„Zaros“ ir „Massimo Dutti“ savininkė pateisino investuotojų viltis

Ispanų drabužių prekybos kompanija Inditex 9 mėn. finansiniai rezultatai pateisino analitikų ir investuotojų lūkesčius.
Per finansinių metų 9 mėn., pasibaigusius spalį, Inditex gavo 16,4 mlrd. Eur pajamų 11% daugiau nei pernai tuo pat laiktarpiu. Grynasis pelnas ūgtelėjo 9%, iki 2,2 mlrd. Eur, praneša Financial Times.
Didžiausią įtaką pardavimo pajamų augimui darė prekybos tinklo plėtra bei internetinė prekyba.
Atmetus valiutų įtaką, 9 mėn. pardavimo pajamos augo 15%, o grynojo pelno marža kiek smuko nuo 58,8% iki 57,9%.
Per šį laikotarpį investuota į 101 naują parduotuvę Europoje, Šiaurės ir Lotynų Amerikose atidarytas 41 prekybos taškas, Azijoje 85. Trečią ketvirtį Inditex žengė į naujas Naujosios Zelandijos ir Vietnamo rinkas.
Pablo Isla, Inditex vykdomasis vadovas, teigė, kad augimas buvo stiprus visuose regionuose, nuo Europos iki Azijos.
Šis pagreitis tai tvarių investicijų į logistiką ir parduotuves rezultatas, taip pat prie to prisideda integruotas realių ir internetinių parduotuvių modelis, kompanijos pranešime cituojamas p. Isla.
Vien Zara tinklo pardavimai sudarė du trečdalius visos Inditex apyvartos, nurodė p. Isla.
Kompanija taip pat džiaugėsi, kad pardavimai dar labiau įsibėgėjo artėjant Kalėdų laikotarpiui. Pardavimo pajamos nuo lapkričio 1-osios iki gruodžio 12-osios išaugo 16%, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Analitikai komentuoja, kad kol kiti mažmenininkai suko galvas, kaip amortizuoti mažesnius pardavimus dėl šilto rudens sezono, Inditex pasinaudojo savo pranašumu greita gamyba ir sparčiu produkcijos tiekimu į parduotuves. Kompanija laikosi principo turėti itin nedideles atsargas, kad nurašymai nekenktų pelno rodikliams. Be to, bendrovė, skirtingai nei daugelis konkurentų, didžiąją dalį produkcijos vis dar siuva brangesnėse šalyse, pavyzdžiui, Ispanijoje ir Portugalijoje. Tai taip pat padeda užtikrinti greitesnę reakciją į paklausos pokyčius.
Inditex kone ryškiausias pasaulyje vadinamosios greitosios mados atspindys, kuomet drabužio kelias nuo idėjos, kūrimo pradžios iki jo atsiradimo parduotuvėje tetrunka kiek daugiau nei 20 dienų, anksčiau rašė The Wall Street Journal.
Inditex, sugebančios greitai prisitaikyti prie rinkos poreikių, konkurentams sunkiau sekasi dorotis su išaugusia internetinės prekybos konkurencija ir orų kaitos įgeidžiais, pažymi ekspertai.
Inditex valdo tokius prekės ženklus kaip Zara, Massimo Dutti, Bershka. Pagal rinkos vertę ši kompanija drabužių sektoriuje yra didžiausia pasaulyje.
Šiuo metu Inditex turi 7.240 parduotuvių visame pasaulyje, be to, 41-oje rinkoje prekiauja ir internetu.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti