Teta Beta paskolino savo vardą koldūnams

Publikuota: 2015-09-24
Inga Jakutytė-Stankevičienė, koldūnų su prekių ženklu „Teta Beta“ gamintoja: „Viena mano sąlygų gamintojams – kad aš pati dalyvausiu gamybos procese.“
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Inga Jakutytė-Stankevičienė, koldūnų su prekių ženklu „Teta Beta“ gamintoja: „Viena mano sąlygų gamintojams – kad aš pati dalyvausiu gamybos procese.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Smulkieji maisto produktų gamintojai sako, kad nei spalvinga pakuotė, nei aktyvi rinkodara taip neįtikina pirkėjo atverti piniginę kaip gaminio ragavimas. Po degustacijų dažnai produktas iš parduotuvės lentynų būna šluote išluojamas.

„Virtinukus su varške ir peletrūnais gamino giminaitė Beta (laidų vaikams vedėja Bernadeta Lukošiūtė, vaikų vadinama Teta Beta – VŽ). Vėliau mes pamėginome tokius pačius virtinukus gaminti ir vaišinti draugus. Valgytojų vertinimai buvo teigiami, todėl pradėjome svarstyti verslo idėją. Apskaičiavome, kad jei patys imtumės gamybos, investicijos būtų labai didelės. Taigi suradome žaliavų tiekėjus, koldūnų gamintojus ir parduotuves, kur realizuojame produkciją“, – pasakoja Inga Jakutytė-Stankevičienė, koldūnų su prekių ženklu „Teta Beta“ gamintoja.

Prižiūri gamybą

Rasti žaliavų – miltų, kiaušinių, prieskonių, mėsos – tiekėjus pavyko gana greitai. Nedidelės parduotuvės irgi sutiko prekiauti koldūnais. Bene sudėtingiausia, pasak verslininkės, buvo rasti įmonę, kuri sutiktų reguliariai pagaminti nedidelį kiekį koldūnų.

„Dabar koldūnus gamina Aukštadvaryje veikianti įmonė. Iš pradžių gaminome kartą per tris mėnesius. Padidėjus pardavimo apimčiai, gaminame dažniau – kas pusantro mėnesio“, – kalba p. Jakutytė-Stankevičienė.

Gamyba vyksta visą dieną – nuo ryto iki vakaro. Užšaldyta, supakuota produkcija sandėliuojama, vėliau išvežiojama į parduotuves. Šiuo metu gaminami trijų rūšių koldūnai: su jautiena, su kalakutiena, su varške ir peletrūnais.

„Viena mano sąlygų gamintojams – kad pati dalyvausiu gamybos procese. Kiekviena įmonė turi savo receptūras ir gaminimo subtilybes. Savo recepto aš nenoriu atskleisti, todėl pati darau įdarą. Stebiu koldūnų formavimo procesą, kad gaminys būtų toks, kokio reikia. Pavyzdžiui, laikomės principo, kad įdaro turi būti daugiau nei tešlos“, – paaiškina pašnekovė.

Pasak verslininkės, norėta, kad prekių ženklas „Teta Beta“ primintų vaikystę, pas senelę valgytą maistą.

„Iš pradžių mus painiojo su Beata (kulinarijos knygų autorė Beata Nicholson – VŽ). Po trejų metų veiklos pirkėjai jau atskiria. Juk ant pakuotės yra ne tik pavadinimas, bet ir Tetos Betos parašas“, – kalba verslininkė.

Patiekimo įvairovė

Kalbėdama apie konkurentus, pašnekovė sako, kad smulkių įmonių, gaminančių brangesnius koldūnus, nėra daug. 500 g „Tetos Betos“ koldūnų pakuotė kainuoja apie 3 Eur. Tiesa, šiais koldūnais prekiaujama mažose maisto parduotuvėse Vilniuje ir Kaune.

„Mažesniuose miestuose nebandėme prekiauti, tačiau teko kalbėtis su regionuose gyvenančiais žmonėmis. Viena vertus, pirkėjams tokia kaina didoka, kita vertus, ten gyvenimo tempas lėtesnis, žmonės daug ką – koldūnus taip pat – gaminasi patys“, – paaiškina p. Jakutytė-Stankevičienė.

Verslininkė planuoja plėsti asortimentą ir klientams pasiūlyti lietinių bei varškėtukų.

Kokių investicijų reikėjo verslui pradėti, pašnekovė neįvardija, tačiau skaičiuoja, kad 14.000 Eur pradžiai pakako. Daugiausia lėšų reikėjo skirti patraukliai pakuotei sukurti.

„Dizainą kūrėme kartu su dailininku. Norėjome, kad pakuotė primintų vaikystę, todėl pasirinkome senosios animacijos stilių. Sunkiausia buvo rasti įmonę, kuri sutiktų mažesniais kiekiais gaminti pakuotes“, – pasakoja p. Jakutytė-Stankevičienė.

Pašnekovė sutinka, kad patraukli pakuotė svarbu, nes atkreipia pirkėjų dėmesį, tačiau, norint išsiugdyti klientų lojalumą ir pasitikėjimą gaminiu, reikia, kad klientai jo paragautų.

„Pastebėjome, kad daugelis pirkėjų nemoka patiekti koldūnų. Taigi atspausdinome receptus, kaip koldūnus kepti aliejuje, kokiais padažais gardinti, ir pasakėme pardavėjoms, kad visiems perkantiems koldūnus duotų ir lapelį su receptais“, – kalba verslininkė.

Kaip vieną efektyviausių rinkodaros priemonių pašnekovė nurodo parduotuvėse rengiamas degustacijas. Kai pirkėjai ateina į šiltu maistu kvepiančią parduotuvę, paragauja koldūnų su grietinėle, su spirgučiais ar gruzdintų aliejuje – abejingų nelieka.

„Po degustacijos klientai koldūnus tiesiog iššlavė iš lentynų“, – kalba verslininkė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Be „Lean“, diegia ir nuosavą „Linuką“

Gazelių šuoliais augančios gamybos įmonės, siekiančios deramai suvaldyti augimą ir padaryti viską, ką yra...

Pramonė
15:08
Impulsyvus „Komex“ pirkinys: be naujos įrangos, įsigijo dar ir konkurentų Premium

Pramonei pereinant prie galutinio vartojimo produktų gamybos, įmonėms reikia daugiau pakavimo sprendimų, o...

Pramonė
10:03
Kuo mažiau kandidatų, tuo atranka turi būti kruopštesnė 2

Dažna galimybė išvengti atsisveikinimo su įmonei netinkamais darbuotojais – darbo pokalbis. Kitaip tariant,...

Vadyba
2018.10.20
Apie pavadinimą pataria galvoti iš anksto, nes vėliau prisireikia keisti 5

Pavadinimas turėtų būti įsimenamas, įžūlokas, skambus, tačiau bene svarbiausias ekspertų patarimas – jį...

Rinkodara
2018.10.20
Koks turi būti vadovas, kad darbuotojai, gavę konkurento pasiūlymą, ateitų pasitarti Premium 7

Išlaikyti darbuotojus – vis svarbesnis uždavinys mažoms ir labai mažoms įmonėms, kuriose darbuotojų kaita yra...

Vadyba
2018.10.19
„Sodros“ našta 2019 m.: vieniems mažėja, kitiems šiek tiek auga 6

Gerokai mažėja „Sodros“ įmokų našta su verslo liudijimu dirbantiems asmenims, tačiau ji šiek tiek didėja...

Finansai
2018.10.19
Kaip auginti pajamas mažiesiems baldžiams: „Joniškių baldų“ patirtis Premium

Mažos gamybinės įmonės plečia asortimentą, taip sukuria didesnę pridėtinę vertę ir augina pajamas. UAB...

Pramonė
2018.10.15
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras 3

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
Supirkėjams trūksta ir grybų, ir jų rinkėjų Premium 7

Grybų bei uogų supirkėjai ir perdirbėjai džiugiomis nuotaikomis šiemet nespinduliuoja. Miško gėrybių ne tik...

Agroverslas
2018.10.14
Jei partneriai nesileidžia į kalbas, sėsk į lėktuvą ir lėk pas juos Premium 3

Darbas tarptautinėse bendrovėse yra perspektyvus ir gerai mokamas, tačiau Rasa Jaskelevičiūtė, UAB „Žydinčios...

„Robolabs“ įkūrėjas: Darbo kodeksas – tai viena didelė formulė Premium 5

UAB „Robolabs“ sukūrė ir toliau tobulina apskaitos programą, kuri atpažįsta sąskaitas, mokosi iš savo klaidų...

Finansai
2018.10.12
Keramikų patirtis: Europa vertina etaloną, Japonija – atsitiktinį defektą Premium

Panevėžio meninės keramikos UAB „Midenė“ pastaraisiais metais didina molio dirbinių eksportą į Jungtinę...

Pramonė
2018.10.12
Panevėžio regionas: pramonė – gerai, robotikos centras – dar geriau Premium 6

Panevėžio regionas, garsėjantis stipria pramone, užsibrėžė dar vieną tikslą – tapti vienu pažangiausių...

Pramonė
2018.10.11
Tarp žemės ūkio technikos pardavėjų net nesispraudžia: rado pelningą nišą Premium 1

Lietuva per maža, kad reikėtų kurti įmonės filialą, užtenka rasti logistikos sprendimų – įsitikinę Traktorių...

Agroverslas
2018.10.10
Biurokratijai Lietuvoje įmonė vidutiniškai skiria 252 valandas per metus 1

Lietuvoje biurokratinę naštą didina reikalavimas 12 valandų per metus skirti darbo saugos ir sveikatos...

Finansai
2018.10.10
Apdovanotos sparčiausiai augusios Panevėžio regiono „Gazelės“

Kur gauti pinigų verslo plėtrai? Kaip internete ne tik parduoti, bet ir uždirbti? Kaip su tuo, ką turime,...

Verslo aplinka
2018.10.10
Panevėžio vandens jonizatorių gamintojai pirmiausia parduoda naudą Premium 1

Eksportuodamas ir sudėtingą, ir brangų produktą negali pasikliauti viena rinka ir keliais stambiais...

Pramonė
2018.10.09
Įmonių patirtis: priklausomybė nuo užsakovų –  kaip „nenudegti“

Stambus užsakovas yra gerai, tačiau jei jis vienintelis, atsiranda visiška priklausomybė nuo jo ir net rizika...

Vadyba
2018.10.09
Ekspertai: didesnė MMA padidins perkamąją galią, tačiau kils ir kainos 8

Vyriausybei ketinant nuo kitų metų minimalią mėnesio algą (MMA) didinti 30 Eur  – iki 430 Eur (dėl mokesčių...

Verslo aplinka
2018.10.08
Rizikavo prekiauti tik šaldytais maisto produktais Premium

Specializuotos parduotuvės, kuriose siūlomi tik šaldyti produktai, Lietuvoje dažniausiai yra gamintojų...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau