Į Dakaro ralį išskrido ir paskutiniai lietuviai – Benedikto Vanago komanda

Publikuota: 2016-12-27
„Verslo žinios“

Miegas specialioje palapinėje su išretėjusiu oru, treniruotės saunoje, akylas orų stebėjimas Pietų Amerikoje – taip keliais žodžiais apibūdinus atrodė lenktynininkų Benedikto Vanago ir Sebastiano Rozwadowskio pasiruošimas ateinančių metų Dakaro raliui.

Šie du lenktynininkai – paskutinieji, išskridę į Pietų Ameriką, kur jau sausio 2 d. prasidės sunkiausiu planetoje vadinamas dykumų ralis. Antrąją Kalėdų dieną į lėktuvą sėdo ir Antano Juknevičiaus bei Dariaus Vaičiulio ekipažai, taip pat ir Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno komanda.

Anot p. Vanago, artėjančiam Dakaro raliui jo vadovaujama komanda yra pasiruošusi geriausiai per pastaruosius penkerius metus, visi nusiteikę dirbti drausmingai, o tai esą gali atnešti gerus rezultatus.

„Esame nusiteikę padaryti geriausia, ką galime“, – sako pilotas.

Jam antrina ir p. Rozwadowskis, šiemet itin kruopščiai pasiruošęs laukiantiems išbandymams. Anot jo, Dakaro ralyje svarbūs trys dalykai, kurie gali būti lemtingi: fizinis pasiruošimas, karštis ir aukštis. Karščio išbandymams iš Lenkijos kilęs sportininkas ruošėsi mindamas dviratį saunoje, aukščiui – kai 5 dienas teks praleisti maždaug 4 km aukštyje – 40 parų miegodamas specialioje palapinėje su išretintu deguonimi keliasdešimt dienų.

„Šiemet tikrai esame labiau pasiruošę, tiesa, numatomose sąlygose teks praleisti ir daugiau laiko nei reikėjo ankstesniame ralyje“, – spėti, kaip seksis, nedrįsta šturmanas.

Jau dabar komanda žino, kad Paragvajuje, kurį užkabins Dakaro ralis, didžiulės liūtys ir kai kurie ruožai apsemti, todėl visai tikėtina, kad maršrutas bus koreguojamas. Praėjusiais metais dėl liūčių buvo atšaukti ištisi keli greičio ruožai, ar šiemet laukia tas pats, p. Vanagas spėlioti nedrįsta, visgi, pasak jo, tokia praktika yra visiškai normali ir tikėtina.

Sunkiausia Dakare – trečioji ralio diena, sausio 4-oji, mat per maždaug 1-1,5 val. ralistai kils nuo jūros lygio iki 4 km virš jos.

„Labai sumažėja deguonies kiekis ir potencialiai gali pradėti stipriai skaudėti galva. Jeigu taip bus, kaip man buvo kažkurį praėjusį kartą ralyje, negalėčiau prognozuoti, ar neteks sustoti ir palaukti, kol būklė normalizuosis. Tačiau tai gresia visiems dalyviams“, – sako pašnekovas.

Pirmasis darbas, kurį darys komanda atkeliavusi į Pietų Ameriką, tai patikrins visas elektronines lenktyninio „Toyota Hilux“ dalis. Pasak p. Vanago, automobilis nėra naujas ir Atlanto vandenyną jam kirsti teko ne kartą, todėl neramu, kaip sūri aplinka paveiks svarbiausius transporto priemonės mazgus. Vėliau laukia ir bendra drauge su „Toyota“ komanda testų diena, kada bus išbandyti visi turimo automobilio mazgai.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Mercedes-Maybach“ fantazuoja brangiausių visureigių segmente

„Daimler“ nusprendė neatiduoti britų markėms brangiausių pasaulyje SUV automobilių segmento ir Pekino...

Transportas
2018.04.24
VŽ bando: antrosios kartos „Subaru XV“

Antrosios kartos „Subaru XV“ labai panašus į savo pirmtaką, bet tai – visiškai naujas modelis.

Transportas
2018.04.21
Automobilių salonuose bus pateikiama daugiau aiškiai matomos informacijos

Nuo 2019 m. sausio 1 d. naujų keleivinių automobilių pardavėjai Lietuvoje pirkėjams turės pateikti daugiau...

Transportas
2018.04.19
VŽ bando: naujasis „Lexus“ flagmanas LS 2

Penktosios kartos „Lexus LS“ su naujomis jėgomis grįžo į rinką, kurioje dėl savo dalies jis pasirengęs kovoti...

Transportas
2018.04.07

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau