Kaip padidinti klientų lojalumą: pinigai – dar ne viskas

Publikuota: 2015-09-16
Erika Daugėlaitė, salonų „Provanso kvapai“ direktorė: „Asmeniški santykiai su klientais šiame versle labai svarbu.“
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Erika Daugėlaitė, salonų „Provanso kvapai“ direktorė: „Asmeniški santykiai su klientais šiame versle labai svarbu.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Didžiosios pasaulio kompanijos milžiniškus išteklius skiria savo klientų lojalumui ugdyti, pasitenkinimui didinti. Mažos įmonės panašų efektą gali pasiekti kur kas paprasčiau ir greičiau – netikėtomis dovanėlėmis, padėkomis, laiškais ir pan. Daug kas šią taktiką jau taiko.

Smulkiųjų verslininkų patirtis rodo, kad klientams labiau nei papildomos nuolaidos reikia dėmesio bei žmogiško supratimo. Kai klientai pajunta, kad verslininkas stengiasi, jog užsukęs apsipirkti žmogus jaustųsi gerai, dėl kliento patogumo investuojama į detales, pavyzdžiui, parduotuvėje pastatomas suoliukas norintiems pailsėti ar įkurdinamas žaislų kampas vaikams, į tokią parduotuvę norisi ateiti dažniau.

Asmeninis dėmesys

Erika Daugėlaitė, UAB „La Cure D.S.P.“, valdančios tris kosmetikos parduotuves ir SPA salonus „Provanso kvapai“, direktorė, sako, kad bene svarbiausia pažinti savo klientus ir tik tada ieškoti būdų jų lojalumui ugdyti.

„Stengiamės kiekvieną klientą pažinti asmeniškai. Pavyzdžiui, klientų kortelėse matome, kokius produktus jis pirko, kokios procedūros patiko, pagal tai ir parenkame pasiūlymus, kurie galėtų sudominti žmones. Klientams rengiame vakarėlius, kuriuose pristatome ir leidžiame išbandyti naujus produktus, kartu su klientais švenčiame įmonės gimtadienį. Asmeniški santykiai su klientais šiame versle labai svarbu – juk SPA paslaugos ar kosmetika nėra pirmo būtinumo prekės“, – apibendrina p. Daugėlaitė.

Pasak verslininkės, geriausias klientų lojalumo įrodymas – rekomendacijos.

„Kai salone apsilanko naujas klientas, visada pasiteiraujame, kaip jis apie mus sužinojo. Dažniausiai atsakoma, kad pažįstamas siūlė čia užsukti“, – pasakoja pašnekovė.

Svarbu smulkmenos

Būdų pradžiuginti klientus gali būti įvairių. Vienas tokių – kaskart perkant taikyti kad ir mažą nuolaidą, apvalinti kainas į mažąją pusę ir pan. Pavyzdžiui, jei klientas turi mokėti 10,5 Eur, paprašykite tik 10 Eur. Tai smulkmena, tačiau pirkėjus džiugina. Klientai paprastai džiaugiasi ne dėl menkos nuolaidos, o dėl rodomo dėmesio.

Didelį dėmesį derėtų atkreipti į šeimas, apsiperkančias su mažais vaikais. Tie, kas tai patyrė, puikiai žino, koks iššūkis yra su mažaisiais susikrauti visos savaitės maisto prekių krepšelį, matuotis drabužius, batus. Pardavėjai tai irgi turi žinoti, daryti viską, kad apsipirkti šeimoms būtų kuo maloniau. Lietuvoje dėmesį į tai atkreipia vos viena kita įmonė.

Pirma, turėkite žaislų mažiesiems užimti, leiskite jiems paskanauti ko nors nemokamai. Visa tai labai patiks tėvams, užims vaikus, leis klientams išsirinkti norimas prekes, o ne sprukti iš prekybos centro nieko neapžiūrėjus.

Jei pirkėjai ilgai neapsisprendžia dėl nebrangios prekės arba sprendžia dilemą rinkdamiesi iš dviejų, neverskite jų kankintis. Frazė „imkite ir išbandykite abu, susimokėsite kitą kartą“ daro stebuklus. Savaime suprantama, kad su labai brangiomis prekėmis tokią taktiką taikyti yra nepalyginti sunkiau, tačiau kai kurios įmonės tam ryžtasi. Taip ugdomi lojalūs klientai.

Daugelis išvardytų lojalumo ugdymo būdų, palyginti su jų gaunama nauda, nieko nekainuoja.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujų vėjų į verslą įneša vaikai

Jei į tėvų sukurtą įmonę įsijungia vaikai, dažnai toks verslas įgauna pagreitį. Tiesa, su viena išlyga – jei...

Vadyba
2018.06.23
Smulkieji išlaukia progos: parduotuvę Vilniaus senamiestyje įkūrė už 2.000 Eur Premium

Nedideli gamintojai, jau pažįstami savo pirkėjui, atsisako brangiai nuomojamų prekybos vietų ir pasikliauna...

Kavinės gamykloje ypatumai: jokio alkoholio, bet garantuoti klientų srautai Premium

Tas pats miestas – skirtingi lankytojų poreikiai: tuo įsitikino UAB „Maisto sistemos“ įkūrėjai, kai prieš...

Požiūris niekada nepasiduoti kainavo nuostolių, bet užaugino iki 9 šalių Premium 1

Vienas baldų prekybos internetu UAB „Baldai1“ verslo modelis devyniose rinkose, kone pusantro šimto...

Mano verslas
2018.06.20
VMI reido „Regitroje“ metu nustatyta 30 nelegalių sutarčių 9

Savaitę laiko trukusių vizitų VĮ „Regitra“ padaliniuose metu, Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI)...

Finansai
2018.06.20
Atidarė restoraną, kuriame nesiginčijama dėl to, kas lėkštėje: lankytojų apstu Premium 2

Maitinimo verslas – sudėtingas, bet įtraukia: tie, kas perpranta jo taisykles, dažniausiai imasi plėtros, nes...

Laikinųjų darbuotojų gamybininkams randa pasiūlę ramybę ir „komandines darbo vietas“ Premium

Jei darbo rinka nebūtų tokia sekli ir darbdaviai patys rastų darbuotojų, vargu ar įdarbinimo agentūroms...

Vadyba
2018.06.19
Kodas, padedantis paslaugų teikėjams surinkti įmokas greičiau ir tiksliau Rėmėjo turinys

Kiekvienam paslaugų teikėjui svarbu kuo efektyviau surinkti klientų įmokas, todėl klientų patogumui siūlomi...

Mano verslas
2018.06.18
Šeimos verslo dalybos: joms ruoštis nesmagu, bet verta Premium

Šeimos verslas turi ne vieną pranašumą, tačiau tol, kol viskas sekasi. Jei tarpusavio santykiai pašlyja,...

Vadyba
2018.06.18
Nuo garažo išaugę iki gamyklos, kalviai smulkių užsakymų vis tiek neatsisako Premium 1

Net kai verslas įsibėgėja, o gamyba ir užsakovai stambėja, nederėtų atsisakyti smulkių pavienių klientų...

Pramonė
2018.06.18
Visi tiekėjai svarbūs, bet vienas gali būti svarbiausias 1

Suformuoti asortimentą ir nuolat jį keisti pagal pirkėjų pageidavimus, nelengva, bet prekybininkai pataria...

Kitokių sėdmaišių autorė Darbo biržoje motyvavo kitus, kol atrado savo verslą Premium

Kai nedidelis šeimos verslas auga lyg savaime, nauji siekiai ir užduotys vis nukeliami į ateitį. Bet...

Fotoreportažai
2018.06.17
Į kaimą vilioja pasitelkę ir kaimynus 2

Tiek ūkininkai, tiek kaimo turizmo sodybų savininkai jau suprato, kad, dirbdami kartu, turės daugiau klientų...

Agroverslas
2018.06.17
Keli paprasti sprendimai, ir įmonės pardavimai išauga Premium 2

Kuo įmonė ilgiau veikia, tuo labiau pasineria į rutiną. Praktika rodo, kad net nedideli pokyčiai gali...

Pramonė
2018.06.16
Nuo hobio iki verslo: kiek užtrunkama dviejose vietose

Dažnai, kai nutariama pabandyti pomėgį ar išpildytą poreikį paversti verslu, dar kurį laiką vien į jį...

Vadyba
2018.06.16
Kaip sukurti darbo skelbimą 1

Šiais laikais, kai darbuotojai turi daugiau galimybių rinktis nei darbdaviai, būtina išryškinti įmonės...

Vadyba
2018.06.16
Į stovyklą priimtų tūkstančius vaikų, bet teorinė parama netenkina Premium 2

Vaikų vasaros stovyklų skaičius, per kelerius metus išaugęs nuo 700 iki 1.100, pernai stabilizavosi, ir...

Pasiteisinę sprendimai: kaip ieškoti tiekėjų užsienyje Premium

Išskirtinis asortimentas pritraukia daugiau pirkėjų, tačiau rasti tiekėjų, kurie norėtų dirbti su smulkiu,...

VMI parengė individualios veiklos mokesčių skaičiuoklę 2018-iems metams 3

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) kartu su „Sodra“ parengė individualios veiklos mokesčių skaičiuoklę. Ji...

Finansai
2018.06.14
Smulkieji atranda kitų vietų: klientų srautus garantuoja ne tik prekybos centrai Premium

Modernėjantys didmiesčių turgūs tampa startu ne tik verslui, bet ir jo plėtrai. Vis dėlto ne kiekvienas...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau