„Hugo Boss“ keičia strategiją

Publikuota: 2016-12-13
Jason Lee („Reuters“) nuotr.
Jason Lee („Reuters“) nuotr.

Vokietijos aprangos ir aksesuarų gamintojas „Hugo Boss“ atsisako prabangos prekių linijos. Visą dėmesį nuo šiol planuojama skirti vyriškų kostiumų gamybai – kompanija grįžta prie to, kas ir buvo jos šerdis daugelį metų.

Markas Langeris, mados namų „Hugo Boss“ vadovas, duodamas interviu Vokietijos laikraščiui „Handelsblatt“, teigė, kad prabangos prekių gamyba nebuvo ypatingai naudinga verslui. Ponas Langeris „Hugo Boss“ vairą perėmė šių metų gegužę, anksčiau kompanijoje jis ėjo vyriausiojo finansininko pareigas.

Dabar „Hugo Boss“ pagrindinė verslo ašis bus vyriškų kostiumų siuvimas, o prabangos segmento atsisakoma. Tačiau „Hugo Boss“ yra ir liks premium kokybės prekės ženklas, pažymėjo p. Langeris.

„Norime ir vėl susitelkti ties vyrų mada. Gausiai papildėme savo kolekciją kostiumais, kurie kainuoja nuo 500 Eur, nes būtent šių drabužių paklausa yra didžiausia“, – teigia p. Langeris.

Vadovaujant ankstesniam generaliniam direktoriui Clausui-Dietrichui Lahrsui Vokietijos mados namai atidarė daugybę naujų parduotuvių visame pasaulyje bei siekė pristatyti savo prekės ženklą kaip aukščiausio lygio prabangos prekių gamintoją.

Kaip ir kitų prabangos prekių ženklų, „Hugo Boss“ pajamos ėmė trauktis, o Jungtinių Valstijų ir Kinijos rinkose pardavimams smukus p. Lahrsas pasitraukė iš užimamų pareigų.

Rugpjūtį paskelbusi antrojo ketvirčio rezultatus, kurie rodė, kad grynasis pelnas sumažėjo 84%, palyginti su ankstesniais metais, bendrovė pranešė uždaranti 20 prastai dirbančių parduotuvių. Kiek anksčiau buvo skelbta ir apie planus uždaryti dvi dešimtis parduotuvių Kinijoje – sprendimas turėtų sumažinti kaštus šioje rinkoje.

Ponas Langeris sako, kad grupė siekia ir toliau mažinti sąnaudas, todėl peržiūrimos administracijos ir prekės ženklo valdymo išlaidos. Tačiau apie darbuotojų atleidimus nekalbama.

Johnas Guy, „MainFirst“ analitikas, įsitikinęs, kad „Hugo Boss“ išliks aktualus vartotojams, jeigu peržiūrės savo prekės ženklo strategiją bei supaprastins platinimą.

„Jeigu darytume prielaidą, kad naujoji strategija pasiteisins, „Hugo Boss“ pelnas galėtų ūgtelėti 2018 m., tiesa, ir 2017 m. analitikai tikisi gerų šios kompanijos rezultatų”, – „Financial Times“ teigė p. Guy.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Inovacijos iš esmės transformuos mūsų kasdienį apsipirkimą 2

Prekybos sektoriuje vis didesnį vaidmenį vaidina ne parduodamas produktas, o pirkėjo patirtis įsigyjant jį.

Alytaus rajono savivaldybė gyventojams išdalins 750 dūmų detektorių

Alytaus rajono savivaldybė su ugniagesiais vykdo prevencinę akciją, kurios metu gyventojams ruošiasi...

TOP20 didžiausių odontologijos įmonių pagal 2017 m. pajamas 2

VŽ sudarė daugiausia pajamų pernai gavusių odontologijos paslaugų įmonių dvidešimtuką. Sąrašo viršūnėje – UAB...

Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
2018.12.15
6 įtartinų e. parduotuvių požymiai

Nacionalinis kibernetinio saugumo centras (NKSC) įspėja, kad prieš šventes ir šventiniu laikotarpiu,...

Technologijos
2018.12.15
Prekyba: apyvartų augimas 2019 m. šiek tiek sulėtės, bet liks solidus Premium

Didelis iššūkis prekybos tinklams ir toliau bus jiems metami kaltinimai dėl kylančių kainų, nes 2019 m.

Verslo klasė
2018.12.15
„Dalinuosi.lt“ keliasi į „Topo centro“ parduotuves 1

„Dalinuosi.lt" daiktų nuomos platforma pasipildė ir kai kuriomis „Topo centro“ prekėmis. Nuo šios savaitės...

Šiauliečiai, nutarę kosmetika prekiauti „rimčiau“, įsiprašė pasimokyti į „Amazon“ Premium 1

E. komercijoje yra aibė tiek pirkėjui, tiek pardavėjui procesus palengvinančių sprendimų, kuriuos būtų galima...

„Pigu“ naujus terminalus įrengė „Rimi“ parduotuvėse

Sparčiai besiplečianti elektroninė parduotuvė „Pigu“ pasiūlė naują prekių atsiėmimo būdą – „Pigu“ terminalus.

Lietuvių kuriamas sprendimas sutrumpins PVM susigrąžinimą iki kelių minučių Premium

Iš JAV ar Azijos į ES valstybes atvykę turistai čia išleidžia vis daugiau pinigų, tačiau kad galėtų...

„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Pašto sektoriaus pajamos III ketv. padidėjo 1,5%

Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, bendrosios pašto sektoriaus pajamos 2018 m. III ketvirtį sudarė...

Baltijos šalių vartojimas artėja prie ES vidurkio 7

Trijų Baltijos šalių vartojimas artėja prie Europos Sąjungos (ES) vidurkio, o daugiausiai regione išleidžia...

Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
„Pigu“ grupės nuostoliai praėjusiais metais išaugo 5 kartus 20

Baltijos šalių elektroninės prekybos bendrovė „Pigu“, lapkritį paskelbusi apie susijungimą su  Lenkijos e.

Buvęs „VP grupės“ narys G. Marcinkevičius žada plėsti verslą 5

Buvęs „VP grupės“ akcininkas verslininkas Gintaras Marcinkevičius ketina plėsti verslą, tačiau detalių kol...

Verslo aplinka
2018.12.13
Po Seimo pirmininko reklamos planuoja kartoti „Gyvulių ūkio“ leidimą 5

George'o Orwello „Gyvulių ūkis“ – žymiausias XX a. politinės satyros kūrinys, kasmet patenkantis į...

„Deeper“ pataria: nori išvengti kopijų – pasirūpink prekių ženklo apsauga Rėmėjo turinys 2

Daugeliui pasaulio žvejų pažįstama UAB „Deeper“ pirmąjį produktą – išmanųjį sonarą – pristatė vos 2012 m., o...

Vadyba
2018.12.13
Architektės darbą iškeitė į verslą „iš išskaičiavimo“: sprendimo nesigaili Premium 1

Kauno UAB „Ližė smaližė“ didžiąją dalį kepinių gamina be gliuteno – šis žingsnis nuo pat pradžių padėjo...

Agroverslas
2018.12.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau