Rankinių kūrėja užsakymų turi tiek, kad visų įvykdyti nespėja

Publikuota: 2015-09-16
Atnaujinta 2015-09-16 14:01
Inga Gilė, prekių ženklo „Umpapa“ įkūrėja: „Man patinka piešti, tai save ir įdarbinau taip, kad mano darbas būtų piešti.“
Almantės Juškaitės nuotr.
Inga Gilė, prekių ženklo „Umpapa“ įkūrėja: „Man patinka piešti, tai save ir įdarbinau taip, kad mano darbas būtų piešti.“ Almantės Juškaitės nuotr.
„Verslo žinios“

Krepšius su originaliais piešiniais, pažymėtus prekių ženklu „Umpapa“, kurianti Inga Gilė per pusantrų metų veiklą išaugino taip, kad naujų užsakymų nebepriims artimiausią pusmetį.

„Daug metų dirbau dizainere, tačiau vis pagalvodavau, kad norėčiau keisti veiklą, atsitraukti nuo komandinio darbo ir dirbti sau. Kelis piešiniais dekoruotus krepšius sukūriau draugams. Krepšių fotografijas paskelbiau feisbuke, sulaukiau teigiamų įvertinimų, o galiausiai ir užsakymų“, – apie veiklos pradžią kalba p. Gilė.

Virtuali sklaida

Pasak pašnekovės, sprendimą palikti samdomą darbą ir dirbti sau priimti nebuvo lengva. Tik viską gerai apskaičiavusi, įvertinusi savo galimybes p. Gilė ryžosi pokyčiams.

„Neturėjau galimybių aklai rizikuoti, todėl apsiskaičiavau, kiek gaminių turėčiau parduoti per mėnesį, kokį užsakymų kiekį galėsiu pagaminti. Juk jei feisbuke visi tik giria gaminius, tačiau realių užsakymų nėra – verslo nebus“, – kad tik įsitikinusi gaminių paklausa atsidėjo nuosavai veiklai, šneka verslininkė.

Ponia Gilė sutinka, kad rankinių pasiūla rinkoje nemaža, tačiau dekoruotų rankų darbo piešiniais nebuvo. Būtent šią nišą ir užpildė kūrėja.

„Dvi siuvėjos pagal mano brėžinius siuva krepšius. Viena siuva paprastesnius, o kita – sudėtingesnės konstrukcijos. O aš krepšius dekoruoju piešiniais. Iš tiesų ir pati galėčiau krepšius pasiūti, tačiau laikausi nuomonės, kad darbas turi būti atliktas profesionaliai. Taigi siuvėjos siuva krepšius, o aš ant jų piešiu“, – apie darbų pasidalijimą kalba p. Gilė.

Krepšius perka tiek didesnių, tiek mažesnių miestelių gyventojai. Dalis gaminių iškeliauja į užsienį, – jų įsigyja svetur gyvenantys lietuviai.

„Sakyčiau, kad mano klientai ten, kur veikia feisbukas, nes būtent taip mane susiranda klientai. Jei gaminius internete aprašyčiau anglų kalba, manau, sulaukčiau užsakymų iš užsieniečių. Be to, iš ankstesnės darbo patirties išmanau, kaip vykdyti rinkodarą internete. Kol kas to nedarau, nes dirbu viena ir didinti veiklos apimties neturiu galimybių. Šiuo metu darbo turiu pusmečiui į priekį, todėl kol kas naujų užsakymų nepriimu“, – kalba pašnekovė.

Kainodaros dilema

Kalbėdama apie savo gaminius, p. Gilė sako, kad pretenzijų į meną nepuoselėja, priešingai, – nori, kad gaminiai keltų šviesias emocijas.

„Prekių ženklas „Umpapa“ reiškia ritmą, kuriuo šoka du susikibę senukai. Norisi, kad gaminiai keltų teigiamų emocijų klientams, o pati veikla būtų maloni man pačiai. Man patinka piešti, tai save ir įdarbinau taip, kad mano darbas būtų piešti“, – kalba pašnekovė.

Vidutiniškai rankomis dekoruota rankinė kainuoja 60–70 Eur. Pasak p. Gilės, įvertinus paklausą, kainą būtų galima ir kilstelėti.

„Nustatydama kainą, suskaičiuoju ne tik sąnaudas medžiagoms, kurių reikia krepšiams pasiūlyti, išlaidas už siuvimo paslaugas, bet ir įvertinu savo darbo laiką. Kiekvieną krepšį dekoruoju vis kitokiu piešiniu, tad galėčiau savo darbą įvertinti brangiau, tačiau tada krepšio kaina būtų auksinė“, – apie kainodarą pasakoja verslininkė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Aukštaitijos prekybininkė: verta pagalvoti, ar smulkiųjų gaivinimas nebus naudingas tik didiesiems Premium 2

Iniciatyva uždrausti didiesiems prekybos centrams dirbti sekmadieniais yra priešinga tikslui mažinti kainas.

Į eksportą ant natūralumo bangos: prie beržų sulos pratina ir ekologiška pakuote Premium 3

Į ekologiškiems produktams palankias pasaulines tendencijas atsižvelgė ir Šalčininkų UAB „Straikas“. Gintaras...

Keleiviai įprato pirkti stotyse – prekybininkai dairosi ten ploto Premium 3

Atnaujintose autobusų stotyse veikiantys prekybininkai dar prieš kelerius metus nežinojo, ko tikėtis naujoje...

Klientus laimi sprendimais ir darbų galerija: gamino ir „Spotify“ biurui, ir „Nordea“ valgyklai Premium

Pagaminęs produktą, naudojamą „Spotify“ biure Niujorke, jau turi, ką papasakoti potencialiems užsakovams.

Pramonė
2018.08.13
Kelionių agentūrų regionuose verslo praktika: dėl vietinių tampa ir organizatorėmis Premium

Regionų kelionių agentūros augina pajamas, radusios būdų prisikviesti keliautojų iš didmiesčių, o siekdamos...

Plečiasi „Sodros“ grindų prievolė 8

Nuo šių metų liepos už darbuotojus, kurie negauna minimalios algos, darbdaviai turi primokėti ne tik...

Finansai
2018.08.08
Daugiau įmonių galės taikyti 0% ir 5% pelno mokesčio tarifus 2

Nuo 2019 m. daugiau nedidelių verslų galės taikyti lengvatinius 0% ir 5% pelno mokesčio tarifus, nes...

Finansai
2018.08.07
Dovanų ir indų salonai e. prekyboje pajamų nemato Premium

Prekybininkai, kurių pagrindinis asortimentas – dovanos, indai ir interjero detalės, e. prekyboje didesnių...

Išbandymas plėtra: kaip nepaslysti 2

Kuo įmonė sparčiau auga, kuo įvairesnių veiklų imasi, tuo atsiranda didesnė rizika visko nesužiūrėti,...

Vadyba
2018.08.05
Pasikeitęs pirkėjo paveikslas privertė keisti parduotuvių formatą Premium

Anksčiau agrofirmos „Sėklos“ net 80% asortimento sudarė būtent sėklos, o dabar jų dalis sumažėjo iki 25%.

Agroverslas
2018.08.03
VMI paaiškina, kada kokie GPM tarifai taikomi nuo 2019 m. 12

Valstybinė mokesčių inspekcija paaiškina, kaip nuo 2019 m. keičiasi mokesčių lengvatos, neapmokestinamojo...

Finansai
2018.08.02
Pasiruošimas reformai buksuoja – trukdo neišlukštentas „Sodros“ tarifas Premium

Pagrindiniai mokesčių reformos teisės aktai priimti, tačiau kol kas nepatvirtintas „Sodros“ tarifo...

Finansai
2018.08.02
Skyrė 1.500 Eur rinkodarai – sulaukė klientų iš Australijos antplūdžio Premium 3

Kol valdžios institucijos kuria milijonus eurų kainuojančias strategijas, kaip į Lietuvą pritraukti užsienio...

VMI atsako į klausimus apie patikimo mokesčių mokėtojo kriterijus 1

Valstybinė mokesčių atsako į dažniausiai užduodamus klausimus apie nuo kitų metų įsigaliosiančius patikimo...

Finansai
2018.08.01
Verslą pradėjo prekiaudami antkapiais, dabar valdo trijų įmonių grupę Premium

Pradėję nuo prekybos antkapiais, kuriuos parsigabendavo iš Kinijos, Ukmergės verslininkai laikui bėgant...

Pramonė
2018.08.01
Pirma sukūrė verslą Italijoje, vėliau – Lietuvoje: čia daug sudėtingiau Premium

Kai siūloma paslauga yra naujovė, verta panaudoti visus reklamos kanalus – net pridėti skrajučių aplinkinėse...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau