Klientas ateina kaip svečias, išeina kaip ambasadorius

Publikuota: 2015-10-13
Diana Lucinavičiūtė, UAB „Pelonita“ direktorė, sako, kad naujos parduotuvės atidarymo rūpesčius patikėjo profesionalams.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Diana Lucinavičiūtė, UAB „Pelonita“ direktorė, sako, kad naujos parduotuvės atidarymo rūpesčius patikėjo profesionalams. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Svarbių įmonei įvykių šventimas kartu su klientais gali būti puiki rinkodaros priemonė. Specialistai akcentuoja, kad renginys bus sėkmingas tada, kai organizatoriai visas smulkmenas apgalvos iš anksto.

Įmonės gimtadienis, sėkminga plėtra, naujos parduotuvės atidarymas – progų švęsti ilgai ieškoti nereikia. Smulkieji verslininkai sutinka, kad didesnis renginys gali būti ne tik puikus būdas parodyti dėmesį klientams, bet ir galimybė pristatyti naujas prekes ir paslaugas.

Buria bendruomenę

Greta Lukauskaitė, šeštus metus veikiančios treniruočių studijos „Stimulus“ vadovė, sako, kad įmonė savo gimtadienį kartu su klientais švenčia todėl, nes taip formuoja sportuojančiųjų bendruomenę, ugdo klientų lojalumą.

„Pernai įmonės penktą gimtadienį šventėme kartu su klientais. Rengėme šventę su specialia programa, furšetu ir dovanomis klientams. Kvietėme apie 100 žmonių, dalyvavo mažiau – apie 60 klientų. Po šventės į savo internetinį puslapį įkėlėme renginio nuotraukų, taip pat ir klientės dalinosi savo nuotraukomis“, – pasakoja p. Lukauskaitė.

Treniruočių studijos veikia Vilniuje, Klaipėdoje ir Panevėžyje. Pasak pašnekovės, įmonė kartu su klientais švenčia ne tik gimtadienius, bet ir supažindina su pokyčiais.

„Panevėžyje veikianti studija iš vienų patalpų persikėlė kitas. Ta proga surengė vakarėlį ir taip informavo klientus apie pokyčius. Palaikyti nuolatinį ryšį su klientais – tokia mūsų studijos filosofija“, – šneka p. Lukauskaitė.

Atkreipė dėmesį

Didesnis įmonės renginys yra puiki proga ne tik klientams priminti apie save, bet ir parodyti, kokių rezultatų bendrovė pasiekė. Diana Lucinavičiūtė, Vilniaus UAB „Pelonita“, siuvančios drabužius su prekių ženklu „Adatytė“, direktorė, pasakoja anksčiau įmonės gimtadienio proga renginių klientams nerengdavo, tik suteikdavo nuolaidų, tačiau prieš keletą mėnesių, kai įmonės parduotuvė buvo įkurdinta naujose patalpose senamiestyje, be šventės neapsieita.

„Nauja, erdvesnė parduotuvė žymi kitą mūsų veiklos etapą, norėjosi pasidalyti tuo su kitais. Parduotuvės atidarymui ruošėmės iš anksto. Samdėme žmogų, kuris rūpinosi renginiu: iš anksto išsiuntinėjo kvietimus svečiams, rūpinosi vaišėmis ir pan. Investavome ne vieną tūkstantį, sakyčiau renginio organizavimas kainuoja kaip vienkartinė įmoka už reklamą“, – kalba p. Lucinavičiūtė.

Pasak verslininkės, į parduotuvės atidarymą nuspręsta kviesti daugiausia verslo partnerius ir tik kelis nuolatinius klientus.

„Nusprendėme, kad kviesime tuos, kurie padėjo mums užaugti. Pavyzdžiui, žmones, kurie rūpinasi gaminių fotografavimu, padėjo įsirengti patalpas, nuolat gamina mums vizitines korteles. Kvietėme ir didesnius mūsų gaminių užsakovus. Be abejo, šventėje dalyvavo ir keli nuolatiniai pirkėjai“, – sako pašnekovė.

Verslininkės vertinimu, garsesnis įmonės renginys buvo naudingas. Apie parduotuvę ne tik sužinojo daugiau žmonių, bet ir senieji klientai, smalsumo vedami, užsuka apsidairyti.

„Nors įsikūrėme tik puskilometrio atstumu nuo senosios parduotuvės, tačiau pakeista vieta teigiamai veikia verslą. Pavyzdžiui, pirkėjai mūsų interneto puslapyje pamatę, kad persikėlėme, vien iš smalsumo užsuka apsižvalgyti“, – vardija p. Lucinavičiūtė.

Komentaras. Žilvinas Freigofas, MB „Rinkodara“ direktorius

Įmonės renginys bus sėkmingas tik tada, jei bus organizuojamas iš anksto, ne paskutinę akimirką. Patartina iš anksto nutarti, ką kviesite į šventę, kokia bus renginio tema, kodėl ji turėtų sudominti atėjusius. Viena iš klaidų, kurias daro verslininkai – per daug koncentruojasi į save, o ne į tai, kuo galėtų sudominti renginio dalyvius. Renginys – gera galimybė išplėsti klientų ratą. Apsilankiusius renginyje paverskite savo įmonės ambasadoriais. Pavyzdžiui, leiskite nemokamai išmėginti paslaugą, kad žmogus vėliau įspūdžiais galėtų pasidalyti su savo pažįstamais. Jei smulki įmonė atidaro aksesuarų parduotuvę ir savų klientų, kuriuos galėtų pakviesti į atidarymą, dar neturi, vertėtų kooperuotis su kitais, panašia veikla besiverčiančiais verslininkais. Galbūt drabužių parduotuvės klientus vertėtų pakviesti į aksesuarų parduotuvės atidarymą. Ne visi klientai gauna VIP kvietimus, todėl jei tokius dalysite klientams, jie pasijus dar labiau vertinami.

Tekstas publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ bei rubrikoje „VŽ Premium“ rugsėjo 24 dieną.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Prie „Baltosios bangos“ iniciatyvos prisijungė pirmasis baras

Viešojo maitinimo sektoriaus įmonės dažnai pakliūva į mokesčių inspektorių akiratį. Sostinės baras „Local...

Gazelė
2020.01.17
Algų aritmetika: šiais laikais jų nekelti išdrįsta tik retas darbdavys Premium 1

Vidutinis darbo užmokestis kasmet kyla apie 9%, bet jis neprivalo būti atspirties taškas darbdaviams tiek...

Gazelė
2020.01.17
Medieną internetu pirko vangiai, todėl rado kur kas pelningesnį būdą Premium

Kuo pasiūla mažesnė, tuo yra daugiau galimybių įsitvirtinti toje nišoje. Svarbu neišsigąsti pamačius, jog...

Gazelė
2020.01.16
Į pensijų kaupimą naujai įtraukta 43.500 gyventojų

Į pensijų kaupimą šiemet naujai įtraukiami 43.500 gyventojų, kuriems „Sodra“ atsitiktine tvarka priskyrė...

Finansai
2020.01.16
Šiemet pajamų deklaravimo startas bus skelbiamas anksčiau

Iki šių metų vasario 17 d. mokesčius išskaičiuojantys asmenys mokesčių administratoriui turi pateikti...

Finansai
2020.01.16
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
Sugrįžę iš „mokesčių atostogų“, smulkieji skaičiuoja tarifus Premium 1

Mokesčių „atostogos“ smulkiesiems – „poilsis“ nuo „Sodros“ įmokų pirmuosius metus ir 0% pelno mokestis – buvo...

Gazelė
2020.01.16
Kibernetinėms atakoms per mažų ar neįdomių nėra: kaip apsisaugoti Premium 1

Pusė smulkiojo ir vidutinio verslo (SVV) – 44% bendrovių – nemano, kad galėtų tapti kibernetinių atakų...

Gazelė
2020.01.15
Vieni restoranai jau bumbtelėjo ant žemės, kiti nusileidimui dar tik ruošiasi Premium

Maitinimo įstaigos, gruodį skaičiavusios gerokai išaugusias apyvartas, sausį ieško būdų, kaip prisikviesti...

Gazelė
2020.01.15
„Sodra“ primena naujus įmokų tarifus dirbantiems savarankiškai 1

Savarankiškai dirbantieji, gavę pirmąkart atsiradusias „mokesčių atostogas“ – teisę nemokėti socialinio...

Gazelė
2020.01.15
Atsargiai deklaruojant: pasirinktas būdas lemia „Sodros“ išmokų dydį Premium 1

Individualia veikla užsiimančiam gyventojui paskirtų ligos ir kai kurių kitų „Sodros“ išmokų dydį lemia ne...

Finansai
2020.01.14
Pasitikėjimas avansu: maitintojus tikrins jau pradėjus veiklą Premium

Kuriant naują maitinimo įstaigą – kavinę, užkandinę ar kitą viešojo maitinimo vietą – nereikės maisto...

Gazelė
2020.01.14
Ką daryti, jei bankas neduoda paskolos Premium

Retos įmonės savininkas gali didžiuodamasis pasakyti, kad jis niekad nėra naudojęsis banko paskola arba jos...

Gazelė
2020.01.13
Auga, nes užuot visi darę, kada gali, pasidalijo atskomybę ir procesus Premium

Savitarnos krautuvėlių „12 Eat“, kuriose darbo vietoje išsirinkęs prekes darbuotojas atsiskaito savitarnos...

Gazelė
2020.01.13
Nesėkmė su laiminga pabaiga: uždarius parduotuvę – kaip akmuo nuo širdies Premium

Verslas turi dirbti pelningai, tačiau ne kiekvienam įkūrėjui to pavyksta pasiekti. Dažnam atrodo, kad...

Gazelė
2020.01.13
Maitintojai gauti leidimą pradėti veiklą gali be tikrintojų vizito

Kavinės, užkandinės, mokyklų virtuvės, taip pat – kiti maitintojai, vaisių, uogų, daržovių ar mėsos...

Gazelė
2020.01.12
Kaip įtikti klientui šiandien

Anksčiau buvo teigiama, kad užtenka sukurti gerą produktą ar paslaugą, šiek tiek pasireklamuoti, ir verslą...

Gazelė
2020.01.12
Verslui pradėti prastų vietų nėra, svarbiau – teisinga kryptis

Anksčiau prekiauti turguje buvo anokia čia garbė. Sąlygos sudėtingos – tenka dirbti per lietų, darganą ar...

Gazelė
2020.01.11
Kibernetinis saugumas SVV svarbus, bet investuoti neskuba

3 iš 4 smulkiojo ir vidutinio verslo (SVV) įmonių nėra pasiruošusios arba nežino, ar yra pasiruošusios...

Gazelė
2020.01.10
Per metus spėjo sukurti ir plaukų transplantacijos kliniką, ir Dubajuje išmokyti jos gydytojus Premium

Kai tiksliai apsispręsta, jog verslo bus imamasi, kad yra, su kuo ir iš ko jį kurti, verslo idėja susidėlioja...

Gazelė
2020.01.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau