Įmonių kolektyvus sodina į automobilius

Publikuota: 2015-09-21
Laurynas Kaminskas, vienas „City racers“ idėjos autorių: „Įmonės vis labiau rūpinasi savo kolektyvų komandinių gebėjimų ugdymu.“ 
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Laurynas Kaminskas, vienas „City racers“ idėjos autorių: „Įmonės vis labiau rūpinasi savo kolektyvų komandinių gebėjimų ugdymu.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Vilniečiai orientacinių komandinių lenktynių mėgėjai savo pomėgį pavertė sėkmingu verslu. Tekstų kūrėjas Laurynas Kaminskas ir nekilnojamojo turto agentas Justas Šakėnas įkūrė bendrovę „City racers“: siūlo įmonių kolektyvams sėsti į automobilius ir komandinę dvasią stiprinti lenktyniaujant ir įveikiant įvairias užduotis.

„Septynerius metus su draugais nuolat dalyvaudavome orientacinėse varžybose su automobiliais, kartais jos būdavo organizuojamos mūsų pačių. Galiausiai supratome, kad tokia pramoga galėtų puikiai tikti įmonėms, jų kolektyvams kaip komandinių ryšių stiprinimas ar tiesiog pramoga“, – sako p. Kaminskas.

Vis daugiau įmonių darbuotojų tarpusavio ryšiams stiprinti pasitelkia įvairių pramogų. Miestuose vykstančios orientacinės varžybos jau nestebina, jas rengia ne viena bendrovė, tačiau „City racers“ kolektyvas tvirtina, kad originalias pramogas gali sukurti bet kurioje Lietuvos vietoje, pritaiko jas pagal įmonių, kurios paslaugas užsako, veiklos specifiką.

Jokių šablonų

Ponas Kaminskas sako, kad bendrovės orientacinių lenktynių automobilių pramogą dažnai renkasi kaip vieną iš įmonės savaitgalio renginio dalių. Pavyzdžiui, dieną komandos gali lenktyniauti, vakare susitikti numatytoje sodyboje ir pan.

„Nerengiame šabloninių varžybų, kai kaskart tos pačios pramogos, užduotys, tie patys keliai. Kiekvienu atveju kuriame individualią programą. Jei įmonė vakare turi vakarėlį, pavyzdžiui, kur nors Molėtų rajone, maršrutą parengiame taip, kad iš Vilniaus vykdama galiausiai pasiektų reikiamą vietą“, – pasakoja pašnekovas.

Pašnekovas sako, kad daugelis užsakovų yra sostinėje veikiančios bendrovės, tačiau paslaugos teikiamos visoje Lietuvoje.

„Mūsų darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių. Visų pirma reikia sugalvoti ir parengti užduotis. Jei turime organizuoti varžybas už miesto, važiuojame kelis kartus per savaitę, tiriame apylinkes, ieškome įdomių objektų, vietų, viską patys išbandome. Tai užima nemažai laiko. Bet dar sunkesnis darbas vyksta pramogų dieną, kai pats visą laiką esi žaidimo sūkuryje. Vakare galiausiai jautiesi lyg pats viską patyręs ir gerokai pavargęs“, – prisipažįsta p. Kaminskas.

Dažniau – stambieji

Pašnekovas pasakoja, kad pirmieji klientai buvo draugai, vėliau šie pramogas siūlė savo pažįstamiems. Anot jo, įmonės pastaruoju metu dėmesio komandoms formuoti skiria gerokai daugiau nei anksčiau, tuo asmeniškai rūpinasi vadovai.

„Matome, kad įmonėms vis labiau rūpi komandinių įgūdžių formavimas, kolektyvo santykiai. Ypač tuo suinteresuoti vadovai, jie vakarėlius ir pramogas rengia ne vien tam, kad tiesiog atsiskaitytų darbuotojams, o tikrai norėdami pasiekti naudos savo darbuotojams ir įmonėms“, – kalba vienas idėjos autorių.

Ponas Kaminskas sako, kad daugelis užsakovų kol kas yra kiek stambesnės įmonės, kuriose dirba daugiau žmonių, jos turi didesnių finansinių resursų, tačiau pastaruoju metu vis aktyviau pramogas renkasi ir nedidelės įmonės. Per 7 verslo gyvavimo mėnesius ši pramoga jau organizuota šimtams įmonių darbuotojų, kai kurios bendrovės orientacinėse varžybose dalyvauja antrą ar trečią kartą.

Idėjos autoriai teigia, kad ši pramoga yra ir puiki galimybė pamatyti Lietuvą ar pažinti savo miestą, nuvykti į vietas, kuriose dauguma žmonių nėra buvę. Anot jų, komandos apsilanko veikiančiuose ir apleistuose dvaruose, kariniuose bunkeriuose, lipa į apžvalgos bokštus ir pan.

Netrukus tikimasi paslaugų spektrą šiek tiek išplėsti, įvesti naujų pramogų. „Jau turime sukūrę scenarijus panašiems žygiams pėsčiomis bei norintiems važiuoti dviračiais, tad šiomis kryptimis artimiausiu metu veiklą ir plėsime“, – sako p. Kaminskas.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Darbdavys nėra tėvas – auklėti darbuotojų neprivalo Premium 8

Kai darbdavys mato, kad su nauju darbuotoju neranda bendros kalbos, reikia kuo greičiau su juo atsisveikinti:...

Gazelė
2019.02.23
Jei antras restoranas – ne paskutinis

Maitinimo versle priaugus iki antrosios vietos atidarymo, verta iškart galvoti apie skirtingų taškų...

Gazelė
2019.02.23
Impulsyvus pirkinys – dvaras pusei amžiaus Premium

9-uoju kvietimu Gelgaudiškio dvarui Šakių rajono savivaldybei pavyko rasti operatorių – traukos centru jį...

Gazelė
2019.02.22
Iki 700 darbuotojų išaugusi „Grill London“ investuoja Kauno LEZ Premium 22

Plečiant maitinimo įstaigų tinklą, svarbiausiu uždaviniu tampa jo suvaldymas ir kokybės užtikrinimas. „Grill...

Gazelė
2019.02.22
Pasidavė kavinių madai, bet suprato, kad prekyba – kur kas geriau Premium

Krautuvėlių tinklas „Kmyninė“ ieško įdomių produktų smulkių gamintojų asortimentui papildyti, tačiau esminę...

Gazelė
2019.02.22
GPAIS: daugelis dėl dar vienos prievolės stveriasi už galvos, kiti net nežino, kad privalo ją vykdyti Premium

Jungtis prie Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinės sistemos (GPAIS) privalo net ir...

Gazelė
2019.02.21
Pernai VMI šaudė rečiau, bet taikliau Premium

Pernai VMI trečdaliu rečiau tikrino įmones, o po šių veiksmų priskaičiavo beveik 25% mažiau mokesčių, tačiau...

Finansai
2019.02.21
VMI: išankstinės pajamų deklaracijos – kovą, permokos – balandį

Gyventojai, kurie iki šių metų gegužės 1 d. privalo deklaruoti 2018 m. pajamas, pagal įstatymą tai gali...

Finansai
2019.02.21
Uždaręs maisto po 1 Eur restoranus, R. Vyšniauskas sugalvojo planą B Premium 10

Maitinimo įstaigos išskirtinumas gali būti pigūs patiekalai, tačiau simboline kaina paremtas verslo modelis...

Gazelė
2019.02.20
60% pajamas auginusi „Knygos.lt“ dairosi vietos knygynui Kaune 8

Knygynai be kainų pasitvirtino – UAB „Balto trader“ valdoma „Knygos.lt“ 2018 m. pasiekė 3 mln. Eur apyvartą.

Gazelė
2019.02.19
Omnikanalę prekybą pritaikė iš tikrųjų: atsisakė skirtingų kainų, jei reikia – parduoda ir telefonu Premium

Skirtingus pardavimo kanalus sujungianti omnikanalė prekyba trina ribas tarp e. komercijos ir fizinės...

Gazelė
2019.02.19
Darbuotojus mokys, kaip patiems susikurti robotus 4

Auganti procesų robotizavimo paklausa didina ir šią paslaugą teikiančių įmonių skaičių. Šį mėnesį pradėjusi...

Gazelė
2019.02.18
 „BUGA’s“ padažų gamintojams raktas nuo užsienio rinkų durų kainavo apie 120.000 Eur Premium 5

„Buga LT“, dabar eksportuojanti apie 30% produkcijos, nusiteikusi per trejus metus proporciją apkeisti.

Gazelė
2019.02.18
Kaune formuojasi naujas turgus 1

Kauno Dainavos rajone, šalia prekybos miestelio „Urmas“, formuojasi naujas ne maisto prekių turgus po atviru...

Prekyba
2019.02.16
„Mirusiojo kišenių kraustymas“: kaip „Foodout“ klientus pasidalino likę rinkos žaidėjai Premium 4

Kai iš augančios rinkos, kurią dalijasi 3 įmonės, viena pasitraukia, likusių vadovams belieka pasiraitoti...

Gazelė
2019.02.15
Veterinarijos vaistinės perrikiuoja asortimentą: šunų ir kačių šeimininkai čia labiausiai laukiami Premium

Net mažiausiuose miestuose veterinarijos vaistinių asortimentas keičiasi: anksčiau čia pagrindinis pirkėjas...

Gazelė
2019.02.14
„Starnos“ plėtros istorija: kaip 14 žmonių sugeneruoja 7 mln. Eur apyvartos Premium 5

Pradėjusi nuo pramonei skirtų švediškų klijų, kurie tilpo ant vieno padėklo, prekybos, šiandien UAB „Starna“...

Gazelė
2019.02.14
Verslai dūžta atsimušę į PVM ribą 19

Per paskutinius 12 mėnesių pasiekus 45.000 Eur pajamų ribą, Lietuvoje reikia registruotis kaip PVM mokėtojui.

Finansai
2019.02.13
EK kilo įtarimų, ar Lietuva teisėtai reikalauja mokėti PVM nuo pirmojo euro Premium 2

Europos Komisija susidomėjo, ar Lietuva tinkamai taiko Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo straipsnį, kuris...

Finansai
2019.02.13
Tikėjosi pirkėjų senamiestyje – sulaukė nuošaliau Premium

Dairantis patalpų savo prekės ženklo parduotuvei, Vilniuje dirbančių aprangos kūrėjų akys neretai krypsta į...

Gazelė
2019.02.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau