Biudžetas verslo startui: 70% prekėms, 20% – rinkodarai, 10% – personalui

Publikuota: 2015-10-22
Atnaujinta 2015-10-22 15:36
Žaklina Aišparienė, drabužių nuomos svetainės „Rent Boutique“ verslo plėtros vadovė: „Moterys nori nuomotis drabužius ne tik šventėms, bet ir kasdienai.“
Algimanto Barzdžiaus (VŽ) nuotr.
Žaklina Aišparienė, drabužių nuomos svetainės „Rent Boutique“ verslo plėtros vadovė: „Moterys nori nuomotis drabužius ne tik šventėms, bet ir kasdienai.“ Algimanto Barzdžiaus (VŽ) nuotr.

Dėliodami verslo planą verslininkai ne tik numato būdus, kaip įgyvendins verslo idėją ir kokių finansinių išteklių prireiks, tačiau iš anksto apgalvoja savo pranašumus ne tik esamų, bet ir būsimų konkurentų atžvilgiu.

„Atlikome tyrimą tarp pažįstamų. Klausėme, kokius drabužius norėtų nuomotis, kiek sutiktų mokėti už tokią paslaugą. Paaiškėjo, kad moterys norėtų nuomotis drabužius ne tik šventėms, bet ir kasdienai. Dalis apklaustųjų norėtų gauti patarimų, kaip turėtų atrodyti tam tikromis progomis“, – pasakoja Žaklina Aišparienė, Kauno UAB „HPH Group“, valdančios drabužių nuomos svetainę „Rent Boutique“, verslo plėtros vadovė.

Suformavo drabužinę

Virtualioje drabužinėje apranga suskirstyta į kategorijas, tinkamas skirtingoms progoms: šventėms, darbui, oficialiems renginiams. Be drabužių, svetainėje galima išsinuomoti prie aprangos derančių aksesuarų. Pasak p. Aišparienės, formuojant drabužių asortimentą buvo atsižvelgiama į gaminių kainas, prekių ženklų, stilių įvairovę.

„Siūlome amerikietiškų, europietiškų ir lietuviškų prekių ženklų drabužių. Keletas Lietuvos dizainerių jau kuria eskizus, pagal kuriuos mums siūs mažąsias kolekcijas. Manome, kad specialiai mums kuriami dizainerių drabužiai padės išsiskirti iš konkurentų ateityje“, – kalba pašnekovė.

Verslininkė iš anksto galvoja apie būsimus konkurentus, tačiau su ne vienus metus veikiančiais proginių drabužių salonais varžytis dėl klientų neplanuoja.

„Iš karto nusprendėme nenuomoti nuotakoms skirtų suknelių. Vestuvinių drabužių pasiūla yra didelė. Be to, nuotakai išsirinkti suknelę yra ritualas, ji kviečiasi į pagalbą drauges, mamą. Mūsų tikslas – pripratinti klientes išsirinkti drabužius internetu, taupyti laiką“, – aiškina p. Aišparienė.

Vardydama investicijas, kurių reikėjo įgyvendinant projektą, verslininkė nurodo, kad 70% lėšų teko skirti garderobui įsigyti, 20% – rinkodarai bei interneto svetainei kurti, 10% – personalui. Šiuo metu darbuotojų komandą sudaro 7 žmonės.

Pašnekovės nuomone, vis labiau populiarėja dalijimosi ekonomika, drabužių nuomos paslauga irgi turėtų būti paklausi.

„Juk aprangos nebesudėvime iki skutų. O labai puošnų drabužį, kurį dėvėsime tik kartą, labiau apsimoka nuomotis nei pirkti. Norėjome suformuoti didelę virtualią spintą, kurioje moterys galėtų išsirinkti drabužį kiekvienai progai ir jais dalytis“, – pasakoja p. Aišparienė.

Kaip veikia

Ponia Aišparienė sutinka, kad renkantis drabužius internetu išlieka tikimybė, jog klientui gali netikti. Vis dėlto buvo rastas būdas, kaip išvengti nesusipratimų.

„Klientės išsirenka suknelę, o mes siųsdami nemokamai pridedame dar vieną, dydžiu didesnę. Be to, prie kiekvieno drabužio aprašymo nurodome ir išsamius jo matmenis, – kalba verslininkė. – Klientė gali iš anksto užsisakyti keletą patinkamų suknelių tik pasimatuoti, o atėjus planuotam renginiui patinkamą išsinuomoti.“

Drabužių ir aksesuarų nuoma sudaro 10–20% gaminio kainos. Pavyzdžiui, 250 Eur suknelės nuoma kainuoja 49 Eur.

„Klienčių grąžintus drabužius išvalome, jei reikia, pataisome. Valymo bei taisymo paslaugas perkame iš kitų įmonių. Beje, formuodami drabužių asortimentą kreipiame dėmesį į audinį – jis turi būti lengvai prižiūrimas“, – sako verslininkė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Į muzikos prekių parduotuvę Marijampolėje, kurią norėjo uždaryti, apsipirkti važiuoja vilniečiai  Premium

Naujos patalpos gali būti postūmis verslui. Ypač kai specializuota parduotuvė – muzikos prekių – įkuriama...

Prekyba
2019.01.21
Odontologijos klinika regione rado būdą, kaip parsivilioti specialistų iš didmiesčių Premium 2

Kai pasiūlai geras darbo sąlygas, absolventai mielai sugrįžta dirbti į gimtinę – tokia patirtimi dalijasi UAB...

Paslaugos
2019.01.21
Įmonės renginiai: kodėl jų laukia ne tik darbuotojai 1

Kuo didesnė bendrovė, tuo joje yra stipresnės tradicijos švęsti ar vykti į renginius visiems darbuotojams...

Vadyba
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Verslo idėją parsivežė iš Kanados: produkto skonis – seniai pažįstamas 4

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Pramonė
2019.01.19
Dalyvavimas parodose: jei jau važiuojama, tai ne puse kojos Premium 1

Metų pradžioje verslas jau žino mugių ir parodų, kuriose dalyvaus, tvarkaraštį. Smulkieji planuoja gamybą,...

Pramonė
2019.01.18
Verslo liudijimus galima įsigyti e.būdu

Pernai gyventojų skaičius, kurie įsigijo verslo liudijimus internetu, išaugo 8%. Mokesčių administratorius...

Finansai
2019.01.17
Kaip samdomam vadovui užsitarnauti sprendimų laisvę Premium

Verslo įkūrėjui atsitraukti nuo tiesioginio vadovavimo – rizikinga, bet naujas vadovas dažnai ateina su...

Vadyba
2019.01.17
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Prie algos priedai „natūra“ tiktų ne visiems Premium 12

Pasiūlymą leisti darbdaviams papildomai motyvuoti darbuotojus, lėšas nurašant į sąnaudas, ekonomistai...

Vadyba
2019.01.15
Kas trečias darbą keistų kad ir rytoj: kaip sulaikyti darbuotojus Premium 5

Darbuotojų pageidavimų sąrašas vis ilgėja: tikisi, kad alga per metus didės keliolika procentų, o jei ne,...

Pramonė
2019.01.15
Kodėl bent pusvalandis, rastas pabendrauti su jaunimu, atsiperka

Kai patyręs verslininkas pradedančiajam pataria, ką daryti, o kokių klaidų vengti, pastarojo verslas...

Vadyba
2019.01.13
Itališką kokybę už itališką kainą kauniečiai pasiekė per trejus metus Premium

Odos apdirbimo pramonei Lietuvoje susitraukus, jaunas verslas ne tik sukuria svetur atpažįstamą galanterijos...

Pramonė
2019.01.12
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12
Pateko į JAV parduotuvių lentynas, o iš ten iki Kanados rinkos – ranka paduok Premium 3

Tai, kas tinka Europoje, už Atlanto nebūtinai pasiteisina, todėl net ilgametę patirtį sukaupusios įmonės,...

Pramonė
2019.01.11
Rado aukso vidurį tarp virtualios ir įprastos parduotuvės Premium

Fizinė parduotuvė reikalauja kur kas daugiau sąnaudų ir ne visada yra tikslinga ją turėti, tačiau dalis...

Pardavimai
2019.01.09
Iš arbatos grybo gamina nekaltą limonadą Premium 2

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Pramonė
2019.01.08
Drąsieji skolinasi nebūtinai banke: kokiems klausimams pasirengti Premium 4

Kuo sparčiau įmonė auga, tuo labiau jai reikia pinigų tiek investicijoms, tiek apyvartinėms lėšoms. Anksčiau...

Vadyba
2019.01.08
„Sodra“ – apie visus tarifus ir įmokas 2019 m. 16

Nuo 2019 m. pradžios pasikeitė minimalios mėnesinės algos (MMA) dydis, dabar, sujungus darbdavio ir...

Finansai
2019.01.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau