„Nielsen“ tyrimas: kur vartotojai apsiperka dažniausiai

Pirkėjų elgesio tendencijas stebinti tyrimų bendrovė AC Nielsen Baltics nustatė, kad didžioji dalis vartotojų apsiperka Maximoje, antra pagal populiarumą Iki, o trečią poziciją užima šiemet mažmeninės prekybos rinkoje veiklą pradėjęs Vokietijos prekybininkas Lidl.
Kategorijų pirkimo tyrimo duomenys nerodo dinamikos, nes tokį tyrimą Nielsen daro pirmą kartą.
Tačiau matyti, kokios yra prekybos tinklų pozicijos. Klausėme pirkėjų, kur pastarieji pirko savo paskutinio apsilankymo parduotuvėse metu, teigia Daiva Buckonytė, informacijos tyrimų UAB AC Nielsen Baltics pardavimų sprendimų vadovė Baltijos šalims.
Tyrimo metu internetu buvo apklausta apie 3.000 Lietuvos gyventojų. Tyrimas atliktas 2016 m. spalį ir lapkritį.
Tęsinys po grafiku
infogr.am::b6804f96-01b3-4f65-98e1-a4fde59ad1e7
Išankstiniais Statistikos departamento duomenimis, keturių didžiųjų prekybos tinklų Maximos LT, Palink, Rimi Lietuvos ir Norfos mažmenos apyvarta be PVM šių metų sausį spalį siekė 2,38 mlrd. Eur. Pernai per šiuos mėnesius keturių didžiausių prekybininkų pardavimo pajamos sudarė 2,32 mlrd. Eur.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti