„LG ekspedicija“: mes esame tie, kurie eina pas klientą

Publikuota: 2015-11-05
Įmonės lokomotyvų parką sudaro iš viso 221 šilumvežis.
Įmonės lokomotyvų parką sudaro iš viso 221 šilumvežis.

„Pagrindinis dalykas, su kuriuo kovoju darbe, yra nuostata, kad geležinkelių transportas yra nepatogus, nemodernus, nelankstus“, – atskleidžia AB „Lietuvos geležinkeliai“ krovinių ekspedijavimo departamento „LG ekspedicija“ direktorė Rima Terminaitė. Ne tik moderniausias lokomotyvų parkas Vidurio ir Rytų Europoje, bet ir departamento veikla yra tie kertiniai elementai, leidžiantys pasiūlyti krovinių ekspedijavimo geležinkeliais paslaugas taip, kaip tai patogiausia užsakovui.

Kokios yra „LG ekspedicijos“ pagrindinės veiklos?

Mūsų departamento pagrindinė funkcija visada buvo organizuoti pervežimus kitų šalių geležinkelių teritorijomis, kad kiekvienam klientui nereikėtų tiesiogiai turėti sutarčių ir atskirai atsiskaitinėti su Baltarusijos, Rusijos, Kazachstano ar kitų šalių geležinkeliais. Šiandien klientams vis aktualesnės tampa kompleksinės paslaugos: važtos dokumentų forminimas ir derinimas, muitinės procedūrų atlikimas, perkrovimo ar pristatymo autotransportu paslaugos. Todėl ir „LG ekspedicijos“ departamento funkcija yra tenkinti visus šiuos poreikius, priešingu atveju neišgyventume dabartinėje nestabilioje rinkos situacijoje. Yra būtina turėti diversifikuotas pajamas – ne vien iš vežimo veiklos, bet ir iš papildomų paslaugų.

Esate minėjusi, jog turbūt nėra tokio krovinių gabenimo būdo, kurio negalėtumėte pasiūlyti. Kiek intensyviai jie naudojami teikiant ekspedijavimo paslaugas?

Klientams galime pasiūlyti visapusiškas logistikos paslaugas, apimančias visas kelių, geležinkelių, jūrų ar oro transporto rūšis, tačiau mūsų pagrindinė veikla visada buvo ir bus geležinkelių pervežimų organizavimas. Visas kitas transporto rūšis matome tik kaip papildomą dalyką prie vežimo geležinkeliais paslaugos, kuomet klientui patogu tai daryti per mus. Puikiai žinome, jog geležinkeliai yra mūsų stiprioji pusė, tačiau siekdami išlaikyti klientus turime teikti visas pageidaujamas paslaugas.

Krovinių ekspedijavimo paslaugų rinka Lietuvoje yra gana didelė. Kokią vietą šioje rinkoje užima „LG ekspedicija“ ir kas tai lemia?

„LG ekspedicija“ yra tarp lyderių ekspedijavimo geležinkeliais veikloje, nors bendrame ekspeditorių ir logistikos rinkos dalyvių kontekste dar nesame didelis žaidėjas. Tačiau tokios pozicijos ir nesiekiame – kitus ekspeditorius matome kaip partnerius, kuriems galime pasiūlyti kompleksines geležinkelių paslaugas ir taip paskatinti labiau naudotis geležinkelių transportu. Dirbame su visais ekspeditoriais Lietuvoje, jie yra mūsų pagrindinis klientas, mat geležinkelių naudojimo procedūros ir schemos išlieka pakankamai sudėtingos. Tam ir esame mes, „LG ekspedicija“, kaip tarpininkas tarp geležinkelio ir klientų, kuriam klientas gali patikėti organizuoti visą procesą ir nesirūpinti jokiais mokesčiais, nuvarymais, perkrovimais ir taip toliau.

Kokie pagrindiniai iššūkiai ir sunkumai, su kuriais tenka susidurti kasdieninėje veikloje? Kaip juos sprendžiate?

Vienas iš pagrindinių iššūkių yra pakeisti klientų požiūrį į geležinkelių transportą, nes daugelio nuomonė tikrai klaidinga: kad geležinkeliai nelankstūs ir labai sudėtingi naudotis. Taip, sutinku, geležinkeliai niekada nebus tokie lankstūs kaip automobilių transportas, kuomet pakanka vieno skambučio ir automobilis už kelių valandų jau laukia kieme. Tačiau noriu pabrėžti, kad klientui dažniausiai svarbu ne tiek pristatymo laikas, bet veikiau žinojimas, kada tiksliai krovinys išvažiuos ir kada tiksliai jis bus pristatytas.

Tai iliustruoti galiu ir realiu pavyzdžiu – nauju konteineriniu traukiniu „VIT ekspres“, kuris dabar reguliariai kursuoja du kartus per savaitę iš Klaipėdos į Vilnių. Nors klientams iš pradžių toks grafikas atrodė nelankstus, bet daugelis šiandien šia paslauga yra patenkinti ir jau matome poreikį padidinti šio traukinio kursavimą bent du kartus. Taip yra dėl to, kad atvežus konteinerį į Vilniaus intermodalinį terminalą jį dar 45 dienas galime laikyti nemokamai ir pristatyti prekes tuomet, kada yra konkretus poreikis. Pavyzdžiui, Vilniuje, tai tetrunka vos pusvalandį.

Be to, jau seniai nebėra tas laikas, kad klientai mūsų ieškotų – mes einame pas klientą ir stengiamės patenkinti jo poreikius, pasiūlyti tai, kas būtent jam aktualu. Taigi vėl galėčiau paneigti mitą, jog esame nelankstūs.

Kokia kryptimi, Jūsų akimis, eina „Lietuvos geležinkeliai“, kaip įmonė keičiasi?

Mano nuomone, „Lietuvos geležinkeliai“ yra pirmiausia moderni, į klientus ir keleivius orientuota įmonė, besistengianti visuomet būti žingsniu priekyje, diegianti inovacijas ir investuojanti tiek į infrastruktūrą, tiek į naujų paslaugų galimybes. Logistikos sektoriuje dirbu jau septyniolika metų, esu dirbusi ne vienoje įmonėje, taigi tikrai turiu su kuo palyginti.

Tiesa, per savo darbo metus pastebėjau ne tik pokyčius, skirtus verslui, paslaugoms ar klientams, tačiau ir visuomeniniams projektams – prisidedama prie įvairių akcijų vaikams ar mažiau pasiturintiems gyventojams, gyvūnams globos namuose. Todėl kryptis, kuria eina „Lietuvos geležinkeliai“, yra ir socialiai atsakingos bendrovės. Norėčiau pasidžiaugti, kad esame tas darbdavys, kurio darbuotojai nuoširdžiai „serga“ už savo įmonę.

Aš asmeniškai dirbdama šioje bendrovėje jaučiu pasitenkinimą dar ir todėl, kad darbo rezultatai matomi ne tik finansine išraiška, bet neapleidžia malonus jausmas, kad dirbdama prisidedu ir prie socialinės naudos.

Viena šviežiausių AB „Lietuvos geležinkeliai“ naujienų – susitarimas su Kinijos „China Merchants Group“ dėl bendros ekspedijavimo įmonės steigimo. Kaip pavyko jo pasiekti ir kokias naujas galimybes šis susitarimas suteiks?

„China Merchants Group“ yra viena didžiausių korporacijų Kinijoje, kuri dėl sulėtėjusios Kinijos ekonomikos ieško alternatyvių investavimo galimybių sukauptam kapitalui. Mes tikrai džiaugiamės, kad jie pasirinko Lietuvą ir mūsų kompaniją kaip pagrindinius partnerius savo veiklai Rytų Europoje (rinkosi iš trijų taškų – Rygos, Klaipėdos ir Gdansko – red. past.). Manau, labiausiai tai lėmė mūsų turima patirtis ir infrastruktūra. Nemažos reikšmės turėjo ir jau trylika metų sėkmingai veikiantis konteinerinis traukinys „Vikingas“, vykstantis per Lietuvą, Baltarusiją ir Ukrainą. „China Merchants Group“ labai daug investavo ir toliau investuoja į industrinį pramonės ir logistikos parką Baltarusijoje. Taigi reikės ir puikiai veikiančios logistikos, kad būtų užtikrintas nepertraukiamas žaliavų ar komplektuojamųjų detalių tiekimas į Baltarusiją ir atitinkamai galutinės produkcijos paskirstymas ES valstybėse. Čia ir pasitarnaus „Lietuvos geležinkeliai“ su turima infrastruktūra. Džiugu, kad turime galimybę tiesiogiai dalyvauti tokiuose istoriniuose pokyčiuose, duosiančiuose naudos ne tik transporto sektoriui, bet ir visai mūsų šalies ekonomikai.

„LG ekspedicijos“ teikiamos paslaugos:

  • Kombinuoto transporto krovinių gabenimo technologinio proceso kūrimas.
  • Krovinių vežimas geležinkelių, jūrų, kelių, oro transportu.
  • Vagonų administravimo paslaugų organizavimas (vagonų nuoma, paieška bei sekimas).
  • Sandėliavimo, muitinės tarpininkavimo, krovos, važtos dokumentų forminimo paslaugų organizavimas/sekimas.
  • Nestandartinių gabaritų krovinių vežimas.
  • Konteinerinių traukinių Lietuvoje (VIT ekspres, Vilnius Shuttle) ir užsienyje (Vikingas, Merkurijus, Nemunas, Šeštokai Express, Baltijos vėjas, Saulė) operavimas.

  „LG ekspedicija“ kontaktai:

Tel.: +370 5 269 3234; El. p.: lge@litrail.lt

Mindaugo g. 12, LT-03603 Vilnius

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Lietuvos geležinkelių” pelnas siekė 27 mln. Eur

2017 m. bendras AB „Lietuvos geležinkelių“ (LG) įmonių grupės pelnas, kurį bendrovė skelbia perėjusi prie...

Transportas
13:41
„Tesla“ įveikė skausmingai užsitęsusį sunkumą

„Tesla“, vienas didžiausių elektromobilių gamintojų pasaulyje, pagaliau pasiekė ilgai atidėliotą planą per...

Transportas
13:18
VPT: Lietuvos savivaldybės permoka už perkamus ar išsinuomojamus automobilius 2

2015-2017 m. Lietuvos savivaldybės 56% automobilių pirko viešajame pirkime dalyvaujant tik vienam tiekėjui.

Transportas
11:21
Kelininkai: nesuprantame, kodėl mes likome kalčiausi Premium 11

Kelių tiesimo įmonės tikina tik iš viešosios erdvės renkančios informaciją apie susisiekimo ministerijos...

Transportas
06:00
„Regitra“: naujos galimybės registruojant automobilius ir renkantis numerius

„Regitra“ įvedė dar vieną naujovę – siūlo internetu perregistruoti Lietuvoje eksploatuotą automobilį savo...

Transportas
2018.07.01
Neįvertinta galimybė verslui: paprasti kelionių maršrutų sudarymo būdai 5

Kilus smulkiausiam klausimui ar abejonei, ieškoti informacijos „Google“ paieškos sistemoje daugeliui mūsų...

Laisvalaikis
2018.07.01
Daugiausiai paslaugų Lietuva I ketv. eksportavo į Vokietiją, importavo – iš Baltarusijos 7

Lietuvos paslaugų eksportas 2018 m. pirmąjį ketvirtį sudarė 2 mlrd. Eur ir, palyginti su 2017 m. pirmuoju...

Pateikus finansines ataskaitas, paaiškėjo didžiausių vežėjų trijulė 2

Vienam didžiausiųjų šalies vežėjų – Klaipėdos įmonei „Vlantana“ pateikus finansines ataskaitas aiškėja, kad...

Transportas
2018.06.29
GPAIS rakštis – spręs, ar pratęsti pereinamąjį laikotarpį Premium 6

Birželio 30 d. baigiasi Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinės sistemos (GPAIS), kuria...

Iš krepšinio aikštelės – į logistiką Rėmėjo turinys

Tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo UAB „Baltic transline“ darbuotojų skaičius per pastaruosius...

Transportas
2018.06.29
Aukštos klasės paklausa pastūmėjo plėsti „Lux Express“ pasiūlą

Pernai pasiūlę „lounge“ aukštos klasės autobusus, „Lux Express“ padvigubino savo pervežamų keleivių srautą...

Transportas
2018.06.28
Iš 33 tirtų kelio ruožų – 29 nekokybiški 10

Susisiekimo ministerija skelbia antrojo kelių kokybės audito rezultatus: iš 33 tirtų ruožų tik 4 neturi...

Transportas
2018.06.28
„Viada LT“ ginčijasi su Latvijos mokesčių inspekcija dėl 1,1 mln. Eur

Degalinių tinklus Lietuvoje ir Latvijoje valdanti Ivano Paleičiko šeimos kontroliuojama bendrovė „Viada LT“...

Transportas
2018.06.28
Derybos su atliekų vežėjais dėl kainų didinimo – finišo tiesiojoje Premium

Atliekų vežėjams po nelengvų ir užsitęsusių derybų pavyko pasiekti, kad gamintojų organizacijos padidintų...

Neringa didina rinkliavą į kurortą atvykstantiems autobusams 2

Nuo liepos 3-osios autobusams virš 30 vietų didės įvažiavimo į Neringą rinkliavos dydis, taikomas vasaros...

Laisvalaikis
2018.06.28
Pasiruošimas naujiems standartams verčia „Volkswagen“ pristabdyti gamyklas

Nuo rugsėjo galutinai įsigaliojantys nauji automobilių degalų sąnaudų ir taršos matavimo standartai verčia...

Transportas
2018.06.28
Nauja tvarka dėl vairuotojui privalomų dokumentų – tik Lietuvoje 1

Draudikai atkreipia vairuotojų dėmesį, kad jų nesuklaidintų nuo liepos 1 d. Lietuvoje įsigaliosiantys...

Transportas
2018.06.27
„Pikes Peak“ rekordų estafetėje – pirmasis elektromobilis Premium

Kasmetėse JAV Kolorado valstijoje vykstančiose sudėtingiausiose pasaulyje kalnų lenktynėse praėjusį...

Transportas
2018.06.27
Vilniaus autobusų juostas jau stebi viešajame transporte įrengtos kameros 6

Sostinėje autobusų juostomis važinėjančius pažeidėjus fiksuoja 13 troleibusuose įmontuotų vaizdo kamerų ­–...

Žiemelis delistinguoja „AviaAm Leasing” iš Varšuvos biržos 8

Lenkijos finansų priežiūros tarnyba neprieštaravo verslininko Gedimino Žiemelio netiesiogiai kontroliuojamos...

Rinkos
2018.06.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau