Teta Beta paskolino savo vardą koldūnams

Publikuota: 2015-09-24
Inga Jakutytė-Stankevičienė, koldūnų su prekių ženklu „Teta Beta“ gamintoja: „Viena mano sąlygų gamintojams – kad aš pati dalyvausiu gamybos procese.“
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Inga Jakutytė-Stankevičienė, koldūnų su prekių ženklu „Teta Beta“ gamintoja: „Viena mano sąlygų gamintojams – kad aš pati dalyvausiu gamybos procese.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Smulkieji maisto produktų gamintojai sako, kad nei spalvinga pakuotė, nei aktyvi rinkodara taip neįtikina pirkėjo atverti piniginę kaip gaminio ragavimas. Po degustacijų dažnai produktas iš parduotuvės lentynų būna šluote išluojamas.

„Virtinukus su varške ir peletrūnais gamino giminaitė Beta (laidų vaikams vedėja Bernadeta Lukošiūtė, vaikų vadinama Teta Beta – VŽ). Vėliau mes pamėginome tokius pačius virtinukus gaminti ir vaišinti draugus. Valgytojų vertinimai buvo teigiami, todėl pradėjome svarstyti verslo idėją. Apskaičiavome, kad jei patys imtumės gamybos, investicijos būtų labai didelės. Taigi suradome žaliavų tiekėjus, koldūnų gamintojus ir parduotuves, kur realizuojame produkciją“, – pasakoja Inga Jakutytė-Stankevičienė, koldūnų su prekių ženklu „Teta Beta“ gamintoja.

Prižiūri gamybą

Rasti žaliavų – miltų, kiaušinių, prieskonių, mėsos – tiekėjus pavyko gana greitai. Nedidelės parduotuvės irgi sutiko prekiauti koldūnais. Bene sudėtingiausia, pasak verslininkės, buvo rasti įmonę, kuri sutiktų reguliariai pagaminti nedidelį kiekį koldūnų.

„Dabar koldūnus gamina Aukštadvaryje veikianti įmonė. Iš pradžių gaminome kartą per tris mėnesius. Padidėjus pardavimo apimčiai, gaminame dažniau – kas pusantro mėnesio“, – kalba p. Jakutytė-Stankevičienė.

Gamyba vyksta visą dieną – nuo ryto iki vakaro. Užšaldyta, supakuota produkcija sandėliuojama, vėliau išvežiojama į parduotuves. Šiuo metu gaminami trijų rūšių koldūnai: su jautiena, su kalakutiena, su varške ir peletrūnais.

„Viena mano sąlygų gamintojams – kad pati dalyvausiu gamybos procese. Kiekviena įmonė turi savo receptūras ir gaminimo subtilybes. Savo recepto aš nenoriu atskleisti, todėl pati darau įdarą. Stebiu koldūnų formavimo procesą, kad gaminys būtų toks, kokio reikia. Pavyzdžiui, laikomės principo, kad įdaro turi būti daugiau nei tešlos“, – paaiškina pašnekovė.

Pasak verslininkės, norėta, kad prekių ženklas „Teta Beta“ primintų vaikystę, pas senelę valgytą maistą.

„Iš pradžių mus painiojo su Beata (kulinarijos knygų autorė Beata Nicholson – VŽ). Po trejų metų veiklos pirkėjai jau atskiria. Juk ant pakuotės yra ne tik pavadinimas, bet ir Tetos Betos parašas“, – kalba verslininkė.

Patiekimo įvairovė

Kalbėdama apie konkurentus, pašnekovė sako, kad smulkių įmonių, gaminančių brangesnius koldūnus, nėra daug. 500 g „Tetos Betos“ koldūnų pakuotė kainuoja apie 3 Eur. Tiesa, šiais koldūnais prekiaujama mažose maisto parduotuvėse Vilniuje ir Kaune.

„Mažesniuose miestuose nebandėme prekiauti, tačiau teko kalbėtis su regionuose gyvenančiais žmonėmis. Viena vertus, pirkėjams tokia kaina didoka, kita vertus, ten gyvenimo tempas lėtesnis, žmonės daug ką – koldūnus taip pat – gaminasi patys“, – paaiškina p. Jakutytė-Stankevičienė.

Verslininkė planuoja plėsti asortimentą ir klientams pasiūlyti lietinių bei varškėtukų.

Kokių investicijų reikėjo verslui pradėti, pašnekovė neįvardija, tačiau skaičiuoja, kad 14.000 Eur pradžiai pakako. Daugiausia lėšų reikėjo skirti patraukliai pakuotei sukurti.

„Dizainą kūrėme kartu su dailininku. Norėjome, kad pakuotė primintų vaikystę, todėl pasirinkome senosios animacijos stilių. Sunkiausia buvo rasti įmonę, kuri sutiktų mažesniais kiekiais gaminti pakuotes“, – pasakoja p. Jakutytė-Stankevičienė.

Pašnekovė sutinka, kad patraukli pakuotė svarbu, nes atkreipia pirkėjų dėmesį, tačiau, norint išsiugdyti klientų lojalumą ir pasitikėjimą gaminiu, reikia, kad klientai jo paragautų.

„Pastebėjome, kad daugelis pirkėjų nemoka patiekti koldūnų. Taigi atspausdinome receptus, kaip koldūnus kepti aliejuje, kokiais padažais gardinti, ir pasakėme pardavėjoms, kad visiems perkantiems koldūnus duotų ir lapelį su receptais“, – kalba verslininkė.

Kaip vieną efektyviausių rinkodaros priemonių pašnekovė nurodo parduotuvėse rengiamas degustacijas. Kai pirkėjai ateina į šiltu maistu kvepiančią parduotuvę, paragauja koldūnų su grietinėle, su spirgučiais ar gruzdintų aliejuje – abejingų nelieka.

„Po degustacijos klientai koldūnus tiesiog iššlavė iš lentynų“, – kalba verslininkė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Privatus verslas pedagogo profesiją supranta kitaip 8

Kol valdžia ieško būdų, kaip patenkinti pedagogų reikalavimus, verslininkai, kurių veikla susijusi su...

Vadyba
2018.12.08
Eglučių augintojai keliasi į internetą: čia pirkėjai per dieną užsisako jų šimtais Premium

Mažesnė kaina ar patogumas: vis daugiau eglučių pirkėjų renkasi pastarąjį variantą ir eglutę užsisako...

Agroverslas
2018.12.07
Smegenų mankštą pavertė verslu: pasiūlymų plėtrai vos atsigina Premium

Vaikai nori mokytis, bet tik įdomiai – tai patvirtina pagal franšizę dirbanti „Menar“ akademija, kurią...

Apdovanotos sparčiausiai augusios Žemaitijos įmonės 1

Antradienį Klaipėdos, Tauragės ir Telšių regionų verslininkai susirinko į regioninę „Gazelės“ konferenciją,...

Verslo aplinka
2018.12.04
Kauno verslumo genas persidavė ir kitoms apskritims: kodėl čia verta investuoti Premium 5

Jau keleri metai investuotojų žvilgsnis pirmiausia krypsta į Kauną, o tik vėliau dairomasi po kitus regionus.

Pramonė
2018.12.04
Panevėžiečiai riša retus lininius kilimus, bet užtrunka įtikinti vartotoją Premium

Unikalus produktas yra brangus, o tiek galutinis vartotojas, tiek tarpininkas tarp jo ir gamintojo –...

Pramonė
2018.12.04
Gėlininkių istorijos: kodėl metė gerus darbus ir ėmėsi verslo 1

Gėlės moteris kartais pavilioja taip, kad dėl jų atsisako gerai apmokamo darbo ir karjeros. Nors verslininkių...

Vadyba
2018.12.03
Personalo atrankos įmonėse randa ir buhalterio konsultacijas, ir psichologų mokymus

Personalo paieškos ir atrankos įmonės dažnai be tiesioginių paslaugų teikia dar ir konsultacijas. Taip...

Vadyba
2018.12.02
Kandidatų mažėjant, personalo paieška išmanėja: laukiama botų Premium

Padėtis darbo rinkoje ir laikas spaudžia personalo atrankos bendroves. Ieškančios geriausio specialisto per...

Technologijos
2018.11.30
Pasiteisinęs sprendimas: sporto klubuose visi naudojasi raktais, kurių pamesti neįmanoma Premium

Sveikos gyvensenos banga ir drąsios investicijos į IT padėjo UAB „VS Fitness“ sparčiai plėsti sporto klubų...

Traktorių pardavėjams kaunantis dėl kiekvieno pirkėjo, žemaičiai rado alternatyvą Premium 1

Traktorių rinkoje ankšta net garsių prekės ženklų atstovams, todėl smulkieji turi ieškoti kitų nišų. Mažeikių...

Agroverslas
2018.11.28
E. parduotuvių galimybės: pristatymo kainos Lietuvoje 23,18% mažesnės 4

Skubių siuntų, pristatomų per 1–2 darbo dienas, kaina Lietuvoje sudaro 8,76 Eur – 23% pigiau nei pasaulinis...

2018 m. išmokėti atostoginiai gali išvengti dalies mokesčių 1

Pagal dabar galiojančius teisės aktus atostoginius už 2019 m. išmokėjus 2018 m., jiems tektų 5 procentiniais...

Finansai
2018.11.28
MB vadovams didina pajamų mokesčio tarifą, tačiau našta vis tiek bus mažesnė Premium 1

Valdantieji pasiūlė padidinti pajamų mokesčio tarifą mažųjų bendrijų vadovams, kurie gauna pajamas pagal...

Finansai
2018.11.28
„Foodout.lt“ įsijungė tylos režimą, rinka įmonei prognozuoja bankrotą 15

Nuo šiandien maisto išvežiojimo bendrovės „Foodout.lt“ tinklalapis ir mobilioji programėlė neveikia, į...

Savaitgalį pasitikrinę e. prekybos namų darbus, rengiasi kitam Juodajam penktadieniui Premium 1

Kalėdinei prekybai, prasidėjusiai sulig Juodojo penktadienio išpardavimais, rengiamasi nuo rugsėjo. Padidėjęs...

Atsisakė parduotuvės miesto centre – pajamos išaugo Premium

Kai sugebi sukurti kitokį produktą, o klientai apie tave susižino vieni iš kitų, nebereikia „budėti“...

Kodėl ir smulkusis verslas ryžtasi keisti prekės ženklą 1

Prekės ženklo keitimas kainuoja dešimtimis tūkstančių, tačiau šiam žingsniui pasiryžę verslininkai teigia,...

Rinkodara
2018.11.25
Juodasis penktadienis: „Pigu.lt“ prireikė papildomo šimto darbuotojų Premium 14

Šį savaitgalį prekybininkai tikisi didesnių pardavimų, kai kurie jų šiam išpardavimų laikotarpiui,...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau