Klientas ateina kaip svečias, išeina kaip ambasadorius

Publikuota: 2015-10-13
Diana Lucinavičiūtė, UAB „Pelonita“ direktorė, sako, kad naujos parduotuvės atidarymo rūpesčius patikėjo profesionalams.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Diana Lucinavičiūtė, UAB „Pelonita“ direktorė, sako, kad naujos parduotuvės atidarymo rūpesčius patikėjo profesionalams. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Svarbių įmonei įvykių šventimas kartu su klientais gali būti puiki rinkodaros priemonė. Specialistai akcentuoja, kad renginys bus sėkmingas tada, kai organizatoriai visas smulkmenas apgalvos iš anksto.

Įmonės gimtadienis, sėkminga plėtra, naujos parduotuvės atidarymas – progų švęsti ilgai ieškoti nereikia. Smulkieji verslininkai sutinka, kad didesnis renginys gali būti ne tik puikus būdas parodyti dėmesį klientams, bet ir galimybė pristatyti naujas prekes ir paslaugas.

Buria bendruomenę

Greta Lukauskaitė, šeštus metus veikiančios treniruočių studijos „Stimulus“ vadovė, sako, kad įmonė savo gimtadienį kartu su klientais švenčia todėl, nes taip formuoja sportuojančiųjų bendruomenę, ugdo klientų lojalumą.

„Pernai įmonės penktą gimtadienį šventėme kartu su klientais. Rengėme šventę su specialia programa, furšetu ir dovanomis klientams. Kvietėme apie 100 žmonių, dalyvavo mažiau – apie 60 klientų. Po šventės į savo internetinį puslapį įkėlėme renginio nuotraukų, taip pat ir klientės dalinosi savo nuotraukomis“, – pasakoja p. Lukauskaitė.

Treniruočių studijos veikia Vilniuje, Klaipėdoje ir Panevėžyje. Pasak pašnekovės, įmonė kartu su klientais švenčia ne tik gimtadienius, bet ir supažindina su pokyčiais.

„Panevėžyje veikianti studija iš vienų patalpų persikėlė kitas. Ta proga surengė vakarėlį ir taip informavo klientus apie pokyčius. Palaikyti nuolatinį ryšį su klientais – tokia mūsų studijos filosofija“, – šneka p. Lukauskaitė.

Atkreipė dėmesį

Didesnis įmonės renginys yra puiki proga ne tik klientams priminti apie save, bet ir parodyti, kokių rezultatų bendrovė pasiekė. Diana Lucinavičiūtė, Vilniaus UAB „Pelonita“, siuvančios drabužius su prekių ženklu „Adatytė“, direktorė, pasakoja anksčiau įmonės gimtadienio proga renginių klientams nerengdavo, tik suteikdavo nuolaidų, tačiau prieš keletą mėnesių, kai įmonės parduotuvė buvo įkurdinta naujose patalpose senamiestyje, be šventės neapsieita.

„Nauja, erdvesnė parduotuvė žymi kitą mūsų veiklos etapą, norėjosi pasidalyti tuo su kitais. Parduotuvės atidarymui ruošėmės iš anksto. Samdėme žmogų, kuris rūpinosi renginiu: iš anksto išsiuntinėjo kvietimus svečiams, rūpinosi vaišėmis ir pan. Investavome ne vieną tūkstantį, sakyčiau renginio organizavimas kainuoja kaip vienkartinė įmoka už reklamą“, – kalba p. Lucinavičiūtė.

Pasak verslininkės, į parduotuvės atidarymą nuspręsta kviesti daugiausia verslo partnerius ir tik kelis nuolatinius klientus.

„Nusprendėme, kad kviesime tuos, kurie padėjo mums užaugti. Pavyzdžiui, žmones, kurie rūpinasi gaminių fotografavimu, padėjo įsirengti patalpas, nuolat gamina mums vizitines korteles. Kvietėme ir didesnius mūsų gaminių užsakovus. Be abejo, šventėje dalyvavo ir keli nuolatiniai pirkėjai“, – sako pašnekovė.

Verslininkės vertinimu, garsesnis įmonės renginys buvo naudingas. Apie parduotuvę ne tik sužinojo daugiau žmonių, bet ir senieji klientai, smalsumo vedami, užsuka apsidairyti.

„Nors įsikūrėme tik puskilometrio atstumu nuo senosios parduotuvės, tačiau pakeista vieta teigiamai veikia verslą. Pavyzdžiui, pirkėjai mūsų interneto puslapyje pamatę, kad persikėlėme, vien iš smalsumo užsuka apsižvalgyti“, – vardija p. Lucinavičiūtė.

Komentaras. Žilvinas Freigofas, MB „Rinkodara“ direktorius

Įmonės renginys bus sėkmingas tik tada, jei bus organizuojamas iš anksto, ne paskutinę akimirką. Patartina iš anksto nutarti, ką kviesite į šventę, kokia bus renginio tema, kodėl ji turėtų sudominti atėjusius. Viena iš klaidų, kurias daro verslininkai – per daug koncentruojasi į save, o ne į tai, kuo galėtų sudominti renginio dalyvius. Renginys – gera galimybė išplėsti klientų ratą. Apsilankiusius renginyje paverskite savo įmonės ambasadoriais. Pavyzdžiui, leiskite nemokamai išmėginti paslaugą, kad žmogus vėliau įspūdžiais galėtų pasidalyti su savo pažįstamais. Jei smulki įmonė atidaro aksesuarų parduotuvę ir savų klientų, kuriuos galėtų pakviesti į atidarymą, dar neturi, vertėtų kooperuotis su kitais, panašia veikla besiverčiančiais verslininkais. Galbūt drabužių parduotuvės klientus vertėtų pakviesti į aksesuarų parduotuvės atidarymą. Ne visi klientai gauna VIP kvietimus, todėl jei tokius dalysite klientams, jie pasijus dar labiau vertinami.

Tekstas publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ bei rubrikoje „VŽ Premium“ rugsėjo 24 dieną.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujų vėjų į verslą įneša vaikai

Jei į tėvų sukurtą įmonę įsijungia vaikai, dažnai toks verslas įgauna pagreitį. Tiesa, su viena išlyga – jei...

Vadyba
2018.06.23
Smulkieji išlaukia progos: parduotuvę Vilniaus senamiestyje įkūrė už 2.000 Eur Premium

Nedideli gamintojai, jau pažįstami savo pirkėjui, atsisako brangiai nuomojamų prekybos vietų ir pasikliauna...

Kavinės gamykloje ypatumai: jokio alkoholio, bet garantuoti klientų srautai Premium

Tas pats miestas – skirtingi lankytojų poreikiai: tuo įsitikino UAB „Maisto sistemos“ įkūrėjai, kai prieš...

Požiūris niekada nepasiduoti kainavo nuostolių, bet užaugino iki 9 šalių Premium 1

Vienas baldų prekybos internetu UAB „Baldai1“ verslo modelis devyniose rinkose, kone pusantro šimto...

Mano verslas
2018.06.20
VMI reido „Regitroje“ metu nustatyta 30 nelegalių sutarčių 9

Savaitę laiko trukusių vizitų VĮ „Regitra“ padaliniuose metu, Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI)...

Finansai
2018.06.20
Atidarė restoraną, kuriame nesiginčijama dėl to, kas lėkštėje: lankytojų apstu Premium 2

Maitinimo verslas – sudėtingas, bet įtraukia: tie, kas perpranta jo taisykles, dažniausiai imasi plėtros, nes...

Laikinųjų darbuotojų gamybininkams randa pasiūlę ramybę ir „komandines darbo vietas“ Premium

Jei darbo rinka nebūtų tokia sekli ir darbdaviai patys rastų darbuotojų, vargu ar įdarbinimo agentūroms...

Vadyba
2018.06.19
Kodas, padedantis paslaugų teikėjams surinkti įmokas greičiau ir tiksliau Rėmėjo turinys

Kiekvienam paslaugų teikėjui svarbu kuo efektyviau surinkti klientų įmokas, todėl klientų patogumui siūlomi...

Mano verslas
2018.06.18
Šeimos verslo dalybos: joms ruoštis nesmagu, bet verta Premium

Šeimos verslas turi ne vieną pranašumą, tačiau tol, kol viskas sekasi. Jei tarpusavio santykiai pašlyja,...

Vadyba
2018.06.18
Nuo garažo išaugę iki gamyklos, kalviai smulkių užsakymų vis tiek neatsisako Premium 1

Net kai verslas įsibėgėja, o gamyba ir užsakovai stambėja, nederėtų atsisakyti smulkių pavienių klientų...

Pramonė
2018.06.18
Visi tiekėjai svarbūs, bet vienas gali būti svarbiausias 1

Suformuoti asortimentą ir nuolat jį keisti pagal pirkėjų pageidavimus, nelengva, bet prekybininkai pataria...

Kitokių sėdmaišių autorė Darbo biržoje motyvavo kitus, kol atrado savo verslą Premium

Kai nedidelis šeimos verslas auga lyg savaime, nauji siekiai ir užduotys vis nukeliami į ateitį. Bet...

Fotoreportažai
2018.06.17
Į kaimą vilioja pasitelkę ir kaimynus 2

Tiek ūkininkai, tiek kaimo turizmo sodybų savininkai jau suprato, kad, dirbdami kartu, turės daugiau klientų...

Agroverslas
2018.06.17
Keli paprasti sprendimai, ir įmonės pardavimai išauga Premium 2

Kuo įmonė ilgiau veikia, tuo labiau pasineria į rutiną. Praktika rodo, kad net nedideli pokyčiai gali...

Pramonė
2018.06.16
Nuo hobio iki verslo: kiek užtrunkama dviejose vietose

Dažnai, kai nutariama pabandyti pomėgį ar išpildytą poreikį paversti verslu, dar kurį laiką vien į jį...

Vadyba
2018.06.16
Kaip sukurti darbo skelbimą 1

Šiais laikais, kai darbuotojai turi daugiau galimybių rinktis nei darbdaviai, būtina išryškinti įmonės...

Vadyba
2018.06.16
Į stovyklą priimtų tūkstančius vaikų, bet teorinė parama netenkina Premium 2

Vaikų vasaros stovyklų skaičius, per kelerius metus išaugęs nuo 700 iki 1.100, pernai stabilizavosi, ir...

Pasiteisinę sprendimai: kaip ieškoti tiekėjų užsienyje Premium

Išskirtinis asortimentas pritraukia daugiau pirkėjų, tačiau rasti tiekėjų, kurie norėtų dirbti su smulkiu,...

VMI parengė individualios veiklos mokesčių skaičiuoklę 2018-iems metams 3

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) kartu su „Sodra“ parengė individualios veiklos mokesčių skaičiuoklę. Ji...

Finansai
2018.06.14
Smulkieji atranda kitų vietų: klientų srautus garantuoja ne tik prekybos centrai Premium

Modernėjantys didmiesčių turgūs tampa startu ne tik verslui, bet ir jo plėtrai. Vis dėlto ne kiekvienas...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau