Mėlyno kraujo turintis britų „Range Rover“

Publikuota: 2016-10-27
Land Rover Range Rover. Gamintojo nuotr.
Land Rover Range Rover. Gamintojo nuotr.
„Verslo žinios“

Britų aristokratai „Land Rover“ šiemet nusprendė, kad didžiausiam jų gamos visureigiui „Range Rover“ prireikė šviežio potėpio. Tad be to, kad išleido išskirtinę „SVAutobiography Dynamic“ modelio versiją, atnaujino ir įprastą visureigį.

Įprastame modelyje naujovės skamba minorine gaida – jų ne itin daug, jos beveik nematomos iš išorės. „Range Rover“ iš išorės puikiai atpažįstamas dėl ištęstos stogo linijos, masyvios apatinės dalies ir, rodos, jau klasikiniu tapusio silueto.

Interjere netrūksta odos apdailos, jaukumo suteikia natūralus medis ir poliruotos metalo detalės. Natūralios šviesos sklinda per didžiulį panoraminį stoglangį.

Investavo į IT

Visgi svarbiausios naujovės – plika akimi pastebimos sunkiai. „Land Rover“ šiemet, kurdami naują „Range Rover“ modelį, daugiausiai investavo į technologijas.

Pavyzdžiui, atnaujintas „Range Rover“ turi išmanią antros kartos „Terrain Response“ sistemą, kuri automatiškai pritaiko automobilio veikimo režimą bet kokiai kelio dangai ar bekelei.

Į pagalbą šiai sistemai montuojama pneumatinė važiuoklė bei „Adaptive Dynamics“ sistema, leidžianti pritaikyti amortizatorių veikimą individualiems vairuotojo poreikiams. Drauge yra ir „Dynamic Response“ sistema, kuri leidžia atskirai reguliuoti priekinės ir galinės pakabos darbą. Šitai leidžia automobilio kėbului mažiau pasvirti posūkiuose bei padeda tiksliau valdyti visureigį.

Tarp vairavimo asistentų ir saugos sistemų – spūsties asistentas, visiškai sustabdantis visureigį, kai šis privažiuoja grūsties vietą, taip pat ir adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, prisitaikanti prie transporto priemonių, esančių priešais. Įdiegtas ir automobilio statymo asistentas.

Su atnaujinimu „Land Rover“ įsiprašė ir į savo klientų išmaniuosius telefonus. Bendrovė sukūrė programėlę „Land Rover InControl“, kuri parodo, kurioje stovėjimo aikštelės vietoje stovi modelis, patikrina, ar tikrai uždarytos ir užrakintos durys, kiek degalų bake, kokia automobilio rida bei kiti duomenys. Drauge su šia sistema komplektuojamas belaidės interneto prieigos taškas, prie kurio vienu metu gali jungtis iki 8 įrenginių.

Penki varikliai

Automobilį į priekį varo 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė, gebanti pakeisti pavarą per 200 milisekundžių, komplektuojama su visų varančiųjų ratų važiuokle bei skirtingais dyzeliniais ir benzininiais varikliais.

„Range Rover“ montuojami du dyzeliniai motorai, kurių vienas, 3 l darbinio tūrio, generuoja 258 AG galią, antrasis – 4,4 l darbinio tūrio – 339 AG. Be šių į „Range Rover“ gali būti montuojamas vienas iš trijų benzininių variklių. Silpniausias – V6 formos 3 l benzininis motoras, generuojantis 340 AG. Tarp galingiausių – dvi skirtingos 5 l darbinio tūrio variklio versijos, kurių viena generuoja 510 AG, kita – 550 AG. Lėčiausias, trilitriu turbodyzeliniu motoru apginkluotas „Range Rover“ iki 100 km/val. pagreitėja per 7,9 sek., galingiausias penkialitris – per vos daugiau nei 5 sek.

Pavaduoja vairuotoją

Visiškai šviežia „SVAutobiography Dynamic“ versija – gerokai pažangesnė už brolį. Šioje versijoje įdiegtas krovinio tempimo asistentas, padedantis sklandžiai važiuoti su kroviniu, taip pat – pusiau autonominio vairavimo sistema, stebinti eismo juostas ir kliūtis aplink bei leidžianti trumpam paleisti vairą iš rankų. Kad neužsimirštumėte, įdiegtas ir išmanusis greičio ribotuvas, stebintis kelio ženklus ir automatiškai pritaikantis automobilio greitį prie ribų, nurodytų ženkluose.

Papildomai įdiegtas ir vairuotojo būklės stebėjimo asistentas, o aklųjų zonų stebėjimo sistema „pamačiusi“, kad vairuotojas rikiuojasi į gretimą eismo juostą, nors šalia yra kitas automobilis, neleidžia atlikti manevro.

Specialios laidos modelis komplektuojamas su galingiausiu „Land Rover“ turimu motoru.

Skelbiama, kad 3 l darbinio tūrio turbodyzelinį motorą turintis „Range Rover“ kainuoja nuo 99.100 Eur. Galingiausias išskirtinės laidos modelis, pažymėtas jubiliejiniais „SVAutobiography Dynamic“ užrašais, kainuoja 188.900 Eur.

FOTOGALERIJA „Land Rover Range Rover“ (13 nuotr.)

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Volkswagen“ lūžio taškas: gamyklos bus pertvarkomos elektromobiliams 37

Koncerno planas – pasiūlyti mažiau, nei 20.000 Eur kainuojantį elektromobilį ir išsaugoti darbo vietas, tris...

Transportas
2018.11.11
Pasirengimas elektromobilių gamybai karpo BMW pelną

Skausmingas perėjimas prie elektromobilių gamybos: BMW veiklos pelnas praėjusį ketvirtį sumažėjo 27%.

Transportas
2018.11.09
Estų valdoma „Hondos“ atstovybė Vilniuje domina vietinius Premium 2

Prekybos naujais automobiliais rinkoje bręsta naujas sandoris – Estijos kapitalo valdomą „Honda Motor...

Transportas
2018.11.09
Lietuviai vis labiau simpatizuoja elektromobiliams ir hibridiniams automobiliams 12

Baltijos šalyse atliekamos apklausos patvirtina, kad elektriniai ir hibridiniai automobiliai Lietuvoje turi...

Transportas
2018.11.06
Spalį atsigavo ir automobilių rinka, ir reeksportas 3

Po nuosmukio rugsėjį, Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka spalį vėl augo 21% ir pasiekė naują...

Transportas
2018.11.02
VŽ bando: „Touareg“ iššūkis „premium“ segmentui 11

Naujasis „Volkswagen“ gamos flagmanas – trečiosios kartos „Touareg“ – žengė į „premium“ segmentą ir kaina...

Transportas
2018.10.29
„Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose – 33 dalyviai 1

22-uosiuose „Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose dalyvauja 33 automobiliai.

Transportas
2018.10.27
Pirmą kartą per 2 metus „Tesla“ uždirbo pelno 16

JAV elektromobilių gamintojas „Tesla“ „išties istoriniu“ vadina trečiąjį šių metų ketvirtį, per kurį generavo...

Rinkos
2018.10.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau