„Hugo Boss“ keičia strategiją

Publikuota: 2016-12-13
Jason Lee („Reuters“) nuotr.
Jason Lee („Reuters“) nuotr.

Vokietijos aprangos ir aksesuarų gamintojas „Hugo Boss“ atsisako prabangos prekių linijos. Visą dėmesį nuo šiol planuojama skirti vyriškų kostiumų gamybai – kompanija grįžta prie to, kas ir buvo jos šerdis daugelį metų.

Markas Langeris, mados namų „Hugo Boss“ vadovas, duodamas interviu Vokietijos laikraščiui „Handelsblatt“, teigė, kad prabangos prekių gamyba nebuvo ypatingai naudinga verslui. Ponas Langeris „Hugo Boss“ vairą perėmė šių metų gegužę, anksčiau kompanijoje jis ėjo vyriausiojo finansininko pareigas.

Dabar „Hugo Boss“ pagrindinė verslo ašis bus vyriškų kostiumų siuvimas, o prabangos segmento atsisakoma. Tačiau „Hugo Boss“ yra ir liks premium kokybės prekės ženklas, pažymėjo p. Langeris.

„Norime ir vėl susitelkti ties vyrų mada. Gausiai papildėme savo kolekciją kostiumais, kurie kainuoja nuo 500 Eur, nes būtent šių drabužių paklausa yra didžiausia“, – teigia p. Langeris.

Vadovaujant ankstesniam generaliniam direktoriui Clausui-Dietrichui Lahrsui Vokietijos mados namai atidarė daugybę naujų parduotuvių visame pasaulyje bei siekė pristatyti savo prekės ženklą kaip aukščiausio lygio prabangos prekių gamintoją.

Kaip ir kitų prabangos prekių ženklų, „Hugo Boss“ pajamos ėmė trauktis, o Jungtinių Valstijų ir Kinijos rinkose pardavimams smukus p. Lahrsas pasitraukė iš užimamų pareigų.

Rugpjūtį paskelbusi antrojo ketvirčio rezultatus, kurie rodė, kad grynasis pelnas sumažėjo 84%, palyginti su ankstesniais metais, bendrovė pranešė uždaranti 20 prastai dirbančių parduotuvių. Kiek anksčiau buvo skelbta ir apie planus uždaryti dvi dešimtis parduotuvių Kinijoje – sprendimas turėtų sumažinti kaštus šioje rinkoje.

Ponas Langeris sako, kad grupė siekia ir toliau mažinti sąnaudas, todėl peržiūrimos administracijos ir prekės ženklo valdymo išlaidos. Tačiau apie darbuotojų atleidimus nekalbama.

Johnas Guy, „MainFirst“ analitikas, įsitikinęs, kad „Hugo Boss“ išliks aktualus vartotojams, jeigu peržiūrės savo prekės ženklo strategiją bei supaprastins platinimą.

„Jeigu darytume prielaidą, kad naujoji strategija pasiteisins, „Hugo Boss“ pelnas galėtų ūgtelėti 2018 m., tiesa, ir 2017 m. analitikai tikisi gerų šios kompanijos rezultatų”, – „Financial Times“ teigė p. Guy.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Maxima“ Lenkijoje sujungia dvi įmones 2

„Maxima grupė“ į prekybos tinklą „Stokrotka“, kurį valdo nuo šių metų pavasario, integruos 2012 m. įsigytą...

Sekmadieniniai draudimai keičia Lenkijos prekybos paveikslą 1

Lenkijoje įsigaliojus įstatymui, ribojančiam prekybininkų darbą sekmadieniais, didieji prekybos centrai...

Su atgaivintu „Šilelio“ prekės ženklu pajamas dvigubina kasmet Premium 1

Vilniaus bendrovė „Sponge“, prieš porą metų atgaivinusi lietuvišką prekės ženklą „Šilelis“, pernai beveik...

Technologijos
2018.07.19
FNTT ir prokurorai perdavė teismui „Metrail“ bylą

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT) kartu su Vilniaus apygardos prokuratūra baigė tyrimą ir teismui...

Verslo aplinka
2018.07.19
Neįvykusios „Rimi“ ir „Iki“ jungtuvės konfidencialumo migloje 8

Mažmeninės prekybos tinklų „Rimi“ ir „Iki“ sandoris, kuriam įvykus „Rimi“ už 213 mln. Eur būtų įsigijusi...

Į Lietuvą tiektos listerija užkrėstos šaldytos daržovės išimamos iš rinkos

Lenkijos įmonės „Greenyard Frozen Poland“ listerija užkrėstos šaldytos daržovės išimamos iš Lietuvos rinkos –...

„Bionorica Lithuania“ sukčiams pervedė beveik pusę milijono eurų 6

Vilniaus vaistų prekybos bendrovė „Bionorica Lithuania“ sukčiams į Honkongo banką pervedė beveik pusę...

TOP 1000 lyderiai ekspertų akimis: per mažai pramonės, o ypač – inovatyvios Premium 1

Lietuvos bendrovių TOP 1000 sąrašo viršūnėse – palyginti nedaug modernių pramonės įmonių, vos viena kita...

Pramonė
2018.07.18
Ukmergės „Grosso Moda Lithuania“ verslo modelis – aukštų kainų klientai

Didmenine prekyba drabužiais užsiimanti Ukmergės UAB „Grosso Moda Lithuania“ ieško stambių ir patikimų...

Pramonė
2018.07.18
„Walmart“ sudomino „Microsoft“ debesys

Jungtinių Amerikos Valstijų mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“ ir programinės įrangos kompanija „Microsoft...

TOP 1000: pirmuoju smuiku grojo prekyba ir pramonė Premium 4

„Verslo žinių“ kasmet sudaromo didžiausio Lietuvos bendrovių TOP 1000 viršūnėje – didmeninės ir mažmeninės...

Pramonė
2018.07.18
„Ebay“ pamėgtas mados aukcionierius – Ukmergėje Premium 4

Daikto vertė ir kaina nebūtinai atitinka viena kitą, o pagal tam tikrus požymius vertingas daiktas savo...

Biurų plėtra važiuoja toliau, o progos užsidirbti iš sandėlių dar neišnaudoja 

Palankios ekonomikos tendencijos, gyventojų lūkesčiai ir vartojimas šių metų pirmąjį pusmetį teigiamai veikė...

Statyba ir NT
2018.07.17
„Norfai“ – bauda už pavojingas kūno priežiūros priemones 6

Prekybos tinklą „Norfa“ valdančio verslininko Dainiaus Dundulio valdomai didmeninės prekybos bendrovei...

„Norfa“ atidarė ketvirtą iš dešimties naujų parduotuvių 4

Šiemet planuojantis atidaryti dešimt naujų parduotuvių, į kurias investicijos sieks apie 15 mln. Eur,...

VCUP restoranų apyvartos per pusmetį išaugo trečdaliu

Šių metų pirmą pusmetį prekybos centre VCUP esančiose kavinėse ir restoranuose apsilankė 16,95% daugiau...

ES ir Japonija pasirašė laisvos prekybos sutartį 4

ES ir Japonijos lyderiai antradienį pasirašė susitarimą dėl laisvos prekybos. Taip sukuriama didžiausia...

„Maxima Grupei“ „Standard & Poor's“ suteikė BB+ kredito reitingą 10

Obligacijų platinimą planuojančiai mažmeninės prekybos „Maxima Grupei“ reitingų agentūra „Standard & Poor's“...

Rinkos
2018.07.17
Streikuoja „Amazon“ darbuotojai Europoje 3

Ši savaitė interneto prekybos bendrovei „Amazon“ prasidėjo nekaip. Pirmadienį sutriko „Amazon Web Services“...

Technologijos
2018.07.17
„Euroapothecos“ kapitalas didinamas dar 66 mln. Eur

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojamos vaistinių tinklo valdytojos „Euroapotheca“...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau