Naujas pirkėjų įprotis – prašyti nuolaidų

Publikuota: 2015-09-29
Andrius Purtikas, laisvalaikio prekių parduotuvės „4 Season“ direktorius: „Tiekėjų, su kuriais bendradarbiaujame, radome parodoje Vokietijoje.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Andrius Purtikas, laisvalaikio prekių parduotuvės „4 Season“ direktorius: „Tiekėjų, su kuriais bendradarbiaujame, radome parodoje Vokietijoje.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Smulkioms įmonėms susi­tarti su stambiais tie­kė­jais iš užsienio būna sudė­­tin­ga, o kartais ir ne­įma­­noma. Vis dažniau nedi­delės įmo­nės renkasi bendra­dar­­biau­ti tarpu­sa­vy­je: vie­­noms at­siveria naujos rin­­kos, kitos len­ty­nas pri­pil­­do mažiau matytomis prekėmis.

„Verslą prieš dvejus metus pradėjome nuo prekių, skirtų slidinėti. Tada slidinėti buvo labai populiaru. Prekiavome specialiais drabužiais, šalmais. Tačiau žiemos sezonas trumpas, reikėjo ieškoti alternatyvų. Taip atsirado prekių, skirtų turizmui, aktyviam laisvalaikiui“, – pasakoja Andrius Purtikas, Vilniaus UAB „AJ Astrum“, valdančios turizmo ir laisvalaikio prekių parduotuvę „4 Season“, direktorius.

Konkurencija tarp aktyviam laisvalaikiui skirtų prekių pardavėjų – nemaža. Klientų dėmesį, sako p. Purtikas, galima atkreipti tik įdomesniu asortimentu.

Nė nekalbėjo

„Tiekėjų radome specializuotoje parodoje Vokietijoje. Su didelėmis įmonėmis norėjome bendradarbiauti, tačiau jos nė nesikalbėjo su mumis. Susitarti su mažesnėmis bendrovėmis buvo paprasčiau. Nedidelėms įmonėms reikia naujų rinkų, be to, jų gaminiai mažiau matyti“, – vardija verslininkas.

Šiuo metu bendrovė turi keletą tiekėjų iš užsienio, taip pat bendradarbiauja su lietuviškomis įmonėmis.

„Smulkiai įmonei nėra paprasta vykdyti įsipareigojimus tiekėjams. Už visas prekes reikia iš anksto mokėti. Turime vieną tiekėją, kuris sutinka atidėti mokėjimus mėnesiui. Aišku, kuo ilgiau dirbame, tuo ryšiai su tiekėjais gerėja“, – kalba pašnekovas.

Norint prekes gauti laiku, sako p. Purtikas, užsakymus reikia planuoti gerokai iš anksto. Pavyzdžiui, dabar užsakomos kitos vasaros prekės.

„Daugiausia investuoti teko į prekes. Norėjome, kad parduotuvėje būtų įvairus prekių asortimentas, kad klientas galėtų rinktis iš įvairių spalvų bei dydžių. Prekių, kuriomis prekiaujame, visada turime sandėlyje“, – sako verslininkas.

Nori nuolaidų

Įmonė turi nuosavą parduotuvę sostinėje, taip pat prekiauja internetu. Verslininkas pastebi, kad elektroninė parduotuvė labiau atlieka informacinę funkciją: klientai mėgsta išnagrinėti asortimentą internete, o pirkti ateina į stacionarią parduotuvę.

„Klientai nori apžiūrėti prekes, pasimatuoti drabužius ar avalynę. Prekės nėra pigios, todėl pirkėjai nori įsitikinti gaminio kokybe. Dažniausiai į parduotuvę klientai ateina jau apžiūrėję prekes virtualiai“, – sako pašnekovas.

Vidutiniškai vienas klientas parduotuvėje išleidžia 70–80 Eur. Ponas Purtikas pasakoja, kad pirkėjai parduotuvėje nevengia prašyti nuolaidos.

„Dauguma pirkėjų prašo nuolaidos. Žmonės tikriausiai mano, kad jei paklaus, niekas per galvą neduos. Tad ir klausia“, – pasakoja verslininkas ir priduria, kad nuolaidą dažniausiai suteikia tada, kai žmogus perka ne sezono prekę, tačiau kiekvienam prašančiajam nuolaidų nežarsto.

Kadangi pagrindiniai įmonės klientai – jaunimas, mėgstantis aktyvų laisvalaikį, kaip pagrindinę rinkodaros priemonę pašnekovas nurodo virtualią erdvę.

„Mūsų klientai – jauni žmonės, kurie mėgsta keliauti su kuprine ir miegoti palapinėje. Taigi pagrindiniai rinkodaros kanalai – feisbukas ir reklama internete“, – apibendrina p. Purtikas.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Patarimai pastato ant kojų ir kilsteli šuoliams Premium

Smulkus ir vidutinis verslas, ypač pradedantis, susiduria tai su menkesnėmis bėdomis, tai su didesniais...

Vadyba
05:45
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
„Sominta“ patirtis: vietoj tikros odos pasirinko dirbtinę, bet rado, kur panaudoti pavadinimą Premium

Jei naujam produktui sukuriamas prekės ženklas nepasitvirtina, jį galima panaudoti kitų prekių pardavimams.

Pramonė
2018.12.10
Stato laivus neturėdami jokių gamyklų Premium

Laivų statybos įmonė „CB Baltic“ veikia neturėdama nuosavos gamybinės bazės, specialistų dirbti Lietuvoje...

Pramonė
2018.12.10
Ekspertai: premijas indeksuoti privalu Premium

Nuo 2019 m. darbo užmokestį reikia dauginti iš koeficiento, nes „Sodros“ įmokas turės mokėti darbuotojas, o...

Finansai
2018.12.10
Sukūrė platformą, kur smulkiesiems gauti sprendimą užtrunka dvi dienas Premium

„Kaip „užkurti“ naujo prekės ženklo e. parduotuvę?“, „Kaip atgauti pinigus iš skolininkų?“ – keli iš...

Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Privatus verslas pedagogo profesiją supranta kitaip 9

Kol valdžia ieško būdų, kaip patenkinti pedagogų reikalavimus, verslininkai, kurių veikla susijusi su...

Vadyba
2018.12.08
Eglučių augintojai keliasi į internetą: čia pirkėjai per dieną užsisako jų šimtais Premium

Mažesnė kaina ar patogumas: vis daugiau eglučių pirkėjų renkasi pastarąjį variantą ir eglutę užsisako...

Agroverslas
2018.12.07
Smegenų mankštą pavertė verslu: pasiūlymų plėtrai vos atsigina Premium

Vaikai nori mokytis, bet tik įdomiai – tai patvirtina pagal franšizę dirbanti „Menar“ akademija, kurią...

Apdovanotos sparčiausiai augusios Žemaitijos įmonės 1

Antradienį Klaipėdos, Tauragės ir Telšių regionų verslininkai susirinko į regioninę „Gazelės“ konferenciją,...

Verslo aplinka
2018.12.04
Kauno verslumo genas persidavė ir kitoms apskritims: kodėl čia verta investuoti Premium 5

Jau keleri metai investuotojų žvilgsnis pirmiausia krypsta į Kauną, o tik vėliau dairomasi po kitus regionus.

Pramonė
2018.12.04
Panevėžiečiai riša retus lininius kilimus, bet užtrunka įtikinti vartotoją Premium

Unikalus produktas yra brangus, o tiek galutinis vartotojas, tiek tarpininkas tarp jo ir gamintojo –...

Pramonė
2018.12.04
Gėlininkių istorijos: kodėl metė gerus darbus ir ėmėsi verslo 1

Gėlės moteris kartais pavilioja taip, kad dėl jų atsisako gerai apmokamo darbo ir karjeros. Nors verslininkių...

Vadyba
2018.12.03
Personalo atrankos įmonėse randa ir buhalterio konsultacijas, ir psichologų mokymus

Personalo paieškos ir atrankos įmonės dažnai be tiesioginių paslaugų teikia dar ir konsultacijas. Taip...

Vadyba
2018.12.02
Kandidatų mažėjant, personalo paieška išmanėja: laukiama botų Premium

Padėtis darbo rinkoje ir laikas spaudžia personalo atrankos bendroves. Ieškančios geriausio specialisto per...

Technologijos
2018.11.30
Pasiteisinęs sprendimas: sporto klubuose visi naudojasi raktais, kurių pamesti neįmanoma Premium

Sveikos gyvensenos banga ir drąsios investicijos į IT padėjo UAB „VS Fitness“ sparčiai plėsti sporto klubų...

Traktorių pardavėjams kaunantis dėl kiekvieno pirkėjo, žemaičiai rado alternatyvą Premium 1

Traktorių rinkoje ankšta net garsių prekės ženklų atstovams, todėl smulkieji turi ieškoti kitų nišų. Mažeikių...

Agroverslas
2018.11.28
E. parduotuvių galimybės: pristatymo kainos Lietuvoje 23,18% mažesnės 4

Skubių siuntų, pristatomų per 1–2 darbo dienas, kaina Lietuvoje sudaro 8,76 Eur – 23% pigiau nei pasaulinis...

2018 m. išmokėti atostoginiai gali išvengti dalies mokesčių 1

Pagal dabar galiojančius teisės aktus atostoginius už 2019 m. išmokėjus 2018 m., jiems tektų 5 procentiniais...

Finansai
2018.11.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau