Naujas prekės ženklas prigijo kaipmat

Publikuota: 2015-10-11
Sandra Kuprevičiūtė, MB Sulčių fabriko vadovė: „Pardavimai padidėjo, kai pasiūlėme įvairesnių skonių sulčių.“  Įmonės nuotr.
Sandra Kuprevičiūtė, MB Sulčių fabriko vadovė: „Pardavimai padidėjo, kai pasiūlėme įvairesnių skonių sulčių.“ Įmonės nuotr.
„Verslo žinios“

Jei prekių ženklo pirkėjai neprisimena, reikia ilgai nedelsti ir jį keisti. Tokia patirtimi dalijasi MB Sul­čių fabrikas, kuris pre­kių ženklą „Slow juice“ pa­­kei­tė į „Mana“ ir sako, kad dabar pirkėjai ne tik grei­čiau pastebi sultis par­duo­tuvių lentynose, bet ir pre­kybininkus įtikinti pre­kiauti gaminiu tapo lengviau.

„Nuo šių metų pradžios ne tik pakeitėme prekių ženklo pavadinimą, bet ir pradėjome sultis pilstyti į mažesnius buteliukus, išplėtėme asortimentą. Siūlome ne tik morkų, bet ir obuolių, juodųjų serbentų sultis ir jų mišinius. Nors pakeitus prekių ženklą į rinkodarą teko investuoti iš naujo, tačiau greitai pajutome teigiamus pokyčius“, – pasakoja Sandra Kuprevičiūtė, MB Sulčių fabriko, gaminančio sultis su prekių ženklu „Mana“, vadovė.

Neišsiskiria lentynoje

Pasak verslininkės, net ir po kelerių metų prekybos pirkėjai negalėjo tiksliai pasakyti, kaip vadinasi sultys. Tai ir buvo pagrindinė priežastis, paskatinusi keisti prekių ženklo pavadinimą ir etiketės dizainą.

„Patys įsitikinome – pirkėjai mūsų gaminio neatpažįsta. Dažnas sakė: „Tos gražios spalvos sultys“, tačiau pavadinimo „Slow juice“ neprisimindavo. Be to, ir ankstesnė etiketė neatkreipė klientų dėmesio. Žodis „Mana“ reiškia stebuklingą maistą. Kita vertus, pavadinimą galima suprasti tiesiogiai – kad tai mano sultys. Be to, naujasis prekių ženklas sufleruoja, kad gaminys lietuviškas“, – naują pavadinimą paaiškina p. Kup­re­vičiūtė. Verslininkė džiaugiasi, kad naujoji sulčių pakuotė šįmet buvo įvertinta konkurso „Geras dizainas“ prizu.

Pašnekovės teigimu, pavadinimo keitimas pasiteisino: pirkėjai atpažįsta sultis, o prekybininkai lengviau sutinka gaminį priimti į parduotuvių lentynas.

„Pavyzdžiui, pas vieną iš esamų klientų lankėmės su senu prekių ženklu pažymėtomis sultimis. Tuomet susitarti dėl prekybos nepavyko. Nors sulčių kokybė tiko, bet gaminio išvaizda ne. Kai pakeitę etiketę vėl susitikome su parduotuvės atstovais, dar tą patį mėnesį pasirašėme tiekimo sutartį“, – kalba p. Kuprevičiūtė.

Sulčių galima įsigyti prekybos centruose „Rimi“ ir „Norfa“, nedidelėse maisto prekių krautuvėlėse, degalinėse „Statoil“.

„Mūsų tikslinis klientas – skubantis miesto žmogus, todėl pagalvojome, kad degalinė irgi būtų tinkama prekybos vieta. Į degalinę užsukama pakeliui į darbą ir į namus, nedidelį buteliuką sulčių patogu gerti automobilyje“, – paaiškina pašnekovė.

Prekių ženklo keitimas, skaičiuoja p. Kuprevičiūtė, kainavo apie 5.000 Eur.

Reikia priminti

Sultys iš lietuviškų morkų, juodųjų serbentų, obuolių spaudžiamos Babtuose, Sodininkystės ir daržininkystės institute. Pasak verslininkės, gamybos procesą pavyksta tinkamai suvaldyti, tačiau dar reikia padirbėti didinant pardavimus. Šiuo metu MB Sulčių fabrikas dirba 3 darbuotojai.

„Naudojame įvairius rinkodaros būdus. Feisbuko paskyroje su vartotojais bendrauja mūsų sugalvotas personažas Vienaragis, socialiniame tinkle rengiame konkursus, dalijame prizus. Esame mėgėjų futbolo komandos „Fortitudo“ rėmėjai“, – apie rinkodarą kalba p. Kuprevičiūtė.

Verslo pradžioje stengtasi sultis pristatyti miesto šventėse, mugėse ir parodose. Dabar, pasak verslininkės, į parodas dėl laiko stokos vykstama ne taip dažnai, tačiau bent kartkartėmis renginiuose dalyvauti reikia.

„Parodose reprezentuojame savo gaminį, susitinkame su pirkėjais. Manau, kad klientams reikia nuolat priminti, kas tu esi. Renginiams pasigaminame plakatus, dalijame skrajutes, rengiame degustacijas. Jei po parodos atsiranda bent vienas nuolatinis pirkėjas – tai jau laimėjimas“, – pasakoja verslininkė.

0,75 l talpos sulčių butelis kainuoja apie 2 Eur, 0,25 l – apie eurą. Išplėtus asortimentą, sulčių pardavimai padidėjo du kartus.

„Pradėjome nuo morkų sulčių gamybos, tačiau ne visiems šios sultys patinka. Kai pasiūlėme kitokių skonių sulčių, pardavimai padidėjo. Pradėjus pilstyti sultis į mažesnius buteliukus, gaminiu susidomėjo kavinės bei restoranai“, – augimo priežastis nurodo verslininkė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Aukštaitijos prekybininkė: verta pagalvoti, ar smulkiųjų gaivinimas nebus naudingas tik didiesiems Premium

Iniciatyva uždrausti didiesiems prekybos centrams dirbti sekmadieniais yra priešinga tikslui mažinti kainas.

Į eksportą ant natūralumo bangos: prie beržų sulos pratina ir ekologiška pakuote Premium 3

Į ekologiškiems produktams palankias pasaulines tendencijas atsižvelgė ir Šalčininkų UAB „Straikas“. Gintaras...

Keleiviai įprato pirkti stotyse – prekybininkai dairosi ten ploto Premium 3

Atnaujintose autobusų stotyse veikiantys prekybininkai dar prieš kelerius metus nežinojo, ko tikėtis naujoje...

Klientus laimi sprendimais ir darbų galerija: gamino ir „Spotify“ biurui, ir „Nordea“ valgyklai Premium

Pagaminęs produktą, naudojamą „Spotify“ biure Niujorke, jau turi, ką papasakoti potencialiems užsakovams.

Pramonė
2018.08.13
Kelionių agentūrų regionuose verslo praktika: dėl vietinių tampa ir organizatorėmis Premium

Regionų kelionių agentūros augina pajamas, radusios būdų prisikviesti keliautojų iš didmiesčių, o siekdamos...

Plečiasi „Sodros“ grindų prievolė 8

Nuo šių metų liepos už darbuotojus, kurie negauna minimalios algos, darbdaviai turi primokėti ne tik...

Finansai
2018.08.08
Daugiau įmonių galės taikyti 0% ir 5% pelno mokesčio tarifus 2

Nuo 2019 m. daugiau nedidelių verslų galės taikyti lengvatinius 0% ir 5% pelno mokesčio tarifus, nes...

Finansai
2018.08.07
Dovanų ir indų salonai e. prekyboje pajamų nemato Premium

Prekybininkai, kurių pagrindinis asortimentas – dovanos, indai ir interjero detalės, e. prekyboje didesnių...

Išbandymas plėtra: kaip nepaslysti 2

Kuo įmonė sparčiau auga, kuo įvairesnių veiklų imasi, tuo atsiranda didesnė rizika visko nesužiūrėti,...

Vadyba
2018.08.05
Pasikeitęs pirkėjo paveikslas privertė keisti parduotuvių formatą Premium

Anksčiau agrofirmos „Sėklos“ net 80% asortimento sudarė būtent sėklos, o dabar jų dalis sumažėjo iki 25%.

Agroverslas
2018.08.03
VMI paaiškina, kada kokie GPM tarifai taikomi nuo 2019 m. 12

Valstybinė mokesčių inspekcija paaiškina, kaip nuo 2019 m. keičiasi mokesčių lengvatos, neapmokestinamojo...

Finansai
2018.08.02
Pasiruošimas reformai buksuoja – trukdo neišlukštentas „Sodros“ tarifas Premium

Pagrindiniai mokesčių reformos teisės aktai priimti, tačiau kol kas nepatvirtintas „Sodros“ tarifo...

Finansai
2018.08.02
Skyrė 1.500 Eur rinkodarai – sulaukė klientų iš Australijos antplūdžio Premium 3

Kol valdžios institucijos kuria milijonus eurų kainuojančias strategijas, kaip į Lietuvą pritraukti užsienio...

VMI atsako į klausimus apie patikimo mokesčių mokėtojo kriterijus 1

Valstybinė mokesčių atsako į dažniausiai užduodamus klausimus apie nuo kitų metų įsigaliosiančius patikimo...

Finansai
2018.08.01
Verslą pradėjo prekiaudami antkapiais, dabar valdo trijų įmonių grupę Premium

Pradėję nuo prekybos antkapiais, kuriuos parsigabendavo iš Kinijos, Ukmergės verslininkai laikui bėgant...

Pramonė
2018.08.01
Pirma sukūrė verslą Italijoje, vėliau – Lietuvoje: čia daug sudėtingiau Premium

Kai siūloma paslauga yra naujovė, verta panaudoti visus reklamos kanalus – net pridėti skrajučių aplinkinėse...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau