Vežėjai: spaudimą daro ir Rytai, ir Vakarai

Kelių transporto krovinių apyvarta šių metų antrąjį ketvirtį paaugo net 20%, tačiau tokia sėkmė neliko nepastebėta konkurentų Vakarų šalys griebiasi protekcionistinių priemonių, todėl vežėjų sąnaudos didėja, o marža krinta. Nuo kitų metų galime sulaukti ir brangesnių degalų. Prie geresnių naujienų, kurių vežėjai gali sulaukti kitąmet, galima priskirti Rusijos rinkos atsigavimą.
Vežėjai pabrėžia, kad nereikia tikėti, jog transporto sektorius laikosi gerai, nes apyvarta auga. Erlandas Mikėnas, Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos Linava prezidentas, tikina, kad šie metai buvo nenuobodūs: visus metus sektorius jautė stiprų spaudimą tiek iš Rytų šalių, tiek iš Vakarų.
Kitos šalys nori išstumti Lietuvos vežėjus iš savo rinkų, todėl priima protekcionistinius įstatymus, kitus teisės aktus, kurie akivaizdžiai naudingi tik juos įsivedusioms šalims, pasakoja p. Mikėnas. Pasak jo, nauji užsienio rinkose įsigalioję įs ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti