Drabužių siuvėjai ieško investuotojų ir ruošiasi šuoliui

Publikuota: 2015-09-17
Marius Bieliauskas, UAB DMJ direktorius: „Investuotojų rasti nelengva, nes jie dažnai dairosi į IT sprendimus, kuriančias bendroves, o tekstilė – ne visiems suprantamas verslas.“ 
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Marius Bieliauskas, UAB DMJ direktorius: „Investuotojų rasti nelengva, nes jie dažnai dairosi į IT sprendimus, kuriančias bendroves, o tekstilė – ne visiems suprantamas verslas.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Kai prekių ženklas tampa žinomas vietos rinkoje, apyvarta kasmet nuosekliai auga, imama ieškoti plėtros į kitas šalis galimybių. Smulkioms įmonės greitai padidinti veiklos mastą sunku vien dėl ribotų finansinių išteklių, todėl verslininkai ima dairytis investuotojų.

„Veiklą pradėjome 2011 m. Iš pradžių gaminius pardavinėjome tuomet tik besikuriančiose nedidelėse krautuvėse bei internetu. O po kelerių metų mūsų drabužiais pradėta prekiauti „Aprangos“ parduotuvėse“, – pasakoja Marius Bieliauskas, Vilniaus UAB DMJ, siuvančios drabužius su prekių ženklu „Pando“, direktorius.

Kasmet įmonės apyvarta nuosekliai auga. Pernai apyvarta buvo apie 160.000 Eur, šįmet planuojama pasiekti apie 200.000 Eur.

Skirtingose šalyse

Įmonė kasmet sukuria po dvi kolekcijas. Gaminiai siuvami ne tik Lietuvoje, bet ir Lenkijoje bei Turkijoje. Kurioje šalyje bus perkamos siuvimo paslaugos, priklauso nuo gaminio. Pavyzdžiui, paltai ir marškinėliai siuvami Lietuvos siuvyklose, džinsai – Lenkijoje.

„Kai kurių gaminių siuvimo procesą reikia labiau kontroliuoti, todėl jie siuvami čia“, – patikslina pašnekovas.

Audinius bendrovė importuoja iš Italijos ir Turkijos, trikotažą – iš Ispanijos ir Lenkijos.

„80% gaminių parduodame Lietuvoje, 20% – kitose šalyse. Mūsų gaminiais prekiaujame Latvijoje, Estijoje, vienoje parduotuvėje JAV ir Slovėnijoje“, – nurodo verslininkas.

Džinsai su prekių ženklu „Pando“ kainuoja apie 100 Eur, marškinėliai – apie 30 Eur.

Pašnekovas neslepia, kad rasti prekybos partnerių užsienio šalyse – nelengva užduotis. Ne tik dėl įvairių prekių ženklų konkurencijos. Bet ir dėl vyraujančio stereotipo, kad Lietuvoje kokybiškai siuvama, bet nekuriama.

„Vakarų Europoje mes garsėjame kaip šalis, kuri drabužius siuva, bet nuosavų modelių nekuria. Šitą stereotipą pakeisti sunku. Pavyzdžiui, ne kartą teko matyti žmogaus reakciją, kai jis sužino, kur sukurti šie gaminiai. Be abejo, situacija po truputį keičiasi, bet vangiai“, – patirtimi dalijasi p. Bieliauskas.

Įvairios parodos – bene parankiausias būdas ieškoti verslo partnerių svetur.

„Į parodas susirenka parduotuvių, prekybos tinklų atstovai, kurie ieško naujų prekių ženklų. Dalyvaudami parodose ne tik garsiname prekių ženklą, bet ir mezgame verslo ryšius. Vis dėlto dalyvauti parodose nepigu, todėl ieškome finansavimo galimybių. Pernai su VšĮ „Versli Lietuva“ pagalba gavome lėšų dalyvauti parodoje Berlyne“, – vardija pašnekovas ir priduria, kad įmonės savo gaminius pristatė keliose užsienio parodose, o rudenį naują kolekciją pristatys motociklų parodoje Milane.

Ieško galimybių

Įmonės apyvarta kasmet tolygiai auga, tačiau, pasak pašnekovo, norint pasiekti spartesnį augimą bendrovei reikėtų papildomų investicijų.

„Plėstis savo jėgomis galėtume, tačiau tai užimtų daug laiko. Mes einame žingsneliais, o norėtume šuoliuoti, tačiau spartaus augimo galimybes riboja finansai. Ieškome investuotojo, kuris padėtų išplėsti veiklą užsienio šalyse Mūsų tikslas – 2016 m. pasiekti 600.000 Eur apyvartą“, – skaičiuoja verslininkas.

Potencialių investuotojų ieškoma Lietuvoje, nes, p. Bieliausko nuomone, vargu ar užsieniečiai ryžtųsi investuoti į lietuvišką įmonę, kuri savo gaminius daugiausia parduoda vietos rinkoje.

„Investuotojų rasti nelengva, nes jie dažnai dairosi į IT sprendimus, kuriančias bendroves, o tekstilė – ne visiems suprantamas verslas“, – kalba verslininkas ir prasitaria, kad vis dėlto pavyko atkreipti kelių galimų investuotojų dėmesį.

Įmonės branduolį sudaro 3 žmonės, tačiau atskiriems darbams samdoma daugiau darbuotojų.

„Prie mūsų projektų paprastai dirba 10–15 žmonių. Pavyzdžiui, kitų metų žiemos kolekciją mums kuria 3 dizaineriai iš Londono“, – tarptautine komanda džiaugiasi p. Bieliauskas.

infogr.am::infogram_0_dmj_apyvarta-9246

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Transportininkų realybė: vieni taikosi su praradimais, kiti vos spėja skaičiuoti pelną Premium 1

Per karantiną vilkikai nestovėjo įmonių kiemuose, bet kai kurių bendrovių apyvarta ypač krito. Labiausiai...

Gazelė
2020.07.03
„Sapore d‘Italia“ patirtis: „Akropolyje“ atidarė parduotuvę dėl užsienio klientų ir jų neteko – bet laikinai Premium

Kai naujai atidarytą parduotuvę po mėnesio „ištinka“ karantinas, visi plėtros planai lieka sujaukti. Tačiau...

Gazelė
2020.07.01
Keičiasi kai kurios didžiausios ir mažiausios „Sodros“ išmokos 1

Nuo liepos 1 d. keičiasi maksimalių ir minimalių ligos, maksimalių tėvystės, vaiko priežiūros, nedarbo ...

Gazelė
2020.07.01
Verslo liudijimai nuo liepos išduodami ne visiems

Nuo liepos su vienu verslo liudijimu bus galima užsiimti tik vieno buto nuoma, o būstų ir automobilių...

Gazelė
2020.07.01
Rado išeičių, kaip taupyti įkuriant darbo vietas Premium

Daugelis įmonių stengiasi kuo mažiau įsigyti nuosavo turto ir jį nuomotis. Dabartinėmis sąlygomis, kai...

Gazelė
2020.07.01
Smulkioji verslininkė: gyvename XXI amžiuje, o elektros galios padidinti neprisiprašome Premium 7

Kai kurie smulkieji verslininkai, dirbantys kaimo vietovėse, tvirtina, jog negali plėsti verslo dėl to, kad...

Gazelė
2020.06.30
Kuriamas įrankis, kuris padės paskolą gauti ir jaunam verslui

IT bendrovė „Fintegry“ kartu su startuoliu „Abalt“ kuria įmonių kredito rizikos vertinimo sistemą pagal...

Gazelė
2020.06.29
E. parduotuves atrado net mėsininkai ar bitininkai 

Per karantiną stipriai suintensyvėjo e. prekyba: kai kurios įmonės e. parduotuvę susikūrė vos per kelias...

Gazelė
2020.06.29
Biure šuo? Kodėl gi ne 12

Darbdaviai, norėdami pakelti ūpą darbuotojams, prigalvoja įvairiausių motyvacinių priemonių. Vienos jos...

Gazelė
2020.06.28
Bilietų į renginius platintojai jau įkvepia deguonies – išgyvens Premium

Tiek renginių organizatoriai, tiek bilietų pardavimo platformos nuostolius skaičiuos dar ilgai – kol bus...

Gazelė
2020.06.27
Lietuvių startuolis užėmė antrąją vietą „PowerUp!“ superfinale 1

Lietuvių startuolis „Viezo“ laimėjo antrąją vietą didžiausiame Centrinės ir Rytų Europos tvariosios...

Gazelė
2020.06.26
5 atvejai, kai sunku gauti nuomos subsidiją: kaip elgtis

Valstybės valdoma UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) išskiria 5 kliuvinius, dėl kurių vis dar...

Statyba ir NT
2020.06.26
Karantinas sujaukė plėtros planus: kaip elgėsi verslininkai Premium

Plėtra nebūtinai būna sėkminga net tuomet, kai išorinės aplinkybės nepakiša kojos. Karantinas daugelio...

Gazelė
2020.06.25
„Swedbank“ didina nuo COVID-19 nukentėjusio verslo finansavimą iki 1 mln. Eur

„Swedbank“ padidino maksimalią finansuojamą valstybės paskolos sumą nuo COVID-19 nukentėjusiam šalies...

Gazelė
2020.06.25
Dar viena kliūtis gauti subsidiją mikroįmonėms – šįkart MB vadovams Premium

Dalis mikroįmonių negali gauti subsidijos, nes gyventojų pajamų mokestį (GPM) sumokėjo iš asmeninės...

Gazelė
2020.06.25
Nuo pandemijos nukentėjęs verslas įmokas „Sodrai“ galės sumokėti per 5 metus

„Sodra“ jau laukia verslo prašymų supaprastinta tvarka atidėti dėl karantino ir ekstremalios situacijos...

Gazelė
2020.06.23
Turgaus prekeivių kompensacijoms – 6 mln. Eur valstybės paramos

Vyriausybė perskirstė nekilnojamojo turto (NT) nuomos subsidijoms skirtus 100.000 Eur – joms skirta suma...

Gazelė
2020.06.22
Karantinas jaunimą paveikė labiausiai   

„Žmogaus studijų centras“ ir „Baltijos tyrimai“ baigė Lietuvos emocinio klimato tyrimą. Rezultatai rodo, kad...

Gazelė
2020.06.22
Nesėkmė – ne kontrolinis šūvis: „Vanilinis dangus“ įsitvirtinti Vilniuje bando vėl Premium

Prieš keletą metų, uždarę kavinę Vilniuje, uteniškiai Povilas ir Vaida Jankauskai su palengvėjimu atsiduso:...

Gazelė
2020.06.22
E. prekybos pamokos: be SMS aprašymų ir „darbuotojai išsiaiškins patys“ Premium

Karantinas pakeitė verslų lūkesčius, susijusius su e. prekyba, kai kuriems – apskritai suteikė progą su ja...

Gazelė
2020.06.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus