Biudžetas verslo startui: 70% prekėms, 20% – rinkodarai, 10% – personalui

Publikuota: 2015-10-22
Atnaujinta 2015-10-22 15:36
Žaklina Aišparienė, drabužių nuomos svetainės „Rent Boutique“ verslo plėtros vadovė: „Moterys nori nuomotis drabužius ne tik šventėms, bet ir kasdienai.“
Algimanto Barzdžiaus (VŽ) nuotr.
Žaklina Aišparienė, drabužių nuomos svetainės „Rent Boutique“ verslo plėtros vadovė: „Moterys nori nuomotis drabužius ne tik šventėms, bet ir kasdienai.“ Algimanto Barzdžiaus (VŽ) nuotr.

Dėliodami verslo planą verslininkai ne tik numato būdus, kaip įgyvendins verslo idėją ir kokių finansinių išteklių prireiks, tačiau iš anksto apgalvoja savo pranašumus ne tik esamų, bet ir būsimų konkurentų atžvilgiu.

„Atlikome tyrimą tarp pažįstamų. Klausėme, kokius drabužius norėtų nuomotis, kiek sutiktų mokėti už tokią paslaugą. Paaiškėjo, kad moterys norėtų nuomotis drabužius ne tik šventėms, bet ir kasdienai. Dalis apklaustųjų norėtų gauti patarimų, kaip turėtų atrodyti tam tikromis progomis“, – pasakoja Žaklina Aišparienė, Kauno UAB „HPH Group“, valdančios drabužių nuomos svetainę „Rent Boutique“, verslo plėtros vadovė.

Suformavo drabužinę

Virtualioje drabužinėje apranga suskirstyta į kategorijas, tinkamas skirtingoms progoms: šventėms, darbui, oficialiems renginiams. Be drabužių, svetainėje galima išsinuomoti prie aprangos derančių aksesuarų. Pasak p. Aišparienės, formuojant drabužių asortimentą buvo atsižvelgiama į gaminių kainas, prekių ženklų, stilių įvairovę.

„Siūlome amerikietiškų, europietiškų ir lietuviškų prekių ženklų drabužių. Keletas Lietuvos dizainerių jau kuria eskizus, pagal kuriuos mums siūs mažąsias kolekcijas. Manome, kad specialiai mums kuriami dizainerių drabužiai padės išsiskirti iš konkurentų ateityje“, – kalba pašnekovė.

Verslininkė iš anksto galvoja apie būsimus konkurentus, tačiau su ne vienus metus veikiančiais proginių drabužių salonais varžytis dėl klientų neplanuoja.

„Iš karto nusprendėme nenuomoti nuotakoms skirtų suknelių. Vestuvinių drabužių pasiūla yra didelė. Be to, nuotakai išsirinkti suknelę yra ritualas, ji kviečiasi į pagalbą drauges, mamą. Mūsų tikslas – pripratinti klientes išsirinkti drabužius internetu, taupyti laiką“, – aiškina p. Aišparienė.

Vardydama investicijas, kurių reikėjo įgyvendinant projektą, verslininkė nurodo, kad 70% lėšų teko skirti garderobui įsigyti, 20% – rinkodarai bei interneto svetainei kurti, 10% – personalui. Šiuo metu darbuotojų komandą sudaro 7 žmonės.

Pašnekovės nuomone, vis labiau populiarėja dalijimosi ekonomika, drabužių nuomos paslauga irgi turėtų būti paklausi.

„Juk aprangos nebesudėvime iki skutų. O labai puošnų drabužį, kurį dėvėsime tik kartą, labiau apsimoka nuomotis nei pirkti. Norėjome suformuoti didelę virtualią spintą, kurioje moterys galėtų išsirinkti drabužį kiekvienai progai ir jais dalytis“, – pasakoja p. Aišparienė.

Kaip veikia

Ponia Aišparienė sutinka, kad renkantis drabužius internetu išlieka tikimybė, jog klientui gali netikti. Vis dėlto buvo rastas būdas, kaip išvengti nesusipratimų.

„Klientės išsirenka suknelę, o mes siųsdami nemokamai pridedame dar vieną, dydžiu didesnę. Be to, prie kiekvieno drabužio aprašymo nurodome ir išsamius jo matmenis, – kalba verslininkė. – Klientė gali iš anksto užsisakyti keletą patinkamų suknelių tik pasimatuoti, o atėjus planuotam renginiui patinkamą išsinuomoti.“

Drabužių ir aksesuarų nuoma sudaro 10–20% gaminio kainos. Pavyzdžiui, 250 Eur suknelės nuoma kainuoja 49 Eur.

„Klienčių grąžintus drabužius išvalome, jei reikia, pataisome. Valymo bei taisymo paslaugas perkame iš kitų įmonių. Beje, formuodami drabužių asortimentą kreipiame dėmesį į audinį – jis turi būti lengvai prižiūrimas“, – sako verslininkė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Metų gazelės“ titulas lieka Vilniuje 3

„Gazelė 2018“ nugalėtoja pripažinta sostinės „Hugaas Services“ – įmonė per 3 metus pardavimus užaugino...

Statyba ir NT
2018.09.20
„Gazelės” konferencija Vilniuje: šiemet ji kitokia

„Gazelės“ konferencija, kurią „Verslo žinios“ rengia jau 15 metų, šiemet iš esmės atsinaujino: ne tik...

Mano verslas
2018.09.20
Verslas išaugo iš pilnų lagaminų lauktuvių Premium 3

2.000 Eur – tiek siekė Vilniaus Halės turgavietėje įkurtos graikiškų produktų parduotuvės pirmosios savaitės...

Smulkieji apie jiems žadamą paramą: supriešinimas su stambiaisiais Premium 2

Vyriausybės planus skatinti smulkųjį verslą patys smulkieji vertina atsargiai. Juokas pro ašaras – taip jie...

Verslo aplinka
2018.09.18
Optimizuota įmonės veikla – jaukas investicijoms Rėmėjo turinys

Rugsėjo 20 d. startuosianti kasmetinė verslo konferencija „Gazelė“ sugrįžta atsinaujinusi – su daugiau...

Finansai
2018.09.18
Turguje sostinėje pasiūlė tailandietišką maistą – prireikė ir cepelinų Premium 3

Kai į sostinės Halės turgavietėje veikiančią tailandietišką užkandinę „Spoon Out“ užsukę lankytojai vis...

Įkūrė butiką tiems, kurie kanceliarinių reikmenų perka daugiau nei naudoja Premium 1

Vokiški „Kaweco“ rašikliai, japoniški degtukus primenantys „Hibi“ smilkalai, itališkos „Moleskine“ užrašinės...

Šokolado fontanų nuoma prigijo, bet verslą išplėtė pasiūlę kitą paslaugą Premium 1

Verslas, pradėtas nuo šokoladų fontanų nuomos, pagreitį įgavo tik jį papildžius šventine apšvietimo paslauga.

„Big data" padeda surasti, kam pasaulyje reikia 60 t mėlynių 7

UAB „Icona“ pradėjo siūlyti klientų užsienyje paieškos paslaugą pasinaudojus didžiaisiais duomenimis. Anot...

Pramonė
2018.09.16
Maisto rinkinių prenumeratorių daugėja – valgiaraščių sudarytojai konkuruoja skoniu Premium 1

Maisto produktų su receptais, kaip gaminti valgius, prenumeratą pakeitė dar greitesnė ir paprastesnė valgių...

Nori ne tik valgyti, bet ir pamatyti

Sveikesnės gyvensenos mada ypač džiaugiasi ūkininkai – vis daugiau miestiečių turi savus produkcijos...

Agroverslas
2018.09.13
Kad naujos kolekcijos drabužių neliko per porą dienų, nemeluoja Premium

Pasirodžius naujai V&V drabužių kolekcijai, po dienos ar dviejų feisbuke gali pasirodyti pranešimas, kad kai...

Griežtesni reikalavimai neišbaidė „Gazelių“ – į sąrašą pateko arti 3.000 bendrovių 6

Šiemet sparčiausiai augusių bendrovių sąrašą tikrino dar daugiau institucijų. Patikros rėčio neįveikė kas...

Vadyba
2018.09.10
Atsiskyrė nuo „INK agency“, kuriai priklausė, ir ėmė verslą kurti savaip Premium

Įmonei augant, atsiranda vis naujų veiklų, kurios virsta ne tik sėkmingai veikiančiu padaliniu, bet kartais...

Rinkodara
2018.09.09
Padirbėję užsienio ūkiuose, verslą kuria čia

Migracijos problema niekur nedingo, tačiau vis dažniau galima įžvelgti šviesiąją jos pusę: mūsų gyventojai,...

Agroverslas
2018.09.09
Mažos įmonės taip pat gali sudominti stiprius vadovus 2

Didžiosios įmonės, ieškodamos profesionalių vadovų, turi daugiau galių juos pritraukti. Tačiau smulkusis...

Vadyba
2018.09.09
Šeimos verslo Klaipėdoje augimo receptas: kiekvienas daro tai, ką geriausiai moka Premium

Kai užsakovui pasiūlai kokybišką paslaugą, jis už ją sutinka mokėti nesiderėdamas. O kai magaryčių pridedi ir...

Metalo supirkėjams baigti darbą 17 val. neapsimoka Premium 2

Kai metalo laužo supirkimo bendrovės apyvarta per metus išauga kone trigubai, akivaizdu, kad brango metalas.

Pramonė
2018.09.06
Pabrangus medienai, sąlygas diktavo ir pardavėjai Premium 1

Pabrangusi žaliavinė mediena kilstelėjo ir „Gazelių“ pajamas – dvi iš 14-os stipriausių Vilniaus ir Utenos...

Pramonė
2018.09.05
Privatus darželis Klaipėdoje konkurentų nebijo – turi druskų ir gintaro kambarius Premium 2

Druskų kambarys, gintaro infraraudonųjų spindulių pirtis, kino salė – erdvės įkurtos ne kur nors SPA centre,...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau