Klientas ateina kaip svečias, išeina kaip ambasadorius

Publikuota: 2015-10-13
Diana Lucinavičiūtė, UAB „Pelonita“ direktorė, sako, kad naujos parduotuvės atidarymo rūpesčius patikėjo profesionalams.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Diana Lucinavičiūtė, UAB „Pelonita“ direktorė, sako, kad naujos parduotuvės atidarymo rūpesčius patikėjo profesionalams. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Svarbių įmonei įvykių šventimas kartu su klientais gali būti puiki rinkodaros priemonė. Specialistai akcentuoja, kad renginys bus sėkmingas tada, kai organizatoriai visas smulkmenas apgalvos iš anksto.

Įmonės gimtadienis, sėkminga plėtra, naujos parduotuvės atidarymas – progų švęsti ilgai ieškoti nereikia. Smulkieji verslininkai sutinka, kad didesnis renginys gali būti ne tik puikus būdas parodyti dėmesį klientams, bet ir galimybė pristatyti naujas prekes ir paslaugas.

Buria bendruomenę

Greta Lukauskaitė, šeštus metus veikiančios treniruočių studijos „Stimulus“ vadovė, sako, kad įmonė savo gimtadienį kartu su klientais švenčia todėl, nes taip formuoja sportuojančiųjų bendruomenę, ugdo klientų lojalumą.

„Pernai įmonės penktą gimtadienį šventėme kartu su klientais. Rengėme šventę su specialia programa, furšetu ir dovanomis klientams. Kvietėme apie 100 žmonių, dalyvavo mažiau – apie 60 klientų. Po šventės į savo internetinį puslapį įkėlėme renginio nuotraukų, taip pat ir klientės dalinosi savo nuotraukomis“, – pasakoja p. Lukauskaitė.

Treniruočių studijos veikia Vilniuje, Klaipėdoje ir Panevėžyje. Pasak pašnekovės, įmonė kartu su klientais švenčia ne tik gimtadienius, bet ir supažindina su pokyčiais.

„Panevėžyje veikianti studija iš vienų patalpų persikėlė kitas. Ta proga surengė vakarėlį ir taip informavo klientus apie pokyčius. Palaikyti nuolatinį ryšį su klientais – tokia mūsų studijos filosofija“, – šneka p. Lukauskaitė.

Atkreipė dėmesį

Didesnis įmonės renginys yra puiki proga ne tik klientams priminti apie save, bet ir parodyti, kokių rezultatų bendrovė pasiekė. Diana Lucinavičiūtė, Vilniaus UAB „Pelonita“, siuvančios drabužius su prekių ženklu „Adatytė“, direktorė, pasakoja anksčiau įmonės gimtadienio proga renginių klientams nerengdavo, tik suteikdavo nuolaidų, tačiau prieš keletą mėnesių, kai įmonės parduotuvė buvo įkurdinta naujose patalpose senamiestyje, be šventės neapsieita.

„Nauja, erdvesnė parduotuvė žymi kitą mūsų veiklos etapą, norėjosi pasidalyti tuo su kitais. Parduotuvės atidarymui ruošėmės iš anksto. Samdėme žmogų, kuris rūpinosi renginiu: iš anksto išsiuntinėjo kvietimus svečiams, rūpinosi vaišėmis ir pan. Investavome ne vieną tūkstantį, sakyčiau renginio organizavimas kainuoja kaip vienkartinė įmoka už reklamą“, – kalba p. Lucinavičiūtė.

Pasak verslininkės, į parduotuvės atidarymą nuspręsta kviesti daugiausia verslo partnerius ir tik kelis nuolatinius klientus.

„Nusprendėme, kad kviesime tuos, kurie padėjo mums užaugti. Pavyzdžiui, žmones, kurie rūpinasi gaminių fotografavimu, padėjo įsirengti patalpas, nuolat gamina mums vizitines korteles. Kvietėme ir didesnius mūsų gaminių užsakovus. Be abejo, šventėje dalyvavo ir keli nuolatiniai pirkėjai“, – sako pašnekovė.

Verslininkės vertinimu, garsesnis įmonės renginys buvo naudingas. Apie parduotuvę ne tik sužinojo daugiau žmonių, bet ir senieji klientai, smalsumo vedami, užsuka apsidairyti.

„Nors įsikūrėme tik puskilometrio atstumu nuo senosios parduotuvės, tačiau pakeista vieta teigiamai veikia verslą. Pavyzdžiui, pirkėjai mūsų interneto puslapyje pamatę, kad persikėlėme, vien iš smalsumo užsuka apsižvalgyti“, – vardija p. Lucinavičiūtė.

Komentaras. Žilvinas Freigofas, MB „Rinkodara“ direktorius

Įmonės renginys bus sėkmingas tik tada, jei bus organizuojamas iš anksto, ne paskutinę akimirką. Patartina iš anksto nutarti, ką kviesite į šventę, kokia bus renginio tema, kodėl ji turėtų sudominti atėjusius. Viena iš klaidų, kurias daro verslininkai – per daug koncentruojasi į save, o ne į tai, kuo galėtų sudominti renginio dalyvius. Renginys – gera galimybė išplėsti klientų ratą. Apsilankiusius renginyje paverskite savo įmonės ambasadoriais. Pavyzdžiui, leiskite nemokamai išmėginti paslaugą, kad žmogus vėliau įspūdžiais galėtų pasidalyti su savo pažįstamais. Jei smulki įmonė atidaro aksesuarų parduotuvę ir savų klientų, kuriuos galėtų pakviesti į atidarymą, dar neturi, vertėtų kooperuotis su kitais, panašia veikla besiverčiančiais verslininkais. Galbūt drabužių parduotuvės klientus vertėtų pakviesti į aksesuarų parduotuvės atidarymą. Ne visi klientai gauna VIP kvietimus, todėl jei tokius dalysite klientams, jie pasijus dar labiau vertinami.

Tekstas publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ bei rubrikoje „VŽ Premium“ rugsėjo 24 dieną.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Maisto rinkinių verslas – ne tik daržoves supjaustyti 1

Maisto produktų su receptais, kaip gaminti valgius, prenumeratą pakeitė dar greitesnė ir paprastesnė valgių...

Drabužių pardavėjų pajamas kilsteli ir nauja parduotuvės vieta, ir atnaujinta e. parduotuvė

Smulkūs drabužių mažmenininkai pastaraisiais metais stebi besitraukiantį pirkimą ir intensyvią konkurenciją.

„Metų gazelės“ titulas lieka Vilniuje 6

„Gazelė 2018“ nugalėtoja pripažinta sostinės „Hugaas Services“ – įmonė per 3 metus pardavimus užaugino...

Statyba ir NT
2018.09.20
„Gazelės” konferencija Vilniuje: šiemet ji kitokia

„Gazelės“ konferencija, kurią „Verslo žinios“ rengia jau 15 metų, šiemet iš esmės atsinaujino: ne tik...

Mano verslas
2018.09.20
Verslas išaugo iš pilnų lagaminų lauktuvių Premium 3

2.000 Eur – tiek siekė Vilniaus Halės turgavietėje įkurtos graikiškų produktų parduotuvės pirmosios savaitės...

Smulkieji apie jiems žadamą paramą: supriešinimas su stambiaisiais Premium 2

Vyriausybės planus skatinti smulkųjį verslą patys smulkieji vertina atsargiai. Juokas pro ašaras – taip jie...

Verslo aplinka
2018.09.18
Optimizuota įmonės veikla – jaukas investicijoms Rėmėjo turinys

Rugsėjo 20 d. startuosianti kasmetinė verslo konferencija „Gazelė“ sugrįžta atsinaujinusi – su daugiau...

Finansai
2018.09.18
Turguje sostinėje pasiūlė tailandietišką maistą – prireikė ir cepelinų Premium 3

Kai į sostinės Halės turgavietėje veikiančią tailandietišką užkandinę „Spoon Out“ užsukę lankytojai vis...

Įkūrė butiką tiems, kurie kanceliarinių reikmenų perka daugiau nei naudoja Premium 1

Vokiški „Kaweco“ rašikliai, japoniški degtukus primenantys „Hibi“ smilkalai, itališkos „Moleskine“ užrašinės...

Šokolado fontanų nuoma prigijo, bet verslą išplėtė pasiūlę kitą paslaugą Premium 1

Verslas, pradėtas nuo šokoladų fontanų nuomos, pagreitį įgavo tik jį papildžius šventine apšvietimo paslauga.

„Big data" padeda surasti, kam pasaulyje reikia 60 t mėlynių 7

UAB „Icona“ pradėjo siūlyti klientų užsienyje paieškos paslaugą pasinaudojus didžiaisiais duomenimis. Anot...

Pramonė
2018.09.16
Maisto rinkinių prenumeratorių daugėja – valgiaraščių sudarytojai konkuruoja skoniu Premium 1

Maisto produktų su receptais, kaip gaminti valgius, prenumeratą pakeitė dar greitesnė ir paprastesnė valgių...

Nori ne tik valgyti, bet ir pamatyti

Sveikesnės gyvensenos mada ypač džiaugiasi ūkininkai – vis daugiau miestiečių turi savus produkcijos...

Agroverslas
2018.09.13
Kad naujos kolekcijos drabužių neliko per porą dienų, nemeluoja Premium

Pasirodžius naujai V&V drabužių kolekcijai, po dienos ar dviejų feisbuke gali pasirodyti pranešimas, kad kai...

Griežtesni reikalavimai neišbaidė „Gazelių“ – į sąrašą pateko arti 3.000 bendrovių 6

Šiemet sparčiausiai augusių bendrovių sąrašą tikrino dar daugiau institucijų. Patikros rėčio neįveikė kas...

Vadyba
2018.09.10
Atsiskyrė nuo „INK agency“, kuriai priklausė, ir ėmė verslą kurti savaip Premium

Įmonei augant, atsiranda vis naujų veiklų, kurios virsta ne tik sėkmingai veikiančiu padaliniu, bet kartais...

Rinkodara
2018.09.09
Padirbėję užsienio ūkiuose, verslą kuria čia

Migracijos problema niekur nedingo, tačiau vis dažniau galima įžvelgti šviesiąją jos pusę: mūsų gyventojai,...

Agroverslas
2018.09.09
Mažos įmonės taip pat gali sudominti stiprius vadovus 2

Didžiosios įmonės, ieškodamos profesionalių vadovų, turi daugiau galių juos pritraukti. Tačiau smulkusis...

Vadyba
2018.09.09
Šeimos verslo Klaipėdoje augimo receptas: kiekvienas daro tai, ką geriausiai moka Premium

Kai užsakovui pasiūlai kokybišką paslaugą, jis už ją sutinka mokėti nesiderėdamas. O kai magaryčių pridedi ir...

Metalo supirkėjams baigti darbą 17 val. neapsimoka Premium 2

Kai metalo laužo supirkimo bendrovės apyvarta per metus išauga kone trigubai, akivaizdu, kad brango metalas.

Pramonė
2018.09.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau