„Senukai“ kredito kortele skatins pardavimus: išleidžia savo „MasterCard“

Publikuota: 2016-12-07
Arvydas Šapola, „Kesko Senukų“ generalinis direktorius: „Šis sprendimas prekybos sektoriuje supaprastins naudojimąsi lizingo paslaugomis „Senukų“ tinklo parduotuvėse.“ 		Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Arvydas Šapola, „Kesko Senukų“ generalinis direktorius: „Šis sprendimas prekybos sektoriuje supaprastins naudojimąsi lizingo paslaugomis „Senukų“ tinklo parduotuvėse.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Didžiausias Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių tinklas „Kesko Senukai“ su partneriu „Mokilizingu“, kurio dalį akcijų valdo netiesiogiai, išleidžia „MasterCard“ kreditinę mokėjimo kortelę. Sprendimas gali padėti skatinti pardavimus, sako ekspertai.

Arvydas Šapola, „Kesko Se­nukų“ generalinis direktorius, sako, kad kortele bus galima atsiskaityti visur, kur priimamos „MasterCard“ kortelės. „Senukų“ parduotuvėse kortelės turėtojai vieno apsipirkimo metu pirkdami už 200 Eur ar daugiau turės galimybę už pirkinius išsimokėti per 3 mėnesius ir nemokėti jokių palūkanų.

„Norime suteikti galimybę pirkėjams išsimokėtinai įsigyti reikalingą prekę tuomet, kai jos reikia, ir sutaupyti laiko. Atsiskaitant naująja kortele nereikės kaskart sudaryti lizingo sutarčių. Šis sprendimas prekybos sektoriuje supaprastins naudojimąsi lizingo paslaugomis „Senukų“ tinklo parduotuvėse“, – sako jis.

„Senukų“ kortelėje integruota ir prekybos tinklo lojalumo programa „Verta rinktis“: kortelėje kaupiami lojalumo taškai, kuriais bus galima padengti iki 75% pirkinio vertės.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Nauja finansinė priemonė turi integruotą NFC technologiją, kuri leidžia už mažos vertės pirkinius atsiskaityti nevedant kortelės PIN kodo – pakanka tik priglausti kortelę prie naujos kartos kortelių nuskaitymo terminalo.

Pasinaudojus kortelės kredito limitu, už vieną mėnesį bus skaičiuojamas 1 Eur kredito limito administravimo mokestis, o išnaudotam kredito limitui bus pritaikyta 19,9% metinė palūkanų norma. Tačiau jei už pirkinius bus atsiskaityta iki kito mėnesio paskutinės dienos, palūkanos nebus skaičiuojamos, pasakoja p. Šapola.

Prekybos tinklas planuoja, kad 2017 m. bus išduota 10.000 kortelių.

Skatina pardavimus

Daugelio bankų atstovai į VŽ klausimą apie „Senukų“ kredito kortelę atsakė panašiai: „nekomentuojame konkurentų veiksmų“, „susilaikome nuo konkurentų sprendimų vertinimų“.

Kiek kalbesnis buvo Min­daugas Ambrasas, „Dans­ke Bank“ Stambių įmonių departamento vadovas. Jo vertinimu, mokėjimo kortelė, susieta su prekybos tinklo lojalumo programa, prekybininkui gali būti naudinga dėl pardavimų skatinimo.

„Kalbant apie kitus prekybininkus, teoriškai tokia galimybė yra, tačiau tokiam produktui reikia didelės apimties ir labiau tikėtina, kad tokį sprendimą galėtų pasiūlyti nebent didieji prekybos centrai, kaip jau darė, tarkime, „Iki“, – sako p. Ambrasas.

Nauda vartotojui, anot jo, priklauso nuo kortelės sąlygų. Nuolatiniai klientai, tikėtina, naudos galėtų gauti.

nuotrauka::1 left

Mindaugas Sinkevičius, prekybos tinklo „Moki-veži“ bendraturtis, paklaustas, ar yra kada svarstęs panašaus sprendimo naudą, sakė neturintis nuomonės dėl lojalumo programų efektyvumo ir naudos pirkėjui. Bet kuria kredito ar debeto kortele parduotuvėse galima atsiskaityti ir dabar, priduria jis.

Darius Ryliškis, „Norfos“ atstovas spaudai, sako, kad fiziniams asmenims tokį sprendimą būtų sunku pritaikyti, nes tada reikėtų pirkėjams suteikti kreditą, ir tai būtų sunku administruoti.

Juridiniams asmenims toks sprendimas lengviau pritaikomas, mano jis.

„Kredito kortelės turėjimas lyg ir pririštų klientą prie vieno tinklo, tai apribotų jo laisvę, o mūsų pirkėjai mėgsta rinktis. Kol kas geresnis sprendimas jiems – naudotis bankų kortelėmis“, – sako p. Ryliškis.

Susitelkė į lojalumą

Kristina Mažeikytė, „Maxi­ma LT“ rinkodaros vadovė, sako, kad prieš kelerius metus prekybos tinklas dėl privačių mokėjimo kortelių (angl. cobranding card) yra bendradarbiavęs su įvairiais Lietuvoje veikiančiais bankais. Tuo metu „Maximos“ pirkėjai galėjo naudotis viena mokėjimo ir nuolaidų kortele su „Maximos“ prekės ženklu.

Tačiau vėliau buvo nuspręsta susitelkti išskirtinai į lojalumo programos plėtrą, o ne bendradarbiauti su trečiosiomis šalimis, bankais.

„Taip galime visą atsakomybę už kortelės administravimą prisiimti sau ir sparčiai judėti į priekį su „Ačiū“ lojalumo programa. Šiuo metu ir toliau intensyviai plečiame „Ačiū“ lojalumo programos galimybes ir ieškome būdų, kaip pirkėjams sukurti kuo didesnę pridėtinę vertę“, – komentuoja ji.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
13:12
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
09:03
Konteinerių tinklo plėtra leis pasiekti stiklo pakuočių surinkimo tikslus Verslo tribūna

Nuo 2016 metų Lietuvoje vykdoma sparti stiklo rūšiavimo konteinerių tinklo plėtra, o iki 2023 m. rudens...

Pramonė
05:00
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 4

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Prekyba naujais automobiliais ES vėl pasiekė dugną

Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA) konstatuoja, kad pasiektas rezultatas buvo blogesnis tik...

Automobiliai
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
„Kristianos“ pelnas pernai augo 50% iki 2,8 mln. Eur

Verslininkui Benui Gudeliui priklausanti parfumerijos parduotuvių tinklą Lietuvoje ir Latvijoje valdanti...

Prekyba
2022.05.18
Pandeminis bumas baigėsi: daliai banginių tenka susidurti su realybe Premium

„Zoom“, „Uber“, „Amazon“ – tai yra tik maža dalis technologijų kompanijų, kurių veiklą iš pagrindų supurtė...

Inovacijos
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
Balandį JAV augo mažmeninės prekybos apyvarta

Infliacijai pasiekus aukščiausią per 40 metų lygį, mažmeninės prekybos apyvarta JAV balandį augo ketvirtą...

Prekyba
2022.05.17
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Abipusė meilė „eBay“: kaip 12.500 pardavėjų iš Lietuvos parduoda 147 mln. pirkėjų Premium 5

E. prekybos platformoje „eBay“ yra per 12.500 aktyvių pardavėjų iš Lietuvos, o kas 10 sekundžių iš jų...

Gazelė
2022.05.17
„Iki“ padeda spręsti aktualiausias elektromobilių įkrovimo problemas Verslo tribūna 7

Vien šiemet šalia prekybos tinklo „Iki“ parduotuvių atsiras 40 elektromobilių įkrovimo stotelių, kuriose...

Prekyba
2022.05.17
Prekybininkams ir tiekėjams – nauja darbų lavina: pokyčiai konkurencijos teisėje koreguos sutartis Premium

Europos Komisija (EK) patvirtino naujas taisykles, taikomas vertikaliesiems susitarimams, kurios pakeis...

Prekyba
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku