Biudžetas verslo startui: 70% prekėms, 20% – rinkodarai, 10% – personalui

Publikuota: 2015-10-22
Atnaujinta 2015-10-22 15:36
Žaklina Aišparienė, drabužių nuomos svetainės „Rent Boutique“ verslo plėtros vadovė: „Moterys nori nuomotis drabužius ne tik šventėms, bet ir kasdienai.“
Algimanto Barzdžiaus (VŽ) nuotr.
Žaklina Aišparienė, drabužių nuomos svetainės „Rent Boutique“ verslo plėtros vadovė: „Moterys nori nuomotis drabužius ne tik šventėms, bet ir kasdienai.“ Algimanto Barzdžiaus (VŽ) nuotr.

Dėliodami verslo planą verslininkai ne tik numato būdus, kaip įgyvendins verslo idėją ir kokių finansinių išteklių prireiks, tačiau iš anksto apgalvoja savo pranašumus ne tik esamų, bet ir būsimų konkurentų atžvilgiu.

„Atlikome tyrimą tarp pažįstamų. Klausėme, kokius drabužius norėtų nuomotis, kiek sutiktų mokėti už tokią paslaugą. Paaiškėjo, kad moterys norėtų nuomotis drabužius ne tik šventėms, bet ir kasdienai. Dalis apklaustųjų norėtų gauti patarimų, kaip turėtų atrodyti tam tikromis progomis“, – pasakoja Žaklina Aišparienė, Kauno UAB „HPH Group“, valdančios drabužių nuomos svetainę „Rent Boutique“, verslo plėtros vadovė.

Suformavo drabužinę

Virtualioje drabužinėje apranga suskirstyta į kategorijas, tinkamas skirtingoms progoms: šventėms, darbui, oficialiems renginiams. Be drabužių, svetainėje galima išsinuomoti prie aprangos derančių aksesuarų. Pasak p. Aišparienės, formuojant drabužių asortimentą buvo atsižvelgiama į gaminių kainas, prekių ženklų, stilių įvairovę.

„Siūlome amerikietiškų, europietiškų ir lietuviškų prekių ženklų drabužių. Keletas Lietuvos dizainerių jau kuria eskizus, pagal kuriuos mums siūs mažąsias kolekcijas. Manome, kad specialiai mums kuriami dizainerių drabužiai padės išsiskirti iš konkurentų ateityje“, – kalba pašnekovė.

Verslininkė iš anksto galvoja apie būsimus konkurentus, tačiau su ne vienus metus veikiančiais proginių drabužių salonais varžytis dėl klientų neplanuoja.

„Iš karto nusprendėme nenuomoti nuotakoms skirtų suknelių. Vestuvinių drabužių pasiūla yra didelė. Be to, nuotakai išsirinkti suknelę yra ritualas, ji kviečiasi į pagalbą drauges, mamą. Mūsų tikslas – pripratinti klientes išsirinkti drabužius internetu, taupyti laiką“, – aiškina p. Aišparienė.

Vardydama investicijas, kurių reikėjo įgyvendinant projektą, verslininkė nurodo, kad 70% lėšų teko skirti garderobui įsigyti, 20% – rinkodarai bei interneto svetainei kurti, 10% – personalui. Šiuo metu darbuotojų komandą sudaro 7 žmonės.

Pašnekovės nuomone, vis labiau populiarėja dalijimosi ekonomika, drabužių nuomos paslauga irgi turėtų būti paklausi.

„Juk aprangos nebesudėvime iki skutų. O labai puošnų drabužį, kurį dėvėsime tik kartą, labiau apsimoka nuomotis nei pirkti. Norėjome suformuoti didelę virtualią spintą, kurioje moterys galėtų išsirinkti drabužį kiekvienai progai ir jais dalytis“, – pasakoja p. Aišparienė.

Kaip veikia

Ponia Aišparienė sutinka, kad renkantis drabužius internetu išlieka tikimybė, jog klientui gali netikti. Vis dėlto buvo rastas būdas, kaip išvengti nesusipratimų.

„Klientės išsirenka suknelę, o mes siųsdami nemokamai pridedame dar vieną, dydžiu didesnę. Be to, prie kiekvieno drabužio aprašymo nurodome ir išsamius jo matmenis, – kalba verslininkė. – Klientė gali iš anksto užsisakyti keletą patinkamų suknelių tik pasimatuoti, o atėjus planuotam renginiui patinkamą išsinuomoti.“

Drabužių ir aksesuarų nuoma sudaro 10–20% gaminio kainos. Pavyzdžiui, 250 Eur suknelės nuoma kainuoja 49 Eur.

„Klienčių grąžintus drabužius išvalome, jei reikia, pataisome. Valymo bei taisymo paslaugas perkame iš kitų įmonių. Beje, formuodami drabužių asortimentą kreipiame dėmesį į audinį – jis turi būti lengvai prižiūrimas“, – sako verslininkė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vienas produktas būtų pražūtis, kai jų per daug – chaosas Premium

Kai gamini produktą, kuris paklausus būna tik porą mėnesių per metus, būtina plėsti asortimentą. Tačiau...

Agroverslas
2018.07.22
Kodėl kai kurių rinkų nepavyksta užkariauti 6

Pasirengti eksportui užtrunka. Daugelis sėkmingai eksportuojančių verslininkų sako į kitą šalį įžengę ir...

Vadyba
2018.07.22
Ukmergės autoservisas: kuo mažiau gyventojų, tuo daugiau paslaugų reikia siūlyti Premium

Daugiausia uždirba tie autoservisai, kurie turi didesnį nuolatinių klientų būrį. Vis dėlto konkurencija...

Transportas
2018.07.20
54.000 Lietuvos gyventojų sulauks VMI laiškų 7

Gyventojai, kurie deklaravo pajamas už 2017 metus, tačiau iki šiandien dar nesumokėjo gyventojų pajamų...

Finansai
2018.07.18
„Ebay“ pamėgtas mados aukcionierius – Ukmergėje Premium 4

Daikto vertė ir kaina nebūtinai atitinka viena kitą, o pagal tam tikrus požymius vertingas daiktas savo...

Elektroniniai arbatpinigiai: palikus eurą, padavėjui tenka 49 ct Premium 12

Vieša paslaptis, kad dažniausiai gautų arbatpinigių padavėjai ir kiti paslaugų teikėjai nedeklaruoja ir...

Ant prekystalio – dvi pelningai veikiančios Tauragės įmonės 8

Savivaldybei priklausančių UAB „Dunokai“ (56,14%) ir Tauragės butų ūkio (100%) akcijos, kurių bendra pradinė...

Rinkos
2018.07.16
Kai plėtra užtrunka: patalpų laukia dvejus metus, kliento palauks dar trejus Premium

Suplanuota ir galima plėtra kartais užtrunka – Šalčininkų kanceliarinių prekių UAB „Eripo“ patalpų trečiai...

Kodėl buvę darbuotojai tampa verslo pirkėjais

Darbdaviams svarbu motyvuoti darbuotoją ne tik dėl to, kad šis neišeitų pas konkurentą, bet ir kad nesiimtų...

Vadyba
2018.07.15
Paštomatų pavyzdį pritaiko drabužių valymo versle 1

UAB „Valykla.lt“ plečia drabužių valymo spintų verslo centruose tinklą. Šiuo metu veikia 6, tariamasi dėl...

Įmonių patirtis: kaip ieškoti gerų darbuotojų 17

Kai reikia prekybos ar maitinimo įmonei darbuotojo čia ir dabar, suveikia ir skelbimas, pakabintas ant lango.

Vadyba
2018.07.14
Restorano namie įkūrėjos bandymas atidaryti dar ir barą miestelyje nepasiteisino Premium

Namų restoranas „Kacės virtuvėlė“ sulaukia tiek svečių, kad visų negali priimti, tačiau kitas Jurgitos...

Nesikliovė patogiais užsakymais – per 10 metų atlyginimai vėlavo tik kartą Premium

Geriau turėti daug mažų įmonių užsakymų nei kliautis patogiais, bet rizikingais klientais, kurie bet kada...

Pramonė
2018.07.12
Įmonė persikrausto: kokių klaidų reikėtų vengti Premium

Kai verslas perkeliamas į kitas patalpas, iškyla ne tik pavojus prarasti dalį klientų, nes šie dažnai nėra...

Vadyba
2018.07.11
Anykščių kosmetikos gamintojai žino, kur gauti paramos eksportui Premium

Pažintis su augalais gali paskatinti palikti didmiestį ir virsti rankų darbo kosmetikos verslu. O jei šis...

Pramonė
2018.07.08
Kodėl vadovas be karūnos – priimtinesnis

Sakoma, jei nori sužinoti, ko darbuotojams labiausiai reikia, paklausk jų pačių. Tačiau nėra jokių garantijų,...

Vadyba
2018.07.06
Iš anksto augimui nesiruošiama Premium 9

Verslo plėtra kupina iššūkių, kuriems, atrodytų, galima pasirengti, tačiau verslo konsultantai tikina, kad...

Vadyba
2018.07.03
Verslo plėtra: kyla pavojus tapti konkurentu pačiam sau Premium

Verslą plėsti galima ne tik geografiškai, bet ir imantis naujos veiklos. Bet kuriuo atveju plėtros...

Vadyba
2018.07.03
Anykščių verslininkė: nežiūrėkite serialų ir viską spėsite Premium 1

Suvaldyti 4 skirtingus verslus nėra paprasta, tačiau Rita Šimkienė su vyru jau išmoko, kaip tai padaryti.

Parduotuvę atidarę kelioms savaitėms ir parduoda, ir patyrinėja 1

Laikinosios (angl. Pop up) parduotuvės – vienas iš būdų e. prekybą papildyti fizine, taip pat tiesiogiai...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau