„LG ekspedicija“: mes esame tie, kurie eina pas klientą

Publikuota: 2015-11-05
Įmonės lokomotyvų parką sudaro iš viso 221 šilumvežis.
Įmonės lokomotyvų parką sudaro iš viso 221 šilumvežis.

„Pagrindinis dalykas, su kuriuo kovoju darbe, yra nuostata, kad geležinkelių transportas yra nepatogus, nemodernus, nelankstus“, – atskleidžia AB „Lietuvos geležinkeliai“ krovinių ekspedijavimo departamento „LG ekspedicija“ direktorė Rima Terminaitė. Ne tik moderniausias lokomotyvų parkas Vidurio ir Rytų Europoje, bet ir departamento veikla yra tie kertiniai elementai, leidžiantys pasiūlyti krovinių ekspedijavimo geležinkeliais paslaugas taip, kaip tai patogiausia užsakovui.

Kokios yra „LG ekspedicijos“ pagrindinės veiklos?

Mūsų departamento pagrindinė funkcija visada buvo organizuoti pervežimus kitų šalių geležinkelių teritorijomis, kad kiekvienam klientui nereikėtų tiesiogiai turėti sutarčių ir atskirai atsiskaitinėti su Baltarusijos, Rusijos, Kazachstano ar kitų šalių geležinkeliais. Šiandien klientams vis aktualesnės tampa kompleksinės paslaugos: važtos dokumentų forminimas ir derinimas, muitinės procedūrų atlikimas, perkrovimo ar pristatymo autotransportu paslaugos. Todėl ir „LG ekspedicijos“ departamento funkcija yra tenkinti visus šiuos poreikius, priešingu atveju neišgyventume dabartinėje nestabilioje rinkos situacijoje. Yra būtina turėti diversifikuotas pajamas – ne vien iš vežimo veiklos, bet ir iš papildomų paslaugų.

Esate minėjusi, jog turbūt nėra tokio krovinių gabenimo būdo, kurio negalėtumėte pasiūlyti. Kiek intensyviai jie naudojami teikiant ekspedijavimo paslaugas?

Klientams galime pasiūlyti visapusiškas logistikos paslaugas, apimančias visas kelių, geležinkelių, jūrų ar oro transporto rūšis, tačiau mūsų pagrindinė veikla visada buvo ir bus geležinkelių pervežimų organizavimas. Visas kitas transporto rūšis matome tik kaip papildomą dalyką prie vežimo geležinkeliais paslaugos, kuomet klientui patogu tai daryti per mus. Puikiai žinome, jog geležinkeliai yra mūsų stiprioji pusė, tačiau siekdami išlaikyti klientus turime teikti visas pageidaujamas paslaugas.

Krovinių ekspedijavimo paslaugų rinka Lietuvoje yra gana didelė. Kokią vietą šioje rinkoje užima „LG ekspedicija“ ir kas tai lemia?

„LG ekspedicija“ yra tarp lyderių ekspedijavimo geležinkeliais veikloje, nors bendrame ekspeditorių ir logistikos rinkos dalyvių kontekste dar nesame didelis žaidėjas. Tačiau tokios pozicijos ir nesiekiame – kitus ekspeditorius matome kaip partnerius, kuriems galime pasiūlyti kompleksines geležinkelių paslaugas ir taip paskatinti labiau naudotis geležinkelių transportu. Dirbame su visais ekspeditoriais Lietuvoje, jie yra mūsų pagrindinis klientas, mat geležinkelių naudojimo procedūros ir schemos išlieka pakankamai sudėtingos. Tam ir esame mes, „LG ekspedicija“, kaip tarpininkas tarp geležinkelio ir klientų, kuriam klientas gali patikėti organizuoti visą procesą ir nesirūpinti jokiais mokesčiais, nuvarymais, perkrovimais ir taip toliau.

Kokie pagrindiniai iššūkiai ir sunkumai, su kuriais tenka susidurti kasdieninėje veikloje? Kaip juos sprendžiate?

Vienas iš pagrindinių iššūkių yra pakeisti klientų požiūrį į geležinkelių transportą, nes daugelio nuomonė tikrai klaidinga: kad geležinkeliai nelankstūs ir labai sudėtingi naudotis. Taip, sutinku, geležinkeliai niekada nebus tokie lankstūs kaip automobilių transportas, kuomet pakanka vieno skambučio ir automobilis už kelių valandų jau laukia kieme. Tačiau noriu pabrėžti, kad klientui dažniausiai svarbu ne tiek pristatymo laikas, bet veikiau žinojimas, kada tiksliai krovinys išvažiuos ir kada tiksliai jis bus pristatytas.

Tai iliustruoti galiu ir realiu pavyzdžiu – nauju konteineriniu traukiniu „VIT ekspres“, kuris dabar reguliariai kursuoja du kartus per savaitę iš Klaipėdos į Vilnių. Nors klientams iš pradžių toks grafikas atrodė nelankstus, bet daugelis šiandien šia paslauga yra patenkinti ir jau matome poreikį padidinti šio traukinio kursavimą bent du kartus. Taip yra dėl to, kad atvežus konteinerį į Vilniaus intermodalinį terminalą jį dar 45 dienas galime laikyti nemokamai ir pristatyti prekes tuomet, kada yra konkretus poreikis. Pavyzdžiui, Vilniuje, tai tetrunka vos pusvalandį.

Be to, jau seniai nebėra tas laikas, kad klientai mūsų ieškotų – mes einame pas klientą ir stengiamės patenkinti jo poreikius, pasiūlyti tai, kas būtent jam aktualu. Taigi vėl galėčiau paneigti mitą, jog esame nelankstūs.

Kokia kryptimi, Jūsų akimis, eina „Lietuvos geležinkeliai“, kaip įmonė keičiasi?

Mano nuomone, „Lietuvos geležinkeliai“ yra pirmiausia moderni, į klientus ir keleivius orientuota įmonė, besistengianti visuomet būti žingsniu priekyje, diegianti inovacijas ir investuojanti tiek į infrastruktūrą, tiek į naujų paslaugų galimybes. Logistikos sektoriuje dirbu jau septyniolika metų, esu dirbusi ne vienoje įmonėje, taigi tikrai turiu su kuo palyginti.

Tiesa, per savo darbo metus pastebėjau ne tik pokyčius, skirtus verslui, paslaugoms ar klientams, tačiau ir visuomeniniams projektams – prisidedama prie įvairių akcijų vaikams ar mažiau pasiturintiems gyventojams, gyvūnams globos namuose. Todėl kryptis, kuria eina „Lietuvos geležinkeliai“, yra ir socialiai atsakingos bendrovės. Norėčiau pasidžiaugti, kad esame tas darbdavys, kurio darbuotojai nuoširdžiai „serga“ už savo įmonę.

Aš asmeniškai dirbdama šioje bendrovėje jaučiu pasitenkinimą dar ir todėl, kad darbo rezultatai matomi ne tik finansine išraiška, bet neapleidžia malonus jausmas, kad dirbdama prisidedu ir prie socialinės naudos.

Viena šviežiausių AB „Lietuvos geležinkeliai“ naujienų – susitarimas su Kinijos „China Merchants Group“ dėl bendros ekspedijavimo įmonės steigimo. Kaip pavyko jo pasiekti ir kokias naujas galimybes šis susitarimas suteiks?

„China Merchants Group“ yra viena didžiausių korporacijų Kinijoje, kuri dėl sulėtėjusios Kinijos ekonomikos ieško alternatyvių investavimo galimybių sukauptam kapitalui. Mes tikrai džiaugiamės, kad jie pasirinko Lietuvą ir mūsų kompaniją kaip pagrindinius partnerius savo veiklai Rytų Europoje (rinkosi iš trijų taškų – Rygos, Klaipėdos ir Gdansko – red. past.). Manau, labiausiai tai lėmė mūsų turima patirtis ir infrastruktūra. Nemažos reikšmės turėjo ir jau trylika metų sėkmingai veikiantis konteinerinis traukinys „Vikingas“, vykstantis per Lietuvą, Baltarusiją ir Ukrainą. „China Merchants Group“ labai daug investavo ir toliau investuoja į industrinį pramonės ir logistikos parką Baltarusijoje. Taigi reikės ir puikiai veikiančios logistikos, kad būtų užtikrintas nepertraukiamas žaliavų ar komplektuojamųjų detalių tiekimas į Baltarusiją ir atitinkamai galutinės produkcijos paskirstymas ES valstybėse. Čia ir pasitarnaus „Lietuvos geležinkeliai“ su turima infrastruktūra. Džiugu, kad turime galimybę tiesiogiai dalyvauti tokiuose istoriniuose pokyčiuose, duosiančiuose naudos ne tik transporto sektoriui, bet ir visai mūsų šalies ekonomikai.

„LG ekspedicijos“ teikiamos paslaugos:

  • Kombinuoto transporto krovinių gabenimo technologinio proceso kūrimas.
  • Krovinių vežimas geležinkelių, jūrų, kelių, oro transportu.
  • Vagonų administravimo paslaugų organizavimas (vagonų nuoma, paieška bei sekimas).
  • Sandėliavimo, muitinės tarpininkavimo, krovos, važtos dokumentų forminimo paslaugų organizavimas/sekimas.
  • Nestandartinių gabaritų krovinių vežimas.
  • Konteinerinių traukinių Lietuvoje (VIT ekspres, Vilnius Shuttle) ir užsienyje (Vikingas, Merkurijus, Nemunas, Šeštokai Express, Baltijos vėjas, Saulė) operavimas.

  „LG ekspedicija“ kontaktai:

Tel.: +370 5 269 3234; El. p.: lge@litrail.lt

Mindaugo g. 12, LT-03603 Vilnius

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Europos Parlamentas apribojo sunkvežimių taršą 1

Nuo 2025 m. nauji sunkvežimiai ES vidutiniškai turės išmesti 15%, o nuo 2030 m. – 30% mažiau anglies...

„Uber“ ateina į biržą: Lietuvos analitikų verdiktas, ar verta investuoti Premium

JAV pavėžėjimo paslaugų pradininkei „Uber“ žengiant į biržą, Lietuvos analitikų nuomonės dėl investavimo į...

Rinkos
2019.04.18
Ministras L. Kukuraitis vairuotojams dienpinigius siūlo mokėti, jeigu jų alga sieks 2 MMA  31

Socialinės apsaugos ir darbo ministro teigimu, ateityje tolimųjų reisų vairuotojams planuojama leisti...

„Girteka“ imasi būstinės statybos Vilniuje – investuojama 60 mln. Eur 24

Krovinių gabenimo grupė „Girteka“ investuoja į naują būstinę Vilniuje, kurioje po kelerių metų perkels dirbti...

Statyba ir NT
2019.04.17
Šalies oro uostuose – daugiau skrydžių ir keleivių

Valstybės įmonė Lietuvos oro uostai pirmąjį metų ketvirtį perskraidino daugiau kaip 1,322 mln. keleivių. Šis...

Atsistatydino „Klasco“ generalinis direktorius 10

Vytautas Kaunas, „Achemos grupės“ valdomos vienos didžiausių Klaipėdos krovos bendrovių „Klasco“ generalinis...

Naujų automobilių pardavimai Lietuvoje augo sparčiausiai ES

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per tris šių metų mėnesius buvo sparčiausias Europos Sąjungoje,...

Pirmąjį ketvirtį „airBaltic“ iš Lietuvos skraidino 20% daugiau keleivių 1

Pirmąjį šių metų ketvirtį oro bendrovė „airBaltic“ aptarnavo daugiau kaip 100.000 keleivių į Lietuvą ir iš...

Su „Vlantana“ susijusi „Stonus Invest“ prie Klaipėdos planuoja logistikos centrą Premium 1

Bendrovė „Stonus Invest“ Klaipėdos rajone, šalia autostrados Vilnius–Klaipėda, ketina statyti naują...

Žalieji sprendimai ateities miestams: mažiau tarši logistika Verslo tribūna 1

Tokiu pavadinimu konferenciją Vilniuje balandžio 12 d. surengė Žaliosios politikos institutas. Renginyje,...

Europos Parlamentas pritarė papildomoms saugumo priemonėms automobiliuose

Nuo 2022 m. Europos Sąjungos (ES) rinkoje parduodamuose naujuose automobilių modeliuose turės būti sumontuota...

„Silberauto“ netoli Gariūnų planuoja kėbulų remonto kompleksą

Vokietijos automobilių gamintojai „Daimler“ Lietuvoje atstovaujanti Estijos kapitalo bendrovė „Silberauto“...

Blokų grandinės logistikoje: kelią skinantys milžinai kviečia mažesnius Premium

Blokų grandinių („blokchain“) technologija žada naujas logistikos galimybes: gerąja „Maersk“ ir IBM praktika...

Kad kvėpuoti būtų lengviau: „valstiečiai“ galėtų prisiminti, kad jie yra ir „žalieji“ 15

Kova su smirdančiu pilkšvai-juodu dūmeliu Europoje jau tapo realybė ir būtų kvaila tai ignoruoti.

ES pučia žaliąjį burbulą – kasmet nori surinkti bent po 180 mlrd. Eur Premium 12

Pastatų renovacija, transportas, mobilumo miestuose projektai, energetika, miškininkystė – tai į...

Finansai
2019.04.15
Įvardijo kovo punktualiausią pasaulyje oro bendrovę

Italijos oro bendrovė „Alitalia“ kovo mėnesį buvo pati punktualiausia oro vežėja pasaulyje, rodo...

Paslaugos
2019.04.13
Naudotų automobilių rinka smuktelėjo po metų augimo 2

2019 m. kovą Lietuvoje pirmą kartą įregistruotas 14.591 naudotas lengvasis automobilis, 5,2% mažiau nei 2018...

Iš „Gelsaugos“ iškeliama apsaugos veikla, svarstys apie pardavimą 4

„Lietuvos geležinkelių“ valdomoje bendrovėje „Gelsauga“ pradedama reorganizacija – į atskirą įmonę...

Lenkijos transporto bendrovė „Laude“ kuriasi Kaune  3

Lenkijos transporto ir logistikos bendrovė „Laude“ kuriasi Kaune – įmonė įsteigė įmonę „Laude Baltica“.

Sandėliavimo patalpų plėtotojai atranda Klaipėdą   Premium

Pastaruosius kelerius metus banguotai besivysčiusi Klaipėdos sandėliavimo NT rinka šiemet įgauna pagreitį ir...

Statyba ir NT
2019.04.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau