Teta Beta paskolino savo vardą koldūnams

Publikuota: 2015-09-24
Inga Jakutytė-Stankevičienė, koldūnų su prekių ženklu „Teta Beta“ gamintoja: „Viena mano sąlygų gamintojams – kad aš pati dalyvausiu gamybos procese.“
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Inga Jakutytė-Stankevičienė, koldūnų su prekių ženklu „Teta Beta“ gamintoja: „Viena mano sąlygų gamintojams – kad aš pati dalyvausiu gamybos procese.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Smulkieji maisto produktų gamintojai sako, kad nei spalvinga pakuotė, nei aktyvi rinkodara taip neįtikina pirkėjo atverti piniginę kaip gaminio ragavimas. Po degustacijų dažnai produktas iš parduotuvės lentynų būna šluote išluojamas.

„Virtinukus su varške ir peletrūnais gamino giminaitė Beta (laidų vaikams vedėja Bernadeta Lukošiūtė, vaikų vadinama Teta Beta – VŽ). Vėliau mes pamėginome tokius pačius virtinukus gaminti ir vaišinti draugus. Valgytojų vertinimai buvo teigiami, todėl pradėjome svarstyti verslo idėją. Apskaičiavome, kad jei patys imtumės gamybos, investicijos būtų labai didelės. Taigi suradome žaliavų tiekėjus, koldūnų gamintojus ir parduotuves, kur realizuojame produkciją“, – pasakoja Inga Jakutytė-Stankevičienė, koldūnų su prekių ženklu „Teta Beta“ gamintoja.

Prižiūri gamybą

Rasti žaliavų – miltų, kiaušinių, prieskonių, mėsos – tiekėjus pavyko gana greitai. Nedidelės parduotuvės irgi sutiko prekiauti koldūnais. Bene sudėtingiausia, pasak verslininkės, buvo rasti įmonę, kuri sutiktų reguliariai pagaminti nedidelį kiekį koldūnų.

„Dabar koldūnus gamina Aukštadvaryje veikianti įmonė. Iš pradžių gaminome kartą per tris mėnesius. Padidėjus pardavimo apimčiai, gaminame dažniau – kas pusantro mėnesio“, – kalba p. Jakutytė-Stankevičienė.

Gamyba vyksta visą dieną – nuo ryto iki vakaro. Užšaldyta, supakuota produkcija sandėliuojama, vėliau išvežiojama į parduotuves. Šiuo metu gaminami trijų rūšių koldūnai: su jautiena, su kalakutiena, su varške ir peletrūnais.

„Viena mano sąlygų gamintojams – kad pati dalyvausiu gamybos procese. Kiekviena įmonė turi savo receptūras ir gaminimo subtilybes. Savo recepto aš nenoriu atskleisti, todėl pati darau įdarą. Stebiu koldūnų formavimo procesą, kad gaminys būtų toks, kokio reikia. Pavyzdžiui, laikomės principo, kad įdaro turi būti daugiau nei tešlos“, – paaiškina pašnekovė.

Pasak verslininkės, norėta, kad prekių ženklas „Teta Beta“ primintų vaikystę, pas senelę valgytą maistą.

„Iš pradžių mus painiojo su Beata (kulinarijos knygų autorė Beata Nicholson – VŽ). Po trejų metų veiklos pirkėjai jau atskiria. Juk ant pakuotės yra ne tik pavadinimas, bet ir Tetos Betos parašas“, – kalba verslininkė.

Patiekimo įvairovė

Kalbėdama apie konkurentus, pašnekovė sako, kad smulkių įmonių, gaminančių brangesnius koldūnus, nėra daug. 500 g „Tetos Betos“ koldūnų pakuotė kainuoja apie 3 Eur. Tiesa, šiais koldūnais prekiaujama mažose maisto parduotuvėse Vilniuje ir Kaune.

„Mažesniuose miestuose nebandėme prekiauti, tačiau teko kalbėtis su regionuose gyvenančiais žmonėmis. Viena vertus, pirkėjams tokia kaina didoka, kita vertus, ten gyvenimo tempas lėtesnis, žmonės daug ką – koldūnus taip pat – gaminasi patys“, – paaiškina p. Jakutytė-Stankevičienė.

Verslininkė planuoja plėsti asortimentą ir klientams pasiūlyti lietinių bei varškėtukų.

Kokių investicijų reikėjo verslui pradėti, pašnekovė neįvardija, tačiau skaičiuoja, kad 14.000 Eur pradžiai pakako. Daugiausia lėšų reikėjo skirti patraukliai pakuotei sukurti.

„Dizainą kūrėme kartu su dailininku. Norėjome, kad pakuotė primintų vaikystę, todėl pasirinkome senosios animacijos stilių. Sunkiausia buvo rasti įmonę, kuri sutiktų mažesniais kiekiais gaminti pakuotes“, – pasakoja p. Jakutytė-Stankevičienė.

Pašnekovė sutinka, kad patraukli pakuotė svarbu, nes atkreipia pirkėjų dėmesį, tačiau, norint išsiugdyti klientų lojalumą ir pasitikėjimą gaminiu, reikia, kad klientai jo paragautų.

„Pastebėjome, kad daugelis pirkėjų nemoka patiekti koldūnų. Taigi atspausdinome receptus, kaip koldūnus kepti aliejuje, kokiais padažais gardinti, ir pasakėme pardavėjoms, kad visiems perkantiems koldūnus duotų ir lapelį su receptais“, – kalba verslininkė.

Kaip vieną efektyviausių rinkodaros priemonių pašnekovė nurodo parduotuvėse rengiamas degustacijas. Kai pirkėjai ateina į šiltu maistu kvepiančią parduotuvę, paragauja koldūnų su grietinėle, su spirgučiais ar gruzdintų aliejuje – abejingų nelieka.

„Po degustacijos klientai koldūnus tiesiog iššlavė iš lentynų“, – kalba verslininkė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Keleiviai įprato pirkti stotyse – prekybininkai dairosi ten ploto Premium 3

Atnaujintose autobusų stotyse veikiantys prekybininkai dar prieš kelerius metus nežinojo, ko tikėtis naujoje...

Klientus laimi sprendimais ir darbų galerija: gamino ir „Spotify“ biurui, ir „Nordea“ valgyklai Premium

Pagaminęs produktą, naudojamą „Spotify“ biure Niujorke, jau turi, ką papasakoti potencialiems užsakovams.

Pramonė
2018.08.13
Kelionių agentūrų regionuose verslo praktika: dėl vietinių tampa ir organizatorėmis Premium

Regionų kelionių agentūros augina pajamas, radusios būdų prisikviesti keliautojų iš didmiesčių, o siekdamos...

Plečiasi „Sodros“ grindų prievolė 8

Nuo šių metų liepos už darbuotojus, kurie negauna minimalios algos, darbdaviai turi primokėti ne tik...

Finansai
2018.08.08
Daugiau įmonių galės taikyti 0% ir 5% pelno mokesčio tarifus 2

Nuo 2019 m. daugiau nedidelių verslų galės taikyti lengvatinius 0% ir 5% pelno mokesčio tarifus, nes...

Finansai
2018.08.07
Dovanų ir indų salonai e. prekyboje pajamų nemato Premium

Prekybininkai, kurių pagrindinis asortimentas – dovanos, indai ir interjero detalės, e. prekyboje didesnių...

Išbandymas plėtra: kaip nepaslysti 2

Kuo įmonė sparčiau auga, kuo įvairesnių veiklų imasi, tuo atsiranda didesnė rizika visko nesužiūrėti,...

Vadyba
2018.08.05
Pasikeitęs pirkėjo paveikslas privertė keisti parduotuvių formatą Premium

Anksčiau agrofirmos „Sėklos“ net 80% asortimento sudarė būtent sėklos, o dabar jų dalis sumažėjo iki 25%.

Agroverslas
2018.08.03
VMI paaiškina, kada kokie GPM tarifai taikomi nuo 2019 m. 12

Valstybinė mokesčių inspekcija paaiškina, kaip nuo 2019 m. keičiasi mokesčių lengvatos, neapmokestinamojo...

Finansai
2018.08.02
Pasiruošimas reformai buksuoja – trukdo neišlukštentas „Sodros“ tarifas Premium

Pagrindiniai mokesčių reformos teisės aktai priimti, tačiau kol kas nepatvirtintas „Sodros“ tarifo...

Finansai
2018.08.02
Skyrė 1.500 Eur rinkodarai – sulaukė klientų iš Australijos antplūdžio Premium 3

Kol valdžios institucijos kuria milijonus eurų kainuojančias strategijas, kaip į Lietuvą pritraukti užsienio...

VMI atsako į klausimus apie patikimo mokesčių mokėtojo kriterijus 1

Valstybinė mokesčių atsako į dažniausiai užduodamus klausimus apie nuo kitų metų įsigaliosiančius patikimo...

Finansai
2018.08.01
Verslą pradėjo prekiaudami antkapiais, dabar valdo trijų įmonių grupę Premium

Pradėję nuo prekybos antkapiais, kuriuos parsigabendavo iš Kinijos, Ukmergės verslininkai laikui bėgant...

Pramonė
2018.08.01
Pirma sukūrė verslą Italijoje, vėliau – Lietuvoje: čia daug sudėtingiau Premium

Kai siūloma paslauga yra naujovė, verta panaudoti visus reklamos kanalus – net pridėti skrajučių aplinkinėse...

Jūros šventės prekybininkų didžiausia konkurentė – pati jūra 7

Penktadienį prasidėjusi Jūros šventė smulkiesiems prekiautojams žada ne tik gerus orus, bet ir nemažą...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau