KLASCO tikina, kad sutarties sąlygos nėra išskirtinės, konkurentai nesutinka

Publikuota: 2017-01-04
Algimanto Kalvaičio (VŽ) nuotr.
Algimanto Kalvaičio (VŽ) nuotr.

Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO) teigia išsiaiškinusi, apie kokias sąlygas kalbėjo AB „Lietuvos geležinkeliai“ antradienį vakare pareiškę, jog nebetoleruos išskirtinių krovinių vežimo sąlygų. Anot bendrovės, tai nėra kažkokios „išskirtinės sąlygos“, tačiau uostininkams taip neatrodo.

Mantas Bartuška, LG generalinis direktorius, Krovinių vežimo tarifų komisijos siūlymą nebepratęsti išskirtinių sąlygų KLASCO, kurios buvo palankios jai, pasirašė antradienį.

Šiandien „Achemos grupės“ valdoma KLASCO išvyko į „Lietuvos geležinkelius“ išsiaiškinti situacijos apie šioje įmonėje padarytus sprendimus.

Darbo dienos pabaigoje KLASCO išplatino pranešimą spaudai, kuriame teigiama, kad susitikimo su LG vadovybe metu buvo išsiaiškinta, kokias palankesnes krovinių vežimo sąlygas omenyje turi LG.

Vytautas Kaunas, KLASCO komercijos direktorius, sako, jog LG siūlo panaikinti dvi sąlygas, kurios, bendrovės vertinimu, iš tikrųjų nėra kažkokios „išskirtinės“ ir yra visiškai įprastos verslo praktikoje.

Įprasta verslo praktika

Pasak p. Kauno, siūloma keisti sąlygą dėl vagonų naudojimo mokesčio audros metu. Šiuo metu KLASCO turi 30% nuolaidą vagonų naudojimo mokesčiui, kai dėl stipraus vėjo sustabdoma krova, o panaikinus šį sutarties punktą, nuolaidos netektų.

Pono Kauno teigimu, KLASCO per 2016 m. pagal šį punktą yra gavusi 100 Eur LG nuolaidą, tačiau prieš tai turėjo užsakyti 30 Eur kainavusius orų duomenis, todėl reali nauda sudarė tik 70 Eur.

Dar vienas sutarties punktas, kurį norima keisti, panaikintų dabartinį susitarimą, kai LG tarifus KLASCO keisti gali tik kartą metuose. Atsisakius šio punkto, LG įkainius turėtų teisę keisti bet kuriuo metu.

Anot p. Kauno, šis sutarties punktas taip nėra išskirtinis, nes „yra visiškai įprasta komercinė praktika, kad tarifai yra keičiami kartą metuose, o ne kada panorėjus“.

„KLASCO, siekdama bendradarbiavimo, greičiausiai sutiks su šiais LG siūlomais sutarties pakeitimais, nes jie nėra esminiai ir, tikėtina, nepadarys įtakos krovinių srautui per Klaipėdos uostą“, - pažymima bendrovės pranešime.

Kiti tokių sąlygų neturi

Savo ruožtu Vaidotas Šileika, Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidentas ir UAB „Klaipėdos konteinerių terminalas“ generalinis direktorius, mano, jog KLASCO įvardijamos sąlygos yra išskirtinės, nes, jo žiniomis, kitos krovos bendrovės tokių sąlygų neturi.

„Kalbant apie vagonų naudojimo mokestį, tai įprastai nemokamos yra pirmos 24 val., už visas kitas valandas reikia mokėti. Ir jokios oro sąlygos vagonų naudojimo mokesčiui įtakos neturi, mes jokių nuolaidų negauname. Iš savo patirties galiu pasakyti, jog esame mokėję pakankamai nemažas sumas LG dėl to, kad negalėjome dėl blogų oro sąlygų pakrauti arba iškrauti vagonų“, – nurodo jis.

Ponas Šileika pažymi, jog LG ir „Klaipėdos konteinerių terminalo“ sutartyje nėra ir sąlygos, numatančios įkainius keisti tik kartą metuose.

„Tai taip pat yra išskirtinė sąlyga. Normaliai standartinėse sutartyse tokių dalykų nėra. LG įprastai metų viduryje gali vienašališkai pakeisti įkainius, kurie automatiškai įsigalioja, ir jokių derybų niekas nepripažįsta. Abi sąlygos yra tikrai išskirtinės, Klaipėdos konteinerių terminalas jų tikrai neturi. Kiek žinau, jų neturi ir daugelis krovos kompanijų“, – reziumuoja p. Šileika.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„MAAS Aviation“ Kauno oro uoste stato orlaivių dažymo angarą 6

Spalį Kauno oro uoste pradėtas statyti specializuotas orlaivių dažymo angaras, kuris pradės veiklą 2020 m.

Pramonė
2019.10.18
„LGC Cargo“ ir „Gargždų geležinkelis“ toliau negalės vežti krovinių per Lietuvą 5

Lietuvos geležinkelių paslaugų įmonė „LGC Cargo“ negavo leidimo vežti krovinius per Lietuvą. Per didžiausią...

„Fiat Chrysler“ nepasiekus reikalavimų emisijoms – 79 mln. USD bauda  3

Autopramonės bendrovė „Fiat Chrysler Automobiles“ nubausta 79 mln. USD bauda už neįvykdytus anglies...

Pramonė
2019.10.18
Naują „Venipak“ terminalą Vilniuje lydi kiti plėtros projektai Premium 3

Sostinėje, Žirnių g., statomas 10.000 kv. m ploto siuntų terminalas – tik vienas iš plataus masto logistikos...

ACEA: Lietuva – sparčiausiai auganti ES naujų automobilių rinka  10

Tai – formaliai pripažįstami skaičiai, kuriuos iškreipia dideliu mastu vykdomas reeksportas.

Automobiliai
2019.10.17
Padidintas komandiruojamų darbuotojų dienpinigių apmokestinimas 49

Vyriausybė trečiadienį pritarė siūlymui didinti komandiruojamų darbuotojų dienpinigių apmokestinimą,...

Klaipėdos uostas pagal krovą Baltijos šalyse pirmauja ketvirtus metus iš eilės 9

Klaipėdos uostas solidžiausią Baltijos valstybėse krovą skelbia jau ketvirtus metus iš eilės.

Vilniaus oro uostas mina stabdžius: negausėja nei skrydžių, nei keleivių Premium 51

Iš trijų šalies oro uostų šiemet keleivių ir skrydžių skaičius nedidėjo tik Vilniaus oro uoste. Aviacijos...

Paslaugos
2019.10.17
Ekologiškas transportas – ne mada, o nauda Verslo tribūna 3

Tarptautinį automobilių gamintoją „Iveco“ Lietuvoje atstovaujanti  UAB „Transmitto“ pardavė pirmąją...

Verslo aplinka
2019.10.17
„Kamida Group“ į logistikos centrą Kaune investuoja 12 mln. Eur 2

Transporto, logistikos ir žemės ūkio technikos nuomos paslaugų UAB „Kamida Group“ Kaune ruošiasi...

Statyba ir NT
2019.10.16
Dėl Norvegijos karių vežtos nepavojingos granatos buvo evakuota dalis Vilniaus oro uosto 1

Vilniaus oro uosto keleivio bagaže trečiadienį radus, įtariama, dūminę granatą, dalis pastato buvo evakuota.

„CityBee“ paspirtukų sezonas: lietuviai važiavo dažniausiai, latviai – toliausiai 6

Transporto dalijimosi paslaugų teikėja „CityBee“ trečiadienį baigia daugiau nei pusę metų trukusį elektrinių...

Susisiekimo ministras: Kelių direkcija bus pertvarkyta 2

Lietuvos automobilių kelių direkciją ketinama pertvarkyti į valstybės įmonę arba akcinę bendrovę, sako...

Statyba ir NT
2019.10.16
Vyriausybė palaimino taršių automobilių mokestį 79

Vyriausybė pritarė naujajam automobilių taršos mokesčiui. Jis Seimui bus teikiamas kartu su 2020 m. valstybės...

Naujojo vadovo bus ieškoma tik pertvarkius Klaipėdos uostą, žada ministras 5

Naujojo Klaipėdos uosto vadovo bus ieškoma tik po numatomos šios valstybės įmonės pertvarkos į akcinę...

Verslo aplinka
2019.10.16
Teismas dar kartą patvirtino, kad A. Vaitkus atleistas teisėtai 3

Vilniaus apygardos teismas antradienį patvirtino, kad buvęs Klaipėdos uosto vadovas Arvydas Vaitkus buvo...

Paskirta nauja bendros „Rail Baltica“ įmonės stebėtojų taryba 1

Bendros už „Rail Baltica“ projektą atsakingos įmonės „RB Rail AS“ akcininkai paskyrė naują stebėtojų tarybą.

„Avia Solutions Group“ įsigijo aviacijos grupę „Chapman Freeborn“

Gedimino Žiemelio valdoma aviacijos grupė „Avia Solutions Group” įsigijo Didžiosios Britanijos užsakomųjų...

Vilniuje pradeda veikti didelės galios „Ignitis“ elektromobilių įkrovimo tinklas 19

Šiemet Vilniuje bus įrengtos 59 didelės galios (50 kW) elektromobilių įkrovimo stotelės, 50 iš jų pradeda...

Vežėjai valdžios planuose regi bankrotus ir kraustynes į Lenkiją 12

Valdžios planai didinti vairuotojų atlyginimų koeficientą nuo 1,3 iki 1,5 minimalios mėnesinės algos (MMA)...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau