„Tesco“ karpys kainas iki „Aldi“ ir „Lidl“ lygio

Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos tinklas Tesco pristatydamas 2017 m. planus pažadėjo sumažinti tūkstančių prekių kainas. Visos jos tinklo privataus prekių ženklo produktų.
60% visų prekių daugiausia privataus prekės ženklo gėrimai ir maisto produktai kainuos ne daugiau nei analogiškos prekės žemų kainų tinkluose Aldi ir Lidl, bendrovės vadovus cituoja mirror.co.uk.
Jasonas Tarry, Tesco klientų aptarnavimo skyriaus vadovas, The Grocer sakė, kad šiuo metu Tesco turi 500 produktų, kurių kainos atitinka žemų kainų tinklų kainas. Vadovaujantis nauja strategija tokių prekių bus 11.000. Bendrovė pažymi, kad premium linijos prekėms ši strategija netaikoma.
Visuomet siekiame savo klientams pateikti geriausią kainos ir kokybės pasiūlymą, sako Tesco atstovas spaudai. Jau turime puikių atitikmenų ūkininkų produkcijos kategorijoje, pildysime šį pasiūlymo komplektą.
Tesco siekia pasiūlyti tokių pat pigių prekių kaip Asda ir tokios aukštos kokybės kaip Sainsburys.
Asda buvo pirmasis iš didžiųjų prekybos tinklų, pranešęs, kad mažina prekių kainas.
Davidas Lewisas, Tesco vadovas, ragino tiekėjus dirbtinai nedidinti kainų vien dėl to, kad smunka Didžiosios Britanijos valiuta. Ponas Lewisas visą mėnesį nekalbėjo viešai nuo Tesco ir Unilever konflikto. VŽ rašė, kad Jungtinės Karalystės ir Nyderlandų vartojimo prekių milžinė Unilever įsivėlė į ginčą dėl kainų su britų mažmenininke Tesco. Unilever, motyvuodama Brexit sukeltu svaro nuosmukiu, panoro didinti savo produktų kainas, o Tesco atsakydama pagrasino juos pašalinti iš lentynų ir jau ėmėsi veiksmų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti