Naujas pirkėjų įprotis – prašyti nuolaidų

Publikuota: 2015-09-29
Andrius Purtikas, laisvalaikio prekių parduotuvės „4 Season“ direktorius: „Tiekėjų, su kuriais bendradarbiaujame, radome parodoje Vokietijoje.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Andrius Purtikas, laisvalaikio prekių parduotuvės „4 Season“ direktorius: „Tiekėjų, su kuriais bendradarbiaujame, radome parodoje Vokietijoje.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Smulkioms įmonėms susi­tarti su stambiais tie­kė­jais iš užsienio būna sudė­­tin­ga, o kartais ir ne­įma­­noma. Vis dažniau nedi­delės įmo­nės renkasi bendra­dar­­biau­ti tarpu­sa­vy­je: vie­­noms at­siveria naujos rin­­kos, kitos len­ty­nas pri­pil­­do mažiau matytomis prekėmis.

„Verslą prieš dvejus metus pradėjome nuo prekių, skirtų slidinėti. Tada slidinėti buvo labai populiaru. Prekiavome specialiais drabužiais, šalmais. Tačiau žiemos sezonas trumpas, reikėjo ieškoti alternatyvų. Taip atsirado prekių, skirtų turizmui, aktyviam laisvalaikiui“, – pasakoja Andrius Purtikas, Vilniaus UAB „AJ Astrum“, valdančios turizmo ir laisvalaikio prekių parduotuvę „4 Season“, direktorius.

Konkurencija tarp aktyviam laisvalaikiui skirtų prekių pardavėjų – nemaža. Klientų dėmesį, sako p. Purtikas, galima atkreipti tik įdomesniu asortimentu.

Nė nekalbėjo

„Tiekėjų radome specializuotoje parodoje Vokietijoje. Su didelėmis įmonėmis norėjome bendradarbiauti, tačiau jos nė nesikalbėjo su mumis. Susitarti su mažesnėmis bendrovėmis buvo paprasčiau. Nedidelėms įmonėms reikia naujų rinkų, be to, jų gaminiai mažiau matyti“, – vardija verslininkas.

Šiuo metu bendrovė turi keletą tiekėjų iš užsienio, taip pat bendradarbiauja su lietuviškomis įmonėmis.

„Smulkiai įmonei nėra paprasta vykdyti įsipareigojimus tiekėjams. Už visas prekes reikia iš anksto mokėti. Turime vieną tiekėją, kuris sutinka atidėti mokėjimus mėnesiui. Aišku, kuo ilgiau dirbame, tuo ryšiai su tiekėjais gerėja“, – kalba pašnekovas.

Norint prekes gauti laiku, sako p. Purtikas, užsakymus reikia planuoti gerokai iš anksto. Pavyzdžiui, dabar užsakomos kitos vasaros prekės.

„Daugiausia investuoti teko į prekes. Norėjome, kad parduotuvėje būtų įvairus prekių asortimentas, kad klientas galėtų rinktis iš įvairių spalvų bei dydžių. Prekių, kuriomis prekiaujame, visada turime sandėlyje“, – sako verslininkas.

Nori nuolaidų

Įmonė turi nuosavą parduotuvę sostinėje, taip pat prekiauja internetu. Verslininkas pastebi, kad elektroninė parduotuvė labiau atlieka informacinę funkciją: klientai mėgsta išnagrinėti asortimentą internete, o pirkti ateina į stacionarią parduotuvę.

„Klientai nori apžiūrėti prekes, pasimatuoti drabužius ar avalynę. Prekės nėra pigios, todėl pirkėjai nori įsitikinti gaminio kokybe. Dažniausiai į parduotuvę klientai ateina jau apžiūrėję prekes virtualiai“, – sako pašnekovas.

Vidutiniškai vienas klientas parduotuvėje išleidžia 70–80 Eur. Ponas Purtikas pasakoja, kad pirkėjai parduotuvėje nevengia prašyti nuolaidos.

„Dauguma pirkėjų prašo nuolaidos. Žmonės tikriausiai mano, kad jei paklaus, niekas per galvą neduos. Tad ir klausia“, – pasakoja verslininkas ir priduria, kad nuolaidą dažniausiai suteikia tada, kai žmogus perka ne sezono prekę, tačiau kiekvienam prašančiajam nuolaidų nežarsto.

Kadangi pagrindiniai įmonės klientai – jaunimas, mėgstantis aktyvų laisvalaikį, kaip pagrindinę rinkodaros priemonę pašnekovas nurodo virtualią erdvę.

„Mūsų klientai – jauni žmonės, kurie mėgsta keliauti su kuprine ir miegoti palapinėje. Taigi pagrindiniai rinkodaros kanalai – feisbukas ir reklama internete“, – apibendrina p. Purtikas.

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Statybininkai ir automobilių servisų vadovai: pagaliau mūsų svajonė pildosi Premium

Nuo liepos pradžios kai kurioms veikloms panaikinus verslo liudijimus, tų sektorių įmonių vadovai neslepia...

Gazelė
05:45
5 mitai apie verslo strategiją, kurie pridaro žalos 1

Kai kurie verslininkai, ypač smulkieji, nemano, jog verslo strategija yra būtina. Tačiau tie, kas veikia...

Gazelė
2020.07.05
JAV pratęsė smulkiojo verslo paramos programą

Prezidentas Donaldas Trumpas šeštadienį pratęsė lengvatinių paskolų smulkiajam verslui programą. Mažosios...

Gazelė
2020.07.05
Transportininkų realybė: vieni taikosi su praradimais, kiti vos spėja skaičiuoti pelną Premium 1

Per karantiną vilkikai nestovėjo įmonių kiemuose, bet kai kurių bendrovių apyvarta ypač krito. Labiausiai...

Gazelė
2020.07.03
„Sapore d‘Italia“ patirtis: „Akropolyje“ atidarė parduotuvę dėl užsienio klientų ir jų neteko – bet laikinai Premium

Kai naujai atidarytą parduotuvę po mėnesio „ištinka“ karantinas, visi plėtros planai lieka sujaukti. Tačiau...

Gazelė
2020.07.01
Keičiasi kai kurios didžiausios ir mažiausios „Sodros“ išmokos 1

Nuo liepos 1 d. keičiasi maksimalių ir minimalių ligos, maksimalių tėvystės, vaiko priežiūros, nedarbo ...

Gazelė
2020.07.01
Verslo liudijimai nuo liepos išduodami ne visiems

Nuo liepos su vienu verslo liudijimu bus galima užsiimti tik vieno buto nuoma, o būstų ir automobilių...

Gazelė
2020.07.01
Rado išeičių, kaip taupyti įkuriant darbo vietas Premium

Daugelis įmonių stengiasi kuo mažiau įsigyti nuosavo turto ir jį nuomotis. Dabartinėmis sąlygomis, kai...

Gazelė
2020.07.01
Smulkioji verslininkė: gyvename XXI amžiuje, o elektros galios padidinti neprisiprašome Premium 7

Kai kurie smulkieji verslininkai, dirbantys kaimo vietovėse, tvirtina, jog negali plėsti verslo dėl to, kad...

Gazelė
2020.06.30
Kuriamas įrankis, kuris padės paskolą gauti ir jaunam verslui

IT bendrovė „Fintegry“ kartu su startuoliu „Abalt“ kuria įmonių kredito rizikos vertinimo sistemą pagal...

Gazelė
2020.06.29
E. parduotuves atrado net mėsininkai ar bitininkai 

Per karantiną stipriai suintensyvėjo e. prekyba: kai kurios įmonės e. parduotuvę susikūrė vos per kelias...

Gazelė
2020.06.29
Biure šuo? Kodėl gi ne 12

Darbdaviai, norėdami pakelti ūpą darbuotojams, prigalvoja įvairiausių motyvacinių priemonių. Vienos jos...

Gazelė
2020.06.28
Bilietų į renginius platintojai jau įkvepia deguonies – išgyvens Premium

Tiek renginių organizatoriai, tiek bilietų pardavimo platformos nuostolius skaičiuos dar ilgai – kol bus...

Gazelė
2020.06.27
Lietuvių startuolis užėmė antrąją vietą „PowerUp!“ superfinale 1

Lietuvių startuolis „Viezo“ laimėjo antrąją vietą didžiausiame Centrinės ir Rytų Europos tvariosios...

Gazelė
2020.06.26
5 atvejai, kai sunku gauti nuomos subsidiją: kaip elgtis

Valstybės valdoma UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) išskiria 5 kliuvinius, dėl kurių vis dar...

Statyba ir NT
2020.06.26
Karantinas sujaukė plėtros planus: kaip elgėsi verslininkai Premium

Plėtra nebūtinai būna sėkminga net tuomet, kai išorinės aplinkybės nepakiša kojos. Karantinas daugelio...

Gazelė
2020.06.25
„Swedbank“ didina nuo COVID-19 nukentėjusio verslo finansavimą iki 1 mln. Eur

„Swedbank“ padidino maksimalią finansuojamą valstybės paskolos sumą nuo COVID-19 nukentėjusiam šalies...

Gazelė
2020.06.25
Dar viena kliūtis gauti subsidiją mikroįmonėms – šįkart MB vadovams Premium

Dalis mikroįmonių negali gauti subsidijos, nes gyventojų pajamų mokestį (GPM) sumokėjo iš asmeninės...

Gazelė
2020.06.25
Nuo pandemijos nukentėjęs verslas įmokas „Sodrai“ galės sumokėti per 5 metus

„Sodra“ jau laukia verslo prašymų supaprastinta tvarka atidėti dėl karantino ir ekstremalios situacijos...

Gazelė
2020.06.23
Turgaus prekeivių kompensacijoms – 6 mln. Eur valstybės paramos

Vyriausybė perskirstė nekilnojamojo turto (NT) nuomos subsidijoms skirtus 100.000 Eur – joms skirta suma...

Gazelė
2020.06.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus