Lietuviai apie Monte Karlo ralį: suprantame, kodėl čia niekas nesiveržė

Publikuota: 2016-11-24
Deividas Jocius ir Donatas Zvicevičius intensyviai ruošiasi sausio viduryje startuosiančiam pirmajam Pasaulio ralio čempionato etapui – legendiniam Monte Karlo raliui. Komandos nuotr.
svg svg
Deividas Jocius ir Donatas Zvicevičius intensyviai ruošiasi sausio viduryje startuosiančiam pirmajam Pasaulio ralio čempionato etapui – legendiniam Monte Karlo raliui. Komandos nuotr.
„Verslo žinios“

Deividas Jocius ir Donatas Zvicevičius intensyviai ruošiasi sausio viduryje startuosiančiam pirmajam Pasaulio ralio čempionato etapui – legendiniam Monte Karlo raliui. Šiame ralyje lietuviška trispalvė plevėsuos po 80 metų pertraukos.

Abu sportininkai jau išskridę į Prancūziją, kur pažindinasi su vietiniais keliais ir ruošiasi lenktynėms.

„Pažvelgus kalendorių atrodo, kad lenktynės dar toli, visgi darbų yra daug ir jau dabar praktiškai neturim kada ilsėtis. Beveik savaitę praleidom Monako apylinkėse, susirašinėjom stenogramas, pratinomės prie šių apylinkių kelių konfigūracijos“, – pasakoja „MVP Racing“ komanda.

Keletą dienų pasivažinėjęs po Monako apylinkes p. Jocius sakė suprantąs, kodėl iki šiol niekas iš lietuvių nesiveržė į šias lenktynes. Jos ne veltui vadinamos vienomis sunkiausių ir labiausiai nenuspėjamų klasikinio ralio lenktynių pasaulyje.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Dabar į Monte Karlo ralio dalyvius žiūrėsiu su dar didesne pagarba. Mūsų laukia labai didelis iššūkis ir sunkus darbas. Greičio ruožuose kelio sąlygos kinta tiesiog kas kelis šimtus metrų. Kalnuoto kelio apačioje šviečia saulė ir gali būti daugiau kaip 10 laipsnių šilumos, kelio danga visiškai sausa ir galima lenktyniauti su „Slick“ tipo padangomis. Tačiau vos po kelių kilometrų, pasisukus į kitą kalno pusę kelias staiga pasidaro šlapias ir jau reikia ieškoti sukibimo. Dar po kelių kilometrų sukibimo visai nelieka, nes kelio danga pasidengia ledu ar net sniegu. Pradėjus leisti žemyn viskas kartojasi atvirkštine tvarka. Ir visa tai viename greičio ruože“, – stebisi sportininkas.

Didžiausias galvosūkis – kokias padangas pasirinkti. Žinoma, ši sąlyga bus loterija visiems dalyviams, tačiau lietuviai su tokiomis neįprastomis sąlygomis susidurs pirmą kartą.

Be to, kai kuriuose kelio ruožuose nėra užtvarų ir bet kokia klaida gali kainuoti brangiai, todėl teks važiuoti ne tik greitai, bet ir atsargiai.

„Pakanka suklysti ir nuslysti į šoną vos keliolika centimetrų, o ten laukia kelių šimtų metrų skardis. Net susirašinėjant stenogramą paprastu automobiliu ir važiuojant pagal eismo taisykles buvo nejauku, o važiuojant sportiniu režimu bus daug pavojingiau“, – atskleidžia lenktynininkas.

Lietuvos sportininkai vieni pirmųjų pateikė paraišką dalyvauti lenktynėse. Kadangi ekipažas kaip tik tuo metu treniravosi netoliese, paraišką abu lenktynininkai nutarė ne nusiųsti el. paštu, bet įteikti asmeniškai.

Per treniruotes lenktynininkai susidūrė su neįprastu reiškiniu – užgulusiomis ausimis.

„Niekada neturėjau tokios problemos, dažnai skraidau, turiu piloto pažymėjimą. Tačiau kai slėgis keičiasi keletą kartų viename greičio ruože, man pradeda smarkiai skaudėti ausis, sunkiai girdžiu. Neįsivaizduoju kaip reikės prie to adaptuotis. O per tris lenktynių dienas juk laukia net 17 greičio ruožų“, – skaičiuoja pilotas, o jo šturmanas priduria, kad laukia įspūdingas iššūkis, mat vien per kelis greičio ruožus jis spėjo prirašyti tris sąsiuvinius stenogramų.

„Yra tokių vietų, kur kelis kilometrus nėra nei vienos tiesiosios, tik posūkiai, tad skaityti stenogramą ir laiku pateikti vairuotojui teisingą informaciją nebus lengva. Kai kurių vietų greičio ruožuose net nenoriu matyti – skardis prie pat, užtvarų jokių. Bus įdomu“, – kalba p. Zvicevičius.

FOTOGALERIJA Lietuviai keliauja į Monte Karlo ralį (6 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Prekyba naujais automobiliais ES vėl pasiekė dugną

Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA) konstatuoja, kad pasiektas rezultatas buvo blogesnis tik...

Automobiliai
2022.05.18
Pirmąkart į Lietuvos gatves šiemet išriedėjo 43.400 naudotų lengvųjų automobilių 1

Šiemet sausį–balandį Lietuvoje pirmą kartą įregistruota 43.400 naudotų lengvųjų automobilių – 0,2% daugiau...

Automobiliai
2022.05.16
Vilniuje atidarytas naujas „Renault“ ir „Dacia“ automobilių centras

Ketvirtadienį Vilniuje bendrovė „Sostena“ atidarė naują „Renault“ ir „Dacia“ automobilių centrą. Tai antras...

Logistika
2022.05.12
„Enyaq“, brangiausias „Škodos“ produktas Premium 22

Vokietijos koncerno „Volkswagen“ valdomų gamintojų rikiuotėje „Škoda“ priskiriama žemų kainų ir pigių...

Automobiliai
2022.05.08
Geriausias BMW pasiūlymas – salono gale Premium 8

Ilgus metus savo didžiausią sedaną pateikdavęs kaip vairuotojo norams suderintą pasiūlymą, Bavarijos...

Automobiliai
2022.05.07
Estijos naujų automobilių rinka susitraukė 14%

Per keturis šių metų mėnesius Estijoje nupirkta 6.970 naujų lengvųjų automobilių – 14,2% mažiau nei per tą...

Logistika
2022.05.06
BMW prekybos rekordas Lietuvoje ir atsinaujinusi „Regitros“ piktžaizdė Premium 2

Naujų automobilių pardavimams toliau krintant dėl riboto tiekimo, Bavarijos „premium“ automobilių gamintojo...

Automobiliai
2022.05.05
„CarVertical“ padvigubino pajamas, planuoja tolesnį spartų augimą 16

Lietuviška automobilių istorijos ataskaitas teikianti platforma skelbia pajamas auginusi nuo 8,5 iki 17,7...

Logistika
2022.05.04
Į Lietuvą ateina Estijos elektromobilių įkrovimo tinklas Premium 58

Šalyje veiklą pradeda dar vienas įkrovimo stotelių tinklo operatorius „Eleport“, planuojantis per metus...

Logistika
2022.05.04
„Bentley continental GT speed“ „Motor Klassik 2022“ apdovanojimuose pripažintas ateities klasika Verslo tribūna

„Bentley Motors“ šiandien paskelbė apie savo pirmąjį apdovanojimą iš žinomo Vokietijos automobilių žurnalo...

„Deals On Wheels“ investuoja 0,5 mln. Eur į elektromobilių prekybą Latvijoje ir Estijoje 1

Birželį ruošiamasi atidaryti atstovybes Rygoje ir Taline, didžioji dalis investicijų skiriama bandomųjų...

Automobiliai
2022.04.28
„AvtoVAZ“ salonuose nebeliko „Lada“ automobilių su automatinėmis pavarų dėžėmis 5

Dėl tarptautinių sankcijų komponentų stokojančio gamintojo atstovai spėlioja, kad tokių versijų nebus...

Automobiliai
2022.04.26
„Deus“ planas naujiems elektromobilių rekordams Premium

Prieš porą metų įkurtas automobilių gamintojas iš Vienos „Deus Automobiles“ Niujorko automobilių parodoje...

Automobiliai
2022.04.24
Niujorko automobilių parodos sugrįžimas: mažiau naujienų, bet daugiau įdomybių Premium

Iš pandemijos gniaužtų ištrūkusi Tarptautinė Niujorko automobilių paroda (NYIAS) po trejų metų pertraukos vėl...

Automobiliai
2022.04.23
„Tesla“ rezultatai viršijo lūkesčius, pasiekė rekordinį pelningumą 1

Elektromobilių gamintoja „Tesla“ pirmą šių metų ketvirtį gerino rezultatus, didėjant gamybos apimtims ir...

Rinkos
2022.04.21
Automobilių rinkai neatsigaunant, jų pigimo nesitikima

Lietuvos automobilių verslo atstovai ir rinkos ekspertai sako, kad automobilių rinka į priešpandeminį lygį...

Pramonė
2022.04.17
Ar elektromobiliai išpopuliarės? Tendencijos skaičiais Premium 2

Remiantis 2021 m. liepą Europos Komisijos priimtu Žaliuoju planu, nuo 2035 m. uždraudžiama pardavinėti...

Logistika
2022.04.17
Užsiveria landos prekiauti automobiliais pasirašant kauferius 1

Prekiauti automobiliais nelegaliai lieka vis mažiau erdvės, nepaisant to, kad naudotų automobilių paklausa...

Finansai
2022.04.16
„Honda“ per dešimtmetį į elektromobilius žada investuoti beveik 40 mlrd. USD

Japonijos automobilių gamintoja „Honda“ antradienį pranešė, kad per ateinantį dešimtmetį į elektromobilių...

Logistika
2022.04.12
„Maserati“ „Rolex Monte-Carlo Masters 2022“ turnyre Verslo tribūna 1

Modena, Balandžio 8, 2022 – „Maserati“ remia „Rolex Monte-Carlo Masters“ turnyrą: nuo balandžio 9 iki 17...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku