Mitas, kad užsienyje medinius žaislus galima parduoti gerokai brangiau

Publikuota: 2015-10-06
„Draugiški žaislai“ gamina keliasdešimties rūšių medinių žaislų.
„Draugiškų žaislų“ nuotr.
„Draugiški žaislai“ gamina keliasdešimties rūšių medinių žaislų. „Draugiškų žaislų“ nuotr.
„Verslo žinios“

Smulkieji verslininkai gaminius vis dažniau realizuoja tarptautinėse pardavimo platformose. Nors galimų pirkėjų čia gerokai daugiau, norint atkreipti jų dėmesį ir išsiskirti iš gausybės kitų prekybininkų, reikia įdėti nemažai pastangų.

Nedidelėse dirbtuvėse Ukmergės rajone 4 metus gaminami medinukai su prekių ženklu „Draugiški žaislai“. Pradėję nuo Kaziuko mugės, dabar verslininkai Sigita ir Donatas Ženteliai didžiąją medinių žaislų dalį parduoda interneto platformoje „Etsy.com“.

„Pirmą kartą mediniais žaislais prekiavome Kaziuko mugėje. Pirkėjams gaminiai patiko, todėl tais metais važiavome į daugelį mugių ir švenčių. Po metų pradėjome prekiauti „Etsy.com“, o kai susikūrėme paskyrą feisbuke, tada mus susidaro ir parduotuvės, norinčios prekiauti mūsų žaislais“, – kaip plėtojosi veikla, pasakoja p. Žentelienė ir priduria, kad kol kas su daugeliu parduotuvių bendradarbiauti negali, nes dėl riboto pajėgumo nespėtų žaislų pagaminti.

„Dirbame dviese su vyru, todėl gamybos apimties labai išplėsti negalime. Jei pavyks, planuojame išplėsti dirbtuves ir pasamdyti keletą žmonių, tada galėtume pagaminti daugiau žaislų“, – planais dalijasi p. Žentelienė.

Perprato subtilybes

Verslininkė pasakoja, kad norint sėkmingai prekiauti „Etsy.com“ reikia perprasti platformos specifiką, išmokti tinkamai pristatyti gaminius, bendrauti su pirkėjais.

„Susiradau sėkmingai veikiančių parduotuvių ir mokiausi iš jų. Žiūrėjau, kokios jų prekių nuotraukos, kaip prekės aprašomos, vertinau, kas man patinka, o kas nelabai“, – kaip mokėsi iš kitų, šneka p. Žentelienė.

Verslininkė daro išvadą, kad, norint sėkmingai prekiauti internete, reikia atrasti savo išskirtinumą ir jį išryškinti. Kitas svarbus dalykas – nereikia per daug išplėsti asortimento.

„Didžiausias komplimentas, kai pirkėjai sako, kad mūsų prekes galima iš karto atpažinti. Vadinasi, jos nepasimeta tarp gausybės kitų gaminių, atkreipia dėmesį“, – savo pašnekovė.

Kokybiškos nuotraukos, vaizdingi aprašymai – svarbus internetinio verslo aspektas, nurodo verslininkė,

„Nuotraukose turi matytis, kad tai kokybiškas gaminys, o ne namuose kieno nors pagamintas daiktas. Mūsų žaislai profesionaliai nufotografuojami baltame fone. Beje, iš pradžių suklydome ir nuotraukoms skyrėme mažiau dėmesio. Gaminys nuotraukoje negali atrodyti prasčiau nei iš tikrųjų“, – kalba p. Žentelienė.

Paiso kritikos

Medinukų pirkėjai iš viso pasaulio internete negaili gerų žodžių „Draugiškiems žaislams“. Giria ne tik gaminius, bet ir aptarnavimą.

„Kelis kartus per dieną tikrinu elektroninį paštą, atsakau į užklausas. Juk jei delsi atsakyti, iš karto prarasi užsakymą“, – kalba verslininkė.

Ponia Žentelienė neslepia, kad klientai ne tik žeria pagyrų, bet kartais ir pakritikuoja. Vieša kritika internete, prasti atsiliepimai apie gaminį iš karto mažina pardavimus.

„Pakeitėme vieno žaislo dizainą, netrukus gavome kliento atsiliepimą, kad žaislas nelabai gerai veikia. Iš pradžių neatkreipėme į tai dėmesio. Tik gavę dar kelias pastabas, ėmėme aiškintis, kas su gaminiu negerai. Mums tai buvo pamoka, nes reikėjo ne laukti, o iš karto taisyti klaidą. Beje, pirkėjų kritikos nereikia baimintis, priešingai – tai būdas tobulėti“, – pasakoja p. Žentelienė.

Verslininkė paneigia nuomonę, kad prekiaujant užsienio rinkose gaminius galima parduoti gerokai brangiau. Pasak jos, tokia praktika prekiaujant internete negalima, nes klientai gali greitai patikrinti prekių kainas.

„Ir doleriais, ir eurais mūsų gaminių kainos vienodos. Vidutiniškai žaislas kainuoja 22–25 Eur“, – sako pašnekovė ir priduria, kad visi žmonės skaičiuoja, todėl nereikia manyti, kad kiek pakelsi kainas, tiek klientas ir sutiks mokėti.

Vidutiniškai per mėnesį pagaminama 200–300 medinių žaislų. Pernai „Draugiškų žaislų“ apyvarta siekė apie 36.000 Eur.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Po Seimo pirmininko reklamos planuoja kartoti „Gyvulių ūkio“ leidimą 4

George'o Orwello „Gyvulių ūkis“ – žymiausias XX a. politinės satyros kūrinys, kasmet patenkantis į...

VMI sukūrė nemokamo virtualaus buhalterio versiją 8

Individualią veiklą vykdantys ar ketinantys vykdyti gyventojai gali susipažinti, kaip atrodys nemokama...

Finansai
2018.12.13
Architektės darbą iškeitė į verslą „iš išskaičiavimo“: sprendimo nesigaili Premium 1

Kauno UAB „Ližė smaližė“ didžiąją dalį kepinių gamina be gliuteno – šis žingsnis nuo pat pradžių padėjo...

Agroverslas
2018.12.13
Patarimai pastato ant kojų ir kilsteli šuoliams Premium

Smulkus ir vidutinis verslas, ypač pradedantis, susiduria tai su menkesnėmis bėdomis, tai su didesniais...

Vadyba
2018.12.12
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
„Sominta“ patirtis: vietoj tikros odos pasirinko dirbtinę, bet rado, kur panaudoti pavadinimą Premium

Jei naujam produktui sukuriamas prekės ženklas nepasitvirtina, jį galima panaudoti kitų prekių pardavimams.

Pramonė
2018.12.10
Stato laivus neturėdami jokių gamyklų Premium

Laivų statybos įmonė „CB Baltic“ veikia neturėdama nuosavos gamybinės bazės, specialistų dirbti Lietuvoje...

Pramonė
2018.12.10
Ekspertai: premijas indeksuoti privalu Premium

Nuo 2019 m. darbo užmokestį reikia dauginti iš koeficiento, nes „Sodros“ įmokas turės mokėti darbuotojas, o...

Finansai
2018.12.10
Sukūrė platformą, kur smulkiesiems gauti sprendimą užtrunka dvi dienas Premium

„Kaip „užkurti“ naujo prekės ženklo e. parduotuvę?“, „Kaip atgauti pinigus iš skolininkų?“ – keli iš...

Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Privatus verslas pedagogo profesiją supranta kitaip 9

Kol valdžia ieško būdų, kaip patenkinti pedagogų reikalavimus, verslininkai, kurių veikla susijusi su...

Vadyba
2018.12.08
Eglučių augintojai keliasi į internetą: čia pirkėjai per dieną užsisako jų šimtais Premium

Mažesnė kaina ar patogumas: vis daugiau eglučių pirkėjų renkasi pastarąjį variantą ir eglutę užsisako...

Agroverslas
2018.12.07
Smegenų mankštą pavertė verslu: pasiūlymų plėtrai vos atsigina Premium

Vaikai nori mokytis, bet tik įdomiai – tai patvirtina pagal franšizę dirbanti „Menar“ akademija, kurią...

Apdovanotos sparčiausiai augusios Žemaitijos įmonės 1

Antradienį Klaipėdos, Tauragės ir Telšių regionų verslininkai susirinko į regioninę „Gazelės“ konferenciją,...

Verslo aplinka
2018.12.04
Kauno verslumo genas persidavė ir kitoms apskritims: kodėl čia verta investuoti Premium 5

Jau keleri metai investuotojų žvilgsnis pirmiausia krypsta į Kauną, o tik vėliau dairomasi po kitus regionus.

Pramonė
2018.12.04
Panevėžiečiai riša retus lininius kilimus, bet užtrunka įtikinti vartotoją Premium

Unikalus produktas yra brangus, o tiek galutinis vartotojas, tiek tarpininkas tarp jo ir gamintojo –...

Pramonė
2018.12.04
Gėlininkių istorijos: kodėl metė gerus darbus ir ėmėsi verslo 1

Gėlės moteris kartais pavilioja taip, kad dėl jų atsisako gerai apmokamo darbo ir karjeros. Nors verslininkių...

Vadyba
2018.12.03
Personalo atrankos įmonėse randa ir buhalterio konsultacijas, ir psichologų mokymus

Personalo paieškos ir atrankos įmonės dažnai be tiesioginių paslaugų teikia dar ir konsultacijas. Taip...

Vadyba
2018.12.02
Kandidatų mažėjant, personalo paieška išmanėja: laukiama botų Premium

Padėtis darbo rinkoje ir laikas spaudžia personalo atrankos bendroves. Ieškančios geriausio specialisto per...

Technologijos
2018.11.30
Pasiteisinęs sprendimas: sporto klubuose visi naudojasi raktais, kurių pamesti neįmanoma Premium

Sveikos gyvensenos banga ir drąsios investicijos į IT padėjo UAB „VS Fitness“ sparčiai plėsti sporto klubų...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau