Mitas, kad užsienyje medinius žaislus galima parduoti gerokai brangiau

Publikuota: 2015-10-06
„Draugiški žaislai“ gamina keliasdešimties rūšių medinių žaislų.
„Draugiškų žaislų“ nuotr.
„Draugiški žaislai“ gamina keliasdešimties rūšių medinių žaislų. „Draugiškų žaislų“ nuotr.
„Verslo žinios“

Smulkieji verslininkai gaminius vis dažniau realizuoja tarptautinėse pardavimo platformose. Nors galimų pirkėjų čia gerokai daugiau, norint atkreipti jų dėmesį ir išsiskirti iš gausybės kitų prekybininkų, reikia įdėti nemažai pastangų.

Nedidelėse dirbtuvėse Ukmergės rajone 4 metus gaminami medinukai su prekių ženklu „Draugiški žaislai“. Pradėję nuo Kaziuko mugės, dabar verslininkai Sigita ir Donatas Ženteliai didžiąją medinių žaislų dalį parduoda interneto platformoje „Etsy.com“.

„Pirmą kartą mediniais žaislais prekiavome Kaziuko mugėje. Pirkėjams gaminiai patiko, todėl tais metais važiavome į daugelį mugių ir švenčių. Po metų pradėjome prekiauti „Etsy.com“, o kai susikūrėme paskyrą feisbuke, tada mus susidaro ir parduotuvės, norinčios prekiauti mūsų žaislais“, – kaip plėtojosi veikla, pasakoja p. Žentelienė ir priduria, kad kol kas su daugeliu parduotuvių bendradarbiauti negali, nes dėl riboto pajėgumo nespėtų žaislų pagaminti.

„Dirbame dviese su vyru, todėl gamybos apimties labai išplėsti negalime. Jei pavyks, planuojame išplėsti dirbtuves ir pasamdyti keletą žmonių, tada galėtume pagaminti daugiau žaislų“, – planais dalijasi p. Žentelienė.

Perprato subtilybes

Verslininkė pasakoja, kad norint sėkmingai prekiauti „Etsy.com“ reikia perprasti platformos specifiką, išmokti tinkamai pristatyti gaminius, bendrauti su pirkėjais.

„Susiradau sėkmingai veikiančių parduotuvių ir mokiausi iš jų. Žiūrėjau, kokios jų prekių nuotraukos, kaip prekės aprašomos, vertinau, kas man patinka, o kas nelabai“, – kaip mokėsi iš kitų, šneka p. Žentelienė.

Verslininkė daro išvadą, kad, norint sėkmingai prekiauti internete, reikia atrasti savo išskirtinumą ir jį išryškinti. Kitas svarbus dalykas – nereikia per daug išplėsti asortimento.

„Didžiausias komplimentas, kai pirkėjai sako, kad mūsų prekes galima iš karto atpažinti. Vadinasi, jos nepasimeta tarp gausybės kitų gaminių, atkreipia dėmesį“, – savo pašnekovė.

Kokybiškos nuotraukos, vaizdingi aprašymai – svarbus internetinio verslo aspektas, nurodo verslininkė,

„Nuotraukose turi matytis, kad tai kokybiškas gaminys, o ne namuose kieno nors pagamintas daiktas. Mūsų žaislai profesionaliai nufotografuojami baltame fone. Beje, iš pradžių suklydome ir nuotraukoms skyrėme mažiau dėmesio. Gaminys nuotraukoje negali atrodyti prasčiau nei iš tikrųjų“, – kalba p. Žentelienė.

Paiso kritikos

Medinukų pirkėjai iš viso pasaulio internete negaili gerų žodžių „Draugiškiems žaislams“. Giria ne tik gaminius, bet ir aptarnavimą.

„Kelis kartus per dieną tikrinu elektroninį paštą, atsakau į užklausas. Juk jei delsi atsakyti, iš karto prarasi užsakymą“, – kalba verslininkė.

Ponia Žentelienė neslepia, kad klientai ne tik žeria pagyrų, bet kartais ir pakritikuoja. Vieša kritika internete, prasti atsiliepimai apie gaminį iš karto mažina pardavimus.

„Pakeitėme vieno žaislo dizainą, netrukus gavome kliento atsiliepimą, kad žaislas nelabai gerai veikia. Iš pradžių neatkreipėme į tai dėmesio. Tik gavę dar kelias pastabas, ėmėme aiškintis, kas su gaminiu negerai. Mums tai buvo pamoka, nes reikėjo ne laukti, o iš karto taisyti klaidą. Beje, pirkėjų kritikos nereikia baimintis, priešingai – tai būdas tobulėti“, – pasakoja p. Žentelienė.

Verslininkė paneigia nuomonę, kad prekiaujant užsienio rinkose gaminius galima parduoti gerokai brangiau. Pasak jos, tokia praktika prekiaujant internete negalima, nes klientai gali greitai patikrinti prekių kainas.

„Ir doleriais, ir eurais mūsų gaminių kainos vienodos. Vidutiniškai žaislas kainuoja 22–25 Eur“, – sako pašnekovė ir priduria, kad visi žmonės skaičiuoja, todėl nereikia manyti, kad kiek pakelsi kainas, tiek klientas ir sutiks mokėti.

Vidutiniškai per mėnesį pagaminama 200–300 medinių žaislų. Pernai „Draugiškų žaislų“ apyvarta siekė apie 36.000 Eur.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Ką apie pirkėjų norus žinanti „Amazon“ pataria smulkiesiems

„Amazon“ pranešė apie 10 fizinių parduotuvių JK tinklą, kurį kuria specialiai smulkiųjų produkcijai. Bendrovė...

Gazelė
2019.06.15
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Restoranų versle romantikos nerasi 2

Restoranų verslas tik iš pirmo žvilgsnio atrodo romantiškas. Iš tikrųjų – tai sunkus darbas, kurį įveikia ne...

Gazelė
2019.06.15
Apie 60% Lietuvos įmonių sukuria 16% pridėtinės vertės 16

Nors 2018 m. įmonės steigtos kiek lėčiau, bet tiek jų kūrimasis, tiek išgyvenimas pirmuosius metus yra gana...

Gazelė
2019.06.15
Labiausiai algas per metus pakėlusios privačios mokyklos Premium

Vidutinė mėnesio alga nevalstybinėse mokyklose 2018 m. buvo bent porą šimtų eurų aukštesnė nei ta, kurią...

Paslaugos
2019.06.15
MMA po mokesčių nuo 396 Eur pakels iki 447 Eur 25

Planuojama, kad kitą savaitę Vyriausybė priims formalų sprendimą minimalią mėnesio algą (MMA) nuo kitų metų...

Verslo aplinka
2019.06.15
Robotai – gerai, bet iki kiekvieno darbininko jiems dar toli Premium 1

Darbuotojų stoka daugeliui įmonių neleidžia plėstis, tačiau gamybos bendrovės sugeba lengviau nei kiti...

Gazelė
2019.06.14
Virtuvės šefų į senjorų namus paslauga brangi, bet pasitvirtino Premium

Demografinės tendencijos diktuoja verslo idėjas – paslaugas ir produktus pritaikyti senjorams ar kurti verslą...

Gazelė
2019.06.13
Kai juodai dienai skirtą pagalvę graužia infliacija Premium 7

Specialistai pataria juodai dienai sukaupti nuo 3 iki 12 mėnesių atlyginimo dydžio sumą, tačiau dabar mažų...

Finansai
2019.06.13
Verslumo tendencijos: metai geri, bet darbuotojų stygius tik stiprėja 2

Darbuotojų stygius išlieka didžiausia verslo kliūtis, kurios įtaka per metus tik sustiprėjo. Perkaitusi darbo...

Gazelė
2019.06.13
„HBH“ restoranų Vilniuje ir Druskininkuose savininkė: „Vadovauju kitaip nei mama“ Premium 17

„Kažkada mamą pati įtikinėjau, kad jai būtina atidaryti restoraną Vilniuje. Ji manęs paklausė. Bet atėjo...

Gazelė
2019.06.13
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„Amazon“ atstovas: ne vienam smulkiajam padėjome tapti milijonieriumi Premium 12

„Amazon“ investuoja į smul­kiųjų prekybininkų augimą. Birželį bendrovė pranešė kurianti „clicks and mortar“...

Gazelė
2019.06.12
„Amazon“ vėl investuoja į fizinę prekybą

„Amazon“ atidarys 10 fizinių parduotuvių Jungtinėje Karalystėje (JK). Tradicinių parduotuvių tikslas – padėti...

Gazelė
2019.06.11
Neįrodęs pajamų kilmės asmuo turės sumokėti 41.000 Eur 18

Gyventojas turės sumokėti per 41.000 Eur gyventojų pajamų mokesčio, privalomojo sveikatos draudimo įmokų ir...

Finansai
2019.06.11
Būsimų darbuotojų ieško gimnazijose

Klaipėdos miesto vystymo agentūra „Klaipėda ID“ organizuoja profesinio orientavimo projektą „Ateities...

Gazelė
2019.06.11
Finansavimą plėtrai gali gauti ir televizijoje, bet namų darbų vis tiek reikia Premium

Smulkieji, norintys auginti verslą, turi bandyti visus įmanomus būdus finansavimui pritraukti. Tačiau net jei...

Gazelė
2019.06.10
Nusibodo mokėti atrankos agentūroms – patys sukūrė talentų paieškos sistemą Premium

Kai užsakovai skubiai pageidauja sukurti produktą, o paslaugų teikėjai tave stato į eilės galą, reikia...

Gazelė
2019.06.10
Kodėl darbo vieta sau būna geriau už verslo plėtrą 3

Verslas turi stipriai augti – tik taip jis turi ateitį: tuo įsitikinęs ne vienas konsultantas. Todėl...

Gazelė
2019.06.08
Nuostoliai „Oze“ skaičiuojami, nuomininkai tikisi centro pagalbos Premium 6

Kokius nuostolius patyrė Vilniaus prekybos ir pramogų centro „Ozas“ nuomininkai dėl vandens nuotėkio...

Gazelė
2019.06.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau