5 interneto rinkodaros tendencijos, kurias būtina žinoti

Publikuota: 2015-10-22
Mobilieji atsiskaitymai pasaulyje kasmet naudojami vis dažniau.
„Matton“ nuotr.
Mobilieji atsiskaitymai pasaulyje kasmet naudojami vis dažniau. „Matton“ nuotr.
„Verslo žinios“

Interneto rinkodara pastaraisiais metais ne vienai bendrovei tapo svarbiausiu ar net vieninteliu būdu pasiekti savo klientus. Daugelis įmonių suskubo mokytis dirbti socialiniuose tinkluose, investavo į mobiliąsias technologijas, tradicinės reklamos praktiškai atsisakė.

Tačiau skaitmeninės rinkodaros pasaulyje kone kasdien atsiranda kokių nors naujovių, kurias praleidus konkurentus pasivyti tampa labai sunku.

JAV internetinės rinkodaros startuolis „LocalVox“ išskiria penkias pagrindines rinkodaros tendencijas, kurios 2016 m. verslui darys didžiausią poveikį.

Mobilieji mokėjimai

Praėjusiais metais pasirodžiusi „Apple Pay“ programėlė ir kasmet vis didesnis technologinis mobiliųjų telefonų progresas lems, kad kitais metais mobilieji mokėjimai taps itin populiarūs, skelbia įmonė.

50 didelių JAV prekybos tinklų, pavyzdžiui, „Wal-Mart Stores“, „Best Buy“, „Rite Aid Corp“ ir kt., atsisakė priimti mokėjimus, kurie atliekami per mobiliųjų mokėjimų sistemą „Apple Pay“, mat jau buvo pradėjusios derėtis su kitais mobiliųjų sprendimų kūrėjais, kiti apskritai kūrė savo mobiliųjų atsiskaitymų sistemas. Akivaizdu, kad didžiosios įmonės šiai tendencijai skiria itin didelį dėmesį.

Šiemet jau beveik 15% kavinių tinklo „Starbucks“ klientų už kavą atsiskaitinėjo naudodamiesi mobiliaisiais telefonais.

„Instagram“ reikšmė

Nuo 2012 m., kai „Facebook“ įsigijo vaizdų programėlę „Instagram“, ji nuolat buvo nežymiai tobulinama, o kitais metais visi šie pakeitimai galiausiai lems didelius pokyčius internetinės rinkodaros rinkoje.

Šiuo metu „Instagram“ pajamos siekia 600 mln. USD, tačiau manoma, kad 2017-aisiais jos gali išaugti iki 2,8 mlrd. USD. „Instagram“ visame pasaulyje turi apie 300 mln. vartotojų.

Bendrovės OMD tyrimų duomenimis, šiandien „Instagram“ turi 207.000 vartotojų iš Lietuvos ir 77% visų jų sudaro 15-29 m. amžiaus segmentas.

Beje, šiemet vaizdų programėlės „Instagram“ ir „Pinterest“ savo tinkluose įdiegė pirkimo funkcijas.

Vaizdo medžiaga - būtinybė

Vaizdo medžiaga jau daug metų yra viena įmonių rinkodaros strategijų dalių, tačiau dabar į įvairius filmuotus siužetus, filmukus ir kt. pažvelgti reiktų kur kas rimčiau.

Skaičiuojama, kad per dvejus pastaruosius metus vaizdo medžiagų peržiūrų skaičius internete išaugo maždaug 360%. „Facebook“ videomedžiagų naudą suprato jau anksčiau, dabar vartotojai filmukus žiūri tiesiai socialinio tinklo platformoje, nėra siunčiami, pavyzdžiui, į „Youtube“ svetainę.

Įmonės vaizdo medžiagą rinkodaros tikslams gali išnaudoti keliais būdais: pačios kurdamos siužetus ir talpindamos juos socialiniuose tinkluose, interneto svetainėse arba tiesiog su vartotojais pasidalindamos svetimais kūriniais. Abu būdai labai naudingi.

Paieškos sistemos ir įvaizdis

Daugelis mano, kad vienintelė pasaulyje naudojam interneto paieškos sistema yra „Google“, kartais prisimenamos ir „Bing“ ar „Yahoo“. Tačiau šiandien į savo paieškos sistemas investuoja ir „Pinterest“, „Facebook“, „Twitter“.

Šios naujovės reiškia, kad visi klientų palikti atsiliepimai apie įmones socialiniuose tinkluose netrukus sulauks kur kas didesnio vartotojų dėmesio, mat bus žymiai paprasčiau randami, aiškina „LocalVox“. Įmonės nori nenori turės labiau rūpintis ne tik tuo, kiek vartotojų jas mato, bet ir kaip jos vartotojams atrodo.

Apsipirkimo programėlės

Kai kurie pirkėjai nori labai tiksliai žinoti, ar perkama prekė jiems tikrai tinka, tad ilgai dvejoja, konsultuojasi su daugybe patarėjų. Šiandien tokiems pirkėjams yra sukurtos ir toliau tobulinamos programėles, leidžiančios prieš perkant pamatyti, kaip daiktas atrodys jų namuose, biure ir pan.

Šios programos pasaulyje sparčiai populiarėja ir itin naudingos taps tiek tradicinės, tiek internetinės prekybos įmonėms. Viena įmonių, savo klientams jau leidžiančių naudotis tokiomis programėlėmis, yra „Ikea“.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Antros kartos farmacininko kryptis – dirbti ten, kur neįdomu didiesiems Premium 1

Kad išsitektų šalia didelių vaistinių tinklų, nepriklausomoms vaistinėms svarbu turėti bent kokį pranašumą,...

Gazelė
2019.04.24
Kas laukia nesumokėjus „Sodros“ įmokų 1

Jeigu asmuo Valstybinei mokesčių inspekcijai deklaruos pajamas iš individualios veiklos, tačiau nesumokės...

Finansai
2019.04.24
Nepriklausomų vaistinių Lietuvoje dar yra – kaip jos apsisaugo nuo tinklų „viruso“ Premium 2

Papildomos paslaugos, kitoks aptarnavimas, bendradarbiavimas su kolegomis – veiksniai, leidžiantys...

Gazelė
2019.04.24
E. parduotuvę sukūrė, kai dar nebuvo pirkėjų, bet plečiasi tik po dešimtmečio Premium

Lietuviška e. parduotuvė, sukaupusi tiek internetinės prekybos patirties, kiek laiko Lietuvoje iš viso...

Gazelė
2019.04.23
Nusivylę augalais, kurie neprigyja, pirkėjai kokybės ieško medelynuose

Nors prekybos centruose ar turguose galima rasti augalų, kokių tik širdis geidžia, tačiau ne vienas pirkėjas...

Gazelė
2019.04.22
Latviai pradėjo gaminti marinuotų agurkų skonio degtinę 3

Prekės ženklo „Moskovskaya“ liniją papildė 4 nauji degtinės gėrimai, kuriems kurti panaudoti senoviniai...

Gazelė
2019.04.22
Molinių taikinių jau neužtenka – Švenčionyse kuria interaktyvią šaudyklą Premium

Švenčionių r. įrengta šaudykla modernizuojama iš esmės: bus ne tik įrengta stendinio šaudymo aikštelė ir dvi...

Gazelė
2019.04.22
Verslo įkūrėjų patirtis: net ir nedidelė klaida kainuoja 

Verslo pradžioje klaidų pridaroma daugiausia – pirmaisiais metais uždaroma kone pusė pradėjusių dirbti...

Gazelė
2019.04.21
Estai atrado lietuviškus dūmų detektorius  – „Eldes“ vos spėja juos gaminti Premium 2

Idėją patobulinti produktą gali pasiūlyti ir klientai: estų saugos tarnyba paprašė UAB „Eldes“ nuotolinį dūmų...

Gazelė
2019.04.19
Idėja iš Londono: lietuviai sukūrė sporto klubus vienijančią interneto platformą Premium 1

Aktyvi dviejų vaikų mama Greta Šidlauskienė su broliu Laurynu Gružinsku sukūrė sporto klubus vienijančią...

Paslaugos
2019.04.18
Didžiausias Šiaurės Europos dviračių gamintojas pardavinėti mokosi iš smulkiųjų Premium 1

Gamintojų kooperacija ar skatinimas tą daryti – įprastas reiškinys, tačiau bendradarbiavimas neįpareigoja...

Gazelė
2019.04.18
Ne visi smulkiausi ūkininkai privalo mokėti GPM – yra išlygų

Pernai įsigaliojus Gyventojų pajamų mokesčio pakeitimams, žemės ūkio veikla prilyginta individualiajai.

Gazelė
2019.04.17
„No Forks“ plėtra: „Oze“ vėl nusidriekė eilės, dar vieno prekybos centro laukia Premium 8

100 buritų per vieną valandą – toks greitis pasiektas per antrojo meksikietiško maisto restorano „No Forks“...

Gazelė
2019.04.17
Galėjo apsiriboti prancūzų darbo pasiūlymu, bet atsiplėšė šios rinkos dalį Premium

UAB „Galanis“ užsakymų turi kur kas daugiau, nei spėja gaminti – gelbsti tai, kad rudenį bei žiemą,...

Gazelė
2019.04.17
Moderniausio bokso klubo Lietuvoje įkūrėjai pirmąjį ringą surentė iš palečių Premium

Kovą Vilniaus Kalvarijų gatvėje atidarytas bokso ir fizinio rengimo sporto klubas „City Boxing“ prisistato...

Gazelė
2019.04.16
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
Medelynuose prasidėjo bumas: lenkiški sodinukai – jau ne konkurentai Premium 2

Vis daugiau medelynų įkūrėjų atsisako dalyvauti mugėse ir prekiauja tik savo sklype. Dabar į medelynus...

Gazelė
2019.04.15
Pirkėjų pageidavimų raktažodis – lengviau ir paprasčiau

Galvojantiems apie pirkėjų rytojaus norus patariama įsidėmėti augantį patogumo ir paprastumo reikalavimą.

Gazelė
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
Prekyba keičiasi: ką daro, kad pirkėjas ateitų ir rytoj

Prekybos sektoriuje pokyčius lems dirbtinis intelektas, kuris apsipirkimą pakeis iš esmės. Tokias prognozes...

Gazelė
2019.04.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau