Lietuviškų sauskelnių gamintojai kuria e. parduotuves užsienyje

Publikuota: 2015-09-25
Rytis Stanevičius, Vilniaus UAB „Green Rose“ direktorius: „Mūsų tikslas – kiekvienoje e. parduotuvėje kasdien sulaukti užsakymo už 200 Eur.“
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Rytis Stanevičius, Vilniaus UAB „Green Rose“ direktorius: „Mūsų tikslas – kiekvienoje e. parduotuvėje kasdien sulaukti užsakymo už 200 Eur.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Bendradarbiavimą su užsienio partneriais smulkios įmonės nurodo kaip vieną iš būdų didinti pardavimus. Verslininkų patirtis rodo, kad kartais finansiškai labiau apsimoka patiems mėginti įsitvirtinti kitų šalių rinkose.

Rytis Stanevičius, Vilniaus UAB „Green Rose“, siuvančios daugkartines sauskelnes ir drabužius iš merino vilnos bei bambukų pluošto, direktorius, sako, kad norint dirbti pelningai apsiriboti vien tik Lietuvos rinka negalima.

„Į Lietuvos rinką dar tik pradėję verslą daug vilčių nedėjome. Pirmiausia mūsų gaminys nišinis, be to, nepigus. Pavyzdžiui, daugkartinių sauskelnių komplektas kainuoja apie 20 Eur“, – paaiškina p. Stanevičius, kodėl dairosi į kitų šalių klientus.

Sulaukė komplimentų

Pradėjusi nuo dalyvavimo parodose Lietuvoje, pernai įmonė savo gaminius pristatė keliuose Vokietijos miestuose, Skandinavijos šalyse.

„Patys nustebome, kad sulaukėme daug teigiamų atsiliepimų. Užsieniečiai įvertino ne tik gaminių kokybę, bet ir kaina jiems neatrodė didelė“, – kalba pašnekovas ir priduria, kad po parodų padaugėjo užsakymų iš kitų šalių.

Nors įmonė turi parduotuvę Vilniuje, tačiau daugiausia gaminių parduoda internetu. Pasak p. Stankevičiaus, į šalia įmonės siuvyklos įkurtą parduotuvę klientai dažniau užsuka tik apžiūrėti gaminių, o įsigyti prekes labiau mėgsta internetu. Bendrovė savo gaminiais prekiauja ne tik e. parduotuvėje Green-rose.lt, bet ir interneto parduotuvėje eBay.

Mėgins patys

Pasak verslininko, įmonė dėl bendradarbiavimo derėjosi su keletu užsienio įmonių ir taip tikėjosi išplėsti savo pardavimų apimtį kitose šalyse.

„Derėjomės su keletu įmonių, tačiau susidūrėme su keistu užsieniečių požiūriu. Į mus jie žvelgė kaip į pigios darbo jėgos šalį. Norėjo, kad savo prekes jiems parduotume labai pigiai, o jie gaminius planavo pardavinėti kelis kartus brangiau. Apskaičiavome, kad mums labiau apsimoka patiems tiesiogiai pardavinėti savo gaminius užsienyje“, – kodėl nepavyko susitarti dėl bendradarbiavimo su užsienio bendrovėmis, kalba p. Stanevičius.

Įmonė įsigijo domenus Lenkijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje ir Didžiojoje Britanijoje ir ketina kurti savo e. parduotuves šiose šalyse.

„Klientai mus randa internete, todėl dabar dirbame prie interneto paieškos sistemų, kad pirkėjai paprasčiau rastų parduotuvę virtualiai. Apskaičiavę prekių siuntimo išlaidas, nusprendėme, kad užsakymus į kitas šalis siųsime iš Lietuvos. Siuntimas kainuoja apie 10 Eur“, – sako pašnekovas.

Įmonėje dirba 6 žmonės, 3 iš jų – siuvykloje. Kadangi gamybos apimtis didėja, pasak verslininko, ieškoma dar vieno siuvyklos darbuotojo.

„Kreipėmės į Darbo biržą, skelbėme darbo skelbimus, tačiau per visą vasarą nesulaukėme nė vieno skambučio. Galbūt rudenį, pasibaigus atostogų sezonui, atsiras ieškančių darbo“, – tikina pašnekovas.

Pernai bendrovės apyvarta siekė apie 115.000 Eur. Verslininkas planuoja, kad pradėjus intensyvesnę prekybą kitose šalyse apyvartą pavyks kilstelėti.

„Kad naujos e. parduotuvės veikla įsibėgėtų, reikia bent metų. Mūsų tikslas – kiekvienoje e. parduotuvėje kasdien sulaukti užsakymo už 200 Eur“, – planais dalijasi p. Stanevičius.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Įmonės renginiai: kodėl jų laukia ne tik darbuotojai 1

Kuo didesnė bendrovė, tuo joje yra stipresnės tradicijos švęsti ar vykti į renginius visiems darbuotojams...

Vadyba
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Verslo idėją parsivežė iš Kanados: produkto skonis – seniai pažįstamas 3

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Agroverslas
2019.01.19
Dalyvavimas parodose: jei jau važiuojama, tai ne puse kojos Premium 1

Metų pradžioje verslas jau žino mugių ir parodų, kuriose dalyvaus, tvarkaraštį. Smulkieji planuoja gamybą,...

Pramonė
2019.01.18
Verslo liudijimus galima įsigyti e.būdu

Pernai gyventojų skaičius, kurie įsigijo verslo liudijimus internetu, išaugo 8%. Mokesčių administratorius...

Finansai
2019.01.17
Kaip samdomam vadovui užsitarnauti sprendimų laisvę Premium

Verslo įkūrėjui atsitraukti nuo tiesioginio vadovavimo – rizikinga, bet naujas vadovas dažnai ateina su...

Vadyba
2019.01.17
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Prie algos priedai „natūra“ tiktų ne visiems Premium 12

Pasiūlymą leisti darbdaviams papildomai motyvuoti darbuotojus, lėšas nurašant į sąnaudas, ekonomistai...

Vadyba
2019.01.15
Kas trečias darbą keistų kad ir rytoj: kaip sulaikyti darbuotojus Premium 5

Darbuotojų pageidavimų sąrašas vis ilgėja: tikisi, kad alga per metus didės keliolika procentų, o jei ne,...

Pramonė
2019.01.15
Kodėl bent pusvalandis, rastas pabendrauti su jaunimu, atsiperka

Kai patyręs verslininkas pradedančiajam pataria, ką daryti, o kokių klaidų vengti, pastarojo verslas...

Vadyba
2019.01.13
Itališką kokybę už itališką kainą kauniečiai pasiekė per trejus metus Premium

Odos apdirbimo pramonei Lietuvoje susitraukus, jaunas verslas ne tik sukuria svetur atpažįstamą galanterijos...

Pramonė
2019.01.12
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12
Pateko į JAV parduotuvių lentynas, o iš ten iki Kanados rinkos – ranka paduok Premium 3

Tai, kas tinka Europoje, už Atlanto nebūtinai pasiteisina, todėl net ilgametę patirtį sukaupusios įmonės,...

Pramonė
2019.01.11
Rado aukso vidurį tarp virtualios ir įprastos parduotuvės Premium

Fizinė parduotuvė reikalauja kur kas daugiau sąnaudų ir ne visada yra tikslinga ją turėti, tačiau dalis...

Rinkodara
2019.01.09
Iš arbatos grybo gamina nekaltą limonadą Premium 2

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Agroverslas
2019.01.08
Drąsieji skolinasi nebūtinai banke: kokiems klausimams pasirengti Premium 4

Kuo sparčiau įmonė auga, tuo labiau jai reikia pinigų tiek investicijoms, tiek apyvartinėms lėšoms. Anksčiau...

Vadyba
2019.01.08
„Sodra“ – apie visus tarifus ir įmokas 2019 m. 16

Nuo 2019 m. pradžios pasikeitė minimalios mėnesinės algos (MMA) dydis, dabar, sujungus darbdavio ir...

Finansai
2019.01.08
Mugių suma – ne prasčiau nei 2017 m. Premium

Vos suskaičiavę ką tik pasibaigusios prekybos kalėdinėse mugėse rezultatus, kai kurie smulkieji jau...

Pirkėjų dėmesį užsitarnauja vieninteliu produktu

Nesvarbu, kokios progos mugėje dalyvauja smulkieji, kokiu sezonu tas prekymetis vyksta, gamintojai dažnai...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau