Rankinių kūrėja užsakymų turi tiek, kad visų įvykdyti nespėja

Publikuota: 2015-09-16
Atnaujinta 2015-09-16 14:01
Inga Gilė, prekių ženklo „Umpapa“ įkūrėja: „Man patinka piešti, tai save ir įdarbinau taip, kad mano darbas būtų piešti.“
Almantės Juškaitės nuotr.
Inga Gilė, prekių ženklo „Umpapa“ įkūrėja: „Man patinka piešti, tai save ir įdarbinau taip, kad mano darbas būtų piešti.“ Almantės Juškaitės nuotr.
„Verslo žinios“

Krepšius su originaliais piešiniais, pažymėtus prekių ženklu „Umpapa“, kurianti Inga Gilė per pusantrų metų veiklą išaugino taip, kad naujų užsakymų nebepriims artimiausią pusmetį.

„Daug metų dirbau dizainere, tačiau vis pagalvodavau, kad norėčiau keisti veiklą, atsitraukti nuo komandinio darbo ir dirbti sau. Kelis piešiniais dekoruotus krepšius sukūriau draugams. Krepšių fotografijas paskelbiau feisbuke, sulaukiau teigiamų įvertinimų, o galiausiai ir užsakymų“, – apie veiklos pradžią kalba p. Gilė.

Virtuali sklaida

Pasak pašnekovės, sprendimą palikti samdomą darbą ir dirbti sau priimti nebuvo lengva. Tik viską gerai apskaičiavusi, įvertinusi savo galimybes p. Gilė ryžosi pokyčiams.

„Neturėjau galimybių aklai rizikuoti, todėl apsiskaičiavau, kiek gaminių turėčiau parduoti per mėnesį, kokį užsakymų kiekį galėsiu pagaminti. Juk jei feisbuke visi tik giria gaminius, tačiau realių užsakymų nėra – verslo nebus“, – kad tik įsitikinusi gaminių paklausa atsidėjo nuosavai veiklai, šneka verslininkė.

Ponia Gilė sutinka, kad rankinių pasiūla rinkoje nemaža, tačiau dekoruotų rankų darbo piešiniais nebuvo. Būtent šią nišą ir užpildė kūrėja.

„Dvi siuvėjos pagal mano brėžinius siuva krepšius. Viena siuva paprastesnius, o kita – sudėtingesnės konstrukcijos. O aš krepšius dekoruoju piešiniais. Iš tiesų ir pati galėčiau krepšius pasiūti, tačiau laikausi nuomonės, kad darbas turi būti atliktas profesionaliai. Taigi siuvėjos siuva krepšius, o aš ant jų piešiu“, – apie darbų pasidalijimą kalba p. Gilė.

Krepšius perka tiek didesnių, tiek mažesnių miestelių gyventojai. Dalis gaminių iškeliauja į užsienį, – jų įsigyja svetur gyvenantys lietuviai.

„Sakyčiau, kad mano klientai ten, kur veikia feisbukas, nes būtent taip mane susiranda klientai. Jei gaminius internete aprašyčiau anglų kalba, manau, sulaukčiau užsakymų iš užsieniečių. Be to, iš ankstesnės darbo patirties išmanau, kaip vykdyti rinkodarą internete. Kol kas to nedarau, nes dirbu viena ir didinti veiklos apimties neturiu galimybių. Šiuo metu darbo turiu pusmečiui į priekį, todėl kol kas naujų užsakymų nepriimu“, – kalba pašnekovė.

Kainodaros dilema

Kalbėdama apie savo gaminius, p. Gilė sako, kad pretenzijų į meną nepuoselėja, priešingai, – nori, kad gaminiai keltų šviesias emocijas.

„Prekių ženklas „Umpapa“ reiškia ritmą, kuriuo šoka du susikibę senukai. Norisi, kad gaminiai keltų teigiamų emocijų klientams, o pati veikla būtų maloni man pačiai. Man patinka piešti, tai save ir įdarbinau taip, kad mano darbas būtų piešti“, – kalba pašnekovė.

Vidutiniškai rankomis dekoruota rankinė kainuoja 60–70 Eur. Pasak p. Gilės, įvertinus paklausą, kainą būtų galima ir kilstelėti.

„Nustatydama kainą, suskaičiuoju ne tik sąnaudas medžiagoms, kurių reikia krepšiams pasiūlyti, išlaidas už siuvimo paslaugas, bet ir įvertinu savo darbo laiką. Kiekvieną krepšį dekoruoju vis kitokiu piešiniu, tad galėčiau savo darbą įvertinti brangiau, tačiau tada krepšio kaina būtų auksinė“, – apie kainodarą pasakoja verslininkė.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Lietuvos verslas įžengė į Kinijos socialinį tinklą „WeChat“ 5

Sukurta nacionalinė Lietuvos paskyra Kinijos socialiniame tinkle „WeChat“. Čia prisistato 30 Lietuvos...

Gazelė
2019.08.24
Smulkūs gamintojai parodoje Paryžiuje dirba kartu ne tik iš taupumo Premium 2

Lietuvos gamintojai ir prekės ženklai šiemet į dizaino ir interjero parodą „Maison & Objet“ Paryžiuje...

Gazelė
2019.08.23
Turint tikslą, net ir Kinija netoli

Smulkieji verslininkai pradėjo minti kelius į eksporto rinkas – vieni žvalgybą pradeda nuo kaimynių Latvijos...

Gazelė
2019.08.20
Lietuvos smulkiesiems įprasti produktai paklausūs Kinijoje, bet sėkmei trūksta vadybos darnos  Premium

Kinijoje, kur bet koks kontaktas jau atrodo vertas ilgo darbo, nišinius produktus galėtų realizuoti daug...

Gazelė
2019.08.20
Į fizines parduotuves klientus prisikviečia priemonėmis, kurių neturi e. parduotuvės 1

E. komercijos rinkoje konkurencijai intensyvėjant, jų kovą laimi pirkėjai, kurie gali rinktis iš pasaulinio...

Gazelė
2019.08.18
Nuomininkų trauka: kad būtų jauku, kaip namie 2

Prie apgyvendinimo verslo jungiasi „mėgėjai“ – investuojantieji į butus centrinėje miesto dalyje, kurie tiek...

Gazelė
2019.08.17
Smulkiųjų kelias pas kaimynus nei ilgas, nei brangus – užtenka išversti e. parduotuvę Premium 2

Smulkiųjų eksporto žvalgybos prasideda nuo Latvijos. Dauguma numatančiųjų vėliau pardavimo kanalus auginti,...

Gazelė
2019.08.16
Viešbučiai regionuose kyla toliau: Plungėje planuoja apgyvendinti ir įmonių svečius Premium 5

Regionų verslininkai toliau investuoja į rizikingą, bet mažuose miestuose reikalingą, – apgyvendinimo verslą.

Gazelė
2019.08.16
Plėtros pamokos: netolimų rinkų skirtumai e. prekyboje stebina ir po dešimtmečio 1

Europa yra viena iš geriausių vietų e. komercijos verslui – tarptautinė prekyba praėjusiais metais augo 13%,...

Gazelė
2019.08.15
Kad darbuotojai nemestų darbo, nes meta vadovą

Darbuotojų kaita smulkiam verslui yra brangi ir pinigų, ir laiko požiūriu, ką ir kalbėti apie nerimą, kad...

Gazelė
2019.08.14
Lietuvos e. parduotuvių apetitas užsienyje: per mėnesį pasiekia namų prekybos apimtį Premium

Lietuvos e. parduotuvių plėtra užsienio rinkose šiemet aktyvesnė. Apetitui kylant, dalis iš jų pradeda ne nuo...

Gazelė
2019.08.13
Kodėl kartais verta „atleisti“ save 4

Kiekvienas smulkiojo verslo savininkas frazę apie atleidimą arba yra pats ištaręs, arba išgirdęs pats būdamas...

Gazelė
2019.08.11
Norvegiška patirtis: ką daryti, jei darbuotojas geras, bet geria 17

Daugelis vadovų, ypač sėkmingai dirbančių įmonių, supranta, kad rezultatų be geros komandos nepasieksi.

Gazelė
2019.08.10
Ko nepamiršta teisingai augantys smulkieji 2

Daug smulkiojo verslo savininkų nori plėstis, ir augti greitai. Bet jeigu skubama neturint plano, kyla nemažų...

Gazelė
2019.08.10
VMI pradeda GPM nepriemokų išieškojimą 3

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) informuoja, kad 56.000 gyventojų, kurie deklaravo pajamas už 2018 metus,...

Finansai
2019.08.08
Sertifikatų reikia ne tik eksportui, bet ir specializacijai įtvirtinti Premium

Panevėžio UAB „Geld Baltic“, dirbanti su liofilizuotų – šaltyje džiovintų – uogų ir vaisių užkandžių prekės...

Gazelė
2019.08.08
Klaipėdiškis rizikavo šeimos gerove, bet verslą Norvegijoje įkūrė Premium 6

Rizika investuoti visas šeimos santaupas ir kurti įmonę Norvegijoje Tomui Kybartui pasiteisino: bendrovė ne...

Gazelė
2019.08.07
Įvertinimai internete apkarpo smulkiųjų pelną, bet vieša kritika gali būti naudinga Premium

Klientų atsiliepimai ir įvertinimai skirtingose platformose yra susiję su smulkių ir vidutinių įmonių...

Gazelė
2019.08.06
Kaunietis svarstė apie būstus studentams – išėjo naujos koncepcijos apgyvendinimo verslas Premium

Miesto svečių srautas Kaune augina apgyvendinimo vietų poreikį, o jis verčia kurti naujos koncepcijos...

Gazelė
2019.08.05
VMI 700.000 gyventojų grąžino 109 mln. Eur

Beveik 700.000 gyventojų, kurie laiku ir teisingai užpildė pajamų deklaracijas, iki liepos 31 d. pervesta...

Finansai
2019.08.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau