Naujas prekės ženklas prigijo kaipmat

Publikuota: 2015-10-11
Sandra Kuprevičiūtė, MB Sulčių fabriko vadovė: „Pardavimai padidėjo, kai pasiūlėme įvairesnių skonių sulčių.“  Įmonės nuotr.
Sandra Kuprevičiūtė, MB Sulčių fabriko vadovė: „Pardavimai padidėjo, kai pasiūlėme įvairesnių skonių sulčių.“ Įmonės nuotr.
„Verslo žinios“

Jei prekių ženklo pirkėjai neprisimena, reikia ilgai nedelsti ir jį keisti. Tokia patirtimi dalijasi MB Sul­čių fabrikas, kuris pre­kių ženklą „Slow juice“ pa­­kei­tė į „Mana“ ir sako, kad dabar pirkėjai ne tik grei­čiau pastebi sultis par­duo­tuvių lentynose, bet ir pre­kybininkus įtikinti pre­kiauti gaminiu tapo lengviau.

„Nuo šių metų pradžios ne tik pakeitėme prekių ženklo pavadinimą, bet ir pradėjome sultis pilstyti į mažesnius buteliukus, išplėtėme asortimentą. Siūlome ne tik morkų, bet ir obuolių, juodųjų serbentų sultis ir jų mišinius. Nors pakeitus prekių ženklą į rinkodarą teko investuoti iš naujo, tačiau greitai pajutome teigiamus pokyčius“, – pasakoja Sandra Kuprevičiūtė, MB Sulčių fabriko, gaminančio sultis su prekių ženklu „Mana“, vadovė.

Neišsiskiria lentynoje

Pasak verslininkės, net ir po kelerių metų prekybos pirkėjai negalėjo tiksliai pasakyti, kaip vadinasi sultys. Tai ir buvo pagrindinė priežastis, paskatinusi keisti prekių ženklo pavadinimą ir etiketės dizainą.

„Patys įsitikinome – pirkėjai mūsų gaminio neatpažįsta. Dažnas sakė: „Tos gražios spalvos sultys“, tačiau pavadinimo „Slow juice“ neprisimindavo. Be to, ir ankstesnė etiketė neatkreipė klientų dėmesio. Žodis „Mana“ reiškia stebuklingą maistą. Kita vertus, pavadinimą galima suprasti tiesiogiai – kad tai mano sultys. Be to, naujasis prekių ženklas sufleruoja, kad gaminys lietuviškas“, – naują pavadinimą paaiškina p. Kup­re­vičiūtė. Verslininkė džiaugiasi, kad naujoji sulčių pakuotė šįmet buvo įvertinta konkurso „Geras dizainas“ prizu.

Pašnekovės teigimu, pavadinimo keitimas pasiteisino: pirkėjai atpažįsta sultis, o prekybininkai lengviau sutinka gaminį priimti į parduotuvių lentynas.

„Pavyzdžiui, pas vieną iš esamų klientų lankėmės su senu prekių ženklu pažymėtomis sultimis. Tuomet susitarti dėl prekybos nepavyko. Nors sulčių kokybė tiko, bet gaminio išvaizda ne. Kai pakeitę etiketę vėl susitikome su parduotuvės atstovais, dar tą patį mėnesį pasirašėme tiekimo sutartį“, – kalba p. Kuprevičiūtė.

Sulčių galima įsigyti prekybos centruose „Rimi“ ir „Norfa“, nedidelėse maisto prekių krautuvėlėse, degalinėse „Statoil“.

„Mūsų tikslinis klientas – skubantis miesto žmogus, todėl pagalvojome, kad degalinė irgi būtų tinkama prekybos vieta. Į degalinę užsukama pakeliui į darbą ir į namus, nedidelį buteliuką sulčių patogu gerti automobilyje“, – paaiškina pašnekovė.

Prekių ženklo keitimas, skaičiuoja p. Kuprevičiūtė, kainavo apie 5.000 Eur.

Reikia priminti

Sultys iš lietuviškų morkų, juodųjų serbentų, obuolių spaudžiamos Babtuose, Sodininkystės ir daržininkystės institute. Pasak verslininkės, gamybos procesą pavyksta tinkamai suvaldyti, tačiau dar reikia padirbėti didinant pardavimus. Šiuo metu MB Sulčių fabrikas dirba 3 darbuotojai.

„Naudojame įvairius rinkodaros būdus. Feisbuko paskyroje su vartotojais bendrauja mūsų sugalvotas personažas Vienaragis, socialiniame tinkle rengiame konkursus, dalijame prizus. Esame mėgėjų futbolo komandos „Fortitudo“ rėmėjai“, – apie rinkodarą kalba p. Kuprevičiūtė.

Verslo pradžioje stengtasi sultis pristatyti miesto šventėse, mugėse ir parodose. Dabar, pasak verslininkės, į parodas dėl laiko stokos vykstama ne taip dažnai, tačiau bent kartkartėmis renginiuose dalyvauti reikia.

„Parodose reprezentuojame savo gaminį, susitinkame su pirkėjais. Manau, kad klientams reikia nuolat priminti, kas tu esi. Renginiams pasigaminame plakatus, dalijame skrajutes, rengiame degustacijas. Jei po parodos atsiranda bent vienas nuolatinis pirkėjas – tai jau laimėjimas“, – pasakoja verslininkė.

0,75 l talpos sulčių butelis kainuoja apie 2 Eur, 0,25 l – apie eurą. Išplėtus asortimentą, sulčių pardavimai padidėjo du kartus.

„Pradėjome nuo morkų sulčių gamybos, tačiau ne visiems šios sultys patinka. Kai pasiūlėme kitokių skonių sulčių, pardavimai padidėjo. Pradėjus pilstyti sultis į mažesnius buteliukus, gaminiu susidomėjo kavinės bei restoranai“, – augimo priežastis nurodo verslininkė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Smulkieji išlaukia progos: parduotuvę Vilniaus senamiestyje įkūrė už 2.000 Eur Premium

Nedideli gamintojai, jau pažįstami savo pirkėjui, atsisako brangiai nuomojamų prekybos vietų ir pasikliauna...

Kavinės gamykloje ypatumai: jokio alkoholio, bet garantuoti klientų srautai Premium

Tas pats miestas – skirtingi lankytojų poreikiai: tuo įsitikino UAB „Maisto sistemos“ įkūrėjai, kai prieš...

Požiūris niekada nepasiduoti kainavo nuostolių, bet užaugino iki 9 šalių Premium 1

Vienas baldų prekybos internetu UAB „Baldai1“ verslo modelis devyniose rinkose, kone pusantro šimto...

Mano verslas
2018.06.20
VMI reido „Regitroje“ metu nustatyta 30 nelegalių sutarčių 7

Savaitę laiko trukusių vizitų VĮ „Regitra“ padaliniuose metu, Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI)...

Finansai
2018.06.20
Atidarė restoraną, kuriame nesiginčijama dėl to, kas lėkštėje: lankytojų apstu Premium 2

Maitinimo verslas – sudėtingas, bet įtraukia: tie, kas perpranta jo taisykles, dažniausiai imasi plėtros, nes...

Laikinųjų darbuotojų gamybininkams randa pasiūlę ramybę ir „komandines darbo vietas“ Premium

Jei darbo rinka nebūtų tokia sekli ir darbdaviai patys rastų darbuotojų, vargu ar įdarbinimo agentūroms...

Vadyba
2018.06.19
Kodas, padedantis paslaugų teikėjams surinkti įmokas greičiau ir tiksliau Rėmėjo turinys

Kiekvienam paslaugų teikėjui svarbu kuo efektyviau surinkti klientų įmokas, todėl klientų patogumui siūlomi...

Mano verslas
2018.06.18
Šeimos verslo dalybos: joms ruoštis nesmagu, bet verta Premium

Šeimos verslas turi ne vieną pranašumą, tačiau tol, kol viskas sekasi. Jei tarpusavio santykiai pašlyja,...

Vadyba
2018.06.18
Nuo garažo išaugę iki gamyklos, kalviai smulkių užsakymų vis tiek neatsisako Premium 1

Net kai verslas įsibėgėja, o gamyba ir užsakovai stambėja, nederėtų atsisakyti smulkių pavienių klientų...

Pramonė
2018.06.18
Visi tiekėjai svarbūs, bet vienas gali būti svarbiausias 1

Suformuoti asortimentą ir nuolat jį keisti pagal pirkėjų pageidavimus, nelengva, bet prekybininkai pataria...

Kitokių sėdmaišių autorė Darbo biržoje motyvavo kitus, kol atrado savo verslą Premium

Kai nedidelis šeimos verslas auga lyg savaime, nauji siekiai ir užduotys vis nukeliami į ateitį. Bet...

Fotoreportažai
2018.06.17
Į kaimą vilioja pasitelkę ir kaimynus 2

Tiek ūkininkai, tiek kaimo turizmo sodybų savininkai jau suprato, kad, dirbdami kartu, turės daugiau klientų...

Agroverslas
2018.06.17
Keli paprasti sprendimai, ir įmonės pardavimai išauga Premium 2

Kuo įmonė ilgiau veikia, tuo labiau pasineria į rutiną. Praktika rodo, kad net nedideli pokyčiai gali...

Pramonė
2018.06.16
Nuo hobio iki verslo: kiek užtrunkama dviejose vietose

Dažnai, kai nutariama pabandyti pomėgį ar išpildytą poreikį paversti verslu, dar kurį laiką vien į jį...

Vadyba
2018.06.16
Kaip sukurti darbo skelbimą 1

Šiais laikais, kai darbuotojai turi daugiau galimybių rinktis nei darbdaviai, būtina išryškinti įmonės...

Vadyba
2018.06.16
Į stovyklą priimtų tūkstančius vaikų, bet teorinė parama netenkina Premium 2

Vaikų vasaros stovyklų skaičius, per kelerius metus išaugęs nuo 700 iki 1.100, pernai stabilizavosi, ir...

Pasiteisinę sprendimai: kaip ieškoti tiekėjų užsienyje Premium

Išskirtinis asortimentas pritraukia daugiau pirkėjų, tačiau rasti tiekėjų, kurie norėtų dirbti su smulkiu,...

VMI parengė individualios veiklos mokesčių skaičiuoklę 2018-iems metams 3

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) kartu su „Sodra“ parengė individualios veiklos mokesčių skaičiuoklę. Ji...

Finansai
2018.06.14
Smulkieji atranda kitų vietų: klientų srautus garantuoja ne tik prekybos centrai Premium

Modernėjantys didmiesčių turgūs tampa startu ne tik verslui, bet ir jo plėtrai. Vis dėlto ne kiekvienas...

Augančio karoliukų verslo ėmėsi, nes viena pirkėja juos nuardydavo nuo drabužių Premium

Kai aplink atsiranda nelygiomis sąlygomis veikiančių konkurentų, nelieka nieko kita kaip kilti į kovą dėl...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau