„Senukai“ kredito kortele skatins pardavimus: išleidžia savo „MasterCard“

Publikuota: 2016-12-07
Arvydas Šapola, „Kesko Senukų“ generalinis direktorius: „Šis sprendimas prekybos sektoriuje supaprastins naudojimąsi lizingo paslaugomis „Senukų“ tinklo parduotuvėse.“ 		Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Arvydas Šapola, „Kesko Senukų“ generalinis direktorius: „Šis sprendimas prekybos sektoriuje supaprastins naudojimąsi lizingo paslaugomis „Senukų“ tinklo parduotuvėse.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Didžiausias Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių tinklas „Kesko Senukai“ su partneriu „Mokilizingu“, kurio dalį akcijų valdo netiesiogiai, išleidžia „MasterCard“ kreditinę mokėjimo kortelę. Sprendimas gali padėti skatinti pardavimus, sako ekspertai.

Arvydas Šapola, „Kesko Se­nukų“ generalinis direktorius, sako, kad kortele bus galima atsiskaityti visur, kur priimamos „MasterCard“ kortelės. „Senukų“ parduotuvėse kortelės turėtojai vieno apsipirkimo metu pirkdami už 200 Eur ar daugiau turės galimybę už pirkinius išsimokėti per 3 mėnesius ir nemokėti jokių palūkanų.

„Norime suteikti galimybę pirkėjams išsimokėtinai įsigyti reikalingą prekę tuomet, kai jos reikia, ir sutaupyti laiko. Atsiskaitant naująja kortele nereikės kaskart sudaryti lizingo sutarčių. Šis sprendimas prekybos sektoriuje supaprastins naudojimąsi lizingo paslaugomis „Senukų“ tinklo parduotuvėse“, – sako jis.

„Senukų“ kortelėje integruota ir prekybos tinklo lojalumo programa „Verta rinktis“: kortelėje kaupiami lojalumo taškai, kuriais bus galima padengti iki 75% pirkinio vertės.

Nauja finansinė priemonė turi integruotą NFC technologiją, kuri leidžia už mažos vertės pirkinius atsiskaityti nevedant kortelės PIN kodo – pakanka tik priglausti kortelę prie naujos kartos kortelių nuskaitymo terminalo.

Pasinaudojus kortelės kredito limitu, už vieną mėnesį bus skaičiuojamas 1 Eur kredito limito administravimo mokestis, o išnaudotam kredito limitui bus pritaikyta 19,9% metinė palūkanų norma. Tačiau jei už pirkinius bus atsiskaityta iki kito mėnesio paskutinės dienos, palūkanos nebus skaičiuojamos, pasakoja p. Šapola.

Prekybos tinklas planuoja, kad 2017 m. bus išduota 10.000 kortelių.

Skatina pardavimus

Daugelio bankų atstovai į VŽ klausimą apie „Senukų“ kredito kortelę atsakė panašiai: „nekomentuojame konkurentų veiksmų“, „susilaikome nuo konkurentų sprendimų vertinimų“.

Kiek kalbesnis buvo Min­daugas Ambrasas, „Dans­ke Bank“ Stambių įmonių departamento vadovas. Jo vertinimu, mokėjimo kortelė, susieta su prekybos tinklo lojalumo programa, prekybininkui gali būti naudinga dėl pardavimų skatinimo.

„Kalbant apie kitus prekybininkus, teoriškai tokia galimybė yra, tačiau tokiam produktui reikia didelės apimties ir labiau tikėtina, kad tokį sprendimą galėtų pasiūlyti nebent didieji prekybos centrai, kaip jau darė, tarkime, „Iki“, – sako p. Ambrasas.

Nauda vartotojui, anot jo, priklauso nuo kortelės sąlygų. Nuolatiniai klientai, tikėtina, naudos galėtų gauti.

nuotrauka::1 left

Mindaugas Sinkevičius, prekybos tinklo „Moki-veži“ bendraturtis, paklaustas, ar yra kada svarstęs panašaus sprendimo naudą, sakė neturintis nuomonės dėl lojalumo programų efektyvumo ir naudos pirkėjui. Bet kuria kredito ar debeto kortele parduotuvėse galima atsiskaityti ir dabar, priduria jis.

Darius Ryliškis, „Norfos“ atstovas spaudai, sako, kad fiziniams asmenims tokį sprendimą būtų sunku pritaikyti, nes tada reikėtų pirkėjams suteikti kreditą, ir tai būtų sunku administruoti.

Juridiniams asmenims toks sprendimas lengviau pritaikomas, mano jis.

„Kredito kortelės turėjimas lyg ir pririštų klientą prie vieno tinklo, tai apribotų jo laisvę, o mūsų pirkėjai mėgsta rinktis. Kol kas geresnis sprendimas jiems – naudotis bankų kortelėmis“, – sako p. Ryliškis.

Susitelkė į lojalumą

Kristina Mažeikytė, „Maxi­ma LT“ rinkodaros vadovė, sako, kad prieš kelerius metus prekybos tinklas dėl privačių mokėjimo kortelių (angl. cobranding card) yra bendradarbiavęs su įvairiais Lietuvoje veikiančiais bankais. Tuo metu „Maximos“ pirkėjai galėjo naudotis viena mokėjimo ir nuolaidų kortele su „Maximos“ prekės ženklu.

Tačiau vėliau buvo nuspręsta susitelkti išskirtinai į lojalumo programos plėtrą, o ne bendradarbiauti su trečiosiomis šalimis, bankais.

„Taip galime visą atsakomybę už kortelės administravimą prisiimti sau ir sparčiai judėti į priekį su „Ačiū“ lojalumo programa. Šiuo metu ir toliau intensyviai plečiame „Ačiū“ lojalumo programos galimybes ir ieškome būdų, kaip pirkėjams sukurti kuo didesnę pridėtinę vertę“, – komentuoja ji.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Futbolo įtaka: daugiau uždirbo lažybų punktai, prekybininkai ir kavinės 1

Sekmadienį pasibaigiantis pasaulio futbolo čempionatas į šalies lažybų punktus pritraukė rekordinį skaičių...

„Maxima“ nesibylinės dėl vaikams skirtos akcijos

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ nusprendė nebesibylinėti su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba...

Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Burberry“ pardavimai augo, pasiteisino nauja strategija

Didžiausio britų prabangos prekių ženklo „Burberry“ pardavimo pajamos pastarąjį ketvirtį išaugo 3% ir pasiekė...

„McDonald's“ Lietuvoje pernai pasiekė beveik 22,6 mln. Eur apyvartą

Užkandinių „McDonald's“ tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Premier Restaurants“ praėjusiais metais uždirbo...

PSDF lėšomis bus kompensuojama iki 100% priemokos už vaistus

Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) lėšomis bus kompensuojama didesnė nei iki šiol dalis pacientų...

„Alibaba“ svarsto galimybę investuoti Belgijoje

Jackas Ma, Kinijos elektroninės prekybos milžinės „Alibaba“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, ir Charles...

Teismas: Gariūnai su Ūkio ministerija galės bendrauti „laisva forma“ 6

Ūkio ministerijai nepavyko išsireikalauti iš Gariūnų įmonių nei atsakymų į 19 klausimų, nei po 1.000 Eur...

Pramonė
2018.07.13
Po britų „Brexit“ plano – Trumpo abejonės dėl prekybos susitarimo su JAV 4

Jungtinėje Karalystėje (JK) besisvečiuojantis Donaldas Trumpas, JAV prezidentas, teigia, kad laisvos prekybos...

Ryšių su klientais valdymas: „Excel“ Lietuvoje – vis dar karalius Premium 5

Lietuvos verslas naudoja daug skirtingų ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemų. Stiprių lyderių pagal...

Technologijos
2018.07.12
„Lidl“ Amerikoje dar nepakartojo sėkmės istorijos 5

Triukšmingai į Jungtines Amerikos Valstijas 2017 m. birželį žengęs Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas...

„ACC Distribution“ ketvirtadaliu padidino pajamas, pelną – 10 kartų

Elektronikos bei buitinės technikos prekių platinimo UAB „ACC Distribution“ praėjusiais metais gavo 224,28...

Technologijos
2018.07.12
Nubaudė įmonę, klaidinusią „Ryanair“ ir „Wizz Air“ klientus

Keli interneto tinklalapiai, tokie kaip „ryanairbilietai.com“, „wizzairbilietai.lt“, „norvegianas.lt“,...

Praėjo metai, atėjo laikas vėl keisti VPĮ 1

Tenka susidurti su perkančiųjų organizacijų sprendimais, kurie remiasi neoficialiais institucijų...

Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
Eksportas padidėjo 2,7%, importas – 8,6% 6

Šių metų gegužę prekių eksportuota už 2,32 mlrd. Eur, importuota – už 2,68 mlrd. Eur. Lyginant su pernai metų...

„Amic Lietuva“ akcininkams išmokės 6,5 mln. Eur 1

Vieną didžiausių degalinių tinklų Lietuvoje valdanti bendrovė „Amic Lietuva“ (buvusi „Lukoil Baltija“)...

„Kesko Senukai“ Baltarusijoje pajamos augo, o pelnas smuko

Statybos ir apdailos medžiagų prekybos grupės „Kesko Senukai Lithuania“ bendrovė „Romos holdingas“,...

Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Pokyčiai mažmeninėje prekyboje „Freor LT“ pajamas augino 47% Premium 1

Viena iš pirmųjų pasaulyje pasiūliusi šaldymo įrangą su propano mišiniu vietoje freono Vilniaus UAB „Freor...

Pramonė
2018.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau