konkurentu pačiam sau Premium

Verslą plėsti galima ne tik geografiškai, bet ir imantis naujos veiklos. Bet kuriuo atveju plėtros...

Vadyba
2018.07.03
Anykščių verslininkė: nežiūrėkite serialų ir viską spėsite Premium 1

Suvaldyti 4 skirtingus verslus nėra paprasta, tačiau Rita Šimkienė su vyru jau išmoko, kaip tai padaryti.

Parduotuvę atidarę kelioms savaitėms ir parduoda, ir patyrinėja 1

Laikinosios (angl. Pop up) parduotuvės – vienas iš būdų e. prekybą papildyti fizine, taip pat tiesiogiai...

Plėtros kryptį nurodo patys klientai 1

Tie, kas imasi maitinimo verslo, stengiasi būti ten, kur daugiausia praeivių, o dar geriau – turistų. Vis...

Rinkodara
2018.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau