BMW: iki savavaldžio automobilio liko 3 lygiai ir 6 metai

Apie savavaldžių automobilių kūrimą BMW, palyginti su rinkos išsišokėliais, kalba negausiai. Tačiau bendrovės tikslai ne mažiau ambicingi nei konkurentų.
Kelią autonominių automobilių link pradėjome prieš 10 metų, kai sukūrėme pirmąjį bandomąjį automobilį. 2015 m. pristatėme 7 serijos BMW su autonominio automobilio pastatymo funkcija, dėl to net ir mažas garažas pradėjo nekelti problemų, Lisabonoje vykusioje konferencijoje Web Summit pasakojo Elmaras Frickensteinas, BMW Group viceprezidentas.
Naujausias bendrovės pažadas šioje srityje iki 2021 m. sukurti pilnai savavaldį automobilį. Šiam tikslui pasiekti bendrovė dirba kartu su techninės įrangos gamintoja Intel ir Izraelio vaizdo kamerų kompanija Mobileye.
Ponas Frickensteinas mini, kad automobilių pramonėje yra įvardijami skirtingi automatizacijos lygiai. Skalė prasideda nuo nulinio, kuriame nėra jokios elektronikos. Šiuo metu gamintojai yra antrame lygyje, kai turime pusiau automatizuotą vairavimą. Tai reiškia, kad tam tikrais momentais vairuotojas gali nežiūrėti į kelią ir nelaikyti rankų ant vairo.
Šiuo metu rinkos žaidėjai megina prieiti prie trečio lygmens, kai vairavimas bus stipriai automatizuotas. Jį pasiekus, žmogus pastoviai galės nežiūrėti į kelią ir nelaikyti rankų ant vairo. Tačiau jis turės būti automobilyje.
Ketvirtame automatizacijos lygyje automobilyje sėdintis asmuo galės miegoti, bet vis dar privalės būti transporto priemonėje. Tai pravers, pavyzdžiui, ilgų kelionių metu.
Penktame lygyje, kurį tikimasi pasiekti iki 2021 m. automobiliai turėtų būti pilnai automatizuoti ir galės važiuoti be viduje sėdinčio žmogaus. Šioje stadijoje galėtų būti sukurta savavaldžių automobilių dalijimosi sistema. Taip po truputį būtų atsisakoma nuosavų asmeninių automobilių.
Tačiau iki to dar reikia palaukti, o vairavimo malonumą atimti BMW, panašu, neskuba. Dabartiniuose bendrovės planuose numatoma, kad žmonės galės ir toliau patys vairuoti. Tačiau, pavyzdžiui, eismo spūstyse, bus galima tiesiog įjungti autonominio vairavimo fuknciją ir užsiimti kitais dalykais.
Vartotojai nemėgsta vairuoti eismo spūstyse, jie nori jaustis komfortabiliau, turėti daugiau laiko. Jeigu mes sukurtume dalijimąsi autonominiais automobiliais, turėtume mažiau avarijų, nereikėtų ieškoti vietos savo transporto priemonei palikti. Taigi, vartotojams ir bendruomenėms tai atneštų daug naudos, mano p. Frickensteinas. Du paskutiniai lygiai yra mūsų iššūkis. Kad juos įveiktume, reikia atlikti daug elektronikos, IT architektūros, vidinių sistemų programavimo darbų, sukurti apsaugos sistemas, dirbtinį intelektą, aukštos kokybės žemėlapius ir kompiuterius, kurie operatyviai su jais dirbtų. Be viso to reikalingas ir 5G ryšys.
FOTOGALERIJA Web Summit Lisabonoje (46 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti