Teta Beta paskolino savo vardą koldūnams

Publikuota: 2015-09-24
Inga Jakutytė-Stankevičienė, koldūnų su prekių ženklu „Teta Beta“ gamintoja: „Viena mano sąlygų gamintojams – kad aš pati dalyvausiu gamybos procese.“
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Inga Jakutytė-Stankevičienė, koldūnų su prekių ženklu „Teta Beta“ gamintoja: „Viena mano sąlygų gamintojams – kad aš pati dalyvausiu gamybos procese.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Smulkieji maisto produktų gamintojai sako, kad nei spalvinga pakuotė, nei aktyvi rinkodara taip neįtikina pirkėjo atverti piniginę kaip gaminio ragavimas. Po degustacijų dažnai produktas iš parduotuvės lentynų būna šluote išluojamas.

„Virtinukus su varške ir peletrūnais gamino giminaitė Beta (laidų vaikams vedėja Bernadeta Lukošiūtė, vaikų vadinama Teta Beta – VŽ). Vėliau mes pamėginome tokius pačius virtinukus gaminti ir vaišinti draugus. Valgytojų vertinimai buvo teigiami, todėl pradėjome svarstyti verslo idėją. Apskaičiavome, kad jei patys imtumės gamybos, investicijos būtų labai didelės. Taigi suradome žaliavų tiekėjus, koldūnų gamintojus ir parduotuves, kur realizuojame produkciją“, – pasakoja Inga Jakutytė-Stankevičienė, koldūnų su prekių ženklu „Teta Beta“ gamintoja.

Prižiūri gamybą

Rasti žaliavų – miltų, kiaušinių, prieskonių, mėsos – tiekėjus pavyko gana greitai. Nedidelės parduotuvės irgi sutiko prekiauti koldūnais. Bene sudėtingiausia, pasak verslininkės, buvo rasti įmonę, kuri sutiktų reguliariai pagaminti nedidelį kiekį koldūnų.

„Dabar koldūnus gamina Aukštadvaryje veikianti įmonė. Iš pradžių gaminome kartą per tris mėnesius. Padidėjus pardavimo apimčiai, gaminame dažniau – kas pusantro mėnesio“, – kalba p. Jakutytė-Stankevičienė.

Gamyba vyksta visą dieną – nuo ryto iki vakaro. Užšaldyta, supakuota produkcija sandėliuojama, vėliau išvežiojama į parduotuves. Šiuo metu gaminami trijų rūšių koldūnai: su jautiena, su kalakutiena, su varške ir peletrūnais.

„Viena mano sąlygų gamintojams – kad pati dalyvausiu gamybos procese. Kiekviena įmonė turi savo receptūras ir gaminimo subtilybes. Savo recepto aš nenoriu atskleisti, todėl pati darau įdarą. Stebiu koldūnų formavimo procesą, kad gaminys būtų toks, kokio reikia. Pavyzdžiui, laikomės principo, kad įdaro turi būti daugiau nei tešlos“, – paaiškina pašnekovė.

Pasak verslininkės, norėta, kad prekių ženklas „Teta Beta“ primintų vaikystę, pas senelę valgytą maistą.

„Iš pradžių mus painiojo su Beata (kulinarijos knygų autorė Beata Nicholson – VŽ). Po trejų metų veiklos pirkėjai jau atskiria. Juk ant pakuotės yra ne tik pavadinimas, bet ir Tetos Betos parašas“, – kalba verslininkė.

Patiekimo įvairovė

Kalbėdama apie konkurentus, pašnekovė sako, kad smulkių įmonių, gaminančių brangesnius koldūnus, nėra daug. 500 g „Tetos Betos“ koldūnų pakuotė kainuoja apie 3 Eur. Tiesa, šiais koldūnais prekiaujama mažose maisto parduotuvėse Vilniuje ir Kaune.

„Mažesniuose miestuose nebandėme prekiauti, tačiau teko kalbėtis su regionuose gyvenančiais žmonėmis. Viena vertus, pirkėjams tokia kaina didoka, kita vertus, ten gyvenimo tempas lėtesnis, žmonės daug ką – koldūnus taip pat – gaminasi patys“, – paaiškina p. Jakutytė-Stankevičienė.

Verslininkė planuoja plėsti asortimentą ir klientams pasiūlyti lietinių bei varškėtukų.

Kokių investicijų reikėjo verslui pradėti, pašnekovė neįvardija, tačiau skaičiuoja, kad 14.000 Eur pradžiai pakako. Daugiausia lėšų reikėjo skirti patraukliai pakuotei sukurti.

„Dizainą kūrėme kartu su dailininku. Norėjome, kad pakuotė primintų vaikystę, todėl pasirinkome senosios animacijos stilių. Sunkiausia buvo rasti įmonę, kuri sutiktų mažesniais kiekiais gaminti pakuotes“, – pasakoja p. Jakutytė-Stankevičienė.

Pašnekovė sutinka, kad patraukli pakuotė svarbu, nes atkreipia pirkėjų dėmesį, tačiau, norint išsiugdyti klientų lojalumą ir pasitikėjimą gaminiu, reikia, kad klientai jo paragautų.

„Pastebėjome, kad daugelis pirkėjų nemoka patiekti koldūnų. Taigi atspausdinome receptus, kaip koldūnus kepti aliejuje, kokiais padažais gardinti, ir pasakėme pardavėjoms, kad visiems perkantiems koldūnus duotų ir lapelį su receptais“, – kalba verslininkė.

Kaip vieną efektyviausių rinkodaros priemonių pašnekovė nurodo parduotuvėse rengiamas degustacijas. Kai pirkėjai ateina į šiltu maistu kvepiančią parduotuvę, paragauja koldūnų su grietinėle, su spirgučiais ar gruzdintų aliejuje – abejingų nelieka.

„Po degustacijos klientai koldūnus tiesiog iššlavė iš lentynų“, – kalba verslininkė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
GPAIS: daugelis dėl dar vienos prievolės stveriasi už galvos, kiti net nežino, kad privalo ją vykdyti Premium

Jungtis prie Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinės sistemos (GPAIS) privalo net ir...

Gazelė
13:50
Pernai VMI šaudė rečiau, bet taikliau Premium

Pernai VMI trečdaliu rečiau tikrino įmones, o po šių veiksmų priskaičiavo beveik 25% mažiau mokesčių, tačiau...

Finansai
05:45
VMI: išankstinės pajamų deklaracijos – kovą, permokos – balandį

Gyventojai, kurie iki šių metų gegužės 1 d. privalo deklaruoti 2018 m. pajamas, pagal įstatymą tai gali...

Finansai
07:42
Uždaręs maisto po 1 Eur restoranus, R. Vyšniauskas sugalvojo planą B Premium 10

Maitinimo įstaigos išskirtinumas gali būti pigūs patiekalai, tačiau simboline kaina paremtas verslo modelis...

Gazelė
2019.02.20
60% pajamas auginusi „Knygos.lt“ dairosi vietos knygynui Kaune 7

Knygynai be kainų pasitvirtino – UAB „Balto trader“ valdoma „Knygos.lt“ 2018 m. pasiekė 3 mln. Eur apyvartą.

Gazelė
2019.02.19
Omnikanalę prekybą pritaikė iš tikrųjų: atsisakė skirtingų kainų, jei reikia – parduoda ir telefonu Premium

Skirtingus pardavimo kanalus sujungianti omnikanalė prekyba trina ribas tarp e. komercijos ir fizinės...

Gazelė
2019.02.19
Darbuotojus mokys, kaip patiems susikurti robotus 3

Auganti procesų robotizavimo paklausa didina ir šią paslaugą teikiančių įmonių skaičių. Šį mėnesį pradėjusi...

Gazelė
2019.02.18
 „BUGA’s“ padažų gamintojams raktas nuo užsienio rinkų durų kainavo apie 120.000 Eur Premium 5

„Buga LT“, dabar eksportuojanti apie 30% produkcijos, nusiteikusi per trejus metus proporciją apkeisti.

Gazelė
2019.02.18
Kaune formuojasi naujas turgus 1

Kauno Dainavos rajone, šalia prekybos miestelio „Urmas“, formuojasi naujas ne maisto prekių turgus po atviru...

Prekyba
2019.02.16
„Mirusiojo kišenių kraustymas“: kaip „Foodout“ klientus pasidalino likę rinkos žaidėjai Premium 4

Kai iš augančios rinkos, kurią dalijasi 3 įmonės, viena pasitraukia, likusių vadovams belieka pasiraitoti...

Gazelė
2019.02.15
Veterinarijos vaistinės perrikiuoja asortimentą: šunų ir kačių šeimininkai čia labiausiai laukiami Premium

Net mažiausiuose miestuose veterinarijos vaistinių asortimentas keičiasi: anksčiau čia pagrindinis pirkėjas...

Gazelė
2019.02.14
„Starnos“ plėtros istorija: kaip 14 žmonių sugeneruoja 7 mln. Eur apyvartos Premium 5

Pradėjusi nuo pramonei skirtų švediškų klijų, kurie tilpo ant vieno padėklo, prekybos, šiandien UAB „Starna“...

Gazelė
2019.02.14
Verslai dūžta atsimušę į PVM ribą 19

Per paskutinius 12 mėnesių pasiekus 45.000 Eur pajamų ribą, Lietuvoje reikia registruotis kaip PVM mokėtojui.

Finansai
2019.02.13
EK kilo įtarimų, ar Lietuva teisėtai reikalauja mokėti PVM nuo pirmojo euro Premium 2

Europos Komisija susidomėjo, ar Lietuva tinkamai taiko Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo straipsnį, kuris...

Finansai
2019.02.13
Tikėjosi pirkėjų senamiestyje – sulaukė nuošaliau Premium

Dairantis patalpų savo prekės ženklo parduotuvei, Vilniuje dirbančių aprangos kūrėjų akys neretai krypsta į...

Gazelė
2019.02.12
Nudegęs transporto versle, įkūrė piceriją: pinigai mažesni, bet už tai - stabilu Premium 4

Netoli Karmėlavos (Kauno r.) picerijos „Contra“ įkūrėjas dažnai išgirsta raginimą plėstis ir atidaryti dar...

Gazelė
2019.02.12
Per brangiai turtą „Sauridai“ pardavę Rancai turi sumokėti 0,7 mln. Eur mokesčių 14

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas nusprendė, kad VMI pagrįstai apmokestino per 6,7 mln. Eur...

Finansai
2019.02.11
Personalo paieškos „Atranka 360“ patirtis: paskutinė naujiena įspėjo verslo poreikius Premium

Personalo paieškos ir atrankos bendrovės gali plėsti siūlomų paslaugų krepšelį, nes klientų poreikiai...

Gazelė
2019.02.11
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
„Žuvies pašto“ istorija: susitelkė į filė, o klesti šamo plėšiko kotletai Premium 2

Vartotojai nori skirti mažiau laiko maistui ruošti, bet valgyti kokybiškai. Todėl augintojai kuria naujus...

Gazelė
2019.02.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau