Lietuviškų sauskelnių gamintojai kuria e. parduotuves užsienyje

Publikuota: 2015-09-25
Rytis Stanevičius, Vilniaus UAB „Green Rose“ direktorius: „Mūsų tikslas – kiekvienoje e. parduotuvėje kasdien sulaukti užsakymo už 200 Eur.“
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Rytis Stanevičius, Vilniaus UAB „Green Rose“ direktorius: „Mūsų tikslas – kiekvienoje e. parduotuvėje kasdien sulaukti užsakymo už 200 Eur.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Bendradarbiavimą su užsienio partneriais smulkios įmonės nurodo kaip vieną iš būdų didinti pardavimus. Verslininkų patirtis rodo, kad kartais finansiškai labiau apsimoka patiems mėginti įsitvirtinti kitų šalių rinkose.

Rytis Stanevičius, Vilniaus UAB „Green Rose“, siuvančios daugkartines sauskelnes ir drabužius iš merino vilnos bei bambukų pluošto, direktorius, sako, kad norint dirbti pelningai apsiriboti vien tik Lietuvos rinka negalima.

„Į Lietuvos rinką dar tik pradėję verslą daug vilčių nedėjome. Pirmiausia mūsų gaminys nišinis, be to, nepigus. Pavyzdžiui, daugkartinių sauskelnių komplektas kainuoja apie 20 Eur“, – paaiškina p. Stanevičius, kodėl dairosi į kitų šalių klientus.

Sulaukė komplimentų

Pradėjusi nuo dalyvavimo parodose Lietuvoje, pernai įmonė savo gaminius pristatė keliuose Vokietijos miestuose, Skandinavijos šalyse.

„Patys nustebome, kad sulaukėme daug teigiamų atsiliepimų. Užsieniečiai įvertino ne tik gaminių kokybę, bet ir kaina jiems neatrodė didelė“, – kalba pašnekovas ir priduria, kad po parodų padaugėjo užsakymų iš kitų šalių.

Nors įmonė turi parduotuvę Vilniuje, tačiau daugiausia gaminių parduoda internetu. Pasak p. Stankevičiaus, į šalia įmonės siuvyklos įkurtą parduotuvę klientai dažniau užsuka tik apžiūrėti gaminių, o įsigyti prekes labiau mėgsta internetu. Bendrovė savo gaminiais prekiauja ne tik e. parduotuvėje Green-rose.lt, bet ir interneto parduotuvėje eBay.

Mėgins patys

Pasak verslininko, įmonė dėl bendradarbiavimo derėjosi su keletu užsienio įmonių ir taip tikėjosi išplėsti savo pardavimų apimtį kitose šalyse.

„Derėjomės su keletu įmonių, tačiau susidūrėme su keistu užsieniečių požiūriu. Į mus jie žvelgė kaip į pigios darbo jėgos šalį. Norėjo, kad savo prekes jiems parduotume labai pigiai, o jie gaminius planavo pardavinėti kelis kartus brangiau. Apskaičiavome, kad mums labiau apsimoka patiems tiesiogiai pardavinėti savo gaminius užsienyje“, – kodėl nepavyko susitarti dėl bendradarbiavimo su užsienio bendrovėmis, kalba p. Stanevičius.

Įmonė įsigijo domenus Lenkijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje ir Didžiojoje Britanijoje ir ketina kurti savo e. parduotuves šiose šalyse.

„Klientai mus randa internete, todėl dabar dirbame prie interneto paieškos sistemų, kad pirkėjai paprasčiau rastų parduotuvę virtualiai. Apskaičiavę prekių siuntimo išlaidas, nusprendėme, kad užsakymus į kitas šalis siųsime iš Lietuvos. Siuntimas kainuoja apie 10 Eur“, – sako pašnekovas.

Įmonėje dirba 6 žmonės, 3 iš jų – siuvykloje. Kadangi gamybos apimtis didėja, pasak verslininko, ieškoma dar vieno siuvyklos darbuotojo.

„Kreipėmės į Darbo biržą, skelbėme darbo skelbimus, tačiau per visą vasarą nesulaukėme nė vieno skambučio. Galbūt rudenį, pasibaigus atostogų sezonui, atsiras ieškančių darbo“, – tikina pašnekovas.

Pernai bendrovės apyvarta siekė apie 115.000 Eur. Verslininkas planuoja, kad pradėjus intensyvesnę prekybą kitose šalyse apyvartą pavyks kilstelėti.

„Kad naujos e. parduotuvės veikla įsibėgėtų, reikia bent metų. Mūsų tikslas – kiekvienoje e. parduotuvėje kasdien sulaukti užsakymo už 200 Eur“, – planais dalijasi p. Stanevičius.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo įkūrėjų patirtis: net ir nedidelė klaida kainuoja 

Verslo pradžioje klaidų pridaroma daugiausia – pirmaisiais metais uždaroma kone pusė pradėjusių dirbti...

Gazelė
2019.04.21
Estai atrado lietuviškus dūmų detektorius  – „Eldes“ vos spėja juos gaminti Premium 2

Idėją patobulinti produktą gali pasiūlyti ir klientai: estų saugos tarnyba paprašė UAB „Eldes“ nuotolinį dūmų...

Gazelė
2019.04.19
Idėja iš Londono: lietuviai sukūrė sporto klubus vienijančią interneto platformą Premium

Aktyvi dviejų vaikų mama Greta Šidlauskienė su broliu Laurynu Gružinsku sukūrė sporto klubus vienijančią...

Paslaugos
2019.04.18
Didžiausias Šiaurės Europos dviračių gamintojas pardavinėti mokosi iš smulkiųjų Premium 1

Gamintojų kooperacija ar skatinimas tą daryti – įprastas reiškinys, tačiau bendradarbiavimas neįpareigoja...

Gazelė
2019.04.18
Ne visi smulkiausi ūkininkai privalo mokėti GPM – yra išlygų

Pernai įsigaliojus Gyventojų pajamų mokesčio pakeitimams, žemės ūkio veikla prilyginta individualiajai.

Gazelė
2019.04.17
„No Forks“ plėtra: „Oze“ vėl nusidriekė eilės, dar vieno prekybos centro laukia Premium 7

100 buritų per vieną valandą – toks greitis pasiektas per antrojo meksikietiško maisto restorano „No Forks“...

Gazelė
2019.04.17
Galėjo apsiriboti prancūzų darbo pasiūlymu, bet atsiplėšė šios rinkos dalį Premium

UAB „Galanis“ užsakymų turi kur kas daugiau, nei spėja gaminti – gelbsti tai, kad rudenį bei žiemą,...

Gazelė
2019.04.17
Moderniausio bokso klubo Lietuvoje įkūrėjai pirmąjį ringą surentė iš palečių Premium

Kovą Vilniaus Kalvarijų gatvėje atidarytas bokso ir fizinio rengimo sporto klubas „City Boxing“ prisistato...

Gazelė
2019.04.16
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
Medelynuose prasidėjo bumas: lenkiški sodinukai – jau ne konkurentai Premium 2

Vis daugiau medelynų įkūrėjų atsisako dalyvauti mugėse ir prekiauja tik savo sklype. Dabar į medelynus...

Gazelė
2019.04.15
Pirkėjų pageidavimų raktažodis – lengviau ir paprasčiau

Galvojantiems apie pirkėjų rytojaus norus patariama įsidėmėti augantį patogumo ir paprastumo reikalavimą.

Gazelė
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
Prekyba keičiasi: ką daro, kad pirkėjas ateitų ir rytoj

Prekybos sektoriuje pokyčius lems dirbtinis intelektas, kuris apsipirkimą pakeis iš esmės. Tokias prognozes...

Gazelė
2019.04.13
„eGariunai.com“ neišdegė, bet internetinis turgus bus Premium

Turgavietėms modernėjant ir plečiant veiklą iki kultūros ir pramogų, dar viena iniciatyva sutelkti...

Gazelė
2019.04.12
Reklamdavių žinutė „Facebook“: stabdome paskyras ir remsimės influenceriais Premium

Pasaulinis Jungtinės Karalystės (JK) rankų darbo kosmetikos prekės ženklas „Lush“ praneša išjungiantis...

Gazelė
2019.04.11
Mažesnių miestų realybė: atvažiavai nelaiku, gali likti nevalgęs 2

Alkanas žmogus yra piktas žmogus. Ypač tada, kai jis atvykęs į svetimą miestą, o maitinimo įstaigos dar...

Gazelė
2019.04.11
„Galvų medžiotojas“: neverskite savo darbuotojų manyti, kad jie uždirba per mažai Premium 6

Jei norite, kad į darbo vietą kandidatuotų tinkamiausi darbuotojai, darbo skelbime pateikite kuo daugiau...

Gazelė
2019.04.11
Tauragėje modernus viešbutis radosi iš reikalo: nenorėjo pusvelčiui nuomoti patalpų Premium 1

Pačiame Tauragės centre atidarytas viešbutis „Senamiesčio apartamentai“ ieško aukso vidurio tarp gyvo...

Gazelė
2019.04.10
Ką reikia žinoti apie pajamų deklaravimą ir įmokas „Sodrai“ 4

Savarankiškai dirbantiems gyventojams pradėjus teikti pajamų deklaracijas, „Sodra“ primena, kad iki gegužės 1...

Finansai
2019.04.10
Klaipėdos „Namų be gliuteno“ plėtra: sostinės naujokai jau mąsto apie Kauną Premium 4

Nuo pat verslo pradžios iš uostamiesčio siuntus kepinius pirkėjams už 300 km imta galvoti, kaip būti arčiau...

Gazelė
2019.04.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau