„Nissan GT-R“ – speciali versija greičio mėgėjams

Kai Nissan rinkai pristatė GT-R modelį, rinka nuščiūvo. Automobilis techniniais parametrais lenkė dalį superautomobilių, o kainavo mažiausiai dukart pigiau.
Šiemet Japonijos automobilių gamintojas greičiausią turimą serijinį modelį atnaujino ir pristatė naują GT-R Track Edition versiją. Šioje, skelbia Nissan, Nismo padalinio patobulintą automobilį papildo Bilstein specialistų modeliui skurta pakaba, perdarytas salonas.
Vienintelė detalė: panorus Nissan GT-R teks užsukti ne į artimiausią Nissan saloną, bet, pavyzdžiui, nuskristi iki Švedijos. Ten pat ir vienas artimiausių GT-R priežiūros bei remonto centrų.
Tobulino Nismo inžinieriai
Prie naujosios Track Edition versijos intensyviai darbavosi Nismo padalinio specialistai Nissan automobilių sporto padalinys. Jų uždavinys buvo jau ir taip įspūdingais parametrais pasižymintį GT-R priversti važiuoti greičiau ir elgtis kelyje paklusniau.
Didžiausią įtaką tam turi bendrovės Bilstein pagaminta Damptronic pakaba. Ši leidžia automobiliui būti stabilesniam posūkiuose ir tiesiose kelio atkarpose. Kėbului tvirtumo suteikia nauja sutvirtinančioji sija.
Track Edition versijai Nissan montuoja 20 colių (50 cm) skermens kaltinius aliuminio ratlankius Nismo Racing Black, priekyje platesnis buferis.
Visgi gamintojas pabrėžia, kad detalesnės specifikacijos priklausys nuo rinkos, kurioje automobilis parduodamas. Tarkime, Švedijoje juodai raudona sportinė Recaro sėdynė yra standartinės įrangos dalis, o anglies pluošto aptakas papildomos įrangos sąraše. Papildomai galima užsisakyti ir bagažinės dangtį iš anglies pluošto bei sėdynes, kurių atlošai taip pat gaminti iš anglies pluošto.
Automobilio prietaisų skydelį puošia specialus Track Edition ženklas iš anglies pluošto. Beje, šiame ne tik specialus ženklas, bet ir 8 colių (20,3 cm) skersmens įstrižainės lietimui jautrus ekranas. Į modelį montuojama ir 11 garsiakalbių Bose garso sistema.
Surinkti rankomis
Pirmą kartą Track Edition modelis pristatytas Niujorke, JAV, automobilių parodoje šių metų balandį.
Modelis komplektuojamas su keturių varančiųjų ratų važiuokle, be to, Nissan pagerino kupė kėbulo aerodinamines savybes.
Po automobilio kapotu V6 formos 3,8 l darbinio tūrio motoras su dviem turbinomis. Šis išvysto 570 AG galią ir turi 637 Nm sukimo momentą. Gamintojas pabrėžia, kad kiekvienas GT-R modelio variklis yra surenkamas rankomis kruopščiai apmokyto techniko, gamykloje vadinamo takumi, kas japoniškai reiškia amato meistrą.
Iki 100 km/val. automobilis pagreitėja per 2,7 sek. Maksimalus išvystomas greitis 315 km/val.
Už įprastą Nissan GT-R teks pakloti apie 98.148 Eur. Track Edition versija kiek brangesnė 112.762 Eur. Pati agresyviausia Nismo versija kainuoja daugiausiai 137.905 Eur.
FOTOGALERIJA Nissan GT-R Track Edition (5 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti