„LG ekspedicija“: mes esame tie, kurie eina pas klientą

Publikuota: 2015-11-05
Įmonės lokomotyvų parką sudaro iš viso 221 šilumvežis.
Įmonės lokomotyvų parką sudaro iš viso 221 šilumvežis.

„Pagrindinis dalykas, su kuriuo kovoju darbe, yra nuostata, kad geležinkelių transportas yra nepatogus, nemodernus, nelankstus“, – atskleidžia AB „Lietuvos geležinkeliai“ krovinių ekspedijavimo departamento „LG ekspedicija“ direktorė Rima Terminaitė. Ne tik moderniausias lokomotyvų parkas Vidurio ir Rytų Europoje, bet ir departamento veikla yra tie kertiniai elementai, leidžiantys pasiūlyti krovinių ekspedijavimo geležinkeliais paslaugas taip, kaip tai patogiausia užsakovui.

Kokios yra „LG ekspedicijos“ pagrindinės veiklos?

Mūsų departamento pagrindinė funkcija visada buvo organizuoti pervežimus kitų šalių geležinkelių teritorijomis, kad kiekvienam klientui nereikėtų tiesiogiai turėti sutarčių ir atskirai atsiskaitinėti su Baltarusijos, Rusijos, Kazachstano ar kitų šalių geležinkeliais. Šiandien klientams vis aktualesnės tampa kompleksinės paslaugos: važtos dokumentų forminimas ir derinimas, muitinės procedūrų atlikimas, perkrovimo ar pristatymo autotransportu paslaugos. Todėl ir „LG ekspedicijos“ departamento funkcija yra tenkinti visus šiuos poreikius, priešingu atveju neišgyventume dabartinėje nestabilioje rinkos situacijoje. Yra būtina turėti diversifikuotas pajamas – ne vien iš vežimo veiklos, bet ir iš papildomų paslaugų.

Esate minėjusi, jog turbūt nėra tokio krovinių gabenimo būdo, kurio negalėtumėte pasiūlyti. Kiek intensyviai jie naudojami teikiant ekspedijavimo paslaugas?

Klientams galime pasiūlyti visapusiškas logistikos paslaugas, apimančias visas kelių, geležinkelių, jūrų ar oro transporto rūšis, tačiau mūsų pagrindinė veikla visada buvo ir bus geležinkelių pervežimų organizavimas. Visas kitas transporto rūšis matome tik kaip papildomą dalyką prie vežimo geležinkeliais paslaugos, kuomet klientui patogu tai daryti per mus. Puikiai žinome, jog geležinkeliai yra mūsų stiprioji pusė, tačiau siekdami išlaikyti klientus turime teikti visas pageidaujamas paslaugas.

Krovinių ekspedijavimo paslaugų rinka Lietuvoje yra gana didelė. Kokią vietą šioje rinkoje užima „LG ekspedicija“ ir kas tai lemia?

„LG ekspedicija“ yra tarp lyderių ekspedijavimo geležinkeliais veikloje, nors bendrame ekspeditorių ir logistikos rinkos dalyvių kontekste dar nesame didelis žaidėjas. Tačiau tokios pozicijos ir nesiekiame – kitus ekspeditorius matome kaip partnerius, kuriems galime pasiūlyti kompleksines geležinkelių paslaugas ir taip paskatinti labiau naudotis geležinkelių transportu. Dirbame su visais ekspeditoriais Lietuvoje, jie yra mūsų pagrindinis klientas, mat geležinkelių naudojimo procedūros ir schemos išlieka pakankamai sudėtingos. Tam ir esame mes, „LG ekspedicija“, kaip tarpininkas tarp geležinkelio ir klientų, kuriam klientas gali patikėti organizuoti visą procesą ir nesirūpinti jokiais mokesčiais, nuvarymais, perkrovimais ir taip toliau.

Kokie pagrindiniai iššūkiai ir sunkumai, su kuriais tenka susidurti kasdieninėje veikloje? Kaip juos sprendžiate?

Vienas iš pagrindinių iššūkių yra pakeisti klientų požiūrį į geležinkelių transportą, nes daugelio nuomonė tikrai klaidinga: kad geležinkeliai nelankstūs ir labai sudėtingi naudotis. Taip, sutinku, geležinkeliai niekada nebus tokie lankstūs kaip automobilių transportas, kuomet pakanka vieno skambučio ir automobilis už kelių valandų jau laukia kieme. Tačiau noriu pabrėžti, kad klientui dažniausiai svarbu ne tiek pristatymo laikas, bet veikiau žinojimas, kada tiksliai krovinys išvažiuos ir kada tiksliai jis bus pristatytas.

Tai iliustruoti galiu ir realiu pavyzdžiu – nauju konteineriniu traukiniu „VIT ekspres“, kuris dabar reguliariai kursuoja du kartus per savaitę iš Klaipėdos į Vilnių. Nors klientams iš pradžių toks grafikas atrodė nelankstus, bet daugelis šiandien šia paslauga yra patenkinti ir jau matome poreikį padidinti šio traukinio kursavimą bent du kartus. Taip yra dėl to, kad atvežus konteinerį į Vilniaus intermodalinį terminalą jį dar 45 dienas galime laikyti nemokamai ir pristatyti prekes tuomet, kada yra konkretus poreikis. Pavyzdžiui, Vilniuje, tai tetrunka vos pusvalandį.

Be to, jau seniai nebėra tas laikas, kad klientai mūsų ieškotų – mes einame pas klientą ir stengiamės patenkinti jo poreikius, pasiūlyti tai, kas būtent jam aktualu. Taigi vėl galėčiau paneigti mitą, jog esame nelankstūs.

Kokia kryptimi, Jūsų akimis, eina „Lietuvos geležinkeliai“, kaip įmonė keičiasi?

Mano nuomone, „Lietuvos geležinkeliai“ yra pirmiausia moderni, į klientus ir keleivius orientuota įmonė, besistengianti visuomet būti žingsniu priekyje, diegianti inovacijas ir investuojanti tiek į infrastruktūrą, tiek į naujų paslaugų galimybes. Logistikos sektoriuje dirbu jau septyniolika metų, esu dirbusi ne vienoje įmonėje, taigi tikrai turiu su kuo palyginti.

Tiesa, per savo darbo metus pastebėjau ne tik pokyčius, skirtus verslui, paslaugoms ar klientams, tačiau ir visuomeniniams projektams – prisidedama prie įvairių akcijų vaikams ar mažiau pasiturintiems gyventojams, gyvūnams globos namuose. Todėl kryptis, kuria eina „Lietuvos geležinkeliai“, yra ir socialiai atsakingos bendrovės. Norėčiau pasidžiaugti, kad esame tas darbdavys, kurio darbuotojai nuoširdžiai „serga“ už savo įmonę.

Aš asmeniškai dirbdama šioje bendrovėje jaučiu pasitenkinimą dar ir todėl, kad darbo rezultatai matomi ne tik finansine išraiška, bet neapleidžia malonus jausmas, kad dirbdama prisidedu ir prie socialinės naudos.

Viena šviežiausių AB „Lietuvos geležinkeliai“ naujienų – susitarimas su Kinijos „China Merchants Group“ dėl bendros ekspedijavimo įmonės steigimo. Kaip pavyko jo pasiekti ir kokias naujas galimybes šis susitarimas suteiks?

„China Merchants Group“ yra viena didžiausių korporacijų Kinijoje, kuri dėl sulėtėjusios Kinijos ekonomikos ieško alternatyvių investavimo galimybių sukauptam kapitalui. Mes tikrai džiaugiamės, kad jie pasirinko Lietuvą ir mūsų kompaniją kaip pagrindinius partnerius savo veiklai Rytų Europoje (rinkosi iš trijų taškų – Rygos, Klaipėdos ir Gdansko – red. past.). Manau, labiausiai tai lėmė mūsų turima patirtis ir infrastruktūra. Nemažos reikšmės turėjo ir jau trylika metų sėkmingai veikiantis konteinerinis traukinys „Vikingas“, vykstantis per Lietuvą, Baltarusiją ir Ukrainą. „China Merchants Group“ labai daug investavo ir toliau investuoja į industrinį pramonės ir logistikos parką Baltarusijoje. Taigi reikės ir puikiai veikiančios logistikos, kad būtų užtikrintas nepertraukiamas žaliavų ar komplektuojamųjų detalių tiekimas į Baltarusiją ir atitinkamai galutinės produkcijos paskirstymas ES valstybėse. Čia ir pasitarnaus „Lietuvos geležinkeliai“ su turima infrastruktūra. Džiugu, kad turime galimybę tiesiogiai dalyvauti tokiuose istoriniuose pokyčiuose, duosiančiuose naudos ne tik transporto sektoriui, bet ir visai mūsų šalies ekonomikai.

„LG ekspedicijos“ teikiamos paslaugos:

  • Kombinuoto transporto krovinių gabenimo technologinio proceso kūrimas.
  • Krovinių vežimas geležinkelių, jūrų, kelių, oro transportu.
  • Vagonų administravimo paslaugų organizavimas (vagonų nuoma, paieška bei sekimas).
  • Sandėliavimo, muitinės tarpininkavimo, krovos, važtos dokumentų forminimo paslaugų organizavimas/sekimas.
  • Nestandartinių gabaritų krovinių vežimas.
  • Konteinerinių traukinių Lietuvoje (VIT ekspres, Vilnius Shuttle) ir užsienyje (Vikingas, Merkurijus, Nemunas, Šeštokai Express, Baltijos vėjas, Saulė) operavimas.

  „LG ekspedicija“ kontaktai:

Tel.: +370 5 269 3234; El. p.: lge@litrail.lt

Mindaugo g. 12, LT-03603 Vilnius

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
STT tiria Lietuvos paštą dėl įtariamo 3,7 mln. Eur iššvaistymo 21

Po bendro Susisiekimo ministerijos ir AB Lietuvos pašto (LP) kreipimosi, Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT)...

Transportas
09:47
Naujas Klaipėdos uosto rekordas artėja prie 50 mln. tonų 5

2018 m. uoste pasiektas geriausias visų laikų rezultatas – viršyta 46 mln. t krovinių apyvarta. Skelbiama,...

Transportas
15:36
Savavaldės technologijos skatins seksą automobiliuose 9

Bent jau taip rodo žurnalo „Annals of Tourism Research“ paskelbtos apklausos. Kai automobilių vairus perims...

Transportas
2019.01.02
Naujų automobilių rinka 2018 m.: stiprus augimas ir naujas rekordas

Oficialiai naują prekybos rekordą pasiekusi Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka augo 24%, o atmetus...

Transportas
2019.01.02
Svarbiausieji 2018 m. transporto sektoriaus įvykiai: nauji pasiekimai ir plėtros planai Premium

Logistikos aukso metai – taip galima įvardyti praėjusius metus, per kuriuos Lietuvoje pridygo daugybė naujų...

Transportas
2019.01.01
Šviesą šlovinantis „Rolls-Royce Wraith Luminary“

Unikalūs spalvų deriniai, nematytos apdailos medžiagos, švytinčios ąžuolo dekoracijos ir krintančios...

Transportas
2019.01.01
Superkondensatoriai keičia akumuliatorius 10

Didžiausi šiuolaikinių elektromobilių trūkumai slypi akumuliatoriuose. Jie – sunkūs, brangūs, lėtai įkraunami...

Transportas
2019.01.01
„Nextury Ventures“ keičia „Baltic arrow“ kryptį, pradinė idėja nepasiteisino Premium 18

Verslininko Ilja Laurso kontroliuojamas startuolis „Baltic arrow“ keičia kryptį – trumpalaikį apsikeitimą...

Technologijos
2018.12.31
Susisiekimo ministerija atsisako idėjos viešinti neblaivių vairuotojų pavardes 8

Susisiekimo ministerija atsisako anksčiau šiais metais išsakytos idėjos viešinti neblaivių vairuotojų...

Transportas
2018.12.30
Traukinyje į Maskvą – verslo klasės vagonas 8

Traukinyje Kaliningradas–Maskva įrengtas verslo klasės vagonas, kuriame yra 6 kupė su sofomis–lovomis,...

Pramonė
2018.12.30
„Infiniti“ ruošia atsaką vokiškam „Audi e-tron“ 9

Sausį JAV, Detroite, vyks didžiausia šalies automobilių paroda „NAIAS 2019“. Jau aišku, kad šiemet čia...

Transportas
2018.12.29
VŽ bando: greičiausias „Bentley“ sedanas 3

Greičio mėgėjams skirta aukščiausios klasės britiško sedano „Bentley Mulsanne“ versija „Speed“ – mėgstantiems...

Transportas
2018.12.29
Milijoną keleivių aptarnavęs Kauno oro uostas ketina išlaikyti tempą 5

Antrasis pagal dydį šalies oro uostas šiemet plėtė veiklos profilį, pritraukė verslo keleivių segmentą ir...

Transportas
2018.12.28
„Klaipėdos nafta“ įkūrė antrinę bendrovę „SGD terminalas“ 10

Suskystinųjų gamtinių dujų (SkGD) terminalo Klaipėdoje operatorė „Klaipėdos nafta“ įsteigė antrinę bendrovę...

Energetika
2018.12.28
„Hondos“ atstovybė Vilniuje tapo „Autoerdvės“ nuosavybe 7

Estijos įmonės „Nippon Auto“ Lietuvoje įkurta „Hondos“ atstovybė galutinai perėjo į Lietuvos verslininkų...

Transportas
2018.12.28
Naikinama CAA 6

Nuo 2019 m. sausio 1 d. nebelieka biudžetinės įstaigos Civilinės aviacijos administracijos (CAA), kurios...

Transportas
2018.12.28
Teismas: „Lietuvos geležinkeliai“ teisėtai įsigijo pabėgius iš „Swetrak“

Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ ir Estijos bei Lietuvos kapitalo bendrovės „Swetrak“ po neskelbiamų...

Transportas
2018.12.28
Kelių plėtrai ir priežiūrai 2019 m. skiriama 477,5 mln. Eur 12

2019 m. Lietuvos kelių tinklo plėtrai, priežiūrai ir eismo saugai gerinti iš valstybės biudžeto skiriama...

Transportas
2018.12.28
C. Ghosnas lieka kalėjime, o G. Kellis ieško medikų pagalbos

Carlosas Ghosnas, „Renault-Nissan-Mitsubishi“ aljanso vadovas išlieka sulaikytas, o kartu su juo suimtas...

Transportas
2018.12.27
Ministerija reikalauja ištirti galimai neskaidrų asfaltuotinų žvyrkelių atrankos atvejį 2

Susisiekimo ministras Rokas Masiulis nurodė Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD) skubos tvarka...

Transportas
2018.12.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau