„Senukai“ kredito kortele skatins pardavimus: išleidžia savo „MasterCard“

Publikuota: 2016-12-07
Arvydas Šapola, „Kesko Senukų“ generalinis direktorius: „Šis sprendimas prekybos sektoriuje supaprastins naudojimąsi lizingo paslaugomis „Senukų“ tinklo parduotuvėse.“ 		Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Arvydas Šapola, „Kesko Senukų“ generalinis direktorius: „Šis sprendimas prekybos sektoriuje supaprastins naudojimąsi lizingo paslaugomis „Senukų“ tinklo parduotuvėse.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Didžiausias Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių tinklas „Kesko Senukai“ su partneriu „Mokilizingu“, kurio dalį akcijų valdo netiesiogiai, išleidžia „MasterCard“ kreditinę mokėjimo kortelę. Sprendimas gali padėti skatinti pardavimus, sako ekspertai.

Arvydas Šapola, „Kesko Se­nukų“ generalinis direktorius, sako, kad kortele bus galima atsiskaityti visur, kur priimamos „MasterCard“ kortelės. „Senukų“ parduotuvėse kortelės turėtojai vieno apsipirkimo metu pirkdami už 200 Eur ar daugiau turės galimybę už pirkinius išsimokėti per 3 mėnesius ir nemokėti jokių palūkanų.

„Norime suteikti galimybę pirkėjams išsimokėtinai įsigyti reikalingą prekę tuomet, kai jos reikia, ir sutaupyti laiko. Atsiskaitant naująja kortele nereikės kaskart sudaryti lizingo sutarčių. Šis sprendimas prekybos sektoriuje supaprastins naudojimąsi lizingo paslaugomis „Senukų“ tinklo parduotuvėse“, – sako jis.

„Senukų“ kortelėje integruota ir prekybos tinklo lojalumo programa „Verta rinktis“: kortelėje kaupiami lojalumo taškai, kuriais bus galima padengti iki 75% pirkinio vertės.

Nauja finansinė priemonė turi integruotą NFC technologiją, kuri leidžia už mažos vertės pirkinius atsiskaityti nevedant kortelės PIN kodo – pakanka tik priglausti kortelę prie naujos kartos kortelių nuskaitymo terminalo.

Pasinaudojus kortelės kredito limitu, už vieną mėnesį bus skaičiuojamas 1 Eur kredito limito administravimo mokestis, o išnaudotam kredito limitui bus pritaikyta 19,9% metinė palūkanų norma. Tačiau jei už pirkinius bus atsiskaityta iki kito mėnesio paskutinės dienos, palūkanos nebus skaičiuojamos, pasakoja p. Šapola.

Prekybos tinklas planuoja, kad 2017 m. bus išduota 10.000 kortelių.

Skatina pardavimus

Daugelio bankų atstovai į VŽ klausimą apie „Senukų“ kredito kortelę atsakė panašiai: „nekomentuojame konkurentų veiksmų“, „susilaikome nuo konkurentų sprendimų vertinimų“.

Kiek kalbesnis buvo Min­daugas Ambrasas, „Dans­ke Bank“ Stambių įmonių departamento vadovas. Jo vertinimu, mokėjimo kortelė, susieta su prekybos tinklo lojalumo programa, prekybininkui gali būti naudinga dėl pardavimų skatinimo.

„Kalbant apie kitus prekybininkus, teoriškai tokia galimybė yra, tačiau tokiam produktui reikia didelės apimties ir labiau tikėtina, kad tokį sprendimą galėtų pasiūlyti nebent didieji prekybos centrai, kaip jau darė, tarkime, „Iki“, – sako p. Ambrasas.

Nauda vartotojui, anot jo, priklauso nuo kortelės sąlygų. Nuolatiniai klientai, tikėtina, naudos galėtų gauti.

nuotrauka::1 left

Mindaugas Sinkevičius, prekybos tinklo „Moki-veži“ bendraturtis, paklaustas, ar yra kada svarstęs panašaus sprendimo naudą, sakė neturintis nuomonės dėl lojalumo programų efektyvumo ir naudos pirkėjui. Bet kuria kredito ar debeto kortele parduotuvėse galima atsiskaityti ir dabar, priduria jis.

Darius Ryliškis, „Norfos“ atstovas spaudai, sako, kad fiziniams asmenims tokį sprendimą būtų sunku pritaikyti, nes tada reikėtų pirkėjams suteikti kreditą, ir tai būtų sunku administruoti.

Juridiniams asmenims toks sprendimas lengviau pritaikomas, mano jis.

„Kredito kortelės turėjimas lyg ir pririštų klientą prie vieno tinklo, tai apribotų jo laisvę, o mūsų pirkėjai mėgsta rinktis. Kol kas geresnis sprendimas jiems – naudotis bankų kortelėmis“, – sako p. Ryliškis.

Susitelkė į lojalumą

Kristina Mažeikytė, „Maxi­ma LT“ rinkodaros vadovė, sako, kad prieš kelerius metus prekybos tinklas dėl privačių mokėjimo kortelių (angl. cobranding card) yra bendradarbiavęs su įvairiais Lietuvoje veikiančiais bankais. Tuo metu „Maximos“ pirkėjai galėjo naudotis viena mokėjimo ir nuolaidų kortele su „Maximos“ prekės ženklu.

Tačiau vėliau buvo nuspręsta susitelkti išskirtinai į lojalumo programos plėtrą, o ne bendradarbiauti su trečiosiomis šalimis, bankais.

„Taip galime visą atsakomybę už kortelės administravimą prisiimti sau ir sparčiai judėti į priekį su „Ačiū“ lojalumo programa. Šiuo metu ir toliau intensyviai plečiame „Ačiū“ lojalumo programos galimybes ir ieškome būdų, kaip pirkėjams sukurti kuo didesnę pridėtinę vertę“, – komentuoja ji.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Restoranų pajamas augina ne tik kylančios kainos Premium

Restoranams ir kavinėms 2018-ieji žada būti dar vieni geri metai. Statistikos duomenimis, šiemet sausį–liepą...

TOP 20 restoranų pagal 2017–ųjų pelną ir pajamas Premium 3

2017-ieji kavinėms ir restoranams taip pat buvo geri. Pajamas didino 17-a iš 20-ies į VŽ sudarytą didžiausių...

„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 7

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
06:00
„NDX energija“ keičia pavadinimą 3

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Teismas iš naujo spręs dėl „Rimi“ Vilniuje savininkės ir rangovės ginčo 1

Pirmosios instancijos teismas turės iš naujo nagrinėti bendrovės „BM būstas“, „Rimi“ tinklui nuomojančios...

Statyba ir NT
2018.09.18
Po Lietuvos kritikos „Walmart“ išima iš prekybos sovietinius marškinėlius

Amerikiečių prekybos tinklas „Walmart“ pažadėjo pašalinti iš prekybos drabužius su sovietų simboliais,...

Naujovės logistikoje augina H&M pardavimus: akcijų kaina kyla 1

Švedijos mažmeninės drabužių prekybos tinklo „Hennes & Mauritz“ (H&M) pardavimai trečiąjį  ketvirtį...

„Novaturo“ apyvarta šiemet išaugo 35%

Didžiausios Baltijos šalyse kelionių organizatorės AB „Novaturas“ apyvarta 2018 m. sausio - rugpjūčio...

„Maxima grupė“ Zimnicką perkelia iš Ispanijos į Lenkiją 2

Arūnas Zimnickas, buvęs „Maxima LT“ direktorius, pastaruosius ketverius metus vadovavęs tiems patiems...

Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

„Inditex“ pasiekė rekordines aukštumas

Ispanijos mados milžinės „Inditex“ 2018 m. pirmojo pusmečio pardavimo pajamos viršijo 12 mlrd. Eur, pelnas...

Sanatorija „Gradiali“ baigė 7,5 mln. Eur kainavusią rekonstrukciją Premium 2

Palangoje esanti sanatorija „Gradiali“ skelbia baigusi pirmąjį rekonstrukcijos etapą. Jo metu į sanatorijos...

Įkūrė butiką tiems, kurie kanceliarinių reikmenų perka daugiau nei naudoja Premium 1

Vokiški „Kaweco“ rašikliai, japoniški degtukus primenantys „Hibi“ smilkalai, itališkos „Moleskine“ užrašinės...

Egipto subsidijos už turistų atskraidinimą pakibo ore: Lietuvos organizatoriai ramūs

Egiptas vis dar nepajėgia atsiskaityti su užsienio kelionių operatoriais už užsakomuosius skrydžius. Užsienio...

„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

Trumpas pirmadienį gali pranešti apie naują „porciją“ muitų kiniškoms prekėms 4

JAV prezidentas Donaldas Trumpas pirmadienį gali įvesti muitus dar 200 mlrd. USD vertės į JAV iš Kinijos...

„Big data" padeda surasti, kam pasaulyje reikia 60 t mėlynių 7

UAB „Icona“ pradėjo siūlyti klientų užsienyje paieškos paslaugą pasinaudojus didžiaisiais duomenimis. Anot...

Pramonė
2018.09.16
Turkijoje brangsta bilietai į Pamukalę ir kitus turistinius objektus

Nuo spalio 1 d. Turkijos grožybes norintiems apžiūrėti turistams teks plačiau atverti pinigines: bilietai į...

„Maxima“ turi naują finansų vadovą 4

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ finansų vadovo pareigas pradeda eiti Gabrielius Morkūnas. Prieš...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau