„Renault-Nissan“ kuria pigiausią elektromobilį

Šiuo metu daugiausiai pasaulyje elektromobilių parduodanti kompanija Renault-Nissan rinkai ruošia naujieną pigiausias elektra varomas tokias transporto priemones.
Apie tai antradienį paskelbė Carlosas Ghosnas, Renault-Nissan vykdomasis direktorius. Anot jo, šie automobiliai bus pristatyti Kinijos rinkai. Jie galėtų kainuoti apie 8.000 USD po vyriausybės skiriamų subsidijų.
Pastebėjome, kad Kinijoje labai sparčiai auga žemų kainų elektromobilių paklausa, įskaitant mūsų Nissan Leaf, kuris yra perkamiausias elektromobilis pasaulyje. Taigi, mes nusprendėme patenkinti rinkos poreikius ir sukurti labai pigius elektra varomus automobilius, teigia vadovas.
Ir ne be reikalo šie automobiliai bus pristatomi būtent Kinijoje. Šios valstybės gyventojai per pastaruosius kelerius metus tapo aktyviausiais elektromobilių pirkėjais pasaulyje. Šių transporto priemonių pardavimai per metus išaugo 162% ir tai nulėmė finansinis vyriausybės paskatinimas. Beje, ši rinka palanki Renault-Nissan, nes ji stipriai prisidėjo prie to, kad Nissan Leaf tapo perkamiausiu elektromobiliu pasaulyje. Tačiau, vadovo teigimu, šie automobiliai čia vis dar per brangūs.
Įdomu tai, kad trečdalis elektromobilių rinkos yra Kinijoje, nors prieš kelerius metus ji visiškai nebuvo minima tarp šių rinkų. Manau, kad tokios dinamiškos rinkos toliau pirks dar daugiau elektromobilių, aiškina p. Ghosnas.
Prisijaukina pasaulį
Renault-Nissan vadovas taip pat pastebi, kad pasaulis vis palankiau žvelgia į elektra varomus automobilius, skatina jų pirkimą ir kuria infrastruktūrą. Dėl to jis sako, kad šios rinkos ateitis šviesi.
Akivaizdu, kad infrastruktūra automobiliams dabar yra gerokai palankesnė nei prieš 5 ar 10 metų. Progresas lėtas, bet vyksta ir aš manau, kad jis greitės, nes automobilių baterijos pinga, rinkoje yra didelė konkurencija. Taip pat mes gauname vis daugiau žinių apie tai, kaip elektromobiliai veikia kasdieniame gyvenime. Be to, daug valstybių finansiškai skatina elektromobilių pirkimą, kuria jiems patogesnę infrastruktūrą, pasakoja p. Ghosnas.
Tobulina baterijas
Taip pat bendrovė toliau tobulina automobilių baterijas. Vykdomasis direktorius kalba, kad šiuo klausimu bendradarbiaujama ir su kitomis technologijų įmonėmis Kinijoje bei Pietų Korėjoje. Joms netgi perleidžiama dabartinių baterijų gamyba, o Renault-Nissan nori susitelkti į mokslinius tyrimus ir eksperimentinę plėtrą.
Mes buvome elektromobilių rinkos pionieriai. Tuo metu nebuvo mūsų poreikius patenkinančių baterijų, todėl pradėjome jas tobulinti patys. Vėliau atsirado daug konkurencijos, daug baterijų gamintojų ir jie dirba puikiai, todėl mes galime iš to pasitraukti. Taigi, mes toliau daug investuosime į ateities baterijų kūrimą, tačiau dabartinių gamybą paliekame kitiems, sako vadovas. Ateities automobiliai bus daug ekonomiškesni ir technologiškai pažangesni. Tam reikia dirbti prie daug skirtingų sričių ir mes negalime to daryti vieni, turime kooperuotis. Dalį technologijų galime tik pritaikyti. Dėl to mes dirbame su daug startuolių, universitetų, bendradarbiaujame su NASA.
Autonominiai automobiliai iki 2020 m.
Be to, p. Ghosnas kalba apie tai, kad 2020 m. bus pristatyti autonominiai automobiliai. Tačiau jis iš karto siūlo apibrėžti, kad autonominiu atomobiliu vadintume tą, kuris važiuoja pats, tačiau vairuotojo kėdėje vis tiek sėdi žmogus. Tuo tarpu savavaldis automobilis galėtų važiuoti eprižiūrimas.
Savavaldžiai automobiliai ateis. Tačiau tam reikia technologijos, kurią būtų galima naudoti visur. Savavaldį automobilį pristatyti Tokijuje yra gerokai lengviau nei Mumbajuje ar Kaire, nes ten kelių būklė, tvarka ir žemėlapiai nėra tokie patys. Be to, gerokai lengviau sukurti automobilį, kuris priima 99% teisingų sprendimų nei tą, kuris priima 100% teisingų spredimų. Taigi, savavaldžiai automobiliai turės veikti visur ir būti 100% atvejų patikimi. Manau, kad tai užtruks ilgiau, dėsto vadovas.
Beje, svarbus veiksnys tam yra ir teisinis reguliavimas. Valstybės jau apie tai galvoja ir jų pozicijos kai kuriais aspektais skiriasi, o tai trukdo technologijų kūrėjams. Kita vertus, vadovas sako, kad JAV, Europos, Japonijos ir Kinijos valdžios labai susidomėjusios šiomis technologijomis, nes mato aiškią naudą.
Kuria programinę įrangą
Rugsėjį Renault-Nissan pasirašė bendradarbiavimo sutartį su technologijų milžine Microsoft. Bendrovės kartu dirbs kuriant programinę įrangą automobiliams. Anot jo, nauji rinkos žaidėjai, kaip Uber ar Google būtent čia ir mato naujas galimybes: ateities automobiliams reikės gerokai daugiau programinės įrangos. Ir čia vadovas kalba ne tik apie technologijas, kurios automobilius pavers savavaldžiais, bet visą kitą programinę įrangą, kuri bus integruojama šiose transporto priemonėse.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti