Naujas prekės ženklas prigijo kaipmat

Publikuota: 2015-10-11
Sandra Kuprevičiūtė, MB Sulčių fabriko vadovė: „Pardavimai padidėjo, kai pasiūlėme įvairesnių skonių sulčių.“  Įmonės nuotr.
Sandra Kuprevičiūtė, MB Sulčių fabriko vadovė: „Pardavimai padidėjo, kai pasiūlėme įvairesnių skonių sulčių.“ Įmonės nuotr.
„Verslo žinios“

Jei prekių ženklo pirkėjai neprisimena, reikia ilgai nedelsti ir jį keisti. Tokia patirtimi dalijasi MB Sul­čių fabrikas, kuris pre­kių ženklą „Slow juice“ pa­­kei­tė į „Mana“ ir sako, kad dabar pirkėjai ne tik grei­čiau pastebi sultis par­duo­tuvių lentynose, bet ir pre­kybininkus įtikinti pre­kiauti gaminiu tapo lengviau.

„Nuo šių metų pradžios ne tik pakeitėme prekių ženklo pavadinimą, bet ir pradėjome sultis pilstyti į mažesnius buteliukus, išplėtėme asortimentą. Siūlome ne tik morkų, bet ir obuolių, juodųjų serbentų sultis ir jų mišinius. Nors pakeitus prekių ženklą į rinkodarą teko investuoti iš naujo, tačiau greitai pajutome teigiamus pokyčius“, – pasakoja Sandra Kuprevičiūtė, MB Sulčių fabriko, gaminančio sultis su prekių ženklu „Mana“, vadovė.

Neišsiskiria lentynoje

Pasak verslininkės, net ir po kelerių metų prekybos pirkėjai negalėjo tiksliai pasakyti, kaip vadinasi sultys. Tai ir buvo pagrindinė priežastis, paskatinusi keisti prekių ženklo pavadinimą ir etiketės dizainą.

„Patys įsitikinome – pirkėjai mūsų gaminio neatpažįsta. Dažnas sakė: „Tos gražios spalvos sultys“, tačiau pavadinimo „Slow juice“ neprisimindavo. Be to, ir ankstesnė etiketė neatkreipė klientų dėmesio. Žodis „Mana“ reiškia stebuklingą maistą. Kita vertus, pavadinimą galima suprasti tiesiogiai – kad tai mano sultys. Be to, naujasis prekių ženklas sufleruoja, kad gaminys lietuviškas“, – naują pavadinimą paaiškina p. Kup­re­vičiūtė. Verslininkė džiaugiasi, kad naujoji sulčių pakuotė šįmet buvo įvertinta konkurso „Geras dizainas“ prizu.

Pašnekovės teigimu, pavadinimo keitimas pasiteisino: pirkėjai atpažįsta sultis, o prekybininkai lengviau sutinka gaminį priimti į parduotuvių lentynas.

„Pavyzdžiui, pas vieną iš esamų klientų lankėmės su senu prekių ženklu pažymėtomis sultimis. Tuomet susitarti dėl prekybos nepavyko. Nors sulčių kokybė tiko, bet gaminio išvaizda ne. Kai pakeitę etiketę vėl susitikome su parduotuvės atstovais, dar tą patį mėnesį pasirašėme tiekimo sutartį“, – kalba p. Kuprevičiūtė.

Sulčių galima įsigyti prekybos centruose „Rimi“ ir „Norfa“, nedidelėse maisto prekių krautuvėlėse, degalinėse „Statoil“.

„Mūsų tikslinis klientas – skubantis miesto žmogus, todėl pagalvojome, kad degalinė irgi būtų tinkama prekybos vieta. Į degalinę užsukama pakeliui į darbą ir į namus, nedidelį buteliuką sulčių patogu gerti automobilyje“, – paaiškina pašnekovė.

Prekių ženklo keitimas, skaičiuoja p. Kuprevičiūtė, kainavo apie 5.000 Eur.

Reikia priminti

Sultys iš lietuviškų morkų, juodųjų serbentų, obuolių spaudžiamos Babtuose, Sodininkystės ir daržininkystės institute. Pasak verslininkės, gamybos procesą pavyksta tinkamai suvaldyti, tačiau dar reikia padirbėti didinant pardavimus. Šiuo metu MB Sulčių fabrikas dirba 3 darbuotojai.

„Naudojame įvairius rinkodaros būdus. Feisbuko paskyroje su vartotojais bendrauja mūsų sugalvotas personažas Vienaragis, socialiniame tinkle rengiame konkursus, dalijame prizus. Esame mėgėjų futbolo komandos „Fortitudo“ rėmėjai“, – apie rinkodarą kalba p. Kuprevičiūtė.

Verslo pradžioje stengtasi sultis pristatyti miesto šventėse, mugėse ir parodose. Dabar, pasak verslininkės, į parodas dėl laiko stokos vykstama ne taip dažnai, tačiau bent kartkartėmis renginiuose dalyvauti reikia.

„Parodose reprezentuojame savo gaminį, susitinkame su pirkėjais. Manau, kad klientams reikia nuolat priminti, kas tu esi. Renginiams pasigaminame plakatus, dalijame skrajutes, rengiame degustacijas. Jei po parodos atsiranda bent vienas nuolatinis pirkėjas – tai jau laimėjimas“, – pasakoja verslininkė.

0,75 l talpos sulčių butelis kainuoja apie 2 Eur, 0,25 l – apie eurą. Išplėtus asortimentą, sulčių pardavimai padidėjo du kartus.

„Pradėjome nuo morkų sulčių gamybos, tačiau ne visiems šios sultys patinka. Kai pasiūlėme kitokių skonių sulčių, pardavimai padidėjo. Pradėjus pilstyti sultis į mažesnius buteliukus, gaminiu susidomėjo kavinės bei restoranai“, – augimo priežastis nurodo verslininkė.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Prie „Baltosios bangos“ iniciatyvos prisijungė pirmasis baras

Viešojo maitinimo sektoriaus įmonės dažnai pakliūva į mokesčių inspektorių akiratį. Sostinės baras „Local...

Gazelė
2020.01.17
Algų aritmetika: šiais laikais jų nekelti išdrįsta tik retas darbdavys Premium 1

Vidutinis darbo užmokestis kasmet kyla apie 9%, bet jis neprivalo būti atspirties taškas darbdaviams tiek...

Gazelė
2020.01.17
Medieną internetu pirko vangiai, todėl rado kur kas pelningesnį būdą Premium

Kuo pasiūla mažesnė, tuo yra daugiau galimybių įsitvirtinti toje nišoje. Svarbu neišsigąsti pamačius, jog...

Gazelė
2020.01.16
Į pensijų kaupimą naujai įtraukta 43.500 gyventojų

Į pensijų kaupimą šiemet naujai įtraukiami 43.500 gyventojų, kuriems „Sodra“ atsitiktine tvarka priskyrė...

Finansai
2020.01.16
Šiemet pajamų deklaravimo startas bus skelbiamas anksčiau

Iki šių metų vasario 17 d. mokesčius išskaičiuojantys asmenys mokesčių administratoriui turi pateikti...

Finansai
2020.01.16
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
Sugrįžę iš „mokesčių atostogų“, smulkieji skaičiuoja tarifus Premium 1

Mokesčių „atostogos“ smulkiesiems – „poilsis“ nuo „Sodros“ įmokų pirmuosius metus ir 0% pelno mokestis – buvo...

Gazelė
2020.01.16
Kibernetinėms atakoms per mažų ar neįdomių nėra: kaip apsisaugoti Premium 1

Pusė smulkiojo ir vidutinio verslo (SVV) – 44% bendrovių – nemano, kad galėtų tapti kibernetinių atakų...

Gazelė
2020.01.15
Vieni restoranai jau bumbtelėjo ant žemės, kiti nusileidimui dar tik ruošiasi Premium

Maitinimo įstaigos, gruodį skaičiavusios gerokai išaugusias apyvartas, sausį ieško būdų, kaip prisikviesti...

Gazelė
2020.01.15
„Sodra“ primena naujus įmokų tarifus dirbantiems savarankiškai 1

Savarankiškai dirbantieji, gavę pirmąkart atsiradusias „mokesčių atostogas“ – teisę nemokėti socialinio...

Gazelė
2020.01.15
Atsargiai deklaruojant: pasirinktas būdas lemia „Sodros“ išmokų dydį Premium 1

Individualia veikla užsiimančiam gyventojui paskirtų ligos ir kai kurių kitų „Sodros“ išmokų dydį lemia ne...

Finansai
2020.01.14
Pasitikėjimas avansu: maitintojus tikrins jau pradėjus veiklą Premium

Kuriant naują maitinimo įstaigą – kavinę, užkandinę ar kitą viešojo maitinimo vietą – nereikės maisto...

Gazelė
2020.01.14
Ką daryti, jei bankas neduoda paskolos Premium

Retos įmonės savininkas gali didžiuodamasis pasakyti, kad jis niekad nėra naudojęsis banko paskola arba jos...

Gazelė
2020.01.13
Auga, nes užuot visi darę, kada gali, pasidalijo atskomybę ir procesus Premium

Savitarnos krautuvėlių „12 Eat“, kuriose darbo vietoje išsirinkęs prekes darbuotojas atsiskaito savitarnos...

Gazelė
2020.01.13
Nesėkmė su laiminga pabaiga: uždarius parduotuvę – kaip akmuo nuo širdies Premium

Verslas turi dirbti pelningai, tačiau ne kiekvienam įkūrėjui to pavyksta pasiekti. Dažnam atrodo, kad...

Gazelė
2020.01.13
Maitintojai gauti leidimą pradėti veiklą gali be tikrintojų vizito

Kavinės, užkandinės, mokyklų virtuvės, taip pat – kiti maitintojai, vaisių, uogų, daržovių ar mėsos...

Gazelė
2020.01.12
Kaip įtikti klientui šiandien

Anksčiau buvo teigiama, kad užtenka sukurti gerą produktą ar paslaugą, šiek tiek pasireklamuoti, ir verslą...

Gazelė
2020.01.12
Verslui pradėti prastų vietų nėra, svarbiau – teisinga kryptis

Anksčiau prekiauti turguje buvo anokia čia garbė. Sąlygos sudėtingos – tenka dirbti per lietų, darganą ar...

Gazelė
2020.01.11
Kibernetinis saugumas SVV svarbus, bet investuoti neskuba

3 iš 4 smulkiojo ir vidutinio verslo (SVV) įmonių nėra pasiruošusios arba nežino, ar yra pasiruošusios...

Gazelė
2020.01.10
Per metus spėjo sukurti ir plaukų transplantacijos kliniką, ir Dubajuje išmokyti jos gydytojus Premium

Kai tiksliai apsispręsta, jog verslo bus imamasi, kad yra, su kuo ir iš ko jį kurti, verslo idėja susidėlioja...

Gazelė
2020.01.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau