„Zaros“ ir „Massimo Dutti“ savininkė pateisino investuotojų viltis

Publikuota: 2016-12-14
Alberto Gea („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Alberto Gea („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Ispanų drabužių prekybos kompanija „Inditex“ 9 mėn. finansiniai rezultatai pateisino analitikų ir investuotojų lūkesčius.

Per finansinių metų 9 mėn., pasibaigusius spalį, „Inditex“ gavo 16,4 mlrd. Eur pajamų – 11% daugiau nei pernai tuo pat laiktarpiu. Grynasis pelnas ūgtelėjo 9%, iki 2,2 mlrd. Eur, praneša „Financial Times“.

Didžiausią įtaką pardavimo pajamų augimui darė prekybos tinklo plėtra bei internetinė prekyba.

Atmetus valiutų įtaką, 9 mėn. pardavimo pajamos augo 15%, o grynojo pelno marža kiek smuko – nuo 58,8% iki 57,9%.

Per šį laikotarpį investuota į 101 naują parduotuvę Europoje, Šiaurės ir Lotynų Amerikose atidarytas 41 prekybos taškas, Azijoje – 85. Trečią ketvirtį „Inditex“ žengė į naujas – Naujosios Zelandijos ir Vietnamo – rinkas.

Pablo Isla, „Inditex“ vykdomasis vadovas, teigė, kad augimas buvo stiprus visuose regionuose, nuo Europos iki Azijos.

„Šis pagreitis – tai tvarių investicijų į logistiką ir parduotuves rezultatas, taip pat prie to prisideda integruotas realių ir internetinių parduotuvių modelis“, – kompanijos pranešime cituojamas p. Isla.

Vien „Zara“ tinklo pardavimai sudarė du trečdalius visos „Inditex“ apyvartos, nurodė p. Isla.

Kompanija taip pat džiaugėsi, kad pardavimai dar labiau įsibėgėjo artėjant Kalėdų laikotarpiui. Pardavimo pajamos nuo lapkričio 1-osios iki gruodžio 12-osios išaugo 16%, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Analitikai komentuoja, kad kol kiti mažmenininkai suko galvas, kaip amortizuoti mažesnius pardavimus dėl šilto rudens sezono, „Inditex“ pasinaudojo savo pranašumu – greita gamyba ir sparčiu produkcijos tiekimu į parduotuves. Kompanija laikosi principo turėti itin nedideles atsargas, kad nurašymai nekenktų pelno rodikliams. Be to, bendrovė, skirtingai nei daugelis konkurentų, didžiąją dalį produkcijos vis dar siuva brangesnėse šalyse, pavyzdžiui, Ispanijoje ir Portugalijoje. Tai taip pat padeda užtikrinti greitesnę reakciją į paklausos pokyčius.

„Inditex“ – kone ryškiausias pasaulyje vadinamosios „greitosios mados“ atspindys, kuomet drabužio kelias nuo idėjos, kūrimo pradžios iki jo atsiradimo parduotuvėje tetrunka kiek daugiau nei 20 dienų, anksčiau rašė „The Wall Street Journal“.

„Inditex“, sugebančios greitai prisitaikyti prie rinkos poreikių, konkurentams sunkiau sekasi dorotis su išaugusia internetinės prekybos konkurencija ir orų kaitos įgeidžiais, pažymi ekspertai.

„Inditex“ valdo tokius prekės ženklus kaip „Zara“, „Massimo Dutti“, „Bershka“. Pagal rinkos vertę ši kompanija drabužių sektoriuje yra didžiausia pasaulyje.

Šiuo metu „Inditex“ turi 7.240 parduotuvių visame pasaulyje, be to, 41-oje rinkoje prekiauja ir internetu.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Mylimiausi prekių ženklai JAV

Mėgiamiausių prekių ženklų tyrimo, kurio metu buvo apklausta 400.000 amerikiečių, duomenimis, reikšmingiausia...

Prekyba
07:02
„Amazon Go“: ateities parduotuvė ar tik gražus fasadas Premium

JAV elektroninės komercijos milžinės parduotuvės be kasų „Amazon Go“ turi nemažai trūkumų ir sakydami, kad ši...

Prekyba
05:45
Nusivylę augalais, kurie neprigyja, pirkėjai kokybės ieško medelynuose

Nors prekybos centruose ar turguose galima rasti augalų, kokių tik širdis geidžia, tačiau ne vienas pirkėjas...

Gazelė
2019.04.22
„Walmart“ pertvarkys 500 parduotuvių 1

Didžiausias JAV mažmeninės prekybos tinklas „Walmart“ paskelbė planus pagal naują koncepciją pertvarkyti 500...

Prekyba
2019.04.22
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
Daliai parduotuvių dirbant per Velykas, Seime vėl inicijuojamas draudimas 11

Kai kuriems prekybos tinklams ketinant dirbti pirmąją Velykų dieną, Seimo nariai žada grįžti prie įstatymo...

Paslaugos
2019.04.20
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Iki“ plečia šviežių produktų zonas, mažėja ne maisto prekių 3

Prekybos tinklas „Iki“ keliose parduotuvėse išplėtė šviežio maisto skyrius ir sumažino ne maisto prekėms...

Prekyba
2019.04.20
Eksportuotų ir importuotų prekių kainų pokyčiai 

Per metus (2019 m. vasarį, palyginti su 2018 m. vasariu) eksportuotų prekių kainos padidėjo 3%, importuotų...

Prekyba
2019.04.19
„Amazon“ uždarys savo internetinę parduotuvę Kinijoje

JAV prekybos milžinė „Amazon“ planuoja uždaryti savo internetinę parduotuvę Kinijoje, o tai reiškia, kad...

Prekyba
2019.04.19
Didžiųjų prekybos tinklų ir centrų darbo laikas per Velykas

Daugelis prekybininkų sekmadienį nedirbs, o pirmadienį grįš prie įprastinio grafiko.

Prekyba
2019.04.19
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Naujos patirtys parduotuvėse JAV nepadeda pritraukti pirkėjų Premium

Dar tik balandis, o jau paskelbta apie planus uždaryti beveik 6.000 parduotuvių JAV, daugiau nei per visus...

Prekyba
2019.04.18
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
„Ermitažas“ plečiasi regionuose: atidarė parduotuvę Utenoje

Apdailos, statybinių medžiagų ir sodo prekių prekybos tinklų „Ermitažas“ atidarė 4.200 kv. metrų parduotuvę...

Prekyba
2019.04.18
„Iki“ pakeitė požiūrį į elektroninę prekybą

Uždirbti iš elektroninės prekybos maisto produktais vis dar sudėtinga daugelyje šalių, tačiau „Rewe“ yra...

Prekyba
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau