„Hugo Boss“ keičia strategiją

Publikuota: 2016-12-13
Jason Lee („Reuters“) nuotr.
svg svg
Jason Lee („Reuters“) nuotr.

Vokietijos aprangos ir aksesuarų gamintojas „Hugo Boss“ atsisako prabangos prekių linijos. Visą dėmesį nuo šiol planuojama skirti vyriškų kostiumų gamybai – kompanija grįžta prie to, kas ir buvo jos šerdis daugelį metų.

Markas Langeris, mados namų „Hugo Boss“ vadovas, duodamas interviu Vokietijos laikraščiui „Handelsblatt“, teigė, kad prabangos prekių gamyba nebuvo ypatingai naudinga verslui. Ponas Langeris „Hugo Boss“ vairą perėmė šių metų gegužę, anksčiau kompanijoje jis ėjo vyriausiojo finansininko pareigas.

Dabar „Hugo Boss“ pagrindinė verslo ašis bus vyriškų kostiumų siuvimas, o prabangos segmento atsisakoma. Tačiau „Hugo Boss“ yra ir liks premium kokybės prekės ženklas, pažymėjo p. Langeris.

„Norime ir vėl susitelkti ties vyrų mada. Gausiai papildėme savo kolekciją kostiumais, kurie kainuoja nuo 500 Eur, nes būtent šių drabužių paklausa yra didžiausia“, – teigia p. Langeris.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Vadovaujant ankstesniam generaliniam direktoriui Clausui-Dietrichui Lahrsui Vokietijos mados namai atidarė daugybę naujų parduotuvių visame pasaulyje bei siekė pristatyti savo prekės ženklą kaip aukščiausio lygio prabangos prekių gamintoją.

Kaip ir kitų prabangos prekių ženklų, „Hugo Boss“ pajamos ėmė trauktis, o Jungtinių Valstijų ir Kinijos rinkose pardavimams smukus p. Lahrsas pasitraukė iš užimamų pareigų.

Rugpjūtį paskelbusi antrojo ketvirčio rezultatus, kurie rodė, kad grynasis pelnas sumažėjo 84%, palyginti su ankstesniais metais, bendrovė pranešė uždaranti 20 prastai dirbančių parduotuvių. Kiek anksčiau buvo skelbta ir apie planus uždaryti dvi dešimtis parduotuvių Kinijoje – sprendimas turėtų sumažinti kaštus šioje rinkoje.

Ponas Langeris sako, kad grupė siekia ir toliau mažinti sąnaudas, todėl peržiūrimos administracijos ir prekės ženklo valdymo išlaidos. Tačiau apie darbuotojų atleidimus nekalbama.

Johnas Guy, „MainFirst“ analitikas, įsitikinęs, kad „Hugo Boss“ išliks aktualus vartotojams, jeigu peržiūrės savo prekės ženklo strategiją bei supaprastins platinimą.

„Jeigu darytume prielaidą, kad naujoji strategija pasiteisins, „Hugo Boss“ pelnas galėtų ūgtelėti 2018 m., tiesa, ir 2017 m. analitikai tikisi gerų šios kompanijos rezultatų”, – „Financial Times“ teigė p. Guy.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
„Viados LT“ grupės pajamos pernai augo 36,4% 1

Ivano Paleičiko šeimos kontroliuojamos įmonių grupės „Viada LT“, valdančios degalinių tinklą, konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.19
Indonezija atšaukia palmių aliejaus eksporto draudimą

Nuo gegužės 23 d. Indonezija panaikins draudimą eksportuoti iš šalies palmių aliejų, praneša „Bloomberg“,...

Pramonė
2022.05.19
Lietuvos prekybos atstovas darbą Taivane turėtų pradėti po kelių mėnesių

Lietuvos prekybos atstovybės Taivano sostinėje Taipėjuje vadovas pradės dirbti vasaros pabaigoje ar rudenį,...

Verslo aplinka
2022.05.19
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Konteinerių tinklo plėtra leis pasiekti stiklo pakuočių surinkimo tikslus Verslo tribūna

Nuo 2016 metų Lietuvoje vykdoma sparti stiklo rūšiavimo konteinerių tinklo plėtra, o iki 2023 m. rudens...

Pramonė
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 4

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Prekyba naujais automobiliais ES vėl pasiekė dugną

Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA) konstatuoja, kad pasiektas rezultatas buvo blogesnis tik...

Automobiliai
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
„Kristianos“ pelnas pernai augo 50% iki 2,8 mln. Eur

Verslininkui Benui Gudeliui priklausanti parfumerijos parduotuvių tinklą Lietuvoje ir Latvijoje valdanti...

Prekyba
2022.05.18
Pandeminis bumas baigėsi: daliai banginių tenka susidurti su realybe Premium

„Zoom“, „Uber“, „Amazon“ – tai yra tik maža dalis technologijų kompanijų, kurių veiklą iš pagrindų supurtė...

Inovacijos
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
Balandį JAV augo mažmeninės prekybos apyvarta

Infliacijai pasiekus aukščiausią per 40 metų lygį, mažmeninės prekybos apyvarta JAV balandį augo ketvirtą...

Prekyba
2022.05.17
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku