Biudžetas verslo startui: 70% prekėms, 20% – rinkodarai, 10% – personalui

Publikuota: 2015-10-22
Žaklina Aišparienė, drabužių nuomos svetainės „Rent Boutique“ verslo plėtros vadovė: „Moterys nori nuomotis drabužius ne tik šventėms, bet ir kasdienai.“
Algimanto Barzdžiaus (VŽ) nuotr.
Žaklina Aišparienė, drabužių nuomos svetainės „Rent Boutique“ verslo plėtros vadovė: „Moterys nori nuomotis drabužius ne tik šventėms, bet ir kasdienai.“ Algimanto Barzdžiaus (VŽ) nuotr.

Dėliodami verslo planą verslininkai ne tik numato būdus, kaip įgyvendins verslo idėją ir kokių finansinių išteklių prireiks, tačiau iš anksto apgalvoja savo pranašumus ne tik esamų, bet ir būsimų konkurentų atžvilgiu.

„Atlikome tyrimą tarp pažįstamų. Klausėme, kokius drabužius norėtų nuomotis, kiek sutiktų mokėti už tokią paslaugą. Paaiškėjo, kad moterys norėtų nuomotis drabužius ne tik šventėms, bet ir kasdienai. Dalis apklaustųjų norėtų gauti patarimų, kaip turėtų atrodyti tam tikromis progomis“, – pasakoja Žaklina Aišparienė, Kauno UAB „HPH Group“, valdančios drabužių nuomos svetainę „Rent Boutique“, verslo plėtros vadovė.

Suformavo drabužinę

Virtualioje drabužinėje apranga suskirstyta į kategorijas, tinkamas skirtingoms progoms: šventėms, darbui, oficialiems renginiams. Be drabužių, svetainėje galima išsinuomoti prie aprangos derančių aksesuarų. Pasak p. Aišparienės, formuojant drabužių asortimentą buvo atsižvelgiama į gaminių kainas, prekių ženklų, stilių įvairovę.

„Siūlome amerikietiškų, europietiškų ir lietuviškų prekių ženklų drabužių. Keletas Lietuvos dizainerių jau kuria eskizus, pagal kuriuos mums siūs mažąsias kolekcijas. Manome, kad specialiai mums kuriami dizainerių drabužiai padės išsiskirti iš konkurentų ateityje“, – kalba pašnekovė.

Verslininkė iš anksto galvoja apie būsimus konkurentus, tačiau su ne vienus metus veikiančiais proginių drabužių salonais varžytis dėl klientų neplanuoja.

„Iš karto nusprendėme nenuomoti nuotakoms skirtų suknelių. Vestuvinių drabužių pasiūla yra didelė. Be to, nuotakai išsirinkti suknelę yra ritualas, ji kviečiasi į pagalbą drauges, mamą. Mūsų tikslas – pripratinti klientes išsirinkti drabužius internetu, taupyti laiką“, – aiškina p. Aišparienė.

Vardydama investicijas, kurių reikėjo įgyvendinant projektą, verslininkė nurodo, kad 70% lėšų teko skirti garderobui įsigyti, 20% – rinkodarai bei interneto svetainei kurti, 10% – personalui. Šiuo metu darbuotojų komandą sudaro 7 žmonės.

Pašnekovės nuomone, vis labiau populiarėja dalijimosi ekonomika, drabužių nuomos paslauga irgi turėtų būti paklausi.

„Juk aprangos nebesudėvime iki skutų. O labai puošnų drabužį, kurį dėvėsime tik kartą, labiau apsimoka nuomotis nei pirkti. Norėjome suformuoti didelę virtualią spintą, kurioje moterys galėtų išsirinkti drabužį kiekvienai progai ir jais dalytis“, – pasakoja p. Aišparienė.

Kaip veikia

Ponia Aišparienė sutinka, kad renkantis drabužius internetu išlieka tikimybė, jog klientui gali netikti. Vis dėlto buvo rastas būdas, kaip išvengti nesusipratimų.

„Klientės išsirenka suknelę, o mes siųsdami nemokamai pridedame dar vieną, dydžiu didesnę. Be to, prie kiekvieno drabužio aprašymo nurodome ir išsamius jo matmenis, – kalba verslininkė. – Klientė gali iš anksto užsisakyti keletą patinkamų suknelių tik pasimatuoti, o atėjus planuotam renginiui patinkamą išsinuomoti.“

Drabužių ir aksesuarų nuoma sudaro 10–20% gaminio kainos. Pavyzdžiui, 250 Eur suknelės nuoma kainuoja 49 Eur.

„Klienčių grąžintus drabužius išvalome, jei reikia, pataisome. Valymo bei taisymo paslaugas perkame iš kitų įmonių. Beje, formuodami drabužių asortimentą kreipiame dėmesį į audinį – jis turi būti lengvai prižiūrimas“, – sako verslininkė.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Startuolių klaidos: ką darytų kitaip

Kuo jaunesnis verslas, tuo daugiau klaidų yra pridaroma. Tie, kas sugeba iš jų pasimokyti, atvirai dalijasi...

Gazelė
17:11
Regiono verslo geografija neriboja

Kuriantieji verslą sulaukia aibės patarimų, pamokymų ar instrukcijų, ko reikia, kad pasisektų. Be...

Gazelė
2020.01.25
Patarimai, kaip išlaikyti specialistą ilgam

Atlyginimas yra svarbus dalykas, lemiantis žmogaus apsisprendimą, kur dirbti, tačiau ne esminis. Kodėl...

Gazelė
2020.01.25
Virtualių asistentų verslas klesti – per mėnesį įdarbina po keliolika naujų specialistų Premium 1

Apie galimybę dirbti nuotoliniu būdu daugelyje įmonių dar tik svarstoma. „Baltic Virtual Assistants“ ją...

Gazelė
2020.01.24
Kavavirius augina konkurentai, kurie yra ir partneriai Premium

Verslas, kuriame konkurentų yra ant kiekvieno kampo, ir visai ne perkeltine prasme – kavos barai. Bet...

Gazelė
2020.01.23
Atkalbinėta nuo verslo regione, galvoja nebent, ką dar nauja sukurti Premium 1

Smulkus prekybos ar paslaugų verslas regione gali būti augantis ir ne tik regioninis. Ypač jeigu viskas...

Gazelė
2020.01.22
Pirkimų vertė per Centrinę perkančiąją organizaciją pernai padidėjo 11%  1

Pirkimai per Centrinę perkančiąją organizaciją CPO LT padeda išvengti korupcijos, todėl Vyriausybė skatina,...

Finansai
2020.01.22
Darbuotojai iš įmonių bėga ne dėl mažesnės algos: neteisybė, skatinanti keisti darbą Premium 7

Kylančios algos motyvuoja darbuotojus, tačiau jei vieniems tas šuolis yra ypač didelis, o kitiems pokytis...

Gazelė
2020.01.22
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Prie skaidraus verslo iniciatyvos jungiasi pirmieji maitintojai

Viešojo maitinimo sektorius išlieka viena iš 4 sričių, kuriame didelė šešėlio rizika. Prie skaidraus verslo...

Gazelė
2020.01.20
Duomenų apie startuolių finansus mažai, bet pelningumas džiugina 2

Šiuo metu Lietuvoje veikiančių startuolių skaičius jau perkopė 1.000 ribą, tačiau finansinių duomenų apie jų...

Gazelė
2020.01.20
Pirmieji lengvatiniai metai ne visiems nuostolingi: 770 bendrovių uždirbo 13 mln. Eur Premium 1

Pirmieji metai naujam verslui sudėtingiausi – reikia ne tik atsistoti ant kojų, bet ir galvoti, kaip...

Gazelė
2020.01.20
„Koops“ konsolidavo tinklo administravimą ir didmeninę veiklą  Premium

Nusprendus didmeninę, prekybinę ir logistinę veiklą sutelkti vienoje įmonėje nuo šių metų pradžios...

Prekyba
2020.01.20
Kodėl restoranuose visiems reikia cepelinų Premium

Tiek konsultantai, tiek patys verslininkai pataria išsiskirti iš kitų ir daryti tai, ko konkurentai nedaro.

Gazelė
2020.01.19
Sukurti kliniką – 3 žingsniai, bet bijant suklysti, atrodė sudėtingiau

Sudėtingas procesas, dalijamas etapais, įgauna struktūrą ir tampa aiškesnis. Panašiai ir verslo pradžia, kur...

Gazelė
2020.01.19
Nesėkmė versle netrukdo atsitiesti

Apklausos rodo, kad daugelis tų, kurie tik svajoja apie verslą, jo nesiima ne tik dėl lėšų ar žinių stygiaus,...

Gazelė
2020.01.19
Kas padeda verslui greičiau atsistoti ant kojų

Bet kokio verslo be investicijų nesukursi. Tačiau kuo pradedantieji daugiau išmano, ką ir kaip daryti, tuo...

Gazelė
2020.01.19
Kuria pradžiamokslį, kaip stiprinti kibernetinį saugumą

„Kurk Lietuvai“ projekto dalyviai Krašto apsaugos ministerijoje (KAM) kuria Kibernetinio saugumo vadovą...

Gazelė
2020.01.18
Prie „Baltosios bangos“ iniciatyvos prisijungė pirmasis baras

Viešojo maitinimo sektoriaus įmonės dažnai pakliūva į mokesčių inspektorių akiratį. Sostinės baras „Local...

Gazelė
2020.01.17
Algų aritmetika: šiais laikais jų nekelti išdrįsta tik retas darbdavys Premium 1

Vidutinis darbo užmokestis kasmet kyla apie 9%, bet jis neprivalo būti atspirties taškas darbdaviams tiek...

Gazelė
2020.01.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau