Vežėjų plėtros kryptis – taupiai degalus naudojantys vilkikai

Publikuota: 2016-12-27

Plėtros kryptimi žengiančios krovinių pervežimo įmonės ieško būdų, kaip išlikti konkurencingomis. Vienas pasirinkimų buvo nauji, taupiai degalus naudojantys vilkikai „Iveco XP“.

Įsigijo 40 naujų vilkikų

Tokį plėtros sprendimą priėmė ir krovinių pervežimo paslaugas Baltijos bei Europos šalyse teikianti bendrovė „Hegelmann Group“, šiemet eksploatavusi daugiau nei 1000 vilkikų. Lietuvoje veikiančios grupės įmonė „Hegelmann Transporte“ neseniai veiklos nuomos projekto būdu įsigijo 40 „Iveco Stralis XP“ transporto priemonių.

Jau šiais metais užsakovo vairuotojai sės prie šių vilkikų vairo, o daugumos vilkikų maršrutai ves per Vakarų Europos šalis.

„Tai buvo dar vasaros viduryje suplanuotas projektas. Šiam sprendimui buvo palanki ir gera ekonominė situacija, paskatinusi įmonės plėtrą. Norėdami plėstis ir kartu išlikti konkurencingi rinkoje, nutarėme įsigyti naujos geros technikos. „Iveco“ pasirinkome todėl, kad šio gamintojo atstovai mums pasiūlė labai geras sąlygas – tiek gerą kainą, tiek ir serviso paslaugas. Be to, mums pasirodė labai patrauklus ir naujasis „Iveco XP“ vilkiko modelis, kuris mums žada gerokai mažesnes degalų sąnaudas bei nedidelę nuosavybės kainą, palyginus su ankstesniais modeliais. Taupiai naudodami degalus, turėsime pranašumą prieš kitus vežėjus“, – sako UAB „Hegelmann Transporte“ direktorius Tomas Jurgelevičius.

Bendrovės „Hegelmann Transporte“ vadovo teigimu, visiškai nauji dar tik 2016 metų birželį pristatyto „Stralis XP“ modelio vilkikai pasirinktine atsitiktinai. Šis modelis buvo specialiai kuriamas tarptautiniam transportui, atsižvelgiant į aplinkosaugos reikalavimus ir efektyvų degalų sunaudojimą.

nuotrauka::3 left nocrop

Net 11 proc. mažesnės degalų sąnaudos

„Džiaugiamės galėdami atsiliepti į sparčiai besiplečiančios vežėjų rinkos poreikius. Manome, kad naujieji „Stralis XP“ modeliai yra vienas parankiausių logistikos kompanijų sprendimų Lietuvoje šiandien. „Hegelmann Transporte“ – pirmieji Lietuvoje įsigiję šio modelio vilkikus, ir mes tikimės, kad šis produktas jų nenuvils. „Hegelmann Transporte“ jau ne pirmą kartą renkasi „Iveco“ produktus, ir tai yra ne tik ženklas apie gerus rinkos pokyčius, bet ir įrodymas, kad klientas pasitiki mūsų produktu“, – sako „Iveco“ atstovybės vadovas Lietuvoje Ernestas Jakubonis.

Pasak Ernesto Jakubonio, naujas modelis „Stralis XP“ pasižymi patikimumu, maža nuosavybės kaina (TCO2 – Total Cost Ownership) nedidelėmis degalų sąnaudomis, kurias patvirtina ir tarptautiniu mastu pripažintos Vokietijos laboratorijos TUV sertifikatas apie oficialių testų rezultatus. Testais patvirtinta, kad šio vilkiko degalų sąnaudos net 11,2 proc. mažesnės nei ankstesnio „Stralis“ modelio.

„Naujajame „Stralis XP“ įdiegta nemažai efektyvių naujovių. Dalis jų yra išmaniosios funkcijos, palaikančios automatinį energijos taupymo režimą. Kartu su šiomis funkcijomis geriausią efektyvumo ir saugumo derinį padeda pasiekti ir naujoji 12 pavarų automatizuota transmisija „Traxon“, „HI CRUSE“ GPS reljefo numatymo sistema „Eco Switch“ greičio bei sukimo momento ribotuvas, optimizuotas galinės ašies reduktoriaus perdavimo santykis bei mažos trinties aplinkai nekenksmingos „Michelin“ padangos. Papildomai kurą taupo ypatinga išmetamųjų dujų apdorojimo sistema, kuri optimizuoja vidaus degimo procesą ir pailgina techninės priežiūros intervalus. Tai lemia vis mažesnę bendrąją nuosavybės kainą klientui, todėl šis modelis ir buvo pavadintas TCO2 čempionu“, – naujojo modelio techninius privalumus aiškina „Iveco“ gamintojo atstovas.

Per metus sutaupys 160 tūkst. eurų

Pasak bendrovės „Hegelmann Transporte“ vadovo, plėtra šiemet buvo būdinga bene visiems Lietuvos vežėjams. Jie dairėsi įsigyti naujesnės technikos, nes ši dažniausiai naudoja mažiau degalų – tai padeda konkuruoti rinkoje.

„Yra didelis skirtumas, kuo važinėsi – senomis mašinomis, kurios 100 kilometrų sunaudoja 30 ir daugiau litrų degalų, ar tokiomis, kaip naujieji „Iveco“ modeliai. Šie vilkikai, kaip planuojame, padės sutaupyti iki 160 tūkst. eurų degalams skirtų išlaidų per metus. Tai rodo, kaip svarbu mūsų versle naudoti tinkamą techniką. Tikime šio gamintojo produkcijos kokybe, esame patenkinti jo atstovų teikiamomis paslaugomis, dėl to nepabijojome įsigyti tokio didelio kiekio transporto priemonių“, – tvirtina T. Jurgelevičius.

Kartu su naujai įsigytomis „Iveco“ transporto priemonėmis „Hegelmann Transporte“ vilkikų parką Lietuvoje sudarys apie 200 vilkikų. Lietuvos parko kiekviena transporto priemonė per metus nuvažiuoja apie 150 tūkst. kilometrų. „Šis skaičius yra mūsų planuose, ir tai mes stengiamės įgyvendinti kasmet. Pasiekti geresnį nuvažiuotų kilometrų rodiklį mums padeda tai, kad kiekvienam vilkikui mes turime po du vairuotojus. Stengiamės, kad kiekvienas vilkikas kuo mažiau stovėtų ir kuo daugiau važiuotų“, – sako UAB „Hegelmann Transporte“ vadovas Tomas Jurgelevičius.

Simpatijų kelia vilkikų kaina

Logistikos įmonės vadovas įvardija ir kitą svarbų geros technikos pasirinkimo veiksnį – kad ji būtų patvari, negestų. Papildomas saugiklis, kurį parduodamas vilkikus suteikė „Iveco“ gamintojas, yra ir trejų metų remonto bei aptarnavimo garantija, kuri reiškia, kad „Hegelmann Transporte“ neturės papildomų išlaidų remontuodama ar techniškai prižiūrėdama naujai įsigytas transporto priemones netgi užsienyje.

Praėjusiais metais „Hegelmann Transporte“ įsigijo 30 „Iveco“ vilkikų „Stralis“, kurių patvarumu tebėra patenkinti ir šiandien. Nors jie ir nebuvo tokie ekonomiški, kaip naujieji „Stralis XP“ modeliai, tačiau išlaikė patikimumo egzaminą, negedo.

Pasak T. Jurgelevičiaus, „Stralis XP“ simpatijas didina vilkikų vairavimo komfortas, patraukli bendra nuosavybės kaina ir gamintojo atpirkimo garantija po trejų metų eksploatacinio periodo, kas iš esmės padeda įmonei suplanuoti visas išlaidas trejiems metams į priekį.

nuotrauka::2 nocrop

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Kauno kelių“ apyvarta truputį augo, pelnas mažėjo

Kelių tiesimo, remonto ir priežiūros UAB „Kauno keliai“ praėjusiais metais kiek didino pardavimo pajamas,...

Europos Parlamentas apribojo sunkvežimių taršą 1

Nuo 2025 m. nauji sunkvežimiai ES vidutiniškai turės išmesti 15%, o nuo 2030 m. – 30% mažiau anglies...

„Uber“ ateina į biržą: Lietuvos analitikų verdiktas, ar verta investuoti Premium

JAV pavėžėjimo paslaugų pradininkei „Uber“ žengiant į biržą, Lietuvos analitikų nuomonės dėl investavimo į...

Rinkos
2019.04.18
Ministras L. Kukuraitis vairuotojams dienpinigius siūlo mokėti, jeigu jų alga sieks 2 MMA  33

Socialinės apsaugos ir darbo ministro teigimu, ateityje tolimųjų reisų vairuotojams planuojama leisti...

„Girteka“ imasi būstinės statybos Vilniuje – investuojama 60 mln. Eur 24

Krovinių gabenimo grupė „Girteka“ investuoja į naują būstinę Vilniuje, kurioje po kelerių metų perkels dirbti...

Statyba ir NT
2019.04.17
Šalies oro uostuose – daugiau skrydžių ir keleivių

Valstybės įmonė Lietuvos oro uostai pirmąjį metų ketvirtį perskraidino daugiau kaip 1,322 mln. keleivių. Šis...

Atsistatydino „Klasco“ generalinis direktorius 10

Vytautas Kaunas, „Achemos grupės“ valdomos vienos didžiausių Klaipėdos krovos bendrovių „Klasco“ generalinis...

Naujų automobilių pardavimai Lietuvoje augo sparčiausiai ES

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per tris šių metų mėnesius buvo sparčiausias Europos Sąjungoje,...

Pirmąjį ketvirtį „airBaltic“ iš Lietuvos skraidino 20% daugiau keleivių 1

Pirmąjį šių metų ketvirtį oro bendrovė „airBaltic“ aptarnavo daugiau kaip 100.000 keleivių į Lietuvą ir iš...

Su „Vlantana“ susijusi „Stonus Invest“ prie Klaipėdos planuoja logistikos centrą Premium 1

Bendrovė „Stonus Invest“ Klaipėdos rajone, šalia autostrados Vilnius–Klaipėda, ketina statyti naują...

Žalieji sprendimai ateities miestams: mažiau tarši logistika Verslo tribūna 1

Tokiu pavadinimu konferenciją Vilniuje balandžio 12 d. surengė Žaliosios politikos institutas. Renginyje,...

Europos Parlamentas pritarė papildomoms saugumo priemonėms automobiliuose

Nuo 2022 m. Europos Sąjungos (ES) rinkoje parduodamuose naujuose automobilių modeliuose turės būti sumontuota...

„Silberauto“ netoli Gariūnų planuoja kėbulų remonto kompleksą

Vokietijos automobilių gamintojai „Daimler“ Lietuvoje atstovaujanti Estijos kapitalo bendrovė „Silberauto“...

Blokų grandinės logistikoje: kelią skinantys milžinai kviečia mažesnius Premium

Blokų grandinių („blokchain“) technologija žada naujas logistikos galimybes: gerąja „Maersk“ ir IBM praktika...

Kad kvėpuoti būtų lengviau: „valstiečiai“ galėtų prisiminti, kad jie yra ir „žalieji“ 15

Kova su smirdančiu pilkšvai-juodu dūmeliu Europoje jau tapo realybė ir būtų kvaila tai ignoruoti.

ES pučia žaliąjį burbulą – kasmet nori surinkti bent po 180 mlrd. Eur Premium 12

Pastatų renovacija, transportas, mobilumo miestuose projektai, energetika, miškininkystė – tai į...

Finansai
2019.04.15
Įvardijo kovo punktualiausią pasaulyje oro bendrovę

Italijos oro bendrovė „Alitalia“ kovo mėnesį buvo pati punktualiausia oro vežėja pasaulyje, rodo...

Paslaugos
2019.04.13
Naudotų automobilių rinka smuktelėjo po metų augimo 2

2019 m. kovą Lietuvoje pirmą kartą įregistruotas 14.591 naudotas lengvasis automobilis, 5,2% mažiau nei 2018...

Iš „Gelsaugos“ iškeliama apsaugos veikla, svarstys apie pardavimą 4

„Lietuvos geležinkelių“ valdomoje bendrovėje „Gelsauga“ pradedama reorganizacija – į atskirą įmonę...

Lenkijos transporto bendrovė „Laude“ kuriasi Kaune  3

Lenkijos transporto ir logistikos bendrovė „Laude“ kuriasi Kaune – įmonė įsteigė įmonę „Laude Baltica“.

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau