Naujas prekės ženklas prigijo kaipmat

Publikuota: 2015-10-11
Sandra Kuprevičiūtė, MB Sulčių fabriko vadovė: „Pardavimai padidėjo, kai pasiūlėme įvairesnių skonių sulčių.“  Įmonės nuotr.
Sandra Kuprevičiūtė, MB Sulčių fabriko vadovė: „Pardavimai padidėjo, kai pasiūlėme įvairesnių skonių sulčių.“ Įmonės nuotr.
„Verslo žinios“

Jei prekių ženklo pirkėjai neprisimena, reikia ilgai nedelsti ir jį keisti. Tokia patirtimi dalijasi MB Sul­čių fabrikas, kuris pre­kių ženklą „Slow juice“ pa­­kei­tė į „Mana“ ir sako, kad dabar pirkėjai ne tik grei­čiau pastebi sultis par­duo­tuvių lentynose, bet ir pre­kybininkus įtikinti pre­kiauti gaminiu tapo lengviau.

„Nuo šių metų pradžios ne tik pakeitėme prekių ženklo pavadinimą, bet ir pradėjome sultis pilstyti į mažesnius buteliukus, išplėtėme asortimentą. Siūlome ne tik morkų, bet ir obuolių, juodųjų serbentų sultis ir jų mišinius. Nors pakeitus prekių ženklą į rinkodarą teko investuoti iš naujo, tačiau greitai pajutome teigiamus pokyčius“, – pasakoja Sandra Kuprevičiūtė, MB Sulčių fabriko, gaminančio sultis su prekių ženklu „Mana“, vadovė.

Neišsiskiria lentynoje

Pasak verslininkės, net ir po kelerių metų prekybos pirkėjai negalėjo tiksliai pasakyti, kaip vadinasi sultys. Tai ir buvo pagrindinė priežastis, paskatinusi keisti prekių ženklo pavadinimą ir etiketės dizainą.

„Patys įsitikinome – pirkėjai mūsų gaminio neatpažįsta. Dažnas sakė: „Tos gražios spalvos sultys“, tačiau pavadinimo „Slow juice“ neprisimindavo. Be to, ir ankstesnė etiketė neatkreipė klientų dėmesio. Žodis „Mana“ reiškia stebuklingą maistą. Kita vertus, pavadinimą galima suprasti tiesiogiai – kad tai mano sultys. Be to, naujasis prekių ženklas sufleruoja, kad gaminys lietuviškas“, – naują pavadinimą paaiškina p. Kup­re­vičiūtė. Verslininkė džiaugiasi, kad naujoji sulčių pakuotė šįmet buvo įvertinta konkurso „Geras dizainas“ prizu.

Pašnekovės teigimu, pavadinimo keitimas pasiteisino: pirkėjai atpažįsta sultis, o prekybininkai lengviau sutinka gaminį priimti į parduotuvių lentynas.

„Pavyzdžiui, pas vieną iš esamų klientų lankėmės su senu prekių ženklu pažymėtomis sultimis. Tuomet susitarti dėl prekybos nepavyko. Nors sulčių kokybė tiko, bet gaminio išvaizda ne. Kai pakeitę etiketę vėl susitikome su parduotuvės atstovais, dar tą patį mėnesį pasirašėme tiekimo sutartį“, – kalba p. Kuprevičiūtė.

Sulčių galima įsigyti prekybos centruose „Rimi“ ir „Norfa“, nedidelėse maisto prekių krautuvėlėse, degalinėse „Statoil“.

„Mūsų tikslinis klientas – skubantis miesto žmogus, todėl pagalvojome, kad degalinė irgi būtų tinkama prekybos vieta. Į degalinę užsukama pakeliui į darbą ir į namus, nedidelį buteliuką sulčių patogu gerti automobilyje“, – paaiškina pašnekovė.

Prekių ženklo keitimas, skaičiuoja p. Kuprevičiūtė, kainavo apie 5.000 Eur.

Reikia priminti

Sultys iš lietuviškų morkų, juodųjų serbentų, obuolių spaudžiamos Babtuose, Sodininkystės ir daržininkystės institute. Pasak verslininkės, gamybos procesą pavyksta tinkamai suvaldyti, tačiau dar reikia padirbėti didinant pardavimus. Šiuo metu MB Sulčių fabrikas dirba 3 darbuotojai.

„Naudojame įvairius rinkodaros būdus. Feisbuko paskyroje su vartotojais bendrauja mūsų sugalvotas personažas Vienaragis, socialiniame tinkle rengiame konkursus, dalijame prizus. Esame mėgėjų futbolo komandos „Fortitudo“ rėmėjai“, – apie rinkodarą kalba p. Kuprevičiūtė.

Verslo pradžioje stengtasi sultis pristatyti miesto šventėse, mugėse ir parodose. Dabar, pasak verslininkės, į parodas dėl laiko stokos vykstama ne taip dažnai, tačiau bent kartkartėmis renginiuose dalyvauti reikia.

„Parodose reprezentuojame savo gaminį, susitinkame su pirkėjais. Manau, kad klientams reikia nuolat priminti, kas tu esi. Renginiams pasigaminame plakatus, dalijame skrajutes, rengiame degustacijas. Jei po parodos atsiranda bent vienas nuolatinis pirkėjas – tai jau laimėjimas“, – pasakoja verslininkė.

0,75 l talpos sulčių butelis kainuoja apie 2 Eur, 0,25 l – apie eurą. Išplėtus asortimentą, sulčių pardavimai padidėjo du kartus.

„Pradėjome nuo morkų sulčių gamybos, tačiau ne visiems šios sultys patinka. Kai pasiūlėme kitokių skonių sulčių, pardavimai padidėjo. Pradėjus pilstyti sultis į mažesnius buteliukus, gaminiu susidomėjo kavinės bei restoranai“, – augimo priežastis nurodo verslininkė.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Galvų medžiotojas“ darbdaviams: pamirškite „degančias akis“ ir nebesamdykite CV Premium 4

15% darbuotojų nuolat siunčia savo gyvenimo aprašymus kitiems potencialiems darbdaviams, o vadovų sunkumus iš...

Gazelė
05:45
Lietuvių sukurto ploniausio pasaulyje biliardo stalo jokie plagiatoriai neįveikia Premium 1

UAB „Bilijardai“ savo produkciją, žinomą visame pasaulyje, nuo plagiatorių bando apsaugoti ne tik...

Gazelė
2019.11.12
Daugiau kaip pusė VšĮ nepateikė duomenų apie savo dalyvius

Iš šiuo metu esančių daugiau kaip 11.000 viešųjų įstaigų duomenis apie savo dalyvius Registrų centrui pateikė...

Finansai
2019.11.12
Džentelmenų saloną, kur batai vadinami kitaip, kūrė su vartojimo kultūra Premium 1

Pasiryžti verslą pradėti nuo prekybos daiktais, kurie turi Didžiosios Britanijos karališkųjų rūmų įvertinimą...

Gazelė
2019.11.11
Smulkieji suprato, už ką klientai linkę mokėti daugiau

Šiais laikais sugalvoti naują produktą ar paslaugą – sudėtinga. Tačiau smulkiųjų verslininkų patirtis rodo,...

Gazelė
2019.11.10
Septintas bendradarbystės „Spiečius“ – Marijampolėje

Marijampolėje atidarytas trečias šiemet „Spiečius“ – bendradarbystės centras, skirtas didinti verslumą...

Gazelė
2019.11.09
Šiauliai jau turi sprendimą, kaip verslui rasti darbuotojų Premium

Šiauliai, garsėjantys stipria pramone – tiek vietos kapitalo, tiek užsienio, kyla į dar aukštesnį lygmenį:...

Gazelė
2019.11.07
Apdovanotos Šiaulių „Gazelės“, rodančios įspūdingą augimą

Šiandien daugelis Šiaulių apskrities smulkaus ir vidutinio verslo atstovų susirinko į „Gazelės“ konferenciją.

Gazelė
2019.11.06
„Peugeot“ Šiauliuose atstovai jau įrenginėja elektromobilių įkrovimo stoteles Premium 1

Nors „Peugeot“ elektromobiliai į Lietuvą atkeliaus tik po kelių mėnesių, Šiauliuose veikianti gamintojos...

Gazelė
2019.11.06
Kaip įkurti patinkantį verslą jo nekopijuojant Premium

Jei svečiuojantis užsienyje į akis krinta įdomi verslo idėja, grįžus galima ką nors panašaus bandyti kurti...

Gazelė
2019.11.05
RC išsiuntė šaukimus 624-ių įmonių vadovams 15

Šiemet dėl finansinių ataskaitų nepateikimo Registrų centrui teismas išnagrinėjo 95 bylas ir 72 vadovams...

Finansai
2019.11.05
Komercijos atašė Vokietijoje: verslo reikalai prasideda ir baigiasi gyvai Premium

Vokietija didelė rinka, tad galimybių, ką joje gali nuveikti lietuviai, irgi yra daug. Vienas pavyzdžių – IRT...

Gazelė
2019.11.04
Netikėti sunkumai, apie kuriuos kuriantys verslą net nepagalvoja Premium

Kuriantys verslą dažnai jį įsivaizduoja kiek kitaip, bet rožiniai akiniai netrunka nukristi. Todėl verslą...

Gazelė
2019.11.03
Verslo procesų ekspertė: jei nevaldysite procesų, jie diriguos jums

Norite auginti verslą, tapti lyderiais savo srityje ir skaityti klientų mintis? Pradėkite nuo vartotojo...

Gazelė
2019.11.03
Koks e. parduotuvės dizainas pritraukia lankytojų

E. parduotuvė gali atrodyti profesionaliai, turėti garantijų ženkliukų, rekomendacijų, tačiau tai dar...

Gazelė
2019.11.01
Verslo kasdienybė: vietoj žadamų palengvinimų sulaukia tikrintojų vizitų Premium 2

Smulkieji iš valdžios prašo tik vieno – netrukdykite mums dirbti. Tačiau ir šis prašymas lieka neišgirstas –...

Gazelė
2019.10.31
Lietuviškas startuolis: naudotis laisvai samdomų programuotojų paslaugomis buvo klaida Premium 2

Lietuviško startuolio sukurta programėlė leidžia net mažiausios kavinės klientams iš anksto užsisakytą maistą...

Gazelė
2019.10.30
Po 1.000% augimo kitas iššūkis baldų gamintojams – išlaikyti tokius skaičius Premium

Nauja veikla įmonės pajamas gali paauginti 1.000%. Iššūkis – tokį šuolį vos per metus suvaldyti, o dar po...

Gazelė
2019.10.30
Visuomenė 5.0: ateina laikai, kai tėvai neieškos geresnės mokyklos Premium 1

Viena svarbiausių Visuomenės 5.0 dedamųjų – problemų sprendimas, todėl tai visuomenei reikalingi kitokie...

Gazelė
2019.10.29
Smulkieji elgiasi priešingai, nei moko verslo konsultantai, ir išlošia Premium

Daugelis verslo teorijų ragina išsigryninti veiklą ir koncentruotis į ją, tačiau smulkieji verslininkai savo...

Gazelė
2019.10.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau