„Zaros“ ir „Massimo Dutti“ savininkė pateisino investuotojų viltis

Publikuota: 2016-12-14
Alberto Gea („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Alberto Gea („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Ispanų drabužių prekybos kompanija „Inditex“ 9 mėn. finansiniai rezultatai pateisino analitikų ir investuotojų lūkesčius.

Per finansinių metų 9 mėn., pasibaigusius spalį, „Inditex“ gavo 16,4 mlrd. Eur pajamų – 11% daugiau nei pernai tuo pat laiktarpiu. Grynasis pelnas ūgtelėjo 9%, iki 2,2 mlrd. Eur, praneša „Financial Times“.

Didžiausią įtaką pardavimo pajamų augimui darė prekybos tinklo plėtra bei internetinė prekyba.

Atmetus valiutų įtaką, 9 mėn. pardavimo pajamos augo 15%, o grynojo pelno marža kiek smuko – nuo 58,8% iki 57,9%.

Per šį laikotarpį investuota į 101 naują parduotuvę Europoje, Šiaurės ir Lotynų Amerikose atidarytas 41 prekybos taškas, Azijoje – 85. Trečią ketvirtį „Inditex“ žengė į naujas – Naujosios Zelandijos ir Vietnamo – rinkas.

Pablo Isla, „Inditex“ vykdomasis vadovas, teigė, kad augimas buvo stiprus visuose regionuose, nuo Europos iki Azijos.

„Šis pagreitis – tai tvarių investicijų į logistiką ir parduotuves rezultatas, taip pat prie to prisideda integruotas realių ir internetinių parduotuvių modelis“, – kompanijos pranešime cituojamas p. Isla.

Vien „Zara“ tinklo pardavimai sudarė du trečdalius visos „Inditex“ apyvartos, nurodė p. Isla.

Kompanija taip pat džiaugėsi, kad pardavimai dar labiau įsibėgėjo artėjant Kalėdų laikotarpiui. Pardavimo pajamos nuo lapkričio 1-osios iki gruodžio 12-osios išaugo 16%, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Analitikai komentuoja, kad kol kiti mažmenininkai suko galvas, kaip amortizuoti mažesnius pardavimus dėl šilto rudens sezono, „Inditex“ pasinaudojo savo pranašumu – greita gamyba ir sparčiu produkcijos tiekimu į parduotuves. Kompanija laikosi principo turėti itin nedideles atsargas, kad nurašymai nekenktų pelno rodikliams. Be to, bendrovė, skirtingai nei daugelis konkurentų, didžiąją dalį produkcijos vis dar siuva brangesnėse šalyse, pavyzdžiui, Ispanijoje ir Portugalijoje. Tai taip pat padeda užtikrinti greitesnę reakciją į paklausos pokyčius.

„Inditex“ – kone ryškiausias pasaulyje vadinamosios „greitosios mados“ atspindys, kuomet drabužio kelias nuo idėjos, kūrimo pradžios iki jo atsiradimo parduotuvėje tetrunka kiek daugiau nei 20 dienų, anksčiau rašė „The Wall Street Journal“.

„Inditex“, sugebančios greitai prisitaikyti prie rinkos poreikių, konkurentams sunkiau sekasi dorotis su išaugusia internetinės prekybos konkurencija ir orų kaitos įgeidžiais, pažymi ekspertai.

„Inditex“ valdo tokius prekės ženklus kaip „Zara“, „Massimo Dutti“, „Bershka“. Pagal rinkos vertę ši kompanija drabužių sektoriuje yra didžiausia pasaulyje.

Šiuo metu „Inditex“ turi 7.240 parduotuvių visame pasaulyje, be to, 41-oje rinkoje prekiauja ir internetu.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„McDonald‘s“ atidarė pirmą restoraną Suvalkijos regione 6

Greito aptarnavimo restoranų tinklas „McDonald‘s“ atidarė restoraną Marijampolėje. Suvalkijos sostinė yra...

„Amazon“ raginama stabdyti prekybą daiktais su sovietine simbolika 5

27 Europos Parlamento (EP) nariai kreipėsi į Jungtinių Valstijų interneto prekybos gigantą „Amazon Inc“,...

Seimas blaškosi dėl „bambalių“, bet linksta uždrausti „vaikišką šampaną“ 4

Seimas ketvirtadienį nutarė, kad nuo 2020 metų liepos reikėtų atsisakyti stipraus alaus ir kito alkoholio...

„Pigu“ ir „Morele“ susijungimas: nauja įmonė gali būti parduota 1

Didžiausiai Lietuvoje elektroninės prekybos bendrovei „Pigu“ trečiadienį paskelbus apie susijungimą su...

„Metrail“ krizė: prašo teismo skubiai išnagrinėti, ar 30 mln. Eur baudų verslui skirta teisėtai 6

Seimo Aplinkos apsaugos komiteto vicepirmininkas Simonas Gentvilas trečiadienį kreipėsi į Lietuvos...

Seimas padidino baudas už nesaugius produktus

Baudos grės gamintojams, importuotojams, platintojams, jos sieks nuo 150 iki 2.500 Eur, o uždraudus prekes ar...

„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama „The Boy & The Piano“, kurios...

Rinkodara
2018.11.15
„M.M.M. projektų“ biurų pastate Vilniuje kursis „Maxima grupė“ 4

Nerijaus Numavičiaus kontroliuojamos nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovės „M.M.M. projektai“ statomame...

Statyba ir NT
2018.11.15
„Soprano“ ledainės planuoja STO: leis sopranokoinus Premium 19

Lietuvišką „Soprano“ ledainių tinklą neseniai įsigiję verslininkai Antanas Guoga ir Vytenis Mažiulis ketina...

„Pigu“ ir „Morele“ užsitikrino 13 mln. Eur finansavimą 6

Didžiausia elektroninės prekybos bendrovė Baltijos šalyse „Pigu“ ir Lenkijos prekybos elektronikos prekėmis...

Sutarties su atliekų vežėja nenutraukusiai Panevėžio savivaldybei skirta bauda 6

Konkurencijos taryba skyrė 34.200 Eur baudą Panevėžio miesto savivaldybei už tai, kad ši neįvykdė tarybos...

„Amazon“ nusprendė, kur statys naujas būstines 2

El. prekybos milžinė „Amazon“ po ilgo laukimo paskelbė, koks miestas laimėjo konkursą dėl bendrovės naujos...

Vadyba
2018.11.14
A. Veryga užsimojo didinti akcizus alkoholiui 6

Nuo 2019 metų pavasario turėtų didėti degtinės ir kitų stipriųjų gėrimų kainos, nes valdžia užsimojo 10%...

Finansai
2018.11.13
„Darnu Group“ Vilniuje rado vietas dar dviems naujiems sporto klubams 1

Į sveikatingumo paslaugų rinką žengianti nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovė „Darnu Group“...

Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 2

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
Ekspertai: valdžios siūlomos kainų mažinimo priemonės jų nesumažins 14

Vyriausybei ketinant suteikti įgaliojimus Vartotojų teisių apsaugos tarnybai atlikti slaptus pirkimus bei...

Seimas neatlaisvino suvaržymų daliai smulkių degalų prekybininkų

Seimas neatšaukė prieš metus nustatytų griežtų reikalavimų daliai smulkių degalų prekybininkų.    

Transportas
2018.11.13
Pirmąją „Decathlon“ parduotuvę Vilniuje atidaro šį mėnesį 21

Lapkričio 24 d. Vilniuje planuojama atidaryti pirmąją Baltijos šalyse Prancūzijos sporto prekių gamybos ir...

„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 6

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
„Maxima grupės“ 2019 m. planuose – per 120 naujų parduotuvių 10

„Maxima grupė“, valdanti prekybos tinklus „Maxima“ Baltijos šalyse, „Stokrotka“ Lenkijoje ir „T-Market“...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau