„Zaros“ ir „Massimo Dutti“ savininkė pateisino investuotojų viltis

Publikuota: 2016-12-14
Alberto Gea („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
svg svg
Alberto Gea („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Ispanų drabužių prekybos kompanija „Inditex“ 9 mėn. finansiniai rezultatai pateisino analitikų ir investuotojų lūkesčius.

Per finansinių metų 9 mėn., pasibaigusius spalį, „Inditex“ gavo 16,4 mlrd. Eur pajamų – 11% daugiau nei pernai tuo pat laiktarpiu. Grynasis pelnas ūgtelėjo 9%, iki 2,2 mlrd. Eur, praneša „Financial Times“.

Didžiausią įtaką pardavimo pajamų augimui darė prekybos tinklo plėtra bei internetinė prekyba.

Atmetus valiutų įtaką, 9 mėn. pardavimo pajamos augo 15%, o grynojo pelno marža kiek smuko – nuo 58,8% iki 57,9%.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Per šį laikotarpį investuota į 101 naują parduotuvę Europoje, Šiaurės ir Lotynų Amerikose atidarytas 41 prekybos taškas, Azijoje – 85. Trečią ketvirtį „Inditex“ žengė į naujas – Naujosios Zelandijos ir Vietnamo – rinkas.

Pablo Isla, „Inditex“ vykdomasis vadovas, teigė, kad augimas buvo stiprus visuose regionuose, nuo Europos iki Azijos.

„Šis pagreitis – tai tvarių investicijų į logistiką ir parduotuves rezultatas, taip pat prie to prisideda integruotas realių ir internetinių parduotuvių modelis“, – kompanijos pranešime cituojamas p. Isla.

Vien „Zara“ tinklo pardavimai sudarė du trečdalius visos „Inditex“ apyvartos, nurodė p. Isla.

Kompanija taip pat džiaugėsi, kad pardavimai dar labiau įsibėgėjo artėjant Kalėdų laikotarpiui. Pardavimo pajamos nuo lapkričio 1-osios iki gruodžio 12-osios išaugo 16%, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Analitikai komentuoja, kad kol kiti mažmenininkai suko galvas, kaip amortizuoti mažesnius pardavimus dėl šilto rudens sezono, „Inditex“ pasinaudojo savo pranašumu – greita gamyba ir sparčiu produkcijos tiekimu į parduotuves. Kompanija laikosi principo turėti itin nedideles atsargas, kad nurašymai nekenktų pelno rodikliams. Be to, bendrovė, skirtingai nei daugelis konkurentų, didžiąją dalį produkcijos vis dar siuva brangesnėse šalyse, pavyzdžiui, Ispanijoje ir Portugalijoje. Tai taip pat padeda užtikrinti greitesnę reakciją į paklausos pokyčius.

„Inditex“ – kone ryškiausias pasaulyje vadinamosios „greitosios mados“ atspindys, kuomet drabužio kelias nuo idėjos, kūrimo pradžios iki jo atsiradimo parduotuvėje tetrunka kiek daugiau nei 20 dienų, anksčiau rašė „The Wall Street Journal“.

„Inditex“, sugebančios greitai prisitaikyti prie rinkos poreikių, konkurentams sunkiau sekasi dorotis su išaugusia internetinės prekybos konkurencija ir orų kaitos įgeidžiais, pažymi ekspertai.

„Inditex“ valdo tokius prekės ženklus kaip „Zara“, „Massimo Dutti“, „Bershka“. Pagal rinkos vertę ši kompanija drabužių sektoriuje yra didžiausia pasaulyje.

Šiuo metu „Inditex“ turi 7.240 parduotuvių visame pasaulyje, be to, 41-oje rinkoje prekiauja ir internetu.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
„Viados LT“ grupės pajamos pernai augo 36,4% 1

Ivano Paleičiko šeimos kontroliuojamos įmonių grupės „Viada LT“, valdančios degalinių tinklą, konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.19
Indonezija atšaukia palmių aliejaus eksporto draudimą

Nuo gegužės 23 d. Indonezija panaikins draudimą eksportuoti iš šalies palmių aliejų, praneša „Bloomberg“,...

Pramonė
2022.05.19
Lietuvos prekybos atstovas darbą Taivane turėtų pradėti po kelių mėnesių

Lietuvos prekybos atstovybės Taivano sostinėje Taipėjuje vadovas pradės dirbti vasaros pabaigoje ar rudenį,...

Verslo aplinka
2022.05.19
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Konteinerių tinklo plėtra leis pasiekti stiklo pakuočių surinkimo tikslus Verslo tribūna

Nuo 2016 metų Lietuvoje vykdoma sparti stiklo rūšiavimo konteinerių tinklo plėtra, o iki 2023 m. rudens...

Pramonė
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 4

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Prekyba naujais automobiliais ES vėl pasiekė dugną

Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA) konstatuoja, kad pasiektas rezultatas buvo blogesnis tik...

Automobiliai
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
„Kristianos“ pelnas pernai augo 50% iki 2,8 mln. Eur

Verslininkui Benui Gudeliui priklausanti parfumerijos parduotuvių tinklą Lietuvoje ir Latvijoje valdanti...

Prekyba
2022.05.18
Pandeminis bumas baigėsi: daliai banginių tenka susidurti su realybe Premium

„Zoom“, „Uber“, „Amazon“ – tai yra tik maža dalis technologijų kompanijų, kurių veiklą iš pagrindų supurtė...

Inovacijos
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
Balandį JAV augo mažmeninės prekybos apyvarta

Infliacijai pasiekus aukščiausią per 40 metų lygį, mažmeninės prekybos apyvarta JAV balandį augo ketvirtą...

Prekyba
2022.05.17
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku