Mitas, kad užsienyje medinius žaislus galima parduoti gerokai brangiau

Publikuota: 2015-10-06
„Draugiški žaislai“ gamina keliasdešimties rūšių medinių žaislų.
„Draugiškų žaislų“ nuotr.
„Draugiški žaislai“ gamina keliasdešimties rūšių medinių žaislų. „Draugiškų žaislų“ nuotr.
„Verslo žinios“

Smulkieji verslininkai gaminius vis dažniau realizuoja tarptautinėse pardavimo platformose. Nors galimų pirkėjų čia gerokai daugiau, norint atkreipti jų dėmesį ir išsiskirti iš gausybės kitų prekybininkų, reikia įdėti nemažai pastangų.

Nedidelėse dirbtuvėse Ukmergės rajone 4 metus gaminami medinukai su prekių ženklu „Draugiški žaislai“. Pradėję nuo Kaziuko mugės, dabar verslininkai Sigita ir Donatas Ženteliai didžiąją medinių žaislų dalį parduoda interneto platformoje „Etsy.com“.

„Pirmą kartą mediniais žaislais prekiavome Kaziuko mugėje. Pirkėjams gaminiai patiko, todėl tais metais važiavome į daugelį mugių ir švenčių. Po metų pradėjome prekiauti „Etsy.com“, o kai susikūrėme paskyrą feisbuke, tada mus susidaro ir parduotuvės, norinčios prekiauti mūsų žaislais“, – kaip plėtojosi veikla, pasakoja p. Žentelienė ir priduria, kad kol kas su daugeliu parduotuvių bendradarbiauti negali, nes dėl riboto pajėgumo nespėtų žaislų pagaminti.

„Dirbame dviese su vyru, todėl gamybos apimties labai išplėsti negalime. Jei pavyks, planuojame išplėsti dirbtuves ir pasamdyti keletą žmonių, tada galėtume pagaminti daugiau žaislų“, – planais dalijasi p. Žentelienė.

Perprato subtilybes

Verslininkė pasakoja, kad norint sėkmingai prekiauti „Etsy.com“ reikia perprasti platformos specifiką, išmokti tinkamai pristatyti gaminius, bendrauti su pirkėjais.

„Susiradau sėkmingai veikiančių parduotuvių ir mokiausi iš jų. Žiūrėjau, kokios jų prekių nuotraukos, kaip prekės aprašomos, vertinau, kas man patinka, o kas nelabai“, – kaip mokėsi iš kitų, šneka p. Žentelienė.

Verslininkė daro išvadą, kad, norint sėkmingai prekiauti internete, reikia atrasti savo išskirtinumą ir jį išryškinti. Kitas svarbus dalykas – nereikia per daug išplėsti asortimento.

„Didžiausias komplimentas, kai pirkėjai sako, kad mūsų prekes galima iš karto atpažinti. Vadinasi, jos nepasimeta tarp gausybės kitų gaminių, atkreipia dėmesį“, – savo pašnekovė.

Kokybiškos nuotraukos, vaizdingi aprašymai – svarbus internetinio verslo aspektas, nurodo verslininkė,

„Nuotraukose turi matytis, kad tai kokybiškas gaminys, o ne namuose kieno nors pagamintas daiktas. Mūsų žaislai profesionaliai nufotografuojami baltame fone. Beje, iš pradžių suklydome ir nuotraukoms skyrėme mažiau dėmesio. Gaminys nuotraukoje negali atrodyti prasčiau nei iš tikrųjų“, – kalba p. Žentelienė.

Paiso kritikos

Medinukų pirkėjai iš viso pasaulio internete negaili gerų žodžių „Draugiškiems žaislams“. Giria ne tik gaminius, bet ir aptarnavimą.

„Kelis kartus per dieną tikrinu elektroninį paštą, atsakau į užklausas. Juk jei delsi atsakyti, iš karto prarasi užsakymą“, – kalba verslininkė.

Ponia Žentelienė neslepia, kad klientai ne tik žeria pagyrų, bet kartais ir pakritikuoja. Vieša kritika internete, prasti atsiliepimai apie gaminį iš karto mažina pardavimus.

„Pakeitėme vieno žaislo dizainą, netrukus gavome kliento atsiliepimą, kad žaislas nelabai gerai veikia. Iš pradžių neatkreipėme į tai dėmesio. Tik gavę dar kelias pastabas, ėmėme aiškintis, kas su gaminiu negerai. Mums tai buvo pamoka, nes reikėjo ne laukti, o iš karto taisyti klaidą. Beje, pirkėjų kritikos nereikia baimintis, priešingai – tai būdas tobulėti“, – pasakoja p. Žentelienė.

Verslininkė paneigia nuomonę, kad prekiaujant užsienio rinkose gaminius galima parduoti gerokai brangiau. Pasak jos, tokia praktika prekiaujant internete negalima, nes klientai gali greitai patikrinti prekių kainas.

„Ir doleriais, ir eurais mūsų gaminių kainos vienodos. Vidutiniškai žaislas kainuoja 22–25 Eur“, – sako pašnekovė ir priduria, kad visi žmonės skaičiuoja, todėl nereikia manyti, kad kiek pakelsi kainas, tiek klientas ir sutiks mokėti.

Vidutiniškai per mėnesį pagaminama 200–300 medinių žaislų. Pernai „Draugiškų žaislų“ apyvarta siekė apie 36.000 Eur.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Į eksportą ant natūralumo bangos: prie beržų sulos pratina ir ekologiška pakuote Premium 2

Į ekologiškiems produktams palankias pasaulines tendencijas atsižvelgė ir Šalčininkų UAB „Straikas“. Gintaras...

Keleiviai įprato pirkti stotyse – prekybininkai dairosi ten ploto Premium 3

Atnaujintose autobusų stotyse veikiantys prekybininkai dar prieš kelerius metus nežinojo, ko tikėtis naujoje...

Klientus laimi sprendimais ir darbų galerija: gamino ir „Spotify“ biurui, ir „Nordea“ valgyklai Premium

Pagaminęs produktą, naudojamą „Spotify“ biure Niujorke, jau turi, ką papasakoti potencialiems užsakovams.

Pramonė
2018.08.13
Kelionių agentūrų regionuose verslo praktika: dėl vietinių tampa ir organizatorėmis Premium

Regionų kelionių agentūros augina pajamas, radusios būdų prisikviesti keliautojų iš didmiesčių, o siekdamos...

Plečiasi „Sodros“ grindų prievolė 8

Nuo šių metų liepos už darbuotojus, kurie negauna minimalios algos, darbdaviai turi primokėti ne tik...

Finansai
2018.08.08
Daugiau įmonių galės taikyti 0% ir 5% pelno mokesčio tarifus 2

Nuo 2019 m. daugiau nedidelių verslų galės taikyti lengvatinius 0% ir 5% pelno mokesčio tarifus, nes...

Finansai
2018.08.07
Dovanų ir indų salonai e. prekyboje pajamų nemato Premium

Prekybininkai, kurių pagrindinis asortimentas – dovanos, indai ir interjero detalės, e. prekyboje didesnių...

Išbandymas plėtra: kaip nepaslysti 2

Kuo įmonė sparčiau auga, kuo įvairesnių veiklų imasi, tuo atsiranda didesnė rizika visko nesužiūrėti,...

Vadyba
2018.08.05
Pasikeitęs pirkėjo paveikslas privertė keisti parduotuvių formatą Premium

Anksčiau agrofirmos „Sėklos“ net 80% asortimento sudarė būtent sėklos, o dabar jų dalis sumažėjo iki 25%.

Agroverslas
2018.08.03
VMI paaiškina, kada kokie GPM tarifai taikomi nuo 2019 m. 12

Valstybinė mokesčių inspekcija paaiškina, kaip nuo 2019 m. keičiasi mokesčių lengvatos, neapmokestinamojo...

Finansai
2018.08.02
Pasiruošimas reformai buksuoja – trukdo neišlukštentas „Sodros“ tarifas Premium

Pagrindiniai mokesčių reformos teisės aktai priimti, tačiau kol kas nepatvirtintas „Sodros“ tarifo...

Finansai
2018.08.02
Skyrė 1.500 Eur rinkodarai – sulaukė klientų iš Australijos antplūdžio Premium 3

Kol valdžios institucijos kuria milijonus eurų kainuojančias strategijas, kaip į Lietuvą pritraukti užsienio...

VMI atsako į klausimus apie patikimo mokesčių mokėtojo kriterijus 1

Valstybinė mokesčių atsako į dažniausiai užduodamus klausimus apie nuo kitų metų įsigaliosiančius patikimo...

Finansai
2018.08.01
Verslą pradėjo prekiaudami antkapiais, dabar valdo trijų įmonių grupę Premium

Pradėję nuo prekybos antkapiais, kuriuos parsigabendavo iš Kinijos, Ukmergės verslininkai laikui bėgant...

Pramonė
2018.08.01
Pirma sukūrė verslą Italijoje, vėliau – Lietuvoje: čia daug sudėtingiau Premium

Kai siūloma paslauga yra naujovė, verta panaudoti visus reklamos kanalus – net pridėti skrajučių aplinkinėse...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau