Treniruočių studijos franšizę pardavė draugei

Publikuota: 2015-10-08
Atnaujinta 2015-10-08 09:44
Verslininkės Akvilina Stankevičienė (kairėje) ir Inga Lukauskienė kiekviena vadovauja savai treniruočių studijai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Verslininkės Akvilina Stankevičienė (kairėje) ir Inga Lukauskienė kiekviena vadovauja savai treniruočių studijai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Smulkioms įmonėms apsimoka inves­tuoti į technologinius sprendimus, kurie ne tik palengvina verslo orga­nizavimą, padeda sutaupyti laiko, bet ir suteikia galimybę klientams paprasčiau išsirinkti norimas paslaugas.

Vilniuje veikia 2 treniruočių studijos „Vija Pinavija“. Prieš 4 metus Inga Lukauskienė, UAB „Inkris“ direktorė, pirmąją treniruočių studiją atidarė Šiaurės miestelyje. Po kelerių metų pagal franšizės sutartį Akvilina Stankevičienė, UAB „Lagus“ direktorė, dar vieną studiją atidarė Pašilaičių rajone.

„Esame draugės, anksčiau kartu dirbome studijoje, tačiau verslą kuriame atskirai. Draugystė ir finansai nedera. Taigi pardaviau franšizę, pagal kurią ir veikia studija Pašilaičiuose“, – paaiškina p. Lukauskienė.

Treniruočių studijose „Vija Pinavija“ vyksta pilateso, kalanetikos, jogos užsiėmimai, mankštos vaikams ir nėščiosioms.

Nebuvo lengva

Pasak p. Lukauskienės, pirmieji veiklos metai buvo sudėtingiausi, nes ne tik trūko patirties, bet ir teko nugalėti kitų nepasitikėjimą verslo naujokais.

„Patalpų studijai paieška užtruko. Ir ne tik todėl, kad reikėjo tokių, kuriose būtų erdvi salė treniruotėms, kambarys persirengti. Sunku buvo susitarti su nuomotojais, nes nelabai norima nuomoti patalpas pradedantiesiems. Sulaukdavome klausimo: o jei po pusmečio veiklą teks nutraukti, kas tada“, – su kokiomis išankstinėmis nuostatomis teko susidurti, pasakoja p. Lukauskienė.

Rasti patalpas antrajai studijai buvo gerokai lengviau. Ponia Stankevičienė pasakoja, kad nuomotojams pasitikėjimą kėlė sėkmingai veikianti pirmoji studija. Todėl jiems tereikėjo atidžiai peržvelgti studijos interneto svetainę ir susipažinti su veikla.

Patalpos, nurodo verslininkės, pasirinktos atsižvelgiant į tai, kad rajonuose gausiausiai gyvena jaunos šeimos, netoli įsikūrę biurai, kurių darbuotojai mėgsta pasportuoti per pietų pertrauką.

Ponia Lukauskienė pasakoja, kad iš pradžių klientams siūlė įvairiausių treniruočių – nuo pilateso iki daug fizinės ištvermės reikalaujančių užsiėmimų. Ilgainiui veiklą išgrynino ir labai intensyvių treniruočių atsisakė.

„Visiškai nepasiteisino nei zumbos, nei kūno dizaino treniruotės. Mūsų klientams patinka ramesni sporto užsiėmimai“, – kalba pašnekovė.

Dar vienas iššūkis, kurį teko spręsti, – kaip įkalbėti dirbti trenerius vos duris atvėrusioje treniruočių studijoje. Ponia Lukauskienė neslepia, kad pirmaisiais metais trenerių kaitos nepavyko išvengti.

„Padarėme klaidą, rinkdamosi trenerius. Kadangi į naują studiją daug kas žiūrėjo atsargiai, dirbti priėmėme pradedančius trenerius. Ne visi treneriai patiko klientams, tekdavo juos keisti. Dabar trenerius renkamės atidžiau. Prieš priimdamos į darbą surengiame bandomąją treniruotę, kurioje dalyvaujame pačios, kelios nuolatinės klientės“, – pasakoja p. Lukauskienė.

Šiuo metu 2 treniruočių studijose dirba 20 darbuotojų.

Neatostogauja

Nors norinčiųjų sportuoti vasarą gerokai pamažėja, treniruočių studijos atostogų mėnesiais ant durų spynos nekabina.

„Liepą ir rugpjūtį žmonės atostogauja, taigi lankytojų sumažėja. Vieną vasarą dvi savaites nedirbome. Keletas nuolatinių klientų sakė, kad kol nedirbame, jie mėgins susirasti kitą vietą sportuoti. Juk išėjęs klientas gali ir nesugrįžti, taigi nusprendėme vasarą dirbti, tik treniruočių skaičių sumažiname“, – sako p. Stankevičienė.

Kalbėdama apie labiausiai pasiteisinusią investiciją, p. Lukauskienė mini įdiegtą elektroninę klientų registracijos sistemą.

„Anksčiau, norėdami užsiregistruoti į treniruotę, klientai skambindavo telefonu. Su kiekvienu reikėjo pakalbėti, išsirinkti tinkamą laiką. Dabar viskas paprasčiau – klientas pats išsirenka norimą treniruotę, tinkamiausią laiką ir užsiregistruoja internetu. Be to, jei nori atšaukti treniruotę, tai irgi gali padaryti pats“, – kalba verslininkė.

Be rinkodaros elektroninėje erdvėje, ypač didelį efektą duoda periodiškas skrajučių dalijimas. Skrajutės platinamos visame mieste.

„Vos pradedame platinti skrajutes, kasdien sulaukiame 5 ar 6 klientų skambučių. Dabar užsakėme 90.000 skrajučių, jas platinsime netoli nuo treniruočių studijų esančiuose gyvenamuosiuose rajonuose. Toks kiekis skrajučių kainuoja apie 800 Eur“, – šneka p. Lukauskienė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Ukmergės autoservisas: kuo mažiau gyventojų, tuo daugiau paslaugų reikia siūlyti Premium

Daugiausia uždirba tie autoservisai, kurie turi didesnį nuolatinių klientų būrį. Vis dėlto konkurencija...

Transportas
2018.07.20
54.000 Lietuvos gyventojų sulauks VMI laiškų 7

Gyventojai, kurie deklaravo pajamas už 2017 metus, tačiau iki šiandien dar nesumokėjo gyventojų pajamų...

Finansai
2018.07.18
„Ebay“ pamėgtas mados aukcionierius – Ukmergėje Premium 4

Daikto vertė ir kaina nebūtinai atitinka viena kitą, o pagal tam tikrus požymius vertingas daiktas savo...

Elektroniniai arbatpinigiai: palikus eurą, padavėjui tenka 49 ct Premium 11

Vieša paslaptis, kad dažniausiai gautų arbatpinigių padavėjai ir kiti paslaugų teikėjai nedeklaruoja ir...

Ant prekystalio – dvi pelningai veikiančios Tauragės įmonės 8

Savivaldybei priklausančių UAB „Dunokai“ (56,14%) ir Tauragės butų ūkio (100%) akcijos, kurių bendra pradinė...

Rinkos
2018.07.16
Kai plėtra užtrunka: patalpų laukia dvejus metus, kliento palauks dar trejus Premium

Suplanuota ir galima plėtra kartais užtrunka – Šalčininkų kanceliarinių prekių UAB „Eripo“ patalpų trečiai...

Kodėl buvę darbuotojai tampa verslo pirkėjais

Darbdaviams svarbu motyvuoti darbuotoją ne tik dėl to, kad šis neišeitų pas konkurentą, bet ir kad nesiimtų...

Vadyba
2018.07.15
Paštomatų pavyzdį pritaiko drabužių valymo versle 1

UAB „Valykla.lt“ plečia drabužių valymo spintų verslo centruose tinklą. Šiuo metu veikia 6, tariamasi dėl...

Įmonių patirtis: kaip ieškoti gerų darbuotojų 17

Kai reikia prekybos ar maitinimo įmonei darbuotojo čia ir dabar, suveikia ir skelbimas, pakabintas ant lango.

Vadyba
2018.07.14
Restorano namie įkūrėjos bandymas atidaryti dar ir barą miestelyje nepasiteisino Premium

Namų restoranas „Kacės virtuvėlė“ sulaukia tiek svečių, kad visų negali priimti, tačiau kitas Jurgitos...

Nesikliovė patogiais užsakymais – per 10 metų atlyginimai vėlavo tik kartą Premium

Geriau turėti daug mažų įmonių užsakymų nei kliautis patogiais, bet rizikingais klientais, kurie bet kada...

Pramonė
2018.07.12
Įmonė persikrausto: kokių klaidų reikėtų vengti Premium

Kai verslas perkeliamas į kitas patalpas, iškyla ne tik pavojus prarasti dalį klientų, nes šie dažnai nėra...

Vadyba
2018.07.11
Anykščių kosmetikos gamintojai žino, kur gauti paramos eksportui Premium

Pažintis su augalais gali paskatinti palikti didmiestį ir virsti rankų darbo kosmetikos verslu. O jei šis...

Pramonė
2018.07.08
Kodėl vadovas be karūnos – priimtinesnis

Sakoma, jei nori sužinoti, ko darbuotojams labiausiai reikia, paklausk jų pačių. Tačiau nėra jokių garantijų,...

Vadyba
2018.07.06
Iš anksto augimui nesiruošiama Premium 9

Verslo plėtra kupina iššūkių, kuriems, atrodytų, galima pasirengti, tačiau verslo konsultantai tikina, kad...

Vadyba
2018.07.03
Verslo plėtra: kyla pavojus tapti konkurentu pačiam sau Premium

Verslą plėsti galima ne tik geografiškai, bet ir imantis naujos veiklos. Bet kuriuo atveju plėtros...

Vadyba
2018.07.03
Anykščių verslininkė: nežiūrėkite serialų ir viską spėsite Premium 1

Suvaldyti 4 skirtingus verslus nėra paprasta, tačiau Rita Šimkienė su vyru jau išmoko, kaip tai padaryti.

Parduotuvę atidarę kelioms savaitėms ir parduoda, ir patyrinėja 1

Laikinosios (angl. Pop up) parduotuvės – vienas iš būdų e. prekybą papildyti fizine, taip pat tiesiogiai...

Plėtros kryptį nurodo patys klientai 1

Tie, kas imasi maitinimo verslo, stengiasi būti ten, kur daugiausia praeivių, o dar geriau – turistų. Vis...

Rinkodara
2018.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau