„LG ekspedicija“: mes esame tie, kurie eina pas klientą

Publikuota: 2015-11-05
Įmonės lokomotyvų parką sudaro iš viso 221 šilumvežis.
Įmonės lokomotyvų parką sudaro iš viso 221 šilumvežis.

„Pagrindinis dalykas, su kuriuo kovoju darbe, yra nuostata, kad geležinkelių transportas yra nepatogus, nemodernus, nelankstus“, – atskleidžia AB „Lietuvos geležinkeliai“ krovinių ekspedijavimo departamento „LG ekspedicija“ direktorė Rima Terminaitė. Ne tik moderniausias lokomotyvų parkas Vidurio ir Rytų Europoje, bet ir departamento veikla yra tie kertiniai elementai, leidžiantys pasiūlyti krovinių ekspedijavimo geležinkeliais paslaugas taip, kaip tai patogiausia užsakovui.

Kokios yra „LG ekspedicijos“ pagrindinės veiklos?

Mūsų departamento pagrindinė funkcija visada buvo organizuoti pervežimus kitų šalių geležinkelių teritorijomis, kad kiekvienam klientui nereikėtų tiesiogiai turėti sutarčių ir atskirai atsiskaitinėti su Baltarusijos, Rusijos, Kazachstano ar kitų šalių geležinkeliais. Šiandien klientams vis aktualesnės tampa kompleksinės paslaugos: važtos dokumentų forminimas ir derinimas, muitinės procedūrų atlikimas, perkrovimo ar pristatymo autotransportu paslaugos. Todėl ir „LG ekspedicijos“ departamento funkcija yra tenkinti visus šiuos poreikius, priešingu atveju neišgyventume dabartinėje nestabilioje rinkos situacijoje. Yra būtina turėti diversifikuotas pajamas – ne vien iš vežimo veiklos, bet ir iš papildomų paslaugų.

Esate minėjusi, jog turbūt nėra tokio krovinių gabenimo būdo, kurio negalėtumėte pasiūlyti. Kiek intensyviai jie naudojami teikiant ekspedijavimo paslaugas?

Klientams galime pasiūlyti visapusiškas logistikos paslaugas, apimančias visas kelių, geležinkelių, jūrų ar oro transporto rūšis, tačiau mūsų pagrindinė veikla visada buvo ir bus geležinkelių pervežimų organizavimas. Visas kitas transporto rūšis matome tik kaip papildomą dalyką prie vežimo geležinkeliais paslaugos, kuomet klientui patogu tai daryti per mus. Puikiai žinome, jog geležinkeliai yra mūsų stiprioji pusė, tačiau siekdami išlaikyti klientus turime teikti visas pageidaujamas paslaugas.

Krovinių ekspedijavimo paslaugų rinka Lietuvoje yra gana didelė. Kokią vietą šioje rinkoje užima „LG ekspedicija“ ir kas tai lemia?

„LG ekspedicija“ yra tarp lyderių ekspedijavimo geležinkeliais veikloje, nors bendrame ekspeditorių ir logistikos rinkos dalyvių kontekste dar nesame didelis žaidėjas. Tačiau tokios pozicijos ir nesiekiame – kitus ekspeditorius matome kaip partnerius, kuriems galime pasiūlyti kompleksines geležinkelių paslaugas ir taip paskatinti labiau naudotis geležinkelių transportu. Dirbame su visais ekspeditoriais Lietuvoje, jie yra mūsų pagrindinis klientas, mat geležinkelių naudojimo procedūros ir schemos išlieka pakankamai sudėtingos. Tam ir esame mes, „LG ekspedicija“, kaip tarpininkas tarp geležinkelio ir klientų, kuriam klientas gali patikėti organizuoti visą procesą ir nesirūpinti jokiais mokesčiais, nuvarymais, perkrovimais ir taip toliau.

Kokie pagrindiniai iššūkiai ir sunkumai, su kuriais tenka susidurti kasdieninėje veikloje? Kaip juos sprendžiate?

Vienas iš pagrindinių iššūkių yra pakeisti klientų požiūrį į geležinkelių transportą, nes daugelio nuomonė tikrai klaidinga: kad geležinkeliai nelankstūs ir labai sudėtingi naudotis. Taip, sutinku, geležinkeliai niekada nebus tokie lankstūs kaip automobilių transportas, kuomet pakanka vieno skambučio ir automobilis už kelių valandų jau laukia kieme. Tačiau noriu pabrėžti, kad klientui dažniausiai svarbu ne tiek pristatymo laikas, bet veikiau žinojimas, kada tiksliai krovinys išvažiuos ir kada tiksliai jis bus pristatytas.

Tai iliustruoti galiu ir realiu pavyzdžiu – nauju konteineriniu traukiniu „VIT ekspres“, kuris dabar reguliariai kursuoja du kartus per savaitę iš Klaipėdos į Vilnių. Nors klientams iš pradžių toks grafikas atrodė nelankstus, bet daugelis šiandien šia paslauga yra patenkinti ir jau matome poreikį padidinti šio traukinio kursavimą bent du kartus. Taip yra dėl to, kad atvežus konteinerį į Vilniaus intermodalinį terminalą jį dar 45 dienas galime laikyti nemokamai ir pristatyti prekes tuomet, kada yra konkretus poreikis. Pavyzdžiui, Vilniuje, tai tetrunka vos pusvalandį.

Be to, jau seniai nebėra tas laikas, kad klientai mūsų ieškotų – mes einame pas klientą ir stengiamės patenkinti jo poreikius, pasiūlyti tai, kas būtent jam aktualu. Taigi vėl galėčiau paneigti mitą, jog esame nelankstūs.

Kokia kryptimi, Jūsų akimis, eina „Lietuvos geležinkeliai“, kaip įmonė keičiasi?

Mano nuomone, „Lietuvos geležinkeliai“ yra pirmiausia moderni, į klientus ir keleivius orientuota įmonė, besistengianti visuomet būti žingsniu priekyje, diegianti inovacijas ir investuojanti tiek į infrastruktūrą, tiek į naujų paslaugų galimybes. Logistikos sektoriuje dirbu jau septyniolika metų, esu dirbusi ne vienoje įmonėje, taigi tikrai turiu su kuo palyginti.

Tiesa, per savo darbo metus pastebėjau ne tik pokyčius, skirtus verslui, paslaugoms ar klientams, tačiau ir visuomeniniams projektams – prisidedama prie įvairių akcijų vaikams ar mažiau pasiturintiems gyventojams, gyvūnams globos namuose. Todėl kryptis, kuria eina „Lietuvos geležinkeliai“, yra ir socialiai atsakingos bendrovės. Norėčiau pasidžiaugti, kad esame tas darbdavys, kurio darbuotojai nuoširdžiai „serga“ už savo įmonę.

Aš asmeniškai dirbdama šioje bendrovėje jaučiu pasitenkinimą dar ir todėl, kad darbo rezultatai matomi ne tik finansine išraiška, bet neapleidžia malonus jausmas, kad dirbdama prisidedu ir prie socialinės naudos.

Viena šviežiausių AB „Lietuvos geležinkeliai“ naujienų – susitarimas su Kinijos „China Merchants Group“ dėl bendros ekspedijavimo įmonės steigimo. Kaip pavyko jo pasiekti ir kokias naujas galimybes šis susitarimas suteiks?

„China Merchants Group“ yra viena didžiausių korporacijų Kinijoje, kuri dėl sulėtėjusios Kinijos ekonomikos ieško alternatyvių investavimo galimybių sukauptam kapitalui. Mes tikrai džiaugiamės, kad jie pasirinko Lietuvą ir mūsų kompaniją kaip pagrindinius partnerius savo veiklai Rytų Europoje (rinkosi iš trijų taškų – Rygos, Klaipėdos ir Gdansko – red. past.). Manau, labiausiai tai lėmė mūsų turima patirtis ir infrastruktūra. Nemažos reikšmės turėjo ir jau trylika metų sėkmingai veikiantis konteinerinis traukinys „Vikingas“, vykstantis per Lietuvą, Baltarusiją ir Ukrainą. „China Merchants Group“ labai daug investavo ir toliau investuoja į industrinį pramonės ir logistikos parką Baltarusijoje. Taigi reikės ir puikiai veikiančios logistikos, kad būtų užtikrintas nepertraukiamas žaliavų ar komplektuojamųjų detalių tiekimas į Baltarusiją ir atitinkamai galutinės produkcijos paskirstymas ES valstybėse. Čia ir pasitarnaus „Lietuvos geležinkeliai“ su turima infrastruktūra. Džiugu, kad turime galimybę tiesiogiai dalyvauti tokiuose istoriniuose pokyčiuose, duosiančiuose naudos ne tik transporto sektoriui, bet ir visai mūsų šalies ekonomikai.

„LG ekspedicijos“ teikiamos paslaugos:

  • Kombinuoto transporto krovinių gabenimo technologinio proceso kūrimas.
  • Krovinių vežimas geležinkelių, jūrų, kelių, oro transportu.
  • Vagonų administravimo paslaugų organizavimas (vagonų nuoma, paieška bei sekimas).
  • Sandėliavimo, muitinės tarpininkavimo, krovos, važtos dokumentų forminimo paslaugų organizavimas/sekimas.
  • Nestandartinių gabaritų krovinių vežimas.
  • Konteinerinių traukinių Lietuvoje (VIT ekspres, Vilnius Shuttle) ir užsienyje (Vikingas, Merkurijus, Nemunas, Šeštokai Express, Baltijos vėjas, Saulė) operavimas.

  „LG ekspedicija“ kontaktai:

Tel.: +370 5 269 3234; El. p.: lge@litrail.lt

Mindaugo g. 12, LT-03603 Vilnius

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Prasideda Dakaras 2020 - visi lietuviai pasirodė ant podiumo

Visi lietuviški ekipažai Dakaro 2020 lenktynėse jau pasirodė – nuo podiumo ką tik nuvažiavo Benediktas...

Į lėktuvo variklį „laimingas monetas“ mėtęs kinas turės sumokėti 17.000 USD

Pirmą kartą lėktuvu skristi besiruošęs Kinijos pilietis pigių skrydžių bendrovei „Lucky Air“ turės sumokėti...

Paskelbtas saugiausių aviakompanijų reitingas, kelios jų skraido ir į Lietuvą 

Australijos aviakompanija „Qantas“ jau kelerius metus yra skelbiama saugiausia pasaulyje. Tą rodo naujausias,...

„CES 2020“: ką šiems metams ruošia technologijų kompanijos Premium

Kitą savaitę Las Vegase (JAV) startuoja vienas didžiausių kasmečių technologijų sektoriaus renginių –...

Technologijos
2020.01.03
Geležinkeliai ir Klaipėdos uostas pasiruošę tiekti naftą Baltarusijai

Baltarusijai įsivėlus į konfliktą su Rusija dėl jos naftos importo, „Lietuvos geležinkeliai“ ir Klaipėdos...

Verslo aplinka
2020.01.03
Didmiesčiai siūlo grąžinti dešiniojo posūkio rodykles 10

Vilnius, Kaunas ir Klaipėda siūlo Vyriausybei svarstyti galimybę grąžinti dešiniojo posūkio rodykles, sako...

Lietuvos pašto logistikos centro įranga kainuos 11,2 mln. Eur

Valstybės valdomas Lietuvos paštas Vilniuje statomo logistikos centro įrangai išleis daugiau nei 11 mln. Eur. 

Lietuva neprivalo atlyginti „Rail Skyway Systems“ 10 mln. Eur žalos  2

Vadinamųjų styginių traukinių projektą Šiauliuose plėtoti žadėjusi bei užsienio įmonės akcijas neteisėtai...

Taksi ir pavėžėjų automobiliai turės būti pažymėti specialiu ženklu

Susisiekimo ministerija naujai reglamentavo keleivių vežimo už atlygį lengvaisiais automobiliais pagal...

Paslaugos
2020.01.03
„Supercharger“ stotelę Kaune „Tesla“ žada šiemet

JAV elektromobilių kompanija „Tesla“ paskelbė vietas, kuriose šiemet atsiras jos diegiamos „Supercharger“...

Automobiliai
2020.01.03
Augant e. prekybai, didėja paštomatų reikšmė Premium 1

Pašto siuntinių rinkos statistika rodo, kad savitarnos siuntų terminalai yra labiausiai augantis siuntų...

Prekyba
2020.01.03
„Hertz“ franšizę įsigijusi „Autolux“ per metus išaugo 80% Premium

Praėjusių metų pavasarį pasaulinio automobilių nuomos prekės ženklo „Hertz“ franšizę įsigijusi bendrovė...

Estijos plovyklų tinklas į Lietuvą plėsis naudodamas sutelktinį finansavimą Premium 2

Dešimt savitarnos automobilių plovyklų Estijoje valdanti kompanija „Mundipesula“ ketina atidaryti septynias...

Paslaugos
2020.01.03
„Wizz Air“ atšaukia skrydžio kryptį iš Vilniaus į Reikjaviką

Pigių skrydžių bendrovė „Wizz Air“ atsisako Vilnius–Reikjavikas skrydžių krypties, skelbia portalas lrytas.lt.

Paslaugos
2020.01.02
Naujų automobilių rinka pernai augo 41,3%

Lietuvoje per praėjusius metus įregistruota 50.800 naujų lengvųjų automobilių – 41,3% daugiau nei per tą patį...

LAKD skelbia naują konkursą sektorinių matuoklių pirkimui 

Ieškoma tiekėjų 112-ai sektorinio greičio matuoklių, kurie bus įrengti 56-uose valstybinės reikšmės keliuose.

Lietuvoje pradedami išduoti tarptautiniai vairuotojo pažymėjimai 

VĮ „Regitra“ jau galima užsisakyti tarptautinį vairuotojo pažymėjimą, kuris reikalingas norintiems vairuoti...

Paskelbtas sektorinių greičio matuoklių konkursas

Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė atvirą tarptautinį viešųjų pirkimų konkursą dėl 112 sektorinio...

Transporto dalijimosi schemos: tarp naujų galimybių – ir nuosavi klientai Premium

Ieškant transporto taršos mažinimo sprendimų, vis dažniau pastebima, kad Europos valstybėse esamas nuosavo...

Prezidento patarėjas ragina greitai paskirti Klaipėdos uosto vadovą

Prezidento Gitano Nausėdos patarėjas Jaroslavas Neverovičius ketvirtadienį paragino greitai paskirti naująjį...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau