„Achemos grupė“ į bylą „Klaipėdos naftai“ įtraukė ir susisiekimo ministrą

Achemos grupei priklausančios UAB Krovinių terminalas byloje, iškeltoje AB Klaipėdos nafta ir AB Orlen Lietuva, atsirado ir susisiekimo ministro Roko Masiulio pavardė. Ministras tai vadina spaudimu.
UAB Krovinių terminalas siekia iš Klaipėdos naftos prisiteisti beveik 6 mln. Eur žalos už šios įmonės ir Orlen Lietuva, pasak ieškovo, konkurencijos principus pažeidžiantį 2011 m. pabaigoje pasirašytą susitarimą. Ministras 2011 m., kuomet buvo pasirašyta sutartis, ėjo Klaipėdos naftos vadovo pareigas.
Ketvirtadienį kalbėdamasis su VŽ, ministras prisipažino, kad kaip tik gavo bylos procesinius dokumentus ir dėl bylos sakė esąs labai nustebęs.
Ėmęs vadovauti ministerijai p. Masiulis užsimojo patikrinti ir prireikus skaidrinti, efektyvinti daugelio valstybės valdomų ir ministerijai pavaldžių įmonių veiklą, dėl ko, įsitikinęs p. Masiulis, jo veiksmai tikrai sulauks pasipriešinimo. Tokiu pasipriešinimu ministras vadina ir tai, kad į Krovinių terminalo iškeltą bylą įrašyta ir jo pavardė. Jo nuomone, taip šią bylą siekiama politizuoti bei vilkinti.
Tik man tapus susisiekimo ministru, Achemos grupė labai keistomis aplinkybėmis mane įtraukė į bylą. Aš vienintelis iš visų tuo metu buvusių vadovų esu įtrauktas į bylą. Ir tai aš laikau politizavimu ir asmeniniu spaudimu. Achema turi didelių interesų susisiekimo sektoriuje ir galbūt toks yra preventyvus veiksmas norint sustabdyti kažkokias permainas. Ar galbūt [Achemos grupė VŽ] kažką turi ir slepia. Ir dėl to tokius dalykus daro, kalba ministras. Jeigu ji [byla - VŽ] būtų proporcinga, pavyzdžiui, būtų įtraukti ir kiti vadovai, o aš būčiau vienas iš jų... Bet specifiškai išskirti vieną tai aš laikau spaudimo priemone.
Anot p. Masiulio, Achemos grupė turi nemažai interesų Klaipėdos uoste.
Byloje, pasak p. Masiulio, jis nėra atsakovas, jam kaltinimai nepareikšti, tad, jo nuomone, bandoma pasiekti, kad byloje figūruotų ministro pavardė.
Yra tiesiog noras, kad aš vaikščiočiau į tuos posėdžius ir tuomet galbūt linksniuoti, kad ministras figūruoja byloje, nors apie mano nusižengimus kažkokius ten net kalbos nėra, spėja p. Masiulis. Norisi neigiamo dėmesio, psichologinio spaudimo. Bando pagąsdinti, kad vat, mes turime tokių priemonių. Sistema kovoja.
Ministras gūžtelėjęs pečiais sako, kad privalės vaikščioti į teismo posėdžius, tačiau pabrėžia, kad tai jo neįbaugins ir toliau žada elgtis principingai, o radęs pažeidimų sieks juos išaiškinti.
Klaipėdos nafta ir Orlen Lietuva gavo Krovinių terminalo ieškinį dėl 2011 m. pabaigoje pasirašytos sutarties gruodžio pradžioje.
Byla siekiama prisiteisti ne tik kompensaciją, bet ir 2011 m. pasirašytą sutartį pripažinti niekine bei sustabdyti dalis sutarties nuostatų vykdymą. Apie tai Klaipėdos nafta pranešė per akcijų biržą išplatintame pranešime.
2011 m. Orlen Lietuva ir Klaipėdos nafta atnaujino sutartį, pagal kurią 100% Orlen Lietuva krovinių šiuo metu yra kraunama per Klaipėdos naftos terminalą.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti