„Hugo Boss“ keičia strategiją

Publikuota: 2016-12-13
Jason Lee („Reuters“) nuotr.
Jason Lee („Reuters“) nuotr.

Vokietijos aprangos ir aksesuarų gamintojas „Hugo Boss“ atsisako prabangos prekių linijos. Visą dėmesį nuo šiol planuojama skirti vyriškų kostiumų gamybai – kompanija grįžta prie to, kas ir buvo jos šerdis daugelį metų.

Markas Langeris, mados namų „Hugo Boss“ vadovas, duodamas interviu Vokietijos laikraščiui „Handelsblatt“, teigė, kad prabangos prekių gamyba nebuvo ypatingai naudinga verslui. Ponas Langeris „Hugo Boss“ vairą perėmė šių metų gegužę, anksčiau kompanijoje jis ėjo vyriausiojo finansininko pareigas.

Dabar „Hugo Boss“ pagrindinė verslo ašis bus vyriškų kostiumų siuvimas, o prabangos segmento atsisakoma. Tačiau „Hugo Boss“ yra ir liks premium kokybės prekės ženklas, pažymėjo p. Langeris.

„Norime ir vėl susitelkti ties vyrų mada. Gausiai papildėme savo kolekciją kostiumais, kurie kainuoja nuo 500 Eur, nes būtent šių drabužių paklausa yra didžiausia“, – teigia p. Langeris.

Vadovaujant ankstesniam generaliniam direktoriui Clausui-Dietrichui Lahrsui Vokietijos mados namai atidarė daugybę naujų parduotuvių visame pasaulyje bei siekė pristatyti savo prekės ženklą kaip aukščiausio lygio prabangos prekių gamintoją.

Kaip ir kitų prabangos prekių ženklų, „Hugo Boss“ pajamos ėmė trauktis, o Jungtinių Valstijų ir Kinijos rinkose pardavimams smukus p. Lahrsas pasitraukė iš užimamų pareigų.

Rugpjūtį paskelbusi antrojo ketvirčio rezultatus, kurie rodė, kad grynasis pelnas sumažėjo 84%, palyginti su ankstesniais metais, bendrovė pranešė uždaranti 20 prastai dirbančių parduotuvių. Kiek anksčiau buvo skelbta ir apie planus uždaryti dvi dešimtis parduotuvių Kinijoje – sprendimas turėtų sumažinti kaštus šioje rinkoje.

Ponas Langeris sako, kad grupė siekia ir toliau mažinti sąnaudas, todėl peržiūrimos administracijos ir prekės ženklo valdymo išlaidos. Tačiau apie darbuotojų atleidimus nekalbama.

Johnas Guy, „MainFirst“ analitikas, įsitikinęs, kad „Hugo Boss“ išliks aktualus vartotojams, jeigu peržiūrės savo prekės ženklo strategiją bei supaprastins platinimą.

„Jeigu darytume prielaidą, kad naujoji strategija pasiteisins, „Hugo Boss“ pelnas galėtų ūgtelėti 2018 m., tiesa, ir 2017 m. analitikai tikisi gerų šios kompanijos rezultatų”, – „Financial Times“ teigė p. Guy.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Ekspertai: pasaulyje – vėžio gydymo proveržis, o Lietuva atsilieka 2

Nepaisant pasaulinių laimėjimų, Lietuvoje išgyvenamumas sergant onkologiniais susirgimais išlieka vienas...

Laisvalaikis
2018.09.23
Maljorkoje atidarys viešbutį tik moterims

Maljorkoje planuojama atidaryti viešbutį, skirtą tik moterims. Verslininkai tikisi, kad tokia koncepcija...

Drabužių pardavėjų pajamas kilsteli ir nauja parduotuvės vieta, ir atnaujinta e. parduotuvė

Smulkūs drabužių mažmenininkai pastaraisiais metais stebi besitraukiantį pirkimą ir intensyvią konkurenciją.

Daugiausiai uždirbęs Lietuvos advokatas pernai gavo 2,2 mln. Eur pajamų 9

2,214 mln. Eur – tokios buvo didžiausios vieno Lietuvos advokato 2017 m. apmokestinamosios pajamos, rodo...

„Tesco“ pristato naują žemų kainų parduotuvių formatą 1

Pagrindinis Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos tinklas „Tesco“ žengia koja kojon su sparčiai...

Religinis turizmas – vien popiežiaus vizito gali nepakakti

Rengiantis popiežiaus Pranciškaus vizitui, susigriebta, kad religinio ir piligriminio turizmo niša mūsų...

Pasirašyta sutartis dėl „Lidl“ logistikos centro Rygoje statybos 4

Dvi Latvijos įmonės – statybų bendrovė SIA „Merks“, AS „Merko Ehitus group“ antrinė įmonė, ir SIA „Lidl...

Transportas
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Kur daugiausia užsienyje keliavo Lietuvos gyventojai II ketv. 1

Į užsienį 2018 m. antrąjį ketvirtį keliavo 507.400 šalies gyventojų, arba 9,4% daugiau nei per tą patį 2017...

Po Lietuvą gyventojai šiemet keliavo daugiau, vienai kelionei išleido vidutiniškai 56 Eur

Šalies gyventojų kelionių su viena ir daugiau nakvynių skaičius 2018 m. pirmąjį pusmetį, palyginti su tuo...

Keserauskas: kai kurie ribojimai gali atšaldyti norą imtis verslo Premium 6

Lietuvoje, kaip įprasta rinkos ekonomikos šalyse, natūralus verslo, įskaitant ir prekybos tinklus, augimas...

Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Mituzas: kainos gali kristi tik joms kylant miesto centre 11

Konkurencija kainas tik didina, nes kainos priklauso nuo kvadratinio metro efektyvumo. Jeigu stovėdamas...

Verslas ragina dar kartą pratęsti GPAIS pereinamąjį laikotarpį 6

Spalio 1 d. baigiasi Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinės sistemos (GPAIS),...

Daugėja „Kesko Senukų“ „Proficentrų“

Šią vasarą didžiausią prekybos erdvę „Proficentras1000“ Vilniuje, Savanorių prospekte, atidarę...

„Gazelės” konferencija Vilniuje: šiemet ji kitokia

„Gazelės“ konferencija, kurią „Verslo žinios“ rengia jau 15 metų, šiemet iš esmės atsinaujino: ne tik...

Mano verslas
2018.09.20
„Lidl Lietuvos“ fenomenas: ką rodo finansų ataskaitos Premium 39

Atitraukus žvilgsnį nuo nuosavo kapitalo pelningumo rodiklio, kuris greičiausiai dar gerokai keisis į gerąją...

Verslas išaugo iš pilnų lagaminų lauktuvių Premium 3

2.000 Eur – tiek siekė Vilniaus Halės turgavietėje įkurtos graikiškų produktų parduotuvės pirmosios savaitės...

Prie greitkelio Kaune atidaro sandėlių ir biurų kompleksą A1 Premium 3

Kauno UAB „EPRO Group“ atidaro sandėlių ir biurų kompleksą A1, įsikūrusį šalia Vilniaus-Klaipėdos greitkelio.

Statyba ir NT
2018.09.19
„Kaufland“: plėtros planų Lietuvoje neturime 31

Vokietijos prekybos centrų grupei „Schwarz“ priklausantis prekybos tinklas „Kaufland“ VŽ teigia, kad šiame...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau