„LG ekspedicija“: mes esame tie, kurie eina pas klientą

Publikuota: 2015-11-05
Įmonės lokomotyvų parką sudaro iš viso 221 šilumvežis.
Įmonės lokomotyvų parką sudaro iš viso 221 šilumvežis.

„Pagrindinis dalykas, su kuriuo kovoju darbe, yra nuostata, kad geležinkelių transportas yra nepatogus, nemodernus, nelankstus“, – atskleidžia AB „Lietuvos geležinkeliai“ krovinių ekspedijavimo departamento „LG ekspedicija“ direktorė Rima Terminaitė. Ne tik moderniausias lokomotyvų parkas Vidurio ir Rytų Europoje, bet ir departamento veikla yra tie kertiniai elementai, leidžiantys pasiūlyti krovinių ekspedijavimo geležinkeliais paslaugas taip, kaip tai patogiausia užsakovui.

Kokios yra „LG ekspedicijos“ pagrindinės veiklos?

Mūsų departamento pagrindinė funkcija visada buvo organizuoti pervežimus kitų šalių geležinkelių teritorijomis, kad kiekvienam klientui nereikėtų tiesiogiai turėti sutarčių ir atskirai atsiskaitinėti su Baltarusijos, Rusijos, Kazachstano ar kitų šalių geležinkeliais. Šiandien klientams vis aktualesnės tampa kompleksinės paslaugos: važtos dokumentų forminimas ir derinimas, muitinės procedūrų atlikimas, perkrovimo ar pristatymo autotransportu paslaugos. Todėl ir „LG ekspedicijos“ departamento funkcija yra tenkinti visus šiuos poreikius, priešingu atveju neišgyventume dabartinėje nestabilioje rinkos situacijoje. Yra būtina turėti diversifikuotas pajamas – ne vien iš vežimo veiklos, bet ir iš papildomų paslaugų.

Esate minėjusi, jog turbūt nėra tokio krovinių gabenimo būdo, kurio negalėtumėte pasiūlyti. Kiek intensyviai jie naudojami teikiant ekspedijavimo paslaugas?

Klientams galime pasiūlyti visapusiškas logistikos paslaugas, apimančias visas kelių, geležinkelių, jūrų ar oro transporto rūšis, tačiau mūsų pagrindinė veikla visada buvo ir bus geležinkelių pervežimų organizavimas. Visas kitas transporto rūšis matome tik kaip papildomą dalyką prie vežimo geležinkeliais paslaugos, kuomet klientui patogu tai daryti per mus. Puikiai žinome, jog geležinkeliai yra mūsų stiprioji pusė, tačiau siekdami išlaikyti klientus turime teikti visas pageidaujamas paslaugas.

Krovinių ekspedijavimo paslaugų rinka Lietuvoje yra gana didelė. Kokią vietą šioje rinkoje užima „LG ekspedicija“ ir kas tai lemia?

„LG ekspedicija“ yra tarp lyderių ekspedijavimo geležinkeliais veikloje, nors bendrame ekspeditorių ir logistikos rinkos dalyvių kontekste dar nesame didelis žaidėjas. Tačiau tokios pozicijos ir nesiekiame – kitus ekspeditorius matome kaip partnerius, kuriems galime pasiūlyti kompleksines geležinkelių paslaugas ir taip paskatinti labiau naudotis geležinkelių transportu. Dirbame su visais ekspeditoriais Lietuvoje, jie yra mūsų pagrindinis klientas, mat geležinkelių naudojimo procedūros ir schemos išlieka pakankamai sudėtingos. Tam ir esame mes, „LG ekspedicija“, kaip tarpininkas tarp geležinkelio ir klientų, kuriam klientas gali patikėti organizuoti visą procesą ir nesirūpinti jokiais mokesčiais, nuvarymais, perkrovimais ir taip toliau.

Kokie pagrindiniai iššūkiai ir sunkumai, su kuriais tenka susidurti kasdieninėje veikloje? Kaip juos sprendžiate?

Vienas iš pagrindinių iššūkių yra pakeisti klientų požiūrį į geležinkelių transportą, nes daugelio nuomonė tikrai klaidinga: kad geležinkeliai nelankstūs ir labai sudėtingi naudotis. Taip, sutinku, geležinkeliai niekada nebus tokie lankstūs kaip automobilių transportas, kuomet pakanka vieno skambučio ir automobilis už kelių valandų jau laukia kieme. Tačiau noriu pabrėžti, kad klientui dažniausiai svarbu ne tiek pristatymo laikas, bet veikiau žinojimas, kada tiksliai krovinys išvažiuos ir kada tiksliai jis bus pristatytas.

Tai iliustruoti galiu ir realiu pavyzdžiu – nauju konteineriniu traukiniu „VIT ekspres“, kuris dabar reguliariai kursuoja du kartus per savaitę iš Klaipėdos į Vilnių. Nors klientams iš pradžių toks grafikas atrodė nelankstus, bet daugelis šiandien šia paslauga yra patenkinti ir jau matome poreikį padidinti šio traukinio kursavimą bent du kartus. Taip yra dėl to, kad atvežus konteinerį į Vilniaus intermodalinį terminalą jį dar 45 dienas galime laikyti nemokamai ir pristatyti prekes tuomet, kada yra konkretus poreikis. Pavyzdžiui, Vilniuje, tai tetrunka vos pusvalandį.

Be to, jau seniai nebėra tas laikas, kad klientai mūsų ieškotų – mes einame pas klientą ir stengiamės patenkinti jo poreikius, pasiūlyti tai, kas būtent jam aktualu. Taigi vėl galėčiau paneigti mitą, jog esame nelankstūs.

Kokia kryptimi, Jūsų akimis, eina „Lietuvos geležinkeliai“, kaip įmonė keičiasi?

Mano nuomone, „Lietuvos geležinkeliai“ yra pirmiausia moderni, į klientus ir keleivius orientuota įmonė, besistengianti visuomet būti žingsniu priekyje, diegianti inovacijas ir investuojanti tiek į infrastruktūrą, tiek į naujų paslaugų galimybes. Logistikos sektoriuje dirbu jau septyniolika metų, esu dirbusi ne vienoje įmonėje, taigi tikrai turiu su kuo palyginti.

Tiesa, per savo darbo metus pastebėjau ne tik pokyčius, skirtus verslui, paslaugoms ar klientams, tačiau ir visuomeniniams projektams – prisidedama prie įvairių akcijų vaikams ar mažiau pasiturintiems gyventojams, gyvūnams globos namuose. Todėl kryptis, kuria eina „Lietuvos geležinkeliai“, yra ir socialiai atsakingos bendrovės. Norėčiau pasidžiaugti, kad esame tas darbdavys, kurio darbuotojai nuoširdžiai „serga“ už savo įmonę.

Aš asmeniškai dirbdama šioje bendrovėje jaučiu pasitenkinimą dar ir todėl, kad darbo rezultatai matomi ne tik finansine išraiška, bet neapleidžia malonus jausmas, kad dirbdama prisidedu ir prie socialinės naudos.

Viena šviežiausių AB „Lietuvos geležinkeliai“ naujienų – susitarimas su Kinijos „China Merchants Group“ dėl bendros ekspedijavimo įmonės steigimo. Kaip pavyko jo pasiekti ir kokias naujas galimybes šis susitarimas suteiks?

„China Merchants Group“ yra viena didžiausių korporacijų Kinijoje, kuri dėl sulėtėjusios Kinijos ekonomikos ieško alternatyvių investavimo galimybių sukauptam kapitalui. Mes tikrai džiaugiamės, kad jie pasirinko Lietuvą ir mūsų kompaniją kaip pagrindinius partnerius savo veiklai Rytų Europoje (rinkosi iš trijų taškų – Rygos, Klaipėdos ir Gdansko – red. past.). Manau, labiausiai tai lėmė mūsų turima patirtis ir infrastruktūra. Nemažos reikšmės turėjo ir jau trylika metų sėkmingai veikiantis konteinerinis traukinys „Vikingas“, vykstantis per Lietuvą, Baltarusiją ir Ukrainą. „China Merchants Group“ labai daug investavo ir toliau investuoja į industrinį pramonės ir logistikos parką Baltarusijoje. Taigi reikės ir puikiai veikiančios logistikos, kad būtų užtikrintas nepertraukiamas žaliavų ar komplektuojamųjų detalių tiekimas į Baltarusiją ir atitinkamai galutinės produkcijos paskirstymas ES valstybėse. Čia ir pasitarnaus „Lietuvos geležinkeliai“ su turima infrastruktūra. Džiugu, kad turime galimybę tiesiogiai dalyvauti tokiuose istoriniuose pokyčiuose, duosiančiuose naudos ne tik transporto sektoriui, bet ir visai mūsų šalies ekonomikai.

„LG ekspedicijos“ teikiamos paslaugos:

  • Kombinuoto transporto krovinių gabenimo technologinio proceso kūrimas.
  • Krovinių vežimas geležinkelių, jūrų, kelių, oro transportu.
  • Vagonų administravimo paslaugų organizavimas (vagonų nuoma, paieška bei sekimas).
  • Sandėliavimo, muitinės tarpininkavimo, krovos, važtos dokumentų forminimo paslaugų organizavimas/sekimas.
  • Nestandartinių gabaritų krovinių vežimas.
  • Konteinerinių traukinių Lietuvoje (VIT ekspres, Vilnius Shuttle) ir užsienyje (Vikingas, Merkurijus, Nemunas, Šeštokai Express, Baltijos vėjas, Saulė) operavimas.

  „LG ekspedicija“ kontaktai:

Tel.: +370 5 269 3234; El. p.: lge@litrail.lt

Mindaugo g. 12, LT-03603 Vilnius

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Klaipėdos uoste dėl vėjo ribojama laivyba

Klaipėdos uoste dėl sudėtingų oro sąlygų nuo antradienio vakaro ribojama laivyba, pranešė uosto atstovė...

Transportas
08:03
Automobilių rinkoje – signalai apie bręstantį „Inchcape“ ir „Modus Group“ sandorį Premium 1

Lietuvos naujų automobilių prekybos sektoriuje artimiausiu metu gali įvykti didelis, bent keliasdešimčia...

Transportas
06:00
Nuo gaisro nukentėjęs keltas įplaukė į Klaipėdos uostą

Antradienio vakarą į Klaipėdos uostą parplaukė gaisrą jūroje patyręs „DFDS Seaways“ keltas „Regina Seaways“.

Transportas
2018.10.02
Skrydžių skaičius Lietuvos oro erdvėje per metus augo dešimtadaliu 1

Per devynis šių metų mėnesius skrydžių vadovai Lietuvos oro erdvėje aptarnavo 204.200 skrydžių – 10% daugiau...

Transportas
2018.10.02
Karinių oro pajėgų sraigtasparniai rengiami kelto keleivių evakuacijai

Karinių oro pajėgų sraigtasparniai rengiami incidentą Baltijos jūroje patyrusio kelto „Regina Seaways“...

Transportas
2018.10.02
Lietuvos vežėjai gaus daugiau Kazachstano leidimų

Lietuvos vežėjai gaus papildomų Kazachstano leidimų vežti krovinius, pranešė nacionalinė vežėjų automobiliais...

Transportas
2018.10.02
Vežėjams siūlo patrauklesnį būdą įsigyti vilkikų Rėmėjo turinys

UAB „Skuba“, atstovaujanti naudotų „Iveco“ vilkikų prekių ženklui „OK Trucks“, suvienijo jėgas su UAB...

Naujo standarto įvedimas paskatino nuo 2015 m. neregėtą rinkos nuopuolį

Nuo rugsėjo įsigalioję nauji naujų automobilių atitikties procedūrų pokyčiai pirmą kartą šiais metais...

Transportas
2018.10.01
Paskelbtas Rusnės estakados prieigos statytojo konkursas

Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) pirmadienį paskelbė dar vieną – 1,3 mln. Eur vertės estakados...

Statyba ir NT
2018.10.01
„Rail Baltica“ ruožo Kaunas–Palemonas statybas prižiūrės Vokietijos EPG 2

Europinės vėžės „Rail Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Palemono statybas prižiūrės Vokietijos geležinkelių...

Transportas
2018.10.01
FNTT: „Etransport“ atlygino daugiau kaip trečdalį milijono nesumokėtų mokesčių

Atliekant ikiteisminį tyrimą dėl taksi ir pavėžėjimo paslaugų tiekėjo „Etransport“ galbūt neapskaitytų lėšų,...

Finansai
2018.10.01
Trakų aplinkkeliui žemę išpirko už 281.000 Eur 3

Nacionalinė žemės tarnyba (NŽT) užbaigė procedūras, skirtas paimti žemę visuomenės poreikiams – Trakų...

Statyba ir NT
2018.10.01
„Rail Baltica“, regis, rūpi tik Briuseliui 14

„Rail Balticos“ projektą visiškai pagrįstai galime vadinti amžiaus projektu – sprendimui tiesti geležinkelio...

Transportas
2018.10.01
VŽ bando: atnaujintas mažylis „Hyundai i20“

Kuklumas netrukdo sėkmei – taip galima apibūdinti vieną iš geriausiai Lietuvoje perkamų „Hyundai“ modelių i20.

Transportas
2018.09.30
„Volvo“ JAV rinkoje pasiūlys elektrinius sunkvežimius 7

Antras pagal dydį sunkvežimių gamintojas pasaulyje planuoja iki 2020 m. JAV rinkoje pradėti elektra varomų...

Transportas
2018.09.29
Primirštas, tačiau veiksmingas ir nemokamas „Solvit“

Lietuvos „Solvit“, kurios tikslas padėti ES piliečiams ir įmonėms išspręsti su vidaus rinka susijusias...

Pramonė
2018.09.29
„Lietuvos energija“ atnaujina „Transporto valdymo“ pardavimą

UAB „Lietuvos energija“ atnaujina savo antrinės įmonės „Transporto valdymas“ pardavimą, tikėdamasi, kad...

Transportas
2018.09.28
„Modus grupės“ pelnas šiemet augo keturiskart, iki 8,9 mln. Eur 3

Automobilių prekybos, nekilnojamojo turto plėtros ir energetikos įmones vienijanti „Modus grupė“ pirmąjį šių...

Transportas
2018.09.28
Pasieniečiams perduoti 37 nauji „Renault Trafic“ mikroautobusai 3

Už 846.190 Eur ES lėšų Valstybės sienos apsaugos tarnybos įsigijo 37 naujus mikroautobusus „Renault Trafic“.

Transportas
2018.09.28
„Keturių sostinių“ traukinys šeštadienį pravažiuos Lietuvą

Kijevą, Minską, Vilnių ir Rygą nuo rugsėjo 28 d. sujungia „keturių sostinių“ traukinys.

Transportas
2018.09.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau