Biudžetas verslo startui: 70% prekėms, 20% – rinkodarai, 10% – personalui

Publikuota: 2015-10-22
Atnaujinta 2015-10-22 15:36
Žaklina Aišparienė, drabužių nuomos svetainės „Rent Boutique“ verslo plėtros vadovė: „Moterys nori nuomotis drabužius ne tik šventėms, bet ir kasdienai.“
Algimanto Barzdžiaus (VŽ) nuotr.
Žaklina Aišparienė, drabužių nuomos svetainės „Rent Boutique“ verslo plėtros vadovė: „Moterys nori nuomotis drabužius ne tik šventėms, bet ir kasdienai.“ Algimanto Barzdžiaus (VŽ) nuotr.

Dėliodami verslo planą verslininkai ne tik numato būdus, kaip įgyvendins verslo idėją ir kokių finansinių išteklių prireiks, tačiau iš anksto apgalvoja savo pranašumus ne tik esamų, bet ir būsimų konkurentų atžvilgiu.

„Atlikome tyrimą tarp pažįstamų. Klausėme, kokius drabužius norėtų nuomotis, kiek sutiktų mokėti už tokią paslaugą. Paaiškėjo, kad moterys norėtų nuomotis drabužius ne tik šventėms, bet ir kasdienai. Dalis apklaustųjų norėtų gauti patarimų, kaip turėtų atrodyti tam tikromis progomis“, – pasakoja Žaklina Aišparienė, Kauno UAB „HPH Group“, valdančios drabužių nuomos svetainę „Rent Boutique“, verslo plėtros vadovė.

Suformavo drabužinę

Virtualioje drabužinėje apranga suskirstyta į kategorijas, tinkamas skirtingoms progoms: šventėms, darbui, oficialiems renginiams. Be drabužių, svetainėje galima išsinuomoti prie aprangos derančių aksesuarų. Pasak p. Aišparienės, formuojant drabužių asortimentą buvo atsižvelgiama į gaminių kainas, prekių ženklų, stilių įvairovę.

„Siūlome amerikietiškų, europietiškų ir lietuviškų prekių ženklų drabužių. Keletas Lietuvos dizainerių jau kuria eskizus, pagal kuriuos mums siūs mažąsias kolekcijas. Manome, kad specialiai mums kuriami dizainerių drabužiai padės išsiskirti iš konkurentų ateityje“, – kalba pašnekovė.

Verslininkė iš anksto galvoja apie būsimus konkurentus, tačiau su ne vienus metus veikiančiais proginių drabužių salonais varžytis dėl klientų neplanuoja.

„Iš karto nusprendėme nenuomoti nuotakoms skirtų suknelių. Vestuvinių drabužių pasiūla yra didelė. Be to, nuotakai išsirinkti suknelę yra ritualas, ji kviečiasi į pagalbą drauges, mamą. Mūsų tikslas – pripratinti klientes išsirinkti drabužius internetu, taupyti laiką“, – aiškina p. Aišparienė.

Vardydama investicijas, kurių reikėjo įgyvendinant projektą, verslininkė nurodo, kad 70% lėšų teko skirti garderobui įsigyti, 20% – rinkodarai bei interneto svetainei kurti, 10% – personalui. Šiuo metu darbuotojų komandą sudaro 7 žmonės.

Pašnekovės nuomone, vis labiau populiarėja dalijimosi ekonomika, drabužių nuomos paslauga irgi turėtų būti paklausi.

„Juk aprangos nebesudėvime iki skutų. O labai puošnų drabužį, kurį dėvėsime tik kartą, labiau apsimoka nuomotis nei pirkti. Norėjome suformuoti didelę virtualią spintą, kurioje moterys galėtų išsirinkti drabužį kiekvienai progai ir jais dalytis“, – pasakoja p. Aišparienė.

Kaip veikia

Ponia Aišparienė sutinka, kad renkantis drabužius internetu išlieka tikimybė, jog klientui gali netikti. Vis dėlto buvo rastas būdas, kaip išvengti nesusipratimų.

„Klientės išsirenka suknelę, o mes siųsdami nemokamai pridedame dar vieną, dydžiu didesnę. Be to, prie kiekvieno drabužio aprašymo nurodome ir išsamius jo matmenis, – kalba verslininkė. – Klientė gali iš anksto užsisakyti keletą patinkamų suknelių tik pasimatuoti, o atėjus planuotam renginiui patinkamą išsinuomoti.“

Drabužių ir aksesuarų nuoma sudaro 10–20% gaminio kainos. Pavyzdžiui, 250 Eur suknelės nuoma kainuoja 49 Eur.

„Klienčių grąžintus drabužius išvalome, jei reikia, pataisome. Valymo bei taisymo paslaugas perkame iš kitų įmonių. Beje, formuodami drabužių asortimentą kreipiame dėmesį į audinį – jis turi būti lengvai prižiūrimas“, – sako verslininkė.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Ką apie pirkėjų norus žinanti „Amazon“ pataria smulkiesiems

„Amazon“ pranešė apie 10 fizinių parduotuvių JK tinklą, kurį kuria specialiai smulkiųjų produkcijai. Bendrovė...

Gazelė
2019.06.15
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Restoranų versle romantikos nerasi 3

Restoranų verslas tik iš pirmo žvilgsnio atrodo romantiškas. Iš tikrųjų – tai sunkus darbas, kurį įveikia ne...

Gazelė
2019.06.15
Apie 60% Lietuvos įmonių sukuria 16% pridėtinės vertės 16

Nors 2018 m. įmonės steigtos kiek lėčiau, bet tiek jų kūrimasis, tiek išgyvenimas pirmuosius metus yra gana...

Gazelė
2019.06.15
Labiausiai algas per metus pakėlusios privačios mokyklos Premium

Vidutinė mėnesio alga nevalstybinėse mokyklose 2018 m. buvo bent porą šimtų eurų aukštesnė nei ta, kurią...

Paslaugos
2019.06.15
MMA po mokesčių nuo 396 Eur pakels iki 447 Eur 29

Planuojama, kad kitą savaitę Vyriausybė priims formalų sprendimą minimalią mėnesio algą (MMA) nuo kitų metų...

Verslo aplinka
2019.06.15
Robotai – gerai, bet iki kiekvieno darbininko jiems dar toli Premium 1

Darbuotojų stoka daugeliui įmonių neleidžia plėstis, tačiau gamybos bendrovės sugeba lengviau nei kiti...

Gazelė
2019.06.14
Virtuvės šefų į senjorų namus paslauga brangi, bet pasitvirtino Premium

Demografinės tendencijos diktuoja verslo idėjas – paslaugas ir produktus pritaikyti senjorams ar kurti verslą...

Gazelė
2019.06.13
Kai juodai dienai skirtą pagalvę graužia infliacija Premium 7

Specialistai pataria juodai dienai sukaupti nuo 3 iki 12 mėnesių atlyginimo dydžio sumą, tačiau dabar mažų...

Finansai
2019.06.13
Verslumo tendencijos: metai geri, bet darbuotojų stygius tik stiprėja 2

Darbuotojų stygius išlieka didžiausia verslo kliūtis, kurios įtaka per metus tik sustiprėjo. Perkaitusi darbo...

Gazelė
2019.06.13
„HBH“ restoranų Vilniuje ir Druskininkuose savininkė: „Vadovauju kitaip nei mama“ Premium 17

„Kažkada mamą pati įtikinėjau, kad jai būtina atidaryti restoraną Vilniuje. Ji manęs paklausė. Bet atėjo...

Gazelė
2019.06.13
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„Amazon“ atstovas: ne vienam smulkiajam padėjome tapti milijonieriumi Premium 12

„Amazon“ investuoja į smul­kiųjų prekybininkų augimą. Birželį bendrovė pranešė kurianti „clicks and mortar“...

Gazelė
2019.06.12
„Amazon“ vėl investuoja į fizinę prekybą

„Amazon“ atidarys 10 fizinių parduotuvių Jungtinėje Karalystėje (JK). Tradicinių parduotuvių tikslas – padėti...

Gazelė
2019.06.11
Neįrodęs pajamų kilmės asmuo turės sumokėti 41.000 Eur 18

Gyventojas turės sumokėti per 41.000 Eur gyventojų pajamų mokesčio, privalomojo sveikatos draudimo įmokų ir...

Finansai
2019.06.11
Būsimų darbuotojų ieško gimnazijose

Klaipėdos miesto vystymo agentūra „Klaipėda ID“ organizuoja profesinio orientavimo projektą „Ateities...

Gazelė
2019.06.11
Finansavimą plėtrai gali gauti ir televizijoje, bet namų darbų vis tiek reikia Premium

Smulkieji, norintys auginti verslą, turi bandyti visus įmanomus būdus finansavimui pritraukti. Tačiau net jei...

Gazelė
2019.06.10
Nusibodo mokėti atrankos agentūroms – patys sukūrė talentų paieškos sistemą Premium

Kai užsakovai skubiai pageidauja sukurti produktą, o paslaugų teikėjai tave stato į eilės galą, reikia...

Gazelė
2019.06.10
Kodėl darbo vieta sau būna geriau už verslo plėtrą 3

Verslas turi stipriai augti – tik taip jis turi ateitį: tuo įsitikinęs ne vienas konsultantas. Todėl...

Gazelė
2019.06.08
Nuostoliai „Oze“ skaičiuojami, nuomininkai tikisi centro pagalbos Premium 6

Kokius nuostolius patyrė Vilniaus prekybos ir pramogų centro „Ozas“ nuomininkai dėl vandens nuotėkio...

Gazelė
2019.06.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau