Rankinių kūrėja užsakymų turi tiek, kad visų įvykdyti nespėja

Publikuota: 2015-09-16
Atnaujinta 2015-09-16 14:01
Inga Gilė, prekių ženklo „Umpapa“ įkūrėja: „Man patinka piešti, tai save ir įdarbinau taip, kad mano darbas būtų piešti.“
Almantės Juškaitės nuotr.
Inga Gilė, prekių ženklo „Umpapa“ įkūrėja: „Man patinka piešti, tai save ir įdarbinau taip, kad mano darbas būtų piešti.“ Almantės Juškaitės nuotr.
„Verslo žinios“

Krepšius su originaliais piešiniais, pažymėtus prekių ženklu „Umpapa“, kurianti Inga Gilė per pusantrų metų veiklą išaugino taip, kad naujų užsakymų nebepriims artimiausią pusmetį.

„Daug metų dirbau dizainere, tačiau vis pagalvodavau, kad norėčiau keisti veiklą, atsitraukti nuo komandinio darbo ir dirbti sau. Kelis piešiniais dekoruotus krepšius sukūriau draugams. Krepšių fotografijas paskelbiau feisbuke, sulaukiau teigiamų įvertinimų, o galiausiai ir užsakymų“, – apie veiklos pradžią kalba p. Gilė.

Virtuali sklaida

Pasak pašnekovės, sprendimą palikti samdomą darbą ir dirbti sau priimti nebuvo lengva. Tik viską gerai apskaičiavusi, įvertinusi savo galimybes p. Gilė ryžosi pokyčiams.

„Neturėjau galimybių aklai rizikuoti, todėl apsiskaičiavau, kiek gaminių turėčiau parduoti per mėnesį, kokį užsakymų kiekį galėsiu pagaminti. Juk jei feisbuke visi tik giria gaminius, tačiau realių užsakymų nėra – verslo nebus“, – kad tik įsitikinusi gaminių paklausa atsidėjo nuosavai veiklai, šneka verslininkė.

Ponia Gilė sutinka, kad rankinių pasiūla rinkoje nemaža, tačiau dekoruotų rankų darbo piešiniais nebuvo. Būtent šią nišą ir užpildė kūrėja.

„Dvi siuvėjos pagal mano brėžinius siuva krepšius. Viena siuva paprastesnius, o kita – sudėtingesnės konstrukcijos. O aš krepšius dekoruoju piešiniais. Iš tiesų ir pati galėčiau krepšius pasiūti, tačiau laikausi nuomonės, kad darbas turi būti atliktas profesionaliai. Taigi siuvėjos siuva krepšius, o aš ant jų piešiu“, – apie darbų pasidalijimą kalba p. Gilė.

Krepšius perka tiek didesnių, tiek mažesnių miestelių gyventojai. Dalis gaminių iškeliauja į užsienį, – jų įsigyja svetur gyvenantys lietuviai.

„Sakyčiau, kad mano klientai ten, kur veikia feisbukas, nes būtent taip mane susiranda klientai. Jei gaminius internete aprašyčiau anglų kalba, manau, sulaukčiau užsakymų iš užsieniečių. Be to, iš ankstesnės darbo patirties išmanau, kaip vykdyti rinkodarą internete. Kol kas to nedarau, nes dirbu viena ir didinti veiklos apimties neturiu galimybių. Šiuo metu darbo turiu pusmečiui į priekį, todėl kol kas naujų užsakymų nepriimu“, – kalba pašnekovė.

Kainodaros dilema

Kalbėdama apie savo gaminius, p. Gilė sako, kad pretenzijų į meną nepuoselėja, priešingai, – nori, kad gaminiai keltų šviesias emocijas.

„Prekių ženklas „Umpapa“ reiškia ritmą, kuriuo šoka du susikibę senukai. Norisi, kad gaminiai keltų teigiamų emocijų klientams, o pati veikla būtų maloni man pačiai. Man patinka piešti, tai save ir įdarbinau taip, kad mano darbas būtų piešti“, – kalba pašnekovė.

Vidutiniškai rankomis dekoruota rankinė kainuoja 60–70 Eur. Pasak p. Gilės, įvertinus paklausą, kainą būtų galima ir kilstelėti.

„Nustatydama kainą, suskaičiuoju ne tik sąnaudas medžiagoms, kurių reikia krepšiams pasiūlyti, išlaidas už siuvimo paslaugas, bet ir įvertinu savo darbo laiką. Kiekvieną krepšį dekoruoju vis kitokiu piešiniu, tad galėčiau savo darbą įvertinti brangiau, tačiau tada krepšio kaina būtų auksinė“, – apie kainodarą pasakoja verslininkė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tendencija: į skatinamąsias keliones važiuoja visi įmonės darbuotojai Premium 1

Anksčiau kelione įprastai būdavo apdovanojami tik geriausi darbuotojai, dabar vis dažniau išvyksta visa...

Vadyba
2018.12.18
Lietuvos gamintojai turi galimybių įsijungti į ekologiškų produktų varžybas

Ekologiški produktai darysis įvairesni, o jų pardavimai augs – tokios jų vartojimo tendencijos visai...

Agroverslas
2018.12.17
Leidus gaminti namuose, tikisi daugėsiant naujų ir legalių maitintojų 6

Smulkieji nuo šiol gali užsiimti maisto gamyba namuose. Iki šiol namudininkai, gaminantys saldumynus, vieno...

Agroverslas
2018.12.16
Jei ne mentoriai, kai kurie produktai nebūtų išvydę dienos šviesos Premium

Tinkamas mentorius padeda rasti savo vietą gyvenime, pasiryžti kurti verslą, o jau veikiančioms įmonėms gali...

Vadyba
2018.12.15
Kokių dovanų kolegos norėtų, bet jų dovanoti nepatariama

Dauguma organizacijų turi tradicijų, kaip pasitinka šventes, – kolegų pusryčiai, pietūs ar vakarėlis po...

Etiketės „aš ekologiškas“ nebeužtenka: Lietuvos gamintojai stiprūs sukurti, bet turi pramokti vystyti Premium

Palyginti su Latvija ir Esti­ja, Lietuva eksportuoja di­džiau­sią dalį – 45% – ekologiškų produktų. Mūsiškių...

Agroverslas
2018.12.14
„Dalinuosi.lt“ keliasi į „Topo centro“ parduotuves 1

„Dalinuosi.lt" daiktų nuomos platforma pasipildė ir kai kuriomis „Topo centro“ prekėmis. Nuo šios savaitės...

Šiauliečiai, nutarę kosmetika prekiauti „rimčiau“, įsiprašė pasimokyti į „Amazon“ Premium 1

E. komercijoje yra aibė tiek pirkėjui, tiek pardavėjui procesus palengvinančių sprendimų, kuriuos būtų galima...

Po Seimo pirmininko reklamos planuoja kartoti „Gyvulių ūkio“ leidimą 5

George'o Orwello „Gyvulių ūkis“ – žymiausias XX a. politinės satyros kūrinys, kasmet patenkantis į...

VMI sukūrė nemokamo virtualaus buhalterio versiją 13

Individualią veiklą vykdantys ar ketinantys vykdyti gyventojai gali susipažinti, kaip atrodys nemokama...

Finansai
2018.12.13
Architektės darbą iškeitė į verslą „iš išskaičiavimo“: sprendimo nesigaili Premium 1

Kauno UAB „Ližė smaližė“ didžiąją dalį kepinių gamina be gliuteno – šis žingsnis nuo pat pradžių padėjo...

Agroverslas
2018.12.13
Patarimai pastato ant kojų ir kilsteli šuoliams Premium

Smulkus ir vidutinis verslas, ypač pradedantis, susiduria tai su menkesnėmis bėdomis, tai su didesniais...

Vadyba
2018.12.12
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
„Sominta“ patirtis: vietoj tikros odos pasirinko dirbtinę, bet rado, kur panaudoti pavadinimą Premium

Jei naujam produktui sukuriamas prekės ženklas nepasitvirtina, jį galima panaudoti kitų prekių pardavimams.

Pramonė
2018.12.10
Stato laivus neturėdami jokių gamyklų Premium

Laivų statybos įmonė „CB Baltic“ veikia neturėdama nuosavos gamybinės bazės, specialistų dirbti Lietuvoje...

Pramonė
2018.12.10
Ekspertai: premijas indeksuoti privalu Premium

Nuo 2019 m. darbo užmokestį reikia dauginti iš koeficiento, nes „Sodros“ įmokas turės mokėti darbuotojas, o...

Finansai
2018.12.10
Sukūrė platformą, kur smulkiesiems gauti sprendimą užtrunka dvi dienas Premium

„Kaip „užkurti“ naujo prekės ženklo e. parduotuvę?“, „Kaip atgauti pinigus iš skolininkų?“ – keli iš...

Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Privatus verslas pedagogo profesiją supranta kitaip 9

Kol valdžia ieško būdų, kaip patenkinti pedagogų reikalavimus, verslininkai, kurių veikla susijusi su...

Vadyba
2018.12.08
Eglučių augintojai keliasi į internetą: čia pirkėjai per dieną užsisako jų šimtais Premium

Mažesnė kaina ar patogumas: vis daugiau eglučių pirkėjų renkasi pastarąjį variantą ir eglutę užsisako...

Agroverslas
2018.12.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau