Mitas, kad užsienyje medinius žaislus galima parduoti gerokai brangiau

Publikuota: 2015-10-06
„Draugiški žaislai“ gamina keliasdešimties rūšių medinių žaislų.
„Draugiškų žaislų“ nuotr.
„Draugiški žaislai“ gamina keliasdešimties rūšių medinių žaislų. „Draugiškų žaislų“ nuotr.
„Verslo žinios“

Smulkieji verslininkai gaminius vis dažniau realizuoja tarptautinėse pardavimo platformose. Nors galimų pirkėjų čia gerokai daugiau, norint atkreipti jų dėmesį ir išsiskirti iš gausybės kitų prekybininkų, reikia įdėti nemažai pastangų.

Nedidelėse dirbtuvėse Ukmergės rajone 4 metus gaminami medinukai su prekių ženklu „Draugiški žaislai“. Pradėję nuo Kaziuko mugės, dabar verslininkai Sigita ir Donatas Ženteliai didžiąją medinių žaislų dalį parduoda interneto platformoje „Etsy.com“.

„Pirmą kartą mediniais žaislais prekiavome Kaziuko mugėje. Pirkėjams gaminiai patiko, todėl tais metais važiavome į daugelį mugių ir švenčių. Po metų pradėjome prekiauti „Etsy.com“, o kai susikūrėme paskyrą feisbuke, tada mus susidaro ir parduotuvės, norinčios prekiauti mūsų žaislais“, – kaip plėtojosi veikla, pasakoja p. Žentelienė ir priduria, kad kol kas su daugeliu parduotuvių bendradarbiauti negali, nes dėl riboto pajėgumo nespėtų žaislų pagaminti.

„Dirbame dviese su vyru, todėl gamybos apimties labai išplėsti negalime. Jei pavyks, planuojame išplėsti dirbtuves ir pasamdyti keletą žmonių, tada galėtume pagaminti daugiau žaislų“, – planais dalijasi p. Žentelienė.

Perprato subtilybes

Verslininkė pasakoja, kad norint sėkmingai prekiauti „Etsy.com“ reikia perprasti platformos specifiką, išmokti tinkamai pristatyti gaminius, bendrauti su pirkėjais.

„Susiradau sėkmingai veikiančių parduotuvių ir mokiausi iš jų. Žiūrėjau, kokios jų prekių nuotraukos, kaip prekės aprašomos, vertinau, kas man patinka, o kas nelabai“, – kaip mokėsi iš kitų, šneka p. Žentelienė.

Verslininkė daro išvadą, kad, norint sėkmingai prekiauti internete, reikia atrasti savo išskirtinumą ir jį išryškinti. Kitas svarbus dalykas – nereikia per daug išplėsti asortimento.

„Didžiausias komplimentas, kai pirkėjai sako, kad mūsų prekes galima iš karto atpažinti. Vadinasi, jos nepasimeta tarp gausybės kitų gaminių, atkreipia dėmesį“, – savo pašnekovė.

Kokybiškos nuotraukos, vaizdingi aprašymai – svarbus internetinio verslo aspektas, nurodo verslininkė,

„Nuotraukose turi matytis, kad tai kokybiškas gaminys, o ne namuose kieno nors pagamintas daiktas. Mūsų žaislai profesionaliai nufotografuojami baltame fone. Beje, iš pradžių suklydome ir nuotraukoms skyrėme mažiau dėmesio. Gaminys nuotraukoje negali atrodyti prasčiau nei iš tikrųjų“, – kalba p. Žentelienė.

Paiso kritikos

Medinukų pirkėjai iš viso pasaulio internete negaili gerų žodžių „Draugiškiems žaislams“. Giria ne tik gaminius, bet ir aptarnavimą.

„Kelis kartus per dieną tikrinu elektroninį paštą, atsakau į užklausas. Juk jei delsi atsakyti, iš karto prarasi užsakymą“, – kalba verslininkė.

Ponia Žentelienė neslepia, kad klientai ne tik žeria pagyrų, bet kartais ir pakritikuoja. Vieša kritika internete, prasti atsiliepimai apie gaminį iš karto mažina pardavimus.

„Pakeitėme vieno žaislo dizainą, netrukus gavome kliento atsiliepimą, kad žaislas nelabai gerai veikia. Iš pradžių neatkreipėme į tai dėmesio. Tik gavę dar kelias pastabas, ėmėme aiškintis, kas su gaminiu negerai. Mums tai buvo pamoka, nes reikėjo ne laukti, o iš karto taisyti klaidą. Beje, pirkėjų kritikos nereikia baimintis, priešingai – tai būdas tobulėti“, – pasakoja p. Žentelienė.

Verslininkė paneigia nuomonę, kad prekiaujant užsienio rinkose gaminius galima parduoti gerokai brangiau. Pasak jos, tokia praktika prekiaujant internete negalima, nes klientai gali greitai patikrinti prekių kainas.

„Ir doleriais, ir eurais mūsų gaminių kainos vienodos. Vidutiniškai žaislas kainuoja 22–25 Eur“, – sako pašnekovė ir priduria, kad visi žmonės skaičiuoja, todėl nereikia manyti, kad kiek pakelsi kainas, tiek klientas ir sutiks mokėti.

Vidutiniškai per mėnesį pagaminama 200–300 medinių žaislų. Pernai „Draugiškų žaislų“ apyvarta siekė apie 36.000 Eur.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
60% pajamas auginusi „Knygos.lt“ dairosi vietos knygynui Kaune 6

Knygynai be kainų pasitvirtino – UAB „Balto trader“ valdoma „Knygos.lt“ 2018 m. pasiekė 3 mln. Eur apyvartą.

Gazelė
2019.02.19
Omnikanalę prekybą pritaikė iš tikrųjų: atsisakė skirtingų kainų, jei reikia – parduoda ir telefonu Premium

Skirtingus pardavimo kanalus sujungianti omnikanalė prekyba trina ribas tarp e. komercijos ir fizinės...

Gazelė
2019.02.19
Darbuotojus mokys, kaip patiems susikurti robotus 3

Auganti procesų robotizavimo paklausa didina ir šią paslaugą teikiančių įmonių skaičių. Šį mėnesį pradėjusi...

Gazelė
2019.02.18
 „BUGA’s“ padažų gamintojams raktas nuo užsienio rinkų durų kainavo apie 120.000 Eur Premium 5

„Buga LT“, dabar eksportuojanti apie 30% produkcijos, nusiteikusi per trejus metus proporciją apkeisti.

Gazelė
2019.02.18
Kaune formuojasi naujas turgus 1

Kauno Dainavos rajone, šalia prekybos miestelio „Urmas“, formuojasi naujas ne maisto prekių turgus po atviru...

Prekyba
2019.02.16
„Mirusiojo kišenių kraustymas“: kaip „Foodout“ klientus pasidalino likę rinkos žaidėjai Premium 4

Kai iš augančios rinkos, kurią dalijasi 3 įmonės, viena pasitraukia, likusių vadovams belieka pasiraitoti...

Gazelė
2019.02.15
Veterinarijos vaistinės perrikiuoja asortimentą: šunų ir kačių šeimininkai čia labiausiai laukiami Premium

Net mažiausiuose miestuose veterinarijos vaistinių asortimentas keičiasi: anksčiau čia pagrindinis pirkėjas...

Gazelė
2019.02.14
„Starnos“ plėtros istorija: kaip 14 žmonių sugeneruoja 7 mln. Eur apyvartos Premium 5

Pradėjusi nuo pramonei skirtų švediškų klijų, kurie tilpo ant vieno padėklo, prekybos, šiandien UAB „Starna“...

Gazelė
2019.02.14
Verslai dūžta atsimušę į PVM ribą 19

Per paskutinius 12 mėnesių pasiekus 45.000 Eur pajamų ribą, Lietuvoje reikia registruotis kaip PVM mokėtojui.

Finansai
2019.02.13
EK kilo įtarimų, ar Lietuva teisėtai reikalauja mokėti PVM nuo pirmojo euro Premium 2

Europos Komisija susidomėjo, ar Lietuva tinkamai taiko Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo straipsnį, kuris...

Finansai
2019.02.13
Tikėjosi pirkėjų senamiestyje – sulaukė nuošaliau Premium

Dairantis patalpų savo prekės ženklo parduotuvei, Vilniuje dirbančių aprangos kūrėjų akys neretai krypsta į...

Gazelė
2019.02.12
Nudegęs transporto versle, įkūrė piceriją: pinigai mažesni, bet už tai - stabilu Premium 4

Netoli Karmėlavos (Kauno r.) picerijos „Contra“ įkūrėjas dažnai išgirsta raginimą plėstis ir atidaryti dar...

Gazelė
2019.02.12
Per brangiai turtą „Sauridai“ pardavę Rancai turi sumokėti 0,7 mln. Eur mokesčių 14

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas nusprendė, kad VMI pagrįstai apmokestino per 6,7 mln. Eur...

Finansai
2019.02.11
Personalo paieškos „Atranka 360“ patirtis: paskutinė naujiena įspėjo verslo poreikius Premium

Personalo paieškos ir atrankos bendrovės gali plėsti siūlomų paslaugų krepšelį, nes klientų poreikiai...

Gazelė
2019.02.11
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
„Žuvies pašto“ istorija: susitelkė į filė, o klesti šamo plėšiko kotletai Premium 2

Vartotojai nori skirti mažiau laiko maistui ruošti, bet valgyti kokybiškai. Todėl augintojai kuria naujus...

Gazelė
2019.02.11
Didmiesčių ir kurortų verslas mažiau atsparus nesėkmėms nei daugelio rajonų Premium

Atspariausios verslo negandoms praėjusiais metais buvo mažesnių savivaldybių įmonės, o Lietuvos kurortai...

Verslo aplinka
2019.02.10
Kaip įsitvirtinti perpildytoje rinkoje: kepyklų įkūrėjų patirtis 1

Kuo didesnė konkurencija, tuo labiau išlošia pirkėjas, nes gali rinktis ir pagal kainą, ir pagal kokybę ar...

Gazelė
2019.02.10
Sekantys paskui „Amazon“ pamokas, atlieka „streso testus“  1

Augantys prekybininkai siekia suderinti tradicinę ir e. prekybą, todėl ieško sprendimų, kurie užtikrintų...

Gazelė
2019.02.10
 Vieni dirba ilgiau ir išlošia, kiti nepramuša pasipriešinimo 1

Būti pirmiesiems nėra lengva. Tačiau pasirinkus teisingą taktiką, rezultatų netrunkama sulaukti. O kai...

Gazelė
2019.02.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau