Treniruočių studijos franšizę pardavė draugei

Publikuota: 2015-10-08
Atnaujinta 2015-10-08 09:44
Verslininkės Akvilina Stankevičienė (kairėje) ir Inga Lukauskienė kiekviena vadovauja savai treniruočių studijai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Verslininkės Akvilina Stankevičienė (kairėje) ir Inga Lukauskienė kiekviena vadovauja savai treniruočių studijai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Smulkioms įmonėms apsimoka inves­tuoti į technologinius sprendimus, kurie ne tik palengvina verslo orga­nizavimą, padeda sutaupyti laiko, bet ir suteikia galimybę klientams paprasčiau išsirinkti norimas paslaugas.

Vilniuje veikia 2 treniruočių studijos „Vija Pinavija“. Prieš 4 metus Inga Lukauskienė, UAB „Inkris“ direktorė, pirmąją treniruočių studiją atidarė Šiaurės miestelyje. Po kelerių metų pagal franšizės sutartį Akvilina Stankevičienė, UAB „Lagus“ direktorė, dar vieną studiją atidarė Pašilaičių rajone.

„Esame draugės, anksčiau kartu dirbome studijoje, tačiau verslą kuriame atskirai. Draugystė ir finansai nedera. Taigi pardaviau franšizę, pagal kurią ir veikia studija Pašilaičiuose“, – paaiškina p. Lukauskienė.

Treniruočių studijose „Vija Pinavija“ vyksta pilateso, kalanetikos, jogos užsiėmimai, mankštos vaikams ir nėščiosioms.

Nebuvo lengva

Pasak p. Lukauskienės, pirmieji veiklos metai buvo sudėtingiausi, nes ne tik trūko patirties, bet ir teko nugalėti kitų nepasitikėjimą verslo naujokais.

„Patalpų studijai paieška užtruko. Ir ne tik todėl, kad reikėjo tokių, kuriose būtų erdvi salė treniruotėms, kambarys persirengti. Sunku buvo susitarti su nuomotojais, nes nelabai norima nuomoti patalpas pradedantiesiems. Sulaukdavome klausimo: o jei po pusmečio veiklą teks nutraukti, kas tada“, – su kokiomis išankstinėmis nuostatomis teko susidurti, pasakoja p. Lukauskienė.

Rasti patalpas antrajai studijai buvo gerokai lengviau. Ponia Stankevičienė pasakoja, kad nuomotojams pasitikėjimą kėlė sėkmingai veikianti pirmoji studija. Todėl jiems tereikėjo atidžiai peržvelgti studijos interneto svetainę ir susipažinti su veikla.

Patalpos, nurodo verslininkės, pasirinktos atsižvelgiant į tai, kad rajonuose gausiausiai gyvena jaunos šeimos, netoli įsikūrę biurai, kurių darbuotojai mėgsta pasportuoti per pietų pertrauką.

Ponia Lukauskienė pasakoja, kad iš pradžių klientams siūlė įvairiausių treniruočių – nuo pilateso iki daug fizinės ištvermės reikalaujančių užsiėmimų. Ilgainiui veiklą išgrynino ir labai intensyvių treniruočių atsisakė.

„Visiškai nepasiteisino nei zumbos, nei kūno dizaino treniruotės. Mūsų klientams patinka ramesni sporto užsiėmimai“, – kalba pašnekovė.

Dar vienas iššūkis, kurį teko spręsti, – kaip įkalbėti dirbti trenerius vos duris atvėrusioje treniruočių studijoje. Ponia Lukauskienė neslepia, kad pirmaisiais metais trenerių kaitos nepavyko išvengti.

„Padarėme klaidą, rinkdamosi trenerius. Kadangi į naują studiją daug kas žiūrėjo atsargiai, dirbti priėmėme pradedančius trenerius. Ne visi treneriai patiko klientams, tekdavo juos keisti. Dabar trenerius renkamės atidžiau. Prieš priimdamos į darbą surengiame bandomąją treniruotę, kurioje dalyvaujame pačios, kelios nuolatinės klientės“, – pasakoja p. Lukauskienė.

Šiuo metu 2 treniruočių studijose dirba 20 darbuotojų.

Neatostogauja

Nors norinčiųjų sportuoti vasarą gerokai pamažėja, treniruočių studijos atostogų mėnesiais ant durų spynos nekabina.

„Liepą ir rugpjūtį žmonės atostogauja, taigi lankytojų sumažėja. Vieną vasarą dvi savaites nedirbome. Keletas nuolatinių klientų sakė, kad kol nedirbame, jie mėgins susirasti kitą vietą sportuoti. Juk išėjęs klientas gali ir nesugrįžti, taigi nusprendėme vasarą dirbti, tik treniruočių skaičių sumažiname“, – sako p. Stankevičienė.

Kalbėdama apie labiausiai pasiteisinusią investiciją, p. Lukauskienė mini įdiegtą elektroninę klientų registracijos sistemą.

„Anksčiau, norėdami užsiregistruoti į treniruotę, klientai skambindavo telefonu. Su kiekvienu reikėjo pakalbėti, išsirinkti tinkamą laiką. Dabar viskas paprasčiau – klientas pats išsirenka norimą treniruotę, tinkamiausią laiką ir užsiregistruoja internetu. Be to, jei nori atšaukti treniruotę, tai irgi gali padaryti pats“, – kalba verslininkė.

Be rinkodaros elektroninėje erdvėje, ypač didelį efektą duoda periodiškas skrajučių dalijimas. Skrajutės platinamos visame mieste.

„Vos pradedame platinti skrajutes, kasdien sulaukiame 5 ar 6 klientų skambučių. Dabar užsakėme 90.000 skrajučių, jas platinsime netoli nuo treniruočių studijų esančiuose gyvenamuosiuose rajonuose. Toks kiekis skrajučių kainuoja apie 800 Eur“, – šneka p. Lukauskienė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Verslo liudijimus galima įsigyti e.būdu

Pernai gyventojų skaičius, kurie įsigijo verslo liudijimus internetu, išaugo 8%. Mokesčių administratorius...

Finansai
2019.01.17
Kaip samdomam vadovui užsitarnauti sprendimų laisvę Premium

Verslo įkūrėjui atsitraukti nuo tiesioginio vadovavimo – rizikinga, bet naujas vadovas dažnai ateina su...

Vadyba
2019.01.17
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Prie algos priedai „natūra“ tiktų ne visiems Premium 12

Pasiūlymą leisti darbdaviams papildomai motyvuoti darbuotojus, lėšas nurašant į sąnaudas, ekonomistai...

Vadyba
2019.01.15
Kas trečias darbą keistų kad ir rytoj: kaip sulaikyti darbuotojus Premium 3

Darbuotojų pageidavimų sąrašas vis ilgėja: tikisi, kad alga per metus didės keliolika procentų, o jei ne,...

Pramonė
2019.01.15
Kodėl bent pusvalandis, rastas pabendrauti su jaunimu, atsiperka

Kai patyręs verslininkas pradedančiajam pataria, ką daryti, o kokių klaidų vengti, pastarojo verslas...

Vadyba
2019.01.13
Itališką kokybę už itališką kainą kauniečiai pasiekė per trejus metus Premium

Odos apdirbimo pramonei Lietuvoje susitraukus, jaunas verslas ne tik sukuria svetur atpažįstamą galanterijos...

Pramonė
2019.01.12
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12
Pateko į JAV parduotuvių lentynas, o iš ten iki Kanados rinkos – ranka paduok Premium 3

Tai, kas tinka Europoje, už Atlanto nebūtinai pasiteisina, todėl net ilgametę patirtį sukaupusios įmonės,...

Pramonė
2019.01.11
Rado aukso vidurį tarp virtualios ir įprastos parduotuvės Premium

Fizinė parduotuvė reikalauja kur kas daugiau sąnaudų ir ne visada yra tikslinga ją turėti, tačiau dalis...

Rinkodara
2019.01.09
Iš arbatos grybo gamina nekaltą limonadą Premium 2

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Agroverslas
2019.01.08
Drąsieji skolinasi nebūtinai banke: kokiems klausimams pasirengti Premium 4

Kuo sparčiau įmonė auga, tuo labiau jai reikia pinigų tiek investicijoms, tiek apyvartinėms lėšoms. Anksčiau...

Vadyba
2019.01.08
„Sodra“ – apie visus tarifus ir įmokas 2019 m. 16

Nuo 2019 m. pradžios pasikeitė minimalios mėnesinės algos (MMA) dydis, dabar, sujungus darbdavio ir...

Finansai
2019.01.08
Mugių suma – ne prasčiau nei 2017 m. Premium

Vos suskaičiavę ką tik pasibaigusios prekybos kalėdinėse mugėse rezultatus, kai kurie smulkieji jau...

Pirkėjų dėmesį užsitarnauja vieninteliu produktu

Nesvarbu, kokios progos mugėje dalyvauja smulkieji, kokiu sezonu tas prekymetis vyksta, gamintojai dažnai...

PVM galima bus mokėti kas tris mėnesius 8

Bendrovės, kurių pajamos neviršija 300.000 Eur, nuo šių metų liepos 1 d. gali pasirinkti mokėti PVM mokestį...

Finansai
2019.01.04
Pirkėjai 600 agurkų džemo stiklainiukų „iššlavė“ per savaitę Premium 2

Gruodį Kėdainiuose atidarytos parduotuvės „Gurkė“ populiarumas nustebino pačius jos įkūrėjus: pirkėjai...

Agroverslas
2019.01.03
Smulkiųjų diena be didžiųjų tinklų parduotuvių: vienur pritrūko duonos, kitur stebuklo nebuvo Premium 3

Pirmąją Kalėdų dieną, kai nedirbo visų didžiųjų prekybos tinklų parduotuvės, pirkėjai ėjo į mažąsias –...

„Gazelių“ patirtis: motyvuoja darbuotojus taip, kad šie į konkurentus nesižvalgo Premium 1

Kone kiekvienos įmonės, patekusios į „Gazelių“ sąrašą, vadovai pabrėžia, kad svarbiausias sėkmės veiksnys yra...

Vadyba
2019.01.02
Darbuotojus iš svetur samdo ne vien dėl to, kad nėra savų 5

Jei ne darbuotojai iš Baltarusijos ar Ukrainos, daugelis Lietuvos įmonių jau būtų pakabinusios spyną ant...

Vadyba
2019.01.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau