Naujas pirkėjų įprotis – prašyti nuolaidų

Publikuota: 2015-09-29
Andrius Purtikas, laisvalaikio prekių parduotuvės „4 Season“ direktorius: „Tiekėjų, su kuriais bendradarbiaujame, radome parodoje Vokietijoje.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Andrius Purtikas, laisvalaikio prekių parduotuvės „4 Season“ direktorius: „Tiekėjų, su kuriais bendradarbiaujame, radome parodoje Vokietijoje.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Smulkioms įmonėms susi­tarti su stambiais tie­kė­jais iš užsienio būna sudė­­tin­ga, o kartais ir ne­įma­­noma. Vis dažniau nedi­delės įmo­nės renkasi bendra­dar­­biau­ti tarpu­sa­vy­je: vie­­noms at­siveria naujos rin­­kos, kitos len­ty­nas pri­pil­­do mažiau matytomis prekėmis.

„Verslą prieš dvejus metus pradėjome nuo prekių, skirtų slidinėti. Tada slidinėti buvo labai populiaru. Prekiavome specialiais drabužiais, šalmais. Tačiau žiemos sezonas trumpas, reikėjo ieškoti alternatyvų. Taip atsirado prekių, skirtų turizmui, aktyviam laisvalaikiui“, – pasakoja Andrius Purtikas, Vilniaus UAB „AJ Astrum“, valdančios turizmo ir laisvalaikio prekių parduotuvę „4 Season“, direktorius.

Konkurencija tarp aktyviam laisvalaikiui skirtų prekių pardavėjų – nemaža. Klientų dėmesį, sako p. Purtikas, galima atkreipti tik įdomesniu asortimentu.

Nė nekalbėjo

„Tiekėjų radome specializuotoje parodoje Vokietijoje. Su didelėmis įmonėmis norėjome bendradarbiauti, tačiau jos nė nesikalbėjo su mumis. Susitarti su mažesnėmis bendrovėmis buvo paprasčiau. Nedidelėms įmonėms reikia naujų rinkų, be to, jų gaminiai mažiau matyti“, – vardija verslininkas.

Šiuo metu bendrovė turi keletą tiekėjų iš užsienio, taip pat bendradarbiauja su lietuviškomis įmonėmis.

„Smulkiai įmonei nėra paprasta vykdyti įsipareigojimus tiekėjams. Už visas prekes reikia iš anksto mokėti. Turime vieną tiekėją, kuris sutinka atidėti mokėjimus mėnesiui. Aišku, kuo ilgiau dirbame, tuo ryšiai su tiekėjais gerėja“, – kalba pašnekovas.

Norint prekes gauti laiku, sako p. Purtikas, užsakymus reikia planuoti gerokai iš anksto. Pavyzdžiui, dabar užsakomos kitos vasaros prekės.

„Daugiausia investuoti teko į prekes. Norėjome, kad parduotuvėje būtų įvairus prekių asortimentas, kad klientas galėtų rinktis iš įvairių spalvų bei dydžių. Prekių, kuriomis prekiaujame, visada turime sandėlyje“, – sako verslininkas.

Nori nuolaidų

Įmonė turi nuosavą parduotuvę sostinėje, taip pat prekiauja internetu. Verslininkas pastebi, kad elektroninė parduotuvė labiau atlieka informacinę funkciją: klientai mėgsta išnagrinėti asortimentą internete, o pirkti ateina į stacionarią parduotuvę.

„Klientai nori apžiūrėti prekes, pasimatuoti drabužius ar avalynę. Prekės nėra pigios, todėl pirkėjai nori įsitikinti gaminio kokybe. Dažniausiai į parduotuvę klientai ateina jau apžiūrėję prekes virtualiai“, – sako pašnekovas.

Vidutiniškai vienas klientas parduotuvėje išleidžia 70–80 Eur. Ponas Purtikas pasakoja, kad pirkėjai parduotuvėje nevengia prašyti nuolaidos.

„Dauguma pirkėjų prašo nuolaidos. Žmonės tikriausiai mano, kad jei paklaus, niekas per galvą neduos. Tad ir klausia“, – pasakoja verslininkas ir priduria, kad nuolaidą dažniausiai suteikia tada, kai žmogus perka ne sezono prekę, tačiau kiekvienam prašančiajam nuolaidų nežarsto.

Kadangi pagrindiniai įmonės klientai – jaunimas, mėgstantis aktyvų laisvalaikį, kaip pagrindinę rinkodaros priemonę pašnekovas nurodo virtualią erdvę.

„Mūsų klientai – jauni žmonės, kurie mėgsta keliauti su kuprine ir miegoti palapinėje. Taigi pagrindiniai rinkodaros kanalai – feisbukas ir reklama internete“, – apibendrina p. Purtikas.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kavinės gamykloje ypatumai: jokio alkoholio, bet garantuoti klientų srautai Premium

Tas pats miestas – skirtingi lankytojų poreikiai: tuo įsitikino UAB „Maisto sistemos“ įkūrėjai, kai prieš...

Požiūris niekada nepasiduoti kainavo nuostolių, bet užaugino iki 9 šalių Premium 1

Vienas baldų prekybos internetu UAB „Baldai1“ verslo modelis devyniose rinkose, kone pusantro šimto...

Mano verslas
2018.06.20
VMI reido „Regitroje“ metu nustatyta 30 nelegalių sutarčių 5

Savaitę laiko trukusių vizitų VĮ „Regitra“ padaliniuose metu, Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI)...

Finansai
2018.06.20
Atidarė restoraną, kuriame nesiginčijama dėl to, kas lėkštėje: lankytojų apstu Premium 2

Maitinimo verslas – sudėtingas, bet įtraukia: tie, kas perpranta jo taisykles, dažniausiai imasi plėtros, nes...

Laikinųjų darbuotojų gamybininkams randa pasiūlę ramybę ir „komandines darbo vietas“ Premium

Jei darbo rinka nebūtų tokia sekli ir darbdaviai patys rastų darbuotojų, vargu ar įdarbinimo agentūroms...

Vadyba
2018.06.19
Kodas, padedantis paslaugų teikėjams surinkti įmokas greičiau ir tiksliau Rėmėjo turinys

Kiekvienam paslaugų teikėjui svarbu kuo efektyviau surinkti klientų įmokas, todėl klientų patogumui siūlomi...

Mano verslas
2018.06.18
Šeimos verslo dalybos: joms ruoštis nesmagu, bet verta Premium

Šeimos verslas turi ne vieną pranašumą, tačiau tol, kol viskas sekasi. Jei tarpusavio santykiai pašlyja,...

Vadyba
2018.06.18
Nuo garažo išaugę iki gamyklos, kalviai smulkių užsakymų vis tiek neatsisako Premium 1

Net kai verslas įsibėgėja, o gamyba ir užsakovai stambėja, nederėtų atsisakyti smulkių pavienių klientų...

Pramonė
2018.06.18
Visi tiekėjai svarbūs, bet vienas gali būti svarbiausias 1

Suformuoti asortimentą ir nuolat jį keisti pagal pirkėjų pageidavimus, nelengva, bet prekybininkai pataria...

Kitokių sėdmaišių autorė Darbo biržoje motyvavo kitus, kol atrado savo verslą Premium

Kai nedidelis šeimos verslas auga lyg savaime, nauji siekiai ir užduotys vis nukeliami į ateitį. Bet...

Fotoreportažai
2018.06.17
Į kaimą vilioja pasitelkę ir kaimynus 1

Tiek ūkininkai, tiek kaimo turizmo sodybų savininkai jau suprato, kad, dirbdami kartu, turės daugiau klientų...

Agroverslas
2018.06.17
Keli paprasti sprendimai, ir įmonės pardavimai išauga Premium 2

Kuo įmonė ilgiau veikia, tuo labiau pasineria į rutiną. Praktika rodo, kad net nedideli pokyčiai gali...

Pramonė
2018.06.16
Nuo hobio iki verslo: kiek užtrunkama dviejose vietose

Dažnai, kai nutariama pabandyti pomėgį ar išpildytą poreikį paversti verslu, dar kurį laiką vien į jį...

Vadyba
2018.06.16
Kaip sukurti darbo skelbimą 1

Šiais laikais, kai darbuotojai turi daugiau galimybių rinktis nei darbdaviai, būtina išryškinti įmonės...

Vadyba
2018.06.16
Į stovyklą priimtų tūkstančius vaikų, bet teorinė parama netenkina Premium 2

Vaikų vasaros stovyklų skaičius, per kelerius metus išaugęs nuo 700 iki 1.100, pernai stabilizavosi, ir...

Pasiteisinę sprendimai: kaip ieškoti tiekėjų užsienyje Premium

Išskirtinis asortimentas pritraukia daugiau pirkėjų, tačiau rasti tiekėjų, kurie norėtų dirbti su smulkiu,...

VMI parengė individualios veiklos mokesčių skaičiuoklę 2018-iems metams 3

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) kartu su „Sodra“ parengė individualios veiklos mokesčių skaičiuoklę. Ji...

Finansai
2018.06.14
Smulkieji atranda kitų vietų: klientų srautus garantuoja ne tik prekybos centrai Premium

Modernėjantys didmiesčių turgūs tampa startu ne tik verslui, bet ir jo plėtrai. Vis dėlto ne kiekvienas...

Augančio karoliukų verslo ėmėsi, nes viena pirkėja juos nuardydavo nuo drabužių Premium

Kai aplink atsiranda nelygiomis sąlygomis veikiančių konkurentų, nelieka nieko kita kaip kilti į kovą dėl...

Kaimo sodybos su viešbučiais ir vandens parkais būti lyginamos nenori 5

Kaimo turizmo verslo savininkai sako, kad besikeičiantys reikalavimai, kad ir kitąmet vėl galintis tapti...

Agroverslas
2018.06.10

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau