Pokyčiai rinkoje atneša ir naują verslo modelį

Kosmetiką ir eksploatacinius skysčius automobiliams gaminanti UAB Lesta sako, kad metų, kai įmonė neaugo, nėra. Ir šiemet bendrovė apyvartą žada auginti penktadaliu, tačiau nurodo, kad rinkoje justi naujų vėjų ir netrukus gali prireikti naujo verslo modelio.
Mindaugas Stankevičius, Lestos generalinis direktorius, neslepia aplinka, kurioje tenka dirbti, itin permaininga ne tik dėl konkurentų gausos, bet ir dėl besikeičiančių vartotojų įpročių. Kol kas vienas svarbiausių produktų bendrovės krepšyje a ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti