Itališkos prabangos kąsnis – „Maserati Levante“

Publikuota: 2016-10-27
„Maserati Levante“. Gamintojo nuotr.
„Maserati Levante“. Gamintojo nuotr.
„Verslo žinios“

Italų „Maserati“ ilgą laiką gamino vien sportinius kupė ir sedanus. Visgi pasauliu lengvai išėjus iš proto, charizmos nestokojantis gamintojas pristatė „Levante“ – pirmąjį per šimtą darbo metų savo visureigį.

Pirmą kartą „Levante“ parodytas Ženevoje vykusioje automobilių parodoje šį pavasarį, o metams įsibėgėjus pasiekė ir Lietuvą.

Visureigis pavadintas itališku žodžiu, reiškiančių vėjo, kuris iš lengvo ir šilto gali pavirsti nesutramdoma gamtos jėga, vardą. Toks, sako italai, yra ir jų naujausias automobilis.

„Maserati“ nebūtų „Maserati“, jei šeimos naujoko gamybai nenaudotų išskirtinių medžiagų. Pavyzdžiui, sako jie, interjero apdaila kurta naudojant aukščiausios kokybės natūralią odą, „Ermenegildo Zegna“ gaminamą šilką, „Zegna“ vilną ir t.t.

Aptakios kupė formos papildomos stiklinio panoraminio stoglangio, nuožulnūs paviršiai leido „Maserati Levante“ aerodinaminio pasipriešinimo koeficientą sumažinti iki 0,31.

„Levante“ kurtas naudojant „Quattroporte“ ir „Ghibli“ architektūrą. Pastaroji, tikina italai, patobulinta, kad atitiktų visureigio kėbulą turintiems automobiliams keliamus lūkesčius, mat „Levante“ turi tikti ne tik važiavimui ant kelio, bet ir puikiai įveikti sudėtingesnius maršrutus. Tad automobilio amortizatoriai reguliuojami elektroninėmis sistemomis, kilstelėti arba pritūpti „Levante“ leidžia pneumatinė važiuoklė, be to, važiuojant galima rinktis iš 5 skirtingų važiavimo režimų.

Italai giriasi, kad savo segmente „Levante“ turi žemiausią svorio centrą, be to, kilogramai padalyti automobilio priekiui ir galui per pusę, tad gamintojas tikina, automobilis itin stabilus.

Trys varikliai

Po kapotu visureigiui montuojami du skirtingi 3 l darbinio tūrio benzininiai „Twin-Turbo“ varikliai, kurių galia – 350-430 AG. Silpniausias motoras, montuojamas į itališką žvėrį – 275 AG galios V6 formos dyzelinis su turbina, išvystantis 600 Nm maksimalų sukimo momentą. Visi varikliai komplektuojami drauge su išmania „Q4“ pavaros sistema, kuri padalija turimą automobilio sukimo momentą tarp ašių tą akimirką, kai tik to prireikia. Be to, visi modeliai apginkluoti 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir integruota „Start&Stop“ sistema.

Galingiausias, benzininį 430 AG galios variklį (580 Nm sukimo momentas) turintis, „Levante“ iki 100 km/val. pagreitėja per 5,2 sek. Didžiausias išvystomas greitis – 264 km/val. Anot gamintojo, toks automobilis mišriai 100 km nuvažiuoja sunaudojęs 10,9 l degalų, o į orą vidutiniškai išmeta apie 253 g/km anglies dvideginio.

Lėtesnysis, 350 AG galios motorą turintis itališkas visureigis iki 100 km/val. pagreitėja per 6 sekundes. Maksimalus jo išvystomas greitis – 251 km/val. Vidutiniškai toks modelis 100 km įveikia sunaudojęs 10,7 l degalų, o vieną kilometrą nuvažiuoja į atmosferą išmetęs apie 249 g anglies dvideginio.

Silpniausiu gamoje 275 AG galios varikliu apginkluotas dyzelinis „Levante“ 100 km/val. greitį pasiekia per 6,9 sek. Didžiausias šį motorą turinčio visureigio išvystomas greitis – 230 km/val. 100 km automobilis nuvažiuoja vidutiniškai sunaudojęs 7,2 l dyzelino ir į atmosferą išmetęs 189 g/km anglies dvideginio.

Siūlo išsiskirti

„Levante“ siūlomas su adaptyvia automatine greičio palaikymo sistema. Šioji įspėja apie gresiantį susidūrimą priekyje, taip pat turi automatinio avarinio stabdymo sistemą. Tarp pagalbų – važiavimo eismo juostoje asistentas, aklųjų zonų stebėjimo sistema, aplinkinio vaizdo kamera, elektra atidaromas bagažinės dangtis.

Renkantis „Levante“ įrangą varnelę galima uždėti ties „Luxury-Package“ arba „Sport-Pack“ pasirinkimais. Italai tikina, kad kiekvienas siūlomas priedų ir privalumų paketas leidžia „Levante“ išsiskirti iš minios, mat automobilis gauna išskirtinių apdailos bei techninių elementų. Be to, papildomai siūlomi įvairūs krovinių vežimo bagažinėje sprendimai, tempimo kabliai, stogo bagažinės.

Automobilio salone – 8,4 colio (21,33 cm) įstrižainės lietimui jautrus ekranas.

Dyzelinį motorą turintis „Levante“ Lietuvoje kainuoja nuo 71.700 Eur. Galingiausias, S raide pažymėtas, modelis kainuoja nuo 89.500 Eur.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
VŽ bando: antrosios kartos „Audi Q3“ Premium 3

Šis automobilis atriedėjo į visiškai kitokį pasaulį, nei jo pirmtakas, kurio buvo parduota 1,1 mln. vienetų.

Automobiliai
2019.03.23
„Tesla“ pagaliau pristatė „Model Y“ 15

JAV elektromobilių kompanija „Tesla“ pagaliau pristatė „Model Y“. Šis septynvietis visureigis, kurio kainos...

Automobiliai
2019.03.15
„Sostena“ Vilniuje planuoja statyti naują automobilių saloną 4

Sostinės Savanorių pr. gale ketinama pastatyti 4.500 kv. m bendrojo ploto automobilių pardavimo, remonto ir...

Statyba ir NT
2019.03.13
„Renault-Nissan-Mitsubishi“ aljansas skelbia kuriantis naują valdybą

Po „Renault-Nissan-Mitsubishi“ aljanso vadovo Carloso Ghosno suėmimo praėjusių metų lapkritį automobilių...

Automobiliai
2019.03.12
„Lexus GS“ mirė. Tegyvuoja „Lexus ES“! Premium 10

Pristatydamas nuo scenos nuėjusio sedano GS pamainą, koncernui „Toyota“ priklausantis „premium“ segmento...

Verslo klasė
2019.03.09
Ženevos mados: elektra ir prabanga Premium

Nebeturėtų stebinti, kad kasmet kovą Šveicarijoje rengiamoje automobilių parodoje šalia egzotiškų...

Automobiliai
2019.03.08
Ženevos automobilių parodos akcentas – elektra 1

Antradienį duris atvėrusi Ženevos automobilių paroda leidžia suvokti transporto elektrifikacijos mastą ir ne...

Automobiliai
2019.03.05
„Tesla“ SUV „Model Y“ bus pristatytas kitą savaitę 1

Elektromobilių gamintoja „Tesla“ savo „Model Y“ pristatys kovo 14 d. Los Andžele vyksiančiame renginyje. Tai...

Automobiliai
2019.03.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau