Klientas ateina kaip svečias, išeina kaip ambasadorius

Publikuota: 2015-10-13
Diana Lucinavičiūtė, UAB „Pelonita“ direktorė, sako, kad naujos parduotuvės atidarymo rūpesčius patikėjo profesionalams.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Diana Lucinavičiūtė, UAB „Pelonita“ direktorė, sako, kad naujos parduotuvės atidarymo rūpesčius patikėjo profesionalams. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Svarbių įmonei įvykių šventimas kartu su klientais gali būti puiki rinkodaros priemonė. Specialistai akcentuoja, kad renginys bus sėkmingas tada, kai organizatoriai visas smulkmenas apgalvos iš anksto.

Įmonės gimtadienis, sėkminga plėtra, naujos parduotuvės atidarymas – progų švęsti ilgai ieškoti nereikia. Smulkieji verslininkai sutinka, kad didesnis renginys gali būti ne tik puikus būdas parodyti dėmesį klientams, bet ir galimybė pristatyti naujas prekes ir paslaugas.

Buria bendruomenę

Greta Lukauskaitė, šeštus metus veikiančios treniruočių studijos „Stimulus“ vadovė, sako, kad įmonė savo gimtadienį kartu su klientais švenčia todėl, nes taip formuoja sportuojančiųjų bendruomenę, ugdo klientų lojalumą.

„Pernai įmonės penktą gimtadienį šventėme kartu su klientais. Rengėme šventę su specialia programa, furšetu ir dovanomis klientams. Kvietėme apie 100 žmonių, dalyvavo mažiau – apie 60 klientų. Po šventės į savo internetinį puslapį įkėlėme renginio nuotraukų, taip pat ir klientės dalinosi savo nuotraukomis“, – pasakoja p. Lukauskaitė.

Treniruočių studijos veikia Vilniuje, Klaipėdoje ir Panevėžyje. Pasak pašnekovės, įmonė kartu su klientais švenčia ne tik gimtadienius, bet ir supažindina su pokyčiais.

„Panevėžyje veikianti studija iš vienų patalpų persikėlė kitas. Ta proga surengė vakarėlį ir taip informavo klientus apie pokyčius. Palaikyti nuolatinį ryšį su klientais – tokia mūsų studijos filosofija“, – šneka p. Lukauskaitė.

Atkreipė dėmesį

Didesnis įmonės renginys yra puiki proga ne tik klientams priminti apie save, bet ir parodyti, kokių rezultatų bendrovė pasiekė. Diana Lucinavičiūtė, Vilniaus UAB „Pelonita“, siuvančios drabužius su prekių ženklu „Adatytė“, direktorė, pasakoja anksčiau įmonės gimtadienio proga renginių klientams nerengdavo, tik suteikdavo nuolaidų, tačiau prieš keletą mėnesių, kai įmonės parduotuvė buvo įkurdinta naujose patalpose senamiestyje, be šventės neapsieita.

„Nauja, erdvesnė parduotuvė žymi kitą mūsų veiklos etapą, norėjosi pasidalyti tuo su kitais. Parduotuvės atidarymui ruošėmės iš anksto. Samdėme žmogų, kuris rūpinosi renginiu: iš anksto išsiuntinėjo kvietimus svečiams, rūpinosi vaišėmis ir pan. Investavome ne vieną tūkstantį, sakyčiau renginio organizavimas kainuoja kaip vienkartinė įmoka už reklamą“, – kalba p. Lucinavičiūtė.

Pasak verslininkės, į parduotuvės atidarymą nuspręsta kviesti daugiausia verslo partnerius ir tik kelis nuolatinius klientus.

„Nusprendėme, kad kviesime tuos, kurie padėjo mums užaugti. Pavyzdžiui, žmones, kurie rūpinasi gaminių fotografavimu, padėjo įsirengti patalpas, nuolat gamina mums vizitines korteles. Kvietėme ir didesnius mūsų gaminių užsakovus. Be abejo, šventėje dalyvavo ir keli nuolatiniai pirkėjai“, – sako pašnekovė.

Verslininkės vertinimu, garsesnis įmonės renginys buvo naudingas. Apie parduotuvę ne tik sužinojo daugiau žmonių, bet ir senieji klientai, smalsumo vedami, užsuka apsidairyti.

„Nors įsikūrėme tik puskilometrio atstumu nuo senosios parduotuvės, tačiau pakeista vieta teigiamai veikia verslą. Pavyzdžiui, pirkėjai mūsų interneto puslapyje pamatę, kad persikėlėme, vien iš smalsumo užsuka apsižvalgyti“, – vardija p. Lucinavičiūtė.

Komentaras. Žilvinas Freigofas, MB „Rinkodara“ direktorius

Įmonės renginys bus sėkmingas tik tada, jei bus organizuojamas iš anksto, ne paskutinę akimirką. Patartina iš anksto nutarti, ką kviesite į šventę, kokia bus renginio tema, kodėl ji turėtų sudominti atėjusius. Viena iš klaidų, kurias daro verslininkai – per daug koncentruojasi į save, o ne į tai, kuo galėtų sudominti renginio dalyvius. Renginys – gera galimybė išplėsti klientų ratą. Apsilankiusius renginyje paverskite savo įmonės ambasadoriais. Pavyzdžiui, leiskite nemokamai išmėginti paslaugą, kad žmogus vėliau įspūdžiais galėtų pasidalyti su savo pažįstamais. Jei smulki įmonė atidaro aksesuarų parduotuvę ir savų klientų, kuriuos galėtų pakviesti į atidarymą, dar neturi, vertėtų kooperuotis su kitais, panašia veikla besiverčiančiais verslininkais. Galbūt drabužių parduotuvės klientus vertėtų pakviesti į aksesuarų parduotuvės atidarymą. Ne visi klientai gauna VIP kvietimus, todėl jei tokius dalysite klientams, jie pasijus dar labiau vertinami.

Tekstas publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ bei rubrikoje „VŽ Premium“ rugsėjo 24 dieną.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Labiausiai asmeniniai finansai nukentės atostogaujant 2019 m. gruodį Premium 2

Norint sužinoti, kokį mėnesį geriausiai eiti atostogų, kad mėnesio atlygis būtų didžiausias, reikia įvertinti...

Finansai
05:45
Mėsinę Suvalkijoje išsaugoję brolis ir sesuo kuria firmines parduotuves Premium

Veiklą pradėjus nuo kelionių į potencialių partnerių parduotuves, tiesioginio pardavimo neverta atsisakyti ir...

Gazelė
2019.03.17
Smulkieji, kadaise išmokę dirbti JK, pabandytų vėl 1

Verslas yra lankstus ir sugalvos, ką daryti kilus rūpesčių dėl „Brexit“, vieni kitus ramina vežėjai.

Gazelė
2019.03.17
Pirtis, neradusi patalpų Vilniaus senamiestyje, įsikūrė ten, kur šildytis malkomis įprasta 9

Pirtį „Ivanas muša gongą“ ryškiai geltonai perdažytame name Kalvarijų gatvėje prieš kelias dienas atidaręs...

Gazelė
2019.03.16
Smulkiųjų vežėjų darbymetis: parsikraustyti į Lietuvą iš JK skuba visą kovą Premium

Lietuviai iš Jungtinės Karalystės (JK) traukia kurtis Lietuvoje. Pervežimo mikroautobusais paslaugas...

Gazelė
2019.03.15
GPAIS: ką reikia žinoti ir kaip verslui išvengti baudų 1

Verslas piktinasi, kad Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinė sistema (GPAIS)...

Gazelė
2019.03.14
VMI: turime duomenis apie kriptovaliutų sandorius iš Lietuvos 17

Prekybą kriptovaliutomis reikia priskirti individualiai veiklai. Jeigu to nepadarėte, galima individualią...

Finansai
2019.03.14
Labdaros fondai ir VšĮ suskubo teikti metines finansines ataskaitas

Šiemet bendrovės aktyviau teikia metines finansines ataskaitas nei pernai. To nepadarius įmonių vadovai gali...

Finansai
2019.03.14
GPAIS tapo kone keiksmažodžiu 25.000 šalies įmonių, verslui kantrybė senka Premium 14

Pernai gruodį baigėsi prisitaikymo prie Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinės...

Gazelė
2019.03.14
Keičia parduotuvių asortimentą – „viskas, ko gali prireikti“ neefektyvu Premium

Regionuose dirbantys prekybininkai dėlioja plėtros planus ir skaičiuoja, kad praėjusių metų iššūkiai – darbo...

Gazelė
2019.03.13
Jei ūkininkas iš kanapių suriš vantą, jis - jau narkotikų platintojas Premium 1

Lietuvoje vis gausėja ūkininkų, auginančių pluoštines kanapes, tačiau dėl įstatymų painiavos kai kurie jų jau...

Gazelė
2019.03.13
Pirtį „Ivanas muša gongą“ užkūrė po trejų metų, laukia hipsterių Premium 10

Paieškos vietos, kurioje savininkas leistų įrengti pirtį su malkomis kūrenama krosnimi, gali trukti trejus...

Gazelė
2019.03.12
Atsisakė darbo banke ir sukūrė verslą: korporatyviniams dalykams čia vietos nėra Premium 14

Sostinėje kavinių bumas tęsiasi, tačiau didelė konkurencija neatbaido verslo naujokų. Tiesa, šiems reikia...

Gazelė
2019.03.12
Šiemet individualią veiklą užregistravo 15% daugiau gyventojų

Per pirmus du šių metų mėnesius individualią veiklą pagal pažymą vykdančių gyventojų skaičius, lyginant su...

Finansai
2019.03.12
Pirkėjų sveikesnių gėrimų paieškos skatina gamintojų išradingumą

Ekologiškų ir natūralių produktų Lietuva eksportuoja daugiausia, palyginti su Latvija ir Estija. Vis...

Gazelė
2019.03.09
 Panevėžio įmonės patirtis – kaip pavyko susidoroti su „Sodros“ „grindų“ iššūkiu 1

Kiekviena lazda turi du galus – tai dar kartą patvirtino sprendimas įvesti „Sodros“ „grindis“.

Gazelė
2019.03.09
Verslas investuoja į „Poniškas privilegijas“ Šakiuose Premium

Artimiausiais metais atnaujintuose Lietuvos dvaruose turėtų atsirasti bent keli nauji viešbučiai. Verslas...

Gazelė
2019.03.08
Vertimų biuras vertėjų pirmiausiai ieško ne tarp filologų Premium

Norinčių tapti vertėjais netrūksta, nes daugelis – ypač tie, kurie kurį laiką dirbo svetur, – mano tobulai...

Gazelė
2019.03.08
Vilniaus šilumos transferų gamintoja sukūrė perkamiausias „Victoria‘s Secret“ liemenėles 13

Šilumos transferų gamybos UAB „3T-Transfers Technologies for Textile“ patentuota technologija pasitvirtino –...

Gazelė
2019.03.07
„Mėsos taškas“ prisiaugino „lašinių“: atidaro mėsinę Klaipėdoje Premium 1

Tauragėje trečius metus veikianti parduotuvė „Mėsos taškas“ atidaro mėsinę Klaipėdoje. Nors investicijų ji...

Gazelė
2019.03.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau