Vilniuje vairuotojams atvertas Vakarinis aplinkkelis
FOTOGALERIJA Atidarytas Vakarinis aplinkkelis (42 nuotr.)
Antradienį sostinėje atidarytas Vakarinis aplinkkelis, vadinamas vienu svarbiausiu pastarojo meto kelių infrastruktūros objektų. Akyli vilniečiai pastebėjo, kad paskutiniai aplinkkelio paruošimo darbai buvo vykdyti ir naktį prieš atidarymą.
Tai daugiausiai lėšų kainavęs projektas, kuris Vilniui atneš neabejotiną naudą, - antradienį atidarymo renginyje kalbėjo Rokas Masiulis, susisiekimo ministras.
Vakar buvau susitikęs su žmonėmis, kurie maždaug prieš 40 metų nubrėžė šioje vietoje aplinkkelio liniją. Tai galėjo būti padaryta seniai, bet padaryta dabar. Ir mes skaičiuojame, kad vilniečiams aplinkkelis sutaupys per metus apie 1 mln. valandų, kas virsta sutaupytais 9 mln. Eur per metus, - vardija Remigijus Šimašius, Vilniaus miesto meras.
Išvengs spūsčių
1 mln. darbo valandų - tiek prireikė laiko statant Vakarinio aplinkkelio III etapą. Antradienį priešpiet policijos pareigūnų lydima aplinkkelį paliko darbinė technika. Leidus eismą nauja aplinkkelio atkarpa, dabar vilniečiai ir miesto svečiai galės be vargo nuo, pavyzdžiui, Gerosios Vilties g. žiedinės sankryžos pasiekti Ukmergės plentą, arba atvirkščiai atvažiuodami iš Ukmergės plento aplenkti centrinę miesto dalį ir be spūsčių nuvažiuoti iki oro uosto.
nuotrauka::1 nocrop
Vilniaus savivaldybė skelbia, kad per parą šiuo aplinkkeliu turėtų nuolat važiuoti apie 65.000 žmonių: 45.000 iš jų miestiečiai, apie 20.000 keliaujantys į užmiestį. Numatyta, kad per valandą čia pravažiuos apie 2.500 automobilių.
Projekto III etape buvo nutiesta gatvės atkarpa nuo Ozo gatvės iki Ukmergės gatvės, 5,4 km ilgio greito eismo kelias, pastatyta 1 estakada, 5 viadukai ir vienas pėsčiųjų viadukas. Iš viso buvo įrengta apie 1.260 gatvių, viadukų ir pėsčiųjų tilto apšvietimui skirtų šviestuvų, sumontuotos 902 apšvietimo atramos, įrengta apie 600 kelio ženklų, lietaus nuotekų tinklui įrengti buvo paklota beveik 15 km vamzdžių, aplinkkelio trasoje įrengta beveik 14 km metalinių atitvarų, rekonstruojant elektros liniją nutiesta beveik 20 km aukštos įtampos požeminių kabelių.
infogr.am::19157b39-749f-4674-a8bf-96fe27f7432f
Vakariniu aplinkkeliu bus galima važiuoti 90 km/vak. greičiu, nes tai nesukels jokio pavojaus eismo saugumui.
Priimdama sprendimą, savivaldybė kartu su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) nagrinėjo eismo situaciją, srautus ir jų greitį tiek Vakarinio aplinkkelio etapuose, tiek Gariūnų gatvėje, Vilniaus pietiniame aplinkkelyje, Kirtimų gatvėje. Bendras kelio ruožas jungia magistralinius kelius A1 Vilnius Kaunas Klaipėda, A15 Vilnius Lyda bei A2 Vilnius Panevėžys.
Tiesa, toks greitis bus ne visame aplinkkelyje. Yra numatyta išimčių, kur eismo srautas bus lėtinamas iki 70 km/val. dėl saugumo: ties dviejų lygių sankryžomis su Šiaurine ir Ukmergės gatvėmis, ties persirikiavimo juostomis, Gariūnų gatvėje ties šviesoforais reguliuojama sankryža su Paneriškių gatve. Toks pat greitis yra numatytas ir Vilniaus Pietiniame aplinkkelyje ties persirikiavimo juostomis, nuovažomis į teritorijas.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapui skirtas 84,06 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) fondų finansavimas, dar 21 mln. Eur projektui skyrė savivaldybė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti