Automobilių gamintojų reklamose – Kalėdų seneliai, elniai ir svajonės

Publikuota: 2016-12-25
Aleksandro Vilfo („Sputnik“ / Scanpix“) nuotr.
Aleksandro Vilfo („Sputnik“ / Scanpix“) nuotr.
„Verslo žinios“

Kasmet prieš pat Kalėdas automobilių gamintojai išleidžia jausmus virpinančius priminimus, kad net tokie technologijų ir plieno kūriniai, kaip automobiliai, pirmiausia yra apie jausmus ir vertybes. Reklaminiuose klipuose siūloma prisiminti svajones, šeimą ir atverti širdį tiems, kurie šalia.

Štai, pavyzdžiui, „Mercedes-Benz“ reklama, pavadinta „Snieguotu pasimatymu“, netiesiogiai užsimena apie tai, kad šio gamintojo automobiliams nebaisios jokio oro sąlygos, tačiau drauge kalba apie meilę, pareigą ir draugystę.

Beje, atskirą naujametį sveikinimą išleido visas „Daimler AG“ koncernas. Prie Kalėdinio stalo jie pasodino Dieterį Zetsche, koncerno vadovą. Tiesa, nors šventinių patiekalų ant stalo prieš p. Zetsche padėta buvo itin daug, jam, bekalbant apie elektrinę ir tvarią koncerno ateitį, vargiai bepavyko ką nors įsidėti į burną.

Japonijos „Lexus“ priminė, kad svajonių ir norų turi ne tik vaikai, bet ir suaugę. Ir nors atsisėsti Kalėdų seneliui ant kelių ir paprašyti to, ko trokšti, drovu, tam visuomet galima pasitelkti vaikus.

Tiesa, ši reklama buvo ne vienintelė. Šiemet itin karštą sportinį koncepcinį „Lexus RC-F GT“ modelį pristatęs gamintojas drauge su organizacija „Toys for Tots“ sugalvojo akciją: kol Kalėdų seneliu persirengęs profesionalas bandė kuo greičiau įveikti lenktynių trasos ratą, keleivio sėdynėje įsitaisę žmonės skaitė didžiulį vaikų norų sąrašą. Kiekvienas perskaitytas įrašas pridėdavo į paramos fondą po 1.000 USD.

Čekijos „Škoda“ sukūrė kalėdinę pasaką apie ganėtinai liūdną automobilį be spalvų, tačiau, kaip sako jie patys, su pačia didžiausia bagažine. Būtent ši pasakoje pravertė Kalėdų seneliui, kai sulūžo jo rogės.

Štai „Toyota“ nusprendė priminti, kad Kalėdos yra tos šventės, kuomet į namus grįžta visi šeimos nariai.

Pietų Korėjos „Kia“ paragino nepamiršti svajonių ir parodyti dėmesio bei meilės tiems, kurie šalia. Jų vaizdo klipe – kosminiai laivai ir netikėtai kosminiu laivu pavirtęs „Kia“ modelis.

„Nissan“ didžiausias metų šventes pasitinka žaismingai ir primena tai, ką turi įspūdingiausio. Jų reklaminiame klipe – Kalėdų senelis, kurio elniai tokie neklusnūs, jog dovanoms vežioti tenka pasitelkti „Nissan GT-R“ superautomobilį.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
VŽ bando: antrosios kartos „Subaru XV“

Antrosios kartos „Subaru XV“ labai panašus į savo pirmtaką, bet tai – visiškai naujas modelis.

Transportas
2018.04.21
Automobilių salonuose bus pateikiama daugiau aiškiai matomos informacijos

Nuo 2019 m. sausio 1 d. naujų keleivinių automobilių pardavėjai Lietuvoje pirkėjams turės pateikti daugiau...

Transportas
2018.04.19
VŽ bando: naujasis „Lexus“ flagmanas LS 2

Penktosios kartos „Lexus LS“ su naujomis jėgomis grįžo į rinką, kurioje dėl savo dalies jis pasirengęs kovoti...

Transportas
2018.04.07
Automobilių pramonės oksimoronas – prabangus „Opel“ 2

Prieš pusmetį išlepintai pasiūlos krosoverių vairuotojų auditorijai „Opel“ pristatė „Grandland X“ – modelį,...

Transportas
2018.04.02

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau