Klientas ateina kaip svečias, išeina kaip ambasadorius

Publikuota: 2015-10-13
Diana Lucinavičiūtė, UAB „Pelonita“ direktorė, sako, kad naujos parduotuvės atidarymo rūpesčius patikėjo profesionalams.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Diana Lucinavičiūtė, UAB „Pelonita“ direktorė, sako, kad naujos parduotuvės atidarymo rūpesčius patikėjo profesionalams. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Svarbių įmonei įvykių šventimas kartu su klientais gali būti puiki rinkodaros priemonė. Specialistai akcentuoja, kad renginys bus sėkmingas tada, kai organizatoriai visas smulkmenas apgalvos iš anksto.

Įmonės gimtadienis, sėkminga plėtra, naujos parduotuvės atidarymas – progų švęsti ilgai ieškoti nereikia. Smulkieji verslininkai sutinka, kad didesnis renginys gali būti ne tik puikus būdas parodyti dėmesį klientams, bet ir galimybė pristatyti naujas prekes ir paslaugas.

Buria bendruomenę

Greta Lukauskaitė, šeštus metus veikiančios treniruočių studijos „Stimulus“ vadovė, sako, kad įmonė savo gimtadienį kartu su klientais švenčia todėl, nes taip formuoja sportuojančiųjų bendruomenę, ugdo klientų lojalumą.

„Pernai įmonės penktą gimtadienį šventėme kartu su klientais. Rengėme šventę su specialia programa, furšetu ir dovanomis klientams. Kvietėme apie 100 žmonių, dalyvavo mažiau – apie 60 klientų. Po šventės į savo internetinį puslapį įkėlėme renginio nuotraukų, taip pat ir klientės dalinosi savo nuotraukomis“, – pasakoja p. Lukauskaitė.

Treniruočių studijos veikia Vilniuje, Klaipėdoje ir Panevėžyje. Pasak pašnekovės, įmonė kartu su klientais švenčia ne tik gimtadienius, bet ir supažindina su pokyčiais.

„Panevėžyje veikianti studija iš vienų patalpų persikėlė kitas. Ta proga surengė vakarėlį ir taip informavo klientus apie pokyčius. Palaikyti nuolatinį ryšį su klientais – tokia mūsų studijos filosofija“, – šneka p. Lukauskaitė.

Atkreipė dėmesį

Didesnis įmonės renginys yra puiki proga ne tik klientams priminti apie save, bet ir parodyti, kokių rezultatų bendrovė pasiekė. Diana Lucinavičiūtė, Vilniaus UAB „Pelonita“, siuvančios drabužius su prekių ženklu „Adatytė“, direktorė, pasakoja anksčiau įmonės gimtadienio proga renginių klientams nerengdavo, tik suteikdavo nuolaidų, tačiau prieš keletą mėnesių, kai įmonės parduotuvė buvo įkurdinta naujose patalpose senamiestyje, be šventės neapsieita.

„Nauja, erdvesnė parduotuvė žymi kitą mūsų veiklos etapą, norėjosi pasidalyti tuo su kitais. Parduotuvės atidarymui ruošėmės iš anksto. Samdėme žmogų, kuris rūpinosi renginiu: iš anksto išsiuntinėjo kvietimus svečiams, rūpinosi vaišėmis ir pan. Investavome ne vieną tūkstantį, sakyčiau renginio organizavimas kainuoja kaip vienkartinė įmoka už reklamą“, – kalba p. Lucinavičiūtė.

Pasak verslininkės, į parduotuvės atidarymą nuspręsta kviesti daugiausia verslo partnerius ir tik kelis nuolatinius klientus.

„Nusprendėme, kad kviesime tuos, kurie padėjo mums užaugti. Pavyzdžiui, žmones, kurie rūpinasi gaminių fotografavimu, padėjo įsirengti patalpas, nuolat gamina mums vizitines korteles. Kvietėme ir didesnius mūsų gaminių užsakovus. Be abejo, šventėje dalyvavo ir keli nuolatiniai pirkėjai“, – sako pašnekovė.

Verslininkės vertinimu, garsesnis įmonės renginys buvo naudingas. Apie parduotuvę ne tik sužinojo daugiau žmonių, bet ir senieji klientai, smalsumo vedami, užsuka apsidairyti.

„Nors įsikūrėme tik puskilometrio atstumu nuo senosios parduotuvės, tačiau pakeista vieta teigiamai veikia verslą. Pavyzdžiui, pirkėjai mūsų interneto puslapyje pamatę, kad persikėlėme, vien iš smalsumo užsuka apsižvalgyti“, – vardija p. Lucinavičiūtė.

Komentaras. Žilvinas Freigofas, MB „Rinkodara“ direktorius

Įmonės renginys bus sėkmingas tik tada, jei bus organizuojamas iš anksto, ne paskutinę akimirką. Patartina iš anksto nutarti, ką kviesite į šventę, kokia bus renginio tema, kodėl ji turėtų sudominti atėjusius. Viena iš klaidų, kurias daro verslininkai – per daug koncentruojasi į save, o ne į tai, kuo galėtų sudominti renginio dalyvius. Renginys – gera galimybė išplėsti klientų ratą. Apsilankiusius renginyje paverskite savo įmonės ambasadoriais. Pavyzdžiui, leiskite nemokamai išmėginti paslaugą, kad žmogus vėliau įspūdžiais galėtų pasidalyti su savo pažįstamais. Jei smulki įmonė atidaro aksesuarų parduotuvę ir savų klientų, kuriuos galėtų pakviesti į atidarymą, dar neturi, vertėtų kooperuotis su kitais, panašia veikla besiverčiančiais verslininkais. Galbūt drabužių parduotuvės klientus vertėtų pakviesti į aksesuarų parduotuvės atidarymą. Ne visi klientai gauna VIP kvietimus, todėl jei tokius dalysite klientams, jie pasijus dar labiau vertinami.

Tekstas publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ bei rubrikoje „VŽ Premium“ rugsėjo 24 dieną.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Verslo liudijimus galima įsigyti e.būdu

Pernai gyventojų skaičius, kurie įsigijo verslo liudijimus internetu, išaugo 8%. Mokesčių administratorius...

Finansai
2019.01.17
Kaip samdomam vadovui užsitarnauti sprendimų laisvę Premium

Verslo įkūrėjui atsitraukti nuo tiesioginio vadovavimo – rizikinga, bet naujas vadovas dažnai ateina su...

Vadyba
2019.01.17
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Prie algos priedai „natūra“ tiktų ne visiems Premium 12

Pasiūlymą leisti darbdaviams papildomai motyvuoti darbuotojus, lėšas nurašant į sąnaudas, ekonomistai...

Vadyba
2019.01.15
Kas trečias darbą keistų kad ir rytoj: kaip sulaikyti darbuotojus Premium 3

Darbuotojų pageidavimų sąrašas vis ilgėja: tikisi, kad alga per metus didės keliolika procentų, o jei ne,...

Pramonė
2019.01.15
Kodėl bent pusvalandis, rastas pabendrauti su jaunimu, atsiperka

Kai patyręs verslininkas pradedančiajam pataria, ką daryti, o kokių klaidų vengti, pastarojo verslas...

Vadyba
2019.01.13
Itališką kokybę už itališką kainą kauniečiai pasiekė per trejus metus Premium

Odos apdirbimo pramonei Lietuvoje susitraukus, jaunas verslas ne tik sukuria svetur atpažįstamą galanterijos...

Pramonė
2019.01.12
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12
Pateko į JAV parduotuvių lentynas, o iš ten iki Kanados rinkos – ranka paduok Premium 3

Tai, kas tinka Europoje, už Atlanto nebūtinai pasiteisina, todėl net ilgametę patirtį sukaupusios įmonės,...

Pramonė
2019.01.11
Rado aukso vidurį tarp virtualios ir įprastos parduotuvės Premium

Fizinė parduotuvė reikalauja kur kas daugiau sąnaudų ir ne visada yra tikslinga ją turėti, tačiau dalis...

Rinkodara
2019.01.09
Iš arbatos grybo gamina nekaltą limonadą Premium 2

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Agroverslas
2019.01.08
Drąsieji skolinasi nebūtinai banke: kokiems klausimams pasirengti Premium 4

Kuo sparčiau įmonė auga, tuo labiau jai reikia pinigų tiek investicijoms, tiek apyvartinėms lėšoms. Anksčiau...

Vadyba
2019.01.08
„Sodra“ – apie visus tarifus ir įmokas 2019 m. 16

Nuo 2019 m. pradžios pasikeitė minimalios mėnesinės algos (MMA) dydis, dabar, sujungus darbdavio ir...

Finansai
2019.01.08
Mugių suma – ne prasčiau nei 2017 m. Premium

Vos suskaičiavę ką tik pasibaigusios prekybos kalėdinėse mugėse rezultatus, kai kurie smulkieji jau...

Pirkėjų dėmesį užsitarnauja vieninteliu produktu

Nesvarbu, kokios progos mugėje dalyvauja smulkieji, kokiu sezonu tas prekymetis vyksta, gamintojai dažnai...

PVM galima bus mokėti kas tris mėnesius 8

Bendrovės, kurių pajamos neviršija 300.000 Eur, nuo šių metų liepos 1 d. gali pasirinkti mokėti PVM mokestį...

Finansai
2019.01.04
Pirkėjai 600 agurkų džemo stiklainiukų „iššlavė“ per savaitę Premium 2

Gruodį Kėdainiuose atidarytos parduotuvės „Gurkė“ populiarumas nustebino pačius jos įkūrėjus: pirkėjai...

Agroverslas
2019.01.03
Smulkiųjų diena be didžiųjų tinklų parduotuvių: vienur pritrūko duonos, kitur stebuklo nebuvo Premium 3

Pirmąją Kalėdų dieną, kai nedirbo visų didžiųjų prekybos tinklų parduotuvės, pirkėjai ėjo į mažąsias –...

„Gazelių“ patirtis: motyvuoja darbuotojus taip, kad šie į konkurentus nesižvalgo Premium 1

Kone kiekvienos įmonės, patekusios į „Gazelių“ sąrašą, vadovai pabrėžia, kad svarbiausias sėkmės veiksnys yra...

Vadyba
2019.01.02
Darbuotojus iš svetur samdo ne vien dėl to, kad nėra savų 5

Jei ne darbuotojai iš Baltarusijos ar Ukrainos, daugelis Lietuvos įmonių jau būtų pakabinusios spyną ant...

Vadyba
2019.01.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau