Itališkos prabangos kąsnis – „Maserati Levante“

„Maserati Levante“. Gamintojo nuotr.
svg svg
„Maserati Levante“. Gamintojo nuotr.
„Verslo žinios“

Italų „Maserati“ ilgą laiką gamino vien sportinius kupė ir sedanus. Visgi pasauliu lengvai išėjus iš proto, charizmos nestokojantis gamintojas pristatė „Levante“ – pirmąjį per šimtą darbo metų savo visureigį.

Pirmą kartą „Levante“ parodytas Ženevoje vykusioje automobilių parodoje šį pavasarį, o metams įsibėgėjus pasiekė ir Lietuvą.

Visureigis pavadintas itališku žodžiu, reiškiančių vėjo, kuris iš lengvo ir šilto gali pavirsti nesutramdoma gamtos jėga, vardą. Toks, sako italai, yra ir jų naujausias automobilis.

„Maserati“ nebūtų „Maserati“, jei šeimos naujoko gamybai nenaudotų išskirtinių medžiagų. Pavyzdžiui, sako jie, interjero apdaila kurta naudojant aukščiausios kokybės natūralią odą, „Ermenegildo Zegna“ gaminamą šilką, „Zegna“ vilną ir t.t.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Aptakios kupė formos papildomos stiklinio panoraminio stoglangio, nuožulnūs paviršiai leido „Maserati Levante“ aerodinaminio pasipriešinimo koeficientą sumažinti iki 0,31.

„Levante“ kurtas naudojant „Quattroporte“ ir „Ghibli“ architektūrą. Pastaroji, tikina italai, patobulinta, kad atitiktų visureigio kėbulą turintiems automobiliams keliamus lūkesčius, mat „Levante“ turi tikti ne tik važiavimui ant kelio, bet ir puikiai įveikti sudėtingesnius maršrutus. Tad automobilio amortizatoriai reguliuojami elektroninėmis sistemomis, kilstelėti arba pritūpti „Levante“ leidžia pneumatinė važiuoklė, be to, važiuojant galima rinktis iš 5 skirtingų važiavimo režimų.

Italai giriasi, kad savo segmente „Levante“ turi žemiausią svorio centrą, be to, kilogramai padalyti automobilio priekiui ir galui per pusę, tad gamintojas tikina, automobilis itin stabilus.

Trys varikliai

Po kapotu visureigiui montuojami du skirtingi 3 l darbinio tūrio benzininiai „Twin-Turbo“ varikliai, kurių galia – 350-430 AG. Silpniausias motoras, montuojamas į itališką žvėrį – 275 AG galios V6 formos dyzelinis su turbina, išvystantis 600 Nm maksimalų sukimo momentą. Visi varikliai komplektuojami drauge su išmania „Q4“ pavaros sistema, kuri padalija turimą automobilio sukimo momentą tarp ašių tą akimirką, kai tik to prireikia. Be to, visi modeliai apginkluoti 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir integruota „Start&Stop“ sistema.

Galingiausias, benzininį 430 AG galios variklį (580 Nm sukimo momentas) turintis, „Levante“ iki 100 km/val. pagreitėja per 5,2 sek. Didžiausias išvystomas greitis – 264 km/val. Anot gamintojo, toks automobilis mišriai 100 km nuvažiuoja sunaudojęs 10,9 l degalų, o į orą vidutiniškai išmeta apie 253 g/km anglies dvideginio.

Lėtesnysis, 350 AG galios motorą turintis itališkas visureigis iki 100 km/val. pagreitėja per 6 sekundes. Maksimalus jo išvystomas greitis – 251 km/val. Vidutiniškai toks modelis 100 km įveikia sunaudojęs 10,7 l degalų, o vieną kilometrą nuvažiuoja į atmosferą išmetęs apie 249 g anglies dvideginio.

Silpniausiu gamoje 275 AG galios varikliu apginkluotas dyzelinis „Levante“ 100 km/val. greitį pasiekia per 6,9 sek. Didžiausias šį motorą turinčio visureigio išvystomas greitis – 230 km/val. 100 km automobilis nuvažiuoja vidutiniškai sunaudojęs 7,2 l dyzelino ir į atmosferą išmetęs 189 g/km anglies dvideginio.

Siūlo išsiskirti

„Levante“ siūlomas su adaptyvia automatine greičio palaikymo sistema. Šioji įspėja apie gresiantį susidūrimą priekyje, taip pat turi automatinio avarinio stabdymo sistemą. Tarp pagalbų – važiavimo eismo juostoje asistentas, aklųjų zonų stebėjimo sistema, aplinkinio vaizdo kamera, elektra atidaromas bagažinės dangtis.

Renkantis „Levante“ įrangą varnelę galima uždėti ties „Luxury-Package“ arba „Sport-Pack“ pasirinkimais. Italai tikina, kad kiekvienas siūlomas priedų ir privalumų paketas leidžia „Levante“ išsiskirti iš minios, mat automobilis gauna išskirtinių apdailos bei techninių elementų. Be to, papildomai siūlomi įvairūs krovinių vežimo bagažinėje sprendimai, tempimo kabliai, stogo bagažinės.

Automobilio salone – 8,4 colio (21,33 cm) įstrižainės lietimui jautrus ekranas.

Dyzelinį motorą turintis „Levante“ Lietuvoje kainuoja nuo 71.700 Eur. Galingiausias, S raide pažymėtas, modelis kainuoja nuo 89.500 Eur.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Naujo sezono „Volkswagen T-Roc“: daugiau dėmesio detalėms Premium 3

„Golfas“ kaip miesto visureigis nesiskundė paklausa, tačiau buvo peikiamas dėl netikėtai nemalonių savybių.

Automobiliai
2022.08.14
Papildomai automobilių įrangai – prenumerata vietoj pardavimo Premium 15

Vartotojai visame pasaulyje jau priprato prie prenumeruojamos „Spotify“ muzikos, „Youtube“ turinio ar...

Automobiliai
2022.08.13
Prekyba naujais automobiliais Estijoje šiemet mažėja 17%

Rinkai sistemingai traukiantis, „Toyota“ neužleidžia pozicijų, o pirkėjai vertina nedidelius krosoverius.

Automobiliai
2022.08.09
Lietuviškasis „MyBee“ Estijoje gavo 20 mln. Eur LHV banko finansavimą

Metus veikiančio ir neseniai į Estiją įžengusio startuolio veiklą palaiko solidūs bankų kreditai.

Logistika
2022.08.04
Lėtai įsibėgėjusi vasara tapo atradimų metu: Baltijos šalių pakrantės aktyvaus laisvalaikio mėgėjus užbūrė savo grožiu Verslo tribūna

Gerokai lėčiau nei pernai ar užpernai įsibėgėjęs šiltasis metų sezonas privertė nerimauti kurortų...

Automobiliai
2022.08.04
Prekyba krinta, o „Toyotą“ įveikęs „Volkswagen“ skelbia apie atsigavimą Premium

Dvejus metus tik automobilių tiekimo ribojamoje naujų automobilių rinkoje – seniai girdėtos žinios apie...

Automobiliai
2022.08.03
„Ferrari“ pelnas antrąjį ketvirtį augo 22%

Italijos „Ferrari“ antradienį pagerino savo 2022-ųjų prognozes, pranešusi, kad antrojo ketvirčio pelnas...

Rinkos
2022.08.02
„Longo Group“ skelbia apie rekordinį pirmąjį pusmetį

Rezultatas aiškinamas skaitmenizacijos poveikiu, kuris naudotų automobilių prekyboje eliminavo fizinius...

Automobiliai
2022.08.01
Vienmotoris „Taycan“ – biudžetinis sprendimas pagal „Porsche“ Premium 6

Šio gamintojo filosofija iš esmės nedera su masine prekyba ir pigiais pasiūlymais, tačiau plečiamoje...

Automobiliai
2022.07.31
2023 metais „Maserati“ lenktyniaus „Fanatec GT2 European Series“ čempionate Verslo tribūna

Modena, Liepos 28 d., 2022 – Dar vienas didelis žingsnis „Maserati“ automobilių sporto strategijoje –...

Vokietijos startuolis kitąmet žada pradėti saulės energija varomo elektromobilio gamybą

Pirmojo serijinio penkiaviečio, saulės energija varomo šeimos automobilio „Sion“ serijinė gamyba turėtų būti...

Automobiliai
2022.07.26
VŽ bando: „Multivan“, hipių dvasios sergėtojas Premium

Septintosios kartos „Microbus“ įpėdinis grįžta prie savo ištakų – jo konstrukcija vėl gimininga lengviesiems,...

Automobiliai
2022.07.24
E-degalų reanimacija vidaus degimo varikliui Premium

Europos Sąjungos (ES) rengiamas nuosprendis vidaus degimo varikliams neduoda ramybės gamintojams – jie ieško...

Automobiliai
2022.07.17
Degalų akcizo karpymo lenktynėse laimi vokiečiai, Lietuva turi šansą Premium 6

Atsigavusi paklausa atslūgus COVID-19 pandemijai ir Rusijos karo Ukrainoje sukeltas šokas naftos rinkoje...

Finansai
2022.07.14
„Peugeot 408“: spjaukite į miesto visureigius Premium 8

Prancūzijos gamintojas pasiūlys elektrifikuotą sprendimą, skirtą nuo SUV tipo automobilių pavargusiems...

Automobiliai
2022.07.03
Pirmoji elektrinė „Toyota“ painiu pavadinimu Premium 6

Ilgą laiką viešai ignoravęs elektros pavarą ir savo veiklą sutelkęs į hibridinių automobilių kūrimą, o...

Automobiliai
2022.07.02
Įtariant taršos duomenų klastojimą, „Hyundai“ ir „Kia“ biuruose Vokietijoje surengti reidai

Vokietijos prokurorai surengė reidus Pietų Korėjos automobilių koncerno „Hyundai“ ir jam priklausančio „Kia“,...

Automobiliai
2022.06.29
2035 m. ES ketina stabdyti automobilių su vidaus degimo varikliais prekybą 1

Šiai priemonei numatomos ir išlygos, ja tikimasi pasiekti Europos tikslus dėl klimato taršos ir iki 2050 m.

Logistika
2022.06.29
„CityBee“ su JAV startuoliu „Qibus“ skina kelią nuotoliniam automobilių valdymui Premium

Nauja technologija jau sukurta ir patikimai veikia, bet jai dar trūksta daugiau bandymų ir parankaus teisinio...

Logistika
2022.06.28
Elektromobilių pirkėjai birželį paprašė per 300.000 Eur kompensacijų 7

Stebimas augantis naujus ir naudotus elektromobilius perkančių fizinių ir juridinių asmenų aktyvumas.

Automobiliai
2022.06.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku