Rankinių kūrėja užsakymų turi tiek, kad visų įvykdyti nespėja

Publikuota: 2015-09-16
Atnaujinta 2015-09-16 14:01
Inga Gilė, prekių ženklo „Umpapa“ įkūrėja: „Man patinka piešti, tai save ir įdarbinau taip, kad mano darbas būtų piešti.“
Almantės Juškaitės nuotr.
Inga Gilė, prekių ženklo „Umpapa“ įkūrėja: „Man patinka piešti, tai save ir įdarbinau taip, kad mano darbas būtų piešti.“ Almantės Juškaitės nuotr.
„Verslo žinios“

Krepšius su originaliais piešiniais, pažymėtus prekių ženklu „Umpapa“, kurianti Inga Gilė per pusantrų metų veiklą išaugino taip, kad naujų užsakymų nebepriims artimiausią pusmetį.

„Daug metų dirbau dizainere, tačiau vis pagalvodavau, kad norėčiau keisti veiklą, atsitraukti nuo komandinio darbo ir dirbti sau. Kelis piešiniais dekoruotus krepšius sukūriau draugams. Krepšių fotografijas paskelbiau feisbuke, sulaukiau teigiamų įvertinimų, o galiausiai ir užsakymų“, – apie veiklos pradžią kalba p. Gilė.

Virtuali sklaida

Pasak pašnekovės, sprendimą palikti samdomą darbą ir dirbti sau priimti nebuvo lengva. Tik viską gerai apskaičiavusi, įvertinusi savo galimybes p. Gilė ryžosi pokyčiams.

„Neturėjau galimybių aklai rizikuoti, todėl apsiskaičiavau, kiek gaminių turėčiau parduoti per mėnesį, kokį užsakymų kiekį galėsiu pagaminti. Juk jei feisbuke visi tik giria gaminius, tačiau realių užsakymų nėra – verslo nebus“, – kad tik įsitikinusi gaminių paklausa atsidėjo nuosavai veiklai, šneka verslininkė.

Ponia Gilė sutinka, kad rankinių pasiūla rinkoje nemaža, tačiau dekoruotų rankų darbo piešiniais nebuvo. Būtent šią nišą ir užpildė kūrėja.

„Dvi siuvėjos pagal mano brėžinius siuva krepšius. Viena siuva paprastesnius, o kita – sudėtingesnės konstrukcijos. O aš krepšius dekoruoju piešiniais. Iš tiesų ir pati galėčiau krepšius pasiūti, tačiau laikausi nuomonės, kad darbas turi būti atliktas profesionaliai. Taigi siuvėjos siuva krepšius, o aš ant jų piešiu“, – apie darbų pasidalijimą kalba p. Gilė.

Krepšius perka tiek didesnių, tiek mažesnių miestelių gyventojai. Dalis gaminių iškeliauja į užsienį, – jų įsigyja svetur gyvenantys lietuviai.

„Sakyčiau, kad mano klientai ten, kur veikia feisbukas, nes būtent taip mane susiranda klientai. Jei gaminius internete aprašyčiau anglų kalba, manau, sulaukčiau užsakymų iš užsieniečių. Be to, iš ankstesnės darbo patirties išmanau, kaip vykdyti rinkodarą internete. Kol kas to nedarau, nes dirbu viena ir didinti veiklos apimties neturiu galimybių. Šiuo metu darbo turiu pusmečiui į priekį, todėl kol kas naujų užsakymų nepriimu“, – kalba pašnekovė.

Kainodaros dilema

Kalbėdama apie savo gaminius, p. Gilė sako, kad pretenzijų į meną nepuoselėja, priešingai, – nori, kad gaminiai keltų šviesias emocijas.

„Prekių ženklas „Umpapa“ reiškia ritmą, kuriuo šoka du susikibę senukai. Norisi, kad gaminiai keltų teigiamų emocijų klientams, o pati veikla būtų maloni man pačiai. Man patinka piešti, tai save ir įdarbinau taip, kad mano darbas būtų piešti“, – kalba pašnekovė.

Vidutiniškai rankomis dekoruota rankinė kainuoja 60–70 Eur. Pasak p. Gilės, įvertinus paklausą, kainą būtų galima ir kilstelėti.

„Nustatydama kainą, suskaičiuoju ne tik sąnaudas medžiagoms, kurių reikia krepšiams pasiūlyti, išlaidas už siuvimo paslaugas, bet ir įvertinu savo darbo laiką. Kiekvieną krepšį dekoruoju vis kitokiu piešiniu, tad galėčiau savo darbą įvertinti brangiau, tačiau tada krepšio kaina būtų auksinė“, – apie kainodarą pasakoja verslininkė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Laikinųjų darbuotojų gamybininkams randa pasiūlę ramybę ir „komandines darbo vietas“ Premium

Jei darbo rinka nebūtų tokia sekli ir darbdaviai patys rastų darbuotojų, vargu ar įdarbinimo agentūroms...

Vadyba
2018.06.19
Kodas, padedantis paslaugų teikėjams surinkti įmokas greičiau ir tiksliau Rėmėjo turinys

Kiekvienam paslaugų teikėjui svarbu kuo efektyviau surinkti klientų įmokas, todėl klientų patogumui siūlomi...

Mano verslas
2018.06.18
Šeimos verslo dalybos: joms ruoštis nesmagu, bet verta Premium

Šeimos verslas turi ne vieną pranašumą, tačiau tol, kol viskas sekasi. Jei tarpusavio santykiai pašlyja,...

Vadyba
2018.06.18
Nuo garažo išaugę iki gamyklos, kalviai smulkių užsakymų vis tiek neatsisako Premium 1

Net kai verslas įsibėgėja, o gamyba ir užsakovai stambėja, nederėtų atsisakyti smulkių pavienių klientų...

Pramonė
2018.06.18
Visi tiekėjai svarbūs, bet vienas gali būti svarbiausias 1

Suformuoti asortimentą ir nuolat jį keisti pagal pirkėjų pageidavimus, nelengva, bet prekybininkai pataria...

Kitokių sėdmaišių autorė Darbo biržoje motyvavo kitus, kol atrado savo verslą Premium

Kai nedidelis šeimos verslas auga lyg savaime, nauji siekiai ir užduotys vis nukeliami į ateitį. Bet...

Fotoreportažai
2018.06.17
Į kaimą vilioja pasitelkę ir kaimynus 1

Tiek ūkininkai, tiek kaimo turizmo sodybų savininkai jau suprato, kad, dirbdami kartu, turės daugiau klientų...

Agroverslas
2018.06.17
Keli paprasti sprendimai, ir įmonės pardavimai išauga Premium 1

Kuo įmonė ilgiau veikia, tuo labiau pasineria į rutiną. Praktika rodo, kad net nedideli pokyčiai gali...

Pramonė
2018.06.16
Nuo hobio iki verslo: kiek užtrunkama dviejose vietose

Dažnai, kai nutariama pabandyti pomėgį ar išpildytą poreikį paversti verslu, dar kurį laiką vien į jį...

Vadyba
2018.06.16
Kaip sukurti darbo skelbimą 1

Šiais laikais, kai darbuotojai turi daugiau galimybių rinktis nei darbdaviai, būtina išryškinti įmonės...

Vadyba
2018.06.16
Į stovyklą priimtų tūkstančius vaikų, bet teorinė parama netenkina Premium 2

Vaikų vasaros stovyklų skaičius, per kelerius metus išaugęs nuo 700 iki 1.100, pernai stabilizavosi, ir...

Pasiteisinę sprendimai: kaip ieškoti tiekėjų užsienyje Premium

Išskirtinis asortimentas pritraukia daugiau pirkėjų, tačiau rasti tiekėjų, kurie norėtų dirbti su smulkiu,...

VMI parengė individualios veiklos mokesčių skaičiuoklę 2018-iems metams 3

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) kartu su „Sodra“ parengė individualios veiklos mokesčių skaičiuoklę. Ji...

Finansai
2018.06.14
Smulkieji atranda kitų vietų: klientų srautus garantuoja ne tik prekybos centrai Premium

Modernėjantys didmiesčių turgūs tampa startu ne tik verslui, bet ir jo plėtrai. Vis dėlto ne kiekvienas...

Augančio karoliukų verslo ėmėsi, nes viena pirkėja juos nuardydavo nuo drabužių Premium

Kai aplink atsiranda nelygiomis sąlygomis veikiančių konkurentų, nelieka nieko kita kaip kilti į kovą dėl...

Kaimo sodybos su viešbučiais ir vandens parkais būti lyginamos nenori 5

Kaimo turizmo verslo savininkai sako, kad besikeičiantys reikalavimai, kad ir kitąmet vėl galintis tapti...

Agroverslas
2018.06.10
Tikrintojai tampa patarėjais, bet ne visada 2

Smulkieji gamintojai turi spręsti ne tik gamybos ir realizacijos problemas – neretai jiems tenka įrodinėti,...

Pramonė
2018.06.10
Krautuvę kaime įkūrė iš reikalo: dabar parduotuvių tinklą toliau plečia Premium 2

Provincijos mažmenininkai kalba tik apie verslo sudėtingėjimą ir besitraukiančią prekybą. Kai kurie ne tik...

Verslo idėjoms stalčiuje ne vieta: kaip jas įgyvendinti Premium

Daugelis smukiųjų verslininkų mano, kad bendro darbo su mokslu gali siekti tik stambios įmonės. Ir klysta,...

Technologijos
2018.06.08
Kur gauti lėšų verslo pradžiai, kai bankai net į kalbas nesileidžia Premium 3

Bankai įmonėms išduoda vis daugiau paskolų, tačiau tie, kurie verslą dar tiktai pradeda, teigiamo atsakymo iš...

Vadyba
2018.06.08

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau