Naujas prekės ženklas prigijo kaipmat

Publikuota: 2015-10-11
Sandra Kuprevičiūtė, MB Sulčių fabriko vadovė: „Pardavimai padidėjo, kai pasiūlėme įvairesnių skonių sulčių.“  Įmonės nuotr.
Sandra Kuprevičiūtė, MB Sulčių fabriko vadovė: „Pardavimai padidėjo, kai pasiūlėme įvairesnių skonių sulčių.“ Įmonės nuotr.
„Verslo žinios“

Jei prekių ženklo pirkėjai neprisimena, reikia ilgai nedelsti ir jį keisti. Tokia patirtimi dalijasi MB Sul­čių fabrikas, kuris pre­kių ženklą „Slow juice“ pa­­kei­tė į „Mana“ ir sako, kad dabar pirkėjai ne tik grei­čiau pastebi sultis par­duo­tuvių lentynose, bet ir pre­kybininkus įtikinti pre­kiauti gaminiu tapo lengviau.

„Nuo šių metų pradžios ne tik pakeitėme prekių ženklo pavadinimą, bet ir pradėjome sultis pilstyti į mažesnius buteliukus, išplėtėme asortimentą. Siūlome ne tik morkų, bet ir obuolių, juodųjų serbentų sultis ir jų mišinius. Nors pakeitus prekių ženklą į rinkodarą teko investuoti iš naujo, tačiau greitai pajutome teigiamus pokyčius“, – pasakoja Sandra Kuprevičiūtė, MB Sulčių fabriko, gaminančio sultis su prekių ženklu „Mana“, vadovė.

Neišsiskiria lentynoje

Pasak verslininkės, net ir po kelerių metų prekybos pirkėjai negalėjo tiksliai pasakyti, kaip vadinasi sultys. Tai ir buvo pagrindinė priežastis, paskatinusi keisti prekių ženklo pavadinimą ir etiketės dizainą.

„Patys įsitikinome – pirkėjai mūsų gaminio neatpažįsta. Dažnas sakė: „Tos gražios spalvos sultys“, tačiau pavadinimo „Slow juice“ neprisimindavo. Be to, ir ankstesnė etiketė neatkreipė klientų dėmesio. Žodis „Mana“ reiškia stebuklingą maistą. Kita vertus, pavadinimą galima suprasti tiesiogiai – kad tai mano sultys. Be to, naujasis prekių ženklas sufleruoja, kad gaminys lietuviškas“, – naują pavadinimą paaiškina p. Kup­re­vičiūtė. Verslininkė džiaugiasi, kad naujoji sulčių pakuotė šįmet buvo įvertinta konkurso „Geras dizainas“ prizu.

Pašnekovės teigimu, pavadinimo keitimas pasiteisino: pirkėjai atpažįsta sultis, o prekybininkai lengviau sutinka gaminį priimti į parduotuvių lentynas.

„Pavyzdžiui, pas vieną iš esamų klientų lankėmės su senu prekių ženklu pažymėtomis sultimis. Tuomet susitarti dėl prekybos nepavyko. Nors sulčių kokybė tiko, bet gaminio išvaizda ne. Kai pakeitę etiketę vėl susitikome su parduotuvės atstovais, dar tą patį mėnesį pasirašėme tiekimo sutartį“, – kalba p. Kuprevičiūtė.

Sulčių galima įsigyti prekybos centruose „Rimi“ ir „Norfa“, nedidelėse maisto prekių krautuvėlėse, degalinėse „Statoil“.

„Mūsų tikslinis klientas – skubantis miesto žmogus, todėl pagalvojome, kad degalinė irgi būtų tinkama prekybos vieta. Į degalinę užsukama pakeliui į darbą ir į namus, nedidelį buteliuką sulčių patogu gerti automobilyje“, – paaiškina pašnekovė.

Prekių ženklo keitimas, skaičiuoja p. Kuprevičiūtė, kainavo apie 5.000 Eur.

Reikia priminti

Sultys iš lietuviškų morkų, juodųjų serbentų, obuolių spaudžiamos Babtuose, Sodininkystės ir daržininkystės institute. Pasak verslininkės, gamybos procesą pavyksta tinkamai suvaldyti, tačiau dar reikia padirbėti didinant pardavimus. Šiuo metu MB Sulčių fabrikas dirba 3 darbuotojai.

„Naudojame įvairius rinkodaros būdus. Feisbuko paskyroje su vartotojais bendrauja mūsų sugalvotas personažas Vienaragis, socialiniame tinkle rengiame konkursus, dalijame prizus. Esame mėgėjų futbolo komandos „Fortitudo“ rėmėjai“, – apie rinkodarą kalba p. Kuprevičiūtė.

Verslo pradžioje stengtasi sultis pristatyti miesto šventėse, mugėse ir parodose. Dabar, pasak verslininkės, į parodas dėl laiko stokos vykstama ne taip dažnai, tačiau bent kartkartėmis renginiuose dalyvauti reikia.

„Parodose reprezentuojame savo gaminį, susitinkame su pirkėjais. Manau, kad klientams reikia nuolat priminti, kas tu esi. Renginiams pasigaminame plakatus, dalijame skrajutes, rengiame degustacijas. Jei po parodos atsiranda bent vienas nuolatinis pirkėjas – tai jau laimėjimas“, – pasakoja verslininkė.

0,75 l talpos sulčių butelis kainuoja apie 2 Eur, 0,25 l – apie eurą. Išplėtus asortimentą, sulčių pardavimai padidėjo du kartus.

„Pradėjome nuo morkų sulčių gamybos, tačiau ne visiems šios sultys patinka. Kai pasiūlėme kitokių skonių sulčių, pardavimai padidėjo. Pradėjus pilstyti sultis į mažesnius buteliukus, gaminiu susidomėjo kavinės bei restoranai“, – augimo priežastis nurodo verslininkė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Dirbtinis intelektas logistikoje: vairuotojų „draugas“ sulaukė vilkikų gamintojų dėmesio Premium 2

Užsimojus sukurti naują produktą, kurio analogų rinkoje nėra, svarbesnės už investicijas jam sukurti gali...

Gazelė
2019.03.22
Ar gali įmonė skelbti visų darbuotojų atlyginimus? Kodėl gi ne Premium 7

Kuo darbuotojas daugiau žino apie įmonės veiklą ir finansinius rezultatus, tuo adekvatesni jo lūkesčiai. Vis...

Gazelė
2019.03.21
Dėl gražesnio interjero į restoraną neina – renkasi valgyklą Premium

Šiuolaikiška valgykla didmiesčiuose tampa alternatyva restoranų dienos pietums, tačiau naujos valgyklos...

Gazelė
2019.03.20
Sutrikus VMI svetainei, pratęsia PVM faktūrų pateikimo terminus

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) informuoja, jog trečiadienį laikinai sutrikus išmaniosios mokesčių...

Finansai
2019.03.20
Ekologijos korta jau mušta – reikia įmantriau Premium

Sveikos gyvensenos banga verslą ir į aukštumas kelia, ir traukia žemyn: kaskart vis daugiau gyventojų...

Gazelė
2019.03.19
Nauja tendencija: iš dividendų į vokelius Premium 13

Dividendus dedant į darbuotojams skirtus vokelius, kai įmonė maža ir gali taikyti mažesnį 5% pelno mokesčio...

Finansai
2019.03.19
Parama „kaimo startuoliams“ – ir staklėms, ir paspirtukams, ir cukraus vatos aparatams pirkti Premium 2

Žemės ūkio ministerijai (ŽŪM) pasiūlius pačią paprasčiausią iki šiol paramą verslo pradžiai kaime,...

Pramonė
2019.03.19
Labiausiai asmeniniai finansai nukentės atostogaujant 2019 m. gruodį Premium 3

Norint sužinoti, kokį mėnesį geriausiai eiti atostogų, kad mėnesio atlygis būtų didžiausias, reikia įvertinti...

Finansai
2019.03.18
Mėsinę Suvalkijoje išsaugoję brolis ir sesuo kuria firmines parduotuves Premium

Veiklą pradėjus nuo kelionių į potencialių partnerių parduotuves, tiesioginio pardavimo neverta atsisakyti ir...

Gazelė
2019.03.17
Smulkieji, kadaise išmokę dirbti JK, pabandytų vėl 2

Verslas yra lankstus ir sugalvos, ką daryti kilus rūpesčių dėl „Brexit“, vieni kitus ramina vežėjai.

Gazelė
2019.03.17
Pirtis, neradusi patalpų Vilniaus senamiestyje, įsikūrė ten, kur šildytis malkomis įprasta 11

Pirtį „Ivanas muša gongą“ ryškiai geltonai perdažytame name Kalvarijų gatvėje prieš kelias dienas atidaręs...

Gazelė
2019.03.16
Smulkiųjų vežėjų darbymetis: parsikraustyti į Lietuvą iš JK skuba visą kovą Premium 1

Lietuviai iš Jungtinės Karalystės (JK) traukia kurtis Lietuvoje. Pervežimo mikroautobusais paslaugas...

Gazelė
2019.03.15
GPAIS: ką reikia žinoti ir kaip verslui išvengti baudų 1

Verslas piktinasi, kad Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinė sistema (GPAIS)...

Gazelė
2019.03.14
VMI: turime duomenis apie kriptovaliutų sandorius iš Lietuvos 17

Prekybą kriptovaliutomis reikia priskirti individualiai veiklai. Jeigu to nepadarėte, galima individualią...

Finansai
2019.03.14
Labdaros fondai ir VšĮ suskubo teikti metines finansines ataskaitas

Šiemet bendrovės aktyviau teikia metines finansines ataskaitas nei pernai. To nepadarius įmonių vadovai gali...

Finansai
2019.03.14
GPAIS tapo kone keiksmažodžiu 25.000 šalies įmonių, verslui kantrybė senka Premium 14

Pernai gruodį baigėsi prisitaikymo prie Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinės...

Gazelė
2019.03.14
Keičia parduotuvių asortimentą – „viskas, ko gali prireikti“ neefektyvu Premium

Regionuose dirbantys prekybininkai dėlioja plėtros planus ir skaičiuoja, kad praėjusių metų iššūkiai – darbo...

Gazelė
2019.03.13
Jei ūkininkas iš kanapių suriš vantą, jis - jau narkotikų platintojas Premium 1

Lietuvoje vis gausėja ūkininkų, auginančių pluoštines kanapes, tačiau dėl įstatymų painiavos kai kurie jų jau...

Gazelė
2019.03.13
Pirtį „Ivanas muša gongą“ užkūrė po trejų metų, laukia hipsterių Premium 10

Paieškos vietos, kurioje savininkas leistų įrengti pirtį su malkomis kūrenama krosnimi, gali trukti trejus...

Gazelė
2019.03.12
Atsisakė darbo banke ir sukūrė verslą: korporatyviniams dalykams čia vietos nėra Premium 14

Sostinėje kavinių bumas tęsiasi, tačiau didelė konkurencija neatbaido verslo naujokų. Tiesa, šiems reikia...

Gazelė
2019.03.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau