Drabužių siuvėjai ieško investuotojų ir ruošiasi šuoliui

Publikuota: 2015-09-17
Marius Bieliauskas, UAB DMJ direktorius: „Investuotojų rasti nelengva, nes jie dažnai dairosi į IT sprendimus, kuriančias bendroves, o tekstilė – ne visiems suprantamas verslas.“ 
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Marius Bieliauskas, UAB DMJ direktorius: „Investuotojų rasti nelengva, nes jie dažnai dairosi į IT sprendimus, kuriančias bendroves, o tekstilė – ne visiems suprantamas verslas.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Kai prekių ženklas tampa žinomas vietos rinkoje, apyvarta kasmet nuosekliai auga, imama ieškoti plėtros į kitas šalis galimybių. Smulkioms įmonės greitai padidinti veiklos mastą sunku vien dėl ribotų finansinių išteklių, todėl verslininkai ima dairytis investuotojų.

„Veiklą pradėjome 2011 m. Iš pradžių gaminius pardavinėjome tuomet tik besikuriančiose nedidelėse krautuvėse bei internetu. O po kelerių metų mūsų drabužiais pradėta prekiauti „Aprangos“ parduotuvėse“, – pasakoja Marius Bieliauskas, Vilniaus UAB DMJ, siuvančios drabužius su prekių ženklu „Pando“, direktorius.

Kasmet įmonės apyvarta nuosekliai auga. Pernai apyvarta buvo apie 160.000 Eur, šįmet planuojama pasiekti apie 200.000 Eur.

Skirtingose šalyse

Įmonė kasmet sukuria po dvi kolekcijas. Gaminiai siuvami ne tik Lietuvoje, bet ir Lenkijoje bei Turkijoje. Kurioje šalyje bus perkamos siuvimo paslaugos, priklauso nuo gaminio. Pavyzdžiui, paltai ir marškinėliai siuvami Lietuvos siuvyklose, džinsai – Lenkijoje.

„Kai kurių gaminių siuvimo procesą reikia labiau kontroliuoti, todėl jie siuvami čia“, – patikslina pašnekovas.

Audinius bendrovė importuoja iš Italijos ir Turkijos, trikotažą – iš Ispanijos ir Lenkijos.

„80% gaminių parduodame Lietuvoje, 20% – kitose šalyse. Mūsų gaminiais prekiaujame Latvijoje, Estijoje, vienoje parduotuvėje JAV ir Slovėnijoje“, – nurodo verslininkas.

Džinsai su prekių ženklu „Pando“ kainuoja apie 100 Eur, marškinėliai – apie 30 Eur.

Pašnekovas neslepia, kad rasti prekybos partnerių užsienio šalyse – nelengva užduotis. Ne tik dėl įvairių prekių ženklų konkurencijos. Bet ir dėl vyraujančio stereotipo, kad Lietuvoje kokybiškai siuvama, bet nekuriama.

„Vakarų Europoje mes garsėjame kaip šalis, kuri drabužius siuva, bet nuosavų modelių nekuria. Šitą stereotipą pakeisti sunku. Pavyzdžiui, ne kartą teko matyti žmogaus reakciją, kai jis sužino, kur sukurti šie gaminiai. Be abejo, situacija po truputį keičiasi, bet vangiai“, – patirtimi dalijasi p. Bieliauskas.

Įvairios parodos – bene parankiausias būdas ieškoti verslo partnerių svetur.

„Į parodas susirenka parduotuvių, prekybos tinklų atstovai, kurie ieško naujų prekių ženklų. Dalyvaudami parodose ne tik garsiname prekių ženklą, bet ir mezgame verslo ryšius. Vis dėlto dalyvauti parodose nepigu, todėl ieškome finansavimo galimybių. Pernai su VšĮ „Versli Lietuva“ pagalba gavome lėšų dalyvauti parodoje Berlyne“, – vardija pašnekovas ir priduria, kad įmonės savo gaminius pristatė keliose užsienio parodose, o rudenį naują kolekciją pristatys motociklų parodoje Milane.

Ieško galimybių

Įmonės apyvarta kasmet tolygiai auga, tačiau, pasak pašnekovo, norint pasiekti spartesnį augimą bendrovei reikėtų papildomų investicijų.

„Plėstis savo jėgomis galėtume, tačiau tai užimtų daug laiko. Mes einame žingsneliais, o norėtume šuoliuoti, tačiau spartaus augimo galimybes riboja finansai. Ieškome investuotojo, kuris padėtų išplėsti veiklą užsienio šalyse Mūsų tikslas – 2016 m. pasiekti 600.000 Eur apyvartą“, – skaičiuoja verslininkas.

Potencialių investuotojų ieškoma Lietuvoje, nes, p. Bieliausko nuomone, vargu ar užsieniečiai ryžtųsi investuoti į lietuvišką įmonę, kuri savo gaminius daugiausia parduoda vietos rinkoje.

„Investuotojų rasti nelengva, nes jie dažnai dairosi į IT sprendimus, kuriančias bendroves, o tekstilė – ne visiems suprantamas verslas“, – kalba verslininkas ir prasitaria, kad vis dėlto pavyko atkreipti kelių galimų investuotojų dėmesį.

Įmonės branduolį sudaro 3 žmonės, tačiau atskiriems darbams samdoma daugiau darbuotojų.

„Prie mūsų projektų paprastai dirba 10–15 žmonių. Pavyzdžiui, kitų metų žiemos kolekciją mums kuria 3 dizaineriai iš Londono“, – tarptautine komanda džiaugiasi p. Bieliauskas.

infogr.am::infogram_0_dmj_apyvarta-9246

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Mirusiojo kišenių kraustymas“: kaip „Foodout“ klientus pasidalino likę rinkos žaidėjai Premium

Kai iš augančios rinkos, kurią dalijasi 3 įmonės, viena pasitraukia, likusių vadovams belieka pasiraitoti...

Gazelė
2019.02.15
Veterinarijos vaistinės perrikiuoja asortimentą: šunų ir kačių šeimininkai čia labiausiai laukiami Premium

Net mažiausiuose miestuose veterinarijos vaistinių asortimentas keičiasi: anksčiau čia pagrindinis pirkėjas...

Gazelė
2019.02.14
„Starnos“ plėtros istorija: kaip 14 žmonių sugeneruoja 7 mln. Eur apyvartos Premium 5

Pradėjusi nuo pramonei skirtų švediškų klijų, kurie tilpo ant vieno padėklo, prekybos, šiandien UAB „Starna“...

Gazelė
2019.02.14
Verslai dūžta atsimušę į PVM ribą 19

Per paskutinius 12 mėnesių pasiekus 45.000 Eur pajamų ribą, Lietuvoje reikia registruotis kaip PVM mokėtojui.

Finansai
2019.02.13
EK kilo įtarimų, ar Lietuva teisėtai reikalauja mokėti PVM nuo pirmojo euro Premium 2

Europos Komisija susidomėjo, ar Lietuva tinkamai taiko Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo straipsnį, kuris...

Finansai
2019.02.13
Tikėjosi pirkėjų senamiestyje – sulaukė nuošaliau Premium

Dairantis patalpų savo prekės ženklo parduotuvei, Vilniuje dirbančių aprangos kūrėjų akys neretai krypsta į...

Gazelė
2019.02.12
Nudegęs transporto versle, įkūrė piceriją: pinigai mažesni, bet už tai - stabilu Premium 4

Netoli Karmėlavos (Kauno r.) picerijos „Contra“ įkūrėjas dažnai išgirsta raginimą plėstis ir atidaryti dar...

Gazelė
2019.02.12
Per brangiai turtą „Sauridai“ pardavę Rancai turi sumokėti 0,7 mln. Eur mokesčių 13

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas nusprendė, kad VMI pagrįstai apmokestino per 6,7 mln. Eur...

Finansai
2019.02.11
Personalo paieškos „Atranka 360“ patirtis: paskutinė naujiena įspėjo verslo poreikius Premium

Personalo paieškos ir atrankos bendrovės gali plėsti siūlomų paslaugų krepšelį, nes klientų poreikiai...

Gazelė
2019.02.11
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
„Žuvies pašto“ istorija: susitelkė į filė, o klesti šamo plėšiko kotletai Premium 1

Vartotojai nori skirti mažiau laiko maistui ruošti, bet valgyti kokybiškai. Todėl augintojai kuria naujus...

Gazelė
2019.02.11
Didmiesčių ir kurortų verslas mažiau atsparus nesėkmėms nei daugelio rajonų Premium

Atspariausios verslo negandoms praėjusiais metais buvo mažesnių savivaldybių įmonės, o Lietuvos kurortai...

Verslo aplinka
2019.02.10
Kaip įsitvirtinti perpildytoje rinkoje: kepyklų įkūrėjų patirtis 1

Kuo didesnė konkurencija, tuo labiau išlošia pirkėjas, nes gali rinktis ir pagal kainą, ir pagal kokybę ar...

Gazelė
2019.02.10
Sekantys paskui „Amazon“ pamokas, atlieka „streso testus“  1

Augantys prekybininkai siekia suderinti tradicinę ir e. prekybą, todėl ieško sprendimų, kurie užtikrintų...

Gazelė
2019.02.10
 Vieni dirba ilgiau ir išlošia, kiti nepramuša pasipriešinimo 1

Būti pirmiesiems nėra lengva. Tačiau pasirinkus teisingą taktiką, rezultatų netrunkama sulaukti. O kai...

Gazelė
2019.02.09
VMI atskleidžia, kaip internete ieško nedeklaruotų pajamų 33

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) atlikusi internetiniuose aukcionuose prekiaujančių ir dalijimosi...

Finansai
2019.02.07
Algoms vėluoti priežasčių nėra: skaičiavimus apskaitos įmonės atliko laiku Premium 5

Jokios suirutės, tik kiek daugiau užtrunka laiko, nes pagal naują metodiką apskaičiuotus atlyginimus dar...

Gazelė
2019.02.07
Nedidelį viešbutį Klaipėdoje nusprendė išplėsti 4 kartus Premium

Viešbutis „Vėtra“ Klaipėdoje po rekonstrukcijos galės priimti beveik keturis kartus daugiau svečių nei iki...

Statyba ir NT
2019.02.07
Stabdomas vienas iš kvietimų smulkiųjų paskolų palūkanoms kompensuoti

Smulkusis ir vidutinis verslas nebegali teikti paraiškų paskolų palūkanoms kompensuoti pagal vieną iš trijų...

Gazelė
2019.02.06
Kepyklėlių bumas sugrįžta: kaip šiame versle nenusvilti Premium 6

Nedidelė kepykla – verslas, kuris reikalauja palyginti nedaug investicijų, o prekės čia greito apyvartumo.

Gazelė
2019.02.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau