Dakaro ralio organizatoriai žada daugiau bekelės ir smėlynų

Ateinančių metų Dakaro ralio tendencijas pristatę ralio organizatoriai tikina, kad lenktynininkų sausį laukia daugiau varžymosi bekelėje ir bent tris kartus daugiau smėlynų.
Visgi lietuviams tokie pažadai atrodo abejotini. Antanas Juknevičius, ateinančiais metais Dakaro ralio trasose besivaržysiantis su Toyota Hilux automobiliu, sako, kad tokie pareiškimai įprastas organizatorių reklaminis triukas ir organizatorių pažadais perkelti ralio maratoną į bekelę jis jau nebetiki.
Varžybų organizatoriai jaučia spaudimą iš lenktynininkų ir komandų, kurios jau keletą metų iš eilės skundžiasi tikrų, dakarinių greičio ruožų trūkumu. Atitinkamai kasmet organizatoriai žada daugiau kopų ir bekelės, o realybėje trasos labiau linksta klasikinio ralio, o ne tikrojo Afrikos Dakaro link.
328 startiniu numeriu ralyje startuosiantis p. Juknevičius sako, kad jeigu organizatorių pažadai būtų įgyvendinti, lietuviams būtų tik lengviau. Mat, sako jis, bekelė, kopos, smėlis visa tai komandos arkliukas, trasos, kuriose jie jaučiasi geriausiai.
Kuo sunkiau tuo mums lengviau, kalba sportininkas.
Iš viso 2017 m. Dakaro ralyje startuos 83 automobiliai beveik 30 mažiau nei šiemet vykusiose varžybose. Per 14 dienų lenktynininkams teks įveikti 8.800 km greičio ruožais ir pervažiavimais. Ilgiausia atkarpa drieksis 620 km, o Bolivijoje automobiliai kils į 3-4 km aukštį virš jūros lygio.
Bus daug kovos su oro sąlygomis, sako p. Juknevičius.
Bolivijoje lietuvių laukia aukštis ir deguonies trūkumas, Argentinoje svilinantis karštis ir akmenų pilnos trasos, Paragvajuje lietus.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti