„Dyzelgeitas“ nesutrukdė „Volkswagen“ nurungti „Toyota“

Situacija paradoksali: būtent per metus, per kuriuos Volkswagen supurtė dyzelgeito skandalas, šis Vokietijos gamintojas pirmą kartą iškopė į automobilių pardavimų olimpą. Koncernas įveikė savo svarbiausią konkurentą japonų Toyota, kuris anksčiau pirmavo pasaulyje.
Nors metiniai duomenys dar nėra galutiniai, tačiau jau dabar aišku, kad koncernas iš Volfsburgo metus užbaigs pardavęs mažiausiai 10,2 mln. automobilių 3,3% daugiau nei pernai, rašo Vokietijos verslo naujienų portalas Handelsblatt.
Tuo tarpu japonų Toyota metus turėtų baigti pardavusi 10,1 mln. automobilių. Trečioje vietoje atsidurs amerikiečių General Motors, su beveik 10 mln. automobilių.
Nors Volkswagen kol kas neskuba girtis rekordiniais metiniais skaičiais, tačiau jau per lapkričio mėnesio rezultatų pristatymą koncerno pardavimų vadovas Fredas Kappleris skambėjo optimistiškai: Lapkritis buvo geras mėnuo visoms mūsų koncerno automobilių markėms. Nepaisant visų iššūkių, artėjame prie gerų metinių rezultatų.
VŽ gruodžio viduryje rašė, kad po taip vadinamo dyzelgeito skandalo didžiausios krizės per 79 Volkswagen veiklos metus įmonė pirmą kartą sulaukė gerų naujienų. Didžiausias Europos automobilių gamintojas lapkritį žemyne padidino savo rinkos dalį ir užėmė 24,8% Europos rinkos.
Pirmą kartą nuo 2015-ųjų rugsėjo išaugusi grupės rinkos dalis yra ženklas, kad vokiečių gamintojas pamažu atgauna vartotojų pasitikėjimą. Grupės plėtrą lapkritį daugiausiai lėmė Seat ir Audi automobilių pardavimų augimas. Jie didėjo atitinkamai 29% ir 6,8%. Pagrindinės grupės Volkswagen markės pardavimai taip pat paaugo 0,8%.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti