„Senukai“ kredito kortele skatins pardavimus: išleidžia savo „MasterCard“

Publikuota: 2016-12-07
Arvydas Šapola, „Kesko Senukų“ generalinis direktorius: „Šis sprendimas prekybos sektoriuje supaprastins naudojimąsi lizingo paslaugomis „Senukų“ tinklo parduotuvėse.“ 		Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Arvydas Šapola, „Kesko Senukų“ generalinis direktorius: „Šis sprendimas prekybos sektoriuje supaprastins naudojimąsi lizingo paslaugomis „Senukų“ tinklo parduotuvėse.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Didžiausias Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių tinklas „Kesko Senukai“ su partneriu „Mokilizingu“, kurio dalį akcijų valdo netiesiogiai, išleidžia „MasterCard“ kreditinę mokėjimo kortelę. Sprendimas gali padėti skatinti pardavimus, sako ekspertai.

Arvydas Šapola, „Kesko Se­nukų“ generalinis direktorius, sako, kad kortele bus galima atsiskaityti visur, kur priimamos „MasterCard“ kortelės. „Senukų“ parduotuvėse kortelės turėtojai vieno apsipirkimo metu pirkdami už 200 Eur ar daugiau turės galimybę už pirkinius išsimokėti per 3 mėnesius ir nemokėti jokių palūkanų.

„Norime suteikti galimybę pirkėjams išsimokėtinai įsigyti reikalingą prekę tuomet, kai jos reikia, ir sutaupyti laiko. Atsiskaitant naująja kortele nereikės kaskart sudaryti lizingo sutarčių. Šis sprendimas prekybos sektoriuje supaprastins naudojimąsi lizingo paslaugomis „Senukų“ tinklo parduotuvėse“, – sako jis.

„Senukų“ kortelėje integruota ir prekybos tinklo lojalumo programa „Verta rinktis“: kortelėje kaupiami lojalumo taškai, kuriais bus galima padengti iki 75% pirkinio vertės.

Nauja finansinė priemonė turi integruotą NFC technologiją, kuri leidžia už mažos vertės pirkinius atsiskaityti nevedant kortelės PIN kodo – pakanka tik priglausti kortelę prie naujos kartos kortelių nuskaitymo terminalo.

Pasinaudojus kortelės kredito limitu, už vieną mėnesį bus skaičiuojamas 1 Eur kredito limito administravimo mokestis, o išnaudotam kredito limitui bus pritaikyta 19,9% metinė palūkanų norma. Tačiau jei už pirkinius bus atsiskaityta iki kito mėnesio paskutinės dienos, palūkanos nebus skaičiuojamos, pasakoja p. Šapola.

Prekybos tinklas planuoja, kad 2017 m. bus išduota 10.000 kortelių.

Skatina pardavimus

Daugelio bankų atstovai į VŽ klausimą apie „Senukų“ kredito kortelę atsakė panašiai: „nekomentuojame konkurentų veiksmų“, „susilaikome nuo konkurentų sprendimų vertinimų“.

Kiek kalbesnis buvo Min­daugas Ambrasas, „Dans­ke Bank“ Stambių įmonių departamento vadovas. Jo vertinimu, mokėjimo kortelė, susieta su prekybos tinklo lojalumo programa, prekybininkui gali būti naudinga dėl pardavimų skatinimo.

„Kalbant apie kitus prekybininkus, teoriškai tokia galimybė yra, tačiau tokiam produktui reikia didelės apimties ir labiau tikėtina, kad tokį sprendimą galėtų pasiūlyti nebent didieji prekybos centrai, kaip jau darė, tarkime, „Iki“, – sako p. Ambrasas.

Nauda vartotojui, anot jo, priklauso nuo kortelės sąlygų. Nuolatiniai klientai, tikėtina, naudos galėtų gauti.

nuotrauka::1 left

Mindaugas Sinkevičius, prekybos tinklo „Moki-veži“ bendraturtis, paklaustas, ar yra kada svarstęs panašaus sprendimo naudą, sakė neturintis nuomonės dėl lojalumo programų efektyvumo ir naudos pirkėjui. Bet kuria kredito ar debeto kortele parduotuvėse galima atsiskaityti ir dabar, priduria jis.

Darius Ryliškis, „Norfos“ atstovas spaudai, sako, kad fiziniams asmenims tokį sprendimą būtų sunku pritaikyti, nes tada reikėtų pirkėjams suteikti kreditą, ir tai būtų sunku administruoti.

Juridiniams asmenims toks sprendimas lengviau pritaikomas, mano jis.

„Kredito kortelės turėjimas lyg ir pririštų klientą prie vieno tinklo, tai apribotų jo laisvę, o mūsų pirkėjai mėgsta rinktis. Kol kas geresnis sprendimas jiems – naudotis bankų kortelėmis“, – sako p. Ryliškis.

Susitelkė į lojalumą

Kristina Mažeikytė, „Maxi­ma LT“ rinkodaros vadovė, sako, kad prieš kelerius metus prekybos tinklas dėl privačių mokėjimo kortelių (angl. cobranding card) yra bendradarbiavęs su įvairiais Lietuvoje veikiančiais bankais. Tuo metu „Maximos“ pirkėjai galėjo naudotis viena mokėjimo ir nuolaidų kortele su „Maximos“ prekės ženklu.

Tačiau vėliau buvo nuspręsta susitelkti išskirtinai į lojalumo programos plėtrą, o ne bendradarbiauti su trečiosiomis šalimis, bankais.

„Taip galime visą atsakomybę už kortelės administravimą prisiimti sau ir sparčiai judėti į priekį su „Ačiū“ lojalumo programa. Šiuo metu ir toliau intensyviai plečiame „Ačiū“ lojalumo programos galimybes ir ieškome būdų, kaip pirkėjams sukurti kuo didesnę pridėtinę vertę“, – komentuoja ji.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Dalinuosi.lt“ keliasi į „Topo centro“ parduotuves 1

„Dalinuosi.lt" daiktų nuomos platforma pasipildė ir kai kuriomis „Topo centro“ prekėmis. Nuo šios savaitės...

Šiauliečiai, nutarę kosmetika prekiauti „rimčiau“, įsiprašė pasimokyti į „Amazon“ Premium 1

E. komercijoje yra aibė tiek pirkėjui, tiek pardavėjui procesus palengvinančių sprendimų, kuriuos būtų galima...

„Pigu“ naujus terminalus įrengė „Rimi“ parduotuvėse

Sparčiai besiplečianti elektroninė parduotuvė „Pigu“ pasiūlė naują prekių atsiėmimo būdą – „Pigu“ terminalus.

Lietuvių kuriamas sprendimas sutrumpins PVM susigrąžinimą iki kelių minučių Premium

Iš JAV ar Azijos į ES valstybes atvykę turistai čia išleidžia vis daugiau pinigų, tačiau kad galėtų...

„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 1

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Pašto sektoriaus pajamos III ketv. padidėjo 1,5%

Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, bendrosios pašto sektoriaus pajamos 2018 m. III ketvirtį sudarė...

Baltijos šalių vartojimas artėja prie ES vidurkio 7

Trijų Baltijos šalių vartojimas artėja prie Europos Sąjungos (ES) vidurkio, o daugiausiai regione išleidžia...

Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
„Pigu“ grupės nuostoliai praėjusiais metais išaugo 5 kartus 19

Baltijos šalių elektroninės prekybos bendrovė „Pigu“, lapkritį paskelbusi apie susijungimą su  Lenkijos e.

Buvęs „VP grupės“ narys G. Marcinkevičius žada plėsti verslą 5

Buvęs „VP grupės“ akcininkas verslininkas Gintaras Marcinkevičius ketina plėsti verslą, tačiau detalių kol...

Verslo aplinka
2018.12.13
Po Seimo pirmininko reklamos planuoja kartoti „Gyvulių ūkio“ leidimą 4

George'o Orwello „Gyvulių ūkis“ – žymiausias XX a. politinės satyros kūrinys, kasmet patenkantis į...

„Deeper“ pataria: nori išvengti kopijų – pasirūpink prekių ženklo apsauga Rėmėjo turinys 2

Daugeliui pasaulio žvejų pažįstama UAB „Deeper“ pirmąjį produktą – išmanųjį sonarą – pristatė vos 2012 m., o...

Vadyba
2018.12.13
Architektės darbą iškeitė į verslą „iš išskaičiavimo“: sprendimo nesigaili Premium 1

Kauno UAB „Ližė smaližė“ didžiąją dalį kepinių gamina be gliuteno – šis žingsnis nuo pat pradžių padėjo...

Agroverslas
2018.12.13
Registrų centras pradeda diskusijas su visuomene dėl duomenų atvėrimo 4

150 naujų atvirų duomenų rinkinių, brandesnis aktualios statistikos pateikimas ir prasidedančios nuolatinės...

Bankai: pirkimo bumas prasidėjo, e. prekybininkų įplaukos auga Premium 2

Metų pabaigoje labiausiai išauga įvairius dovanų kuponus ar paslaugas siūlančių e. parduotuvių apyvarta, tam...

„Amazon“ dairosi vietos fizinei parduotuvei Londone

JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“ turi plėtros planų Europoje. Apie „Amazon“ ketinimus ateities...

Rinkos tendencijos nulėmė veiklos modernizavimą Rėmėjo turinys

UAB „Baltic Refrigeration Group“, mažmeninės ir didmeninės prekybos kondicionavimo sistemomis ir jų priedais...

Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
„Vilniaus prekyba“ ketina įsigyti mokėjimų įmonę „Sollo“

Verslininko Nerijaus Numavičiaus valdoma viena didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ už...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau