Įmonių kolektyvus sodina į automobilius

Publikuota: 2015-09-21
Laurynas Kaminskas, vienas „City racers“ idėjos autorių: „Įmonės vis labiau rūpinasi savo kolektyvų komandinių gebėjimų ugdymu.“ 
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Laurynas Kaminskas, vienas „City racers“ idėjos autorių: „Įmonės vis labiau rūpinasi savo kolektyvų komandinių gebėjimų ugdymu.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Vilniečiai orientacinių komandinių lenktynių mėgėjai savo pomėgį pavertė sėkmingu verslu. Tekstų kūrėjas Laurynas Kaminskas ir nekilnojamojo turto agentas Justas Šakėnas įkūrė bendrovę „City racers“: siūlo įmonių kolektyvams sėsti į automobilius ir komandinę dvasią stiprinti lenktyniaujant ir įveikiant įvairias užduotis.

„Septynerius metus su draugais nuolat dalyvaudavome orientacinėse varžybose su automobiliais, kartais jos būdavo organizuojamos mūsų pačių. Galiausiai supratome, kad tokia pramoga galėtų puikiai tikti įmonėms, jų kolektyvams kaip komandinių ryšių stiprinimas ar tiesiog pramoga“, – sako p. Kaminskas.

Vis daugiau įmonių darbuotojų tarpusavio ryšiams stiprinti pasitelkia įvairių pramogų. Miestuose vykstančios orientacinės varžybos jau nestebina, jas rengia ne viena bendrovė, tačiau „City racers“ kolektyvas tvirtina, kad originalias pramogas gali sukurti bet kurioje Lietuvos vietoje, pritaiko jas pagal įmonių, kurios paslaugas užsako, veiklos specifiką.

Jokių šablonų

Ponas Kaminskas sako, kad bendrovės orientacinių lenktynių automobilių pramogą dažnai renkasi kaip vieną iš įmonės savaitgalio renginio dalių. Pavyzdžiui, dieną komandos gali lenktyniauti, vakare susitikti numatytoje sodyboje ir pan.

„Nerengiame šabloninių varžybų, kai kaskart tos pačios pramogos, užduotys, tie patys keliai. Kiekvienu atveju kuriame individualią programą. Jei įmonė vakare turi vakarėlį, pavyzdžiui, kur nors Molėtų rajone, maršrutą parengiame taip, kad iš Vilniaus vykdama galiausiai pasiektų reikiamą vietą“, – pasakoja pašnekovas.

Pašnekovas sako, kad daugelis užsakovų yra sostinėje veikiančios bendrovės, tačiau paslaugos teikiamos visoje Lietuvoje.

„Mūsų darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių. Visų pirma reikia sugalvoti ir parengti užduotis. Jei turime organizuoti varžybas už miesto, važiuojame kelis kartus per savaitę, tiriame apylinkes, ieškome įdomių objektų, vietų, viską patys išbandome. Tai užima nemažai laiko. Bet dar sunkesnis darbas vyksta pramogų dieną, kai pats visą laiką esi žaidimo sūkuryje. Vakare galiausiai jautiesi lyg pats viską patyręs ir gerokai pavargęs“, – prisipažįsta p. Kaminskas.

Dažniau – stambieji

Pašnekovas pasakoja, kad pirmieji klientai buvo draugai, vėliau šie pramogas siūlė savo pažįstamiems. Anot jo, įmonės pastaruoju metu dėmesio komandoms formuoti skiria gerokai daugiau nei anksčiau, tuo asmeniškai rūpinasi vadovai.

„Matome, kad įmonėms vis labiau rūpi komandinių įgūdžių formavimas, kolektyvo santykiai. Ypač tuo suinteresuoti vadovai, jie vakarėlius ir pramogas rengia ne vien tam, kad tiesiog atsiskaitytų darbuotojams, o tikrai norėdami pasiekti naudos savo darbuotojams ir įmonėms“, – kalba vienas idėjos autorių.

Ponas Kaminskas sako, kad daugelis užsakovų kol kas yra kiek stambesnės įmonės, kuriose dirba daugiau žmonių, jos turi didesnių finansinių resursų, tačiau pastaruoju metu vis aktyviau pramogas renkasi ir nedidelės įmonės. Per 7 verslo gyvavimo mėnesius ši pramoga jau organizuota šimtams įmonių darbuotojų, kai kurios bendrovės orientacinėse varžybose dalyvauja antrą ar trečią kartą.

Idėjos autoriai teigia, kad ši pramoga yra ir puiki galimybė pamatyti Lietuvą ar pažinti savo miestą, nuvykti į vietas, kuriose dauguma žmonių nėra buvę. Anot jų, komandos apsilanko veikiančiuose ir apleistuose dvaruose, kariniuose bunkeriuose, lipa į apžvalgos bokštus ir pan.

Netrukus tikimasi paslaugų spektrą šiek tiek išplėsti, įvesti naujų pramogų. „Jau turime sukūrę scenarijus panašiems žygiams pėsčiomis bei norintiems važiuoti dviračiais, tad šiomis kryptimis artimiausiu metu veiklą ir plėsime“, – sako p. Kaminskas.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Aukštaitijos prekybininkė: verta pagalvoti, ar smulkiųjų gaivinimas nebus naudingas tik didiesiems Premium 2

Iniciatyva uždrausti didiesiems prekybos centrams dirbti sekmadieniais yra priešinga tikslui mažinti kainas.

Į eksportą ant natūralumo bangos: prie beržų sulos pratina ir ekologiška pakuote Premium 3

Į ekologiškiems produktams palankias pasaulines tendencijas atsižvelgė ir Šalčininkų UAB „Straikas“. Gintaras...

Keleiviai įprato pirkti stotyse – prekybininkai dairosi ten ploto Premium 3

Atnaujintose autobusų stotyse veikiantys prekybininkai dar prieš kelerius metus nežinojo, ko tikėtis naujoje...

Klientus laimi sprendimais ir darbų galerija: gamino ir „Spotify“ biurui, ir „Nordea“ valgyklai Premium

Pagaminęs produktą, naudojamą „Spotify“ biure Niujorke, jau turi, ką papasakoti potencialiems užsakovams.

Pramonė
2018.08.13
Kelionių agentūrų regionuose verslo praktika: dėl vietinių tampa ir organizatorėmis Premium

Regionų kelionių agentūros augina pajamas, radusios būdų prisikviesti keliautojų iš didmiesčių, o siekdamos...

Plečiasi „Sodros“ grindų prievolė 8

Nuo šių metų liepos už darbuotojus, kurie negauna minimalios algos, darbdaviai turi primokėti ne tik...

Finansai
2018.08.08
Daugiau įmonių galės taikyti 0% ir 5% pelno mokesčio tarifus 2

Nuo 2019 m. daugiau nedidelių verslų galės taikyti lengvatinius 0% ir 5% pelno mokesčio tarifus, nes...

Finansai
2018.08.07
Dovanų ir indų salonai e. prekyboje pajamų nemato Premium

Prekybininkai, kurių pagrindinis asortimentas – dovanos, indai ir interjero detalės, e. prekyboje didesnių...

Išbandymas plėtra: kaip nepaslysti 2

Kuo įmonė sparčiau auga, kuo įvairesnių veiklų imasi, tuo atsiranda didesnė rizika visko nesužiūrėti,...

Vadyba
2018.08.05
Pasikeitęs pirkėjo paveikslas privertė keisti parduotuvių formatą Premium

Anksčiau agrofirmos „Sėklos“ net 80% asortimento sudarė būtent sėklos, o dabar jų dalis sumažėjo iki 25%.

Agroverslas
2018.08.03
VMI paaiškina, kada kokie GPM tarifai taikomi nuo 2019 m. 12

Valstybinė mokesčių inspekcija paaiškina, kaip nuo 2019 m. keičiasi mokesčių lengvatos, neapmokestinamojo...

Finansai
2018.08.02
Pasiruošimas reformai buksuoja – trukdo neišlukštentas „Sodros“ tarifas Premium

Pagrindiniai mokesčių reformos teisės aktai priimti, tačiau kol kas nepatvirtintas „Sodros“ tarifo...

Finansai
2018.08.02
Skyrė 1.500 Eur rinkodarai – sulaukė klientų iš Australijos antplūdžio Premium 3

Kol valdžios institucijos kuria milijonus eurų kainuojančias strategijas, kaip į Lietuvą pritraukti užsienio...

VMI atsako į klausimus apie patikimo mokesčių mokėtojo kriterijus 1

Valstybinė mokesčių atsako į dažniausiai užduodamus klausimus apie nuo kitų metų įsigaliosiančius patikimo...

Finansai
2018.08.01
Verslą pradėjo prekiaudami antkapiais, dabar valdo trijų įmonių grupę Premium

Pradėję nuo prekybos antkapiais, kuriuos parsigabendavo iš Kinijos, Ukmergės verslininkai laikui bėgant...

Pramonė
2018.08.01
Pirma sukūrė verslą Italijoje, vėliau – Lietuvoje: čia daug sudėtingiau Premium

Kai siūloma paslauga yra naujovė, verta panaudoti visus reklamos kanalus – net pridėti skrajučių aplinkinėse...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau